Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Srry zal het wat duidelijker uitleggen

Probleem 1:

Mp3 bestanden die ik via MP3 File Manager op de NW-HD5 zet kan ik er niet meer afhalen, nu vroeg ik me af waarom is het niet mogelijk om bestanden ook weer met MP3 File manager van de NW-HD5 te halen , want het is toch niet zo moeilijk de bestanden worden al gelezen door het programma er hoefd alleen nog maar een extract functie worden toe gevoegd.

Probleem 2

Als ik bestanden via de MP3 File manager op de NW-HD5 zet dan hebben veel bestanden die er dan op staat rare namen, zoals UUUUUUUU of KKKKKKKK terwijl andere nummers wel goede namen hebben,
nou vroeg ik me af hoe kan ik de

NAAM van de artist en
NAAM van de nummer

veranderen. want het navigeren van de nummers via de NW-HD5 is heel anders dan ik gewend ben en ik ben er achter gekomen dat onder als ik de naam van de artist en de naam van het nummer goed in vul ik het makkelijkst kan navigeren.

Hopelijk begrijp je me nu wat meer wat ik bedoel

BTW Probleem 2 heb ik een oplossing voor gevonden
ID3 TagIT daarmee kan ik het veranderen waardoor de NW-HD5 de nummer wel goed weergeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 11:50
Zat er bij jouw HD5 een quickstart guide in het nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope hoezo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
nou omdat ik dacht dat ik die in de winkel had laten liggen, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O oke, nou ik moet zeggen heb eindelijk al me muziek over gezet (toch wel 2 duizend nummers ) ben ik erg tevreden over deze mp3 speler

1 ding zit me alleen beetje in de weg, het lijkt alsof de mp3 speler niet erg hard kan. zelfs na de firmware update naar 1.2

ik hoorde dat er een sound fix bestond weet iemand daar mee over ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Dies al een paar keer in de topic langs gekomen (ik heb em zelfs nog een keer gepost).
Gebruik dus de search maar es.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
hallo,

ik heb nu eindelijk ook een HD5 gekocht.
leuk ding, alleen krijg ik bij 10% van mijn mp3's die ik wil omzetten naar Atrac3 en uploaden het bericht:

These tracks cannot be transfered:

Unable to transfer the track or tracks.
Thank U Mum (4 Everything You

kan ik dit niet omzeilen? zeeer irritant om allemaal albums op je HD5 te hebben waar enkele nummers missen..

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zijn het steeds dezelfde files? Misschien zijn de files dan corrupt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
nee, het is gewoon een album, met allemaal dezelfde soort mp3's, ze horen dus bij elkaar.
en daar pakt hij er gewoon een uit die hij niet kan overzetten..

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 22:33:1 ding zit me alleen beetje in de weg, het lijkt alsof de mp3 speler niet erg hard kan. zelfs na de firmware update naar 1.2

ik hoorde dat er een sound fix bestond weet iemand daar mee over ?.
Op deze site staan de servicemanuals en volumetweak van de NW-HD# spelers (wel ff registreren voor de servicemanuals).

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

_Supreme schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:02:
nee, het is gewoon een album, met allemaal dezelfde soort mp3's, ze horen dus bij elkaar.
en daar pakt hij er gewoon een uit die hij niet kan overzetten..
Is dat voor of nadat ze omgezet zijn? Als het is nadat ze omgezet zijn zou het aan je speler kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
Ik wil bijvoorbeeld zo'n nummer over zetten.
Hij begint met converten, en dan plots:

Cannot convert the specified track.
SonicStage does not support the file format of the track
or the track is protected by copyright.
Supernova
Airwave

terwijl de andere nummers van dat album wel gewoon worden geconvert en overgezet!

Dit is dus alleen bij het converten naar Atrac3 132 kbs. geloof ik.

[EDIT]

Het probleem is al opgelost. Ik heb alles verwijderd, en opnieuw geinstalleerd, en het werkte weer :).
ik weet ook niet waar het aan heeft kunnen liggen.

toch bedankt 8)

[ Voor 31% gewijzigd door _Supreme op 18-10-2005 20:53 ]

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:59
Ik heb vorige week een HD1 besteld bij de halfords. Kijken of ze ie nog kunnen leveren. Anders ga ik als nog voor een HD5

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een hele tijd een hd-3 ik gebruik altijd de album mode, en scroll zo langs alle cd's. Dit duurt echt zo lang voor ik in het midden ben. Weet iemand hoe dit sneller kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devet
  • Laatst online: 17-11-2020
Ik probeer sonicstage 3.2 te installeren maar krijg aan het eind een melding dat de installatie wordt afgebroken. Ik had ook al een probleem met de installatie van 3.1 op mijn pc met xp pro met sp1. Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:49:
Ik heb al een hele tijd een hd-3 ik gebruik altijd de album mode, en scroll zo langs alle cd's. Dit duurt echt zo lang voor ik in het midden ben. Weet iemand hoe dit sneller kan??
Via artiest werken lijkt me handiger.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 09:24

Just_I

What did you just say?

Ik zit, zoals velen, ook te dubben over een nieuwe MP3 speler. Onder andere kijken ik nu dus naar de NW-HD5, maar daar heb ik nog een paar vraagjes over (heb niet het hele topic gelezen).
1. Is het nu alleen mogelijk om de mp3's en andere bestanden alleen via sonicstage over te zetten? Dit kan ik namelijk niet op school instaleren.
2. Ik heb hier nu een Sony MZ-N710 (MD) liggen met een remote; RM-MC33L. Kan ik deze remote ook gebruiken op de HD5?
3. Is het nodig om de bijgelverde Sonicstage software te instaleren of kan ik ook degene die ik nu gebruik (2.1 ofzow)gewoon blijven gebruiken?(afgezien dat de bijgelverde beter zou kunnen zijn)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik heb enkel maar een zeker antwoord op je 1e vraag.

Je kan MP3FileManager installeren op je HD3/5. Als je em dan aansluit op school of waar dan ook, kan je gewoon via MP3FM er muziek opzetten. Data kan natuurlijk nog gewoon overzetten via de verkenner.

En ik ga ervan uit de je gewoon je remote kan gebruiken. Mijn oude remote werkte ook gewoon nog. Dus dat zal niet echt een probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaijRaij
misschien werken sommige knopjes niet of anders maar nummer skippen kan iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje de NW-HD3 en ben op zich heel tevreden. Ik erger me alleen aan iets en hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft.

Ik heb bv een aantal albums met nederpop liedjes en nederpop ook als genre aangegeven. Ik heb bv een album van De Dijk, Van Dik Hout enz.
Als ik nu de Play Mode op Unit SHUF zet en ik ga naar Genre Nederpop dan "gooit" ie niet alle nederpopliedjes door elkaar maar begint eerst met het album van De Dijk die geshuffeld worden en daarna het volgende album in alfabetische volgorde. Hoe kan ik alle liedjes van een genre of artiest (want daar doet ie het ook mee) shuffelen.
Zeg niet dat ik Track SHUF moet gebruiken want dan worden ook mijn audioboeken meegeshuffeld.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Pooh05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Laatst online: 13-09 16:25
heb mijn NW-hd5 gisteren ook gehaald, hij is echt fijn in gebruik.

heb mijn oder remote van mijn discman geprobeert en nummers skippen en volume en stop doet hij. (alleeen play niet maar dat is de zelfde knop al fwd.

ben nu bezig om alles in atrac 3 formaat op mijn speler te zetten dat hoef toch maar een keer.

zal vandaag of morge een die andere programma's gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:17:
Ik heb al een tijdje de NW-HD3 en ben op zich heel tevreden. Ik erger me alleen aan iets en hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft.

Ik heb bv een aantal albums met nederpop liedjes en nederpop ook als genre aangegeven. Ik heb bv een album van De Dijk, Van Dik Hout enz.
Als ik nu de Play Mode op Unit SHUF zet en ik ga naar Genre Nederpop dan "gooit" ie niet alle nederpopliedjes door elkaar maar begint eerst met het album van De Dijk die geshuffeld worden en daarna het volgende album in alfabetische volgorde. Hoe kan ik alle liedjes van een genre of artiest (want daar doet ie het ook mee) shuffelen.
Zeg niet dat ik Track SHUF moet gebruiken want dan worden ook mijn audioboeken meegeshuffeld.

Pooh05
Gebruik dan Track SHUF. En knoei maar eens met waar in de "mappen"je de play knop indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:36
idd bij genre op play klikken, en anders een proberen of het wel werkt bij een playlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Vandaag heb ik hem toch gehaald, de NW-HD5 zwart. En ik kan bij deze bevestigen dat de RM-MC33L voor de meest dingen wel werkt (moet alleen nog even kijken of de ID3 tags worden herkend door de speler. Tot nu toe valt de speler wel mee, maar ik heb nog niet echt geluisterd en dat duurt ook nog wel even aangezien ik nu zo'n 400 mp3's overzet ;).
De oordopjes die er bij zitten heb ik dus ook nog niet echt kunnen testen op verschil met de dopjes van mijn MD speler. Welke dopjes gebruiken jullie overigens op je NW-HD5 ?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:17:

Pooh05
volgens mij moet je dan unit aan zetten in het options menu, dit is in ieder geval wel zo bij de NW5

Maare nog ff een vraag je tussendoor, ik lees ook berichten dat mensen hun firmware upgraden om het geluid harder te krijgen. of dat ze de volume hack uitvoeren.

maare de vraag is werkt de firmware updaten echt en waar kan ik zien welke versie ik nu heb?

/edit

laat maar ik hbe et al gevonden

[ Voor 19% gewijzigd door Mdekoning op 31-10-2005 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-08 20:27
ik heb de hd1 nu denk ik een maand en het ronde knopje klikt niet meer bij het naar beneden gaan en naar links, is dit bij meer mensen zo, of kan ik m beter omruilen omdat ik toevallig een brakke heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:44
Ik heb dus een remote gekocht voor mijn HD5 maar het scherm gaat niet aan, moet ik dit ergens appart instellen? Ik kan het nergens vinden, er staat in het menu waar je de audio tweak moet doen ook iets van LCD1 LCD2... LCD4. Hulp? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
Saiyan Extreme schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:23:
Ik heb dus een remote gekocht voor mijn HD5 maar het scherm gaat niet aan, moet ik dit ergens appart instellen? Ik kan het nergens vinden, er staat in het menu waar je de audio tweak moet doen ook iets van LCD1 LCD2... LCD4. Hulp? :)
ik hbe geen antwoord op drie vraag maar vindt het wel interresant, ben zelf nml ook van plan er een voor te kopen.

welke remote heb je voor je hd5 gekocht en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saiyan Extreme hiero...
(account van vriend)

Uhm... ik heb een remote van een minidisk gekocht, omdat ik van andere HD5 gebruikers had gehoord dat deze het ook zonder enige probs moet doen, in mijn geval is dat (nog) ff niet zo :P

Ik wacht iig nog op antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Is het toevallig de remote RM-MC33L, die heb ik namelijk ook. Alles doet het eigenlijk, alleen de namen van de songs geeft ie niet weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik heb vandaag een nw-hd1 gekocht
zeer leuk apparaat maar dat converteren is hier iets aan te doen want het duurt gemiddeld 1 minuut per nummer en om dan 20 gig ermee vol krijgen ik zie het niet zo zitten .. dan gaat hij volgens mij alweer met pensioen voor alles erop zit ...
Als iemand mij kan helpen of meer informatie hierover kan geven graag..
( Wat is het best gewoon met het bijgeleverde software / ander evt. software / of licht het aan mijn pc dat betwijfel ik eigenlijk want ik heb een pentium4 3 gig 512 mb geheugen 160 gb hd sata )

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
je hoef niet persee om te zetten meen ik als hij tenminste de nieuwe frimware heeft.

dan kun je nog altijd zegge dat je in het begin de hele meut in mp3 formaat op je speler zet en die later vervangt door atrac3.

ik heb zelf de hd5 en daat duurt een cd ongeveer 4 a 5 min

Verwijderd

waar kan ik de nieuwe firmware vinden gewoon op de site van sony ?

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:15

HKS-Skyline

Vroooom ?

iemand al een NW-A1000 of 3000 in zijn/haar handen gehad?
ik zit er over te denken om de 3000 te kopen, maar dan wel als het mogelijk is om de software niet te gebruiken. :O
er staat op de site dat je de speler als externe hdd kan gebruiken, dus ik neem aan dat je gewoon in explorer mp3s kan over gooien, en dat dat dan gewoon werkt met mappen enzo.
ik hoop het atthans wel.
de 3000 heb ik nog niet gezien, maar ik zag wel de 1000 in het bestel systeem staan van de winkel waar ik werk, personeelsprijs 249 euro, en personeelsprijs is zo'n beetje waar producten in de price watch voor staan meestal.

• Mdekoning
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 01:07:
waar kan ik de nieuwe firmware vinden gewoon op de site van sony ?
nee voor de nw-hd1 niet, die moet je er door sony op laten zetten en dat kost geld maar van de mensen die hem bij halfords hebben gehaald tijdens die actie stond de nieuwste firmware er al op

• Vanitas
HKS-Skyline schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:00:
iemand al een NW-A1000 of 3000 in zijn/haar handen gehad?
ik zit er over te denken om de 3000 te kopen, maar dan wel als het mogelijk is om de software niet te gebruiken. :O
er staat op de site dat je de speler als externe hdd kan gebruiken, dus ik neem aan dat je gewoon in explorer mp3s kan over gooien, en dat dat dan gewoon werkt met mappen enzo.
ik hoop het atthans wel.

de 3000 heb ik nog niet gezien, maar ik zag wel de 1000 in het bestel systeem staan van de winkel waar ik werk, personeelsprijs 249 euro, en personeelsprijs is zo'n beetje waar producten in de price watch voor staan meestal.
Daar zou ik niet van uit gaan. De HD3/5(van de HD1 weet ik het niet) kan je ook als externe HD gebruiken, maar MP3tjes moet je er gewoon via Sonicstage of MP3FM opzetten. Als je ze via de verkenner er opzet dan staat ze gewoon als file erop, en dus niet leesbaar voor je speler.

• HKS-Skyline

HKS-Skyline

Vroooom ?

dan hoop ik dat die nieuwe software het wat beter doet dan dat :r sonic stage.
iniedergeval bedankt :) ik test t wel een keer zodra we er een binnen hebben.

• obionekanobi
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-02 21:38
Nu bij Informatique de Vajo VGF-AP1L 40 GB en kleur en AB voor € 209, is echt een weggeefprijs voor dit apparaat.
Ik wil dit alleen maar even doorgeven omdat ik dit toevallig zag staan en het wel heel goedkoop vind voor een 40 GB apparaat.

[ Voor 21% gewijzigd door obionekanobi op 10-11-2005 16:10 ]

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Op het moment ben ik op zoek naar een nieuwe mp3 speler met wat meer geheugen dan ik nu heb. Ik ben nu de eigenaar van een Cowon iAudio5 512mb met incombinatie Shure e4c's. Geluidskwaliteit is bij mij erg belangrijk vandaar dat ik ook shure doppen heb.

De Cowon X5 spelers trekken mij op geen enkele wijze. Ne weet ik dat de geluidskwaliteit van een Cowon bijna onevenaarbaar is. Momenteel vind ik de Sony NW-HD5 een erg mooi apparaat. Hoe is het geluid van een Sony in vergelijking met een Cowon? Alvast bedankt.

Zijn er trouwens al nieuwe spelers die op het moment staan gelanceerd te worden? Dan wacht ik daar namelijk even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline

HKS-Skyline

Vroooom ?

als je een paar posts terug leest zie je dat er 2 nieuwe apparaten uit zijn gekomen, de NW-A1000 en de NW-A3000, een 6gb en een 20 gb van sony.
nog niet veel over bekend, wel dat er nu andere software bij zit.
zowieso is de kwaliteit van sony erg goed. maar hoe het zich verhoud ten opzichte van de cowon spelers weet ik niet.
jammer dat die cowon speeltjes zo duur zijn, want stijlvol vind ik ze zeker.
je kan je er goed mee afscheiden van al die ordinaire ipod gebruikers. ;)
de sonys overigens ook. maar voor de rest zijn de meeste hdd mp3spelers een beetje ipod ripoffs (met wat uitzonderingen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik heb inderdaad de nieuwe speeltjes van Sony gezien, nadat ik voorgaande post deed. Deze spelers vind ik dus niet erg mooi net als de X5 serie van Cowon. Het probleem bij mij is dat ik het beste van 2 werelden wil hebben. Een mooi uiterlijk en nog belangrijker een goede geluidskwaliteit. Als je eenmaal een Cowon hebt gehad wil je denk ik niet gauw meer wat anders, dus dat wordt lastig denk ik. Bedankt voor je advies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline

HKS-Skyline

Vroooom ?

ik ga zelf toch wel het liefst voor het apparaat met de beste functionaliteiten en de beste interface, uiterlijk komt op een 2e plaats, want wees nou eerlijk, het grootste deel van de tijd zie je m toch niet :P
morgen maar eens even met die cowons gaan spelen bij die dingesmarkt :P
daar mag je er fijn met je tengels aan zitten namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Xander2000 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:53:
Ik heb inderdaad de nieuwe speeltjes van Sony gezien, nadat ik voorgaande post deed. Deze spelers vind ik dus niet erg mooi net als de X5 serie van Cowon. Het probleem bij mij is dat ik het beste van 2 werelden wil hebben. Een mooi uiterlijk en nog belangrijker een goede geluidskwaliteit. Als je eenmaal een Cowon hebt gehad wil je denk ik niet gauw meer wat anders, dus dat wordt lastig denk ik. Bedankt voor je advies. :)
offtopic:
En iRiver dan? of Archos :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

RoD schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 00:37:
[...]

offtopic:
En iRiver dan? of Archos :?
iRiver wordt afgestoten meen ik gelezen te hebben. En Archos begin ik niet aan. :)

Ik ga wel ff een keer bij de MM pielen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54
:o waar heb je dat van iRiver heb je daar een bron van?
en waarom begin je niet aan Acrhos?

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Best interessant allemaal natuurlijk... Maar daar zijn andere Topics voor. Dit gaat over de Sony's...

;) :/ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.sony.nl/

is er al een topic over de nieuwe walkman van sony, die paarse.
Ik weet niet wat het type is, dus beetje moeilijk om info over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Auke schreef op zondag 13 november 2005 @ 00:29:
Best interessant allemaal natuurlijk... Maar daar zijn andere Topics voor. Dit gaat over de Sony's...

;) :/ :X
Ik vraag toch ook meningen naar wat de shures icm e4's doen? :?

@BlackPanter: Ik meen dit ergens gelezen te hebben. Ik zal het even nazoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de V&D en de Dixons is de NW-HD5 in de aanbieding voor €249,-
Bij de Dixons krijg je een CD van Kane erbij en de V&D heeft op 22 en 23 november extra koopavonden, vanaf 5 uur krijg je een vel met kortingsstickers, en op 1 product uit ElectricCity kan je 5% korting krijgen, dus dan wordt ie 236 euro.
Dat vond k toch wel even de moeite van het vermelden waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:11:
Bij de V&D en de Dixons is de NW-HD5 in de aanbieding voor €249,-
Bij de Dixons krijg je een CD van Kane erbij en de V&D heeft op 22 en 23 november extra koopavonden, vanaf 5 uur krijg je een vel met kortingsstickers, en op 1 product uit ElectricCity kan je 5% korting krijgen, dus dan wordt ie 236 euro.
Dat vond k toch wel even de moeite van het vermelden waard.
Bedankt Jan! Ontzettend bedankt voor de tip! :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graag gedaan :)
Ik zit voor die prijs toch wel heel erg te twijfelen voor tussen een 5.1 setje voor bij mn pc (heb nu nog de goedkope die in m'n TFT zitten) en die speler.
Het is nog steeds wel aardig veel geld, maar heel veel goedkoper zal die niet snel worden.
En het heeft toch wel pats factor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Die keuze hoef ik niet meer te maken. Ik heb hier een leuk 2.1 setje staan waar zeer mooi geluid vanaf komt.

Vandaag de dag een keuze maken voor een HD speler is een hele opgave. Zeker nadat ik net gelezen heb dat de EQ op de HD5 enkel te gebruiken is met ATRAC files en dus geen mp3. Met mp3 heb je alleen de keuze uit pre-settings. Ik denk dat ik mn e4's maar even in de kast leg en wacht op een speler die voldoet aan mijn eisen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al info over deze, zag hem in de winkel en hij zag er wel mooi uit

Afbeeldingslocatie: http://www.nu.nl/img.db?588339+s(350!x332!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:38:

[afbeelding]
Zie http://www.sony.nl/ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

[afbeelding]
Schitterend ding, je hebt toevallig niet naar het typenummer gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

RoD schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:31:
[...]

Schitterend ding, je hebt toevallig niet naar het typenummer gekeken?
Mja, die is al eerder langs gekomen, maar om het je makkelijk te maken:

[ Voor 3% gewijzigd door Just_I op 16-11-2005 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Just_I schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:35:
[...]

Mja, die is al eerder langs gekomen, maar om het je makkelijk te maken:
Ah, dan heb ik em blijkbaar gemist, bedankt voor de links :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas

[afbeelding]
Ik vind het er echt gruwelijk uitzien. Ik vind de HD1 en 3 toch nogsteeds het mooiste uitzien. Maarja, dat paarse kleurtje verbeterd het nou ook niet echt, misschien maar es zien in het zwart en in de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een sony NWHD1 gekocht. Er staan al een hoop liedjes op, maar ik heb ENORME problemen met het volgende: ik neem de titels/artiesten over van de cd of vanop internet of voer ze zelf in, maar de manier waarop ze afgebeeld worden op mijn speler zelf klopt vaak niet.
Ik heb enkele vraagtekens, en ook de volgorde klopt niet.
Ik weet niet of jullie begrijpen wat ik bedoel, maar wat ik op mijn speler zie is niet wat ik zie op mijn pc.
Ik heb ook veel cd's waarvan hij zegt read error (bij het inlezen) en vaak zegt hij dat bepaalde nummers niet getransferreerd kunnen worden. ik word er onnozel van. :(
De gebruiksaanwijzing vind ik veel te beknopt en onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Edit je de bestandsnaam van de bestanden alleen? Het is iig de bedoeling dat je de ID3 tags veranderd naar de goede benaming, probeer dat eens te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och ik zit te sukkelen dat het geen naam heeft. Ik doe edit my folders en ik snap er de ballen van want ik kan niks anders doen dan nieuwe folders creeren terwijl ik zelfs nog iet weet hoe ik er in godsnaam moet aan beginnen...Het dondert in Keulen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit te zoeken met die divide en combine via Help ook, ( want ik heb cd's die opgesplitst worden in twee, drie delen) maar deze waarden zijn bij mij lichtgrijs en kunnen niet aangeklikt worden.
Ik geraak dieper en dierper in de sh***
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 14:21

Dr C

met C en CK

Xander2000 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:26:
Die keuze hoef ik niet meer te maken. Ik heb hier een leuk 2.1 setje staan waar zeer mooi geluid vanaf komt.

Vandaag de dag een keuze maken voor een HD speler is een hele opgave. Zeker nadat ik net gelezen heb dat de EQ op de HD5 enkel te gebruiken is met ATRAC files en dus geen mp3. Met mp3 heb je alleen de keuze uit pre-settings. Ik denk dat ik mn e4's maar even in de kast leg en wacht op een speler die voldoet aan mijn eisen. ;)
Bij mijn HD3 is het precies andersom. Ik kan met MP3 alleen de Equalizer gebruiken en niet de presets (zoals pop). Dus misschien is dat hd5 ook zo en heb je het verkeerd gehoord van iemand staat er verkeerd?

[ Voor 3% gewijzigd door Dr C op 22-11-2005 15:30 ]

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:27:
och ik zit te sukkelen dat het geen naam heeft. Ik doe edit my folders en ik snap er de ballen van want ik kan niks anders doen dan nieuwe folders creeren terwijl ik zelfs nog iet weet hoe ik er in godsnaam moet aan beginnen...Het dondert in Keulen. :'(
Zorg ervoor dat je idtags goed zijn. Dat zal veel problemen oplossen. Mijn favoriete programma is Tag&Rename.
Er zijn diverse tutorials op internet te vinden. Het lijkt eerst bar ingewikkeld, maar dit valt best mee. Toen ik de NW-HD3 kocht heb ik 3 avonden nodig gehad om 40GB aan mp3 goed te krijgen. Ik gebruik de software van Sony alleen om de muziekfiles op de speler te krijgen. Al die andere functies gebruik ik niet.

Verwijderd

al wie mij wil redden van de ondergang...wees welkom.
Momenteel heb ik met mijn Sonicstage het blad voor mij waarop My library staat en daarnaast het vak
Atrac audio device.
Het begint al in het vak: my library: daar heb ik mijn artiesten onder de letter A en daar staat
vier keer Alanis Morisette en alle cd's door elkaar gegooid.
Ik vind op geen enkele manier hoe ik van die vier keer Alanis 1 keer moet maken en hoe ik de gepaste liedjes onder de gepaste cd moet zetten.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:32:
al wie mij wil redden van de ondergang...wees welkom.
Momenteel heb ik met mijn Sonicstage het blad voor mij waarop My library staat en daarnaast het vak
Atrac audio device.
Het begint al in het vak: my library: daar heb ik mijn artiesten onder de letter A en daar staat
vier keer Alanis Morisette en alle cd's door elkaar gegooid.
Ik vind op geen enkele manier hoe ik van die vier keer Alanis 1 keer moet maken en hoe ik de gepaste liedjes onder de gepaste cd moet zetten.
|:(
Lees nou eens wat hierboven tegen je gezegd wordt en niet alleen door mij.

Hou op met Sonnicstage om je tags goed te krijgen. Gebruik die alleen voor het overzetten van muziek naar je mp3speler.

Om nog even duidelijk te maken waarom je 4 keer Alanis Morisette ziet:
Waarschijnlijk zul je nu allemaal kleine verschillen zien in de naam Alanis Morisette. bv hoofdletterverschil en dergelijke. Gebruik een tagprogramma zoals Tag&Rename om je tags goed te krijgen.

http://www.softpointer.com/tr.htm

Bij het programma zit een zeer goede (engelstalige) uitleg over hoe het programma werkt.

p.s. Ik weet niet of je speler al geschikt is voor het rechtstreeks overzetten van mp3. Zo ja. dump dan helemaal Sonnicstage en ga voor: http://www.syndetics.net/sony-hacks/sonicstage.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
:S nieuwe sonicstage geinstalleerd wil die dat ik eerst heel men mp3 speler leeggooi. 3,1 er weer opgezet, kan er ook niet meer me overweg

TIP: zet geen nieuwere versie van sonicstage op je pc tenzij je je mp3speler wilt formateren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nou heb vandaag een NW-A1000 bij de wehkamp bestelt (tja er zat 20% korting op, want anders had ik hem wel ergens anders besteld), en als het goed is komt hij woensdag binnen dus zou wel een paar foto-tjes er van willen maken als daar mensen intresse in hebben....

offtopic:
Moet ik dit hier wel plaatsen, omdat het eigenlijk geen NW-HDx speler is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
offtopic:
Ja, die passen hier wel. Daarom heb ik de titel maar veranderd...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hier wat pics van de NW-A1000.
En hier een vertaalde review.

[ Voor 48% gewijzigd door RoD op 27-11-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
sonic stgae misvormd nu al mijn mp3'tjes tijdens het afspelen, en als ik ze transfer naar mijn hd5 zijn ze ook vern**kt.

aleen sonicstage heeft er last van, iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

/edit

probleem gevonden, codecpack die ik geinstaleerd had, vreemd dat andere programma's er geen last van hadden

ps. je kunt in sonicstage 3.3 ale grafische pracht uitzetten. dus geen mooi overlopende menu's meer

[ Voor 41% gewijzigd door Mdekoning op 28-11-2005 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En er is een review verschenen van de 20GB versie van de NW-A1000, de NW-A3000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel...ik had het min of meer gevonden dankzij Tags&Rename...nu maakte ik mijn Sony leeg en kreeg ik foutmeldingen. Ik kon niks meer doen, alles liep vast. Hij is dus binnen om nagekeken te worden.
Ben ik een prutser zeg.
Alvast bedankt allemaal en waarschijnlijk tot binnen enkele weken. :+
Auke schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 00:29:
[...]

Lees nou eens wat hierboven tegen je gezegd wordt en niet alleen door mij.

Hou op met Sonnicstage om je tags goed te krijgen. Gebruik die alleen voor het overzetten van muziek naar je mp3speler.

Om nog even duidelijk te maken waarom je 4 keer Alanis Morisette ziet:
Waarschijnlijk zul je nu allemaal kleine verschillen zien in de naam Alanis Morisette. bv hoofdletterverschil en dergelijke. Gebruik een tagprogramma zoals Tag&Rename om je tags goed te krijgen.

http://www.softpointer.com/tr.htm

Bij het programma zit een zeer goede (engelstalige) uitleg over hoe het programma werkt.

p.s. Ik weet niet of je speler al geschikt is voor het rechtstreeks overzetten van mp3. Zo ja. dump dan helemaal Sonnicstage en ga voor: http://www.syndetics.net/sony-hacks/sonicstage.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:15:
Wel...ik had het min of meer gevonden dankzij Tags&Rename...nu maakte ik mijn Sony leeg en kreeg ik foutmeldingen. Ik kon niks meer doen, alles liep vast. Hij is dus binnen om nagekeken te worden.
Ben ik een prutser zeg.
Alvast bedankt allemaal en waarschijnlijk tot binnen enkele weken. :+
[...]
Vervelend dat hij het niet goed meer doet.. :( Leve de garantie. ;)

Wel mooi dat je nu door krijgt hoe het met die Tags werkt. In eerste instantie zag ik daar ook als een berg tegenop, gelukkig lijkt het ingewikkelder dan dat het is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds afgelopen donderdag heb ik de Sony NW-A1000. De 6gb versie dus. Ik zat te twijfelen tussen een Sony en een Ipod. Ik ben voor de Sony gegaan vanwege de exclusiviteit, geluidskwaliteit, merk en vormgeving.

Ik heb voor de kleur zilver gekozen omdat deze naar mijn idee er wat stoerder uitziet dan een paarse. Ik heb er nu een paar dagen mee kunnen spelen en dit zijn de eerste punten die mij opvallen:

- De software is niet geweldig (ik heb ervaring met de NetMD, sonicstage). Maar de software is vooral op de wat oudere pc's verschikkelijk traag. Ik heb de software geprobeerd op een oudere pc en op m'n half jaar oude laptop en het verschil is toch aardig groot.

- geluidskwaliteit: Deze is, zoals ik ook verwachtte, erg goed. Ik ben niet z'n audiofiel, maar ik hoor duidelijk verschil tussen m'n zusjes ipod en m'n A1000

- Vormgeving: Ik moet toegeven op het plaatje vind ik die paarse er ook niet geweldig uitzien, maar toen ik hem in het zilver zag, was ik verkocht. Erg mooi allemaal en ook erg degelijk. En hoe dat schermpje uit de bezuiging schijnt, geweldig gewoon.

- uithoudingsvermogen batterij. Ik heb er nog te veel mee zitten spelen om daar een goed oordeel over te geven. Ik ben m'n minidisc speler gewend met z'n 50 uur, dat haalt deze natuurlijk nooit, maar of hij ook in de buurt komt bij de 20 uur valt nog te bezien

- uitrusting: die vond ik vrij beperkt. Ik had er graag nog een hoesje bij gezien en eventueel een afstandbediening, maar helaas.

Nog een ander nadeel, je blijft schoonmaken, iedere vingerafdruk zie je....

maar over het algemeen ben ik heel gelukkig met m'n nieuwe mp3 speler. En de reacties van "he, zit er geen schermpje op he?" zijn natuurlijk ook geweldig.

NB. ik heb geprobeerd foto's te maken, maar dat schiet niet echt op, de filts wordt gereflecteerd door de behuizing en zonder flits kan mijn camera alleen maar bewogen foto's maken.......mocht iemand tips hebben om toch foto's te maken, ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic007
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08 11:27
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:16:
NB. ik heb geprobeerd foto's te maken, maar dat schiet niet echt op, de filts wordt gereflecteerd door de behuizing en zonder flits kan mijn camera alleen maar bewogen foto's maken.......mocht iemand tips hebben om toch foto's te maken, ik hoor het wel.
probeer eens buiten (om 12 uur s'middags).

Hoe is de mp3 voorziening ? of ben je geforceerd het ATRAC formaat te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wordt dan morgen, want is nu al weer te laat...

Ik heb inderdaad alles opgezet naar Atrac, het omzetten gaat opzich aardig snel (zeker als je, zoals mij, sonicstage gewend bent), maar het kopieren naar de speler zelf gaat lekker snel.

EDIT: heb net even een mp3tje over gezet, en dat lukt gewoon normaal zoals het hoort

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05
mijn huisgenoot heeft de NW-A3000. Super ding maar connect player software is echt bagger, super bagger. Tenminste de eerste paar weken er is sinds kort een update uitgekomen en dat maakt een hoop verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje een zooitje, maar goed, daar moet je maar omheen kijken

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jose.harpenslager/img/DSCF1693.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jose.harpenslager/img/DSCF1695.JPG

Bij deze geprobeerd om het display een beetje te laten zien, je ziet het natuurlijk beter als je recht tegen aankijkt, maar dat lukt even niet met mijn camera (ivm. flits)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jose.harpenslager/img/DSCF1701.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:56:
Beetje een zooitje, maar goed, daar moet je maar omheen kijken

[afbeelding]

[afbeelding]

Bij deze geprobeerd om het display een beetje te laten zien, je ziet het natuurlijk beter als je recht tegen aankijkt, maar dat lukt even niet met mijn camera (ivm. flits)
[afbeelding]
GATVERDAMME!!! Wat een lekker ding zeg! Jezus... kan je een paar foto's maken met beeldscherm aan??

Welke kleuren zijn er nu verkrijgbaar ?
Zilver, Groen, Paars en ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smaken verschillen natuurlijk (z'n Z3 is bijvoorbeeld ook niet ding)...

ik vind deze sony wel erg mooi en dat is ook 1 van de reden waarom ik hem gekocht heb....
En een foto van het beeldscherm is lastig omdat dan de flits reflecteerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 14:38
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:37:
[...]
Welke kleuren zijn er nu verkrijgbaar ?
Zilver, Groen, Paars en ?
De NW-A3000 in zwart, zilver en paars, de NW-A1000 in zilver, paars, roze en blauw. Maar er zullen vast nog wel wat kleuren worden toegevoegd, net als bij de voorgangers.

edit: 'k had nie goe gekeken

[ Voor 19% gewijzigd door Tinuz___ op 02-12-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
Offtopic:
Zet je flits dan uit en maak gebruik van hogere isowaardes

Ik vind het een gave speler alleen zit ik wel een beetje met connect player, levensduur van de batterij aangezien bij vorige generatie die 35 uur gehaald werdt alleen maar met Atrac3 en dan de opslag capaciteit, had liever 30 GB gezien maar goed. Ik gaat er weer even over denken ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 19:19
hoe kan je direct mp3's afspelen op de a1000? want dat is mij nog niet gelukt. of moet het perse met connect player? kan ik ook sonic stage gebruiken?

kan je ook een soort van mappen maken die je dan kan afspelen?

[ Voor 20% gewijzigd door donald_dick op 04-12-2005 18:31 ]

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Je winamp playlist (.m3u) kan je importeren met Sonicstage. Connect player ken ik niet, maar volgens mij moet je je mp3tjes met Sonicstge overzetten. Dit okmt omdat je het moet converteren naar een bepaald bestandsformaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 19:19
Just_I schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:12:
Je winamp playlist (.m3u) kan je importeren met Sonicstage. Connect player ken ik niet, maar volgens mij moet je je mp3tjes met Sonicstge overzetten. Dit okmt omdat je het moet converteren naar een bepaald bestandsformaat.
nou op mijn vorige sonye (nw-e99) had je een programma op je geheugenmodule staan waar je mp3 files naartoe kon slepen ( zijn tijd voorruit dus voor sony :P ) maar Connect player is een butt programma en ben weer overgestapt naar SonicStage3.3.

weet alleen iemand hoe je playlists op je pc maakt ipv te bookmarken op je pc ( voor de a1000)

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Als je winamp playlists gebruikt kan je die importeren. Als daarvan al nummers op je speler staan worden die er niet dubbel op gezet. Alle files die er dan nog niet op staan worden dan alleen maar overgezet. Er zijn vast wel nog meer mogelijkheden, maar dit is voor mij wel errug handig aangezien ik dagelijks winamp gebruik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Nou ik weet het, ik zou foto's maken maar aangezien de wehkamp mijn MP3 speler maar niet wil opsturen en zit ik hier al een dikke week op te wachten :'( ...

Maar ik heb een paarse besteld (gewoon omdat het een kleur is die niet vaak voorkomt en ik het altijd leuk vind als mensen zeggen: "hey, wat heb jij nou??") en als die (eindelijk) binnenkomt maak ik er foto's van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eppo © schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:22:
Nou ik weet het, ik zou foto's maken maar aangezien de wehkamp mijn MP3 speler maar niet wil opsturen en zit ik hier al een dikke week op te wachten :'( ...

Maar ik heb een paarse besteld (gewoon omdat het een kleur is die niet vaak voorkomt en ik het altijd leuk vind als mensen zeggen: "hey, wat heb jij nou??") en als die (eindelijk) binnenkomt maak ik er foto's van...
can't wait pumkin!
wehkamp schiet op!!!

hoe is trouwens de geluidskwaliteid van het apparaat
waarmee kan ik het vergelijken?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik denk dat dit de opvolger gaat worden van mijn zen micro :)

Tipje

De 3000 voor 249 EURO en de 1000 voor 199 EURO

http://www.netonnet.de/index.asp?iid=68150/

Edit: link fixed

[ Voor 15% gewijzigd door Danster op 07-12-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:45:
[...]

can't wait pumkin!
wehkamp schiet op!!!

hoe is trouwens de geluidskwaliteid van het apparaat
waarmee kan ik het vergelijken?
Geluid is natuurlijk erg persoonlijk, maar heb je al ns in reviews rondgekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:46:
[...]

Geluid is natuurlijk erg persoonlijk, maar heb je al ns in reviews rondgekeken?
Ja dat heb ik zeker ben al 2 dagen bezig.
En die klagen er niet over het is zelf erg goed.
Ik heb zelf altijd Sony discmans gehad, en deze vond ik al een goed geluid geven.
Nu is het natuurlijk ook de kwaliteid van de mp3 files.
Nu rip ik ze altijd zelf van mijn cd's op een minimum van 192 kbits
maar ik heb nog geen ervaring met attrac bestand.
hoe klinkt dat klinkt.

Verder lijkt het me een helegave speler.
maar ook de Samsung YH-J70 20 GB trekt mijn aandacht en deze heeft een eisa award gewonnen.
Maarja hij is er al wat langer dan de sony a1000 a3000, dus hoeveel waarde zou ik daar aan moeten hechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

^^ Je moet voor jezelf beslissen wat je de beste speler vind, een award zegt niet zoveel. De keuze van een mp3speler is persoonlijk. Je kunt er wel vanuit gaan dat beide merken goeie spelers leveren en dat het met het geluid ook wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soap
  • Laatst online: 16:58

soap

diskoers.

Waarom verkopen ze nergens de NWA3000B ? (De zwarte dus)
Overal alleen de paarse en zilvere, heel vreemd verkopen ze hem wel in allemaal UK shops.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:34

Piggen

Lekker bakkie

Dan zal die waarschijnlijk wat later op de markt verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soap

soap

diskoers.

Ok, ik heb net navraag gedaan bij Sony Nederland en die vrouw van de consumentenservice wist het eerst zelf niet en moest het navragen...
Na weer een tijd wachten moest ze me 'helaas teleurstellen':
"De zwarte versie komt in zijn geheel niet uit in Nederland".
WTF?! Het zat allemaal heel ingewikkeld in elkaar zei ze maar daar kwam het dus op neer.
Grmblll, dan maar op sonystyle europe bestellen aangezien ze van amazon.co.uk niet shippen (geen electronica) naar Nederland.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Nou ik heb mijn paarse binnen, heb gelijk wat foto's gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://img501.imageshack.us/img501/1856/sony015re.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img501.imageshack.us/img501/2392/sony025oo.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img501.imageshack.us/img501/7611/sony035ws.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img501.imageshack.us/img501/5377/sony047zy.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img501.imageshack.us/img501/4164/sony056vu.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img501.imageshack.us/img501/3092/sony061vr.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img501.imageshack.us/img501/3381/sony076cx.th.jpg

Eerste indruk was dat speler niet helemaal wilt wat ik wil, zo als bijv zichzelf locken als hij uit staat, maar dat kan ook aan mij liggen, voor de rest word hij snel vettig (dit had ik wel verwacht, dus is niet echt een min punt) en de software is bagger (maar dit was bekent...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Eppo © schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:15:
Nou ik heb mijn paarse binnen, heb gelijk wat foto's gemaakt:

<paar afbeeldinkies
Eerste indruk was dat speler niet helemaal wilt wat ik wil, zo als bijv zichzelf locken als hij uit staat, maar dat kan ook aan mij liggen[/quote]Je bedoeld dat de hold functie niet uitgaat of iets dergelijks? Volgens mij gaat die functie nog steeds fysiek dus lijkt me het enigzins logisch dat ie dat niet automatisch doet.
voor de rest word hij snel vettig (dit had ik wel verwacht, dus is niet echt een min punt)
Dat krijg je idd heel erg snel bij gladde glanzende oppervlakten. Was dus ook wel enigzins te verwachten.
en de software is bagger (maar dit was bekent...)
Zeker mee eens, had er bij mijn mindisc ook al een hekel aan.

offtopic:
Wat heb jij met je telefoon uitgespookt? Bij mij is ook het stickertje van quickshare eraf, maar die barsten zitten er bij mij echt niet in :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
ja ik bedoelde hem op hold zetten, alleen krijg ik het niet voor elkaar om hem op hold te zetten als hij uit staat....

offtopic:
Ik heb mijn quickshare terug gelijmd alleen bij de 2de keer afvallen heeft de lijm ook wat zilver mee genomen, vandaar die "barsten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soap

soap

diskoers.

Hoeveel heb je er voor betaald?
Ik denk dat ik maar die zwarte op sony style europe ga kopen, issie helaas wel 300e.
Maar ik wil echt een zwarte, staat mooi bij de psp ;)

.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.