Ik heb gister me moeder bord binnen gehad, gelijk alles aan gesloten enzo.
nu doet me pc niks meer geen post beeps of vocals.
echter als ik alles leeg haal dus kaal alleen met atx voeding er op, zegt de vocal post: No cpu installed.
Zodra ik me cpu er inzet doet ie al niks meer, das dus zonder ram. geen deeps of vocals.
echt heel erg vaag voor een nieuw moederbord.
Of zou het aan me ram liggen dat ie niet door wil starten? maar dat zou die vocal post iets van ram bla bla. maar dat zegt ie al niet eens, die trut van asus moet gewoon zeggen system failed memory test
Waar kan het aan liggen,
volgende dingen heb ik al geprobeert.
Andere voeding,
kaal( alleen cpu mem vga),
cell er uit voor 2 uur en jumper op clear, zonder voeding.
TNT2 AGP
...
Ik heb de seach gebruikt en daar heb ik al vergelijkbare problemen gevonden maar echter geen oplossing.
Ook weet ik dat het moederbord erg kies keurig is, zou het dan echt aan het geheugen liggen??????
Sorry specs vergeten
enermax 350W (lijkt me goede voeding)
2200+
Twinmos 256MB DDR/CL2.5 met samsung K4H560838D-TCC4
A7N8X-E Deluxe rev 1.01
club 3d 9600 pro
nu doet me pc niks meer geen post beeps of vocals.
echter als ik alles leeg haal dus kaal alleen met atx voeding er op, zegt de vocal post: No cpu installed.
Zodra ik me cpu er inzet doet ie al niks meer, das dus zonder ram. geen deeps of vocals.
echt heel erg vaag voor een nieuw moederbord.
Of zou het aan me ram liggen dat ie niet door wil starten? maar dat zou die vocal post iets van ram bla bla. maar dat zegt ie al niet eens, die trut van asus moet gewoon zeggen system failed memory test
Waar kan het aan liggen,
volgende dingen heb ik al geprobeert.
Andere voeding,
kaal( alleen cpu mem vga),
cell er uit voor 2 uur en jumper op clear, zonder voeding.
TNT2 AGP
...
Ik heb de seach gebruikt en daar heb ik al vergelijkbare problemen gevonden maar echter geen oplossing.
Ook weet ik dat het moederbord erg kies keurig is, zou het dan echt aan het geheugen liggen??????
Sorry specs vergeten
enermax 350W (lijkt me goede voeding)
2200+
Twinmos 256MB DDR/CL2.5 met samsung K4H560838D-TCC4
A7N8X-E Deluxe rev 1.01
club 3d 9600 pro
[ Voor 18% gewijzigd door GrammaTonic op 30-06-2004 12:48 ]