alienfruit schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:39:
Whidbey Beta 2 werkt prima hier!

Maar waarom download je dan niet de Std editie van Whidbey, Efbe? De Team Suite editie is inderdaad 3.Xgig. Eens zien of ze de dingen van de meeting at DevLab hebben waargemaakt

De standard edition is een zinloze edition, je hebt geen class designer bv. En de standard edition is 2.x GB (2.3 als ik me goed herinner) dus dat scheelt niet zoveel.
Ik ben het met
Mike Gunderloy eens, het is behoorlijk debiel deze Beta 2 distibution units: OF teamsystem drek OF standard edition, terwijl de grootste groep op Professional edition gaat overschakelen, want dat is de edition die wel de features heeft waar je wat aan hebt.
Overigens heb ik op het moment geen tijd om er goed naar te kijken (hopelijk volgende week) dus ach, het heeft niet zo'n haast. Al die mensen die zich spoeden om de beta uit te proberen laten het lijken alsof de massa al meteen beta2 gebruikt, maar de meeste mensen wachten met .NET 2.0 totdat het gereleased is. Aangezien de expire date van beta 2 op 1 mei 2006 staat, heb ik het vermoeden dat het wel eens kantje boord gaat worden of we .net 2.0 dit jaar nog zien.
Klopt, maar totaan gisteren stond beta2 express edition niet online maar was dat de feb CTP dacht ik (maar kan ik mis hebben)
edit:
Ik kan ook niet terugvinden waar je (legaal) een Beta van VS2005 of Whidbey zou kunnen downloaden (zonder MSDN Subscriber te zijn)?
Kan ook niet, je moet OF een dvd bestellen en die krijg je dan hier pas na 25 april, of de express edition downloaden.
[
Voor 21% gewijzigd door
EfBe op 19-04-2005 13:24
]