WWDC: Keynote live te volgen?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:56

sjaakaq

It might get loud

Nou ja als evt. toekomstig switcher. Maarre...stel dat ze zo'n ripple transition zouden inbouwen als je van de ene naar de andere tab switched in Safari :X

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

leokennis schreef op 04 juli 2004 @ 17:31:
Nou ja als evt. toekomstig switcher. Maarre...stel dat ze zo'n ripple transition zouden inbouwen als je van de ene naar de andere tab switched in Safari :X
Kan je het altijd uit zetten :) je kan alles wel uitzetten als je dat graag wil :)

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Tja OK, maar dan mis je weer evt. wél handige transitions/effects...

BTW wel vreemd, ik dacht dat Apple altijd heel pro-consistente interface was :?

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

leokennis schreef op 04 juli 2004 @ 18:15:
Tja OK, maar dan mis je weer evt. wél handige transitions/effects...

BTW wel vreemd, ik dacht dat Apple altijd heel pro-consistente interface was :?
Is het ook :) maar als je zonder CPU tijd op te vreten gewoon leuke effecten kan toevoegen die het NIET trager maken, waarom niet?

je kan effect per effect uitzetten.
Safari krijg geen rare effecten want dat is van Apple zelf en hun houden alles strak :)
het is niet zoals in windows XP, of alle effecten aan OF alles UIT, je kan het per effect kiezen :)

en in unix kan je de effecten zelfs nog compleet wijzigen allemaal opensource :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

leokennis schreef op 04 juli 2004 @ 17:31:
CoreImage en CoreVideo zijn in principe niet bedoeld voor interface-effecten. Je kunt het er voor gebruiken, maar het is bedoeld voor beeldverwerkingsprogramma's. Net zoals CoreAudio in bijvoorbeeld Garageband gebruikt wordt. Je hebt die keynote toch gezien? Daarin werd een voorbeeldapp gedemonstreerd die laat zien waarvoor CoreImage/Video bedoeld zijn.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ja OK maar die gozert met de blauwe blouse (het Apple Opperhoofd toch :? ) zei de hele tijd: "And remembers, you can put this into your apps!" en "And this is all possible in any interface"

leoaq.fm // Jeune Loop

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Met 'interface' bedoelen developers niet noodzakelijk de grafische gebruikersinterface. De exacte context staat me even niet meer bij... Overigens is Steve Jobs het Apple Opperhoofd :P Phil is executive marketing director ofzo..

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 12:58:
[...]

Nope uitpakken en dan gewoon naar
System/installation/Packages/OSinstall.pkg :D tadaa werkt!
kan je gewoon zonder reboot door werken, hij staat hier ook op me firewire hdd en ik denk dat ik Panther weg doe! want dit werkt veel beter!
Mag ik vragen hoe je zoies op je iPod zet dan? Je hebt de .pkg file, die pak je uit naar een map op je harddisk? Maar hoe draai je 'm dan vanaf je iPod? En hoe start je je OS dan op vanaf je iPod?

• scan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Ja en wij zijn de indianen :P dus pas maar op want we scalperen je zo :P

Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

wace schreef op 04 juli 2004 @ 21:29:
[...]

Mag ik vragen hoe je zoies op je iPod zet dan? Je hebt de .pkg file, die pak je uit naar een map op je harddisk? Maar hoe draai je 'm dan vanaf je iPod? En hoe start je je OS dan op vanaf je iPod?
Die pkg file opent zich in 'Installer'. Daar selecteer je je iPod (die je dus wel mac-formatted moet hebben en als HDD moet kunnen gebruiken). Bij het rebooten kun je vervolgens je iPod kiezen door 'm aan te zetten als Startup Disk in de system preferences. Of door alt ingedrukt te houden tijdens het booten.

Verwijderd

CyBeR schreef op 04 juli 2004 @ 19:39:
Met 'interface' bedoelen developers niet noodzakelijk de grafische gebruikersinterface. De exacte context staat me even niet meer bij... Overigens is Steve Jobs het Apple Opperhoofd :P Phil is executive marketing director ofzo..
Jobs zei dat hij er hoop in had dat het team van Adobe dit gingen gebruiken in hun nieuwe versie van Photoshop om van de Mac versie een killer-app te maken :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 12:36:
[...]

Jobs zei dat hij er hoop in had dat het team van Adobe dit gingen gebruiken in hun nieuwe versie van Photoshop om van de Mac versie een killer-app te maken :)
Zou wel erg gaaf zijn, ik heb de Core Image en Core video app nog niet kunnen ontvangen :'(
de rest al wel, Core audio ziet er ook makkelijk uit om te gaan gebruiken.

Misschien eens een DJ uitbreiding voor iTunes maken... :)

Verwijderd

Ff een hele domme noob vraag die alleen bij een Apple beginner vandaan kan komen :

Hoe "extract" ik de image van MacOS Tiger ?

;)

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 13:22:
[...]

Zou wel erg gaaf zijn, ik heb de Core Image en Core video app nog niet kunnen ontvangen :'(
de rest al wel, Core audio ziet er ook makkelijk uit om te gaan gebruiken.

Misschien eens een DJ uitbreiding voor iTunes maken... :)
Core Audio is al een behoorlijke tijdje beschikbaar hoor. ;)

@ CrazyHank2: Dubbelklikken al geprobeerd? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Sage op 05-07-2004 22:09 ]

kleurbleur.nl

Verwijderd

Oeps... :)

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 22:19 ]

Verwijderd

Eehm vraag op irc, want je mag dit niet meer vragen, althans Chem vind het niet goed ik had al bijna en OW omdat ik het had uitgelegt :/

Chem, verduidelijk dit ook even in dit topic wilje :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 22:21 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

JOEHOE
Alhoewel Qorn wat overijverig was om het hier te melden, haak ik toch even in.

Tiger is niet beschikbaar, tenzij je developer bent. Developers mogen hem niet verspreiden en anders personen hem niet downloaden.

Als je hem niet geinstalleerd krijgt ben je overduidelijk GEEN developer en zie IK dat als warez, en iedereen weet hoe we daar mee omgaan hier.

Bij deze dus: warez, in welke vorm dan ook: foei, Foei, FOEI!

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 21:22
Dashboard is mooi en leuk, maar 1 seconde Spotlight in werking gezien, ben ik verkocht. WOW... geniaal :)

No production networks were harmed during this posting

Pagina: 1 2 Laatste