leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Kan je het altijd uit zettenleokennis schreef op 04 juli 2004 @ 17:31:
Nou ja als evt. toekomstig switcher. Maarre...stel dat ze zo'n ripple transition zouden inbouwen als je van de ene naar de andere tab switched in Safari
BTW wel vreemd, ik dacht dat Apple altijd heel pro-consistente interface was
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Is het ookleokennis schreef op 04 juli 2004 @ 18:15:
Tja OK, maar dan mis je weer evt. wél handige transitions/effects...
BTW wel vreemd, ik dacht dat Apple altijd heel pro-consistente interface was
je kan effect per effect uitzetten.
Safari krijg geen rare effecten want dat is van Apple zelf en hun houden alles strak
het is niet zoals in windows XP, of alle effecten aan OF alles UIT, je kan het per effect kiezen
en in unix kan je de effecten zelfs nog compleet wijzigen allemaal opensource
CoreImage en CoreVideo zijn in principe niet bedoeld voor interface-effecten. Je kunt het er voor gebruiken, maar het is bedoeld voor beeldverwerkingsprogramma's. Net zoals CoreAudio in bijvoorbeeld Garageband gebruikt wordt. Je hebt die keynote toch gezien? Daarin werd een voorbeeldapp gedemonstreerd die laat zien waarvoor CoreImage/Video bedoeld zijn.leokennis schreef op 04 juli 2004 @ 17:31:
Nou ja als evt. toekomstig switcher. Maarre...stel dat ze zo'n ripple transition zouden inbouwen als je van de ene naar de andere tab switched in Safari
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
leoaq.fm // Jeune Loop
Mag ik vragen hoe je zoies op je iPod zet dan? Je hebt de .pkg file, die pak je uit naar een map op je harddisk? Maar hoe draai je 'm dan vanaf je iPod? En hoe start je je OS dan op vanaf je iPod?Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 12:58:
[...]
Nope uitpakken en dan gewoon naar
System/installation/Packages/OSinstall.pkgtadaa werkt!
kan je gewoon zonder reboot door werken, hij staat hier ook op me firewire hdd en ik denk dat ik Panther weg doe! want dit werkt veel beter!
Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer
Die pkg file opent zich in 'Installer'. Daar selecteer je je iPod (die je dus wel mac-formatted moet hebben en als HDD moet kunnen gebruiken). Bij het rebooten kun je vervolgens je iPod kiezen door 'm aan te zetten als Startup Disk in de system preferences. Of door alt ingedrukt te houden tijdens het booten.wace schreef op 04 juli 2004 @ 21:29:
[...]
Mag ik vragen hoe je zoies op je iPod zet dan? Je hebt de .pkg file, die pak je uit naar een map op je harddisk? Maar hoe draai je 'm dan vanaf je iPod? En hoe start je je OS dan op vanaf je iPod?
Verwijderd
Jobs zei dat hij er hoop in had dat het team van Adobe dit gingen gebruiken in hun nieuwe versie van Photoshop om van de Mac versie een killer-app te makenCyBeR schreef op 04 juli 2004 @ 19:39:
Met 'interface' bedoelen developers niet noodzakelijk de grafische gebruikersinterface. De exacte context staat me even niet meer bij... Overigens is Steve Jobs het Apple OpperhoofdPhil is executive marketing director ofzo..
Verwijderd
Zou wel erg gaaf zijn, ik heb de Core Image en Core video app nog niet kunnen ontvangenVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 12:36:
[...]
Jobs zei dat hij er hoop in had dat het team van Adobe dit gingen gebruiken in hun nieuwe versie van Photoshop om van de Mac versie een killer-app te maken
de rest al wel, Core audio ziet er ook makkelijk uit om te gaan gebruiken.
Misschien eens een DJ uitbreiding voor iTunes maken...
Verwijderd
Hoe "extract" ik de image van MacOS Tiger ?
Core Audio is al een behoorlijke tijdje beschikbaar hoor.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 13:22:
[...]
Zou wel erg gaaf zijn, ik heb de Core Image en Core video app nog niet kunnen ontvangen
de rest al wel, Core audio ziet er ook makkelijk uit om te gaan gebruiken.
Misschien eens een DJ uitbreiding voor iTunes maken...
@ CrazyHank2: Dubbelklikken al geprobeerd?
[ Voor 7% gewijzigd door Sage op 05-07-2004 22:09 ]
Verwijderd
Eehm vraag op irc, want je mag dit niet meer vragen, althans Chem vind het niet goed ik had al bijna en OW omdat ik het had uitgelegt
Chem, verduidelijk dit ook even in dit topic wilje
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 22:21 ]
JOEHOE
Alhoewel Qorn wat overijverig was om het hier te melden, haak ik toch even in.
Tiger is niet beschikbaar, tenzij je developer bent. Developers mogen hem niet verspreiden en anders personen hem niet downloaden.
Als je hem niet geinstalleerd krijgt ben je overduidelijk GEEN developer en zie IK dat als warez, en iedereen weet hoe we daar mee omgaan hier.
Bij deze dus: warez, in welke vorm dan ook: foei, Foei, FOEI!
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
No production networks were harmed during this posting