Waarom is dat beter dan? Wat denk je dat stuntprijzen.net met die kabels gaat doen? Juist: die wipt 'm open, draait de draadjes om, en stuurt het weer terug.
Maar.. je moet dan wel je kabel opsturen, stuntprijzen moet 'm fixxen en weer terugsturen. Je bent je kabel dan op z'n minst 3~4 dagen kwijt, voor hetzelfde eindresultaat (draadjes omgesoldeerd).
Eeen beetje gaan tweaken aan iets dat je nieuw hebt gekocht en een productie fout heeft is toch beetje raar?
of ligt het aan mij
Of je iets moet tweaken staat volledig los van of het nieuw is of niet. Ik schroef eigenlijk alles meteen open zodra ik het heb, dan weet ik hoe het in elkaar steekt. De enige uitzondering (tot nu toe) op dat beleid was m'n Palm M515, omdat die dichtgelijmd zit min of meer.
Als je gewoon netjes kunt solderen, zie ik geen enkele reden waarom je dit niet even zelf zou doen. Ja natuurlijk kun je 'm terugsturen naar stuntprijzen en ja natuurlijk moet die er voor zorgen dat je een werkende kabel krijgt. Als je niet kunt of wilt solderen, is dat dus een prima optie.
Maar er valt imo best iets voor te zeggen om 't zelf even te doen.. kun je tenminste gelijk met je kabel en phone aan de slag
(ongeduld om er mee te mogen spelen is een der tweakers' mindere eigenschappen

)
Wat betreft of het stom is dat deze kabels ongetest de deur uit gaan.. tsja.. eigenlijk test geen enkele computerwinkel tegenwoordig de spullen nog. Daar zijn de marges ook te klein voor.
Ik denk dat stuntprijzen.net van de volgende serie wel op z'n minst even één kabel zou controleren

(al doende leert men)
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 28-06-2004 22:03
]