| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ach, ik speel niet veel or, 's avonds als ik alleen ben enzo. Ga het niet spelen als zij komt ofzo
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
700k-800k ofzo-=BoKKiE=- schreef op 12 augustus 2004 @ 19:01:
en wat kost een slotted guard?
agrio's zijn irri

gaat daarom dus ook erg langzaam vfw gaat nu wel lekker, zolang er niet een 2 agrio op een verkeerd plek spawnt, of zo'n spin

vanavond alle tijd om dat gamen, ff kijken of het dan beter gaat, want dan zit ik ook weer achter een snellere comp ^^
Doet je sig eens updaten dan-=BoKKiE=- schreef op 13 augustus 2004 @ 07:41:
hmmz me mage is nu 35/25
Mijn merc schiet ook al lekker op, nog een lvl en ik kan mijn Tsurugi gebruiken. Misschien dan alvast Geffen Dungeon eens proberen. Nu zit ik nog in de culvert.
waarom???
btw op ragnamart las ik dat purple glasses in morroc te verkijgen zijn
maar ik heb ze volgens mij niet bij de armor dealer gezien (of ik heb niet goed gegeken) maar waar in morroc worden die dingen dan verkocht, indien niet bij armor dealer?
?? wat is er mis met die zin? Of bedoel je: ik word er toe gedwongen..
[ Voor 140% gewijzigd door Flapmo op 13-08-2004 15:11 ]
Kan wel hoor, hier vriendin twee jonge katers en ro...gaat prima!M@NIC schreef op 11 augustus 2004 @ 13:58:
Ik wil zo graag RO-en maar ik heb zo weinig tijd!
Is hier iemand die een jonge pup, vriendin en RO kan combineren ?
Ik zie d'r dus wel elke dag.Flapmo schreef op 13 augustus 2004 @ 13:49:
[...]
?? wat is er mis met die zin? Of bedoel je: ik word er toe gedwongen..
Maar laten we maar ff ontopic gaan anders krijgen we zometeen problemen met je modjes.
Hm, je 'hebt' pas netM@NIC schreef op 13 augustus 2004 @ 14:20:
[...]
Ik zie d'r dus wel elke dag.
Maar laten we maar ff ontopic gaan anders krijgen we zometeen problemen met je modjes.
-removed on request-
[ Voor 20% gewijzigd door Flapmo op 13-08-2004 14:46 ]
wat kan ik vragen als iemand vraagt of ie 1 lvl mag leechen bij agrio's?
Dus nu allemaal weer lief over RO gaan leuteren
danku
Verwijderd
Zo, alles weer schoon en leesbaar. IRC schijnt een goede plaats om ruzies uit te vechten *hint hint*
Ik volg het niet meer zo maar wil het ook niet missen voor in de toekomst.
Niet zo heel veel (rond 10-15k voor joblvl?).-=BoKKiE=- schreef op 13 augustus 2004 @ 15:04:
hmmz hopen dat ik dit weekend job 50 haal ^^ ben al op de helft
wat kan ik vragen als iemand vraagt of ie 1 lvl mag leechen bij agrio's?
En van job40 naar 50 stinkt. Vooral zonder healclip, want als je alarms gaat beuken dan heb je erg veel last van die skeleton archers en een mage op dat level heeft nou eenmaal niet zoveel HP

Dus dan moet je met een aco zien te levelen daar en dat gaat weer langzamer. Kan wel sneller maar dan moet die aco steeds mobs voor je halen en die dan in je vertical firewall dumpen
Verder kan je nog fur seals op comodo beach levelen. Moet je wel lightning bolt hebben.
/edit lvl 25 job is dus net zomin de helft van job50 als lvl50 van lvl99 (base).
Lvl 98 ->99 = verdubbeling totale xp
Dus zoals exe al zegt, job 40 -> job 50 is brak. Met mage nog iets minder dan met een battle-aco (pumbaa
[ Voor 107% gewijzigd door Flapmo op 13-08-2004 15:14 ]
Verwijderd
rofl, ik vond het eerlijk gezegd wel even mooi om te lezenexecutor schreef op 13 augustus 2004 @ 15:06:
we zijn allang weer maatjes /lv dus verder niet gaan zeurenen posts aanmaken die niet over RO zelf gaan. Onze fout om het forum ermee onder te spammen(voornamelijk mijn fout)
.
Dus nu allemaal weer lief over RO gaan leuteren![]()
danku
Anyway, k ga vanavond uit en daarna ga ik weer even lvlen en ik was benieuwd of flapz en bok al richting lvl 44 zijn? Kunnen we even met zn drieen alarms gaan raggen. Zijn jullie vanaaf laat on of nie? K ben van plan elke avond, als k tijd heb tenminste, 50% job te halen en zo over 20 dagen priest te zijn

ach is iig weer wat pots en fwings ^^
aco he hmmmm Pumbaa VRIEND!!!En van job40 naar 50 stinkt. Vooral zonder healclip, want als je alarms gaat beuken dan heb je erg veel last van die skeleton archers en een mage op dat level heeft nou eenmaal niet zoveel HP.
Dus dan moet je met een aco zien te levelen daar en dat gaat weer langzamer. Kan wel sneller maar dan moet die aco steeds mobs voor je halen en die dan in je vertical firewall dumpen. Altans zo heb ik het voor een groot gedeelte gedaan.
nah kijk wel nog 1 lvl dan heb ik fb gemaxxed, dan napalmbeat 1 en dan of colbolt of lightning bolt naar 5 als eerste, beide moeten 5 uiteindelijkVerder kan je nog fur seals op comodo beach levelen. Moet je wel lightning bolt hebben.
eerst nog maar agrio's om me vfw nog verder te oefenen straks thuis meteen maar ff beginnen
edit: @Pumbaa
ben vanaf ongeveer 18:00 uur denk ik nonstop online (drankhaal en sanitaires pauzes buiten beschouwing gelaten) met een beetje geluk zit ik dan als je terug bent van stappen rond de 40 base
[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 13-08-2004 15:20 ]
Verwijderd
5 dagen jaVerwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 15:21:
Hahaaa, Exe k weet dat nog wel ja. Jij met je msg *Please let me through im mobtraining* ROFLKostte je wel snel 3 dagen he.
Me snapt de VWO taal van flapz niet over de exp van job 40 naar job 50

Op zich was die ban teveel, maar aan de andere kant wel terecht.
Het is gevaarlijk voor andere spelers en je houdt wel 4-6 alarms vast(dat scheelt dus die 4-6 alarms elders op de map die niet spawnen en de rest kan dan ook niet echt levelen
Op euro is het in mate toegestaan. Als het rustig is of op rustige mappen. Op CT4 bijvoorbeeld kan het makkelijk

En ik ben komende dagen dus *not avail*. gf komt thuis van vakantie en kmoet verhuizen naar delft. Dus samen geeft dat idd 0 tijd voor ro denk ik
//edit
kben lvl 45 dus had gekunt pumbaa :d.
[ Voor 12% gewijzigd door Flapmo op 13-08-2004 16:50 ]
Verwijderd
Lekke lame zeg, noemen ze ook wel "ik kan niet tegen mn verlies". Ik hoop dat iedereen lekker snel op Euro komt en dat we in de vakantie nog even kunnen WoEen met zn allen.executor schreef op 13 augustus 2004 @ 16:17:
Het guildsysteem is ook mooi lame op euRO. Ik hoorde dat katmai, een guild die net een halve week bestaat, tijdens WOE een ULV castle had overgenomen. Komen ze ineens terug met forever love en nog 2 andere guilds. met ong 100 man. Nou leuke competitie heb je dan zeg.

op die manier houden alle 'vriendjies' hun kasteel
jammer
"Huurmoordenaars" guild? Iedereen kan ons inhuren voor zeny's
Nadeel: grote guilds meer geld dan kleine guilds
de Mercenarie guild ^^Flapmo schreef op 13 augustus 2004 @ 19:06:
Dus we starten een
"Huurmoordenaars" guild? Iedereen kan ons inhuren voor zeny's. Zo kunnen kleinere guilds ook nog winnen..
Nadeel: grote guilds meer geld dan kleine guilds.
denk dat op een gegeven moment alle guilds je vijanden zijn ^^
ULV = LTU neem ik aan, aangezien ik geen ULV ken, maar dit gaat over geffen1 afgelopen woensdag.executor schreef op 13 augustus 2004 @ 16:17:
Het guildsysteem is ook mooi lame op euRO. Ik hoorde dat katmai, een guild die net een halve week bestaat, tijdens WOE een ULV castle had overgenomen. Komen ze ineens terug met forever love en nog 2 andere guilds. met ong 100 man. Nou leuke competitie heb je dan zeg.
LTU is onze allie. Wij hebben woensdag ons oude prontera castle aan hun gedropt, omdat hetgene wat we zondag overgenomen hadden (GDF castle) een hogere invest heeft, en wij geen 3 kastelen kunnen/willen verdedigen. LTU heeft op zijn beurt hun geffen castle gedropt zodat onder andere katmai het kon overnemen. Vlak voor het einde echter hebben ze nog een aanval gedaan om het terug te pakken, en misschien dat ons aanvalsteam daar ook aan meehielp, maar dat lijkt me sterk om 2 redenen:
We hadden niet echt een aanvalsteam die WoE omdat we nog moesten "wennen" aan het verdedigen van het nieuwe pron castle.
We waren tijdens die WoE niet allied met LTU, omdat ze anders onze emp niet konden breken
Maar volgens de takeover history werd katmai er door engelskrieger uitgeschopt, en dat is een payon alliance guild. Daar zijn wij nogal behoorlijk niet allied mee, dus het lijkt me sterk dat FL heeft geholpen met katmai eruit te werken.
hehe, dat zou best wel eens kunnen ja-=BoKKiE=- schreef op 13 augustus 2004 @ 19:12:
[...]
de Mercenarie guild ^^
denk dat op een gegeven moment alle guilds je vijanden zijn ^^
Ik zag laatst een screeny van de guild info van ROCards, en zij zijn vijandig met ons.

Had iets te maken met een (mislukte) aanval van ons, waarbij we de defence grotendeels braken, waarna g8 het kasteel overnam. Sindsdien vinden ze ons niet meer liev geloof ik
[ Voor 35% gewijzigd door Smurf op 13-08-2004 19:37 ]
)
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Nope...The_Greater schreef op 13 augustus 2004 @ 20:42:
BTW. Kun je een card weer uit een slot halen?
Heel heel jammer.. heb ik er al 2 misbruikt
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

En dankzij Bokkie is mijn merc weer wat verder, thanks dude!
met welke kleurcode is dat? ik hoorde iets met magenta ofzo
edit2: precies andersom natuurlijk /wah RGB:255,0,255
[ Voor 60% gewijzigd door Smurf op 14-08-2004 20:23 ]
)
of maakt het qua prijs niet zoveel uit?
Verwijderd
Aangezien veel mensen het pure verkopen heb je geen kans om het rough te verkopen. Ik zou het als k jou was gewoon pure maken en verkopen. Daarbij maakt het idd niets uit qua prijs.-=BoKKiE=- schreef op 15 augustus 2004 @ 09:37:
elunium is het verstandiger om het rough te verkopen of om het eerst te refinen (per 5 dus)
of maakt het qua prijs niet zoveel uit?
Btw, een van de mage dudes al rond lvl 45? K ga gewoon een beetje door in GH maar het gaat voor mij en de mage harder als we mobtr***en in CT. Exe waar is CT 4? Welke exit of entrance moet ik nemen in CT om daar te komen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 12:28 ]
CT 4 kan je bereiken vanuit de alarm map. Het is de portal helemaal links bovenin. Je hebt wel een key of clocktower nodig iedere keer dat je naar binnen wilt.
)
Verwijderd
)

heb nu 3x pure elu, kijken of ik dat vanavond kan verkopen, zodat ik een sakkat kan kopen voor me sin
Weet iemand nog leuke plekken voor een 51/36 mage om solo te levellen?
argio's zijn redelijk, maar wordt wel saai, en de drops zijn wel goed maar kan beter.
alarms kan, maar het is uberdruk daar en veel KS'ers
GH heb ik te weinig hp voor

laatste vraag (voor nu
ik heb een slotted silver robe (koste me 15k) wat kan ik daar het beste voor kaart instoppen? of moet ik dat niet doen, deze verkopen en iets anders zoeken?
[edit] Mantle kan dus niet, Mink Coat kan wel. Al zal die best prijzig zijn gok ik zo....
[ Voor 43% gewijzigd door mvds op 16-08-2004 09:19 ]
hmmz allemaal duur spul dusobsidian schreef op 16 augustus 2004 @ 09:14:
Aangezien je net zei dat je HP tekort komt, kan je voor een pupa kaart of een roda frog kaart gaan. Is 700HP extra voor de pupa en 400HP (en ook nog extra SP, weet niet hoeveel) extra. Ik geloof dat mensen ook vaak een Mantle gebruiken met zo'n kaart erin. Weet niet of een mantle gedragen kan worden door een mage/wizz..
[edit] Mantle kan dus niet, Mink Coat kan wel. Al zal die best prijzig zijn gok ik zo....

voorlopig nog maar in argio veld blijven dan en hopen dat ze meer raw elu droppen
af en toe veel pots nodig omdat ik geraakt wordt door een argio
ben al lang blij dat ik niet meer in 1 klap dood ben
heb ook een slotted hat gevonden, dus daar ook ff een kaartje voor zoeken
Elder Willow kaartje-=BoKKiE=- schreef op 16 augustus 2004 @ 09:47:
hmz ben gisteravond voor het eerst sinds ik RO speel boven de 100k gekomen
Sterker nog mijn kaartje wat nu in mijn saint robe zit kostte me maar 95kobsidian schreef op 16 augustus 2004 @ 09:32:
Roda frog kaarten kan je al vinden voor 120k. Valt wel mee dus....
heb net ff watgelezen en ik ga vanavond denk ik maar op clocks jagen, schijnen lekkere jobx exp te geven
nu pas?-=BoKKiE=- schreef op 16 augustus 2004 @ 09:47:
hmz ben gisteravond voor het eerst sinds ik RO speel boven de 100k gekomen
penos beuken gaat mooi hard. Zometeen weer ff en dan hebben we weer 1200 coral reefs
[ Voor 18% gewijzigd door Tripp op 16-08-2004 15:28 ]

en ook wil geen hond me elu kopen grmbls
Verwijderd
K heb vandaag ook enorm last van lag.... ongeveer 2 seconden maarliefst.-=BoKKiE=- schreef op 16 augustus 2004 @ 20:07:
gvd wordt een beetje gestoort dan het feit dat hij te vaak niet wil lopenwaardoor ik gvd te vaak doodga, ranzige pleureszooi
en ook wil geen hond me elu kopen grmbls

waarom lopen er eigenlijk zoveel mages met soulstrike te spammen?
[ Voor 28% gewijzigd door Bokkie op 16-08-2004 21:52 ]
omdat ze dat een coole skill vinden maar op hoger level heb je er geen ruk aan-=BoKKiE=- schreef op 16 augustus 2004 @ 21:04:
ik ga zelfs dood bij argiopes, nadat ik 4x dood ben gegaan bij clocksschijtarchers daaro
waarom lopen er eigenlijk zoveel mages met soulstrike te spammen?
Verwijderd
K level nu met een Italiaanse guild, ik wil ze niet joinen maar ze kunnen wel gewoon high orcs aan en in GH rammen dus dat gaat wel rap
Nog 7 joblevels

ben nu 53 of 54 ofzo weet niet eens meer.
wel wat geld verdient gelukkig en weer 5 R.elu gevonden, paarse sunnies gekocht voor 9k en gewone sunnies voor 2k

vanavond snookeren, dus alleen me merchant ff aanzetten en kijken of ik wat elu kan verkopen
ja tot job50
[rml]executor in "[ PC] Ragnarok Online - Deel 17"[/rml]
[ Voor 26% gewijzigd door Tripp op 17-08-2004 15:14 ]
jammer johApocrypha schreef op 17 augustus 2004 @ 16:52:
Ik heb besloten om te stoppen. Ik heb in juli betaald voor 3 maanden, dus tot ergens in september, maar ik heb al bijna 2 maanden niet gespeeld. Dus bij deze stop ik ermee. Ik maak binnenkort even een register van al m'n Items en geld. Dat verdeel ik wel onder de belangstellende. Obsidian, die 410k mag je houden voor mijn part. Manic en de rest die ik spullen en geld heb gegeven mogen het ook allemaal houden. Ik heb voornamelijk Hunter en Crusader spullen. Voor de rest wat nutteloos spul wat wel wat waard is. Maarja de lijst komt eek keer deze week dus daar hebben jullie dan een heel overzicht.

je kan het toch nog even bewaren? je chars blijven toch nog bestaan?
Ja maar tegen de tijd dat ik weer ga spelen zal WoW wel uitzijn-=BoKKiE=- schreef op 17 augustus 2004 @ 17:59:
[...]
jammer joh
je kan het toch nog even bewaren? je chars blijven toch nog bestaan?
[ Voor 9% gewijzigd door Apocrypha op 17-08-2004 18:38 ]
wie zegt dat dat leuker/toffer/cooler zou zijn?Apocrypha schreef op 17 augustus 2004 @ 18:38:
[...]
Ja maar tegen de tijd dat ik weer ga spelen zal WoW wel uitzijn. Dus jullie zullen er meer aan hebben dan ik
Ik, maar dat is niet het punt. ik ga zoiezo WoW spelen en ik ga niet voor 2 MMORPG's tegelijk betalen.
[ Voor 23% gewijzigd door Apocrypha op 17-08-2004 19:15 ]
)
kan ik eindelijk een sakkat kopen
Verwijderd
Dude, ik kan het geld best gebruiken maar ik ben het toch eens met Bok en Exe. Ik zou het gewoon op je account laten staan je weet nooit of je nog terug komt. En het blijft er zeker een jaar op staan geloof ik. Geloof Exe maar, die is het levende bewijsApocrypha schreef op 17 augustus 2004 @ 16:52:
Ik heb besloten om te stoppen. Ik heb in juli betaald voor 3 maanden, dus tot ergens in september, maar ik heb al bijna 2 maanden niet gespeeld. Dus bij deze stop ik ermee. Ik maak binnenkort even een register van al m'n Items en geld. Dat verdeel ik wel onder de belangstellende. Obsidian, die 410k mag je houden voor mijn part. Manic en de rest die ik spullen en geld heb gegeven mogen het ook allemaal houden. Ik heb voornamelijk Hunter en Crusader spullen. Voor de rest wat nutteloos spul wat wel wat waard is. Maarja de lijst komt eek keer deze week dus daar hebben jullie dan een heel overzicht.
kan je sunnies eigenlijk ook upgraden?
oh en vandaag 5slot account
[ Voor 27% gewijzigd door Woohooo op 18-08-2004 09:23 . Reden: blaat ]
elu's heb ik nog te koop voor jeWoohooo schreef op 18 augustus 2004 @ 09:00:
Ik heb wel intresse in je Agi spulletjes voor me battle priest als je zeker weet dat je het weg gaat geven en elu's zijn ook welkom
oh en vandaag 5slot account!
maar omdat je van Got bent voor jouw 73k per stuk
edit:
idd meteen vanavond ff 2 nieuwe chars alvst maken voor die 2 extra slots ^^
edit2:
OMG http://www.euro-ro.net/events/planned/eu/00443/
hoofdprijs slutted sunny en obb's ^^
ff kijken of ik kan meedoen
lijkt me wel grappig om te zien
[ Voor 33% gewijzigd door Bokkie op 18-08-2004 10:57 ]
en ik vind ze dan liever dan
en die race is wel lacheh mss
solo red ik het niet door de archers

lvl = 55/39 .Mr White
of een van me andere chars als me mage niet online is
[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 18-08-2004 21:24 ]
Verwijderd
Dude, k heb nog wel een tip voor je. Als je cold bolt hebt, kan je naar Orc dungeon gaan, daar een Vit cruz/knight of party vinden en naar High orcs gaan (zijn 1 west van Orc Dungeon). Daar lvled het heel snel en de orcs zijn relatief makkelijk te mollen als je cold bolt hebt (2k dmg). Good luck, ik ga pitten-=BoKKiE=- schreef op 18 augustus 2004 @ 20:37:
is er iemand die zin heeft om met mijn mage samen te levellen in ct op clocks of alarms?
solo red ik het niet door de archersen argio's is laggy als de nete en heel druk
lvl = 55/39 .Mr White
of een van me andere chars als me mage niet online is

k morgen ff kijken of ik een leuke party kan vinden daarVerwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 22:15:
[...]
Dude, k heb nog wel een tip voor je. Als je cold bolt hebt, kan je naar Orc dungeon gaan, daar een Vit cruz/knight of party vinden en naar High orcs gaan (zijn 1 west van Orc Dungeon). Daar lvled het heel snel en de orcs zijn relatief makkelijk te mollen als je cold bolt hebt (2k dmg). Good luck, ik ga pitten
heb je al lightning bolt? zo ja --> comodo beach, fur seals raggen-=BoKKiE=- schreef op 18 augustus 2004 @ 23:10:
[...]
k morgen ff kijken of ik een leuke party kan vinden daar
nee nog nietexecutor schreef op 19 augustus 2004 @ 01:42:
[...]
heb je al lightning bolt? zo ja --> comodo beach, fur seals raggen. Geven meer exp dan alarm(ze slaan zelf ook harder
). Je hebt er geen last van klote archers iig
heb nu
5 Fireball
10 Firebolt
10 Firewall
5 Coldbolt
7 Frost diver
1 Napalm beat
1 Sight
Frost driver moet nu eerst naar 10 en dan nog
1 Stone curse
5 Lightning bolt
1 Thunderstorm
en dan job change
en ja het wordt een cookiecutter, voornamelijk voor MVP en om lekker monsters te kunnen killen voor goede drops ^^
heb trouwens gisteren een clip gescoord, nu de vraag wat ik er het beste als eerste van kan maken, een heal clip? of een tele clip?
dan weet ik waar ik moet gaan jagen namelijk
ben maar weer terug gegaan naar de drukke argio's
)
Verwijderd
Ik ga namelijk nu mijn 3 slot knuckle duster sellen zodra Cky en ik job 50 gereached hebben. Kan geld altijd gebruiken en zodra cky monk is ga ik weer met sin spelen tot 99 dus ja heb wapen nie ehct nodig.
Levelen met 2 elkaar supportende battle acos gaat echt vet. We zijn nu @ lvl 49 base lekker sohees aan het bashen. Exp is heerlijk en zitten nu gemiddeld op zon 2 levels base per dag en das met alleen snachts spelen 2 a 3 uur
Hopelijk wordt het job 50 halen dus niet zo verschrikkelijk als het bij de meeste acos is. Zodra we base 66 halen kan CKy's monk van mijn sin meeleechen @ highorcs. Dus dan moet hetw el weer hard gaan. Alleen nu nog 66 halen
En met een party meeleechen al;s healslaaf is geen optie tenzij we dat beiden tegelijk kunnen doen. en zo goede healers zijn we toch niet zonder int en met lage heal. Ach ja we zien wel advice is in ieder geval welkom...
battle of support sage?Smurf schreef op 20 augustus 2004 @ 01:37:
Omdat mn knight binnenkort toch 99 is, en het op sommige uren toch niet de moeite waard is om in guiddungeon te levelen ben ik maar een nieuw char begonnen. Ook al een mage, net als de rest hier (lijkt het wel) maar mn build is toch een tikkie anders. Niet alleen omdat ik voor sage ga, maar ook omdat ik voorlopig nog maar 1 int heb. Screens komen wel een keer, zit nu niet achter de goede pc, en culvert 2 is niet echt dermate spannend dat ik er screens ga lopen maken. Maar tarou's blijven wel verschrikkelijk goede exp vanaf lvl15 ofzo
heb zelf ook zitten kijken naar sage, maar vond het niet echt interesant

ben nu afwisselend me sin en mage aan het levellen
met mage moet ik nog 10 joblevels

coldbolt doet idd leuke damage op ho's 2 a 3K ^^ op lvl 5
mischien dat ik van het weekend even met me sin naar ant hell ga om te cardhunten naar een vitata card

Verwijderd
Een party met Bokkie zal jullie allebei denk ik wel goed doen bij de High Orcs. Als een van jullie aco`s pneuma heeft is het nog makkelijker. Exp is veel hoger dan sohees volgens mij en het is daar niet superdruk, west of orc dungeon. Daar kunnen jullie op de HO`s gaan inbeuken en .Mr White kan ze snel killen met zn coldbolt, end of advice.Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 03:43:
... En de exp @ 65 is nog maar 0,121 exp per sohee. Misschien pyramids maar das wel ubermoelijk denk ik.
En met een party meeleechen al;s healslaaf is geen optie tenzij we dat beiden tegelijk kunnen doen. en zo goede healers zijn we toch niet zonder int en met lage heal. Ach ja we zien wel advice is in ieder geval welkom...
het was gisteren behoorlijk druk daaro naar mijn meingVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 08:32:
[...]
Een party met Bokkie zal jullie allebei denk ik wel goed doen bij de High Orcs. Als een van jullie aco`s pneuma heeft is het nog makkelijker. Exp is veel hoger dan sohees volgens mij en het is daar niet superdruk, west of orc dungeon. Daar kunnen jullie op de HO`s gaan inbeuken en .Mr White kan ze snel killen met zn coldbolt, end of advice.

vanavond ben ik er alleen niet, heb een verjaardag van een maat van me
ben nu aan het sparen voor een healclip, zodat ik solo clocks kan doen (clip heb ik al) wilde gaan hunten, maar wat kost een vitata kaart? 2 mil?
edit:
is er een mogelijkheid om een charnaam te veranderen? bij kafra oid ^^
[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 20-08-2004 09:11 ]
Als k jou was zou k echt een battle priest makeSmurf schreef op 20 augustus 2004 @ 01:37:
Omdat mn knight binnenkort toch 99 is, en het op sommige uren toch niet de moeite waard is om in guiddungeon te levelen ben ik maar een nieuw char begonnen. Ook al een mage, net als de rest hier (lijkt het wel) maar mn build is toch een tikkie anders. Niet alleen omdat ik voor sage ga, maar ook omdat ik voorlopig nog maar 1 int heb. Screens komen wel een keer, zit nu niet achter de goede pc, en culvert 2 is niet echt dermate spannend dat ik er screens ga lopen maken. Maar tarou's blijven wel verschrikkelijk goede exp vanaf lvl15 ofzo
is het meest veelzijdige karakter van allemaal denk ik en die zijn nog heel sterk
ook met een goeie chain..

maar dat duurt weer allemaal zo lang
maak eerst wel me mage af, die is redelijk simpel qua stats en skills namelijk, kan ik daarmee geld verdienen voor goeie gear alvast voor me assa en me vit knight die ik ook nog ga maken
wat zijn de skills van een battlepriest eigenlijk? heb daar ook nog naar zitten kijken voor ik me mage begon namelijk, maar mage is toch wat beter om geld te verdienen dacht ik, en ik hou altijd wel van ranged attacks enzo ^^ lekker veilig
ook aan gedacht

maar zoals ik al zei, eerst me mage naar wiz brengen zodat ik degelijk geld kan verdienen
me sin is leuk, maar daar heb ik meer goede gear voor nodig dan voor wiz
mayb als me wiz goed genoeg is, ik me sin opnieuw ga maken met minder dex, hoewel het volgens mij nog steeds wel een redelijke build is die ik heb.
dus mogelijk eerst na me mage een vit-knight en tussendoor een betere merchant, me huidige merchant had ik ook in no time tot waar ie nu is, dat is al genoeg om iig goedkoper spullen enzo te kopen, als ik dan ook nog ff een tank kan fixen, zal me merc helemaal lekker snel levellen
Verwijderd
Dezelfde als die van een support Priest alleen neemt een supp priest geen demon bane en mace mastery enzo. Die heb je toch niet nodig. Meestal zijn hun support skills minder goed gelvled. Het grootste verschil zit het in de stats, supp priest heeft alleen maar Int en Vit/Dex. Een battle priest heeft Agi en Str flink geraised. Check anders de Skilltree op de ROsite even, ik had geen zin om die over te typen namelijk, om alle skills op te noemen waarin supp en battle priests verschillen-=BoKKiE=- schreef op 20 augustus 2004 @ 13:12:
wat zijn de skills van een battlepriest eigenlijk? heb daar ook nog naar zitten kijken voor ik me mage begon namelijk, maar mage is toch wat beter om geld te verdienen dacht ik, en ik hou altijd wel van ranged attacks enzo ^^ lekker veilig
Ey gasten voor de transfer hebbie dit al gezien?
http://www.euro-ro.net/news/eu/00448/
Tool om te switchen van Iro naar Euro, geen flauw idee wat et doet maar k dacht ik laat het wel even weten.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 17:41 ]
Verwijderd
Die ik vervolgens weer sell voor 4,15 mill.
550k winst gotta love it.
Heb nu 7,5 mill wordt weer tijd voor wat shoppings. Wil voor eind van volgende week de 10 mill halen. En daar 100 heroic emblems van kopen. Voor mijn Orc Hero helm. Ben benieuwd of er zoveel te krijgen zijn op Euro alleen...
Been there, done thatWoohooo schreef op 20 augustus 2004 @ 12:46:
[...]
Als k jou was zou k echt een battle priest make
is het meest veelzijdige karakter van allemaal denk ik en die zijn nog heel sterk
ook met een goeie chain..

Met fists op Mino's

oeps, ze waren groter dan ik dacht

Battle priests zijn idd leuk ja, maar dan kan je nu net zo goed een monk maken. Toen ik deze speelde waren battlepriests erg zeldzaam op iRO en een aparte build op een char trekt mij op een of andere manier
Ik moet de eerste andere str/agi mage op euRO nog tegenkomen. Het levelen gaat erg makkelijk, ongeveer te vergelijken met een merchant, alleen zijn je potjes wat minder effectief door je lage hp multiplier maar omdat ik met al mn mercs veel eerder aan str begon, of voor vit ging denk ik niet dat het veel duurder is om te levlen. Toen ik mn pupa armour aandeed op baselvl12 dook m'n hp diep het rood in
[ Voor 39% gewijzigd door Smurf op 20-08-2004 18:36 ]
)
Dit topic is gesloten.