[PC] Ragnarok Online - Deel 17

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.665 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot! Ik be zojuist toegalten tot de nieuwe Subguild van Tears in Heaven!!

En ja das een aplausje waard voor een Assassin :P

Trouwens wordt Emperium in Amatsu al holy property?? Want dan moet ik ff een legbone of ghoul gaan kopen . En ik moet ff mijn build aan gaan passen nu aangezien mijn build niet echt Woe georienteerd was.

Ff dit weekend nog werken en dan eens wat levels halen met mijn guildmaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 12:12:
Woot! Ik be zojuist toegalten tot de nieuwe Subguild van Tears in Heaven!!

En ja das een aplausje waard voor een Assassin :P

Ff dit weekend nog werken en dan eens wat levels halen met mijn guildmaatjes.
Gratz mate, ik ken de guild verder niet maar het blijkt wel een bekende te zijn uit je reactie te zien. Nog 5 joblevels en dat kan ik ook een guild gaan zoeken om mee te gaan WoEen en MVPen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 12:25:
[...]

Gratz mate, ik ken de guild verder niet maar het blijkt wel een bekende te zijn uit je reactie te zien. Nog 5 joblevels en dat kan ik ook een guild gaan zoeken om mee te gaan WoEen en MVPen :9~
nja ik moet er nog 9 ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tears In Heaven is owner van 2 castles op het moment dus wel een leuke guild om bij te zitten ja :)
Maar het grote voordeel is dat er zoiezo 1 nederlander in zit Paris en dat de voertaal Engels is.

http://castleeuro.ath.cx/guildCastles.php

Dit zijn de castle eigenaars op dit moment. Kan je ene beteje kijken wat de grote namen op dit moment zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

Hehe, dan kan je beter even wachten tot morgenavond, want er gaat een hoop veranderen deze WoE.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ben je als wiz een beetje bruikbaar in een guild?

wil namelijk ook wel in een guild straks :) en aangezien het met me sin wat lastig wordt denk ik, ga ik me wiz zo maken dat ik em voor WoE kan gebruiken

ben nu met me sin aan eht levellen,, clocks werd ik moe met me mage

ben nu met me sin in biblyan 4, exp gaat wel, drops zijn volgens mij wel aardig die mermaid hearts, moet ik die aan trader verkopen of te koop zetten met me merchant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:27

Woohooo

Smilie, James Smilie

crin sin is erg handig voor emp te raggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Woohooo schreef op 21 augustus 2004 @ 18:06:
crin sin is erg handig voor emp te raggen..
mja, maar hij crit nog niet genoeg :)

eerst agi naar 70, dan luk en str omhoog brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz 2 uurtjes bezi gin ant hell :) gaat wel aardig, exp is niet echt geweldig, maar door de spawns is het nog wel wat en de drops zijn leuk ^^ ook me eerste Andre Card gevonden

maar nu kan ik geen verbinding meer maken met de server? meer mensen problemen hiermee?

edit:

de euro website is ook retetraag op dit moment :/

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 22-08-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Het was net ff heerlijk rustig omdat bijna niemand kon connecten :P Maar nu doet alles het weer gewoon.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024
Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 13:02:
Tears In Heaven is owner van 2 castles op het moment dus wel een leuke guild om bij te zitten ja :)
Maar het grote voordeel is dat er zoiezo 1 nederlander in zit Paris en dat de voertaal Engels is.

http://castleeuro.ath.cx/guildCastles.php

Dit zijn de castle eigenaars op dit moment. Kan je ene beteje kijken wat de grote namen op dit moment zijn.
>:) daaaag alde castle :w :D

edit--> had TiH nou het 2e castle? zo nee wie dan wel? :P
Smurf jullie nog wat verloren of aangevallen?

[ Voor 7% gewijzigd door Tripp op 22-08-2004 23:47 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus beide kastelen kwijt das wel bizar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey,

ik speel nu zelf ook op euro heb een Hunter lvl 54 en heb met een paar vrienden een NL guild gestart.

mede tweakers zijn natuurlijk hard nodig _/-\o_

mensen die intresse hebben om de guild te joinen

add me op msn

blackstealth9@hotmail.com

greetz, suc6es met Lvl'en 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Alle extra castles van de aldeguilds werden gedropt deze siege. Met return en godlike erbij, en nog een paar subtoppers is er te veel dreiging in alde om een 2e kasteel te deffen.
Toen Godlike op euRO kwam waren ze bang voor TiH en wilden ze eigenlijk La Garde aanvallen. Maar onder dreiging van geen alliance met FL (wat ze toch wel heel graag wilden, omdat GL en FL waarschijnlijk de 2 sterkste guilds zijn nu) zijn ze toch voor TiH gegaan, met een beetje hulp van ons.
Ik ben er zelf niet echt rouwig om. Jammer van een wiz waar ik regelmatig mee levelde, maar de rest ben ik liever kwijt dan rijk in de guilddungeon.

Er gaat nog veel gebeuren de komende WoE's denk ik. TiH wil vast niet dakloos blijven ^^

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

het was ook erg druk inderdaad gisteren bij de entrance naar de pront castles, drukker dan voorheen

moet ff snel me mage levellen en kijken of ik bij een leuke english speaking guild kan komen ^^ nog maar 9 base levels tot wiz :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Lekker dan N9, ben je gelijk alweer zwerver geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 23 augustus 2004 @ 10:14:
het was ook erg druk inderdaad gisteren bij de entrance naar de pront castles, drukker dan voorheen

moet ff snel me mage levellen en kijken of ik bij een leuke english speaking guild kan komen ^^ nog maar 9 base levels tot wiz :/
Als je vanavond online bent gaan we met een Crusader, Hunter, jij de Mage en ik naar CT 3, High Orcs. K ben daar eerder geweest met zo`n party en je kan daar in 2 dagen naar lvl 70 als je wil. Heb k gedaan met een wizard op Iro en je hoeft echt niet 24/7 online te zijn daarvoor (smurf j/k) :p We hebben vanaaf afgesproken om een uurtje of 20:30. Tis wel handig als je lvl 5 Cold Bolt hebt btw. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 11:35:
[...]

Als je vanavond online bent gaan we met een Crusader, Hunter, jij de Mage en ik naar CT 3, High Orcs. K ben daar eerder geweest met zo`n party en je kan daar in 2 dagen naar lvl 70 als je wil. Heb k gedaan met een wizard op Iro en je hoeft echt niet 24/7 online te zijn daarvoor (smurf j/k) :p We hebben vanaaf afgesproken om een uurtje of 20:30. Tis wel handig als je lvl 5 Cold Bolt hebt btw. ;)
Das interessant :P N9 en ik moeten toch ook maar eens in grotere parties gaan rondlopen! Mijn pre-monk moet nu toch wel snel monk worden maar ja moet job 50 eerst halen he :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 11:35:
[...]

Cold bolt lvl 5 -> check
CT3 = clocktower 3 toch?

20:30 -> online ^^ i'll be there

hoop wel dat de hoogste char dan niet boven de 66 uitkomt ^^

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 23-08-2004 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik kon er toch weinig aan doen. Onze Subguild is 1 dag oud en we zijn nu eerst bezig om lvl 1 guild van te maken. Ik zag dat Forever love ook van 3 castles naar 1 is gegaan. Dus ja Smurf zal wel ook niet zo blij zijn. Maar ik zag op ragnarokonline.nl inderdaad al dat je aan het braggen was dat jullie ons eruit gekicked hadden Smurf.

Maar ik dacht alleen dat FL en TIH friendly met elkaar waren maar das dus niet meer zo nu? Ik hbe het niet zo gevolgd maar die gasten in mijn guild trokken het namelijk niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Die 2 castles zouden zondag gedropt worden. Iedereen van ons was in alde. De enige reden dat we dat pron castle zo lang hadden was omdat het bijna op max invest zit (zat?). Dank u wel German Dragon Force. :P
FL en TiH heeft nooit echt lekker gelopen, het was meer een soort gedoogbeleid, om de alde alliance te behouden. (er loopt nu een heel mooi draadje hierover in alde alliance forum, misschien heb je acces daar?) Maar onze nieuwe iRO allie, en de acties van enkele TiH members afgelopen woensdag zijn de aanleiding geweest tot het cancellen van de NAP een paar dagen voor deze siege.

Tegen het team wat daar aanviel had geen enkel guild een kans gemaakt btw. GL1 en 2, en dan nog een aanvalsteam van ons. Als het andersom was geweest (GL + TiH tegen FL bijvoorbeeld) dan had de uitkomst precies hetzelfde geweest.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dat is het nadeel van aliances enzo :/ als er gebroken wordt zet dat 'kwaad' bloed

zelf ben ik altijd van mening dat het gewoon ieder voor zich zou moeten zijn, maar dat hou je toch niet tegen

Maar al die guild zut gaat voor mij pas tellen als ik wiz ben ben redelijk level ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok zoals ik al zei ik weet niet veel van de history van beide guilds en zeker niet wat er alemaal gespeeld heeft de laatste tijd. Maar wat is qua guilddungeon eigenlijk de beste stad om je kasteel in te hebben en wat bedoel je met max invest?? Ik heb heel erg weinig verstand van WOE namelijk en heb ook niet echt ergens veel informatie erover kunnen vinden.

Edit Vind trouwens wel erg leuk om nu het TIH logo onder mijn naam te hebben. Zal binnekort eens een screenie posten zodra ik ergens wat webspace geregeld heb. Kunnen jullie mij stats en high orc dmg zien enzo.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

gisteren voor t eerst WoE gedaan maar kvin dr niet veel aan eigenlijk..

veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te druk met wizards overal en frostnova/diver overal..
en de stormgusten vliegen rond je oren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
Woohooo schreef op 23 augustus 2004 @ 17:02:
gisteren voor t eerst WoE gedaan maar kvin dr niet veel aan eigenlijk..

veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te druk met wizards overal en frostnova/diver overal..
en de stormgusten vliegen rond je oren..
een battlepriest is nou ook niet echt WOE bestand :X

Heb trouwens een healclip weten te bemachtigen. Me maat is weg en ik kan dan ff solo-en in ct4 :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

k ik ben in Alde baran ^^ btw wat kan ik voor een clip krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Qua GD is alde de beste. Ik heb vanmorgen een aantal uur in een lege gd geleveld met een wiz en priest erbij (standaard party daar), en we zaten tegen de 3mil exp per uur aan.
Invest betekend dat je (doh) investeerd in je kasteel door het te upgraden. Hoe meer geinvesteerd, des te meer "boxes" je elke dag krijgt, en des te meer kans op goede items dus.
En investeren is duur. Hoeveel weet ik niet, maar als je bijvoorbeeld een kasteel met max invest verliest, en het meteen daarna weer weet terug te pakken, gaat het je al flink wat miljoentjes kosten om weer max invest te halen. Iedere keer als de emp kapot gaat gaat de invest naar beneden namelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Smurf op 23-08-2004 23:43 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Even een vraag aan Bokkie:

Zou jij interesse hebben om een aantal keer met N9 en mij te willen lvlen? Mijn acco kan jou dan supporten en n9 kan met zijn sin tank spelen. Het gaat namelijk zo traag dat lvlen met die accos niet normaal meer! Oh enne de drops zijn allemaal voor jou uiteraard... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-CKY2K- schreef op 24 augustus 2004 @ 02:05:
Even een vraag aan Bokkie:

Zou jij interesse hebben om een aantal keer met N9 en mij te willen lvlen? Mijn acco kan jou dan supporten en n9 kan met zijn sin tank spelen. Het gaat namelijk zo traag dat lvlen met die accos niet normaal meer! Oh enne de drops zijn allemaal voor jou uiteraard... ;)
sure :) zeg maar waar

High Orcs west van Orc Dungeon?

ben vanavond alleen niet online ivm snookeren ^^ maar morgen ben ik vanaf een uur of 19:00 online tot een uur of 12

gisteravond HO's in alde baran gedaan ging op zich wel lekker Pumbaa, maar volgens mij was de exp beter toen we met zijn 2en Alarms deden of niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 24 augustus 2004 @ 06:31:
[...]

ben vanavond alleen niet online ivm snookeren ^^ maar morgen ben ik vanaf een uur of 19:00 online tot een uur of 12
gisteravond HO's in alde baran gedaan ging op zich wel lekker Pumbaa, maar volgens mij was de exp beter toen we met zijn 2en Alarms deden of niet? :P
Jap dat idee had ik ook, doen we wel weer een keertje als we beide online zijn. Gaat nu beter omdat we meer klappen kunnen hebben van die alarms dan vorige keer toen we het probeerde :P Voor mij blijf in mn eentje GH het beste, gisteren in een half uurtje 12% job erbij gekregen. Naja als je een keer alarms wil doen, PM maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mja ik heb gewoon een healclip nodig dan kan ik solo alarms doen ^^ dat gaat nog beter voor mij dan :)

kijk wel meestal kan ik ook wel een aco vinden in alde voor alarms.

ben nu aan het kijken voor een crusader build vind ze er gewoon echt cool uitzien ^^ alleen goeie crus build is lastig :/ te veel keuzes, dus denk dat ik toch eerst maar een vit spearknight ga maken als volgende char ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-=BoKKiE=- schreef op 24 augustus 2004 @ 06:31:
[...]

Morgenavond kan wel al ben ik er zelf pas op zijn vroegst om 21u maar een beetje hulp met mijn acco zou wel welkom zijn! ;) Misschien heeft N9 een idee waar we dan het beste kunnen lvlen? Kom je nest eens uit N9!!!

Denk waarschijnlijk clocks of High Orcs inderdaad, mijn pre-monk staat al in aldebaran inmiddels morgenavond 21u is een mooie tijd! :P

[ Voor 10% gewijzigd door -TheNose- op 24-08-2004 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmm hoeveel kan je healen ongeveer? ik kan namelijk niet veel hebben, heb maar 8** HP

dus HO's op CT4 gaat niet lukken tenzij je een healing-machine bent

dan inderdaad beter clocks of alarms denk ik

wel drukke maps allebei, maar wel lekkere exp kan die sin alarms goed tanken?

btw niet te grote mobs ^^ anders ga ik snel door me SP heen, kan max 4 a 5 alarms achter elkaar knallen, maar dan moet ik SP regeneraten

maar denk wel dat het gaat lukken hoor

even wat anders, als je een vit-spear knight gaat maken, is het dan verstandig om tot job 50 door te gaan?
heb nu 2 skillbuilds 1 tot job 41 en 1 tot job 50

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Swordie skills          41      50
-----------------------------------
1 Hand Sword Mastery    10      10
Increase HP Recovery    10      10
Bash                    10      10
Provoke                 10      10
Endure (Provoke 5)       1       9

Knight Skills

Peco Peco Ride           1       1
Cavalier Mastery         5       5
Spear Mastery           10      10
Pierce                  10      10
spear Brandish          10      10
Spear Stab               3       3
Spear Boomerang                  5

Endure                  10      10

over                     1       4

de 2e heeft als extra spearboomerang

welke is nou beter?

edit:

Andre kaart, bewaren of verkopen? indien verkopen, wat kan ik er voor krijgen?

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 24-08-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-=BoKKiE=- schreef op 24 augustus 2004 @ 12:40:
hmm hoeveel kan je healen ongeveer? ik kan namelijk niet veel hebben, heb maar 8** HP

dus HO's op CT4 gaat niet lukken tenzij je een healing-machine bent

dan inderdaad beter clocks of alarms denk ik

wel drukke maps allebei, maar wel lekkere exp kan die sin alarms goed tanken?

btw niet te grote mobs ^^ anders ga ik snel door me SP heen, kan max 4 a 5 alarms achter elkaar knallen, maar dan moet ik SP regeneraten

maar denk wel dat het gaat lukken hoor

even wat anders, als je een vit-spear knight gaat maken, is het dan verstandig om tot job 50 door te gaan?
heb nu 2 skillbuilds 1 tot job 41 en 1 tot job 50

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Swordie skills          41      50
1 Hand Sword Mastery    10      10
Increase HP Recovery    10      10
Bash                    10      10
Provoke                 10      10
Endure (Provoke 5)       1       9

Knight Skills

Peco Peco Ride           1       1
Cavalier Mastery         5       5
Spear Mastery           10      10
Pierce                  10      10
spear Brandish          10      10
Spear Stab               3       3
Spear Boomerang                  5

Endure                  10      10

over                     1       4

de 2e heeft als extra spearboomerang

welke is nou beter?

edit:

Andre kaart, bewaren of verkopen? indien verkopen, wat kan ik er voor krijgen?
Hmmm ik heal nog niet zo best (250hp), ga heal ook maar max 7 punten in stoppen enne die sin kan aardig tanken ja, maar alarms weet ik niet of hij dat trekt. Ik heb wel al full bless dus je int krijgt dan uiteraard +12 he ;)
Denk dat we eerst maar clocks moeten doen, maar effe kijken wat N9 zegt als hij eindelijk zijn bed eens uitkomt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alarms switchen geen targets toch? Ik Tank jullie gewoon dus die heal is in principe niet zo belangrijk he. Ik neem ook pots mee namelijk (gefinancieerd door CKY) High Orcs Switchen wel en die Archers zijn op zich wel irritant voor jullie.

Maar zeggen julie het maar wat het snelste levelt voor jullie geniet de voorkeur namelijk.

Ennuh ik fungeer puur als tank he ik deel niet mee in de exp...

EDIT 2

AndreCard verkopen:

Voor prijsinformatie is deze site redelijk goed als je geen benu van de prijs hebt. Meestal moet je iets boven de gemiddelde prijs nemen om te sellen uiteraard.

http://ro-pricewatch.com/browse.php?name=&server=1

Deze mag uiteraard ook in het lijstje van de startpost.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ach 250hp kan net me leven redden ^^

gewoon goed opletten :)

ben trouwens vanaf een uur of half 5 online met .Mr Pink

das me vendslet die ff snel een paar job lvls omhoog moet zodat ik kan venden en me oude vendslet kan deleten, die dan plaats maakt voor .Mr Brown de vit spearknight :P

edit:
N9

Alarms switchen niet van target inderdaad, -> wel minimaal 1 slag

enige wat je hoeft te doen is de alarsm verticaal door me firewall lokken, ondertussen cast ik wel lvl5 firebolt (lvl 5 ivm casttime) op ze, gaat wel goed.

maare jouw monk dan? moet die niet ook levellen?

[ Voor 34% gewijzigd door Bokkie op 24-08-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ik lees net dat mijn high Orc wapen even zwaar geupgrade wordt in amatsupatch!! Source emperium.org forum

Infiltrator gets a nice boost in Amatsu's weapon patch. From:

100 atk
+50% bonus against demi humans

to:

150 atk
+50% atk against demi humans
+5 flee
+3 def
+2 perfect dodge

Dus mijn dmg krijgt een boost van 50x 1,5 (150%) = 75 x1,25 (poison) = 94 dmg erbij + flee def en perfect dodge hahahah te kick wist dit namelijk hlemaal niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-=BoKKiE=- schreef op 24 augustus 2004 @ 15:05:
ach 250hp kan net me leven redden ^^

gewoon goed opletten :)

ben trouwens vanaf een uur of half 5 online met .Mr Pink

das me vendslet die ff snel een paar job lvls omhoog moet zodat ik kan venden en me oude vendslet kan deleten, die dan plaats maakt voor .Mr Brown de vit spearknight :P

edit:
N9

Alarms switchen niet van target inderdaad, -> wel minimaal 1 slag

enige wat je hoeft te doen is de alarsm verticaal door me firewall lokken, ondertussen cast ik wel lvl5 firebolt (lvl 5 ivm casttime) op ze, gaat wel goed.

maare jouw monk dan? moet die niet ook levellen?
N9 zijn monk gaat nog een tijdje in de vriezer, eerst gaan mijn monk en zijn sin samen de lange weg naar lvl99 afleggen en daarna pas wordt N9 zijn monk uit de vriezer gehaald! :)
Dus alarms it is morgen 21u?? Eens even powerlvlen dan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoef inderdaad niet te levelen. Mijn sin heeft even voorkeur gekregen nu ik eindleijk in een decent guild zit. En Sin Monk combo ruled wel aardig.

Sin constant bless en agi up
Monk constant poisonenchanted (ja we gaan highorcen)

En we gaan er op exp niet op achteruit zoals bijvoorbeeld wanneer je een priest meeneemt als buff en healslave. Aangezien we allebei dmg aan het doen zijn.

Als die InfiltratorDmg dan geupgrade is en ik heb ook nog eens 10 str en dex meer. Vliegt mijn dmg echt omhoog.

Ga k van 495-106 Dmg naar 630- 120 ofzo en mijn attackspeed stijgt nog eens met 3 aspd. Das wel behoorlijk lekker. En de 12 extra flee + 10 extra hit zijn ook niet erg natuurlijk.

Dus vandaar dat die monk er ASAP moet komen. :P
En met een beetje geluk kan hij dan ook TIH joinen bij de volgende guildupgrade. Weet alleen niet of monks echt gewild zijn voor WOE.
Smurf??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Woot!! ^^

Andre Card verkocht voor 400K ^^

[ Voor 116% gewijzigd door Bokkie op 24-08-2004 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

das weinig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Dus alarms it is Bokkie? Morgen 21u?? Eens even powerlvlen dan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

w00t eindelijk aoa gevonden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

gemiddelde prijs hoor

had em ook voor meer kunnen doen ja, maar dan duurt het langer voor hij verkocht is

als andere em staan te venden voor minder en sommige zelfs voor 600k dan vind ik 400 een nette prijs, anders blijf ik er mee zitten

21:00 alarms is prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

TiH had altijd jade emperor in de guild, voor ausura, en waarschijnlijk is ze dat goed bevallen als ze weer een monk willen.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
Het gaat lekker in ct4 :).

Ik heb wel een paar mobtrainers gereport. Die gasten zaten de hele tijd meer dan 10 alarms te verzamelen :/. Lekker egoistisch is dat, vooral als er meerdere mensen zijn.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe dit was wel humor we zaten vandaag met guildexp 280k van level up vandaan. Dus toen heb ik even voorgesteld om 20 mins de tax op 50% te zteten om te powerlevelen met zijn allen. Heb ik samen met een wizard zon beetje al die tax gedaan. Ging echt supersnel en zag echt onze % stijgen was wel humor om te zien. Ben van 6% naar 26% guildexp geearned gegaan. Zijn nu lvl 2 guild woei :P

Gaan nu alleen eerst voor guildexpension dus voorlopig zit een kasteel er nog niet in. Maar goed we zijn toch veels te weak om hem te defenden. Voorlopig zit serieus WOE er nog niet in. Maar mijn sin gaat wel lekker nu at high orcs met zijn nieuwe +5 green boots en healclip.

Healclip is ehct zwaar relax scheelt me bergen geld aan pots. Doe nu ongeveer 2x zo lang met 100 whites. En maak nu met de gewone loot gewoon profit. Dus oridecon, steel en 2 slotted gakkungs niet meegerekend. Doe nu 13% base per uur Solo. Zou meer kunnen zijn als ik undergound aankan maar mijn flee is net iets te laag nog daarvoor. En drainliars zijn IRRI!!!!

Wordt tijd voor Amatsu:

-Increased walkspeed
-+10 flee
-Bruut geupgrade Infiltrator

Kan echt niet wachten tot het zo ver is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

vannacht ff met behulp van pumba me geld van me oude merchant naar me nieuwe overgezet :) zodat die plaats kon maken voor .Mr Brown

verveelde me een beetje, dus ben nog ff wat gaan hoden en sandmanne met me sin, tot ik me verveelde, toen gratis tank aangeboden aan 2 chars dus terug naar hodes lopen, kill ik op dat veld tussen hodes en Assassin guild een sandman, droptie een Katar of dusty Thornbush ^^

ik weet het is de slechtste katar van de 4 elementen, maar hij is wel goed tegen Hunterflies ^^

kan hem altijd nog verkopen voor 4 a 500K :)

Infiltraters zijn duuuur :(

ben met me sin nu luk aan het uppen, omdat ik met str toch niet echt veel meer dmg doe, dus dan maar eerst wat meer crits dan flee naar 70 (is nu 60) en dan str omhoog gooien

vanmiddag voor ik met -CKY2K- en --N9-- ga levellen maar even kijken of GH nu al een beetje lukt

edit:

las op ragnarok.nl dat binnenkort Loki komt, zijn er hier mensen die over gaan stappen?

ik ga denk ik daar me vitknight maken

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 25-08-2004 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-=BoKKiE=- schreef op 25 augustus 2004 @ 07:44:
vannacht ff met behulp van pumba me geld van me oude merchant naar me nieuwe overgezet :) zodat die plaats kon maken voor .Mr Brown

verveelde me een beetje, dus ben nog ff wat gaan hoden en sandmanne met me sin, tot ik me verveelde, toen gratis tank aangeboden aan 2 chars dus terug naar hodes lopen, kill ik op dat veld tussen hodes en Assassin guild een sandman, droptie een Katar of dusty Thornbush ^^

ik weet het is de slechtste katar van de 4 elementen, maar hij is wel goed tegen Hunterflies ^^

kan hem altijd nog verkopen voor 4 a 500K :)

Infiltraters zijn duuuur :(

ben met me sin nu luk aan het uppen, omdat ik met str toch niet echt veel meer dmg doe, dus dan maar eerst wat meer crits dan flee naar 70 (is nu 60) en dan str omhoog gooien

vanmiddag voor ik met -CKY2K- en --N9-- ga levellen maar even kijken of GH nu al een beetje lukt

edit:

las op ragnarok.nl dat binnenkort Loki komt, zijn er hier mensen die over gaan stappen?

ik ga denk ik daar me vitknight maken
Infiltrators zijn helemaal niet duur toch? Laatste tijd stonden ze regelmatig voor 300-400k :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-CKY2K- schreef op 25 augustus 2004 @ 08:33:
[...]

Infiltrators zijn helemaal niet duur toch? Laatste tijd stonden ze regelmatig voor 300-400k :?
voor mij is dat duur ^^ 350K is op dit moment mijn vermogen ongeveer totaal

alles wat ik had verdiend heb ik alweer uitgegeven aan upgrades, pots, etc

daarom wil ik snel me mage levellen zodat ik kan gaan MVP'en of area's kan pakken waar goede drops zijn :)

maar voorlopig is me sin nog niet lvl 74 ofzo wat je dacht ik moet zijn voor infiltrators

dus ben nog wel ff bezig met sandman slachten denk ik

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 25-08-2004 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelt iedereen hier op een p2p server of spelen er ook mensen op prive servers?
ik heb btw wat RO spullen gehaald in hk maar dat post ik wel als ik terug ben over een paar daagjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-=BoKKiE=- schreef op 25 augustus 2004 @ 08:49:
[...]

voor mij is dat duur ^^ 350K is op dit moment mijn vermogen ongeveer totaal

alles wat ik had verdiend heb ik alweer uitgegeven aan upgrades, pots, etc

daarom wil ik snel me mage levellen zodat ik kan gaan MVP'en of area's kan pakken waar goede drops zijn :)

maar voorlopig is me sin nog niet lvl 74 ofzo wat je dacht ik moet zijn voor infiltrators

dus ben nog wel ff bezig met sandman slachten denk ik
Doordat ik vanavond alleen supportive speel en dus veel exp leech met mijn acco krijg jij alle drops dus misschien zit er vanavond nog wat leuks bij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-CKY2K- schreef op 25 augustus 2004 @ 09:58:
[...]

Doordat ik vanavond alleen supportive speel en dus veel exp leech met mijn acco krijg jij alle drops dus misschien zit er vanavond nog wat leuks bij! :D
gheghe ^^

dat ze maar veel, Clip(1 Slot), Key of Clock Tower, Key of Underground, Needle of Alarm, Oridecon mogen droppen dan ^^

zag laatst iemand die clips verkocht voor 90k

heb er zin in, hoop inderdaad ff goed te kunnen powerlevellen :)

wel relax dat --N9-- een healclip heb kan ie zichzelf supporten en ske archers mollen :P

ik neem ook een paar yg leafs mee

weten jullie trouwens nog andere plekken waar een lvl 60 sin leuk kan levellen? (60+10 agi, +5 fire katar, +6 jur, +2 earth katar) naast sandman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
-=BoKKiE=- schreef op 25 augustus 2004 @ 10:17:
[...]

gheghe ^^

dat ze maar veel, Clip(1 Slot), Key of Clock Tower, Key of Underground, Needle of Alarm, Oridecon mogen droppen dan ^^

zag laatst iemand die clips verkocht voor 90k

heb er zin in, hoop inderdaad ff goed te kunnen powerlevellen :)

wel relax dat --N9-- een healclip heb kan ie zichzelf supporten en ske archers mollen :P

ik neem ook een paar yg leafs mee

weten jullie trouwens nog andere plekken waar een lvl 60 sin leuk kan levellen? (60+10 agi, +5 fire katar, +6 jur, +2 earth katar) naast sandman
probeer mystcases eens in Toyfactory. Crusiers zijn dan nog een beetje kut denk ik :X. Maar daarvoor moet je dan maar weglopen :P.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

executor schreef op 25 augustus 2004 @ 12:45:
[...]

probeer mystcases eens in Toyfactory. Crusiers zijn dan nog een beetje kut denk ik :X. Maar daarvoor moet je dan maar weglopen :P.
hmmz toy factory helemaal vergeten :) ben daar een keer als lvl 49 terecht gekomen :/ kreg harde klappen daar ^^

btw om terug te komen op 2e server, had vraag gepost op euRO forum

quote van Srosh oid GM
What do you mean with "near future"?

If you mean the time until the end of the year, then yes, euRO will open a second server until then.
^^ yeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
-=BoKKiE=- schreef op 25 augustus 2004 @ 13:01:

quote van Srosh oid GM

[...]

^^ yeah
Ja, moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen als je op die server wil gaan spelen? :/.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dan zeker niet overstappen. Duurt echt weer eeuwen vordat daar een normale economie ontstaat en dat zie ik niet zo zitten. als je dan een leuk kaartje vind heeft niemand geld om het te kopen bijvoorbeeld. Of als iemand hem dan koopt kan je met het geld niks kopen omdat de spullen die jij wil er niet zijn voor een betaalbare prijs.

Misschien als ik al mijn equip heb en mijn guild overstapt.... als je zoiets doet doe je het alleen voor het heerlijk rustig levelen/MvPen en alleen als ik mijn mannetje + items mee kan nemen uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

executor schreef op 25 augustus 2004 @ 13:04:
[...]

Ja, moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen als je op die server wil gaan spelen? :/.
denk het wel

anders krijg je dezelfde taferelen als de iro->euro transfer, al die gasten die hun shit meenemen en voor HEEEL veel verkopen, howel dat geen zin heeft omdat de newbies toch geen geld hebben ^^

zou best een Sakray willen hebben eigenljik ^^ lekker testen enzo :P

mbt infiltrater, > snel nog ff 1 scoren dan maar, voor de update, den kdat ie door de beter stats namelijk wel in prijs omhoog gaat straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Die skel archers mol ik vanavond wel, die kan ik makkelijk hebben uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chill me broertje heeft net hydra card gevonden :>

Iemand interesse? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Interesse wel, alleen geen zeny :P

btw weet iemand die op iRO heb gespeeld hoe dat werkt met meerdere servers?

als straks bijv Loki er is, kan je dan gewoon ipv Chaos Loki kiezen en daar een nieuwe char maken?

en inderdaad als je met chars over kan gaan, dan ga ik 100% over, en anders moet ik er nog even over nadenken, ligt eraan of er 'bekenden' overgaan ook ken nu alleen nog maar de mensen uit dit topic ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 25 augustus 2004 @ 14:44:
Interesse wel, alleen geen zeny :P

btw weet iemand die op iRO heb gespeeld hoe dat werkt met meerdere servers?

als straks bijv Loki er is, kan je dan gewoon ipv Chaos Loki kiezen en daar een nieuwe char maken?
Ja man, je kan gewoon kiezen tussen Loki en Chaos en je kan op elke server dan 5 mannetjes maken. Je kan overigens niet met een mannetje van Loki op Chaos spelen of vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 15:02:
[...]

Ja man, je kan gewoon kiezen tussen Loki en Chaos en je kan op elke server dan 5 mannetjes maken. Je kan overigens niet met een mannetje van Loki op Chaos spelen of vice versa.
ah cool ^^ dus geen extra kosten enzo :)

las wel dat later de mischien de mogelijkgheid komt om meer chars per server te krijgen tegen eenmalige betaling ^^ ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hey Bok, N9 is vanavond iets later (komt om 21:30), maar ik ben er gewoon wel om 21u dus kunnen samen alvast wat voorzichtige stapjes nemen misschien? :P
Krijgen van alarms wel dikke experience zeg, dat wordt heerlijk lvlen vanavond!
Ik whisper je ingame wel vanavond. Tot 21u! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Prima :) 2 man lukt ook wel, gewoon rustig aan doen :) en flywings meenemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

* Het leven zonder internet is zwaar. Maar dit is echt niet nodig *

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmmm niet dus je knalt er net weer uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damn zonde man Bokkie ging net aardig en nu kan je internet niet meer op! :(
Ik kap er maar mee vandaag, misschien morgenavond nogeens proberen? Uurtje of 21:30-22u? (anders is het zo druk op de server). Ik hoor het wel was in ieder geval lekkere exp! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

offtopic:
mja sorry Terr :/ maar dat was 2 weken frustratie :( al 2 weken is me lijn gigantisch aan het stuiteren en moet ik zowat elke avond met chello bellen om een storing te melden

inderdaad ik knal er steeds uit :( sorry jongens, anders ff kijken of we het een andere keer over kunnen doen

offtopic:
5e keer dat ik probeer dit bericht te posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K heb het opgegeven, ben gejobchanged op job 47 maar met alle req. voor priest skills. Alleen Angelus is lvl 2 in plaats van lvl 5, maar ik gebruikte het toch niet toen k op Iro zat met me priest. Heb niet zoveel tijd meer, een maandje, dus ik wilde nog wel even met me priest spelen :P

Bok, zonde van je megatank. Anders wil ik wel met jullie meegaan en zonder te sharen jullie helpen als dat beter is. Dan ga ik samen met de tanker in een party en jullie kunnen samen goed lvlen, want dit is wel klote voor je. :'( Kijk maar je et nodig vindt anders lvl ik zelf verder in mn party.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 13:59:
Chill me broertje heeft net hydra card gevonden :>

Iemand interesse? :)
Dat ligt eraan wat hij er minimaal voor wilt gaan vragen. ^^
Heb nu geen hydracard nodig, maar in de toekomst komt ie vast wel een keer van pas.

)

• -TheNose-
-=BoKKiE=- schreef op 25 augustus 2004 @ 22:34:
offtopic:
mja sorry Terr :/ maar dat was 2 weken frustratie :( al 2 weken is me lijn gigantisch aan het stuiteren en moet ik zowat elke avond met chello bellen om een storing te melden

inderdaad ik knal er steeds uit :( sorry jongens, anders ff kijken of we het een andere keer over kunnen doen

offtopic:
5e keer dat ik probeer dit bericht te posten
Vanavond misschien Bokkie? Kan vanaf 21:30-22u wel weer, tot heel laat als het moet (morgen is het alweer weekend! :P ) Denk trouwens dat we n9 beter alle klappen kunnen laten vangen en jij die alarms dan gewoon afmaakt met je firebolt (dus geen firewalls), gaat sneller denk ik en minder gevaarlijk voor ons. N9 ka die klappen wel hebben. Goed ik hoor het wel! misschien tot vanavond...

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

moet even kijken of ik het red vanavond ^^

ben namelijk bij me vriendin vanavond, ik weet het pas rond een uur of 5 of ik er ben vanavond

Base exp was erg lekker ja

btw N9 :) zodra die alarms in me VFW zitten is eht safe, zolang je maar voor me loopt :)

VFW+Firebolt is sneller dan alleen firebolt, double damage :), reden waarom ik maar fb lvl 5 gebruik ipv me lvl 10 is omdat het gewoon redelijk crowded is daar, zal niet de eerste keer zijn dat terwijl ik een lvl10 fb cast er een skeleton of alarm vlak bij me spawnt, waardoor ik niet kan weglopen / aanval onderbroken wordt (need phenclip :P)

op zich is firewall zelfs het meest veilige, omdat ik dan de minste casttime heb :) duurt alleen wat langer

op zich is vfw en fb dus een perfecte combo, heb nog geen thunderstorm, anders had fd en ts ook goed gewerkt, maar dat duurt nog 6 job lvls voor die combo goed is ^^

maar kijken wel, eerst maar zien of ik vanavond kan spelen, zag thuis vanochtend voor ik naar me werk ging dat me verbinding weer goed was, hopen alleen dat het zo blijft :(

@Pumbaa:
mja kijken wel
op zich gaat het wel, maar omdat ie battlemonk wordt heeft ie maar 250 heal ofzo ^^ dus gewoon voorzichtig zijn

en hoe bedoel je dat je nog maar 1 maand hebt??

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 26-08-2004 07:53 ]

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 26 augustus 2004 @ 07:51:
...
@Pumbaa:
mja kijken wel
op zich gaat het wel, maar omdat ie battlemonk wordt heeft ie maar 250 heal ofzo ^^ dus gewoon voorzichtig zijn

en hoe bedoel je dat je nog maar 1 maand hebt??
Ja, zie maar het is ook maar een idee, ik heb het zelf niet nodig. Ik ga over een maand werken bij de Luchtmacht dus dan ben ik de hele week weg en alleen in het weekend thuis. Dan heb ik dus geen tijd meer voor Ro :'(

• -TheNose-
MAAR 250 heal?? Jij hebt anders helemaal geen heal! :P Maareh in principe liep het hartstikke goed, op jouw verbinding na... :( Ik ben er vanavond vanaf een uur of 22u zowiezo en tot na 0:00-en. Morgen overdag ben ik er ook (en laat op de avond) en zaterdag overdag. moeten wel ergens een gaatje kunnen vinden want we kunnen best een aardige sprong maken samen denk ik.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 08:06:
[...]

Ja, zie maar het is ook maar een idee, ik heb het zelf niet nodig. Ik ga over een maand werken bij de Luchtmacht dus dan ben ik de hele week weg en alleen in het weekend thuis. Dan heb ik dus geen tijd meer voor Ro :'(
werken bij luchtmacht -> leuk ^^ -> minder RO -> niet leuk :(

op de luchtmacht basis geen PC met RO? ^^

maar 250 heal ja :P

tov van een echte healslaaf is dat 'maar' :P

btw moest wel lachen gisteren toen een of adnere gast heal vroeg aan je en je hem een 250 heal gaf ^^

ik wil meer clips hebben :P mischien als ik vanmiddag thuis ben ik nog ff solo ga proberen ofzo ^^ (suicide ^^)

morgen overdag -> werken, zaterdag dunno, ga ;s middags naar amsterdan, eten en naar the village ^^ dus laat thuis :/

maar ik kijk wel ff of ik gaatje kan vinden ergens ^^ moet wel lukken denk ik

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 26-08-2004 08:54 ]

• -TheNose-
Ach als ze met 250 heal al niet tevreden zijn...die mannetjes kijken af en toe wel raar op ja, maar ze moeten niet zeuren vind ik :P
Enne die maar 250hp zorgt er anders wel voor dat ik bijna de helft van jouw hp restore bokkie! :P
Je moet vanavond maar een gaatje maken, ik zie mijn vriendin ook vanavond (en de avond daarna en daarna etc...wonen samen O+ ) maareh vanaf 22u is het ro tijd en stuur ik haar naar bed! :P
Ik hoor het vanavond wel!
en vanmiddag om een uur of 4 heb ik ook nog wel tijd...

[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 26-08-2004 10:13 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ben denk ik rond 17:00 pas thuis :) kijk wel ff of ik 'mag' RO'en vanavond ^^

ik hang wel ff zielig verhaal op dat ik gisteravond niet kon ivm internet wat wegviel :P
hoop dat ik vanavond nog wat clips vind 10 ofzo :P

vrijdag kan ik de hele avond vanaf moment dat ik thuis kom (16:00) tot ik ga slapen (of niet) ^^

binnenkort ook maar een keer kobolt card hunten en naar de coalmine gaan met me sin

Verwijderd

Hehe cardhunten heeft me nooit echt wat opgeleverd.
Heb mijn fortuin bij elkaar gespaard met toevallige drops, slim in en verkopen. En 12 levels sandman :P.

Heb nu allemaal stuff gekocht en ben weer arm. Das weer het nadeel van veel zeny hebben. Je wordt er wel supergierig van. Vond die 8,2 mill wel prettig om naar te kijken. En nu is het nog maar 1,5 :'(. Maar goed mijn healclip en +5 green boots zijn wel prettig. Zit er nu over te denken om mijn infiltrator naar +5 (overupgraded dus) te brengen. Maar daar wil ik eerst 700k voor sparen zodat als het mislukt ik in ieder geval een nieuwe +4 kan kopen.

Current Equip:

-Gemmed Sallat. ( wordt vervangen door een +4 foxmask zodra amatsu er is en ik 999 ninetails gevonden heb)
- +4 Hard Thiefclothes
- +4 Mocking Manteau
- +5 Green Boots (kon geen +4 vinden dus heb maar wat extra zeny uitgegeven)
- 2x Critical Ring
- +5 Firekatar
- Jamadhar
- +4 Infiltrator

Wishlist:
- +8 Crit Double Clamorous Jur (TurtleIsland)
- +8 DoublecritBloody Jur (Woe)
- +8 TripleCrit (MvP BV Mistress) Jur
-Blinker (100% Blind en looks)
-Romantic Leaf (looks)
- Al mijn armors naar +7
- Immune Manteau
- Elemental armors (Woe)
- Zwaar overupgraded elemental Weapons of
+8 Crit double (Race/Element) Carded Jurs

Die Elemental wapens zit ik dus een beetje over in twijfel. Infiltrator rocks dus die moet zwaar overupgraded. Maar die andere wapens zijn ongeveer gelijk aan een +8 Crit doublerace carded Jur. Voordeel van de laatste is alleen dat ie door een sage nog elemental gemaakt kan worden voor nog meer dmg. Maar ja hoe vaak zal ik hunten met een sage??

Waarschijnlijk zal ik dus eerst al mijn armor upgraden naar +7 ofzo. Kortom heb nog genoeg geld nodig :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 14:12:
Hehe cardhunten heeft me nooit echt wat opgeleverd.
Heb mijn fortuin bij elkaar gespaard met toevallige drops, slim in en verkopen. En 12 levels sandman :P.

Heb nu allemaal stuff gekocht en ben weer arm. Das weer het nadeel van veel zeny hebben. Je wordt er wel supergierig van. Vond die 8,2 mill wel prettig om naar te kijken. En nu is het nog maar 1,5 :'(. Maar goed mijn healclip en +5 green boots zijn wel prettig. Zit er nu over te denken om mijn infiltrator naar +5 (overupgraded dus) te brengen. Maar daar wil ik eerst 700k voor sparen zodat als het mislukt ik in ieder geval een nieuwe +4 kan kopen.

Current Equip:

*lijst met veel te dure spullen :P*

Wishlist:

*Lijst met nog veel duurdere veel te dure spulen :P*

Die Elemental wapens zit ik dus een beetje over in twijfel. Infiltrator rocks dus die moet zwaar overupgraded. Maar die andere wapens zijn ongeveer gelijk aan een +8 Crit doublerace carded Jur. Voordeel van de laatste is alleen dat ie door een sage nog elemental gemaakt kan worden voor nog meer dmg. Maar ja hoe vaak zal ik hunten met een sage??

Waarschijnlijk zal ik dus eerst al mijn armor upgraden naar +7 ofzo. Kortom heb nog genoeg geld nodig :P
Elemenal katars zijn leuk, maar volgens mij later niet echt super veel voordeel tov andere wapens, dacht ik, hoewel op TI wel een redelijke varieteit aan elemental monsters zit en je daar dus wel alle elementen kan gebruiken

ben zelf nu eerst aan het sparen voor een katar of cold icicle of piercing wind :/

voorlopig inderdaad maar sandman blijven doen, bijna net zo eentonig als alarms :P

maar prio ligt nu bij mage naar job 50 brengen, hoewel ik sin gewoon heel leuk vind om te spelen en hij ziet er cool uit ^^

• -TheNose-
Vanavond ben ik (en N9 zeer waarschijnlijk ook :P ) er vanaf 22u (ja ook ik moet daarvoor eerst de vrouw aandacht geven, daarna maar weer in aldebaran dan Bokkie? Ga ik nu nog maar even een stukje sohees doen, je moet wat toch? :D

Tot vanavond 22u! ;)

Verwijderd

Icekatar suckt alleen wel behoorlijk. chance to freeze verziekt het namelijk een beetje. Zodra een monster bevroren is wordt ie waterelement namelijk wat aanzienlijk scheelt in de damage

• -TheNose-
Hmmm solo sohees hunten is toch niet zo handig als ik dacht :s
Net 3x dood gegaan, gelukkig was er een aardige priest in de buurt. :P
Moet echt snel monk worden want dit is niks...Bok zeg maar dat het een noodzaak is tegen je vriendin :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

vanaf 22 uur wordt lastig :/ denk dat het morgen wordt dan, sorry

ik moet vroeg op namelijk :/ vanuit purmerend moet ik half 8 in zeist zijn
ben er nu wel :P ben met me sin bezig, msg maar ingame als je nu wil :) weet alleen niet hoelang :P

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

-CKY2K- schreef op 26 augustus 2004 @ 10:12:
Ach als ze met 250 heal al niet tevreden zijn...die mannetjes kijken af en toe wel raar op ja, maar ze moeten niet zeuren vind ik :P
Enne die maar 250hp zorgt er anders wel voor dat ik bijna de helft van jouw hp restore bokkie! :P
Je moet vanavond maar een gaatje maken, ik zie mijn vriendin ook vanavond (en de avond daarna en daarna etc...wonen samen O+ ) maareh vanaf 22u is het ro tijd en stuur ik haar naar bed! :P
Ik hoor het vanavond wel!
en vanmiddag om een uur of 4 heb ik ook nog wel tijd...
Ochja ik heb ook maar ongeveer 800 heal op lvl10 hoor :)

• Smurf

Smurf

Detri

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 14:12:Zit er nu over te denken om mijn infiltrator naar +5 (overupgraded dus) te brengen. Maar daar wil ik eerst 700k voor sparen zodat als het mislukt ik in ieder geval een nieuwe +4 kan kopen.
Ik heb goed nieuws voor je: lvl3 en 4 wapens kan je veilig naar +5 brengen. +6 gaat pas problemen opleveren.

)

• Tripp
Smurf schreef op 26 augustus 2004 @ 22:25:
[...]

Ik heb goed nieuws voor je: lvl3 en 4 wapens kan je veilig naar +5 brengen. +6 gaat pas problemen opleveren.
lvl4 kan maar veilig naar +4

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat kan sinds Juno niet meer veilig naar +5 met lvl 4 wapens.

Ik heb wel ff advies nodig Smurf.

Er is nogal wat gezeik in mijn guild. Er was onderling ruzie waardoor 2 Nederlanders waar ik het wel mee kon vinden de guild verlieten ( 1 gekickt en de ander is toen zelf weggegaan uit protest). Nu was er nog een andere gozer waar ik goed mee omging in die guild en die vertelde vanavond dat ie ook de guild ging leaven omdat hij bij zijn oude maatjes kan komen van La-Grande-Blue. Die hebben een 2e guild gemaakt waar 70+ mensen in kunnen levelen om dan als ze goed genoeg zijn in de mainguild te komen. (om zo zeg maar de beste spelers in de main guild te krijgen). Het mooie is dat we in die subguild geen tax hoeven te betalen dus het scheelt weer met levelen.

Maar goed die gozer vroeg dus of ik met hem mee wil. Hij regelt dan een plekje in die guild voor mij. Mijn vraag aan jou is: Ken jij de mensen van La Grande Blue een beetje ?? En is het denk je een verstandige keuze om als Sin te maken. Of kan ik beter in TIH blijven waar nu sinds ik gejoined ben al 5 mensen weggegaan zijn waarvan 3 maatjes zeg maar.

Ik zit echt in hevige twijfel. In principe vind ik TIH een leuke guild. Maar nu alle leuke mensen weg zijn is het meer dat ik bij een grote guild zit en level dan dat ik echt fun aan het beleven ben met mijn guildmaatjes. Maar goed ik ken La-Grande-Blue helemaal niet weet alleen dat ze een geffen kasteel hebben, en ik weet ook niet hoe groot de kans is als Sin om uiteindelijk in de grote guild te komen :'( . Dus please advice is needed :P. Geloof wel dat ze friendly met forever love zijn he??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hey bokkie morgenmiddag/avond kan ik wel effe gamen met je
ben alleen tussen 5 en 6 effe weg
en dan vanaf 21u weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Ik ken heel LGB niet, de guild zelf wel natuurlijk, maar niemand die erin zit.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-CKY2K- schreef op 27 augustus 2004 @ 03:10:
Hey bokkie morgenmiddag/avond kan ik wel effe gamen met je
ben alleen tussen 5 en 6 effe weg
en dan vanaf 21u weer
check :) vanavond vanaf 9 uur, hoop dat me inet het houd ^^

gisteren 6 rough elu gekocht voor 2.5k per stuk ^^

me sakkat is nu +4 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hmm nee sorry na 21u ben ik er effe niet tot een uur of 22:30-23u daarna weer tot diep in de nacht :P en voor 21u ben ik er ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-CKY2K- schreef op 27 augustus 2004 @ 09:59:
Hmm nee sorry na 21u ben ik er effe niet tot een uur of 22:30-23u daarna weer tot diep in de nacht :P en voor 21u ben ik er ook...
best :P

ben om 17:00 thuis, meteen ff eten dan, en dan ben ik online tot ik ga maffen :P
(denk rond uur of 2 :P)

maar ondertussen level ik wel verder met me sin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mooi dan kunnen we vanavond een aardige slag slaan weet alleen niet of N9 er ook is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-CKY2K- schreef op 27 augustus 2004 @ 10:31:
Mooi dan kunnen we vanavond een aardige slag slaan weet alleen niet of N9 er ook is...
geeft niet, anders kijken we of we Pumbaa de healslet FS Priest kunnen ronselen vragen ^^ ;)

en anders gewoon met zijn 2en, lukte ook aardig toch, alleen voorzichtig aan doen

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 27-08-2004 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
N9 is er vanavond tussen 18 en 21 dus kunnen pumba voor later op de avond/nacht vragen (ik ga ook wel tot uurtje of 2 door vannacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Because of a power loss the game is down. We are sorry about that. Right now we are preparting the restart of the game.

:P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

argh :( disqualified voor sunnies event...

11. Slotted.Sunnys wrong map (alberta.gat) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Je moest in de novice map blijven. Das toch niet zo moeilijk?

Zaterdag om 17:00uur mag ik rennen.

[ Voor 25% gewijzigd door Smurf op 27-08-2004 13:49 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
damn de hele dag al offline, beetje triest dit! :(
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.