Wat is er met de freero server eigenlijk gebeurt ik kan nergens meer een url er van vinden???
woooohoooooo ^^
creamy geruild voor een +5 katar of raging blaze ^^
nu gaan we naar geffen 2
nu gaan we naar geffen 2
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
*Ahum* WAIT FOR MEEEHHHHHH-=BoKKiE=- schreef op 07 augustus 2004 @ 20:27:
woooohoooooo ^^
nu gaan we naar geffen 2
er is iemand met je account bezig 
anders over half uurtje ? ga ff pauze nemen namelijk, ben om ongeveer 21:15 / 21:30 weer online
we kunnen ook sandman doen als je wil dan of als je beter plekken weet waar mijn fire katar tot zijn recht komt
anders over half uurtje ? ga ff pauze nemen namelijk, ben om ongeveer 21:15 / 21:30 weer online
Ik denk dat ik er toch maar afzie om mijn thief job 50 te krijgen. Gaat mij te langzaam.... Dus nog 1 jlvl en dan sin denk ik maar
gheghegheobsidian schreef op 08 augustus 2004 @ 10:10:
voor Pumbaa
jlvl 39 nu
Ik denk dat ik er toch maar afzie om mijn thief job 50 te krijgen. Gaat mij te langzaam.... Dus nog 1 jlvl en dan sin denk ik maar
ben nu aan het sparen voor een wind katar

ben nu bezig met sandman, deze geven wel lekkere exp zowel base als job en kans op een earth katar ^^
Op iro waren fire en wind ook altijd 1,2mil (zonder +x) en met +5 dus iets van 1,5mil idd.-=BoKKiE=- schreef op 08 augustus 2004 @ 10:14:
[...]
ghegheghe
ben nu aan het sparen voor een wind katarzag er wel een maar daar werd 1.5M voor gevraagd
dat vroeg ie trouwens ook voor een fire katar
mafkees, of ik had een koopje met mijn creamy voor een fire katar
ben nu bezig met sandman, deze geven wel lekkere exp zowel base als job en kans op een earth katar ^^
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
@obsidian
btw als je snel job lvl wil halen is sandman erg goed trouwens
hodes ook wel, gewoon naar die assassin guild map gaan en daar alles killen wat je tegenkomt
btw als je snel job lvl wil halen is sandman erg goed trouwens
http://www.aero.nu/Herr Stuhl schreef op 07 augustus 2004 @ 16:47:
Wat is er met de freero server eigenlijk gebeurt ik kan nergens meer een url er van vinden???
Is down ,maar binnen 4 uurtjes weer up
Leuke server, keuze tussen lage/hoge/heel hoge rattes ^^
Tot daar mss
Verwijderd
Np man, je man elke avond daar gaan zitten als k ga lvlen. Heb met jou op share zelf ook nog 26% in mijn job 38 gehaald in een uur. Dus het gaat aardig rap daaro. K moet zelf ook tot job 50 (Flapz je had idd gelijk ik zal wel tot jl50 moeten als k al de supp skills wil) dus be mij guest.obsidian schreef op 08 augustus 2004 @ 10:10:
voor Pumbaa
jlvl 39 nu
P.s. Als iemand nog een wise hat of willow card heeft hoor ik dat graag.
dat probeerde ik je al uit te leggen jaVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:23:
[...]
Np man, je man elke avond daar gaan zitten als k ga lvlen. Heb met jou op share zelf ook nog 26% in mijn job 38 gehaald in een uur. Dus het gaat aardig rap daaro. K moet zelf ook tot job 50 (Flapz je had idd gelijk ik zal wel tot jl50 moeten als k al de supp skills wil) dus be mij guest.
P.s. Als iemand nog een wise hat of willow card heeft hoor ik dat graag.
zo weer back van vakantie.. mm moet weer ff geld over make 
weer 3 dage vervelen.. zzz
dan weer aan de bak
weer 3 dage vervelen.. zzz
dan weer aan de bak
Haha, in de laatste seconden van WoE hebben we de German dragonforce en hun ongeveer 20 allied guilds uit prontera geschopt 
Pics zijn een beetje groot, dus hier een link naar mn kansloze crosspost in ro.nl forums
Pics zijn een beetje groot, dus hier een link naar mn kansloze crosspost in ro.nl forums
)
lachen ^^Smurf schreef op 08 augustus 2004 @ 21:15:
Haha, in de laatste seconden van WoE hebben we de German dragonforce en hun ongeveer 20 allied guilds uit prontera geschopt
aangezien ik solo moet heb ik maar een beetje geld proberen te verdienen, wat niet echt lukt

naja morgen weer een dag
levellen gaat toch sneller met een aco erbij
Verwijderd
Sweet! Na jaren dromen samen met preddie over hoe het zou zijn om nightmares te ownen kwam ik er gisteren met cky2k een paar tegen. Ownde ze zwaar uiteraard met onze 70+sins maar was dus wel leuk.
Nu eindelijkl een nieuwe area gevonden voor mijn 75 sin. High Orcs!!
+4 Infiltrator + poisenenchant + 70str = Ownage!! Deed 489 left hand criticals
Dus zon 600dmg per critical hehe Arme orcs wisten niet wat hun overkwam. Alleen die archers zijn beetje irri die raken me nog net ietsw te vaak. (1 a 2 keer per battle voor 250dmg au) maar goed wij hebben hide en grimtooth en orange potions dus voor de komende tijd zit ik weer gesettled daar. En kan ik mooi mijn 10k orcish vouchers bij elkaar sparen
Zucht
Ach ja een mens mag dromen he....
Nu eindelijkl een nieuwe area gevonden voor mijn 75 sin. High Orcs!!
+4 Infiltrator + poisenenchant + 70str = Ownage!! Deed 489 left hand criticals

Ach ja een mens mag dromen he....
Van het weekend weinig tijd gehad om te spelen helaas. Toch van de week nog maar even doen... Ik wil nog sin halen voor ik op vakantie ga. Ach ja, hoef nog maar iets van 80% job ofzo geloof ik...
[edit] Wta is eigenlijk dat lichtschijnsel wat je soms rond chars ziet? En die zwevende bollen rond hun hoofden?
[edit] Wta is eigenlijk dat lichtschijnsel wat je soms rond chars ziet? En die zwevende bollen rond hun hoofden?
[ Voor 23% gewijzigd door mvds op 09-08-2004 09:22 ]
blauwe gloed => lvl 99 charobsidian schreef op 09 augustus 2004 @ 09:16:
Van het weekend weinig tijd gehad om te spelen helaas. Toch van de week nog maar even doen... Ik wil nog sin halen voor ik op vakantie ga. Ach ja, hoef nog maar iets van 80% job ofzo geloof ik...
zevende bollen zijn monks met Spirit Spheres die hebben ze nodig voor bepaalde skills
even een vraagje is het handig om venom dust te nemen? of is dat een boute skill?
nu is sonic blow op dit moment mijn sterkste skill namelijk, maar ik weet dus niet welke skills nog meer handig zijn om te nemen, heb nu lvl 5 cloak en lvl 1 grimtooth erbij
mischien wat advies van andere sins?
Verwijderd
Whoa kheb een +8 buckler from hell ^_~ wat zou deze ongv. waard zijn ? Dit is tevens op sakray
lol op iro loki is hij denk ik tegen de 50-100mil
Sins hebben nu helaas alleen maar buttskills (behlave de champs later) maar iig kan je beter cloaking hoog nemen en grimtooth dan enige poison skill (behalve enchant poison dan die is handig als je vs high orcs gaat, doe je 200% dmg bijna). Met cloaking kan je later een kasteel in sneaken mocht je WoE gaan doen. En dan vlak voor emp uncloaken en op EMP gaan ragge-=BoKKiE=- schreef op 09 augustus 2004 @ 10:03:
[...]
blauwe gloed => lvl 99 char
zevende bollen zijn monks met Spirit Spheres die hebben ze nodig voor bepaalde skills
even een vraagje is het handig om venom dust te nemen? of is dat een boute skill?
nu is sonic blow op dit moment mijn sterkste skill namelijk, maar ik weet dus niet welke skills nog meer handig zijn om te nemen, heb nu lvl 5 cloak en lvl 1 grimtooth erbij
mischien wat advies van andere sins?
thnxFlapmo schreef op 09 augustus 2004 @ 11:25:
[...]
Sins hebben nu helaas alleen maar buttskills (behlave de champs later) maar iig kan je beter cloaking hoog nemen en grimtooth dan enige poison skill (behalve enchant poison dan die is handig als je vs high orcs gaat, doe je 200% dmg bijna). Met cloaking kan je later een kasteel in sneaken mocht je WoE gaan doen. En dan vlak voor emp uncloaken en op EMP gaan ragge.
had inderdaad ook al 1 puntje in enchant poison
doel wordt nu dus
10 Katar mastery (al gedaan)
10 Sonic Blow (al gedaan)
5 Grimtooth (nu 1)
10 cloaking (nu 3)
10 enchant poison (nu 1)
zou ik persoonlijk wel eerst even enchant poison maxxen
.
k ^^ bij deze is dat dan het eerste doelFlapmo schreef op 09 augustus 2004 @ 12:22:
zou ik persoonlijk wel eerst even enchant poison maxxen.
wel irri trouwens dat sonic blow kan missen

nu dus eerst STR naar de 70 brengen en enchant poison maxen
daarna me luk en vit ophogen
volgens mij wordt m'n uiteindelijke assa best wel leuk ^^
Ik zie nu dat het erg lastig word om goed met katar en daggers te zijn als sin. Je komt dan punten tekort.
Om goede dmg te doen met een katar heb je 45 skillpunten nodig, en dan kan je dus niet meer je left en right hand mastery maxxen...
[edit] ik kan dan natuurlijk cloaking op 5 zetten, dan zou het wel moeten lukken...
Om goede dmg te doen met een katar heb je 45 skillpunten nodig, en dan kan je dus niet meer je left en right hand mastery maxxen...
[edit] ik kan dan natuurlijk cloaking op 5 zetten, dan zou het wel moeten lukken...
[ Voor 17% gewijzigd door mvds op 09-08-2004 13:05 ]
Ik heb nu trouwens een +4 slotted chain mail aan, moet ik die houden er een goede kaart instoppen of toch maar voor de thief clothes of ninja suit gaan?
Thief Clothes hebben als voordeel dat ze superlicht en goedkoop (itt de ninja) zijn. De ninja heeft als voordeel de hogere def en de 3 mdef.
Welke zal ik nemen (of toch maar de chain mail houden?)
Slotted thief clothes lijkt me voorlopig nog onhaalbaar. Ik heb trouwens nog een +7 quad saharic main gauche liggen (180% dmg to water prop monsters) wat kan ik daarvoor vragen zou ik toch kiezen om een katar sin te worden? Drainliar kaarten gaan voor zo'n 190k de stuk, en de MG volgens mij voor zo'n 150k. Gewoon optellen of werkt dat niet zo?
Thief Clothes hebben als voordeel dat ze superlicht en goedkoop (itt de ninja) zijn. De ninja heeft als voordeel de hogere def en de 3 mdef.
Welke zal ik nemen (of toch maar de chain mail houden?)
Slotted thief clothes lijkt me voorlopig nog onhaalbaar. Ik heb trouwens nog een +7 quad saharic main gauche liggen (180% dmg to water prop monsters) wat kan ik daarvoor vragen zou ik toch kiezen om een katar sin te worden? Drainliar kaarten gaan voor zo'n 190k de stuk, en de MG volgens mij voor zo'n 150k. Gewoon optellen of werkt dat niet zo?
mja heb ik ook over zitten denken, maar aangezien ik voor crit ga heb ik niet genoeg str om echt effectief met dagger te zijnobsidian schreef op 09 augustus 2004 @ 13:04:
Ik zie nu dat het erg lastig word om goed met katar en daggers te zijn als sin. Je komt dan punten tekort.
en daarnaast ga ik voor assassin cross ^^ en dan kan je naar job lvl 70 en dat wil zeggen, genoeg skillpoints om alles wat je wil te maxxen naast de assa X skills
edit:
OMG Obsidian
mja sorry
[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 09-08-2004 13:35 ]
Je moet eerst lekker naar level 99 en als sin is dat een HELL-=BoKKiE=- schreef op 09 augustus 2004 @ 13:18:
[...]
mja heb ik ook over zitten denken, maar aangezien ik voor crit ga heb ik niet genoeg str om echt effectief met dagger te zijn
en daarnaast ga ik voor assassin cross ^^ en dan kan je naar job lvl 70 en dat wil zeggen, genoeg skillpoints om alles wat je wil te maxxen naast de assa X skills

Mjah, maar crit is zo kostbaar joh... Om echt goed crit te zijn moet je dus een trip crit jur hebben en daar zal ik ws nooit genoeg zenny voor hebben. En een nat crit is ook leuk, maar minder effectief dan een equip crit. Je doet dan niet 100% crits wat een equip crit dus wel doet...
Omdat ik denk dat een critsin zo'n beetje de enige effectieve sin is. Daggersin ook wel, maar ja, die ele damascus he, die is zoooooooo duur...
Jah-=BoKKiE=- schreef op 09 augustus 2004 @ 13:18:
OMG Obisidanzit je te twijfelen om voor critsin te gaan???
offtopic:
en zet die i effe op de goede plek wil je, ik heet obsidian niet obisidan
en zet die i effe op de goede plek wil je, ik heet obsidian niet obisidan
[ Voor 49% gewijzigd door mvds op 09-08-2004 13:26 ]
hey i never said it would be easyexecutor schreef op 09 augustus 2004 @ 13:20:
[...]
Je moet eerst lekker naar level 99 en als sin is dat een HELL
ik weet dat het lastig is
mayb als ik straks een guild gevonden heb dat het wat makkelijker gaat ivm MPV hunten enzo
lijkt me gewoon leuk
hoop alleen wel dat ik wat meer geluk ga krijgen met het vinden van kaartjes enzo
gisteren 3 uur whispers zitten hakken zonder resultaat
edit:
voordeel van nat crit is dat je ook wel de 100 crit kan halen, maar dan met minder kaarten
in principe doe ik straks met een crit double bloody bijv al genoeg crits ^^ (trip crit jur is altijd leuk natuurlijk)
maar inderdaad ele damascus is erg duur
maar katar ook hoor, als ik ze nu ook voor 1.5M zie gaan betekend het dat ik echt een koopje had met mijn fire katar voor 1 creamy card, zeker gezien die creamy's overal gezakt zijn naar de 600k ipv de 700k die ze eerst waren
[ Voor 31% gewijzigd door Bokkie op 09-08-2004 13:30 ]
Waarom is dat bij een sin moeilijker als bij een ander willekeurige class dan?executor schreef op 09 augustus 2004 @ 13:20:
[...]
Je moet eerst lekker naar level 99 en als sin is dat een HELL
Sin is niet echt goed in de meeste parties, net als de andere agi chars. De taak van melee characters in parties met 3man of meer is vaak mobben, en dat gaat gewoon makkelijker met vit based chars. Bij 2persoons parties kiezen de priests weer vaker voor wizzies of hunters omdat die gewoon sneller killen. Daardoor ben je wat vaker aangewezen op solo, en dat gaat gewoon vaak langzamer dan met een party.
)
Tja het enige wat een sin kan is een beetje crittenobsidian schreef op 09 augustus 2004 @ 13:27:
[...]
Waarom is dat bij een sin moeilijker als bij een ander willekeurige class dan?

Ik dacht altijd dat sin wat langer duurde dan andere classes, ik zie ook zelden lvl 99 sins
op dit moment wil euRO niet echt

[ Voor 6% gewijzigd door Tripp op 09-08-2004 16:01 ]
Verwijderd
Ja ik denk toch dat je dat verkeerd ziet. Of eigenlijk meer dat mensen dat verkeerd zien. Een sin met veel agi en de juiste equip is de beste tank die er is.Smurf schreef op 09 augustus 2004 @ 15:20:
Sin is niet echt goed in de meeste parties, net als de andere agi chars. De taak van melee characters in parties met 3man of meer is vaak mobben, en dat gaat gewoon makkelijker met vit based chars. Bij 2persoons parties kiezen de priests weer vaker voor wizzies of hunters omdat die gewoon sneller killen. Daardoor ben je wat vaker aangewezen op solo, en dat gaat gewoon vaak langzamer dan met een party.
95% Dodge van agi
2x fortune swords + high luck + 2x rosaryof flash = 57 perfect dodge
+ 20- 40 vit pupa/peco armor en matyrboots.
evt voor de rijke onder ons een immune manteau.
Dan heb je toch wel een aardig vette tank hoor denk niet dat veel chars dat kunnen verbeteren. Je zal je alleen wel op die manier moeten aanbieden. En veel mensen zijn bevooroordeeld over de Assassin. Dat het zo'n slechte class is enzo. Terwijl een goed gebouwde assassin echt wel een van de betere classes van de game is...
Maar goed laat mensen maar denken dat sin suckt ik speel toch graag met underdogclass...
Katar + dagger kan zowiezo niet echt lekker. Als katar ben je critsin wat eig met natural crit moet omdat je anders te afhankelijk bent van je wapen. En het einge wat een daggersin absoluut NIET moet hebben zijn critsobsidian schreef op 09 augustus 2004 @ 13:04:
//edit
Ik lees dat je boven zegt dat equip crit beter is dan natural. Dit zie je fout. Natural is veel beter. Je doet dan zo'n 80% crit (gok ik) en je doet grofweg 3x zoveel dmg in 1 slag... En je kan spelen met je wapens: double crit boned, crit double boned, crit double bloody etc. Vergeet niet. je KAN altijd nog een tripplecrit gaan dragen voor de 100% als je dat wilt. Gewoon om te testen.
@N9 hierboven:
Ja en toen stond je met je 95% dodge bij high orcs en moest je een vit crusader nadoen die even met gemak 20 High Orcs op zich liet inslaan. Knappe sin die hem dat nadoet
Critsin = solo-lvler en cloaken naar EMP in enemy place to bash it..
//edit 2
Iemand die me vanavond even kan tanken op euro? (nu wel een sin mogelijk
[ Voor 48% gewijzigd door Flapmo op 09-08-2004 17:58 ]
N9 maakt vast kleinere mobs dan ik 
Bij een leuke highorc mob denk ik meer aan zoiets. Ben wel dood daar, maar dat kwam omdat m'n priest lag had, anders hadden we ze wel kunnen hebben.
Bij een leuke highorc mob denk ik meer aan zoiets. Ben wel dood daar, maar dat kwam omdat m'n priest lag had, anders hadden we ze wel kunnen hebben.
)
zeggik 20+. En dan storm gust // brandish spear..
Koopt nu mijn reds bij de prontera toolshop 
mooi een slotted guard gevonden tijdens leveln in culverts
mooi een slotted guard gevonden tijdens leveln in culverts
Hoe kun je eigenlijk nouw kaarten gebruiken in het spel?
Je moet ze toch in wapens stoppen?
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Kaarten kunnen in elk soort equipment mits ze daarvoor bestemd zijn. Je equipment moet wel slotted zijn.The_Greater schreef op 09 augustus 2004 @ 20:20:
Hoe kun je eigenlijk nouw kaarten gebruiken in het spel?
dubbelklik op een kaart en je kan selecteren waar je hem wil hebben(moet je dus wel een slotted iets bij je hebben
[ Voor 17% gewijzigd door Tripp op 09-08-2004 20:51 ]
Verwijderd
Ja 20+ haal ik niet uiteraard lijkt me logisch. Maar ik ben ook niet van plan zoveel risico te nemen op jouw level. Dan is 1% verlies me iets te kostbaar. Punt wat ik wilde maken is dat een Sin gewoon ondergewaardeerd wordt.
Gelukkig kan een sin goed soloen (misschien wel beter dan groupen) want zelfs 90+ sins zijn in de meeste guilds niet gewild. Triest maar waar...
Gelukkig kan een sin goed soloen (misschien wel beter dan groupen) want zelfs 90+ sins zijn in de meeste guilds niet gewild. Triest maar waar...
max attack critters zijn toch anders aardig handig tegen vitknightsVerwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 21:32:
Ja 20+ haal ik niet uiteraard lijkt me logisch. Maar ik ben ook niet van plan zoveel risico te nemen op jouw level. Dan is 1% verlies me iets te kostbaar. Punt wat ik wilde maken is dat een Sin gewoon ondergewaardeerd wordt.
En als pure dodge (67 lucky dodge is haalbaar) ben je een goede mobtanker
Bummer.. heb ik een mooie roda frog kaart en ik kan hem nog nergens in stoppenexecutor schreef op 09 augustus 2004 @ 20:51:
[...]
Kaarten kunnen in elk soort equipment mits ze daarvoor bestemd zijn. Je equipment moet wel slotted zijn.
dubbelklik op een kaart en je kan selecteren waar je hem wil hebben(moet je dus wel een slotted iets bij je hebben).
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
koop een slotted adv suit ofzo
bummer.. Dat is het nouw.. Zeny's.. daar heb ik nof niet genoeg van
Hm, ik kap ermee voor vandaag. Heren Bokkie en pumbaa thx. Ben nu mooi lvl 36 ipv 21
.
Woei, ik ben nu sin met een +5 jamadhar
190ATK
Sins zijn wel degelijk gewild, alleen slechts in beperkte mate. Ik zit in een WoE guild, en we hebben slechts 2 sins, en ook geen plaats voor meer. Ze zijn goed in 2 dingen tijdens WoE: Emperiums mollen, en vit characters lastig vallen en/of mollen. Onderschatten zal ik ze nooit doen (vooral door dat laatste niet, heb veel te vaak last van zeVerwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 21:32:
Maar als een sin eenmaal bij de emp is... /gg
)
denk dat een BBS emp eerder kapot heeft dan een sinSmurf schreef op 10 augustus 2004 @ 00:56:
[...]
Sins zijn wel degelijk gewild, alleen slechts in beperkte mate. Ik zit in een WoE guild, en we hebben slechts 2 sins, en ook geen plaats voor meer. Ze zijn goed in 2 dingen tijdens WoE: Emperiums mollen, en vit characters lastig vallen en/of mollen. Onderschatten zal ik ze nooit doen (vooral door dat laatste niet, heb veel te vaak last van ze), maar ze zijn gewoon kwetsbaar. Tijdens een aanval is het het moeilijkst om als party/guild de sin(s) naar de emp te krijgen. Wizzies kunnen de omgeving nog redelijk verlammen met een SG1 ofzo, Priests gaan gewoon bijna niet dood, en knights hebben genoeg potjes mee om vaak als laatste ook maar dood te gaan bij een mislukte aanval
Maar als een sin eenmaal bij de emp is... /gg
Lijkt wel een wedstrijdje verpissen hier
no problem ^^Flapmo schreef op 09 augustus 2004 @ 23:13:
Hm, ik kap ermee voor vandaag. Heren Bokkie en pumbaa thx. Ben nu mooi lvl 36 ipv 21.
ik moet zodra er 5 slots zijn ook een tank hebben voor een mage/wizzard
ben alleen nog aan het stoeien hoe ik de stats moet gaan doen, naast 99 int
wat koste dat? volgens mij veel
moet echt weer gaan geld verdienen, heb nu nog maar 20K, drops van gisteravond nog niet meegeteld maar dat is neit zoveel volgens mij

vanavond waarschijnlijk snookeren dus geen RO
Valt reuze mee, een Jamadhar is ongeveer 28k (en dan heb je al meteen 165ATK, meer dus als wanneer je een Jur neemt en die tot 6 upgrade want dat is 143ATK), en dan natuurlijk de Oridecon. En Ori kan je kopen voor ongeveer 34k als je wat rondkijkt. Daar heb je er dan 5 van nodig... Ik had er al wat roughs gevonden bij de anacondaqs dus ik hoefde er maar 4 te kopen. Tja goedkoop is het niet, maar het hakt wel lekker weg met 190ATK. Helaas was de slotted Jamadhar al verkocht die ik gisteren zag. Die was wel 320k maar die had ik dan nog kunnen ophogen met een Andre card, dan had ik dus 210ATK gehad...-=BoKKiE=- schreef op 10 augustus 2004 @ 08:42:
wat koste dat? volgens mij veel
moet echt weer gaan geld verdienen, heb nu nog maar 20K, drops van gisteravond nog niet meegeteld maar dat is neit zoveel volgens mij
[ Voor 3% gewijzigd door mvds op 10-08-2004 09:28 ]
hmmz snooker gaat niet door vanavond ^^ hopelijk kan Pumbaa weer helpen levellen met agriopes ^^
Die wind en fire katars zijn echt een stuk duurder dan de andere katars. Ik zag de legbone gisteren voor 320k en de bush voor 500k.
gewoon goed bljiven zoekenobsidian schreef op 10 augustus 2004 @ 11:07:
Die wind en fire katars zijn echt een stuk duurder dan de andere katars. Ik zag de legbone gisteren voor 320k en de bush voor 500k.
af en toe zie je wel eens een fire katar voor 6 a 700K
toen ik er nog geen geld voor had heb ik er een stuk of gezien ofzo voor die prijs (varierend met +x)
Eerst maar eens mijn +7 quad saharic MG verkopen voor een redelijke prijs.... 
Schiet niet op, weinig daggersins die sohoo's willen slachten denk ik

Schiet niet op, weinig daggersins die sohoo's willen slachten denk ik

Effe een vraagje, waarom gebruiken de meeste mensen clips enzo om cards in te doen? Je kan toch net zo goed belts gebruiken? Of kan je daar maar eentje van omdoen? Zijn er nog andere redenen om clips te gebruiken ipv belts?
[edit] ah ik zie het al.... gewicht natuurlijk, clip heeft 5 en een belt heeft 125 als weight.
[edit] ah ik zie het al.... gewicht natuurlijk, clip heeft 5 en een belt heeft 125 als weight.
[ Voor 19% gewijzigd door mvds op 10-08-2004 12:08 ]
Verwijderd
Ik ben dus al een tijdje bezig met ragnarok en sindsdien totaal verslaafd 
Heerlijk spelletje en geen graphics maar gameplay spel. Ook leuk voor een keertje
Maar bij de nieuwe update dan blijftie updaten en dan komt de patcher bij dat laatste gedeelte (rendering info files ofzoiets) en dan *flats*, Weg patcher. En dus kan ik nu niet meer spelen...
Weet iemand hier al iets over ?
Ben trouwens een thief lvl 10/6 en een mage 14/8 maar die speel ik niet meer.
Hij heeft nog wat goede krachten nodig
Heerlijk spelletje en geen graphics maar gameplay spel. Ook leuk voor een keertje
Maar bij de nieuwe update dan blijftie updaten en dan komt de patcher bij dat laatste gedeelte (rendering info files ofzoiets) en dan *flats*, Weg patcher. En dus kan ik nu niet meer spelen...
Weet iemand hier al iets over ?
Ben trouwens een thief lvl 10/6 en een mage 14/8 maar die speel ik niet meer.
Hij heeft nog wat goede krachten nodig

Heb je wel de nieuwe Juno install gedownload? Als je gebruik maakt van de oude installatiefile dan kan je dit soort dingen krijgen. Je moet dus "even" van de RO site de nieuwe setup downloaden.
99 dex-=BoKKiE=- schreef op 10 augustus 2004 @ 08:42:
[...]
no problem ^^
ik moet zodra er 5 slots zijn ook een tank hebben voor een mage/wizzard
ben alleen nog aan het stoeien hoe ik de stats moet gaan doen, naast 99 int
Er zijn ook agi wizzies. Heb wel een verhaal gehoord van een lvl 92 agi wiz die de vloer aanveegde in GH2. MVP wordt een stuk moeilijker, je cast trager -je offert immers dex op voor agi- waardoor je minder dmg kan doen. Ook in WOE is agi nie techt aan te bevelen als wizzie
Wat doet AGI dan voor een wizz/mage?
Verwijderd
weinig geloof ik behalve dat je beter kan dodgen. Noormaal ook voor een snellere aanval maar bij mage/wiz heb je dat niet echt nodig omdat dex je sneller spreuken kan spelen.
Ben em al aant downloaden.... nog maar 2 uur
Ben em al aant downloaden.... nog maar 2 uur

hmmz geen agi dus, zat te twijfelen tussen 2 builds
STR: 2 + 1
AGI: 12 + 8
VIT: 39 + 1
INT: 99 +12
DEX: 86 + 6
LUK: 1 + 2
en
STR: 1 + 1
AGI: 1 + 8
VIT: 40 + 1
DEX: 88 + 6
maar als agi niet nodig is, wordt het dus de laatste ^^ ook wat vit lijtk me wel handig
of moet ik echt perse
1
1
1
99
99
1
doen?
STR: 2 + 1
AGI: 12 + 8
VIT: 39 + 1
DEX: 86 + 6
en
VIT: 40 + 1
DEX: 88 + 6
maar als agi niet nodig is, wordt het dus de laatste ^^ ook wat vit lijtk me wel handig
of moet ik echt perse
1
1
1
99
99
1
doen?
Voor een wizz heb je absoluut geen vit nodig hoor
Als je vaker dan 1 keer geraakt word door monsters dan ben je een slechte wizz.
hmmz okee dan wordt het dus de volgende buildobsidian schreef op 10 augustus 2004 @ 13:31:
Voor een wizz heb je absoluut geen vit nodig hoorAls je vaker dan 1 keer geraakt word door monsters dan ben je een slechte wizz.
VIT: 9 + 1
DEX: 99 + 6
--------------------------------
Mage Skills (49)
5 Fireball
10 Firebolt
10 Firewall
5 Coldbolt
10 Frost diver
1 Napalm beat
1 Stone curse
5 Lightning bolt
1 Thunderstorm
1 Sight
Quest:
1 Energy Coat
--------------------------------
Wizard skills (49)
5 Quagmire
5 Waterball
10 Jupitel Thunder
10 Stormgust
10 Lord of Vermilion
3 Earth spike
5 Heavens drive
1 sense
hier moet wel mee te MVP'en zijn volgens verschillende fora ^^ nog 8 daagjes en dan ga ik hem maken
Doe het wel in de goede volgorde he. Zo snel mogelijk firewall op 10, dan kan je solo agriopes killen.
En waarom over 8 daagjes?
biold order:obsidian schreef op 10 augustus 2004 @ 15:02:
Doe het wel in de goede volgorde he. Zo snel mogelijk firewall op 10, dan kan je solo agriopes killen.
FireBolt4 -> FireBall5 -> Sight 1 -> Firewall10 -> FireBolt10 -> NapalmBeat1 -> ColdBolt5 -> FrostDiver10 -> LightningBolt5 -> ThunderStorm1 -> StoneCurse1.
en over dagen omdat dan 5 slots komen ^^
Gisteren eindelijk Archer geworden dankzij een half uurtje tanken door Bokkie 
Ik ben van plan om een Hybrid Falcon Hunter te worden. Dus ik lever iets in aan damage die ik zelf doe en ben wat meer afhankelijk van mijn (toekomstige) Falcon. Dat is nu het pla tenminste.
Kan best zijn dat ik along the way van gedachten verander
Meeste punten gaan toch in Dex en Agi dus kan altijd nog switchen.
Vanavond ff lekker wat beestjes lek schieten.
Ik ben van plan om een Hybrid Falcon Hunter te worden. Dus ik lever iets in aan damage die ik zelf doe en ben wat meer afhankelijk van mijn (toekomstige) Falcon. Dat is nu het pla tenminste.
Kan best zijn dat ik along the way van gedachten verander
Vanavond ff lekker wat beestjes lek schieten.
hmmz toch maar vast een mage aangemaakt nu nog noob
.Mr White
kan iemand me vanavond mischien alvast wat tanken? zit in geffen ^^
.Mr White
kan iemand me vanavond mischien alvast wat tanken? zit in geffen ^^
je sin nu al zat
nee maar verandering van spijs doet eten
heb ook al blueprints voor een nieuwe sin klaar liggen
yup, daarom hoop ik 99 te zijn voor we 5 slots krijgen, anders kom ik nooit meer aan mn knight toe behalve met WoE.-=BoKKiE=- schreef op 10 augustus 2004 @ 18:32:
[...]
nee maar verandering van spijs doet eten
heb ook al blueprints voor een nieuwe sin klaar liggen
197.5% te gaan nog. Probeer ongeveer 10% per dag te halen, maar of dit gaat lukken is nog de vraag.

* Smurf update sig maar weer eens
)
thnx voor tanken Pumbaa ^^
ging erg lekker ^^ deze gaat wel erg snel
alleen nog ff vraagje aan de goeroe's
welke mage build is beter? gaat om zowel MVP als WoE dus best of both worlds zeg maar
deze
5 Quagmire
5 Waterball
10 Jupitel Thunder
10 Stormgust
10 Lord of Vermilion
3 Earth spike
5 Heavens drive
1 sense
of deze
3 Quagmire
5 Waterball
10 Jupitel Thunder
10 Stormgust
10 Lord of Vermilion
3 Earth spike
5 Heaven drive
3 Icewall
ging erg lekker ^^ deze gaat wel erg snel
alleen nog ff vraagje aan de goeroe's
welke mage build is beter? gaat om zowel MVP als WoE dus best of both worlds zeg maar
deze
5 Quagmire
5 Waterball
10 Jupitel Thunder
10 Stormgust
10 Lord of Vermilion
3 Earth spike
5 Heavens drive
1 sense
of deze
3 Quagmire
5 Waterball
10 Jupitel Thunder
10 Stormgust
10 Lord of Vermilion
3 Earth spike
5 Heaven drive
3 Icewall
eerste = cooky cutter build zoals ze noemen. Vooral monster slaughter. Misschien is icewall wel handig in WoE. Kan me best wat dingen bij voorstellen. Alleen kun je ze dan beter niet van Quaq afhalen aangezien deze voor WoE wel max moet zijn..
[ Voor 24% gewijzigd door Flapmo op 10-08-2004 23:41 ]
hmmz ga dan wel voor de cookie cutter, moet ook wel mee te WoE'en zijn naast MvP dus 
ging erg lekker ^^ hij is nu al lvl 20/15 bijna 21/15
op weg naar hodes werd ik echter hard geslagen door 2 scorpoins
naja toen maar gestopt 
doe nu al redelijke schade vind ik
fireball5
firewall2
firebolt6
sight1
vanavond ff hodes opzoeken denk ik, als ik solo ben gewoon ff doorgaan met rockers
nu firewall eerst maxen
op weg naar hodes werd ik echter hard geslagen door 2 scorpoins
fireball5
firewall2
firebolt6
sight1
vanavond ff hodes opzoeken denk ik, als ik solo ben gewoon ff doorgaan met rockers
nu firewall eerst maxen
Verwijderd
Ben er vanavond ook wel weer, zelfde tijd ongeveer. Ik moet de hele week werken dus k ga toch niet stappen vanavond. Lopen we dan wel ff naar hodes, ff flapz inhalen-=BoKKiE=- schreef op 11 augustus 2004 @ 07:47:
hmmz ga dan wel voor de cookie cutter, moet ook wel mee te WoE'en zijn naast MvP dus
op weg naar hodes werd ik echter hard geslagen door 2 scorpoinsnaja toen maar gestopt
fireball5
firewall2
firebolt6
sight1
nu firewall eerst maxen
checkVerwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 08:17:
[...]
Ben er vanavond ook wel weer, zelfde tijd ongeveer. Ik moet de hele week werken dus k ga toch niet stappen vanavond. Lopen we dan wel ff naar hodes, ff flapz inhalen
moet alleen ff kijken of ik vanavond ook zo lang door kan gaan, aangezien me vriendin komt eten vanavond ^^
naja die geef ik wel wat tijdschriften zodat ze kan lezen
maar als het zo lekker als dit blijft gaan, is job lvl 50 redelijk 'makkelijk' te halen voor een mage of niet?
Denk dat maaarrrrr. Met lvl 2 fw kom je niet al te ver bij argiope'sVerwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 08:17:
[...]
Ben er vanavond ook wel weer, zelfde tijd ongeveer. Ik moet de hele week werken dus k ga toch niet stappen vanavond. Lopen we dan wel ff naar hodes, ff flapz inhalen
daarom ook eerst hodes om me firewall te maxenFlapmo schreef op 11 augustus 2004 @ 10:06:
[...]
Denk dat maaarrrrr. Met lvl 2 fw kom je niet al te ver bij argiope's.
Wie heeft er interesse in een +7 Quad Saharic Main Gauche? (180% dmg to water prop monsters)
Heerlijk om sohee's mee te killen samen met een wind wapen. Helaas ben ik geen daggersin en heb ik er dus niks aan....
Heerlijk om sohee's mee te killen samen met een wind wapen. Helaas ben ik geen daggersin en heb ik er dus niks aan....
Icewall kan je trouwens NIET gebruiken WoE..
I've got a feeling...
wiz
Ik neem geen icewall
dumpen die handelM@NIC schreef op 11 augustus 2004 @ 13:58:
Ik wil zo graag RO-en maar ik heb zo weinig tijd!
Is hier iemand die een jonge pup, vriendin en RO kan combineren ?
ben je nou een echte nerd of niet
[ Voor 44% gewijzigd door Tripp op 11-08-2004 14:13 ]
vriendin en RO lukt nog welM@NIC schreef op 11 augustus 2004 @ 13:58:
anders laat je vriendin de hond uitlaten heb jij rust om te RO' en
leuke pup trouwens ^^
Hee bokkie, nu jij met je mage verdergaat, kan ik dan je firekatar lenen?
sure niet vergeten ff terug te swappen voor je op vakantie gaatobsidian schreef op 11 augustus 2004 @ 16:02:
Hee bokkie, nu jij met je mage verdergaat, kan ik dan je firekatar lenen?
Np-=BoKKiE=- schreef op 11 augustus 2004 @ 16:41:
[...]
sure niet vergeten ff terug te swappen voor je op vakantie gaat
woej ik kan ook weer lekker spele
omg oOWoohooo schreef op 11 augustus 2004 @ 17:52:
haha das toch altijd leuk he die noobs in morroc
condor card voor 50k
creamy voor 15k
Verwijderd
Pff, job 40 nog 10 te gaan. Heb een gezellige party gevonden in Geffen lvl 3. Een cruz en een dex archer, gaat echt lekker snel met de exp daar. Flapz lvl es ff door als je wil kunnen we even clocks gaan mollen met Bok
moet worden:-=BoKKiE=- schreef op 10 augustus 2004 @ 14:41:
[...]
hmmz okee dan wordt het dus de volgende build
VIT: 9 + 1
AGI: 19 + 8
VIT: 91 + 1 (kan niet, bij aanmaken char zie je dat dat neit wil)
Novicestart moet worden:
STR:1
AGI:9
VIT:1
INT:9
DEX:9
LUK:1
anders kan niet. Als je anders begonnen bent kom je niet uit met je stats, dan kan je opnieuw beginnen

[ Voor 19% gewijzigd door Tripp op 12-08-2004 04:35 ]
klopt had ik al gezien en hebidd agi op 9 geknaltexecutor schreef op 12 augustus 2004 @ 04:31:
[...]
moet worden:
AGI: 19 + 8
VIT: 91 + 1 (kan niet, bij aanmaken char zie je dat dat neit wil)
Novicestart moet worden:
STR:1
AGI:9
VIT:1
INT:9
DEX:9
LUK:1
anders kan niet. Als je anders begonnen bent kom je niet uit met je stats, dan kan je opnieuw beginnen
o goh leuk, maar 5 mensen krijgen ereen-=BoKKiE=- schreef op 12 augustus 2004 @ 07:44:
slotted sunnies event ^^
http://www.euro-ro.net/news/eu/00426/

Euro is nu al net zo laggy als iRo nu is op het moment.
. argiope's ga je gewoon eens in het half uur/ uur dood door die lagstoot. Meestal kom je er levend vanaf met zooi reds maar een stoot of de 5 argiope's is wat veel :x. Vertical fw plaatsen wordt er echt een sport door.

Vriendin en RO welM@NIC schreef op 11 augustus 2004 @ 13:58:
Dit topic is gesloten.