| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
[edit1] En het is trouwens +100 en +80% he, niet dat de DMG minder word als je twee daggers gaat gebruiken, je blijft gewoon op 2x100% zitten. Alleen krijg je dus die 100 en 80 erbij, dan word het dus 200% en 180%.
(volgens de verschillende RO sites tenminste...)
[edit2] oh, niet volgens alle sites trouwens... Dat is wel lullig als je dmg idd terug zakt naar 50% en 30%...

[ Voor 54% gewijzigd door mvds op 02-08-2004 08:43 ]
hmmz kijk wel, mayb dat ik beide 3 om 2 neem en dan grimtooth erbijobsidian schreef op 02 augustus 2004 @ 08:30:
Klopt, het gaat om daggers. Als je naast je katar dus ook daggers wilt kunnen gebruiken dan heb je right en lefthand mastery wel nodig. Als je alleen katars gaat gebruiken dan is dat niet nodig.
En het is trouwens +100 en +80% he, niet dat de DMG minder word als je twee daggers gaat gebruiken, je blijft gewoon op 2x100% zitten. Alleen krijg je dus die 100 en 80 erbij, dan word het dus 200% en 180%.
(volgens de verschillende RO sites tenminste...)
ga ook me stats wat bijstellen om een goede WoE sin te maken
dwz, iets minder luk (eindigen op 0 of 5) iets meer vit
had eerst 70 in gedachten maar maak er nu 65 zodat ik meer vit heb wat beter is voor WoE mocht ik straks bij een guild gaan, vanavond maar weer even met die stat calculator spelen
ign : -Wekkie- ( to be support aco )
pm me als je wat n00b equip over hebt
Kijken hoe hoog ik kom in 15 dagen
I've got a feeling...
ik ben in 15 dagen tot thief lvl 48/** gekomen, en dan heb ik ook nog een merchant naar 26/16 gebracht ^^
dus met een beetje mazzel kan je het zelfs tot job lvl 50 halen met een goeie party en waarschijnlijk ook tot priest schoppen
ik ga hoop ik vanavond naar assa ^^
btw obsidian, heb de buckler en die armor die ik van je geleend had afgedaan en omgeruild voor een simpel schild en een lucky jacket, voor het gewicht ^^
als je wil mag je die terug hebben, anders gebruik ik ze nog voor me merchant wanneer ik die level
Moet wel een GoT guild komen
[ Voor 13% gewijzigd door Wekkie op 02-08-2004 14:40 ]
I've got a feeling...
En ik wil mijn thief naar sin krijgen. Misschien samen levellen? We zijn ongeveer gelijk qua lvl dus we kunnen samen sohee's kicken met share exp
wil ja vanaaf doom 3 spelen of samen levellen ^^obsidian schreef op 02 augustus 2004 @ 14:58:
@bokkie, mag je nog wel even lenen hoorIk denk dat ik vanaaf even Doom3 ga proberen.
En ik wil mijn thief naar sin krijgen. Misschien samen levellen? We zijn ongeveer gelijk qua lvl dus we kunnen samen sohee's kicken met share expDie zouden best wat leuke exp moeten opleveren.
ik ben rond half 5 thuis vandaag en dan ga ik meteen verdern in geffen
ga tot een uur of 11 door vanavond denk ikl (tussen 7 en 8 eet ik ongeveer)
geef maar een gil als je wil meelevellen
en ik zit te twijfelen doe ik er goed aan om em damascus nog verder up te graden met nog 2 lvls te gaan of kan ik beter ff doorsparen, straks een 2s jur halen en die upgraden voor me low lvl assa?
ik moet Doom 3 eerst nog even downen, even kijken of ie het geld waard is. Dus ik moet alzo wachten tot de DL klaar is
Verwijderd
Dude, koop gewoon zo`n goedkoop weggooi katarretje die de merchants voor pakweg 250k verkopen. Die shapened legbone (of zoiets) droprate is trouwens ook nog wel aardig in GH lvl 2 bij de zombies enzo. En btw, goedkoop en element gaan idd niet echt goed samen, is een beetje als water en vuur-=BoKKiE=- schreef op 02 augustus 2004 @ 08:14:
[...]
vraagje, wat kost een simpel element stilleto/damascus/jur/katar echt os baisc mogelijk
ik wil namelijk nar geffen 2 gaan maar dan heb ik een element wapen nodig
ik denk dat ik vanavond namelijk wel assa wordt maar ik heb dan dus een el cheapo element wapen nodigof is er een andere goedkope manier? bijv een jur kopen (18k) en daar el cheapo cards in hangen voor goeie dmg
ik heb dus geen 25k op dit momentVerwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 22:21:
[...]
Dude, koop gewoon zo`n goedkoop weggooi katarretje die de merchants voor pakweg 250k verkopen. Die shapened legbone (of zoiets) droprate is trouwens ook nog wel aardig in GH lvl 2 bij de zombies enzo. En btw, goedkoop en element gaan idd niet echt goed samen, is een beetje als water en vuur![]()
heb maar 80K
maar heb wel een creamy card gevonden, en die schijnen 700K waard te zijn ^^ dus als ik die verkoop kan ik iig wat leuke gear kopen alvast
Verwijderd
Ik heb in die assassinguild map vanaf jobchange tot lvl 71 (!!!!) doorgeleveld. Tot 67 is daar goede exp daarna is het purr voor het geld
Wel fijn btw dat die elumarkt zo fucked up is. Ik verdien er tonnen zeny mee letterlijk! Kwam vrijdag terug van vakantie en had toen 2,2 millZeny. Ben toen vanaf zaterdag zon 6 uur per dag gaan in en verkopen terwijl ik filmpje keek. En heb nu 5,4 mill
)
edit:
btw lees op verschillende sites dat sommige critsisn 1 dex hebben
hoe komen die hun thief tijd door? dan raak je toch niks?
hoewl ik idd best als sin met 1 dex en meer luk zou kunnen

[ Voor 44% gewijzigd door Bokkie op 03-08-2004 08:43 ]
Klopt, als critsin heb je niks aan dex aangezien een crit nooit mist. (als je genoeg luk hebt dan) Nadeel is dan wel dat het erg lastig levellen is zolang je nog geen sin bent met hoge luk-=BoKKiE=- schreef op 03 augustus 2004 @ 07:35:
me vendslet staat aan met 1 creamy, 1 fabre en nog een kaart in de verkoop, hoop dat ik wat rijker ben als ik vanmiddag thuiskom ^^
edit:
btw lees op verschillende sites dat sommige critsisn 1 dex hebben
hoe komen die hun thief tijd door? dan raak je toch niks?
hoewl ik idd best als sin met 1 dex en meer luk zou kunnen
Die Creamykaart is trouwens ook erg handig om zelf te houden, als je een clip koopt (90-100k) en je zet hem erin kan je teleporten door de levels heen. Ook bij WoE handig lijkt mij zo.... (maar het geld is ook erg handig ja, mazzelpik
... We zijn net gestopt met levellen in Payon4 en Geffen Dunguon en weer terug in Pron, zegt ie.... wat doet een Creamy kaart? Ik zo, huh... wtf? Heb je die net gevonden? Hij zo... Ja!

Ik denk dat ik maar weer naar Culvert 4 ga voor MTB kaarten.
[ Voor 28% gewijzigd door mvds op 03-08-2004 09:26 ]
mja maak eerst deze af, mayb als ik geld heb maak ik later wel een nieuwe sin met maar 1 dexobsidian schreef op 03 augustus 2004 @ 09:15:
[...]
Klopt, als critsin heb je niks aan dex aangezien een crit nooit mist. (als je genoeg luk hebt dan) Nadeel is dan wel dat het erg lastig levellen is zolang je nog geen sin bent met hoge lukVeel mensen gebruiken dan ook ancient wapens, die dan een flinke nauwkeurigheidboost geven. (ik geloof +20 ofzo per kaart)
ja liep ff buiten rond bij prontere en mep een zooi creamy's opeens had ik creamy in me inventory ^^ heb momenteel meer aan geld dan aan de kaart bovendien zit ie al in de verkoopDie Creamykaart is trouwens ook erg handig om zelf te houden, als je een clip koopt (90-100k) en je zet hem erin kan je teleporten door de levels heen. Ook bij WoE handig lijkt mij zo.... (maar het geld is ook erg handig ja, mazzelpik)
... We zijn net gestopt met levellen in Payon4 en Geffen Dunguon en weer terug in Pron, zegt ie.... wat doet een Creamy kaart? Ik zo, huh... wtf? Heb je die net gevonden? Hij zo... Ja!
hmmz mischien goed plan inderdaad, ga ik ook maar doen, maar moet dan ook even wat butterfly wings inslaan om wat sneller naar buiten te teleportenIk denk dat ik maar weer naar Culvert 4 ga voor MTB kaarten.Die zijn ook 700k en daar krijg ik tenminste nog redelijke exp.

Hoe doe je dat precies dan? Gewoon goedkoop inkopen en duur verkopen ofzo? Welke prijs hanteer jij dan? (voor in en verkoop)Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 02:41:Wel fijn btw dat die elumarkt zo fucked up is. Ik verdien er tonnen zeny mee letterlijk! Kwam vrijdag terug van vakantie en had toen 2,2 millZeny. Ben toen vanaf zaterdag zon 6 uur per dag gaan in en verkopen terwijl ik filmpje keek. En heb nu 5,4 mill. Oh happy days...
Verwijderd
En het is inderdaad goedkoop inkopen en duurder verkopen. Maar heb het idee dat dit systeem binnenkort in elkaar klapt als iedereen de nieuwe prijs vann Elu's weet (+- 65-75k ipv het oude 50-60k)
Snooker gaat niet door vanavond, dus mayb haal ik toch nog assassin voor ik donderdag naar antwerpen ga ^^
hier mijn doelstats voor lvl 99
STR: 84
AGI: 70
VIT: 38
INT: 1
DEX: 22
LUK: 62
doe maar minder luk en meer str
[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 03-08-2004 13:03 ]
executor schreef op 26 juni 2004 @ 00:31:handige guides, info sites
• Nitro 7
Heeft handig forum.
• RO Empire
Heeft handig forum en een goede monster/itemdatabase.
• Ragnamart
Handig om te kijken waar items goed voor zijn, zoals forging, equip en normale of rare items.
• RagnarokHQ
Andere Database + handige dingen
• Superhandige interactieve Map
• Calculator
Calculator waarbij je je character stats kan bekijken op levelniveau en welke monster je wel/niet goed aankan +hoeveel exp (%) je krijgt
• Coal Mine level 2 Routemap
• Controls and Shortcuts
• blauwe font RO <---- van M a a r t e n
• All the good things? <---- van M a a r t e n

@Pumbaa
klopt dat level in je sig nog?
43 is al zat hoor, max 10 lvls verschil-=BoKKiE=- schreef op 03 augustus 2004 @ 13:48:
hmmz die sandman slaan hard zie ik alweernog maar ff wachten dan
@Pumbaa
klopt dat level in je sig nog?
Kon hem nergens vinden ook niet @ www.roempire.com
(toch wel handig om ff te checken, aangezien ik net mijn drops card voor 800 verkocht (verwarde hem ff met mijn normale picky card) en die was volgens www.roempire.com toch wel 10000+ waard, nare vergissing als n00b zonder Zeny.)
Een merchant hebben naast mijn Swordie is qua cash-flow btw toch wel lekker =)
[ Voor 36% gewijzigd door nioz op 03-08-2004 17:46 ]
jeah!We are sending this email to inform you that we have completed the data restoration of the account [flapmo]. The account has been released, and a new password has been randomly selected and imposed on the account for security reasons.
btw: exe thx for me email watchen.
//edit
NBet even gemailed dat ik wil wisselen naar Euro-ro. Nog iemand die me kan helpen met me zeny's of is iedereen al over?
//edit
PUMBAAAAAA RAAAAAAAAAH JAAAAAAAAAAA WIEEEEE PRO OWNAGE
//edit3
Mail nog niet verzonden, weet niet of exe al gedaan had

[ Voor 35% gewijzigd door Flapmo op 03-08-2004 18:36 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
net een fire katar voor 450K misgelopen omdat ik die fsking kaart nog neit verkocht heb

Ik kan wel proberen een mail te sturen dat ik naar DL verhuisd ben, maarja ik zag op het forum ook al dat ze daar niet zo op ingingen

Verwijderd
Daar was ik al bang voor, op die lijst stond idd geen Nederland. Lekker klote wel. Als het niet door kan gaan wat doe je dan, Euro opnieuw of Iro?executor schreef op 03 augustus 2004 @ 22:41:
Ik heb het gevoel dat we aan het lijntje gehouden worden en alleen die landen 5 transferren.
Ik kan wel proberen een mail te sturen dat ik naar DL verhuisd ben, maarja ik zag op het forum ook al dat ze daar niet zo op ingingen.
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 22:52:
[...]
Daar was ik al bang voor, op die lijst stond idd geen Nederland. Lekker klote wel. Als het niet door kan gaan wat doe je dan, Euro opnieuw of Iro?
euRo dus ::)eXeCuTeR[] says:
maar zonder transfer heb je er geen ruk aan
ben niet verder gegaan met assa quests doe ik morgen wel als het lukt ^^
Verwijderd
Issie moeilijk? hehe zat nog buiten op je te wachten. Naja succes morgen, kan ik dan weer met je mee dat we weer sharen? Spreek je morgen misschien. Greets-=BoKKiE=- schreef op 03 augustus 2004 @ 23:41:
Pumbaa nog bedankt voor je support ^^
ben niet verder gegaan met assa quests doe ik morgen wel als het lukt ^^
*edit
Probeer niet teveel boven lvl 55 te komen kunnen we niet meer sharen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 23:45 ]
dan moejej maar wat in GY rondhealenVerwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 23:43:
[...]
Issie moeilijk? hehe zat nog buiten op je te wachten. Naja succes morgen, kan ik dan weer met je mee dat we weer sharen? Spreek je morgen misschien. Greets
*edit
ik zal erop pletten ^^Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 23:43:
[...]
Issie moeilijk? hehe zat nog buiten op je te wachten. Naja succes morgen, kan ik dan weer met je mee dat we weer sharen? Spreek je morgen misschien. Greets
*edit
denk niet dat het gaat lukken vanavond, aangezien ik dus morgen naar antwerpen ga voor 3 dagen
anders zondag weer, mischien zaterdagavond
en de tests zijn nogal lastig

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 04-08-2004 08:18 ]
Ik ben er altijd ook nogVerwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 23:43:
[...]
*edit
En welk level ben jij nu dan bokkie? En ben je doorgegaan tot je Envenom max had?
ben nu 54/40obsidian schreef op 04 augustus 2004 @ 09:15:
[...]
Ik ben er altijd ook nogIk ben lvl 51 dus met mij kan je voorlopig nog sharen
En welk level ben jij nu dan bokkie? En ben je doorgegaan tot je Envenom max had?
met de volgende skills
10 Imporve Dodge
10 Double Strike
10 Envenom
5 Steal
3 Hide
1 Detoxify
en natuurlijk, stone fling, find ston, fisrt aid en backslide
Envenom helpt erg goed als je tegen sandman vecht
zat eerst te twijfelen om tot 45 door te gaan om ook steal te maxxen, maar ik gebruik steal nauwlijks en met low dex heb ik er ook niet veel aan kill liever dan dat ik steel ^^
nepdief-=BoKKiE=- schreef op 04 augustus 2004 @ 09:22:
[...]
*knip*maar ik gebruik steal nauwlijks en met low dex heb ik er ook niet veel aan kill liever dan dat ik steel ^^
Ik hoop dat grav NL nog in die lijst kwakt anders gaat er iemand heel pissig worden...
@Smurf:
Gratz met je guild. Die is 1e in die tourna geworden
[ Voor 10% gewijzigd door Flapmo op 04-08-2004 09:32 ]
mja heb ik ook zitten twijfelen, maar dat duurt echt lang hoorobsidian schreef op 04 augustus 2004 @ 09:29:
Ik wil nog steeds doorgaan tot jlvl 50Dus ik ga voor max steal en ms ook nog hide wat ophogen....

geen zin in, mischien later dat ik een nieuwe maak en dan wel tot 50 door ga en een hele andere build maak
Weet iemand trouwens een goede plaats om te levellen als lvl 51 thief (met support als Pumbaa zin heeft)
[ Voor 30% gewijzigd door mvds op 04-08-2004 10:27 ]
hmm definieer 'zo'Flapmo schreef op 04 augustus 2004 @ 10:14:
Met dief ben je zo jobbie 50 hoor. Als battle aco duurt het idd eeuwen (he Pumbaa..net als jouw support)..
hoeveel dagen zou ik er over doen? spele ongeveer 3 uur per dag op dit moment
Vanaaf pas weer, werken heFlapmo schreef op 04 augustus 2004 @ 10:58:
Ik kan wel ff pumbaa's aco pakken op euro als je nu online bent. Lvl ik hem wel ff mee.
//edit
En smurf fixt het om binnen de 15day trial van lvl1 naar 50 te gaan
-zit nu ff op iro, post hier maar als mensen euro-ro gaan spelen, dan ga ik ff met pumbaa's dude daar-.
Here we goWe are pleased to announce that we will be holding an
Item Double Drop Rate Event from August 3, 2004 to
August 10, 2004 on the Chaos and Loki servers which will
accompany the implementation of the Five Character Slot
Update on the main servers. We hope that users enjoy
this week long event to celebrate the successful
participation of Gravity Interactive, -XGMR- and
Denuo Convena in the 2004 Ragnarok Online World
Championship.
[ Voor 106% gewijzigd door Flapmo op 04-08-2004 11:21 ]
Ik hoop dat ze dat event op euRO niet in mijn vakantie laten vallen

[ Voor 55% gewijzigd door mvds op 04-08-2004 11:34 ]
"het geval" smurf? heb ik iets gemist?obsidian schreef op 04 augustus 2004 @ 11:31:
Ja ok, maar we hebben een afspraak over "het geval" smurf he
Ik hoop dat ze dat event op euRO niet in mijn vakantie laten vallenAls ik de kans krijg ga ik dus de hele week cards hunten
We gaan niemand met smurf vergelijken want dat is bij voorbaat al een oneerlijke vergelijking
heb iig een mail terugHallo,
Thank you for your interest in changing to euRO. Unforunately, at the moment we are only able to work on tranfers from the following countries: Germany, Austria, Switzerland, Itlay and Turkey. We are still in negotiations with Gravity and we will do our best to make the transfer possible for other countries too. We have saved you data and will let you know, if the transfer is possible.
Thank you for your patience
Christian
Prontera Tourism Office
Thanks namens de 4 die meededen, maar dat was al een maand terug ofzo?Flapmo schreef op 04 augustus 2004 @ 09:30:
[...]
nepdief.
Ik hoop dat grav NL nog in die lijst kwakt anders gaat er iemand heel pissig worden...
@Smurf:
Gratz met je guild. Die is 1e in die tourna geworden.
Ik heb nu ook die mail gehad, hopelijk gaat het nog lukken allemaal, maar daar komen we over maximaal 13 dagen wel achter. Dan weet ik eindelijk of ik voor een immune moet gaan sparen of niet.
Het levelen gaat nu niet zo snel meer hoor. Ongeveer anderhalf tot 2 uur voor 10% /wah
)
tja enige reen waaorm ik dief ben is om assa te worden
even een vraagje
stel ik level me thief tot lvl 50 door
dan krijg ik nog 9 skilpoints erbij, als ik deze vervolgens bewaar en switch naar assa, kan ik dan ie 9 skillpoints gebruiken voor assa skills?
edit: jammer

[ Voor 34% gewijzigd door Bokkie op 04-08-2004 13:34 ]
Nee.-=BoKKiE=- schreef op 04 augustus 2004 @ 13:29:
even een vraagje
stel ik level me thief tot lvl 50 door
dan krijg ik nog 9 skilpoints erbij, als ik deze vervolgens bewaar en switch naar assa, kan ik dan ie 9 skillpoints gebruiken voor assa skills?
antwoord binnen 2 uur(!)Hi there,
I have a question regarding the negotiations:
Once there is an outcome of the negotiations, will there be a new date for the other countries to transfer or something like that? Because the subscription period for my iRO account has ended now . I can activate it now to arrange my items but if there is a negative result of the negotiations I would have spent 10 euros for nothing into my iRO account. I will restart characters anyway on euRO(Only for fun, since playing on euRO is much better) and wait untill the possible transfer to continu with my iRO-euRO account.
So the question is: Will there be a new oppertunity to subscribe to the possible new other country character transfer so I only have to activate my iRO account for that or just activate it now, arrange my items and hope for a transfer.
I hope I was clear enough to explain my question/problem.
Thanks in advance,
Executer.
mooizo, hoef ik mijn iRO account niet te heractiverenHello,
This is really to early to answer as we still discussing several options with Gravity. We try everything to make a new transfer for other countries possible but there is no news on this yet.
For inactive accounts we can make it that way that they can make their chars ready for transfer in a special area with a kafra as we will do now as well. So you will be able to make everything correct if a transfer will happen.
Achim
Prontera Tourism Office
was makkelijker dan ik dacht ^^ maar ik had een map van de maze
heb net ff een 2s +6Jur op de kop getikt in ruil voor 10 empty bottles ^^ die knight was desperate
nu ff kijken waar ik ga levellen.
iemand een creamy card kopen voor 650K ???
btw wat is een leuke cheapass card om tijdelijk in die jur te proppen?
heb een lunatic card gevonden. is dat wat om erin te stoppen?
ik weet dat een 2s jur eigenlijk crap is, maar tot ik beter heb moet ik het ermee doen en die +6 is wel aardig ^^ dus ik bewaar hem well voorlopig
en welke stat moet ik nu eerst verhogen?
dit zijn me huidige stats
STR 39
AGI 60
VIT 7
INT 1
DEX 20
LUK 11
[ Voor 51% gewijzigd door Bokkie op 04-08-2004 18:22 ]
Verwijderd
ik wil op zich best wel ff met me mage op euro levelen. Maar als de transfer doorgaat ga ik met ander account verder. Dus ik wacht eerst de uitkomst af....Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 20:06:
Gaat iemand vanaaf levelen? Ben lvl 45 PM me als je een support nodig hebt. Ingame name: Pumbaa
En Pumbaa, grapjas.... Mij laten schrikken door te zeggen dat bokkie een SS card heeft gevonden toen ik dood was
idd erg gezelligobsidian schreef op 05 augustus 2004 @ 08:56:
Gisteren was gezellig jongens, alleen die mimic bij de ingang van Pyramids 3 was minderDan maar SS-ers hunten, wat trouwens ook een stuk beter ging dan mummies
Eentje tegelijk gaat nog wel, maar bij twee of meer dan leg ik het toch af...
En Pumbaa, grapjas.... Mij laten schrikken door te zeggen dat bokkie een SS card heeft gevonden toen ik dood was![]()
mja ik had ook zoeits van wtf? ik snel alt-e doen om te kijken, want komt wel vaker voor dat ik niet merk dat ik een card oppak ^^
en idd mummies zijn naar beter dat je snel ook wat sterker wordt
Koop een fire katar en ga sandmen hunten in die map van assa guild daar kan je nog laaaang door lvlen!!-=BoKKiE=- schreef op 04 augustus 2004 @ 17:57:
btw waar kan ik nu het beste levellen?
heb net ff een 2s +6Jur op de kop getikt in ruil voor 10 empty bottles ^^ die knight was desperate
nu ff kijken waar ik ga levellen.
iemand een creamy card kopen voor 650K ???
btw wat is een leuke cheapass card om tijdelijk in die jur te proppen?
heb een lunatic card gevonden. is dat wat om erin te stoppen?
ik weet dat een 2s jur eigenlijk crap is, maar tot ik beter heb moet ik het ermee doen en die +6 is wel aardig ^^ dus ik bewaar hem well voorlopig
en welke stat moet ik nu eerst verhogen?
dit zijn me huidige stats
STR 39
AGI 60
VIT 7
INT 1
DEX 20
LUK 11
[ Voor 3% gewijzigd door mvds op 05-08-2004 12:12 ]
I've got a feeling...
Ik was er wel, voor efkes, eerst zwemmen, misschien vanaaf weerFlapmo schreef op 05 augustus 2004 @ 13:24:
Iemand op euro-ro die over half uurtje / uurtje even een boost kan geven vanaf novice start? even trial account ;0.
vanaf heden kunnen we live alles bespreken op het Tweakers Ragnarok Online IRC Channel
Mocht er totaal geen belangstelling zijn dan drop ik 'm weer, maar het lijkt me persoonlijk wel zo handig
I've got a feeling...
Verwijderd
lol, ach ja. Die kaarten droppen altijd als je het niet verwacht he. Kom is ff online Sus kunnen we weer ff Soldier Skeletons killen. Btw Flapz, kom je ook gezellig op Euro? Novie heobsidian schreef op 05 augustus 2004 @ 08:56:
Gisteren was gezellig jongens, alleen die mimic bij de ingang van Pyramids 3 was minderDan maar SS-ers hunten, wat trouwens ook een stuk beter ging dan mummies
Eentje tegelijk gaat nog wel, maar bij twee of meer dan leg ik het toch af...
En Pumbaa, grapjas.... Mij laten schrikken door te zeggen dat bokkie een SS card heeft gevonden toen ik dood was![]()
Verwijderd
DUS BID MAAR DAT GRAV EM HELPT
Verwijderd
Ey we gaan niet zo maf doen als die Almere gasten (*edit* niets ten nadelen voor Almere btw) he "Huizah 4 ever" let it go Flapz...Flapmo schreef op 06 augustus 2004 @ 00:37:
iscool kleutjaah. Huizah 4ever. pumbaa + kleut + ik huizah terror team
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 02:23 ]
Verwijderd
ik wel. tot in de late uurtjes. (flap @ kleut accountVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 00:46:
[...]
Ey we gaan niet zo maf doen als die Almere gasten (*edit* niets ten nadelen voor Almere btw) he "Huizah 4 ever" let it go Flapz...
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 03:36:
[...]
ik wel. tot in de late uurtjes. (flap @ kleut account)
jezelf quoten na wat kratjes bier en lambrusco en andere meuk roelt wel or ej. samen met kleutjah dan.
Als grav me naait en ik mag niet over start ik overnieuw op euro-ro (opnieuw
Ik was er al, maar ik kreeg van RO te horen dat jij er niet was, ik heb nog een tijdje op SS-ers lopen hakken hoor...Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 21:44:
[...]
lol, ach ja. Die kaarten droppen altijd als je het niet verwacht he. Kom is ff online Sus kunnen we weer ff Soldier Skeletons killen. Btw Flapz, kom je ook gezellig op Euro? Novie he![]()
Is wel ff kut opnieuw beginnen maar als iedereen online is, is het wel leuk hoor. Hoop op een GoT guild weer net als op Iro
Verwijderd
Maarja, maakt niet uit. Ben naar GY gegaan en heb daar 3 base lvls en 2 jobs gehaald dus dat ging wel aardig. Probeerde je nog te PMen maar je was idd offline zei RO. Kleutjah + Flapz = Crazyness on the highest levelobsidian schreef op 06 augustus 2004 @ 07:23:
[...]
Ik was er al, maar ik kreeg van RO te horen dat jij er niet was, ik heb nog een tijdje op SS-ers lopen hakken hoor...
Kan jij daar overleven dan? Mm, eens samen met jou daar gaan levellen danVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 09:58:
[...]
Maarja, maakt niet uit. Ben naar GY gegaan en heb daar 3 base lvls en 2 jobs gehaald dus dat ging wel aardig. Probeerde je nog te PMen maar je was idd offline zei RO. Kleutjah + Flapz = Crazyness on the highest level
Verwijderd
Naja, ik kan healkillen. Dus ik doe 1000 Dmg op ze en dan krijg ik 4% base en 2% job. Alleen die hunterflies en het SP regenen is een beetje klote.obsidian schreef op 06 augustus 2004 @ 10:02:
[...]
Kan jij daar overleven dan? Mm, eens samen met jou daar gaan levellen dan
Obsidian, ik heb trouwens je 5k bij elkaar dus daar moeten we even aan denken als we weer tegelijk online zijn
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 10:22 ]
We crazy? naaaah nee orVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 09:58:
[...]
Maarja, maakt niet uit. Ben naar GY gegaan en heb daar 3 base lvls en 2 jobs gehaald dus dat ging wel aardig. Probeerde je nog te PMen maar je was idd offline zei RO. Kleutjah + Flapz = Crazyness on the highest level
Wat me wel op valt is dat het nogal lang duurt voor dat je dingen door hebt
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
RTFMThe_Greater schreef op 06 augustus 2004 @ 12:05:
Ik speel het sinds kort ook.
Wat me wel op valt is dat het nogal lang duurt voor dat je dingen door hebt
5 slots: 18th of August
Amatsu / Gonryun: September
Hairdresser: September
Wedding System / SuperNovice: October
Niffleheim / Umballa: November
haha, als grav me niet switch ga ik supernovice maken
Verwijderd
De skillchanges zouden wel welkom zijn 10 extra flee, increased runspeed cloaking van de muur af WOEI!!.
Wel supersweet dat die patches nu zo snel achter elkaar komen.
Damn heb er zin in moet nu snel geld gaan verdienen. 24 dagen om 10 mill bij elkaar te sprokkelen moet lukken!
Aequitas' Orc Hero Helm
Verwijderd
Dude, supernovice? Die zijn echt de meest crappy, useless, en domme chars die er rondhuppelenFlapmo schreef op 06 augustus 2004 @ 15:00:
Prontera Tourism Office announces today the latest update plan for Ragnarok Online.
5 slots: 18th of August
Amatsu / Gonryun: September
Hairdresser: September
Wedding System / SuperNovice: October
Niffleheim / Umballa: November
haha, als grav me niet switch ga ik supernovice maken
Verwijderd
Nope denk het nietobsidian schreef op 06 augustus 2004 @ 18:14:
een +4 slotted chain mail ruilen tegen (gewone) slotted thief clothes, zou dat lukken?
slotted chainmail is +/- 300k--> +4 =250k ---> Samen 550k
Slotted Thiefclothes gaan voor 800k-1,2mill
Verwijderd
Naaa, wacht maar tot k weer priest ben, ze hoefen ook niets aan mij te vragen ofzo. German: "Heal please?" Pumbaa: "Ger?"
Naja Sus, ik probeer wel verder ff een res voor je te krijgen maar anders ga ik morgen ofzo wel verder, ok? K hoop dat je een beetje exp hebt gehad. Greets
*edit* 20 min later nog steeds geen priest die zo aardig is je ff te ressen dus k kap er zelf ook maar mee *edit*
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 02:02 ]
ik blijf steken op 59/44. Gaat een leuke wiz worden

Hoeveel heb jij er nu bij gekregen?
Die Germans hebben echt no manner.
Verwijderd
Iets van 45% ofzo, k was gelukkig maar 1 keer doodgegaan. Maarja ik moest ook weer opnieuw uit Pront komen omdat ze mij ook niet wilde ressen. Op welke server zit je Exe, anders kunnen we wel alarms gaan mobben zoals we eerder hebben gedaan. Dat was voor jullie wel lekkere exp.obsidian schreef op 07 augustus 2004 @ 08:23:
Ik heb nu iets van 28% erbij gehad dude, dus dat is toch best lekker. Wel lame van ze om me niet effe te ressen
Hoeveel heb jij er nu bij gekregen?
Op de euRo site staat een pakketje met iets van 15 skins voor je Ro, de winnaar is er eentje met een wizard skin, wel gaaf. Ik wilde eht pakketje hier posten maar k weet niet meer hoe dat moet

Pumbaa probeert 10000 keer gekleurde letters te krijgen
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 16:57 ]

*snap* o_O wtf ga niet almere dissenVerwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 00:46:
[...]
Ey we gaan niet zo maf doen als die Almere gasten (*edit* niets ten nadelen voor Almere btw) he "Huizah 4 ever" let it go Flapz...
ga meteen kijken of ik me creamy nou een keer kwijtkan ^^
jaja ik ben terug ^^
lekker geleveled zie ik al
edit:
wtf? is creamy card ingestort oid? overal zijn ze nu nog maar 600k

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 07-08-2004 16:20 ]
Dit topic is gesloten.