LOL!
even een vraagje
wat zouden de voordelen zijn als ik me thief doorlevel naar job lvl 50 alvorens assa te worden? (j anadeel is dat het fokking lang duurt enzo) maar zijn er ook goede voordelen te verzinnen? buiten die 10 extra skillpoints natuurlijk om nog meer skills te maxen
zijn er bijvoorbeeld erg grote voordelen aan het maxen van die skills?
wat zouden de voordelen zijn als ik me thief doorlevel naar job lvl 50 alvorens assa te worden? (j anadeel is dat het fokking lang duurt enzo) maar zijn er ook goede voordelen te verzinnen? buiten die 10 extra skillpoints natuurlijk om nog meer skills te maxen
[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 26-07-2004 14:46 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nou, ik hoorde van volgens mij manic dat je iets van een bonus krijgt als je wacht tot je jlvl 50 hebt. Hij kreeg een hunterbow ofzo... Misschien dat een thief ook wat extra krijgt als ie wacht tot jlvl 50...
Ik weet van niets, ik ben nog nooit tot job50 door gegaan.obsidian schreef op 26 juli 2004 @ 14:48:
Nou, ik hoorde van volgens mij manic dat je iets van een bonus krijgt als je wacht tot je jlvl 50 hebt. Hij kreeg een hunterbow ofzo... Misschien dat een thief ook wat extra krijgt als ie wacht tot jlvl 50...
je krijgt een paar extra bonusstats en extra jobpoints (maar daar hoef je t bij een thief niet om te doen
)
khoop dat je de tabel snapt
maar je krijgt dus +2 dex, +1 vit, +1 luk, +1 str en +1 agi meer als statsbonus als je bij 50 changed ipv. 40
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| Job Level +1 To Stat 2 AGI 6 STR 10 DEX 14 VIT 18 INT 22 DEX 26 LUK 30 STR 33 AGI 36 AGI 38 STR 40 LUK 42 DEX 44 VIT 46 LUK 47 STR 49 DEX 50 AGI +4 STR, +4 AGI, +2 VIT, +1 INT, +4 DEX, +3 LUK |
khoop dat je de tabel snapt
maar je krijgt dus +2 dex, +1 vit, +1 luk, +1 str en +1 agi meer als statsbonus als je bij 50 changed ipv. 40
ja das de job bonus, maar als ik dan naar assa switch ben ik die weer kwijt, want dan ben ik een lvl 1 assa, dus dat doet die bonus weer teniet of wordt die bonus soms permanent?Sv3n schreef op 26 juli 2004 @ 15:05:
je krijgt een paar extra bonusstats en extra jobpoints (maar daar hoef je t bij een thief niet om te doen)
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Job Level +1 To Stat 2 AGI 6 STR 10 DEX 14 VIT 18 INT 22 DEX 26 LUK 30 STR 33 AGI 36 AGI 38 STR 40 LUK 42 DEX 44 VIT 46 LUK 47 STR 49 DEX 50 AGI +4 STR, +4 AGI, +2 VIT, +1 INT, +4 DEX, +3 LUK
khoop dat je de tabel snapt![]()
mmm, wie zei dat dan?M@NIC schreef op 26 juli 2004 @ 14:54:
[...]
Ik weet van niets, ik ben nog nooit tot job50 door gegaan.
Falcon Mastery nemen en een falcon kopen @ Hunter Guild.Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 16:03:
/schaam mode aan
Hoe krijg ik zo'n falcon boven me hoofd als hunter?
/schaam mode uit
het is idd zo dat als je tot jlvl 50 gaat iets extra's krijgt. Ik kreeg met me aco/monk op j50 een 3 slotted knuckle duster
Hey ben nu bezig met het levelen van mijn merchant is er mischien iemand die mij wat snakejes wil tanken? zo wel flex zijn.... 
Ben nu met mijn thief level 41 en nu op naar assasin,
Op level 50 ff ninja suit kopen en daarna maar weer sparen voor een sakkat hoedje
Ben nu met mijn thief level 41 en nu op naar assasin,
Op level 50 ff ninja suit kopen en daarna maar weer sparen voor een sakkat hoedje
Verwijderd
Als je tot joblvl 50 doorgaat krijg je achter elke stat +5 dus je krijgt voor str, int, agi enz +5 als bonus.-=BoKKiE=- schreef op 26 juli 2004 @ 14:44:
even een vraagje
Het lijkt mij overigens als Sin niet echt veel voordelen op te leveren. (mijn mening)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 19:45 ]
voor priest krijg je bij lvl50 en bij lvl40 allebei een book[3]...executor schreef op 26 juli 2004 @ 18:01:
[...]
het is idd zo dat als je tot jlvl 50 gaat iets extra's krijgt. Ik kreeg met me aco/monk op j50 een 3 slotted knuckle duster
woot byblian dungeon gaat erg lekker ^^
per marina 1% base level en per 3 van die krab beesten ook 1%
roze kikkers gaan ook flex
wordt alleen wel erg vaak geraakt dus om de 3% ofzo moet ik weer rusten, ben n agi aan het pompen
hide nu lvl1 gaat erg goed ^^
roze kikkers gaan ook flex
Tharafrog card is een fortuin waard, laat je dus niet afschepen als je zo'n kaartje vind-=BoKKiE=- schreef op 27 juli 2004 @ 07:41:
woot byblian dungeon gaat erg lekker ^^
roze kikkers gaan ook flexwordt alleen wel erg vaak geraakt dus om de 3% ofzo moet ik weer rusten, ben n agi aan het pompen
En ik heb daar ook rondgelopen, ik vind het alleen een beetje saai daar. Maar misschien is met z'n tweeen daar levellen wel leuk
ben n 37/27obsidian schreef op 27 juli 2004 @ 09:09:
[...]
Tharafrog card is een fortuin waard, laat je dus niet afschepen als je zo'n kaartje vind(fortuin als in 2 miljoen min!)
En ik heb daar ook rondgelopen, ik vind het alleen een beetje saai daar. Maar misschien is met z'n tweeen daar levellen wel leukWelk level ben je nu?
en het is inderdaad wat saai daar, ik moet eerlij kzeggen dat ik alleen maar bij de ingang van 2 blijf zitten, omdat ik nogal veel geraakt wordt voor flink wat damage kan ik maar 3 a 4 tharafrogs/marina's/crabbeesten killen dan zit ik namelijk meestal alweer op nog maar 1/4 van me hp en moet ik dus een paar minuten zitten ^^ soms heb ik mazzel en komt er een healer langs die me weer healt, maar ik merk gewoon dat ik dom ben geweest door eerst str te boosten naar 28 waardoor me agi achter is gebvelen en ik nu niet genoeg dodge

af en toe zie ik gasten die dan geraakt worden voor 1 terwijl ik zelf geraakt wordt voor ronde de 50

btw wat is een beter wapen dan een stilleto en wat kost dat ongeveer?
hmmz als die kaartjes zoveel waard zijn ga ik denk ik gewoon daar blijven, beetje expen en cardhunten ^^
Als thief hoor je eerst AGI te boosten zonder ook maar iets anders op te hogen tot je minimaal iets van 60 AGI hebt.-=BoKKiE=- schreef op 27 juli 2004 @ 09:41:
[...]
ben n 37/27
en het is inderdaad wat saai daar, ik moet eerlij kzeggen dat ik alleen maar bij de ingang van 2 blijf zitten, omdat ik nogal veel geraakt wordt voor flink wat damage kan ik maar 3 a 4 tharafrogs/marina's/crabbeesten killen dan zit ik namelijk meestal alweer op nog maar 1/4 van me hp en moet ik dus een paar minuten zitten ^^ soms heb ik mazzel en komt er een healer langs die me weer healt, maar ik merk gewoon dat ik dom ben geweest door eerst str te boosten naar 28 waardoor me agi achter is gebvelen en ik nu niet genoeg dodge
af en toe zie ik gasten die dan geraakt worden voor 1 terwijl ik zelf geraakt wordt voor ronde de 50zijn zeker vit based gasten met dikke gear, dat wil ik ook
btw wat is een beter wapen dan een stilleto en wat kost dat ongeveer?
hmmz als die kaartjes zoveel waard zijn ga ik denk ik gewoon daar blijven, beetje expen en cardhunten ^^
En wapens voor de Thief zijn eigenlijk alle daggerwapens. Ik heb een +5 damascus die iets van 143 ATK heeft (door de +5). Wat die kost moet je even opzoeken.... En het klopt wel dat hoe meer VIT je hebt, hoe minder dmg je krijgt van beesten. Daarom moet je dus ook AGI ophogen, om ervoor te zorgen dat je niet geraakt word. Want VIT is voor een thief niet echt nodig.... (zonde zelfs als je dat te vroeg gaat ophogen....) Als je dat dus wilt dan moet je een swordie nemen
btw, Tharafrog kaarten droppen maar zeer zelden hoor, vandaar dat ze ook zo duur zijn
hmja zit nu op de 24 agi ofzoobsidian schreef op 27 juli 2004 @ 11:09:
[...]
Als thief hoor je eerst AGI te boosten zonder ook maar iets anders op te hogen tot je minimaal iets van 60 AGI hebt.
En wapens voor de Thief zijn eigenlijk alle daggerwapens. Ik heb een +5 damascus die iets van 143 ATK heeft (door de +5). Wat die kost moet je even opzoeken.... En het klopt wel dat hoe meer VIT je hebt, hoe minder dmg je krijgt van beesten. Daarom moet je dus ook AGI ophogen, om ervoor te zorgen dat je niet geraakt word. Want VIT is voor een thief niet echt nodig.... (zonde zelfs als je dat te vroeg gaat ophogen....) Als je dat dus wilt dan moet je een swordie nemen
btw, Tharafrog kaarten droppen maar zeer zelden hoor, vandaar dat ze ook zo duur zijn

gelukkig verdien ik genoeg om pots te kunnen gebruiken van de drops
me merchant heb nu iets van 38K dus pots kan ik wel kopen
laatst nog 4 poring cards verkocht voor 1300 per stuk en bottles gaan ook wel lekker inderdaad ^^ laatst iets van 100 verkocht voor 100z per stuk
24? Ouch
Dat is niet zo best dude... echt niet... Nu krijg je nog een beetje exp daar, maar dadelijk moet je daar weg en dan heb je gewoon veel te weinig flee om nog iets te kunnen ontwijken.
En misschien kan je beter in Geffen Dungeon 1 gaan levellen. De spawn daar is hemels en de exp is erg ok. Volgens mij hebben poison spores ook niet zo'n hoge dex dus is het ook niet zo heel erg dat je weinig flee hebt. Maar je kunt het beste nu alleen nog maar agi ophogen tot je iets van 60 hebt ofzo. En dan dex ophogen zodat je niet zo vaak meer mis slaat.
En misschien kan je beter in Geffen Dungeon 1 gaan levellen. De spawn daar is hemels en de exp is erg ok. Volgens mij hebben poison spores ook niet zo'n hoge dex dus is het ook niet zo heel erg dat je weinig flee hebt. Maar je kunt het beste nu alleen nog maar agi ophogen tot je iets van 60 hebt ofzo. En dan dex ophogen zodat je niet zo vaak meer mis slaat.
mja dacht iets van 24 weet het niet uit me hoofd 
tja heb idd niet goed ingedeeld, maar dat komt omdat ik eerst nog niet wist hoe die statpoints enzo werkte
ja ik ga nu dus ook alleen maar agi pompen raak slaan doe ik genoeg op dit moment, enige echte probleem is idd agi
maarja ik zie het ook niet echt zitten om nu opnieuw te gaan beginnen
duurt dan zeker weer 3 weken voor ik ik ben waar ik nu ben 
of is het beter om wel opnieuw te beginnen
baal er namelijk wel van zeker omdat ik nu dus al 'bijna' lvl 40 ben

tja heb idd niet goed ingedeeld, maar dat komt omdat ik eerst nog niet wist hoe die statpoints enzo werkte

ja ik ga nu dus ook alleen maar agi pompen raak slaan doe ik genoeg op dit moment, enige echte probleem is idd agi
maarja ik zie het ook niet echt zitten om nu opnieuw te gaan beginnen

of is het beter om wel opnieuw te beginnen

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 27-07-2004 12:13 ]
B>R Elu 9k 
wah nergens meer r elu te verkrijgen...
wah nergens meer r elu te verkrijgen...
Tja, je moet het zeker weten maarre.... zelf zou ik opnieuw beginnen. Als je hoge agi hebt, betekend het dat je niet vaak geraakt word, wat dan weer betekend dat je best sterke beesten kan aanvallen zonder meteen dood te zijn. (mits je niet gemobbed word-=BoKKiE=- schreef op 27 juli 2004 @ 12:06:
mja dacht iets van 24 weet het niet uit me hoofd
maarja ik zie het ook niet echt zitten om nu opnieuw te gaan beginnenduurt dan zeker weer 3 weken voor ik ik ben waar ik nu ben
of is het beter om wel opnieuw te beginnenbaal er namelijk wel van zeker omdat ik nu dus al 'bijna' lvl 40 ben
Toevallig gisteren twee gevonden
Zonde...
mjaobsidian schreef op 27 juli 2004 @ 12:52:
[...]
Tja, je moet het zeker weten maarre.... zelf zou ik opnieuw beginnen. Als je hoge agi hebt, betekend het dat je niet vaak geraakt word, wat dan weer betekend dat je best sterke beesten kan aanvallen zonder meteen dood te zijn. (mits je niet gemobbed word) En als je op de juiste plaatsen levelled, dan ben je zo weer lvl 40 hoor... Maar ja, als je nu alleen maar agi pompt, dan kan je het nog goedmaken, str is zeker niet verkeerd om te hebben aangezien je meer dmg doet. Alleen, tja... een thief is een agi char, zonder agi is een thief eigenlijk erg zwak aangezien ie niks heeft om zijn gebrek aan vit goed te maken.

dan begin ik denk ik wel opnieuw, eerst alles naar stash gooien
enige waar ik mee zit is hoe ik die 5K zeny overzet

begin wel opnieuw als ik thuis ben

Je kan een free account aanmaken en dan dat char gebruiken om alles ove rte zetten, je kan ook effe aan iemand vragen die online is en op euro zit om je te helpen... Vast wel iemand die effe zo vriendelijk wil zijn om je te helpen met overzetten. Ik denk dat ik wel online ben vanaaf...-=BoKKiE=- schreef op 27 juli 2004 @ 13:04:
[...]
mjakijk vanavond wel ff hoe erg de schade is
dan begin ik denk ik wel opnieuw, eerst alles naar stash gooien
enige waar ik mee zit is hoe ik die 5K zeny overzettis neit veel maar voor beginnend char toch wel leuk om te hebben
begin wel opnieuw als ik thuis bensjips baal er wel van, naja
Maar het is niet zo dat je je char verkloot hebt hoor, je hebt alleen de verkeerde volgorde aangehouden om je stats te verhogen. Je kan het nog goedmaken, al is het nu effe wat lastiger om te levellen...
[ Voor 13% gewijzigd door mvds op 27-07-2004 13:45 ]
daarom kijk ik vanavond even naar de juiste waardesobsidian schreef op 27 juli 2004 @ 13:45:
[...]
Je kan een free account aanmaken en dan dat char gebruiken om alles ove rte zetten, je kan ook effe aan iemand vragen die online is en op euro zit om je te helpen... Vast wel iemand die effe zo vriendelijk wil zijn om je te helpen met overzetten. Ik denk dat ik wel online ben vanaaf...
Maar het is niet zo dat je je char verkloot hebt hoor, je hebt alleen de verkeerde volgorde aangehouden om je stats te verhogen. Je kan het nog goedmaken, al is het nu effe wat lastiger om te levellen...
tuurlijk kan het nog goedkomen, maar als dat 'goedkomen' langer duurt dan de tijd om een nieuwe char naar dit level te brengen is het sneller om opnieuw te beginnen, ik kijk wel even
edit:
net gecheckt, lvl 38/28
stats
str: 38
ag: 31
vit: 4
int: 1
dex: 19
lik: 11
hou deze dus gewoon en ga nu ALLES in agi pompen ^_^
[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 27-07-2004 16:08 ]
Verwijderd
Hallo, wat is er met de Sp regen van die aco`s gebeurt. Die is echt een stuk hoger dan ie was in ieder geval. Ik denk dat ie 7SP/5sec regened.
Gasten (MANIC, flap en exe) al iets gehoord van de transfer?
Lol dude, sinds juno is de sp regen en hp regen veranderd. Onder welke steen hebbie gelegen?Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 17:49:
Hallo, wat is er met de Sp regen van die aco`s gebeurt. Die is echt een stuk hoger dan ie was in ieder geval. Ik denk dat ie 7SP/5sec regened.
En de transfer hebben we nog niks van gehoord. Ik zal flaps hotmail even checken. Zijn iRO acc is nog steeds suspended
damn geffen dungeon is een slagveld man
dikke exp vette spawns ^^ wordt wel veel gemobbed
moet nog vaker rusten dan op byblian

Verwijderd
Hehe ja k weet et loop een beetje achter, nog zoiets,executor schreef op 27 juli 2004 @ 18:11:
[...]
Lol dude, sinds juno is de sp regen en hp regen veranderd. Onder welke steen hebbie gelegen?
En de transfer hebben we nog niks van gehoord. Ik zal flaps hotmail even checken. Zijn iRO acc is nog steeds suspended.
Is het al lang zo dat alle wapens er anders uitzien? Ik dacht dat alle maces enzo hetzelfde eruit zagen maar dat is ook niet meer zo of is dat al eeuwen niet meer zo en loop ik nu een beetje in loze ruimte te lullen?

Nope dudeVerwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 17:49:
Één ding weet ik wel, en dat is dat de heren van euRO enorm hun best doen om het voor elkaar dat ook WIJ naar euRO mogen.
Deze hele week zouden ze zich daar op focussen, en we zien wel wat eruit komt.
heh, op euRO zijn de weapon sprites geimplementeerd. Daarom zie je al die verschillende maces. De maces zijn allemaal verschillend. Op iRO zien ze er allemaal uit als een houten clubVerwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 22:29:
[...]
Hehe ja k weet et loop een beetje achter, nog zoiets,
Is het al lang zo dat alle wapens er anders uitzien? Ik dacht dat alle maces enzo hetzelfde eruit zagen maar dat is ook niet meer zo of is dat al eeuwen niet meer zo en loop ik nu een beetje in loze ruimte te lullen?Das trouwens ook lekker dat ze flapz zijn account zo lang suspenden, wel lekker betalen maar niet kunnen spelen
het zou mij weinig intereseren die weapon sprites, als we op euRO meteen die achterstand kwijt zouden raken, zou het mij weinig boeien dat alle maces er hetzelfde uitzienexecutor schreef op 28 juli 2004 @ 01:24:
[...]
heh, op euRO zijn de weapon sprites geimplementeerd. Daarom zie je al die verschillende maces. De maces zijn allemaal verschillend. Op iRO zien ze er allemaal uit als een houten club
Ik snap niet dat iedereen zeurt over de achterstand. Wat maakt dat nou uit? Het is niet zo dat het dingen zijn die zoveel verschil uitmaken of dingen die je echt mist. Je kan wat andere pets hebben enzo.... so what? Het spel is nog steeds in ontwikkeling en ze gebruiken de kRO server nou eenmaal als testserver. Logisch aangezien het een Koreaans bedrijf is. En wees maar blij dat ze het op kRO uitproberen, dan zitten wij tenminste niet elke keer met downtime als er weer eens wat foutgegaan is door een update. Nu kunnen ze tenminste eerst rustig testen enzo voor wij hem krijgen.
ja en nee ^^obsidian schreef op 28 juli 2004 @ 08:29:
Ik snap niet dat iedereen zeurt over de achterstand. Wat maakt dat nou uit? Het is niet zo dat het dingen zijn die zoveel verschil uitmaken of dingen die je echt mist. Je kan wat andere pets hebben enzo.... so what? Het spel is nog steeds in ontwikkeling en ze gebruiken de kRO server nou eenmaal als testserver. Logisch aangezien het een Koreaans bedrijf is. En wees maar blij dat ze het op kRO uitproberen, dan zitten wij tenminste niet elke keer met downtime als er weer eens wat foutgegaan is door een update. Nu kunnen ze tenminste eerst rustig testen enzo voor wij hem krijgen.
pets boeien mij nietzo, gaat mij meer om de items en stuff ^^
maar inderdaad op zich maakt het niet zoveel uit.
gisteren 1 level gehaald in de dungeon en daarna nog 1 op byblian
vind byblian toch wat relaxter gezien ik daar niet gemobbed wordt

plus het is er nu nog te druk voor me omdat me killspeed te laag ligt, + drukte => killstealers, express of per ongeluk
blijf nog wel 3 levels in byblian
Je hebt niet voor niks hide
Als je ziet dat er zo'n gast aankomt, gewoon hiden en dan volgen die spores hem. (en ook de spores die jij aan het killen was, heeft ie e rnog een paar bij
)
hmmz goed idee idd ^^obsidian schreef op 28 juli 2004 @ 09:19:
Je hebt niet voor niks hideAls je ziet dat er zo'n gast aankomt, gewoon hiden en dan volgen die spores hem. (en ook de spores die jij aan het killen was, heeft ie e rnog een paar bij
)
naja ben beetje verslaafd geworden, kan niet wachten tot ik weer thuis ben om verder te levellen
hoop asap job lvl 35 te worden voor stone fling find stone, ook al bezig met spullen voor backslide
Zijn er mensen hier die in een guild zitten en ook WoE doen?
mij wel, je kan zien wat voor wapen iemand gebruikt. Toch leuk om te weten en het voegt weer wat extra's toe aan de gameplay(lees: het gevoel-=BoKKiE=- schreef op 28 juli 2004 @ 08:00:
[...]
het zou mij weinig intereseren die weapon sprites, als we op euRO meteen die achterstand kwijt zouden raken, zou het mij weinig boeien dat alle maces er hetzelfde uitzien
Verwijderd
Mee eens, ik vind de wapens zelfs leuker dan die domme pets. Goed punt trouwens over Kro, dat ze daar testen en dat we hier dus geen downtime hebben.executor schreef op 28 juli 2004 @ 17:31:
[...]
mij wel, je kan zien wat voor wapen iemand gebruikt. Toch leuk om te weten en het voegt weer wat extra's toe aan de gameplay(lees: het gevoel)
Is er btw iemand vanaaf online om me even mee te sleuren naar snakes ofzo ben nu lvl 20 en t gaat niet zo goed als support aco
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 20:46 ]
Is er hier nog iemand op iRO met een swordman class character? Ik heb namelijk nog een flink aantal pikes liggen die ik +9 wil maken, voor m'n euRO knight, maar heb geen swordie ofzo op iRO. Als iemand mij hier ff mee kan helpen, laat het weten please.
)
* M@NIC steekt zijn hand op, level 80 VIT Spear Knight (Pre comodo).
Verwijderd
np dude 
Ik heb een raadseltje voor jullie mede Ragnarokkers
Wat is:
Ik werd er helemaal lijp van zeg...
Ik heb een raadseltje voor jullie mede Ragnarokkers
En Pumbaa, jij mag niet meedoen want jij weet hetPoink poink popoink popopoink poink poink popoink poink popopoink poink poink poink poink pojnk popoink poink poink popoink popopoink poink poink popopoink poink poink poink poink pojnk popoink poink poink popoink popopoink enz....
een mob die achter je aan zit en je steeds mistobsidian schreef op 29 juli 2004 @ 08:09:
np dude
Ik heb een raadseltje voor jullie mede RagnarokkersWat is:
[...]
En Pumbaa, jij mag niet meedoen want jij weet hetIk werd er helemaal lijp van zeg...
Klinkt als huppelende poisen spores 
Effe een vraagje want kan het zo snel niet vinden op diverse fora:
Heb een 3 socketed great bow gevonden en een 1 socket circlet (isis drop) wat zijn deze twee items waard?
Alvast bedankt en zie jullie online wel!
Effe een vraagje want kan het zo snel niet vinden op diverse fora:
Heb een 3 socketed great bow gevonden en een 1 socket circlet (isis drop) wat zijn deze twee items waard?
Alvast bedankt en zie jullie online wel!
Bijna... het is de Picky Hell waar ik gisteren aanbeland was samen met Pumbaa... Wat zijn die beestjes irritant zeg...
Zulle we nog es ergens een meeting houwe?
gister anderhalf lvl omhoog gegaan
als je lekker wil levellen in geffen dungeon moet je wel een healer hebben in je party anders is het echt 3x niks
iedereen blijft bij de ingang om snel weg te kunnen en te healen, ook wel veel killstealers daaro.
als je lekker wil levellen in geffen dungeon moet je wel een healer hebben in je party anders is het echt 3x niks

Als je het aardig vraagt zit er meestal wel iemand bij de ingang die je een heal geeft hoor. En idd wel veel killstealers jah... je kan beter ergens bovenin gaan zitten, daar heb je er minder last van.
En als je nou meer agi zou hebben, dan had je ook minder vaak een heal nodig
En als je nou meer agi zou hebben, dan had je ook minder vaak een heal nodig
Het is als acco alleen wel zwaar irri dat iedereen naar je toekomt en om een heal vraagt! Zelfs al sta je samen (met n9 ook acco) op 7 zombies in te hakken lopen ze nog langs vragend om een heal, sterker nog ze gaan naast je staan! 
* -TheNose- heeft veel respect voor acco's gekregen!
Maar lief vragen helpt inderdaad, de meesten roepen gewoon Heal! die negeer ik of scheld ik verrot
De mensen die met please en zo aankomen krijgen er vaak een bless bij, gratis en voor niks!
Maar mensen wat zijn die 3 socket great bow en 1 socket circlet nou waard?
* -TheNose- heeft veel respect voor acco's gekregen!
Maar lief vragen helpt inderdaad, de meesten roepen gewoon Heal! die negeer ik of scheld ik verrot
De mensen die met please en zo aankomen krijgen er vaak een bless bij, gratis en voor niks!
Maar mensen wat zijn die 3 socket great bow en 1 socket circlet nou waard?
jajaobsidian schreef op 29 juli 2004 @ 13:56:
Als je het aardig vraagt zit er meestal wel iemand bij de ingang die je een heal geeft hoor. En idd wel veel killstealers jah... je kan beter ergens bovenin gaan zitten, daar heb je er minder last van.
En als je nou meer agi zou hebben, dan had je ook minder vaak een heal nodig![]()
3 poison spores gaat nog wel, maar je wordt echt gemobbed bij de nete

meestel wel ja ^^
heb ook al een macro aangemaakt met "Can you heal me please ^^" werkt vaak wel inderdaad
sie soms ook crusaders die heal geven, vraag me af wat voor builds dat zijn, aangezien je als cruser voor heal behoorlijk wat pre's nodig hebt
Of mensen met een heleboel poen die een heal clip hebben 
En de spawnrate is erg hoog daar, dus het is niet zo gek dat je vaak gemobbed word. Anders moet je sparen voor een beter wapen met meer ATK, dan hoef je minder te slaan voor de spore dood is en heb je minder last van de hoge spawnrate. Sterker nog, dan ga je het zelfs leuk vinden dat ie zo hoog is
En de spawnrate is erg hoog daar, dus het is niet zo gek dat je vaak gemobbed word. Anders moet je sparen voor een beter wapen met meer ATK, dan hoef je minder te slaan voor de spore dood is en heb je minder last van de hoge spawnrate. Sterker nog, dan ga je het zelfs leuk vinden dat ie zo hoog is
voor ebter wapen heb ik nog geen geldobsidian schreef op 29 juli 2004 @ 14:22:
Of mensen met een heleboel poen die een heal clip hebben

heb wel leuke slotted damascussen gezien, maar die zijn allemaal boven de 120k op ze minst
met de drops maak ik maar iets van 3 a 4k winst per run ivm de pots die ik ook moet kopen, koop er al niet zoveel, meestal probeer ik een heal te bietsen of ga ik gewoon zitten.
mischien toch maar een keer me merchant aan zetten met reds ofzo want dit schiet niet echt op
Gewoon een damascus in de shop kopen (moet je wel voor naar morroc) dan is ie onder de 50k zonder discount. Als je discount hebt kan je hem voor 42k kopen geloof ik... Al heb je dan maar 1 slot, maar ja... Daar moet je mee leren leven..-=BoKKiE=- schreef op 29 juli 2004 @ 14:39:
[...]
voor ebter wapen heb ik nog geen geldheb pas 10k zeny op me thief en 40k op me merchant, dus ik gebruik nog steeds die stilleto van jouw ^^
heb wel leuke slotted damascussen gezien, maar die zijn allemaal boven de 120k op ze minst
met de drops maak ik maar iets van 3 a 4k winst per run ivm de pots die ik ook moet kopen, koop er al niet zoveel, meestal probeer ik een heal te bietsen of ga ik gewoon zitten.
mischien toch maar een keer me merchant aan zetten met reds ofzo want dit schiet niet echt op
En dan kan je sparen voor ori om je wapen te upgraden...
check vanavond maar ff doen dan, met me merhcant naar morroc discount is nu 3 of 4 dacht ik, ach voorlopig heb ik toch nog geen kaart om erin te stoppen (die ik goed genoeg vind)obsidian schreef op 29 juli 2004 @ 14:42:
[...]
Gewoon een damascus in de shop kopen (moet je wel voor naar morroc) dan is ie onder de 50k zonder discount. Als je discount hebt kan je hem voor 42k kopen geloof ik... Al heb je dan maar 1 slot, maar ja... Daar moet je mee leren leven..
En dan kan je sparen voor ori om je wapen te upgraden...
maar opzich zou meer dmg wel lekker zijn
damascus kan je zonder prob naar 4 ugpraden toch?
ow en waar vind ik die bigfoot?
lvl 5 zelfs
En als je meeloopt naar morroc wil ik hem wel kopen voor je, ik heb lvl 9 DC. Moet je even op de sites kijken dude. je hebt de links als het goed is...
kijk wel even, m emerhcant is nu in prontera dus das niet zo ver lopen, kijk wel even wat ik doeobsidian schreef op 29 juli 2004 @ 15:00:
lvl 5 zelfsEn als je meeloopt naar morroc wil ik hem wel kopen voor je, ik heb lvl 9 DC. Moet je even op de sites kijken dude. je hebt de links als het goed is...
hoop vanavond iig 2 levels te kunnen halen
Gasten hebben jullie geen msn of zo?
hoeveel is trouwens die sp recovery?
is dat op lvl10 nou +40sp? vroeg was dat toch altijd 30? en dat staat ook in die stats..
is dat op lvl10 nou +40sp? vroeg was dat toch altijd 30? en dat staat ook in die stats..
Omdat jullie hier in het topic zitten te chatten lijkt het wel
o pkantoor geen MSN-CKY2K- schreef op 29 juli 2004 @ 17:07:
[...]
Omdat jullie hier in het topic zitten te chatten lijkt het wel
Verwijderd
Ey trouwens als je vanaaf online bent kan ik wel met je mee naar Geffen dungeon ben nu pas lvl 25 maar als k een lvltje haal kan ik met je sharen. K ben support dus k moet ons wel in leven kunnen houden. Ingame name = Pumbaa. Je kan trouwens-=BoKKiE=- schreef op 29 juli 2004 @ 14:47:
[...]
check vanavond maar ff doen dan, met me merhcant naar morroc discount is nu 3 of 4 dacht ik, ach voorlopig heb ik toch nog geen kaart om erin te stoppen (die ik goed genoeg vind)
maar opzich zou meer dmg wel lekker zijn
damascus kan je zonder prob naar 4 ugpraden toch?
ow en waar vind ik die bigfoot?
Lvl 1 weapons tot lvl 7 upgraden 100% succes
Lvl 2 weapons tot lvl 6 upgraden 100% succes
Bigfoots vind je wel veel bij Payon, vanuit Payon 2 naar het oosten
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2004 18:13 . Reden: was aant prutsen ]
hmm ja had me sig nog niet geupdate ^^ maar ben nu dus al in de 4xVerwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 18:10:
[...]
Ey trouwens als je vanaaf online bent kan ik wel met je mee naar Geffen dungeon ben nu pas lvl 25 maar als k een lvltje haal kan ik met je sharen. K ben support dus k moet ons wel in leven kunnen houden. Ingame name = Pumbaa. Je kan trouwens
Lvl 1 weapons tot lvl 7 upgraden 100% succes
Lvl 2 weapons tot lvl 6 upgraden 100% succes
Bigfoots vind je wel veel bij Payon, vanuit Payon 2 naar het oosten
gaat nog wel lekker, 2 a 3% per 5 poison spores nu
heb een damascus gekocht, alleen upgraden is duuuuuuur

ik blijf hier zeker tot lvl 46-47 denk ik
edit:
weet iemand waar "orc dungeon" is?
[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 29-07-2004 22:04 ]
*lurker reports* volg nog steeds de thread
En orc dungeon was geloof ik 1 onder prontera en dan 4 naar links (op de map links...eh..boven dacht ik), waren ook altijd wel aco's die daarnaartoe konden warpen
En orc dungeon was geloof ik 1 onder prontera en dan 4 naar links (op de map links...eh..boven dacht ik), waren ook altijd wel aco's die daarnaartoe konden warpen
Als je gemobbed wordt @ Geffen 1 dan moet je maar ff weg blijven uit Orc Dun 1.-=BoKKiE=- schreef op 29 juli 2004 @ 22:02:
weet iemand waar "orc dungeon" is?
Verwijderd
Ocr dungeon is, naar kafra lopen in Pront, praatje houden, om teleport vragen en op Orc Dungeon klikken
Als je btw een beetje doorzet kan je gewoon tot je jobchange in Geffen 1 blijven, heb k ook gedaan met mn knight en thief. Aanrader: Neem awakes/conc pots mee.
Lol voor lvl 3 weaps heb je idd pure oridecon nodig en die zijn wel duur ja, kijk wel uit want k geloof dat je lvl 3 weaps maar tot +4 kan upgraden.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2004 00:59 ]
tot lvl +4 save iig, als ik daar het geld voor bijelkaar krijg ben ik al blij ^^
Orc dungeon ga ik pas naartoe als ik base 50 ben ofzo, me agi is nu 39 per lvl kan ik hem 2 ophogen dus het gaat nog wel redelijk
en in orc dungeon ga ik op zoek naar een party met een aco als support
heb nu wel al stone fling en find, moet nog 4 job lvls voor backslide
zit te twijfelen om iets verder te gaan dan joblvl 40 alvorens te switchen, dit zodat ik dan en steal en envenom kan maxen.
Maar ik zie wel
vanavond de hele avond om te levellen, me vriendin is weg dus verder geen verplichtingen ^^
edit:
Goed nieuws ^^
hoop niet dat je je mage al had gedelete Obsidian
Orc dungeon ga ik pas naartoe als ik base 50 ben ofzo, me agi is nu 39 per lvl kan ik hem 2 ophogen dus het gaat nog wel redelijk
en in orc dungeon ga ik op zoek naar een party met een aco als support
heb nu wel al stone fling en find, moet nog 4 job lvls voor backslide
zit te twijfelen om iets verder te gaan dan joblvl 40 alvorens te switchen, dit zodat ik dan en steal en envenom kan maxen.
Maar ik zie wel
vanavond de hele avond om te levellen, me vriendin is weg dus verder geen verplichtingen ^^
edit:
Goed nieuws ^^
^^5 Slots on euRO! 28th July, 2004
The Prontera Tourism Office is proud to announce the arrival of 5 slots on euRO at the 18th of August. With this update every player can make 5 characters on one account.
hoop niet dat je je mage al had gedelete Obsidian
[ Voor 23% gewijzigd door Bokkie op 30-07-2004 09:14 ]
Wel dus, maar dat vind ik niet erg hoor
Ik wil toch een andere build maken... 
Maar nu kan ik mooi dus een nieuwe merch maken, EN een mage... Dan heb ik trouwens wel mijn gear nodig, dus zorg effe dat je snel je eigen gear kan kopen
Maar nu kan ik mooi dus een nieuwe merch maken, EN een mage... Dan heb ik trouwens wel mijn gear nodig, dus zorg effe dat je snel je eigen gear kan kopen
mja is goed man als je vanavond online bent krijg je het wel terug ^^obsidian schreef op 30 juli 2004 @ 09:35:
Wel dus, maar dat vind ik niet erg hoorIk wil toch een andere build maken...
Maar nu kan ik mooi dus een nieuwe merch maken, EN een mage... Dan heb ik trouwens wel mijn gear nodig, dus zorg effe dat je snel je eigen gear kan kopen![]()
ga wel ff terug naar mijn lukcy jacket, hoedje en schild
ga vanavond mischien ook ff aan me crusader beginnen, en ik kan straks dan ook een Monk maken
I was just kidding dude... het heeft geen haast hoor
En anders heb ik nog wel geld om effe voor mezelf die spullen te kopen. Als ik het daarna weer verkoop maak ik er toch winst op
thanx ^^
damn lees net op euro-ro site dat er 2 weken terug een event was voor sl sunnies op euro
alleen schijnt dat niet echt goed verlopen te zijn, veel mensne zwaar pissed met de manier weerop het gegaan was en dat het niet was aangekondigd op de site, alleen een paar keer gebroadcast ingame
maar goed nieuws ^^ er schijnen nog meer evetns te komen om sl sunnies te vinden
damn lees net op euro-ro site dat er 2 weken terug een event was voor sl sunnies op euro

alleen schijnt dat niet echt goed verlopen te zijn, veel mensne zwaar pissed met de manier weerop het gegaan was en dat het niet was aangekondigd op de site, alleen een paar keer gebroadcast ingame
maar goed nieuws ^^ er schijnen nog meer evetns te komen om sl sunnies te vinden
Dat doen ze vaker hoor, gewoon ingame aankondigen dat er een event komt...
offtopic:
en obsidian heeft een OW te pakken, pffff... geintje mag niet meer schijnbaar... ... bedankt!
en obsidian heeft een OW te pakken, pffff... geintje mag niet meer schijnbaar... ... bedankt!
obsidian schreef op 30 juli 2004 @ 11:21:
offtopic:
offtopic:
Ach ja, modjes van tegenwoordig.
Hoevaak ik wel niet een PM/edit/mail/weet ik het heb gekregen van een modje dat NA mij er bij kwam.
Blijkbaar ben je een hele bink door de baas te spelen over ex crew leden.
Ach ja, modjes van tegenwoordig.
Hoevaak ik wel niet een PM/edit/mail/weet ik het heb gekregen van een modje dat NA mij er bij kwam.

Blijkbaar ben je een hele bink door de baas te spelen over ex crew leden.
Ik speel overigens weinig RO atm, ik wacht eerst af hoe het met de transfer gaat.
Ik speel eigenlijk ook best weinig, maar dan door tijdgebrekM@NIC schreef op 30 juli 2004 @ 11:46:
Ik speel overigens weinig RO atm, ik wacht eerst af hoe het met de transfer gaat.
ik heb eem simpele 1s damascusobsidian schreef op 30 juli 2004 @ 12:10:
[...]
Ik speel eigenlijk ook best weinig, maar dan door tijdgebrekIk hoop dat d etransfer doorgaat
Ik wil mijn firedamascus
(of misschien toch maar een winddamascus? (leuk voor sohoo's aangezien ik ook al een quad saharic MG heb. dat is dan iets van 300% dmg
)
bah vanavond maar even veel levellen, kijken of ik naar me jobchange kan komen
jurs zijn trouwens helemaal niet zo duur zag ik, in vergeljiking tot andere katars
Ik heb ook maar een 1 slotted dama hoor
Maar wel een +5 dan wel maar ok... En level 3 wapens kan je trouwens tot +5 veilig upgraden hoor, lvl 4 wapens is tot 4.
Ik wil ook nog een 2 slotted +5 dama of een 3 slotted +5 Gladius met 2 of 3 Andre kaarten erin. (ligt aan het aantal slots) Die kan ik dan samen met mijn MG gebruiken (als ik sin ben) tegen sohoo's. Liefst natuurlijk een wind damas, maar ja, als ik er geen kan krijgen door de transfer, dan zal het wel even duren voor ik er een kan kopen...
Ik wil ook nog een 2 slotted +5 dama of een 3 slotted +5 Gladius met 2 of 3 Andre kaarten erin. (ligt aan het aantal slots) Die kan ik dan samen met mijn MG gebruiken (als ik sin ben) tegen sohoo's. Liefst natuurlijk een wind damas, maar ja, als ik er geen kan krijgen door de transfer, dan zal het wel even duren voor ik er een kan kopen...
btw, waar kan ik oridecon vinden/kopen?? liefst vinden natuurlijk ^^
ik heb je niet voor niks al die links gegeven van RO related sites dude-=BoKKiE=- schreef op 30 juli 2004 @ 12:52:
btw, waar kan ik oridecon vinden/kopen?? liefst vinden natuurlijk ^^
Maar je kan het in twee vormen vinden, rough en pure. Rough is wat makkelijker aangezien de beesten die dat kunnen droppen niet zo heel erg hoog zijn. En je kan gratis 5 rough ori's laten omzetten naar pure. Kopen kan ook, kost je ongeveer 7-9k per rough ori. Zelfde geld voor elu trouwens. Alleen die zijn 11-15k per rough. (zijn de laatste tijd duurder geworden)
ik heb die links hier niet ^^obsidian schreef op 30 juli 2004 @ 12:59:
[...]
ik heb je niet voor niks al die links gegeven van RO related sites dude![]()
Maar je kan het in twee vormen vinden, rough en pure. Rough is wat makkelijker aangezien de beesten die dat kunnen droppen niet zo heel erg hoog zijn. En je kan gratis 5 rough ori's laten omzetten naar pure. Kopen kan ook, kost je ongeveer 7-9k per rough ori. Zelfde geld voor elu trouwens. Alleen die zijn 11-15k per rough. (zijn de laatste tijd duurder geworden)
maar heb op roempire al wat gevonden
vanavond maar beginnen met rough ori hunten, zodat ik me damascus kan upgraden
Je hebt ze ook op je werk hoor-=BoKKiE=- schreef op 30 juli 2004 @ 14:12:
[...]
ik heb die links hier niet ^^
Verwijderd
Dude alles wat je moeten weten staat op http://www.rodatabase.org/-=BoKKiE=- schreef op 30 juli 2004 @ 14:12:
[...]
ik heb die links hier niet ^^
Van monsters tot items en equips.
Iemand vanaaf zin om ergens te lvlen, ben lvl40 zat te denken aan orcs of goblins ofzo. Greets
Zin wel, tijd helaas niet dude.
ben net thuis, zal je straks wel ff ingame msgen ben nog steeds bij geffen ^_^ anders samen ff geffen ingaan?Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 15:35:
[...]
Dude alles wat je moeten weten staat op http://www.rodatabase.org/
Van monsters tot items en equips.
Iemand vanaaf zin om ergens te lvlen, ben lvl40 zat te denken aan orcs of goblins ofzo. Greets
Verwijderd
hey!!
wie van jullie speeld er allemaal op de Euro server?
ben lvl 50 voor een leuke party ofzo:)
en wie mij een Vitata kaart verkoopt. IK KOOP HEM!!
Verwijderd
Eigenlijk is iedereen hier overgestapt van Iro naar Euro, dus je kan gewoon ingame naar de nicknames PMen voor een partyVerwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 23:50:
hey!!
Bokkie, party was lachen... Alleen die vrouwelijke spelers hebben niet zo`n goede invloed op je
Hmm heb nu al bijna een maand niet meer gespeeld
. Binnenkort maar eens even hunter worden, en mijn 410k terugvangen obsidian
Ik heb alvast 150k voor jeApocrypha schreef op 31 juli 2004 @ 00:14:
Hmm heb nu al bijna een maand niet meer gespeeld. Binnenkort maar eens even hunter worden, en mijn 410k terugvangen obsidian
jij begon ^^Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 00:01:
[...]
Eigenlijk is iedereen hier overgestapt van Iro naar Euro, dus je kan gewoon ingame naar de nicknames PMen voor een party![]()
Bokkie, party was lachen... Alleen die vrouwelijke spelers hebben niet zo`n goede invloed op je![]()
party ging wel lekker inderdaad, maar moet even snel een elemental wapen zien te fixen om naar geffen 2 te kunnen, want het schiet niet meer echt op
bovendien zijn 90% van die 'dames' gewoon gasten.
gelukkig minder last van duitsers gisteravon ^^
[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 31-07-2004 07:49 ]
ey vraagje, ben nu lvl 50/36 maar me job lvl gaat echt tergend langzaam in geffend dungeon 1
is er een plek waar job lvl wat sneller gaat? of kan ik beter gewoon in geffen dungeon blijven rondhangen?
is er een plek waar job lvl wat sneller gaat? of kan ik beter gewoon in geffen dungeon blijven rondhangen?
Verwijderd
Mja ik raad je aan daar te blijven. Een plek die ook goed werkt en waar de drops ook zeer goed zijn is Payon lvl 4, Sohee`s. Ze zijn tamelijk makkelijk alleen ze kunnen bashen en dan rammen ze er in een keer 400~500HP er vanaf-=BoKKiE=- schreef op 01 augustus 2004 @ 08:14:
ey vraagje, ben nu lvl 50/36 maar me job lvl gaat echt tergend langzaam in geffend dungeon 1
update transfer: geen update
. Alleen dat BHI-OE onderhandelt voor heel europa. Maar verder geen nieuws of dat ook daadwerkelijk lukt. Lijkt erop dat het voor 5 aug niet gaat lukken op deze manier
.
Ik moet nog ff 1 maandje verlegen op iRO wat ik moet mijn stuff nog verdelen.
sorry, even een n00b vraagje tussendoor (ik kon via de search geen antwoord vinden, 17topics vol..
):
Ik ben nu een lvl 22/17 swordie (eergisteren begonnen) en ik zit nog steeds een beetje rond Prontera te levelen etc. Maar ik zou toch ook wel wat quests oid willen doen, in welke richting kan ik dan het beste zoeken? of kan ik dan nog beter ff doorlevelen.
Ik ben nu een lvl 22/17 swordie (eergisteren begonnen) en ik zit nog steeds een beetje rond Prontera te levelen etc. Maar ik zou toch ook wel wat quests oid willen doen, in welke richting kan ik dan het beste zoeken? of kan ik dan nog beter ff doorlevelen.
met beetje lekkere gear, aanmelden voor culverts (als je dat nog neit gedaan hebt)nioz schreef op 01 augustus 2004 @ 20:27:
sorry, even een n00b vraagje tussendoor (ik kon via de search geen antwoord vinden, 17topics vol..):
als je lekkere flee hebt kan je ook naar Geffen dungeon gaan veel exp enzo
en tja quests, naar mijn weten zijn er niet echt "quests" zoals je die kent in bijv Baldurs Gate tis meer gewoon levellen mvp'en en als je bij een guild zit WoE ^^
wil trouwens als ik assa ben wel op zoek gaan naar een guild
is een critsin bruikbaar in WoE?
Verwijderd
Tering man, wat is dat voor een onzin. Ze hebben toch ook naar jullie duidelijk gemaakt dat jullie over konden stappen? Geez, maarja wat kan je eraan doen he? Ik hoop echt dat het lukt maar eerlijk gezegd zie ik het voor jullie niet al te best in.executor schreef op 01 augustus 2004 @ 16:25:
update transfer: geen update. Alleen dat BHI-OE onderhandelt voor heel europa. Maar verder geen nieuws of dat ook daadwerkelijk lukt. Lijkt erop dat het voor 5 aug niet gaat lukken op deze manier
.
Ik heb gewoon een mailtje gestuurd in ieder geval. Zal toch nooit meer op iRO gaan spelen, en als de transfer gewoon doorgaat is dat alleen maar mooi meegenomen voor mn blacksmith. Maar voorlopig heb ik nog 287% te gaan met mn knight
)
Verwijderd
Zucht ik heb weer een beetje zitten klooien met een charactereditor om te kijken hoe sommige hats staan. Hebben ze nu die nieuwe hats er ook bij gezet. Ik ben echt verliefd op die orc hero helm. zeker in combo met een blinker gewoon te kick!
www.ragnarokcs.com
Zit er ernstig aan te denken om de spullen ervoor te gaan verzamelen, aangezien ze nu nog redelijk betaalbaar zijn. Maar gaat me toch wel zon 5 mill kosten ben ik bang. Een van de ingredienten is namelijk 100 heroic emblems ouch. Maar goed op die koreaanse servers verdriedubbelden de prijzen van die dingen. Ze kosten daar nu zon 250k per stuk. Dus op zich is het wel een idee denk ik om ze vast a 50k per stuk in te gaan kopen zodra ik mijn gear compleet heb voor mijn Sin. Dus zo rond oktober.
Heb nu genoeg voor whispercard dus moet alleen nog:
-GreenBoots
-Alle elementalkatars op Fire na
-+7/8 doublebonedCrit Jur
-+7/8 DoublebloodyCrit Jur
en misschien
-2x fortuneswords
-2x flashrosarys
Maar goed mijn merchant verdiend aaridg goed geld iop het moment. Elus inkopen en verkopen werkt nog steeds. In 2 daagjes tijd 1,8 mill verdiend
(zat ook mijn discountbelt bij die ik vandaag voor 500k verkocht heb
)
www.ragnarokcs.com
Zit er ernstig aan te denken om de spullen ervoor te gaan verzamelen, aangezien ze nu nog redelijk betaalbaar zijn. Maar gaat me toch wel zon 5 mill kosten ben ik bang. Een van de ingredienten is namelijk 100 heroic emblems ouch. Maar goed op die koreaanse servers verdriedubbelden de prijzen van die dingen. Ze kosten daar nu zon 250k per stuk. Dus op zich is het wel een idee denk ik om ze vast a 50k per stuk in te gaan kopen zodra ik mijn gear compleet heb voor mijn Sin. Dus zo rond oktober.
-GreenBoots
en misschien
-2x fortuneswords
-2x flashrosarys
Maar goed mijn merchant verdiend aaridg goed geld iop het moment. Elus inkopen en verkopen werkt nog steeds. In 2 daagjes tijd 1,8 mill verdiend
vraagje, wat kost een simpel element stilleto/damascus/jur/katar echt os baisc mogelijkVerwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 23:02:
Zucht ik heb weer een beetje zitten klooien met een charactereditor om te kijken hoe sommige hats staan. Hebben ze nu die nieuwe hats er ook bij gezet. Ik ben echt verliefd op die orc hero helm. zeker in combo met een blinker gewoon te kick!
www.ragnarokcs.com
Zit er ernstig aan te denken om de spullen ervoor te gaan verzamelen, aangezien ze nu nog redelijk betaalbaar zijn. Maar gaat me toch wel zon 5 mill kosten ben ik bang. Een van de ingredienten is namelijk 100 heroic emblems ouch. Maar goed op die koreaanse servers verdriedubbelden de prijzen van die dingen. Ze kosten daar nu zon 250k per stuk. Dus op zich is het wel een idee denk ik om ze vast a 50k per stuk in te gaan kopen zodra ik mijn gear compleet heb voor mijn Sin. Dus zo rond oktober.Heb nu genoeg voor whispercard dus moet alleen nog:
-GreenBoots
en misschien
-2x fortuneswords
-2x flashrosarys
Maar goed mijn merchant verdiend aaridg goed geld iop het moment. Elus inkopen en verkopen werkt nog steeds. In 2 daagjes tijd 1,8 mill verdiend(zat ook mijn discountbelt bij die ik vandaag voor 500k verkocht heb
)
ik wil namelijk nar geffen 2 gaan maar dan heb ik een element wapen nodig

ik denk dat ik vanavond namelijk wel assa wordt maar ik heb dan dus een el cheapo element wapen nodig

Goedkoop en ele in een zin
Jij hebt lef/humor 
De enige ele wapens die goedkoop zijn dat zijn lvl 1 wapens (en heel soms lvl 2 wapens) maar die hebben zo'n lage dmg dat het niet de moeite waard is om te gebruiken/kopen.
De enige ele wapens die goedkoop zijn dat zijn lvl 1 wapens (en heel soms lvl 2 wapens) maar die hebben zo'n lage dmg dat het niet de moeite waard is om te gebruiken/kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door mvds op 02-08-2004 08:19 ]
Dit topic is gesloten.