[PC] Ragnarok Online - Deel 17

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.668 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Volgens de iRO en euRO websites hebben de europese iRO spelers emails ontvangen met informatie.
Helaas ligt mijn mail er een paar dagen uit vanwege een nieuw IP thuis (Chello :() en heb dus de mail niet ontvangen.
Zou iemand die hier even neer kunnen zetten, natuurlijk wel even eigen gegevens eruit halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024
ik heb nog geen mail gehad iig :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 09:51
haha, geloof et of niet, maar ik ga ook weer es ff kijken op een officiele RO server (EuRO dus :P) lijkt me leuk om weer es met ouwe bekenden te spelen ^_^
(Euro DL is iig stuk lekkerder dan kRO :P 300KB/s ipv 30 :X )

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
ROFL -->

Afbeeldingslocatie: http://dothack.deltaanime.net/images/bongunmunak.jpg

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
ok, dat is dus gewoon COOL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
3CLipZ schreef op 20 juli 2004 @ 19:34:
[...]

ok, dat is dus gewoon COOL :P
jah man, da bennie echt de man in een RO conventie oid _o_

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Hi,

we got your data,

We will add you to the list, which we will send to iRO.

Best regards
Nathan

Prontera Tourism Office
Hopelijk zit ik morgen op euRO. :)

[EDIT]

Rock of Prontera :D _/-\o_ 8)7

[EDIT2]

En Morroc in een nieuw jasje :P

[ Voor 40% gewijzigd door M@NIC op 20-07-2004 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat jullie nog steeds ro spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 20 juli 2004 @ 19:46:
[...]
Hopelijk zit ik morgen op euRO. :)
[EDIT]
Rock of Prontera :D _/-\o_ 8)7
[EDIT2]
En Morroc in een nieuw jasje :P
OMG dat is dezelfde teringherrie die in de coalmines is. Daar wordt je dus HE-LE-MAAL gestoord van he :P Even nog een klein vraagje aan Exe, flapz en crew, hoe lang denken jullie nog Ro te spelen, jullie zijn al zo`n 2 jaar addicted volgens mij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

Ben pas 4 maanden ofzo bezig op euRO, en heb het nog prima naar mn zin daar. Eerst maar eens die laatste 4 lvl's, en dan zien we wel weer verder.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gloop/pics/detrilvl95.jpg
Vandaag kennis gemaakt met de cominatie pierce/impressive riff. 174 aspd pierces moet echt eng zijn in pvp ofzo :P

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm je hebt er wel een leuke puzzel van gemaakt zo met je stats weggehaald.

Jammer alleen dat je bent vergeten om in te vullen hoeveel de stats kosten. Ik heb hem dus maar proberen op te lossen met behulp daarvan :P

Str 92+18
Agi 29+16
Vit 70+10
Int 21+10
Dex 44+16
Luk 1+4

Klopt allemaal precies heb ik nu een prijs gewonnen??

Als je het echt zo verschrikkelijk vind dat mensen je stats kunnen zien dan edit ik mijn post wel maar het is laat en ik verveelde me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

En toch heb je ergens een telfoutje gemaakt ;)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 19:37

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 20 juli 2004 @ 10:14:
[...]

mja, je stond op away en ik wilde je niet storen ^_^

spreek je morgen wel even aan, vanavond is snookeravond, dus dan ben ik er niet

nog een vraagje

die quest skills, ksoten die je ook een punt? of krijg je die gewoon net als de first aid skill?
Oh, even een tip :) Ik sta altijd op away of bezet :D Bezet als ik aan het gamen ben, en anders away :D Gewoon tegen me gaan lullen hoor, geeft niks :)

En de quest skills krijg je voor niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 21 juli 2004 @ 06:41:
[...]

Oh, even een tip :) Ik sta altijd op away of bezet :D Bezet als ik aan het gamen ben, en anders away :D Gewoon tegen me gaan lullen hoor, geeft niks :)

En de quest skills krijg je voor niks :)
k zal je vanavond wel ff roepen :P

sjips man die merchant quest is best wel irri :/ moest van Alberta naar die wizard/mage acedemy om een pakej te bezorgen :/ koste me 2200 teleport naar Prontera en van prontera naar die mage stad nog eens 1400

toen 1400 terug naar prontera, maar nu kom ik van prontera niet meer terug naar Alberta met een warp, dus moet ik lopen :/ AARGGH

naja me thief gaat wel lekker, alleen heb ik nu dusdanig veel life, dat ik reds blijf slikken om het op peil te houden, mischien beter overstappen op yellow's ofzo dodge is nu 7, maar das nog erg weinig, wordt nog best veel geraakt door die thiefbugs

wat betekend dat MvP eigenlijk? zie het af en toe langskomen op roempire en emperium

merk trouwens dat het levellen best wel snel kan gaan

me merhcant ging gister redelijk, nadat ik gepartyd was met 7 andere noobies (share exp equally) ging goed hard ^_^ me laatste 3 levels gingen in no time

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Je hebt er twee :) MvP is monster versus player, maar je hebt ook MVP als in bossmonsters slachten. Als jij degene bent die de meeste dmg heeft gedaan op de boss dan krijg/ben jij MVP en krijg je een bonus in de vorm van een MVP drop ofzo. (veel beter geregeld als bij D2 dus waarbij het gewoon grabben is wat er op de grond valt.)

En je blijft nog wel even geraakt worden hoor :) Maar dat word vanzelf minder als je je agi ophoogt :)

[ Voor 14% gewijzigd door mvds op 21-07-2004 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 21 juli 2004 @ 09:22:
Je hebt er twee :) MvP is monster versus player, maar je hebt ook MVP als in bossmonsters slachten. Als jij degene bent die de meeste dmg heeft gedaan op de boss dan krijg/ben jij MVP en krijg je een bonus in de vorm van een MVP drop ofzo. (veel beter geregeld als bij D2 dus waarbij het gewoon grabben is wat er op de grond valt.)

En je blijft nog wel even geraakt worden hoor :) Maar dat word vanzelf minder als je je agi ophoogt :)
dat vind ik inderdaad wel erg relaxed geregeld, de drops kunnen de eerste paar seconden alleen ogpepakt worden door degen die kilt

en dat MVP boss drops is inderdaad ook wel erg relaxed ^_^

ook nog weinig killstealers tegengekomen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 14:41

Wekkie

Yeah

Als je van prontera even naar Izlude loopt ( Prontera south exit, dan naar het oosten ) dan kan je daar bij de sailor ( rechts boven in de map, achter de huisjes een trapje af ) naar Alberta voor, ik dacht, 500z.

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en als je niet die sailor, maar de vent daar in de buurt aanspreekt, dan mag je zelfs voor het luttele bedrag van 250 zeny met de boot mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wekkie schreef op 21 juli 2004 @ 10:41:
Als je van prontera even naar Izlude loopt ( Prontera south exit, dan naar het oosten ) dan kan je daar bij de sailor ( rechts boven in de map, achter de huisjes een trapje af ) naar Alberta voor, ik dacht, 500z.
hmmz :/ dat werkt zeker ook de andere kant op |:( van me :/ had me 1700z gescheeld op de heenweg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Hm... Ik ben niets te snel geweest met het transfer gebeuren.
Dat zal tussen 6 en 17 augustus plaats vinden... heb ik al me pots/traps verkocht aan een NPC en al me arrows weg gegeven. :P
Naja... nog maar ff spelen op iRO dan. :Y) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool 3clipz er ook nog eens bij ! De mensen van Beta1 komen allemaal terug lachuh man. Hoe duur zullen denken jullie de whispercardjes gaan worden tegne de tijd van de transfer??? Ik heb nu namelijk bijna genoeg geld en het brand aardig in mijn zak :P.

Heb nu 3,3 mill verzameld en ze gaan op dit moment al voor 3,5. Maar als ze gek gezegd zakken naar 2,5-3 mill dat zou wel uberrelax zijn. Kan ik misschien eindelijk mijn slottedthiefs gaan kopen of sparen voor mijn Greenboots.

Ik wil nu eindleijk wel weer eens gaan doorlevelen met mijn Sin, maar zonder mijn mocking lukt dat nie echt. Ben nu lvl 74 in pyrmaids 4 :? exp is zo langzaam hier.
0,035% per mummy terwijl ik 0,11 voor een skelprisoner krijg. Ach ja tot 17 augustus maximaal wachten kan ik nog wel denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
ik ook, ff beuke :P

[ Voor 176% gewijzigd door Tripp op 21-07-2004 16:44 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey,

kspeel nu paar dagen op chaos server (euro) kben nu lvl 30 merchant. en het bevalt me goed, elke avond als ik ga pitten shopje op zetten en het geld schiet binnen.

ook gaat het levelen redelijk goed.

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 21 juli 2004 @ 10:58:
[...]

hmmz :/ dat werkt zeker ook de andere kant op |:( van me :/ had me 1700z gescheeld op de heenweg 8)7
Dat werkt twee kanten op ja :D Werkt die nieuwe uitrusting een beetje lekker? :P

[ Voor 11% gewijzigd door mvds op 22-07-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 22 juli 2004 @ 12:01:
[...]

Dat werkt twee kanten op ja :D Werkt die nieuwe uitrusting een beetje lekker? :P
erg goed ^_^

alleen dat zwaardje kan me merchant nog niet gebruiken, en voor me theif is die stilleto toch sterker maar werkt erg geod ^_^

heb eerst ff alles op me thief gedumpt en ff 5K verdient aan drops en die aan me merchant gegeven zodat ie pots kon kopen :)

culvert is voor me merchant net nog ff te zwaar, dus eerst maar frogs en rockers tot ik base level 15 a 16 ben

ben un job level 5 dacht ik, vanavond weer even verder
onder tussen ook wat research gedaan naar smith, en ik wordt denk ik een battleforger met als forge skills dagger, 1h swords, spears en knucklewapens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk je niet dat je dan uiteindelijk baalt? (zou ik wel doen waarschijnlijk)
Want een battleforger is dus niet echt super in forgen en niet echt super in battle. Ik heb zelf gekozen voor een battlesmith. Alleen maar battle skills dus. Uiteindelijk kan ik met die gast als het goed is gaan MVP'en.
Maar als je het leuk vindt om je eigen wapens te forgen en daarnaast redelijk te kunnen vechten moet je er gewoon voor gaan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Als je voor jezelf wilt gaan forgen zul je wel moeten.
Een pure forger is niet te levellen en is het geld niet waard om te leechen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Als je veel vrienden hebt kan je misschien wel wat regelen, misschien een idee voor alle GoT'ers? Omstebeurt de pure forger van een van jullie laten leechen en dan uiteindelijk vette korting op 't spul :P

offtopic:
Hm, wie weet kom ik ook ooit op euRO spelen :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 12:20:
Denk je niet dat je dan uiteindelijk baalt? (zou ik wel doen waarschijnlijk)
Want een battleforger is dus niet echt super in forgen en niet echt super in battle. Ik heb zelf gekozen voor een battlesmith. Alleen maar battle skills dus. Uiteindelijk kan ik met die gast als het goed is gaan MVP'en.
Maar als je het leuk vindt om je eigen wapens te forgen en daarnaast redelijk te kunnen vechten moet je er gewoon voor gaan hoor :)
klopt maar om te gaan MVP' en ga ik een crusader maken, en ik ben ok bezig met een assassin :)

en zoals je aan me fore skills kon zien ga ik dus voornamelijk voor mezelf forgen ^_^ en om wat geld te verdienen

grootste deel van wat je forged kan je beter aan NPC's verkopen, anders blijf je er toch maar mee zitten

enige manier om inderdaad een pure forger te maken is als je in een guild zit bijvoorbeeld dat de hele guild je laat leechen en dat jouw pure forger dan ook voor de guild de wapens maakt

dat redelijk kunnen vechten is een must voor een battleforger :P anders level je neit snel genoeg ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Wekkie schreef op 22 juli 2004 @ 12:32:
Als je veel vrienden hebt kan je misschien wel wat regelen, misschien een idee voor alle GoT'ers? Omstebeurt de pure forger van een van jullie laten leechen en dan uiteindelijk vette korting op 't spul :P
Hm... you wish. :P
Ik kan 'm overigens ook niet leechen (net als de helft van iedereen hier) omdat ik een te hoge level heb. (Max 10 levels verschil)
En je betaald zo'n 10mil om tot base 50 te raken, daarna ga het nog langzamer.
Dus reken maar dat je zo'n 20mil kwijt bent voor je een aardige forger hebt, ALS je iemand vindt die het voor je wil doen.

[ Voor 45% gewijzigd door M@NIC op 22-07-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Tsja, maar het zou dan eerder een idee zijn om te doen als iedereen een beetje uitgekeken is op zn chars, en je met zn allen ong. tegelijk overnieuw begint :P

Kleine kans dus, maar het zou leuk zijn :) Enne, wou jij ons laten betalen om geleeched te worden? Vriendendienst toch? ;)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

En als je alleen lvl1 wapens kunt forgen heb je weer niks aan je geforgde wapens :) Ik zou of voor de echte forger gaan zodat je fatsoenlijke wapens kan forgen, of voor een battlesmith. Battleforger is de slechtste class die je kan kiezen denk ik.

Ik zie nu ook veel mensen staan te venden met ice cutters en fire katana's. Leuk, maar echt opschieten doet het niet natuurlijk met een base ATK van max 60 ofzo. Nou jippie, dan heb je misschien door je ele dmg 200% maar dan doet mijn +5 neutral damascus toch iets meer dmg. Helemaal als ik er een andre kaartje instop, dan zit ik op iets van 163 ATK. (of 183 voor 2 x andre)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Wekkie schreef op 22 juli 2004 @ 12:46:
Enne, wou jij ons laten betalen om geleeched te worden? Vriendendienst toch? ;)
Er zit een verschil tussen elkaar tanken en een forger laten leechen.
Een forger is puur voor het geld en als je het goed aanpakt verdien je er bakken geld mee.
Daar komt nog eens bij dat als ik jou bv zou leechen dat jij op je bed ligt te snurken en ik zit te ploeteren om jou een goede char te bezorgen.
Gratis tanken, ja... gratis leechen, echt niet.
Overigens zou ik me eerst focussen op 1 char als ik jou was.
Tuurlijk alles is niet en je bent enorm enthousiast, maar het is makkelijker om 1 goede char te hebben dan 2/3 matige chars.
Je speelt net en hebt nog geen geld voor handen, tuurlijk zul je blij zijn met je eerst 100k maar om eerlijk te zijn is dat niks natuurlijk. :P

[ Voor 8% gewijzigd door M@NIC op 22-07-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

M@NIC schreef op 22 juli 2004 @ 12:58:
[...]

Er zit een verschil tussen elkaar tanken en een forger laten leechen.
Een forger is puur voor het geld en als je het goed aanpakt verdien je er bakken geld mee.
Daar komt nog eens bij dat als ik jou bv zou leechen dat jij op je bed ligt te snurken en ik zit te ploeteren om jou een goede char te bezorgen.
Gratis tanken, ja... gratis leechen, echt niet.

Overigens zou ik me eerst focussen op 1 char als ik jou was.
Tuurlijk alles is niet en je bent enorm enthousiast, maar het is makkelijker om 1 goede char te hebben dan 2/3 matige chars.
Je speelt net en hebt nog geen geld voor handen, tuurlijk zul je blij zijn met je eerst 100k maar om eerlijk te zijn is dat niks natuurlijk. :P
Dat is idd wel het nadeel van leechen, de ander kan gewoon weg gaan. Naja, 't is toch niet aan de orde :P Dat laaste was tegen BokkiE? ( Ik speel namelijk helemaal niet atm :P )

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Euh ja.. zal ff aanpassen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hij heeft gisteren een goede start-equip van mij te leen gekregen. Dus hij moet voorlopig effe vooruit kunnen. (buckler, chain mail, cap, muffler, tsurugi, +6 stiletto) Zou genoeg moeten zijn om op een fatsoenlijk level te kunnen komen dacht ik zo. Alleen is het wel het beste om eerst 1 char op een hoog level te brengen om daar knaken mee te kunnen verdienen en dan pas naar een volgende char te gaan....

En als het een forger word die voor de guild stuff gaat maken mag ie best van mij leechen hoor. Geen probleem... Scheelt alzo miljoenen aan zenies die je normaal kwijt was om een leuk arsenaal te laten forgen.

[ Voor 21% gewijzigd door mvds op 22-07-2004 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie

Wekkie

Yeah

Misschien kan exe ook even Emperium.org in de topic start zetten? Imo de beste site om cards/items op te zoeken :)

offtopic:
Ik ga nu weg, tot over 12 dagen allemaal!

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mja aan de ene kant wil ik wel een pureforger maar dat duurt so fsking lang :/

kijk straks als ik thuis ben wel even hoe het zit met stat :/ als merchant heb ik hem alleen nodig om geld te verdienen. killen doe ik wel met andere chars
en op zich is het best leuk om dikke wapens te kunnen forgen ^_^

kijk vanavond ff naar welke stats ik ook alweer heb als het nog kan om met me huidig merhcant een pureforger te maken ga ik door, anders maak ik een nieuwe (ja Obsidian, ik zal eerst alle items in storage gooien :P )

alleen hopen dat ik af en toe wat kan leechen ^_^
voor goede leech gooi ik er dan wel een gratis wapen tegenaan :P of is dat niet genoeg

en idd met die equip die ik van obsidian te leen heb gekregen gaat het wel flex :)

me thief is nog steeds me hoofdchar om et levellen, ik wil alleen 'even snel' een merchant maken die kan venden, geodkoop pots inkopen, voor meer geld drops verkopen etc maken, dus ik focus me inderdaad eerst op de thief/assa

maar ik ben wel aan het vooruitdenken, terwijl ik me merchant level moet ik wel statpoints verdelen namelijk en die moet ik nu al verdelen op basis van wat voor vervolgchar het uiteindelijk gaat worden :)

[ Voor 29% gewijzigd door Bokkie op 22-07-2004 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Reken er maar niet op dat dat genoeg is... Aangezien jij alleen maar leeched heb je dus ook geen drops, dus ook geen geld.... En de items waar jij aan kan komen, daar zit niemand op te wachten ben ik bang. En een forger heeft imho alleen maar zin als je lvl3 wapens kan maken. Pas dan is het de moeite waard om er een kapitaal aan uit te geven en heb je ook echt wat aan het wapen. Ik zie een lvl 70+ thief niet echt met een ele cutter rondlopen.

Ga of voor de pure forger (die op dit moment gewoon nog niet haalbaar is voor jou) of ga voor een battlesmith ofzo. Ik zou dat idee gewoon effe lekker laten voor wat ie is, en een merchant maken waarmee je kan venden en pots inkopen enzo. En dan je thief grootbrengen. Als je later rijk bent, dan kan je een forger gaan maken.... (een pure forger is trouwens alleen LUK en DEX, meer niet. En ik vertel je nu alvast dat dat heel erg kut is om te levellen zonder STR en VIT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
pure forger stats zijn simpel, alleen maar luk/dex :)

edit:

spuit11 >_<

[ Voor 24% gewijzigd door Eeruku op 22-07-2004 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 22 juli 2004 @ 13:39:
Reken er maar niet op dat dat genoeg is... Aangezien jij alleen maar leeched heb je dus ook geen drops, dus ook geen geld.... En de items waar jij aan kan komen, daar zit niemand op te wachten ben ik bang. En een forger heeft imho alleen maar zin als je lvl3 wapens kan maken. Pas dan is het de moeite waard om er een kapitaal aan uit te geven en heb je ook echt wat aan het wapen. Ik zie een lvl 70+ thief niet echt met een ele cutter rondlopen.

Ga of voor de pure forger (die op dit moment gewoon nog niet haalbaar is voor jou) of ga voor een battlesmith ofzo. Ik zou dat idee gewoon effe lekker laten voor wat ie is, en een merchant maken waarmee je kan venden en pots inkopen enzo. En dan je thief grootbrengen. Als je later rijk bent, dan kan je een forger gaan maken.... (een pure forger is trouwens alleen LUK en DEX, meer niet. En ik vertel je nu alvast dat dat heel erg kut is om te levellen zonder STR en VIT)
hmja :/ eerst maar me merchant uppen zodat ik kan venden en me thief naar assa krijgen (schiet wel al op, 29/21 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 22 juli 2004 @ 13:51:
[...]

hmja :/ eerst maar me merchant uppen zodat ik kan venden en me thief naar assa krijgen (schiet wel al op, 29/21 :) )
Nu schiet het idd nog wel op jah :P Wacht maar tot je bij job level 30 komt :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 22 juli 2004 @ 13:56:
[...]

Nu schiet het idd nog wel op jah :P Wacht maar tot je bij job level 30 komt :P ;)
ach ja merk het wel :)

het is tot nu toe leuker dan D2LOD :) maar voornamelijk omdat het anders is
heel veel dingen vind ik erg goed geregeld, maar andere dingen dan weer minder.

btw voor hoeveel gaan thiefbug cards weg? en die cards van die roze puddingbeesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 22 juli 2004 @ 14:01:
[...]

ach ja merk het wel :)

het is tot nu toe leuker dan D2LOD :) maar voornamelijk omdat het anders is
heel veel dingen vind ik erg goed geregeld, maar andere dingen dan weer minder.

btw voor hoeveel gaan thiefbug cards weg? en die cards van die roze puddingbeesten?
ROFL roze puddingbeesten :D Dat zijn porings... die doet 1200-1500 zeny, en thief bug cards ergens tussen de 4500-7500. Ze staan vaak die kaarten voor 10k te verkopen, maar dan raak je ze dus echt nevernooitniet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 22 juli 2004 @ 14:03:
[...]

ROFL roze puddingbeesten :D Dat zijn porings... die doet 1200-1500 zeny, en thief bug cards ergens tussen de 4500-7500. Ze staan vaak die kaarten voor 10k te verkopen, maar dan raak je ze dus echt nevernooitniet kwijt.
|:( |:( |:(

k volgende keer eerst maar hier vragen wat kaarten waard zijn :/

gisteren 2 porings voor 600 verkocht samen |:(
had geld nodig voor boottocht en had alleen nog die 2 kaarten :'( damn

bij een NPC kreeg ik er maar 10z voor ofzo als ik hem zou verkopen dus vond 600 voor 2 wel mooie deal %^&$^&#@&@#%R%@ sjips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik heb een nieuwe hobby, Sea Otters killen. :X 8)7
Ze zijn zwaar te sterk en ik loop d'r ook als enige rond maar met Wind arrows (duuuuur) en een lading traps gaat het wel.
Dit alles om 300ea Sea-otter Fur bij elkaar te krijgen.... hm zucht... zit al op 16. :Z :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37914/thumb.jpg
Oja... die 2% base exp is natuurlijk stiekem ook wel fijn. :Y)
3CLipZ schreef op 22 juli 2004 @ 13:47:
pure forger stats zijn simpel, alleen maar luk/dex :)
[/edit]
Ja klopt, de stats verdelen is simpel.
Maar er mee levellen is een héél ander verhaal!
Nee wacht... dat is geen verhaal want dat lukt je gewoon niet. :P
Heeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiden!!!11~~~ :o

[ Voor 5% gewijzigd door M@NIC op 22-07-2004 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Lol @ guildmessage :P
Maar als je wind arrows gebruik zou ik zo veel mogelijk double strafen. dat kost je geen pijlen dan.

Bokkie: een pureforger kan je zelf ook al een heel eind op weg helpen als je een 2e computer hebt (of de multiclient hack/ een bot ( :X ) die je zo configureerd dat je char alleen maar gaat zitten en verder niks doet) en weet hoe je een mage moet spelen :P
Ik gebruikte zelf 2 pc's en accounts tijdens de beta, maar nu kan je het alsnog doen door een trial account te maken. Maak een mage op de 2e account, en tank die met je andere account door het novice gebeuren heen zodat hij in share komt met je merc. Daarna heb je 2 weken de tijd om je merc zo veel mogelijk te leechen in argiope/hode/clocktower, of waar je je mage dan ook gaat levelen. Niet alleen gratis, maar je verdient ook nog aan de drops met je mage :) Zo heb ik mijn merc in 4 weken naar lvl67/50 geleeched.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Smurf schreef op 22 juli 2004 @ 15:10:
Lol @ guildmessage :P
Maar als je wind arrows gebruik zou ik zo veel mogelijk double strafen. dat kost je geen pijlen dan.
Bastard :>
Gezellig in de guild joh. :Y) :P

Maar ik gebruik geen Wind arrows meer, 5k per 25 arrows gaat wel erg ver en dan moet je ook nog maar eens aan de materials komen.
Ik gebruik nu gewone arrows en ben ipv 1 trap 2 traps kwijt per See Otter (Stomme spel fout trouwens |:().
Zit al op 26 stuks... jeej. :P

Als ik maar alle items heb VOOR de transfer.
Anders raak ik ze allemaal kwijt. :'( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Mjah.. je zou toch denken dat ze wel weten dat het Zee Otter moet zijn? :+

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

woot!!!

sta ik rockers te hacken 1 east van prontera komt er een gozer naar me toe die vraagt of ik 3 red herbs heb, ik geef em 3 red herbs waar ie om vroeg, vervolgens vraasgt ie ook of ik 3 clovers heb, sure, geef em 3 clovers in trade winodw, stopt ie er 4 poring cards in ^_^ 4 poring cards voor 3 red herb en 3 clover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

hehe, dat is duidelijk iemand die ff snel first aid wilde halen, maar te lui was om de items te zoeken :)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Wees niet te blij, want die poring cards raak je niet zo snel kwijt :) Bijna niemand heeft die dingen nodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 22 juli 2004 @ 17:17:
Wees niet te blij, want die poring cards raak je niet zo snel kwijt :) Bijna niemand heeft die dingen nodig....
ik ruil ze wel voor andere zut :) komt wel goed

bah me merchant gaat in culvert steeds dood :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Smurf schreef op 22 juli 2004 @ 17:12:
hehe, dat is duidelijk iemand die ff snel first aid wilde halen, maar te lui was om de items te zoeken :)
* M@NIC steekt zijn hand omhoog.
Ik denk dat ik bij deze groep hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
wat is dat voor een onzin dat maar 5 landen voor de transfer gelden....

althans, ik zie allemaal fransen protesteren dat ze niet aar euRO kunnen :?.

Volgens mij moet je ff een mailtje sturen en dat is voldoende ( http://iro.ragnarokonline...sp?noticeSeqNo=375&mNum=1 )

manic kreeg te horen dattie op de list stond dussuh moe tik dat ook kunne.

voor flap en mij ff mail gestuurd.

[ Voor 71% gewijzigd door Tripp op 23-07-2004 06:45 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

M@NIC schreef op 22 juli 2004 @ 21:51:
[...]

* M@NIC steekt zijn hand omhoog.
Ik denk dat ik bij deze groep hoor. :P
ik ook ^^ daarom heb ik nu iets van 60 red herb en idem clovers in me storage zitten :P

gister 37 lege flessen verkocht voor 50 per stuk :/
vroeg 100, hij bood toen 10

toen liep ik weg met no, maar hij bleef achter me aan lopen met een steeds oplopend bod, toen was ik zijn gezanik zat en nam ik genoegen met 50 :P

heb hem maar neit verteld dat ik er nog iets van 100 op me kafra storage had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Zonde dude, ze zijn echt 100z per stuk waard. Daar sta ik ze altijd voor te sellen, en ik raak ze altijd kwijt... Maar ga ze vooral staan te verkopen voor 50, dan koop ik ze allemaal wel op bij je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 23 juli 2004 @ 07:57:
Zonde dude, ze zijn echt 100z per stuk waard. Daar sta ik ze altijd voor te sellen, en ik raak ze altijd kwijt... Maar ga ze vooral staan te verkopen voor 50, dan koop ik ze allemaal wel op bij je :P
ach ja had er maar 37 bij me, en hij volgde me al 5 mins lang :)

die verkoop ze straks wel voor 100 :P don't worry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ja dat is trouwens iets wat ik niet snap. Je maakt een Red Potion van 1 bottle en 3 Red Herbs. Een bottle kost vrijwel niks, 10z ofzo, en die 3 Red Herbs kosten toch wel gauw zo'n 300z. Kosten voor een Red Potion: 310z. Verkoop prijs 42z. En waar is 1 Red Herb duurder dan 1 Red Potion terwijl je van een Red Potion veel meer HP krijgt. Beetje krom allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Apocrypha schreef op 23 juli 2004 @ 13:38:
Ja dat is trouwens iets wat ik niet snap. Je maakt een Red Potion van 1 bottle en 3 Red Herbs. Een bottle kost vrijwel niks, 10z ofzo, en die 3 Red Herbs kosten toch wel gauw zo'n 300z. Kosten voor een Red Potion: 310z. Verkoop prijs 42z. En waar is 1 Red Herb duurder dan 1 Red Potion terwijl je van een Red Potion veel meer HP krijgt. Beetje krom allemaal :P
huh? Sinds wanneer kost een red herb 100z? Gewoon opsparen als je ze vind. Je moet ook geen potions maken als je alle grondstoffen ervoor moet kopen, dan heeft het idd geen nut. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Apocrypha schreef op 23 juli 2004 @ 13:38:
red herbs 100 per stuk ???

zo te horen heb ik genoeg om te verkopen dan :D

die dingen droppen bij de neten man kan toch nooit 100 waard zijn?

rds koop je in bij een NPC voor 38 (met discoutn 10) en dan kan je ze idd voor 42 verkopen met 4 winst per potje

als je dan 800 pots heb ingekocht en verkocht heb je toch 3200 winst gemaakt, tja niet veel, maar je moet toch ergens beginnen als merhcant ^^_

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 23-07-2004 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
red herbz zijn 3 z per stuk oid

Is er ff iemand die kan bevestigen dat de transfer voor ons wel door/goed zal gaan? ik ben nu wel een beetje gaan twijfelen.

Nog geen mail teruggehad :|

[ Voor 72% gewijzigd door Tripp op 23-07-2004 17:28 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik neem aan dat dit geen probleem gaat worden. :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
ik wel want: http://www.euro-ro.net/co...80afb50ccb583950c2a37a207

we worden weers eens genaaid door grav :z

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik las even de posts vluchtig door en ik zag 100z staan en Red Herbs, dus vandaar dat ik dacht dat RH 100z waren bij bepaalde merchants. Dat vond ik opzich ook niet gek want ik weet 100% zeker dat ik RH heb gezien bij meerdere merchants met prijzen tussen de 50 en 100z. Dus vandaar dat ik het zo krom vond dat een RH duurder is dan een RP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hey mensen,
Is er nu al een got guild op euro? Ben nu lvl 38 thief en wil graag eens met wat nederlanders spelen..... (Ik ben die duitsers overal een beetje moe :P)
Ook met de zenny's schiet het niet op en ik heb nog prutser equip...

+6 stiletto
Adventurers suit
Boots

Niet echt spectaculair dus ;)

Als mensen nog tips hebben hoor ik het graag.

edit: Messege mij ff in game nick: spydog

[ Voor 7% gewijzigd door Jay-v op 23-07-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

spydoggie schreef op 23 juli 2004 @ 18:34:
Hey mensen,
Is er nu al een got guild op euro? Ben nu lvl 38 thief en wil graag eens met wat nederlanders spelen..... (Ik ben die duitsers overal een beetje moe :P)
Ook met de zenny's schiet het niet op en ik heb nog prutser equip...

+6 stiletto
Adventurers suit
Boots

Niet echt spectaculair dus ;)

Als mensen nog tips hebben hoor ik het graag.

edit: Messege mij ff in game nick: spydog
mijn tip blijft toch, begin eerst een merchant totdat je kan venden, en begin daarna een hoofdchar die de items bezorgd voor je merchant. Als je effe doorgaat totdat je ook nog eens lvl 10 discount heb, dan heb je nooit meer geld tekort. En je main-char heeft lekkere goedkope reds. Tijd geleden dat ik dit gespeeld heb, zit nu gewoon weer diablo te spelen. :P Ik vond het na een tijdje erg saai worden, maar dat heb ik met elk spel wel hoor...

[ Voor 11% gewijzigd door Paniohitus op 23-07-2004 19:03 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PREDDIE!!!!!!

Kom terug dan is bijna iedereen er weer!!!! :D

Prijzen zijn trouwens erg omhoog gegaan in prontera. Weinig mensen online in de vakantie of in elk geval weinig merchants en dat merk je best wel. Normaal kocht ik minimaal 1 of 2 items in om door te verkopen maar zie nu overal alleen maar scherpe of erg overprized items. Beetje jammer. Ach ja dan maar geld verdienen met levelen. Pyra4 is wle gezellig. En de loot is nice nu ik mijn merchant doorgeleveld heb zodat hij level 10 OC heeft.

Was een tyfuswerk maar wel leuk. Maar als ik het goed begrepen heb is het het niet waard om van mijn merchant een forger te maken?? Zat aan te dneken om hem ff tot job10 blacksmith door te levelen zodat ik zelf steel kan maken bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gasten, ik zat even die posts van Euro door te lezen aangezien jullie daar nogal bezorgd om zijn en ik zag dit op de Iro site (http://iro.ragnarokonline...sp?noticeSeqNo=375&mNum=1) staan:

Dear iRO Users,

We have become aware that many European users have not received an invitation to transfer to euRO. To help clear the confusion as to why many may not have received an invitation, only the following countries were eligible for this transfer:

Switzerland
Austria
Turkey
Italy
Germany

En ik zie hiero Holland nie tussen staan jullie wel? Of gaat dit heel ergens anders over |:( , volgens mij niet . Succes in ieder geval maar ik denk dat dit een puur gevalletje van naaierij wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Sjeeeeeeeeezus, dat had ik dus nog niet gelezen. :|
Wat een stelletje morons zeg! Ik stuur gewoon een mail dat ik naar Duitsland ben verhuist. :)
Dude! :D
Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 20:11:
Nou... je kunt ook overdrijven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
M@NIC schreef op 24 juli 2004 @ 01:44:
[...]

Sjeeeeeeeeezus, dat had ik dus nog niet gelezen. :|
Wat een stelletje morons zeg! Ik stuur gewoon een mail dat ik naar Duitsland ben verhuist. :)
ja dat zat ik ook al te denken >:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

lol, ro spelend nederland verhuist massaal naar duitsland :P

hi ger? :+

[ Voor 11% gewijzigd door Smurf op 24-07-2004 02:06 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
Smurf schreef op 24 juli 2004 @ 02:06:
lol, ro spelend nederland verhuist massaal naar duitsland :P

hi ger? :+
ja naturlich, und halt jetzt deine klappe :|

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Verwijderd schreef op 23 juli 2004 @ 20:11:
PREDDIE!!!!!!

Prijzen zijn trouwens erg omhoog gegaan in prontera. Weinig mensen online in de vakantie of in elk geval weinig merchants en dat merk je best wel. Normaal kocht ik minimaal 1 of 2 items in om door te verkopen maar zie nu overal alleen maar scherpe of erg overprized items. Beetje jammer. Ach ja dan maar geld verdienen met levelen. Pyra4 is wle gezellig. En de loot is nice nu ik mijn merchant doorgeleveld heb zodat hij level 10 OC heeft.

Was een tyfuswerk maar wel leuk. Maar als ik het goed begrepen heb is het het niet waard om van mijn merchant een forger te maken?? Zat aan te dneken om hem ff tot job10 blacksmith door te levelen zodat ik zelf steel kan maken bijvoorbeeld.
haha, hallo :P , ligt eraan wat je waard vind natuurlijk, het kost gewoon wat extra tijd om te behalen. Zelf zou ik die tijd denk ik in mijn main-char gestopt hebben, maar dat is altijd een afweging denk ik. Maar ik heb ragnarok iets teveel gespeeld denk ik, ik zou er geen zin meer in hebben zoveel tijd erin te steken :P Misschien ooit weer een keertje dat ik er weer zin in krijg :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door Paniohitus op 24-07-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Preddie schreef op 24 juli 2004 @ 12:15:
Misschien ooit weer een keertje dat ik er weer zin in krijg :Y)
Er is ZO VEEL veranderd, er zijn zoveel nieuwe jobs, zoveel nieuwe items, zoveel nieuwe mappen, zoveel nieuwe dingen gewoon vergeleken met Beta1.
Je zou het gewoon even moeten proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
M@NIC schreef op 24 juli 2004 @ 14:07:
[...]

Er is ZO VEEL veranderd, er zijn zoveel nieuwe jobs, zoveel nieuwe items, zoveel nieuwe mappen, zoveel nieuwe dingen gewoon vergeleken met Beta1.
aan de andere kant loopt EuRO/iRO zo erg achter op kRO en private servers :P

kijk bv: http://members.ams.chello.nl/b.t.hooft/screenKadeRO058.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Eeruku op 24-07-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

Ik ben niet zo lang geleden begonnen met RO
Ik ben nu mage 40/29

Weliswaar op een private server want ik heb geen zin om dikke $$ te betalen. Het voordeel is dan wel dat alles 1 a 2 jaar voorloopt op de international version :) Ook het spelen met bekenden is leuk, nooit gezeur over zeny of tanken.

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

3CLipZ schreef op 24 juli 2004 @ 14:13:
[...]

aan de andere kant loopt EuRO/iRO zo erg achter op kRO en private servers :P

kijk bv: http://members.ams.chello.nl/b.t.hooft/screenKadeRO058.jpg
waarom eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
gravity is koreaans, als ze iets nieuws hebben komt het eerst op kRO
als dat werkt wordt alles vertaald enzo en dan komt et pas op i/eu RO
meestal zit er een maandje of 6 tussen.

private servers zijn een stuk sneller in et vertalen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Eeruku op 24-07-2004 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Cozm0 schreef op 24 juli 2004 @ 15:41:
Ik ben niet zo lang geleden begonnen met RO
Ik ben nu mage 40/29

Weliswaar op een private server want ik heb geen zin om dikke $$ te betalen. Het voordeel is dan wel dat alles 1 a 2 jaar voorloopt op de international version :) Ook het spelen met bekenden is leuk, nooit gezeur over zeny of tanken.
mja dat achterlopen is het enige nadeel van euRO :/ wl beetje jammer op zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die niet kunnen/willen betalen, is dit wel een leuk forum :)

http://ragnarok.ogaming.com/forum/index.php?showforum=217

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een van jullie nu op euRo bezig, ben het even aan t checken maar ben lvl 2 lol. Wel enorm veel duitsers zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 15:04:
Is een van jullie nu op euRo bezig, ben het even aan t checken maar ben lvl 2 lol. Wel enorm veel duitsers zeg :P
zie je wel dat je toch stiekem doorgaat >:) (op euRO weliswaar, maar boeiend :P)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

M@NIC schreef op 24 juli 2004 @ 14:07:
[...]

Nee, ik heb toen heel lang op die gratis duitse server gespeeld die trouwens nu ook betaald geworden is. Maar al die nieuwe items/ jobs etc. heb ik allemaal meegemaakt, behalve degene die zouden komen na de Blacksmith niet. Dus Monk en nog een paar (de 2-2 jobs). Maar je haar verven / guild-castles enzo hadden we toen al. Misschien zitten jullie nu iets verder, maar heel veel scheelt het niet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op 25 juli 2004 @ 17:38:
[...]

zie je wel dat je toch stiekem doorgaat >:) (op euRO weliswaar, maar boeiend :P)
Ja das waar vandaag begonnen, mijn planning mbt mn toekomst is even anders. Heb weer even wat meer tijd nu en ja zoveel verhalen over euRo, toch even checken he :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

w00t

1337 battle priest0r vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
Woohooo schreef op 25 juli 2004 @ 17:59:
w00t

1337 battle priest0r vandaag :D
je bent nie teens naar job 50 gegaan? zonde, ga je spijt van krijgen :w

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg de te*ing wat denken die duitsers wel dat ze zijn joh. Als je om een party vraagt vragen ze eerst "Ger?" zeg je nee, gaan ze ineens weg. Stelletje idioten. Die hebben echt een nationaal probleem hoor. |:(

Anyway, wie spelen hier allemaal op euRo? Of zit iedereen nog op Iro te wachten op hun transfer naar euRo toe? Iig mijn ingame name is Pumbaa, exe en flapz k hoop dat jullie een beetje rap komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 21:42:
Krijg de te*ing wat denken die duitsers wel dat ze zijn joh. Als je om een party vraagt vragen ze eerst "Ger?" zeg je nee, gaan ze ineens weg. Stelletje idioten. Die hebben echt een nationaal probleem hoor. |:(

Anyway, wie spelen hier allemaal op euRo? Of zit iedereen nog op Iro te wachten op hun transfer naar euRo toe? Iig mijn ingame name is Pumbaa, exe en flapz k hoop dat jullie een beetje rap komen :P
en manic niet te vergete

en als het doorgaat zijn we pas op 17/18 augustus over :z

[ Voor 8% gewijzigd door Tripp op 25-07-2004 22:07 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op 25 juli 2004 @ 21:57:
[...]

en manic niet te vergete

en als het doorgaat zijn we pas op 17/18 augustus over :z
Sorry my bad, ok chill. hopen dat het lukt want nu zie ik pas hoe saai het is zonder jullie gasten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

executor schreef op 25 juli 2004 @ 18:15:
[...]

je bent nie teens naar job 50 gegaan? zonde, ga je spijt van krijgen :w
wah was het beu om 4000000000 beesten dood te maken voor 1 job up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

Even een vraagje waar ik op de geeikte RO sites ff geen antwoord op kon vinden.

Party met xp share, krijg je dan dubbel de xp of ieder de helft ?
en blijff je sharen als je op verschillende maps bent?

mage 41/30

edit:
tyvm executor, ik had er blijkbaar overheen gelezen

[ Voor 18% gewijzigd door Cozm0 op 26-07-2004 03:50 ]

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
Cozm0 schreef op 26 juli 2004 @ 01:57:
Even een vraagje waar ik op de geeikte RO sites ff geen antwoord op kon vinden.

Party met xp share, krijg je dan dubbel de xp of ieder de helft ?
en blijff je sharen als je op verschillende maps bent?

mage 41/30
http://iro.ragnarokonline.com/game/basicexp.asp :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Woohooo schreef op 25 juli 2004 @ 22:32:
[...]

wah was het beu om 4000000000 beesten dood te maken voor 1 job up
moet je betere level gebied zoeken :)

ben ook beetje zoekende naar goede gebieden

me merchant is nu 26/20 en ik loop nog steeds op rocker field rond, omdat ik verkeerd me statpoints heb verdeeld, had eerst agi moeten doen ipv str nu wordt ik dus te weinig geraakt en kan ik dus niet un culverts levellen

me thief is 36/26 en die levelt nu in de cave met zombies bij archer village en dat gaat wel lekker, veel spawns dus gaat wel rap, en die nails van die sombies brengen lekkere centen op

weet iemand waar trouwens de biblian dungeon/byalan is?

schijnt dat ik daar met me thief ook goed kan levellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

ja als je nog maar rond de job26 zit gaat het allemaal perfect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 26 juli 2004 @ 06:13:
[...]

moet je betere level gebied zoeken :)

ben ook beetje zoekende naar goede gebieden

me merchant is nu 26/20 en ik loop nog steeds op rocker field rond, omdat ik verkeerd me statpoints heb verdeeld, had eerst agi moeten doen ipv str nu wordt ik dus te weinig geraakt en kan ik dus niet un culverts levellen

me thief is 36/26 en die levelt nu in de cave met zombies bij archer village en dat gaat wel lekker, veel spawns dus gaat wel rap, en die nails van die sombies brengen lekkere centen op

weet iemand waar trouwens de biblian dungeon/byalan is?

schijnt dat ik daar met me thief ook goed kan levellen
Rechts bovenin Izlude kan je de boot nemen naar Byalan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 26 juli 2004 @ 08:15:
[...]

Rechts bovenin Izlude kan je de boot nemen naar Byalan. :)
thank you ^^

vanavond meteen heen gaan.

en betreft die duitser, heel veel hebben er idd last van dat zodra ze weten dat je niet duits bent, ze je totaal negeren.

gelukkig zijn er ook 'normale' spelers bij

hoewel ik weinig meemaak dat er mensen zin hebben in een party :/

als jullie een met een party zijn, hoe verdelen jullie dan de exp? each take of share?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Komt omdat het vaak van die duitse broekies zijn die dus geen engels spreken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Leuker is het als andere spelers vervelend tegen jou gaan doen en dan alleen kor kor terugroepen. Mensen die de beta speelden weten wel wat ik bedoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
-CKY2K- schreef op 26 juli 2004 @ 12:45:
Leuker is het als andere spelers vervelend tegen jou gaan doen en dan alleen kor kor terugroepen. Mensen die de beta speelden weten wel wat ik bedoel :P
No Jam! Thai ?! :o
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.