[PC] Ragnarok Online - Deel 17

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.665 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

M@NIC schreef op 14 juli 2004 @ 20:14:
Ik vond "Team Holland" ofzo wel vet. :)
Maar ik ga me er pas druk om maken als die transfer één keer zover is.
Tot die tijd level ik gewoon door op iRO. :)
Vergeet niet voor die tijd m'n spullen terug te geven van je euRO chars, als je ze allemaal gaat vervangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Apocrypha schreef op 15 juli 2004 @ 00:29:
[...]

Vergeet niet voor die tijd m'n spullen terug te geven van je euRO chars, als je ze allemaal gaat vervangen ;)
Jup, me trial is allang afgelopen dus dan koop ik 30uur om zo alles ff uit te wisselen.
Maar dat doe ik pas als de transfer is gelukt enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024
M@NIC schreef op 15 juli 2004 @ 00:31:
[...]

Jup, me trial is allang afgelopen dus dan koop ik 30uur om zo alles ff uit te wisselen.
Maar dat doe ik pas als de transfer is gelukt enzo.
gaak ook doe, ook al is het alleen maar een apple of archer en een clip :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

vraagje
dat betalen heb een en ander gelezen op de site, maar begrijp ik nou goed dat als je zelf als het waren steeds je "abbonnement" meot verlengen? dus ik betaal voor een maand, speel een hele maand en aan het eind van de maand kan ik niet meer inloggen, totdat ik weer betaald hebt?

hoe zit het dan met het verlopen van je account? na hoeveel maanden als je niet betaald hebt wordt je account verwijderd?

als je account lang genoeg bewaard blijft en dat inderdaad de methode van betalen is, begin ik vanavond nog ^_^ (met de trial that is :P )

edit en wat is een goede job om mee te beginnen??

vinde de euro website nogal magertjes trouwens :/ is ook nog niet helemaal af volgens mij :)

nog meer gelezen ^_^ wordt steeds interesanter :)
begin vanavond gewoon met gree trial :) en dan ga ik een natural critsin maken :9 lijkt me wel erg leuk

[ Voor 33% gewijzigd door Bokkie op 15-07-2004 08:46 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:45

mvds

Totally awesome!

Nou, het klopt wel ja. Je betaald, en dan krijg je vanzelf de melding dat je niet meer in kan loggen omdat je moet dokken. Je hebt dan nog 130 dagen om te betalen en daarna word je account pas gedelete. Je kan op hun site na inloggen checken hoeveel dagen je nog hebt. Betaal je halverwege de maand, dan worden die dagen gewoon opgeteld bij de dagen die je nog had.

Een goede char om mee te beginnen is de Thief of de Swordie. Gewoon omdat die vrij makkelijk zijn om mee te spelen (net zoals de barb bij D2) en ze kosten niet veel geld aan equip. En je kan er vrij snel een leuk kapitaal mee bijeen sparen om goede uitrusting te kopen voor andere classes.

Zoek gewoon even iemand om je te boosten zodat je al snel een job kan kiezen en daarna wat levels omhoog kan helpen. Binnen een uurtje moet je dan al een leuke char hebben om zelf mee verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik had trouwens nog een vraagje, hoe zit het met dat perfect dodge? Ik heb nu iets van 142 Flee, maar dat wil zeggen dat beesten me nog steeds kunnen raken als ze maar genoeg dex hebben toch? Hoe kan ik er dan voor zorgen dat ze me helemaal niet meer kunnen raken? Hoe kan je zien wat je (perfect)dodge is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
obsidian schreef op 15 juli 2004 @ 08:53:
Nou, het klopt wel ja. Je betaald, en dan krijg je vanzelf de melding dat je niet meer in kan loggen omdat je moet dokken. Je hebt dan nog 130 dagen om te betalen en daarna word je account pas gedelete. Je kan op hun site na inloggen checken hoeveel dagen je nog hebt. Betaal je halverwege de maand, dan worden die dagen gewoon opgeteld bij de dagen die je nog had.

Een goede char om mee te beginnen is de Thief of de Swordie. Gewoon omdat die vrij makkelijk zijn om mee te spelen (net zoals de barb bij D2) en ze kosten niet veel geld aan equip. En je kan er vrij snel een leuk kapitaal mee bijeen sparen om goede uitrusting te kopen voor andere classes.

Zoek gewoon even iemand om je te boosten zodat je al snel een job kan kiezen en daarna wat levels omhoog kan helpen. Binnen een uurtje moet je dan al een leuke char hebben om zelf mee verder te spelen.
Ik vind dat boosten altijd een beetje triest moet ik eerlijk zeggen. Kijk bijvoorbeeld in het anacondaq field (2x zuid Morroc), daar lopen allemaal groepjes lowbees rond met 1 crusader die met provoke alle mobs naar zich toe brengt en ze dan af laat maken door die lowbees, wat echt een jaar duurt maar goed. Zonder te tanken is er prima snel te lvlen hoor, kijk maar naar de Saint brothers van N9 en mij, das pas powerlvlen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ach ja, maar het werkt wel. Ik heb een +9 blade in mijn storage zitten, en dat hakt lekker weg. Je bent dan binnen 15 minuten bij je job change ongeveer. Je moet idd geen n00b willen boosten met een knife die 5 dmg doet. :D Dat gaat uren duren :D

En het is gewoon saai om de eerste levels door te moeten komen. Vind ik dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mja eerst thief en dan jur critsin :P
al heel plan klaar liggen :P
ach levellen is goed, ff de feel voor de game enzo krijgen, komt wel goed denk ik

welke server spelen jullie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 15 juli 2004 @ 09:29:
mja eerst thief en dan jur critsin :P
al heel plan klaar liggen :P
ach levellen is goed, ff de feel voor de game enzo krijgen, komt wel goed denk ik

welke server spelen jullie op?
euRO heeft maar 1 server :P Maar je mag nog steeds mijn blade wel lenen hoor :) Maakt het iig al een stuk makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 15 juli 2004 @ 09:34:
[...]

euRO heeft maar 1 server :P Maar je mag nog steeds mijn blade wel lenen hoor :) Maakt het iig al een stuk makkelijker :)
ow oke ^_^ omdat iRO meerdere servers heeft dacht ik da iRO dat ook had :)

moet ff kijken of ik inderdaad vanavond kan beginnen, anders wordt dat pas zondag of maandag :/ vanavond dineetje ivm verjaardag van me vriendin afgelopen dinsdag, morgenavond op visite, zaterdag verjaardag van me broer en zijn vriendin :/ dus drukke dagen.

mayb als ik vroeg thuis ben ik nog kan beginnen heb wel al dat 700mb monster binnen gehaald en uitgepakt

nog niet geinstalleerd, heb er wel zin in, hoe meer ik lees hoe meer het begint te kriebelen om weer een mmorpg te spelen, heb er ngo steeds een beetje spijt van dat ik mijn high level leet gear dark elf op de everquest server heb moeten verlaten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
obsidian schreef op 15 juli 2004 @ 09:19:
Ach ja, maar het werkt wel. Ik heb een +9 blade in mijn storage zitten, en dat hakt lekker weg. Je bent dan binnen 15 minuten bij je job change ongeveer. Je moet idd geen n00b willen boosten met een knife die 5 dmg doet. :D Dat gaat uren duren :D

En het is gewoon saai om de eerste levels door te moeten komen. Vind ik dan..
Ja maar dit is anders boosten dan wat ik bedoel. Voor mijn tweede char (aco/monk) heb ik ook gelijk beste equip gekocht natuurlijk :P maar vind het boosten zoals IK het hierboven beschreef erg triest that's all! :*)

N9 en beginnen wel veel respect voor acolytes te krijgen trouwens, al die onbeschofte eikels die gewoon naar je toelopen en niks meer zeggen dan: HEAL! Doodziek wordt je ervan, we hebben er samen al een aantal uitgekafferd gisteren :P Zeg dan in iedergeval please! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik hou van vooronderzoek en een schema opbouwen :P dus ben veel aan het lezen en zoeken over critsins

op ROEmpire forums kwam ik een guide tegen voor critsins, zowel nat als equip

daarin staan de volgende (target) stats
Natural Critical Sin

STR 64+6
AGI 80+10
VIT 18+2
INT 1+4
DEX 32+8
LUK 72
53 points left (modify to suit your needs)

Equipment Critical Sin

STR 84+6
AGI 80+10
VIT 18+2
INT 1
DEX 32+8
LUK 42
90 points left (Modify to your own taste.)
beetje raar maar enige verschil hier is dus dat je als nat critsin je luk meer boost

omdat je dus als nat sin alleen maar minder points left heb boeit het dus niet zoveel, wat je doet of heb ik dat

nou mis?

en is 18 vit niet wat weinig?

had de volgende skills in gedachte (als dat kan allemaal)

Thief:
- improve dodge
- steal (pre voor hiding)
- hidng (pre voor assassin skill cloacking)

Assassin:
- Cloacking
- Katar Mastery (pre voor sonic blow)
- Sonic Blow

Is dit mogelijk allemaal? (geen idee nog hoe de skiltree helemaal werkt enzo)
of moet ik andere skills nemen, (hoeveel skills kan je nemen/maxen?

lekker veel vragen he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Je job max is 50, dat wil zeggen dat je dus 50 punten te verdelen hebt voor skills. En als je naar je tweede job gaat (dus bijv van thief naar assassin) heb je er weer 50. Je kan al bij job level 40 switchen van job (dan heb je dus minder skill punten te verdelen!), maar veel mensen wachten tot job level 50.

En een equip crit sin is duuuuuuuuuur! Je hebt dan 3 soldier skeleton kaarten nodig, en die zijn 2,5 miljoen per stuk :P Lullige is, dat je met een crit sin bij sommige beestjes ineens weinig LUK meer overhoud, en je crit dus omlaag gaat. Aangezien de meeste crit sins erg lage STR hebben, doen ze weinig dmg als ze geen crit doen. En met de lage VIT erbij maakt dat een dodelijke combinatie :P

Ik ga voor een daggersin, is ook duur (wel minder dan de equip crit sin) maar dan doe je tenminste flinke dmg, en kan je ook je mannetje staan met PvP. Crit sins zijn daar meestal niet zo goed in. (lage def, lage dmg, lage vit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Oh, en wat je zeker wilt maxxen als Thief zijn:
Double Attack
Increase Dodge

En verder:
Steal: lvl 5
Hiding: lvl 2 (je moet lvl2 hebben voor Cloaking) ik ga voor max
Envenom: lvl1 (ik ga voor max)
En natuurlijk detox: lvl1

[edit] oh, ik had de vorige post moeten editten

[ Voor 12% gewijzigd door mvds op 15-07-2004 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 15 juli 2004 @ 11:10:
Je job max is 50, dat wil zeggen dat je dus 50 punten te verdelen hebt voor skills. En als je naar je tweede job gaat (dus bijv van thief naar assassin) heb je er weer 50. Je kan al bij job level 40 switchen van job (dan heb je dus minder skill punten te verdelen!), maar veel mensen wachten tot job level 50.

En een equip crit sin is duuuuuuuuuur! Je hebt dan 3 soldier skeleton kaarten nodig, en die zijn 2,5 miljoen per stuk :P Lullige is, dat je met een crit sin bij sommige beestjes ineens weinig LUK meer overhoud, en je crit dus omlaag gaat. Aangezien de meeste crit sins erg lage STR hebben, doen ze weinig dmg als ze geen crit doen. En met de lage VIT erbij maakt dat een dodelijke combinatie :P

Ik ga voor een daggersin, is ook duur (wel minder dan de equip crit sin) maar dan doe je tenminste flinke dmg, en kan je ook je mannetje staan met PvP. Crit sins zijn daar meestal niet zo goed in. (lage def, lage dmg, lage vit)
hmja ik wil katars, katars zijn stoer :Y)

die 50 skillpunten zijn enkel voor die ene job? als ik bijvoorbeeld level 50 thief ben, maar ik heb maar 40 skillpoints gebruikt en ik switch naar assassin, kan ik dan die 10 skillpoints voor assa skills gebruiken?

50 is best wel veel volgens mij of zie ik dat verkeerd? naja terug naar de tekentafel dan maar ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ehhm, je krijgt per keer dat je een joblevel omhoog gaat 1 skillpoint. Je gaat apart omhoog voor base lvl (waarmee je de stats zoals STR, DEX, VIT enzo kan ophogen) en job level waarmee je je skills kan ophogen. Die gaan niet even hard omhoog.

En ik weet niet of je die 10 skillpoints meeneemt als je van job switcht. Denk het niet eigenlijk, anders zou je idd tot job level 50 kunnen gaan, en de opgespaarde punten meteen voor assassin skills kunnen gebruiken. Je kan wel je assassin job points gebruiken om je thief skills op te hogen, maar dat wil je zekers niet!

En nee, dat is niet veel. Voor sommige jobs heb je genoeg aan die 50 punten, voor andere zou je er graag 100 willen hebben :P (bijv mage, om alle elementen te kunnen gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
obsidian schreef op 15 juli 2004 @ 11:10:

Ik ben het met je verhaal over crit sins niet eens en N9 ook niet verwacht ik ( ja wij zijn crit sins aan het lvlen :) maar misschien kan N9 eens vertellen wat zijn mening hierover is aangezien hij zich hier erg goed in verdiept heeft? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
-=BoKKiE=- ik zou d'r rekening mee houden dat je gaat switchen naar een second class op job level 40.
Er zijn vrij weinig mensen die door gaan tot job level 50 op Magicians na, daar is het een must voor.
Als je switch bij job level 40 ben je ongeveer base level 50, switch je op job level 50 dan is je base level ongeveer 65.
Daar zit nogal wat verschil en voor tijd in.

En als je eerste char zou ik er niet teveel waarde aan hechten, ik durd wel te wedden dat je een foutje maakt waar je later spijt van krijgt.
Speel wat met je char, verdien wat geld, kijk wat rond, wen aan de game, ect.
En als alles je duidelijk is ga dan overnieuw, en dan echt goed overnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

M@NIC schreef op 15 juli 2004 @ 12:07:
-=BoKKiE=- ik zou d'r rekening mee houden dat je gaat switchen naar een second class op job level 40.
Er zijn vrij weinig mensen die door gaan tot job level 50 op Magicians na, daar is het een must voor.
Als je switch bij job level 40 ben je ongeveer base level 50, switch je op job level 50 dan is je base level ongeveer 65.
Daar zit nogal wat verschil en voor tijd in.

En als je eerste char zou ik er niet teveel waarde aan hechten, ik durd wel te wedden dat je een foutje maakt waar je later spijt van krijgt.
Speel wat met je char, verdien wat geld, kijk wat rond, wen aan de game, ect.
En als alles je duidelijk is ga dan overnieuw, en dan echt goed overnieuw.
hmmja ik ben een beetje een research freak wat dat betreft ^_^ wil zo efficent mogelijk te werk gaan daarom doe ik nu extra veel research :) wennen enzo doe ik wel erwijl ik me char optimaal maak :) zeny enzo komt wel goed

en had idd gelezen dat je ebter bij 40 al kan switchen ben nu op het volgende stappenplan gekomen.

-------------------------------------------------
SKILLS
Thief: 40
10 Double attack
10 improve dodge
5 steal
10 hiding
4 envenom
1 detox

Assassin:
1 Cloacking
10 Katar Mastery (pre voor sonic blow)
10 Sonic Blow
5 Righthand mastery
5 Lefthand mastery
10 Enchant poison
5 Venome dust (mischien meer

op deze manier kan ik qua skill zowel goed met daggers als katars overweg dan komt het alleen nog op stats aan. maar daar ben ik nog niet uit

hoogstwaarschijnlijk toch ook een daggersin met katarbackup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een tip voor je bokkie. Hide level 10 is overkill. Het is alleen maar iritant om zo lang te hiden. Level 3 is meer dan genoeg. Je kan dan kiezen om envenom te maxen of steal. Steal wordt in de toekomst aardig verbeterd zodat ie veel meer van skilllevel afhankelijk is en minder van dex. Envenom is gewoon om wat grote dmg te doen als thief maar om eerlijk te zijn heb ik beide skills bijna nooit gebruikt.

Om even op het Crticalsin verhaal terug te komen. Ik denk dat Obsidian vooral equipcritsins bedoeld dat die zwak zijn. Zeker in pvp. Toch blijf ik erbij dat een goed gebouwde CriticalSin gewoon goed is ook in pvp. Low Vit is een keuze net als low str.

Dit wordt mijn build: hijs niet echt pvp georienteerd maar zal het ook niet verschrikkelijk slecht doen daar denk ik.

stats op dit moment:
Str: 66+5
Agi: 70+10
Dex: 19+6
Luck: 28

vit and int 1

Wil in de toekomst met CKY2K vooral samen spelen als monk sin duo dus vandaar de bless en agiup. Met deze build doe ik dus echt wel aardig wat dmg zeker met elemental katars. Jammer dat ik infiltrator niet kan gebruiken voor pvp aangezien je als sin wel een triplecrit jur moet nemen daarvoor. Anders had 150%dmg wel leuk geweest.

stats at 99

Str 84 + 16 (bless+jobbonus)
Agi 76 + 24 (agiup+job+matyrboots+slottedthiefclothes)
Vit 13 + 2 (job)
Int 1 + 14 (bless + job)
Dex 22 + 18 (bless + job)
Luck 68 + 2 (Bunny)

EDIT: 8332HP + ASPD 176 + 64% NaturalCrit (dus zonder soldierskel) + 139 hit + 249 flee (259 met toekomstige patch)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

wat zijn de max base statpoints die je kan halen? -> hoeveel punten in totaal heb je te verdelen over de stats als je bijv lvl 99 bent?

en is lvl 99 te halen?

in D2LOD is lvl 99 bijv practisch niet te doen maar in RO wel?

[ Voor 24% gewijzigd door Bokkie op 15-07-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nee, iig voor de doorsnee gamers niet.
Ik zou dus ook stats indelen tot level 80/85, je mag blij zijn als je zover komt.

Maar ja, ik weet niet hoeveel je gamed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Als je ergens voor gaat moet je het ook goed doen, zo benaderen N9 en ik games tenminste altijd (en niet alleen games :*) ) dus gewoon doorgaan tot je 99 bent! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja jongens smurf is ook al ver in de 90 en die was volgens mij 2 weekjes geleden nog halverwege 80 dus het is echt wel te doen. En bij D2Lod was het volgens mij ook wle te doen als je maar wil. Alleen bij D2lod was 99 het einde en bij Ro kan je dan vervolgens restten en voor 3rd class gaan in de toekomst... en tja das het vechten wel waard. Bovendien plen ik mijn stats per 5 levels. Dus heb ook wel ideale build voor level 80 uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mja bij diablo kap ik meestel met serieus levellen rond de 90 en inderdaad door die optie van reset en upgrade naar 3rd class bij RO wordt het wel aantrekkelijk om voor de max te gaan :)

maar inderdaad meestal plan ik wel dat me char klaar is rond lvl 70 a 80 de rest van de skill en statpoints zijn dan extra :)

maar weet niemand hoeveel statpoints je per level te verdelen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
-CKY2K- schreef op 15 juli 2004 @ 13:31:
Als je ergens voor gaat moet je het ook goed doen, zo benaderen N9 en ik games tenminste altijd (en niet alleen games :*) ) dus gewoon doorgaan tot je 99 bent! ;)
Ik weet van mezelf dat ik level 99 nooit zal halen en ook niet hoef te halen.
Ik ben niet van plan om 16 uur per dag te RO-en en dat 4 maanden lang om level 99 te halen, ik speel het voor mijn plezier en voor niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

Tot lvl80 ging levelen bij mij zeer snel (70-80 in een week) Daarna gaat het eigenlijk steeds langzamer, afhankelijk van je class/build en waar je kan levelen.

Ik heb nu een vit-based hybrid build, en heb tot nu toe eigenlijk als een pure vit gespeeld, pas op lvl93 ben ik aan mn 2e defensive stat begonnen (agi)

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 15 juli 2004 @ 13:46:
maar weet niemand hoeveel statpoints je per level te verdelen krijgt?
Hoe hoger je komt, hoe meer statpunten je krijgt per lvl up :)

En ik vind dat je geen enkele speler met smurf mag vergelijken, dat hij geen leven heeft en vastgegroeid zit aan zijn keyboard wil niet zeggen dat we allemaal zo zijn :P ;) (NOFI Smurf :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ragnarok Online is wel een beetje fucked up met die nieuwe dupe hackz die uit zijn -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 14:41:
Ragnarok Online is wel een beetje fucked up met die nieuwe dupe hackz die uit zijn -.-
Oh? Jij bent de eerste waarvan ik hoor dat die er zijn voor RO. Je hebt het niet over een of andere obscure private server he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 12:54:
Om even op het Crticalsin verhaal terug te komen. Ik denk dat Obsidian vooral equipcritsins bedoeld dat die zwak zijn. Zeker in pvp. Toch blijf ik erbij dat een goed gebouwde CriticalSin gewoon goed is ook in pvp.
Dat bedoelde ik idd. Enne... ik heb het van horen zeggen, ik heb geen crit sin, en ik doe ook niet aan pvp :) Dus ik kan er best naast zitten :)

Maar ja, lijkt me wel dat je met je lage STR en lage VIT een behoorlijk nadeel hebt in pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
obsidian schreef op 15 juli 2004 @ 14:28:
[...]

Hoe hoger je komt, hoe meer statpunten je krijgt per lvl up :)

En ik vind dat je geen enkele speler met smurf mag vergelijken, dat hij geen leven heeft en vastgegroeid zit aan zijn keyboard wil niet zeggen dat we allemaal zo zijn :P ;) (NOFI Smurf :P)
True true :D
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 14:41:
Ja... blaaaaaaaaaaat. }:O

[ Voor 47% gewijzigd door M@NIC op 15-07-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het werkt momenteel op Athena en op sommige Aegis servers.. maar er wordt nog aan getwinked en straks kan je ermee op de officiele iRO dupen en rijk worden!

Het zijn external proggies die datapackets verstuurt naar de server, waardoor je via tradewindow items kan dupen.. ;)

en nee ik ga niet vertellen hoe je er aan kan komen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 15:52:
Het werkt momenteel op Athena en op sommige Aegis servers.. maar er wordt nog aan getwinked en straks kan je ermee op de officiele iRO dupen en rijk worden!

Het zijn external proggies die datapackets verstuurt naar de server, waardoor je via tradewindow items kan dupen.. ;)

en nee ik ga niet vertellen hoe je er aan kan komen! :(
Mja vast wel... en waarom wordt hier nog helemaal niet over gesproken binnen de community ?
Jij bent zeker één van de weinige personen die er vanaf weten ?
Nou stoer hoor... :Z

Overigens is er ooit wel sprake geweest van dupen dmv raw packets versturen, maar dat is allang gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar deze hackz zijn nog maar net uit.. paar dagen ofzo.. en wordt nog geoptimaliseerd!

en ja ik ben stoer! thanx you! :D

Straks niet huilen als een klein kleutertje als de game wordt geruined door hackz..

gg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
als je het gebruikt ben je gewoon een megalamer :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

true want hackz zijn lame |:(

Ik speel ook geen iRO, zo nu en dan op dutchro beetje kloten ofzo moet alleen ff die transproxy.exe zien te omzeilen, want die hide de server ip.. om te kunnen haxx0ren O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 18:57:

Ik speel ook geen iRO, zo nu en dan op dutchro beetje kloten ofzo moet alleen ff die transproxy.exe zien te omzeilen, want die hide de server ip.. om te kunnen haxx0ren O-)
waarom hou je je er uberhaupt mee bezig dan :?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geweldig, maar gezien de reacties vermoed ik dat niemand hier dat echt interessant vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij lul je veel maar zeg je niets. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

yeah geregistreer, maar niet op de naam die ik eigenlijk wil :/ naja boeit niet dan maar deze account :)

15 days of trial have begun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

-=BoKKiE=- schreef op 15 juli 2004 @ 21:53:
yeah geregistreer, maar niet op de naam die ik eigenlijk wil :/ naja boeit niet dan maar deze account :)

15 days of trial have begun :)
Moet er weer getanked worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

neuh, heb ff 2 job levels gehaald ^_^ (6x doodgegaan ofzo) en ga nu maffen morgen werken

ik had alleen begrepen dat je je kleuren enzo kon aanpassen, maar dat heb ik nog nergens gevonden :? naja morgen maar ff verder kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* :Z *

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 15 juli 2004 @ 22:17:
neuh, heb ff 2 job levels gehaald ^_^ (6x doodgegaan ofzo) en ga nu maffen morgen werken

ik had alleen begrepen dat je je kleuren enzo kon aanpassen, maar dat heb ik nog nergens gevonden :? naja morgen maar ff verder kijken
Je kan de kleuren aanpassen op het moment dat je het pupke maakt, dus wanneer je kiest hoeveel str, dex, vit enzo ie moet hebben om mee te beginnen. Is trouwens alleen de haarkleur en stijl hoor, kleren kunnen nog niet. Komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 16 juli 2004 @ 06:55:
[...]

Je kan de kleuren aanpassen op het moment dat je het pupke maakt, dus wanneer je kiest hoeveel str, dex, vit enzo ie moet hebben om mee te beginnen. Is trouwens alleen de haarkleur en stijl hoor, kleren kunnen nog niet. Komt wel.
hmmz naja oke, gebruik deze dan wel voor test ^_^ (dus toch :P )

later maar ff nieuwe maken
eerst ff beetje rondlopen enzo

me char is trouwens

Bayarka
Newbie
level 1/2

^_^

edit:

p2p vraagje ik heb nu 14 dagen free trial, stel dat ik nu belsuit van wtf ik ga toch betalen en doe dat dus nu meteen, gaan die dagen die ik betaal dan meten in? of pas nadat me free trial is afgelopen? of kan ik gewoon beter wachten tot me free trial is afgelopen en dan betalen

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 16-07-2004 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Je dagen waarvoor je betaald worden opgeteld bij de dagen die je hebt van de trial. Je verliest dus geen dagen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

check :) meteen maar ff voor een maand erbij betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Zou je niet eerst even wachten of je het wel leuk vindt ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

M@NIC schreef op 16 juli 2004 @ 13:16:
Zou je niet eerst even wachten of je het wel leuk vindt ? :P
heb gisteravond even gespeeld en ik vind het leuk :P

ff kijken hoe snel ik kan levellen straks ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vanavond eindelijk laatste gedeelte van dat 700mb loeder binnen :P
Ga ik ook maar es kijken of ik dit leuk ga vinden. Ben opzich helemaal niet zo'n RPG fan maar ik geef dit spel een kansje op basis van de research die ik tot nu toe gedaan heb.
Ziet er allemaal wel fun uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
.Sachiel schreef op 16 juli 2004 @ 15:18:
Ben opzich helemaal niet zo'n RPG fan
Join the group, ik ben ook totaal geen RPG-er maar dit roelt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

RO kan je imho niet echt een rpg noemen.... Ook al is het een MMORPG.

Maar gewoon de sfeer in het spel, de mogelijkheden, het economische aspect, gameplay... is gewoon super(verslavend :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nou ik moet zeggen, echt verslavend vind ik het niet meer.
Vroeger ben ik d'r enorm verslaafd aan geweest, ookal had ik toen veel lagere level chars.
Tegenwoordig is het gewoon leuk om te spelen, gisteren 2,5 base level gehaald en dus veel gespeelt.
Maar vandaag raak ik Ragnarok.exe niet aan, gewoon geen zin in.
Morgen maar weer een leveltje halen en hopelijk kom ik dan op euRO in de 7x/4x. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

nieuwe char gemaakt met lang paars haar ^_^

.Saranbaatar ben in het gebied waar je naartoe gezet wordt als je die trainingscourses gedaan hebt :)

hmmz levellen schiet idd niet echt superveel op :/ 1 uurtje gespeeld en ben pas base level 6/job level 5

[ Voor 28% gewijzigd door Bokkie op 16-07-2004 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
-=BoKKiE=- schreef op 16 juli 2004 @ 17:29:
nieuwe char gemaakt met lang paars haar ^_^

.Saranbaatar ben in het gebied waar je naartoe gezet wordt als je die trainingscourses gedaan hebt :)

hmmz levellen schiet idd niet echt superveel op :/ 1 uurtje gespeeld en ben pas base level 6/job level 5
laat je dan ff tanke :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

executor schreef op 16 juli 2004 @ 18:35:
[...]

laat je dan ff tanke :)
mja vind het altijd beetje raar om meteen in een game om een tank te vragen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
-=BoKKiE=- schreef op 16 juli 2004 @ 18:38:
[...]

mja vind het altijd beetje raar om meteen in een game om een tank te vragen ^_^
maar het is je aangeboden :P.

Ikzelf kanniet, ik wacht namelijk op mijn transfer :O

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik ben er nu, dus add me maar effe op MSN, dan is het wat makkelijker afspreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

thnx :) maar ik ga nu naar een maat van me ^_^ du skomt andere keer wel :) iig bedankt
heb je wel geadd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
exe, heb je al weer nieuws over je account ?
Hebben ze 'm al "onderzocht" ?
-=BoKKiE=- schreef op 16 juli 2004 @ 17:29:
Dat heb je zo bij zo bij je eerste char.
Als wij allemaal een nieuwe char beginnen krijgt ie direct dikke equip en weapons.
Ik heb een standaard pakket voor een novice klaar liggen, dikke upgrade blade met 3 cards erin, equip met cards erin, ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Eindelijk thief ^_^

hmmz doe nu mee aan een of andere bunny ding event :? moet 100 veren katte band een parel en een klavertje 4 vinden ergens :?

naja komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 14:41

Wekkie

Yeah

Je 'doet niet echt mee' aan die quests, je kan gewoon op ieder moment die items inleveren bij die NPC. Je kan beter ff 10 jellopy, 10 clover en 10 fluff zoeken ( fabres, porings ) en dan een mr. smile halen bij de smile npc :)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

waar staat die smile npc?

damn verkoop net een zut jellopys en fluffs :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

De smile npc's bestaan niet meer op euRO.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En die bunnyband quest mag je de komende 70 levels wel even vergeten. Die spullen krijg je niet 1-2-3 bij elkaar. Met name dan de cat hairband en de 4 leaf clover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Smurf schreef op 17 juli 2004 @ 11:29:
Thank god...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Smurf schreef op 17 juli 2004 @ 11:29:
Jeeeeeeeeeeej :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik heb trouwens nog een Mr Smile in m'n Inventory zitten. Die dinge nzullne vast nog wel wat waard worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Apocrypha schreef op 17 juli 2004 @ 13:13:
Ik heb trouwens nog een Mr Smile in m'n Inventory zitten. Die dinge nzullne vast nog wel wat waard worden :)
Omdat ze zo mooi en 1337 zijn ? :P
Ik heb nog nooit zo'n ding gehad en ik hoef 'm ook niet.
Dat ding is gewoon de meest lame equip dat er maar is.
Kijk, als je een level 3 novice bent en speelt voor het eerst, okay.
Maar als ik dan een second job char zie rondlopen met zo'n ding op de kop. |:(
Zucht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

M@NIC schreef op 17 juli 2004 @ 13:16:
[...]

Omdat ze zo mooi en 1337 zijn ? :P
Ik heb nog nooit zo'n ding gehad en ik hoef 'm ook niet.
Dat ding is gewoon de meest lame equip dat er maar is.
Kijk, als je een level 3 novice bent en speelt voor het eerst, okay.
Maar als ik dan een second job char zie rondlopen met zo'n ding op de kop. |:(
Zucht. :P
Ik heb dat ding ook maar gekregen hoor :), en nooit zelf opgehad. Ik ergerde me dood aan die dingen, terwijl ze bedoeld waren om Midgard een vrolijkere plek te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
M@NIC schreef op 17 juli 2004 @ 01:38:
exe, heb je al weer nieuws over je account ?
Hebben ze 'm al "onderzocht" ?
ehh nee, heb jij alwel iets gehoord/gelezen over de jouwe dan?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
executor schreef op 17 juli 2004 @ 17:52:
[...]

ehh nee, heb jij alwel iets gehoord/gelezen over de jouwe dan?
Wat is d'r met mijn account dan ? Niks mee aan de hand hoor. :P
Ik zit alleen wel enorm op die transfer te wachten, levellen met oude bekenden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
ja ik ook :?, wat ister met die van mij aan de hand dan :?

flapmo zijn account was stuk(gehackt)

[ Voor 3% gewijzigd door Tripp op 17-07-2004 20:05 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hey mensjes,

Ik ben ook weer eens begonnen... (euro)
Is er toevallig iemand die nog wat novice equip over heeft, en me toevallig eventjes wil tanken. (nick: spydog)
Anyway, ragnarok blijft nogsteeds leuk. Eerste keer was ik swordie -> knight en daarna mage/wizard, nu opweg naar thief lijkt me erg leuk.... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
executor schreef op 17 juli 2004 @ 20:04:
ja ik ook :?, wat ister met die van mij aan de hand dan :?

flapmo zijn account was stuk(gehackt)
Oh sorry, dan haal ik jullie even door elkaar. :X |:( :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
shit happens d:)b

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Apocrypha schreef op 17 juli 2004 @ 13:13:
omg ja, ik ga gelijk 3 mr smiles op ieder van mn iRO chars zetten voor de transfer :+
(als de regels ondertussen niet alweer veranderd zijn)
Ze moeten alleen wel eens met wat datums gaan komen, omdat ik op mn immune manteau zit te wachten, en dat voor mn knight z'n equip nu de "goedkoopste" def upgrade is -volgende stap is safetyring (8mil, maar probeer ze maar eens te vinden) - en als het nog lang duurt kan ik net zo goed op euRO een nieuwe manteau maken/kopen.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmma vraagje ben nu base 15/job 10 en in pontera, net ff de first aid skill geleerd :)

maar kan iemand me vertellen hoe ik aan geld kom :? pak alles wat ik vind en verkoop het op pots en herbs na, maar op die manien ik maar 500 per uur oid :/ deel daarvan gaat op aan pots

reden dat ik naar pontera heb kunnen komen is omdat een of ander chickie met 10K z gaf ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

zijn er mensen die een Spear crusader hebben?

ik wil naast mijn ass en merchant namelijk een Peko Riding spear crusader maken ^_^ (1 hand spear + shield)

gaat me voornamelijk om skillpoints, onderstaande was mijn basis plan

Swordie 40
10 Sword Mastery
1 Endure
5 Bash
10 provoke
5 Increase HP recovery

9 over

Crusader 50
10 Faith
10 Guard (lvl5 = pre voor smite)
10 Spear Mastery (lvl10 = pre voor Spear Quicken)
1 Peco Riding
5 Cavelier Mastery

14 over

maar nu nog wat ik met die overige punten het beste kan doen, doel i PVM mischien later beetje PVP of als iklid wordt van een guild een GVG ^_^

ow en wat is die afkorting WoE ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

War of Emperium geloof ik :) Enne... wil je nu niet een beetje teveel? :P Ik bedoel... Als je een goede assassin wilt maken ben je nog wel effe bezig, hetzelfde met een merchant. En dan ook nog eens een swordie? Dat wil zeggen dat je dadelijk drie chars hebt met matige equip. Kan je niet beter eerst een goede char maken, en daar geld mee verdienen voor goede equip en dan de andere gaan levellen? (zo doen de meeste het trouwens hoor :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 19 juli 2004 @ 10:33:
War of Emperium geloof ik :) Enne... wil je nu niet een beetje teveel? :P Ik bedoel... Als je een goede assassin wilt maken ben je nog wel effe bezig, hetzelfde met een merchant. En dan ook nog eens een swordie? Dat wil zeggen dat je dadelijk drie chars hebt met matige equip. Kan je niet beter eerst een goede char maken, en daar geld mee verdienen voor goede equip en dan de andere gaan levellen? (zo doen de meeste het trouwens hoor :) )
mja mischien wel :P

maar ik plan altijd vooruit ^_^
tuurlijk blijft me assa prio hebben,

equip komt wel, voornamelijk gaat het erom dat ik lol heb :)

culvert is inderdaad erg goed te doen (dankzij die stilleto :P ) lekker veel drops en ook redelijk wat exp

voorlopig ben ik inderdaad toch wel ff bezig met thief/assa :)
maar af en toe komt er een crusader langs op een peco en dan heb ik zoiets van ' dat wil ik ook!!!' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Tja, elke class heeft wel zoiets van... whow :P Maar ja, als je ziet welk level je nodig hebt om whow te zijn :P Dan duurt het nog wel effe voor jij dat soort reacties krijgt van andere spelers :D

Ach ja, als ik eenmaal assassin ben zal ik eens wat sohoo's lastig gaan vallen met mijn quad saharic main gauche :P Zou perfect zijn als ik er een wind damascus bij zou hebben, maar ja.... Kan niet alles hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
-=BoKKiE=- schreef op 19 juli 2004 @ 10:55:
maar af en toe komt er een crusader langs op een peco en dan heb ik zoiets van ' dat wil ik ook!!!' :P
Wacht maar tot ik rond loop op euRO, dan denk je ook... ik wil net zo'n coole Hunter als Manic. ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

M@NIC schreef op 19 juli 2004 @ 12:39:
[...]

Wacht maar tot ik rond loop op euRO, dan denk je ook... ik wil net zo'n coole Hunter als Manic. ;) :P
nah hunter licht me niet zo :P

pure forger wel, maar dat schjijnt practisch onmogelijk te zijn om te levellen :/ boute shit

hmmz net even weer wat zitten lezen enzo, maar mischien beter me thief/assa even laten liggen en asap proberen een merchant te maken, gezien het feit dat dat nogal erg veel voordeel heeft :/

vanavond maar ff mee beginnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
-=BoKKiE=- schreef op 19 juli 2004 @ 13:08:
[...]

nah hunter licht me niet zo :P
Ik zie er gewoon erg veel verschillende mogelijkheden in omtrent het levelen.
Je hebt veel verschillende soorten traps (of ze nuttig zijn is een ander verhaal) je kunt je eigen arrows maken en d'r zijn nogal wat verschillende.
Je hebt een Falcon bij je die je helpt, naja... daar moet je dus wel voor kiezen met je skills.
Het is (vind ik) heel anders levelen als melee chars waar ik me al snel mee verveel.
pure forger wel, maar dat schjijnt practisch onmogelijk te zijn om te levellen :/ boute shit
Jup, die zijn niet te levelen en dus zul je moeten leechen.
Dit is echter zo duur dat je het eerste jaar maar moet vergeten. :P
En als je dan éénmaal een goede forger hebt moet je eerst nog maar eens in de markt doorbreken, de meeste mensen hebben zo wel hun "eigen bekende" forger.
hmmz net even weer wat zitten lezen enzo, maar mischien beter me thief/assa even laten liggen en asap proberen een merchant te maken, gezien het feit dat dat nogal erg veel voordeel heeft :/

vanavond maar ff mee beginnen :/
True true!
Ik heb ook altijd me eigen vend/DC merchant gehad, zonder kan ik niet meer.
Vooral omdat ik arrows nu voor 2z ea kan kopen ipv 3ea, en als je 2000 arrows per uur er door heen schiet.
En natuurlijk venden om je rares te verkopen.

Éénmaal op euRO begin ik met een DC/OC/Vend merchant/alchemist, alle loot verkopen met max OC scheeld ook lekker, helemaal voor een hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

M@NIC schreef op 19 juli 2004 @ 13:15:
Ik zie er gewoon erg veel verschillende mogelijkheden in omtrent het levelen.
Je hebt veel verschillende soorten traps (of ze nuttig zijn is een ander verhaal) je kunt je eigen arrows maken en d'r zijn nogal wat verschillende.
Je hebt een Falcon bij je die je helpt, naja... daar moet je dus wel voor kiezen met je skills.
Het is (vind ik) heel anders levelen als melee chars waar ik me al snel mee verveel.
op zich is het wel leuk, maar ik doe liever melee of Magic ^_^
Jup, die zijn niet te levelen en dus zul je moeten leechen.
Dit is echter zo duur dat je het eerste jaar maar moet vergeten. :P
En als je dan éénmaal een goede forger hebt moet je eerst nog maar eens in de markt doorbreken, de meeste mensen hebben zo wel hun "eigen bekende" forger.
daarom ga ik als ik er 1 maak puur voor dagger/spear/sword
meer zelfvoorziening dan handel, maar dat zie ik dan wel weer :) eerst maar een mercahnt, ass en crusader maken :P tegen die tijd zie ik wel verder ^_^
True true!
Ik heb ook altijd me eigen vend/DC merchant gehad, zonder kan ik niet meer.
Vooral omdat ik arrows nu voor 2z ea kan kopen ipv 3ea, en als je 2000 arrows per uur er door heen schiet.
En natuurlijk venden om je rares te verkopen.

Éénmaal op euRO begin ik met een DC/OC/Vend merchant/alchemist, alle loot verkopen met max OC scheeld ook lekker, helemaal voor een hunter.
ook voor pots :) als ik zie dat ik er in notime een zut pots doorjaag in de culvert :/
van wat ik in de culvert verdien gaat 3/4 op aan pots, maar dat komt vooral omdat ik eerst double damage gemaxxed hebt en nu pas bezig ben met dodge

bte voor merchant zat ik hieraan te denken

1 change cart
10 discount
10 enlarge weight limit
1 item apraissal
10 overcharge
1 pushcart
10 vending

das 43 skill level, vraag me af hoelang dat duurt ongeveer, want volgens mij zag ik niet echt een lekkere damage skill oid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

-=BoKKiE=- schreef op 19 juli 2004 @ 13:31:bte voor merchant zat ik hieraan te denken

1 change cart
10 discount
10 enlarge weight limit
1 item apraissal
10 overcharge
1 pushcart
10 vending

das 43 skill level, vraag me af hoelang dat duurt ongeveer, want volgens mij zag ik niet echt een lekkere damage skill oid :/
Helaas :P Dat is niet mogelijk :P

10 discount is erg makkelijk (9 is voor de verkoop van pots al genoeg btw)
enlarge weight limit 10 is wat overdreven... Ik zou 5 doen (preq voor pushcart)
item appraisal is erg makkelijk
10 overcharge is erg makkelijk
pushcart MOET 3 zijn, anders geen vending
Vending op 10, mwah... Als je veel te verkopen hebt misschien handig, anders is 3 al zat (kan je 5 items in je winkel zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 19 juli 2004 @ 13:50:
[...]

Helaas :P Dat is niet mogelijk :P

10 discount is erg makkelijk (9 is voor de verkoop van pots al genoeg btw)
enlarge weight limit 10 is wat overdreven... Ik zou 5 doen (preq voor pushcart)
item appraisal is erg makkelijk
10 overcharge is erg makkelijk
pushcart MOET 3 zijn, anders geen vending
Vending op 10, mwah... Als je veel te verkopen hebt misschien handig, anders is 3 al zat (kan je 5 items in je winkel zetten)
doh :+

kee dan

1 change cart
10 discount
5 enlarge weight limit
1 item apraissal
10 overcharge
3 pushcart
5 vending

das 35

mischien wat meer in weight limit of vending daarna

maar lvl 35 ben ik wel paar weekjes zoet mee denk ik :)
meteen vanavond maar beginnnen, stond dat tank aanbod nog open :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ja hoor, als ik tijd heb wil ik best tanken :) En paar weekjes? Nee joh, een merchant heb je binnen 2 dagen aan het venden hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 dag en genoeg redz. Ik sit erover te denken om mijn merchant weer wat verder te levelen. Hij heeft nu lvl 2 vending die zou ik toch wel graag 4 leveltjes hoger zien. 8 items venden rules. aan de andere kant elus enzo verkopen zo snel dat je gewoon ff 10 mins moet wachten om dan je shoop te heropenen. ;)

Toch werkt dat in en verkopen van rares wel. Enige rotte is dat je rond de 1 a 2 mill startkapitaal moet hebben en houden. Koop op dit moment veel swordfishcards in. Koop ze rond de 5 a 600 en verkoop ze voor 699. Werkt als een trein meestal dezelfde dag wel verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

cool thnx :)

ach ja voorlopig ga ik denk ik wat cheap stuff venden eerst, zoals reds enzo, schijnt wel in trek te zijn

wat is de laagste prijs voor reds ongeveer eigenlijk? gister had ik een gozer bji de ingang van de culvert die voor 42z verkcoht, goedkoopste wat ik tot nu toe ben tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Als je lvl 10 discount hebt, dan kan je ze inkopen voor 38, je kan ze dus verkopen voor prijzen vanaf 38 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
OMG! Wat zijn al die skins voor euRO lelijk zeg. :o :X (X)

[ Voor 33% gewijzigd door M@NIC op 19-07-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

M@NIC schreef op 19 juli 2004 @ 18:34:
OMG! Wat zijn al die skins voor euRO lelijk zeg. :o :X (X)
welke skins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

gisteravond me novice/merchant naar 9/7 gebracht
op zich gaat eht levellen wel snel, maar wat zo lang duurt is het rusten om weer te healen ^_^

mayb ff met me thief wat reds kopen in die kafra storage dumpen en er met me merch weer uithalen

ik vind dat trouwens erg handig gedaan met ie kafra storage ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Als je mij nou effe waarschuwd, dan koop ik ze wel met korting voor je.... Ik koop ze in voor (ik geloof) 38 zenny. En had maar gezegd dat je gisteren aan het levellen was met je n00b. Ik was gisteren hornets aan het slachten, dat is wel een leuk veld om je te tanken. Die dingen raken mij toch niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 20 juli 2004 @ 09:56:
Als je mij nou effe waarschuwd, dan koop ik ze wel met korting voor je.... Ik koop ze in voor (ik geloof) 38 zenny. En had maar gezegd dat je gisteren aan het levellen was met je n00b. Ik was gisteren hornets aan het slachten, dat is wel een leuk veld om je te tanken. Die dingen raken mij toch niet...
mja, je stond op away en ik wilde je niet storen ^_^

spreek je morgen wel even aan, vanavond is snookeravond, dus dan ben ik er niet

nog een vraagje

die quest skills, ksoten die je ook een punt? of krijg je die gewoon net als de first aid skill?

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.