we zitten niet in amerika hoor 
ze gebruiken de 24-uurs notering voor zover ik weet.
)
)
JupsSmurf schreef op 06 juli 2004 @ 21:49:
we zitten niet in amerika hoor
[ Voor 26% gewijzigd door mvds op 06-07-2004 21:58 ]
Verwijderd
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
/hehVerwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 04:14:
ik speel op dutchRO! super server ongeveer 100 man online elk moment van de dag... en nacht!!! ben lvl 68/40 assassin!
is euRO druk en heeft het daar veel lag of niet?
)
Het zou wel héééél erg zijn als mensen ook nog eens gingen botten op een private server met een exp rate die 20x hoger ligt.Smurf schreef op 07 juli 2004 @ 14:51:
[...]
/heh
dag en nacht? zeker een private met 100 botters erop dan?![]()
Verwijderd
max verschil 10 levels en 10% extra exp per playerWoohooo schreef op 07 juli 2004 @ 16:02:
max verschil van 5lvls... dan kan je share exp doen in je party anders staat hij gewoon
op niet sharen. verder is de exp iets van 10 of 20%
Verwijderd
Share is toch max 10 lvls verschil? Share exp is trouwens wel wat buggy, soms moet je hem even resetten want dan werkt et gewoon niet. Met een lvl 61 en 71 krijgt de lvl 61 iets meer exp dan de lvl 71, simpelweg omdat de lvl 61 minder exp nodig heeft voor een lvl up dan een lvl 71. Vanaf een party met meer dan 6 spelers krijg je extra exp bovenop de exp die je al gewoon per monster krijgt.Woohooo schreef op 07 juli 2004 @ 16:02:
max verschil van 5lvls... dan kan je share exp doen in je party anders staat hij gewoon
op niet sharen. verder is de exp iets van 10 of 20%
Je krijgt dus evenveel exp maar procentueel meerVerwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 16:25:
[...]
Share is toch max 10 lvls verschil? Share exp is trouwens wel wat buggy, soms moet je hem even resetten want dan werkt et gewoon niet. Met een lvl 61 en 71 krijgt de lvl 61 iets meer exp dan de lvl 71, simpelweg omdat de lvl 61 minder exp nodig heeft voor een lvl up dan een lvl 71. Vanaf een party met meer dan 6 spelers krijg je extra exp bovenop de exp die je al gewoon per monster krijgt.
[ Voor 25% gewijzigd door M@NIC op 07-07-2004 22:02 ]
Verwijderd
)
Verwijderd
Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 22:30:
Hey maar people als ik het zo hoor kunnen we dus binnekort een leuke got guild starten??? zou het heele rg kick vinden om met wat oude bekenden smaen te spelen zoals M@nic bijvoorbeeld
[ Voor 45% gewijzigd door M@NIC op 08-07-2004 12:05 ]
Mocht je nog items moeten kopen omdat je niet al je cash mee kan nemen, ik heb nog wel wat stuff nodig wat op iRO een heel stuk goedkoper is dan op euRO. Ik betaal je dan wel gewoon terug op euRO.Flapmo schreef op 08 juli 2004 @ 11:41:
Shit me lvls zijn niet hoog genoeg om 6mil in cash mee te slepen. Iemand nog plek? Of moet ik items gaan kopen. +me acc is nog suspended (investigation) dus ze moeten ff opschieten :x.
lol als zij besluiten dat ik doordat ik snel nu nog iets koop op iro en dan naar euro gaan (zij vinden het dan bv profit) ben je ook je iro acc kwijt. niceIn the interest of all euRO and new euRO-users we are very serious about that issue. Please keep in mind, that rejected iRO user can not go back on iRO either, because they decided to transfer.
[ Voor 44% gewijzigd door Woohooo op 09-07-2004 12:57 ]
Geeft toch niet? Je wilde toch niet verder met je euRO char. En aangezien ze geen accounts gaan mergen, ben je je euRO account ws kwijt. En je payment van iRO gaat mee naar euRO, dus je hebt dan toch niks meer aan je euRO account. Vraag me alleen af hoe ze dat doen als jij een euRO account hebt met dezelfde naam als je account op iRO. Of ze dat zien als mergen.... Want dan zou je dus een nieuwe naam moeten bedenken.M@NIC schreef op 09 juli 2004 @ 12:59:
Ze moeten opschieten, volgens mij is mijn trail op euRO bijna afgelopen.
Ik kan ze ook wel in mijn storage gooien hoor, geen probleem. Tegen de tijd dat je account bijna verlopen is maar effe waarschuwen, dan zetten we de spullen even over...M@NIC schreef op 09 juli 2004 @ 13:07:
Nou... me account op euRO heeft nog wel wat leuke items die ik graag zou meenemen.
Vooral alle empty bottles die ik onder het levellen van 2 chars heb verzameld.
Ja. De swordmace is lichter, en als je de slotted versie hebt, kan je hem upgraden. Hij doet wel 10 ATK minder, maar dat kan je met die kaart(en) weer verhelpen. Plus dat je doordat ie lichter is, meer zooi mee kan nemen.Woohooo schreef op 09 juli 2004 @ 13:14:
is een +5 Swordmace beter dan een +5 Stunner?
[ Voor 9% gewijzigd door mvds op 09-07-2004 13:32 ]
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door mvds op 09-07-2004 14:58 ]
Cool, wat levert een +3 mocking muffler dan op? En een +5?obsidian schreef op 09 juli 2004 @ 14:53:
Ik heb wel een slotted Chain Mail of Gnome (Sandman dus) gezien voor 350k. En aangezien ze voor een slotted Chain Mail al 220-270k vragen, blijft er voor de Sandman kaart niet veel over...
Muka zou ik echt niet weten trouwens...
[edit] trouwens wel balen dat ik steeds mooie deals tegenkom als ik geen geld heb
Pas geleden een sakkat voor 85k (normaal 175-200k), en die wil ik net hebben... Had ik net een +5 damascus gekocht... Geld opMaar soms wle mazzel gehad met kaartjes, n00bs die bijv chonchon kaarten verkopen voor 20k
(en weer verkocht voor 70k
)
[edit2] Whispercard is trouwens belachelijk duur.... Ik geloof iets van 2,5mil. Daar heb ik ze tenminste al een paar keer voor gezien.
meestal staan ze voor 4mil+obsidian schreef op 09 juli 2004 @ 14:53:
[edit2] Whispercard is trouwens belachelijk duur.... Ik geloof iets van 2,5mil. Daar heb ik ze tenminste al een paar keer voor gezien.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 18:05:
als je nog eens een whisper voor 2,5 mill ziet bel me dan meteen zeg!
die gaan hier op euro voor 3,5-4mill
of spam het in dit topic want das dus echt supercheap
Een email van euRO dat zijn account niet geaccepteerd wordt ?
In the interest of all euRO and new euRO-users we are very serious about that issue. Please keep in mind, that rejected iRO user can not go back on iRO either, because they decided to transfer.
Grav: Hey dude..we have decided you can't go to euro due to your zeny etc bla bla
If such case appears, we will talk to the player and will try to find a solution.
[ Voor 15% gewijzigd door M@NIC op 10-07-2004 20:56 ]
Tuurlijk, np. Al zal je wel effe geduld moeten hebben want ik dat geld niet zomaar bij elkaar gespaardFlapmo schreef op 10 juli 2004 @ 20:20:Ennuh, ik kan prob wel een fire damas mee nemen maar dan wil ik er op euro wel weer centjes voor.
[ Voor 13% gewijzigd door mvds op 10-07-2004 21:36 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door mvds op 12-07-2004 15:04 ]
[ Voor 28% gewijzigd door mvds op 13-07-2004 08:01 ]
Iron Cain is 400kM@NIC schreef op 12 juli 2004 @ 20:33:
Jongens, wat is een Iron Cain en een Fin Helm op euRO waard ?
Kom ze net beide tegen voor een goedkope prijs @ iRO... misschien toch maar meenemen naar euRO.
[ Voor 3% gewijzigd door mvds op 13-07-2004 08:28 ]
Fin Helm 50k
[ Voor 34% gewijzigd door Flapmo op 13-07-2004 12:12 ]
Dan probeerde er iemand flink wat winst op te maken vanmorgenFlapmo schreef op 13 juli 2004 @ 12:10:
fin helm 1,2mil? OMFG die is onder de 100k @ iro
@ emp.org:
[...]
Hm... shit!Flapmo schreef op 13 juli 2004 @ 12:10:
fin helm 1,2mil? OMFG die is onder de 100k @ iro
@ emp.org:
[...]
Verwacht nou niet dat je die kan verkopen met een miljoen winst, want ik neem aan dat wel meer iRO mensen zo slim zijn om items te kopen die op iRO niks waard zijn en op euRO superveel. Dus aangezien het aanbod groter wordt op euRO zal de prijs van bijvoorbeeld een Fin Helm aardig zakkenM@NIC schreef op 13 juli 2004 @ 12:18:
[...]
Hm... shit!
Ik heb d'r één gekocht voor 150k, vond dat al goedkoop.
[ Voor 71% gewijzigd door Flapmo op 13-07-2004 16:40 ]
kan mooi me eru sunnies meenemenFlapmo schreef op 13 juli 2004 @ 16:40:
mja, slotted sunnies is gewoon de bomb om mee te nemen.
Nee tuurlijk niet, maar ookal vang ik er 300k voor... beter toch ?Apocrypha schreef op 13 juli 2004 @ 15:33:
[...]
Verwacht nou niet dat je die kan verkopen met een miljoen winst, want ik neem aan dat wel meer iRO mensen zo slim zijn om items te kopen die op iRO niks waard zijn en op euRO superveel. Dus aangezien het aanbod groter wordt op euRO zal de prijs van bijvoorbeeld een Fin Helm aardig zakken
Heb ik niet, had ik toen (die event er was) geen geld voor.Flapmo schreef op 13 juli 2004 @ 16:40:
mja, slotted sunnies is gewoon de bomb om mee te nemen.
Mja... maar waarom komen ze met deze transfer ?obsidian schreef op 13 juli 2004 @ 16:46:
Trouwens raar dat ze zeggen dat ze mensen waarvan ze denken dat ze er beter van gaan worden niet naar euRO laten gaan. Iedereen die van iRO naar euRO gaat zal er beter van worden aangezien de items die ze bij zich dragen op iRO veel minder kosten dan op euRO. Dat zou betekenen dat niemand die aan die transfer mee heeft gedaan ooit iets van hun "zeldzame" items mag verkopen als ze eenmaal op euRO zitten.
Als ze idd willen voorkomen dat iemand er beter van word, dan staan ze alleen toe dat de chars over gaan, en zetten ze geen zenies/items over. Alleen dan is het eerlijk en zal het de economie op euRO niet beinvloeden.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door -TheNose- op 14-07-2004 14:52 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
maj maar free accounts is maar 15 dagen en het consumeert wel veel tijd ^_^obsidian schreef op 14 juli 2004 @ 15:27:
Waarom niet gewoon met een free account op euRO proberen? Als het je bevalt kan je gewoon verdergaan met je char ipv opnieuw te moeten beginnen. Ik denk dat je het wel leuk vind, het is iig leuker dan Diablo2
[ Voor 22% gewijzigd door mvds op 14-07-2004 15:39 ]
is goedobsidian schreef op 14 juli 2004 @ 15:39:
In 15 dagen kan je een heel eind komen hoorJe hebt dan iig tijd zat om te kijken of je het leuk vind. Ik vind de officiele servers toch een heel stuk leuker dan private servers. Maar ja, dat is mijn mening natuurlijk
Waarschuw maar als je begint op euRO, ik heb nog wel een +9 blade liggen waar je als novice aardig wat kan weghakken
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet niet of het nou wel zo verstandig is om die naam te nemen voor een guild.Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 17:26:
Ja mannen Ik ben helemaal voor de naam Dutch Republic. Ik heb een beetje zitten vissen om zoals het eerste plan een bestaande guild te joinen maar da zit je voor 90% zeker bij een duitse guild en dat zuigt gewoon.
I've got a feeling...
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2004 20:07 ]
[ Voor 65% gewijzigd door M@NIC op 14-07-2004 20:15 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq