sjirafje schreef op 13 oktober 2004 @ 21:06:
Ik ben sinds gisteren ook de trotse bezitter van een sx1
Helaas heb ik al meteen een paar vraagjes:
Ik heb het progje psiloc IR remote control geinstalleerd, maar ik snap er niets van. Is er iemand die ervaring heeft met dit programmatje? Ik kan namelijk nergens op internet een "handleiding" van het programma vinden.
Mijn lader maakt geluidjes. Is dat normaal? Of moet ik er mee terug?
De werking is vrij simpel. Je start het programma, drukt op de linker softkey voor het menu en je kiest voor selecteer apparaat. Vervolgens komt er een lijstje met merken, daaruit kies je je merk, bijvoorbeeld sony. Dan kies je welk apparaat je wilt bedienen, bijvoorbeeld een TV. Vervolgens slaat het programma deze keuze op bij de preset waar je je op dat moment bevond.
Door deze te selecteren en te openen (dit doe je door op je joystick te drukken) en vervolgens te kiezen voor een van de mogelijkheden van de remote (bijvoorbeeld harder zetten van volume) kun je je tv bedienen.
Over je lader, mijn lader maakt ook vage geluiden, vooral als ie bijna vol zit. Ik weet niet of het schadelijk is of wat ook, het is wel apart. Of er mere mensen zijn weet ik in ieder geval niet. De lader is exact hetzelfde als die van de Siemens A52 van mn moeder, deze ga ik denk binnenkort een keer proberen of die ook die vage geluiden maakt
En ehm, over die smsjes van ^^ hierboven. Ik heb er nu 220 instaan, maar boven de 100-150 is de kans op een crash toch aanmerkelijk groter. De laatste paar dagen heb ik er minder last van, maar ik heb wel is eerder gehad dat ik er 200 in had en toen liep ie zo ongeveer bij 1 op de 5 berichten die ik wilde maken vast. Toen ik die 200 teruggebracht had tot 40, was er geen enkel probleem. Echter...kwam ik weer bij de 140, liep ie weer 2x vast. Dus een vastloper bij het versturen of het lezen van een smsje is in mijn opzicht wel degelijk te wijten aan een groot aantal smsjes in je inbox/outbox/mijn mappen.
[
Voor 17% gewijzigd door
J0YR1D3R op 15-10-2004 17:25
]