Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bedankt voor de tip, heb net ff zitten kijken en dat ziet er zeker goed uit, maar hoeveel moet ie gaan kosten dan? en uitgeklapt zal die best groot zijn, dus eerst maar ff zien of het wat wordt.

btw heeft iemand fw 12(bene-retail uk-fr-nl) online staan want via de siemens site is ie niet vooruit te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 11:47:
ja bedankt voor de tip, heb net ff zitten kijken en dat ziet er zeker goed uit, maar hoeveel moet ie gaan kosten dan? en uitgeklapt zal die best groot zijn, dus eerst maar ff zien of het wat wordt.

btw heeft iemand fw 12(bene-retail uk-fr-nl) online staan want via de siemens site is ie niet vooruit te branden.
Het Grote Sony Ericsson S700i topic

Hij is nu nog redelijk aan de hoge prijs, maar even rustig afwachten lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belt Siemens me gisteren op. Komen ze aankachelen dat mijn imei-code niet klopte.
Nou ja ik opnieuw voorgelezen van de kopie van mijn verstuurde fax.

Hadden ze van "00", "11" gemaakt haha. Echt weirde gozers daar man.

Nu maar hopen dat ik snel mijn toestelcode weer krijg, want met mijn oude telefoon kan ik niets dan enkel telefoneren en sms'en haha.. wel 2 weken stand-by das beter. Niet opladen hehe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik weet niet zo superveel van de sx1 af
misschien kunnen jullie me hiermee helpen..
myn t610 is gisteravond gestolen :'( en wil
ik dus een nieuwe mobiel nu is m'n oog gevallen
op de sx1!
is het een goeie telefoon voor java apps?
en is het menu aanpasbaar? dus kun je er custom themes
opzetten?
alvast bedankt voor eventuele reacties! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles kan en is mogelijk met de SX1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-10 14:26
Als ik gebeld wordt komt mijn beltoon langzaam op (oplopend) terwijl ik em op direct signaal heb staan! :(

Weet iemand hoe dit kan! of zit het em in FW12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog nooit mee gemaakt eerlijk gezegd. Back-up en doe een format hehe. Werkt bijna altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 08:13
Lol, mijn buurjongen heeft zijn sx1 teruggekregen van reparatie... en gratis een toestellock erbij gekregen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Zo, tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maar nu moet het toch echt ;)

Mijn berichten worden niet verzonden maar staan automatisch in de 'wacht'.
Ik kan niet vinden in de instellingen van sms waar ik dit kan veranderen, iemand enig idee?

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me ook een goeie apps site geven voor de sx1
of gewoon een site met games, apps etc. die compatible zyn
met de sx1..
dank je :)

of zit ik nu verkeerd en valt deze post onder een policy van t een of ander? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legale apps niet hehe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan vraag ik naar legale apps :P
anyone?

en mag ik wel vragen of iemand my een niet legale
apps site wil mailen?

en dan de laatste vraag, is het waar dat je met
een bepaalde app je tv kan tunen?
ik heb wel een .sis app gezien maar ondersteund
de sx1 dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
.sis worden inderdaad ondersteund door de SX1, dit zijn symbian installer bestanden. Let wel goed op dat je het goede sis bestand pakt, dat je niet een sis neemt voor alleen symbian 7.0, de sx1 draait namelijk op Symbian 6.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 14:02:
en dan de laatste vraag, is het waar dat je met
een bepaalde app je tv kan tunen?
ik heb wel een .sis app gezien maar ondersteund
de sx1 dat?
Zoek naar Infrared Remote Control op http://my-symbian.com/main/index.php ja zoals hierboven ook wordt aangegeven worden Symbian installatie bestanden door een Symbian telefoon als de SX1 geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

zyn dat legale apps?? :+

Modbreak:doe dat eens niet? :/
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 68% gewijzigd door Korakal op 10-10-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

D'r staat een file bij met een serial nummer voor een of ander mp3 ding.. Wat denk je? :P

quote 'm dan ook niet ...

[ Voor 25% gewijzigd door Korakal op 10-10-2004 19:54 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 23:21:
ok ik weet niet zo superveel van de sx1 af
misschien kunnen jullie me hiermee helpen..
myn t610 is gisteravond gestolen :'( en wil
ik dus een nieuwe mobiel nu is m'n oog gevallen
op de sx1!
is het een goeie telefoon voor java apps?
en is het menu aanpasbaar? dus kun je er custom themes
opzetten?
alvast bedankt voor eventuele reacties! :)
'
Nee je kan geen customtheme's op je SX1 zetten. Er bestaat een programma waarmee je het een en ander aan kan passen maar persoonlijk vind ik dat gruwelijk bagger en ik denk dat meer mensen dat vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

megter schreef op 08 oktober 2004 @ 12:39:
Zo, tijdje geleden dat ik hier gepost heb, maar nu moet het toch echt ;)

Mijn berichten worden niet verzonden maar staan automatisch in de 'wacht'.
Ik kan niet vinden in de instellingen van sms waar ik dit kan veranderen, iemand enig idee?
Schopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Enigste dingen die ik kan bedenken in dat geval zijn:

- Je berichtencentrale staat niet goed zodat je smsje niet verstuurd kunnen worden (dit lijkt me sterk omdat ze in de wacht gaan en niet mislukken bij het verzenden)
- Je verstuurd via de verkeerde verbinding (niet via GSM maar via GPRS ofzo)
- Je hebt geen dekking :?

Want ik kan ook zo snel geen instelling vinden en volgens mij bestaat die instelling ook niet...ga nog ff kijken, maybe dat iemand anders een oplossing weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alle providers sturen een berichtbevestiging. Hierdoor weet je GSM niet dat het bericht aangekomen is en denkt hij dat het bericht nog onderweg is.
Bij KPN is dit bijvoorbeeld zo. Je kunt wel een code voor het 06 nummer ingeven, weet niet weer welke, om toch een berichtbevestiging te onvangen.

Ik vraag mij ineens af of ik het goed begrepem heb. Komen je berichten dan ook niet aan? Want als ze niet aankomen heb ik niets gezegd en weet ik het ook niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• :murb:
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 18:03

:murb:

@murb.nl

Voor software zou iedereen hier es kunnen kijken:

http://www.symbianwiki.com/Series60Software?v=qrw

Ver van complete lijst, maar mocht je meer weten, vul het aan zou ik willen aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Probleem is dus dat als op verzenden klik, mijn bericht in de outbox terecht komt ipv verzonden items.
In de map outbox moet ik nog eens op zenden drukken, dan pas wordt het bericht verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst een bluetooth adapter gekocht, nu vroeg ik me af of iemand weet waar ik (free) software hiervoor kan vinden. Ik heb o.a. gehoord dat je vanaf de SX1 de winamp op de computer kan regelen. Weet misschien iemand waar ik deze software (of andere) kan vinden? Of dat het misschien gemaild kan worden? Ik heb al lopen zoeken, maar kan het niet echt vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
2 posts boven je staat nog een link met gratis software.
1 van de programma's is (quote van die website):
BeMused – (license: GPL) Control your music collection and more from your phone using Bluetooth
maar hier staat de link ook, scheelt je weer een keer klikken :) .
bemused

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi mensen

Ik ben echt lang niks gepost maar ik had mijn telefoon opestuurd gehad inverband met stof onder het scherm en nu krijg ik hem terug en stof is compleet weg maar ik checkte ff wat er nu voor een firmware opstaat en zie ik 14 :) staan ik wist nog niet eens dat deze uit was dus bij deze weten jullie dat nu ook.
gr's Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

ben ik weer emh ik had een vraag ik heb net mijn contact personen er weer ingezet maar ik wil ze graag op mijn simkaart hebben maar ik kan dit wel 1 voor een doen of weet iemand een manier om dit tegelijk te doen? (ik heb geprobeerd ze allemaal te selecteren maar dan kan ik niet meer vor die optie kiezen iemand een idee ik hoor het wel )

gr's Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
In de FAQ staat hierover het volgende:

Kan je alle telefoonnummers van je SIM kaart in 1 keer kopiëren naar het telefoon geheugen of andersom?
Het is niet mogelijk alle entries in het telefoongeheugen tegelijkertijd naar het SIM geheugen te kopiëren. Voor het kopiëren van één entry in het telefoongeheugen naar het SIM geheugen gebruik:
Menu / Contacten / Opties / Openen / Opties / Kopieer naar SIM
Voor het kopiëren van alle entries in het SIM geheugen naar het telefoongeheugen gebruik:
Menu / Extra / SIM-telfnb. / Opties / Markeren aan/uit / Alle markeren / Opties / Kopie naar contact.

Die optie zou moeten werken volgens mij... En over je firmware, wat is de naam van je firmware? Bijvoorbeeld SX1_BENE-RETAIL-uk-fr-nl_12_0001?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn sx1 opgehaald bij de dealer omdat de verlichting van mijn toetsen kaopot waren en nu staat er tot mijn verbazing een nieuwe firmware op, namelijk versie 14!!!!! Hij zal dus denk zo spoedig mogelijk ook te downloaden zijn. Ik ga nu er mee aan de slag en vertel later wel ff wat de verbeteringen zijn en wat niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

megter schreef op 11 oktober 2004 @ 20:32:
Probleem is dus dat als op verzenden klik, mijn bericht in de outbox terecht komt ipv verzonden items.
In de map outbox moet ik nog eens op zenden drukken, dan pas wordt het bericht verzonden.
Ok, FW opnieuw erop gezet, foon geformatteerd. Nu doet ie 't weer.
Misschien kwam het omdat er bijna 1000 berichten in m'n inbox stonden....
Na het herstellen zullen we 't weten!

edit: En ja, ook na het herstellen werkt alles weer vlekkeloos. Geweldig, die backup/restore functie!

[ Voor 12% gewijzigd door megter op 13-10-2004 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1000 berichten gek :|.. eens is het op he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik had hetzelfde probleem de laatste paar dagen, maar ik zat toch echt op de 300 berichten. Hij begon, op het laatst een systeemfout te geven. Ik wilde de phone rebooten, maar hij startte niet meer op (wit scherm, een keiharde Nintendo 8 bit achtige piep en meteen uit). Gelukkig werkt dat formatteren altijd. :) Was alleen wel al mn recente telefoonnummers kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter

megter

Ik zeg maar zo....

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 14:42:
1000 berichten gek :|.. eens is het op he ;)
1000 berichten zijn < 500kb :) Er is nog wel een mb'tje of 2 vrij op m'n foon hoor!
Kheb nl. maar 3 apps geïnstalleerd, en die staan allemaal op mmc.

Ben benieuwd bij hoeveel berichten hij écht traag gaat worden!

[ Voor 29% gewijzigd door megter op 13-10-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 22:12

sjirafje

No inspirational quotes here

Ik ben sinds gisteren ook de trotse bezitter van een sx1 :*)
Helaas heb ik al meteen een paar vraagjes:

Ik heb het progje psiloc IR remote control geinstalleerd, maar ik snap er niets van. Is er iemand die ervaring heeft met dit programmatje? Ik kan namelijk nergens op internet een "handleiding" van het programma vinden.

Mijn lader maakt geluidjes. Is dat normaal? Of moet ik er mee terug?

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
kheb er nu ongeveer 1350 berichten in staan en de sx1 werkt nog steeds. wel af en toe een crash maar weet niet of dat aan het aantal berichten te wijten is. Wel irritant dat je boven de 1000 smsjes niet meer kan zien hoeveel het er precies zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha breezers hier haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook verschil tussen de verschillende
merken mmc cards voor in de sx1?

ik wil graag een kaarje van 128mb kopen
maar er zyn nogal wat verschillende merken..
een goedkope is de: OEM FLASH memory Multimedia Card 128Mb
die kost 17.25 by memoryplus, is dat een goede koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 12:30:
Toch een bugje in fw12...

Elke keer als ik het toestel uitzet en vervolgens aan dan staat mijn tijd 1 uur vooruit en de datum 1 dag 8)7

En nog steeds die backup niet correct teruggezet

Datasuite nieuwste versie geinstalleerd nadat ik de oude had verwijderd.
Vind ie in C;... mijn documenten nog een oude versie (11 mei)
Map backup aangepast, en daar vindt ie de nieuwe van 25 juni

Denk van, OK, hup back up erop, weer die f*****g oude backup er op.

Ga alles maar weer uninstallen en elke verwijzing weghalen, laatste backup veilig stellen en opnieuw datasuite installen.

Zie ook in deel III, weet iemand hoe je op een andere manier de "dat.files" kan lezen/openen.
Die files staan in je backupmap.
Ik heb dus hetzelfde probleem en ik word er helemaal gek van. Elke keer als ik mijn telefoon uitzet en dan weer aanzet gaat de tijd een paar uur vooruit. Heel erg irritant. Ik ben benieuwd of dit nog gefixt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
sjirafje schreef op 13 oktober 2004 @ 21:06:
Ik ben sinds gisteren ook de trotse bezitter van een sx1 :*)
Helaas heb ik al meteen een paar vraagjes:

Ik heb het progje psiloc IR remote control geinstalleerd, maar ik snap er niets van. Is er iemand die ervaring heeft met dit programmatje? Ik kan namelijk nergens op internet een "handleiding" van het programma vinden.

Mijn lader maakt geluidjes. Is dat normaal? Of moet ik er mee terug?
De werking is vrij simpel. Je start het programma, drukt op de linker softkey voor het menu en je kiest voor selecteer apparaat. Vervolgens komt er een lijstje met merken, daaruit kies je je merk, bijvoorbeeld sony. Dan kies je welk apparaat je wilt bedienen, bijvoorbeeld een TV. Vervolgens slaat het programma deze keuze op bij de preset waar je je op dat moment bevond.

Afbeeldingslocatie: http://www.psiloc.com/img_upload/irRemote2_2.jpg

Door deze te selecteren en te openen (dit doe je door op je joystick te drukken) en vervolgens te kiezen voor een van de mogelijkheden van de remote (bijvoorbeeld harder zetten van volume) kun je je tv bedienen.

Afbeeldingslocatie: http://www.psiloc.com/img_upload/irRemote3.jpg

Over je lader, mijn lader maakt ook vage geluiden, vooral als ie bijna vol zit. Ik weet niet of het schadelijk is of wat ook, het is wel apart. Of er mere mensen zijn weet ik in ieder geval niet. De lader is exact hetzelfde als die van de Siemens A52 van mn moeder, deze ga ik denk binnenkort een keer proberen of die ook die vage geluiden maakt :)

En ehm, over die smsjes van ^^ hierboven. Ik heb er nu 220 instaan, maar boven de 100-150 is de kans op een crash toch aanmerkelijk groter. De laatste paar dagen heb ik er minder last van, maar ik heb wel is eerder gehad dat ik er 200 in had en toen liep ie zo ongeveer bij 1 op de 5 berichten die ik wilde maken vast. Toen ik die 200 teruggebracht had tot 40, was er geen enkel probleem. Echter...kwam ik weer bij de 140, liep ie weer 2x vast. Dus een vastloper bij het versturen of het lezen van een smsje is in mijn opzicht wel degelijk te wijten aan een groot aantal smsjes in je inbox/outbox/mijn mappen.

[ Voor 17% gewijzigd door J0YR1D3R op 15-10-2004 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net mn sx1 van de postbode gekregen!! :*)

maar nu heb ik em opgestart en dan komt eerst zo'n gezicht en dan een wit scherm maar dat witte scherm is er nu al ongeveer 10 minuten 8)7
is dit normaal de eerste keer?

kan iemand me pleassse helpen??

edit:
inmiddels heb ik nu zo'n 5 uur het witte scherm :'(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2004 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 11:25:
ik heb net mn sx1 van de postbode gekregen!! :*)

maar nu heb ik em opgestart en dan komt eerst zo'n gezicht en dan een wit scherm maar dat witte scherm is er nu al ongeveer 10 minuten 8)7
is dit normaal de eerste keer?

kan iemand me pleassse helpen??

edit:
inmiddels heb ik nu zo'n 5 uur het witte scherm :'(
doe em ff formatten dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op 16 oktober 2004 @ 17:37:
[...]
doe em ff formatten dan
heb ik al geprobeerd maar werkt niet..hy gaat niet eens formatteren :|

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 17:50:
[...]

heb ik al geprobeerd maar werkt niet..hy gaat niet eens formatteren :|
Je kunt proberen om de rode ophangen toets enkele seconden in te drukken. Als het ggoed is start ie dan opnieuw op. Of heb je dat al gedaan? En gewoon de batterij er uit halen en dan opnieuw proberen?

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjirafje schreef op 17 oktober 2004 @ 16:41:
Je kunt proberen om de rode ophangen toets enkele seconden in te drukken. Als het ggoed is start ie dan opnieuw op. Of heb je dat al gedaan? En gewoon de batterij er uit halen en dan opnieuw proberen?
ik kan zolang op de rode toets drukken als ik wil maar er gebeurd niks..en ik heb ook al een paar keer de battery eruit gehaald en opnieuw geprobeerd maar dat werkt ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 18:17:
[...]

ik kan zolang op de rode toets drukken als ik wil maar er gebeurd niks..en ik heb ook al een paar keer de battery eruit gehaald en opnieuw geprobeerd maar dat werkt ook niet..
mjah dan denk ik dat je de lul bent en je SX1 op kan sturen...welkom in de wondere wereld van siemens :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook net mijn mob terug van siemens na een "dikke"accu. Zat een bobbel in en heb een nieuwe gekregen ivm garantie....ze hebben ook gelijk even op verzoek het stof onder mijn scherm vandaah gehaald...

Ik draai nu onder FW14, backup van me MMC gehaald en tot nu toe sraait alles vlekkeloos....weet iemand wat er nieuw is bij FW14 in vergelijking met 12?

tweede vraag;

op http://cd-m.gmxhome.de/blackblue.jpg (eerder geplaatste foto in het forum) staat een T-mobile logo in kleur...heeft iemand enig idee hoe je dit doet of waar je dit vandaag kan halen?

Dwin

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg telkens wanneer ik de app Route 66 opstart na een seconde of 5 de melding:
'
Toep. afgesl,
ROUTE66
USER-EXEC 3

Iemand ervaring hiermee?

Heb al verscheidene keren een nieuwe installatie uitgevoerd. Geen effect...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@krak

Inmiddels geen last meer van, maar ik weet niet waarom, zomaar opgelost

Na een aantal maanden spontaan probleem opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Heeft iemand toevallig een applicatie gevonden die je standby scherm verandert in wat je bij de Microsoft mobieltjes en de Sendo X ziet?

EDIT:

Al gevonden ;)

http://www.cibenix.com/ATS60_index.html

of een nog uitgebreider standbyscherm:

http://www.cibenix.com/AD7650_index.html

[ Voor 35% gewijzigd door deuxani op 19-10-2004 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 17:44

sjaak

un giorno credi

Dat zocht ik ook! Handig, ga vanavond eens kijken of het echt wat is, op m'n SPV had je namelijk standaard een uitgebreid homescreen en dat miste ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Whaat!! Dit programma (Active Today) is echt geniaal!!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/ibubic/IMG_1081.jpg

Dat Active Desk vind ik weer te uitgebreid, kan je net zo goed je menu gebruiken. :) Maar Active Today is echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
deuxani schreef op 20 oktober 2004 @ 14:53:
Whaat!! Dit programma (Active Today) is echt geniaal!!

[afbeelding]

Dat Active Desk vind ik weer te uitgebreid, kan je net zo goed je menu gebruiken. :) Maar Active Today is echt een aanrader.
kan je ook instellen dat het de eerste 3 afspraken weergeeft? dus niet alleen vandaag, maar ook zaterdag en zondag als dat de enige afspraken zijn? lijkt mij namelijk wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Zou zeker handig zijn, maar daarvoor is het beeldscherm te klein denk ik. Stel dat je op niet "vandaag" maar vrijdag, zaterdag en zondag op elk van die dagen 1 afspraak hebt staan. Dan moet er dus in het beeld de dagen, de tijden en het onderwerp van de afspraken komen te staan. Zij hebben het nu opgelost door als je met je cursor op vandaag staat (die gele balk dus) dat je met je joystick naar links en rechts kan gaan en zo alle afspraken voor de andere dagen krijgt te zien. De iconen beneden zijn shortcuts naar de betreffende programmas, het MMS, SMS, Email gedeelte is een shortcut naar je berichten en je kan ten alle tijden nieuwe afspraken, taken, memo's toevoegen of een SMS, MMS of email maken via opties. Echt super dit programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met de SX1 en de bluetooth carkit van parrot CK3100.
Ik heb het idee dat die twee niet ideaal met elkaar communiceren. Als ik dit met mijn ´oude´ 6310i doe dan herkent de telefoon meteen dat het een carkit is. Bij de SX1 heb ik het idee dat hij wel merkt dat er een bluetooth device is aangesloten maar hij begrijpt niet dat het om een carkit gaat.

De opties in het bluetooth menu van de SX1 zijn ook niet erg uitgebreid dus daar kan ik weinig mee

Weet iemand hier raad mee!

ps
weet iemand nog een goede ringtone voor de SX1 die goed te horen is, ik heb het idee dat je de ´oude´ ringtones beter hoort

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 16:33:
@krak

Inmiddels geen last meer van, maar ik weet niet waarom, zomaar opgelost

Na een aantal maanden spontaan probleem opgelost
hmm gelukkig, dan wacht ik gewoon wel even :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 13:41:
[...]

hmm gelukkig, dan wacht ik gewoon wel even :D
@krak en iedereen die kleine probleempjes heeft met route66

Ik heb soms ook last van het probleem dat jullie beschrijven. Ga naar de site van route66 en download daar de update (updaten gaat super makkelijk), inmiddels zijn ze bij 1.04. Ze claimen de problemen te hebben verholpen. Ik heb al geupdate maar nog niet getest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien stomme vraag maar er zijn nu al 4 delen als ik nou iets heb gelezen in deel 2 b.v. en ik wil dit terug zien (hoe ik weer een mp3 op mijn telefoon krijg b.v)dan ga ik naar search en druk ik mp3 in maar daar staan wel 40 mp3 dingen in hoe kan ik dit beperken? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 16:15:
Ik krijg telkens wanneer ik de app Route 66 opstart na een seconde of 5 de melding:
'
Toep. afgesl,
ROUTE66
USER-EXEC 3

Iemand ervaring hiermee?

Heb al verscheidene keren een nieuwe installatie uitgevoerd. Geen effect...
Ik krijg deze foutmelding dus ook telkens...
iemand hier raad mee?

Kheb nu de update 1.04 erop gezet, krijg nu deze foutmelding:

Toep. afgesl,
ROUTE66
KERN-EXEC 3

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:07

Animal_X

Rodin

Kan iemand mij vertellen of de SX 1 Music edition ook naar nederland toe komt?

Afbeeldingslocatie: http://www.factory-2-you.de/shop/img/products/SX1-O2F2YMUSIC.jpg
Het gaat dus om deze sexy zwarte versie van de SX1 :9~ :P

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar ik een goede BT gps ontvanger voormijn SX1 kan kopen. Deze wil ik gebruiken voor de route planner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 12:43

timovd

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 19:04:
Kan iemand mij vertellen waar ik een goede BT gps ontvanger voormijn SX1 kan kopen. Deze wil ik gebruiken voor de route planner.
Pricewatch

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 21:59:
mischien stomme vraag maar er zijn nu al 4 delen als ik nou iets heb gelezen in deel 2 b.v. en ik wil dit terug zien (hoe ik weer een mp3 op mijn telefoon krijg b.v)dan ga ik naar search en druk ik mp3 in maar daar staan wel 40 mp3 dingen in hoe kan ik dit beperken? O-)
Staat onderaan in de FAQ van dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien een achterhaalde vraag maar wie wil me een site geven waar ik een beetje normale spellen kan kopen of downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een paar vraagjes waar kan ik een converter downloaden die wmv naar mpeg kan converten en als ik een mp3 naar mijn siemens wil kopieren krijg ik desd2.tmp.xxx te zien kan de mp3 dus niet naar mijnn telefoon kopieen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 17:40:
nog een paar vraagjes waar kan ik een converter downloaden die wmv naar mpeg kan converten en als ik een mp3 naar mijn siemens wil kopieren krijg ik desd2.tmp.xxx te zien kan de mp3 dus niet naar mijnn telefoon kopieen.
woop, verkeerde topic

[ Voor 13% gewijzigd door CyBeR op 24-10-2004 17:54 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Ik heb mijn SX1 nu al een tijdje, maar ik heb nog al vaak het probleem dat als ik bestanden wil verzenden of ontvangen via blauwtand van/naar een andere gsm het geheugen te vol zou zijn voor de "bewerking" Maar ik heb nog 20 mb op mijn geheugenkaart vrij. Ik heb verder nagenoeg geen programma's geinstalleerd.
Wat zou het probleem kunnen zijn? En is hier iets aan te doen? Ik vind dit toch vrij storend.

ps. de bestanden die ik heb geprobeerd te versturen/ontvangen zijn allemaal kleiner dan 5 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Laatst online: 14-09-2023
sjirafje schreef op 24 oktober 2004 @ 19:16:
Ik heb mijn SX1 nu al een tijdje, maar ik heb nog al vaak het probleem dat als ik bestanden wil verzenden of ontvangen via blauwtand van/naar een andere gsm het geheugen te vol zou zijn voor de "bewerking" Maar ik heb nog 20 mb op mijn geheugenkaart vrij. Ik heb verder nagenoeg geen programma's geinstalleerd.
Wat zou het probleem kunnen zijn? En is hier iets aan te doen? Ik vind dit toch vrij storend.

ps. de bestanden die ik heb geprobeerd te versturen/ontvangen zijn allemaal kleiner dan 5 mb.
Als je iets via BT naar je toestel verstuurd, dan komt het op het toestel geheugen binnen, dus moet je voldoende toestel geheugen vrij hebben. Aangezien dit toestel geheugen slechts 3,7 à 3,8 MB is (fabriek af), is het niet mogelijk bestanden die groter zijn te ontvangen.
Je zult het dus via de bijgeleverde data-kabel of kaartlezer van je MMC op je toestel moeten zetten.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

wout-hugo schreef op 24 oktober 2004 @ 20:38:
[...]

Als je iets via BT naar je toestel verstuurd, dan komt het op het toestel geheugen binnen, dus moet je voldoende toestel geheugen vrij hebben. Aangezien dit toestel geheugen slechts 3,7 à 3,8 MB is (fabriek af), is het niet mogelijk bestanden die groter zijn te ontvangen.
Je zult het dus via de bijgeleverde data-kabel of kaartlezer van je MMC op je toestel moeten zetten.
Is het ook niet mogelijk om (dmv een programma'tje) in te stellen dat dit niet via het toestel geheugen maar via het mmc geheugen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Jaa, dat kan heb ik begrepen. Weet alleen niet meer met welk progje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wout-hugo schreef op 24 oktober 2004 @ 20:38:
[...]

Ik kan me hier bij aansluiten. Ik zou echt overwegen om een externe kaartlezer te kopen. Kost niet echt veel (minder dan 20 Euro), zo geïnstalleerd en werkt supersnel en zonder problemen. Dat scheelt je een boel gepruts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 19:24:
[...]

Ik kan me hier bij aansluiten. Ik zou echt overwegen om een externe kaartlezer te kopen. Kost niet echt veel (minder dan 20 Euro), zo geïnstalleerd en werkt supersnel en zonder problemen. Dat scheelt je een boel gepruts...
heb ik ook in me laptop,geloof me is echt een aanrader om je mmc mee vol te raggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het doorspitten van dit topic & voorgaande delen toch nog ff snel een nOOb vraagje jongens.

Mijn t68i loopt op laatste benen (Letterlijk! zonder frontje e.d. :D) Maar kan ik mijn gehele contact boek via BT overzetten denken jullie? Ik heb geen zin om 150-200 contacten over te typen in de SX1 :D

En hij is nu te koop bij de webshops voor ronde de €250 dus dat is wel de moeite waard zeg ik. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 10:04:
Na het doorspitten van dit topic & voorgaande delen toch nog ff snel een nOOb vraagje jongens.

Mijn t68i loopt op laatste benen (Letterlijk! zonder frontje e.d. :D) Maar kan ik mijn gehele contact boek via BT overzetten denken jullie? Ik heb geen zin om 150-200 contacten over te typen in de SX1 :D

En hij is nu te koop bij de webshops voor ronde de €250 dus dat is wel de moeite waard zeg ik. Thnx!
persoonlijk moet ik zeggen dat ik het niet zeker weet maar ik gok van niet. Dit i.v.m. het feit dat jouw sony geen symbian heeft. Echter zou je de simkaart in de SX 1 kunnen doen en dan zou je de contacten wel kunnen kopieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
Aghanim schreef op 27 oktober 2004 @ 10:36:
[...]

persoonlijk moet ik zeggen dat ik het niet zeker weet maar ik gok van niet. Dit i.v.m. het feit dat jouw sony geen symbian heeft. Echter zou je de simkaart in de SX 1 kunnen doen en dan zou je de contacten wel kunnen kopieren
of gewoon eerst de t68i met outlook synchen en vervolgens de sx1
of de contacts oversturen via infrarood/bluetooth (weet niet meer zeker of dat kan met t68i, maar ik dacht van wel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over games gesproken kan op internet nergens vinden waar ik bevoorbeeld skyforce kan kopen zonder visa kaart zou ook graag een paar spellen willen hebben voor mijn baas te vervelen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
http://my-symbian.com/7650/applications/index.php

Hier kan je zo een beetje elk programma en elke game vinden die er bestaat en em ook meteen kopen. Have fun. :)

Oh ja.. en dit het programmaatje waarmee je toch grote bestanden kan ontvangen op je MMC in plaats van je C drive:

http://users.otenet.gr/~bobotis/s60tools/MsvDriveE.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 12:43

timovd

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 11:39:
[...]

Ik krijg deze foutmelding dus ook telkens...
iemand hier raad mee?

Kheb nu de update 1.04 erop gezet, krijg nu deze foutmelding:

Toep. afgesl,
ROUTE66
KERN-EXEC 3
ik ook.
heb je een legale versie?
tijsco schreef op 27 oktober 2004 @ 11:03:
[...]

of gewoon eerst de t68i met outlook synchen en vervolgens de sx1
of de contacts oversturen via infrarood/bluetooth (weet niet meer zeker of dat kan met t68i, maar ik dacht van wel.)
Mijn idee. Moet gewoon kunnen. Welke (mp) kan tegenwoordig niet met outlook synchroniseren?

[ Voor 39% gewijzigd door timovd op 27-10-2004 21:18 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he je ook weer een creditcart voor nodig ben maar een boer met een bankpasje. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

deuxani schreef op 27 oktober 2004 @ 21:08:
http://my-symbian.com/7650/applications/index.php

Hier kan je zo een beetje elk programma en elke game vinden die er bestaat en em ook meteen kopen. Have fun. :)

Oh ja.. en dit het programmaatje waarmee je toch grote bestanden kan ontvangen op je MMC in plaats van je C drive:

http://users.otenet.gr/~bobotis/s60tools/MsvDriveE.zip
Geweldig! Ik ga dit weekend kijken hoe goed het werkt. En daarna waarschijnlijk een grotere mmc kopen :)

De reden dat ik hier om vroeg is eigenlijk om in de kroeg filmpjes en mp3-tjes naar elkaar te versturen. Thuis doe ik de mmc in mijn digitale camera die ik op een usb-poort zit aangesloten, werkt ook prima. (stuk sneller dan via de datakabel en de software van de gsm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik .avi-files afspelen op mijn SX1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• :murb:
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 18:03

:murb:

@murb.nl

Avi files dien je eerst naar een mobiel formaat te converteren; 3GP. Dit kan b.v. met Quicktime Pro en er zijn vast diverse andere utils. Bepaalde real media kan ook. Helix (opensource doorontwikkeling van RealPlayer) biedt de meeste mogelijkheden:
https://symbian.helixcomm...1_0_hxplay_rel_notes.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thank you :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Neeneeneeneenee, wacht!!! Vergeet 3GP! Wil je high quality full screen avi's bekijken (bijvoorbeeld series, dvd's, etc.) dan moet je gewoon even Smartmovie downloaden. Is echt het allerbeste programma daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OurLadyPeace
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-12-2024
ik had me telefeoon opgeladen, zet hem vanochtend aan, toets pincode in ga verder, schermpje met de tijd komt, krijg ik ineens: App. closed MsvServer, en nu doet ie dus niks meer...kan ik um nu weer gaan formatteren? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 29 oktober 2004 @ 11:52:
Neeneeneeneenee, wacht!!! Vergeet 3GP! Wil je high quality full screen avi's bekijken (bijvoorbeeld series, dvd's, etc.) dan moet je gewoon even Smartmovie downloaden. Is echt het allerbeste programma daarvoor.
Ow damn _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ dank dank dank dank dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een aantal weken in het bezit van een SX1 in combinatie met Route66. Nadat ik firnware 12 heb geplaatst en hierna een format uit heb gevoerd is de SX1 erg stabiel geworden. Er is echter nog een probleem waarvan ik de oplossing niet hebben kunnen achterhalen.

De tijdinstelling is niet stabiel. Na het uitzetten en/of reboot verspringt de tijd standaard naar de hudige tijd + 2 uur en ~20 min. Dit is geheel onafhankelijk van de worldclock instelling. Zet ik de tijd op bijv. New York dan nog staat hij na een restart op Nederlandse tijd + 2:20.

Al Bundy.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 17:44

sjaak

un giorno credi

Heb je de synchronisatie met netwerk ms aanstaan? En dat icm met dat de instelling bij de World clock niet op nederland staat? Dat had ik namelijk. Even mee zoet geweest maar nu gewoon altijd normale tijd.

Worldclock staat onder Extra, Synchronisatie staat onder Instellingen -> Instelling. -> Datum & Tijd -> Autom. tijd aanp. (die moet op nee staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mn sx1 nu een paar dagen..en kheb n vraagje:
hoe kan ik zien welke apps en/of games er nog draaien
op de achtergrond?

laat maar heb em al...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat hebben jullie eigenlyk voor sms toon?
want die van my hoor ik nooit :(

of heeft iemand een link naar een goede site
met (bericht)tonen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik heb eigenlijk zelden mn geluid aan, staat 9/10x op tril. Als ik een beltoon aan heb is het de standaard SiemenSwing,mid toon, de berichttoon die ik gebruik is poly_ring_deep.mid. Volgens mij kun je elk willekeurig .mid bestand gebruiken voor een beltoon. Ik vind het wel vervelend dat de ringtones oplopend zijn, van mij mag ie wel meteen op vol volume eigenlijk..

Leuke (Photoshop) foto die ik van de week gemaakt had met mn SX1:

Afbeeldingslocatie: http://img51.exs.cx/img51/1615/fietspad.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is ook zo dat je elke .mid of .wav als beltoon kunt gebruiken..
maar vaak hoor ik em niet dus moet en goed harde hebben!

en van my mag dat oplopende ook wel weggelaten worden voortaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Hallo. Ist de grote vriend er weer eens. Even een kleine bevinding laten zien, heb behoorlijk wat gelezen in dit topic, maar weet niet zeker of het al aan bod is geweest; Siemens Nederland in Zoetermeer heeft firmware 14 BENE, dus wanneer je je telefoon wil laten updaten naar fw14 BENE, opsturen die handel zou ik zeggen. Firmware 14 heeft overigens ten opzichte van firmware 7 wel nog steeds het lage volume die bij firmware 10 is geintroduceerd.

Firmware 15 daarentegen (die nog niet beschikbaar is bij Siemens) heeft weer het oude volume! Ter hoogte van firmware 7, misschien een tikkeltje lager. Maar zeker hoger dan firmware 10/12/14. Dus ik zou zeggen, probeer firmware 15 te bemachtigen; hij is nog niet in het nederlands beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 15:02
Vraagje, kun je ook normale oordopjes op deze telefoon aansluiten om bijv mp3tjes te luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Normaal gesproken is dat niet mogelijk omdat er een aparte stekker gebruikt wordt, met dit ding: http://www.mobiltec24.de/singlearticle.php?ArtNr=13916 zou het wel mogelijk moeten zijn :)
Edit: ding kost trouwens €13,50

[ Voor 9% gewijzigd door J0YR1D3R op 01-11-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
three2five schreef op 01 november 2004 @ 01:31:
Hallo. Ist de grote vriend er weer eens. Even een kleine bevinding laten zien, heb behoorlijk wat gelezen in dit topic, maar weet niet zeker of het al aan bod is geweest; Siemens Nederland in Zoetermeer heeft firmware 14 BENE, dus wanneer je je telefoon wil laten updaten naar fw14 BENE, opsturen die handel zou ik zeggen. Firmware 14 heeft overigens ten opzichte van firmware 7 wel nog steeds het lage volume die bij firmware 10 is geintroduceerd.
[...]
Heb je toevallig ook een lijstje met de verbeteringen van FW14 t.o.v. FW12?

edit:

Ik heb net gelijk even met de Siemens klantenservice gebeld (aangezien ik mijn toestel nog niet terug heb van de reparatie, sinds 21 september).
Ze wist mij te vertellen dat FW14 inderdaad de nieuwste was, maar het verschil t.o.v. FW12 was voor alsnog onbekend. Daarnaast werd FW14 hoogst waarschijnlijk niet op internet geplaatst, omdat de verbetering (waarschijnlijk) minimaal zou zijn.
Mijn toestel was gelukkig de 29e terug gestuurd (ik krijg een nieuwe :)). Zal me benieuwen welke FW ik erop heb :).

[ Voor 30% gewijzigd door wout-hugo op 01-11-2004 12:09 ]

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 14:49:
Ik ben momenteel bezig mijn telefoon te laten communiceren met mijn pc maar dit wil niet geheel lukken. Ik heb eerst gewoon de programma's van de bijgeleverde cd-rom geinstalleerd en vervolgens de usb kabel in mijn computer en telefoon gestopt. Vervolgens kreeg ik direct een foutmelding van windows (XP pro) dat het programma mRouter een fout heeft begaan. Waardoor ik het programma moet afsluiten en geen toegang heb tot mijn telefoon. :'(

Om er toch even zeker van te zijn dat het aan mijn pc ligt en niet aan de kabel of telefoon heb ik het ook even op een andere pc geinstalleerd en daar deed ie het wel correct. En stond mijn siemens bij apperaatbeheer geinstalleerd als modem, evenals op mijn eigen computer (dus zonder fouten).

Ik heb toen de helpdesk aan de lijn gehad maar die wisten mij niet meer te vertellen dan opnieuw installeren en nogmaals proberen (wat ik uiteraard al lang gedaan had en tevens al andere data suite versies geprobeerd). Hierna heb ik de openings post op dit forum doorgelezen maar ook geen oplossing gevonden.

Nu hoop ik dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben gehad en een oplossing voor mij weten.

Alvast bedankt, Tom
Ik heb dus precies hetzelfde probleem :'( , iemand misschien een betere oplossing dan die helpdesk van siemens???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nwe computer kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
wout-hugo schreef op 01 november 2004 @ 11:19:
[...]

Heb je toevallig ook een lijstje met de verbeteringen van FW14 t.o.v. FW12?

edit:

Ik heb net gelijk even met de Siemens klantenservice gebeld (aangezien ik mijn toestel nog niet terug heb van de reparatie, sinds 21 september).
Ze wist mij te vertellen dat FW14 inderdaad de nieuwste was, maar het verschil t.o.v. FW12 was voor alsnog onbekend. Daarnaast werd FW14 hoogst waarschijnlijk niet op internet geplaatst, omdat de verbetering (waarschijnlijk) minimaal zou zijn.
Mijn toestel was gelukkig de 29e terug gestuurd (ik krijg een nieuwe :)). Zal me benieuwen welke FW ik erop heb :).
Het schijnt dat bij de officielere versie betere support is voor programma's die 4096 (lees n-gage) ondersteunen. Ikzelf heb dus niet officiele versie's op mijn telefoon staan en waarschijnlijk een beta van 14 gehad op mijn telefoon. Alleen een beetje raar dat ook firmware 15 nog steeds bij dezelfde spellen baggerbeeld geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
three2five schreef op 01 november 2004 @ 14:51:
[...]

Het schijnt dat bij de officielere versie betere support is voor programma's die 4096 (lees n-gage) ondersteunen. Ikzelf heb dus niet officiele versie's op mijn telefoon staan en waarschijnlijk een beta van 14 gehad op mijn telefoon. Alleen een beetje raar dat ook firmware 15 nog steeds bij dezelfde spellen baggerbeeld geeft...
Hoe kom je eigenlijk bij die informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Aaah...wat fijn...Net m'n SX1 binnen met nieuw binnenwerk en ongerepareerde head-set |:(
Bel ik ze op, krijg ik zo'n graftak aan de telefoon, "aah wat jammer meneer...dan stuurt u hem toch even opnieuw op? Dan zullen we er nogmaals naar kijken" :Z En dit terwijl één week na verzending een mevrouw aldaar in de computer uitdrukkelijk heeft vermeld dat de headset óók kapot was (na telefonisch verzoek van mijn kant)...Grrr... :X

[ Voor 4% gewijzigd door wout-hugo op 01-11-2004 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
three2five schreef op 01 november 2004 @ 14:51:
[...]
Ik heb hem er overigens op staan, de nieuwe FW14..maar merk nog geen verschil met FW12..

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.