Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 08:13
porto33 schreef op 31 augustus 2004 @ 17:34:
ik vind dat niveau de laatste weken hier aardig gedaald zijn. In deel 1, 2, 3 en de helft van 4 kom ik vrijwel geen ordinair geschreeuw naar elkaar tegen. Heb t idee dat met de komst van enige lieden het gedoe zo'n beetje is begonnen, lieden die snel op hun p*k getrapt blijken te zijn. Mag ik jullie eraan herinneren dat dit gewoon een praatforum is en geen regeringsdebat?? Als je zonodig wilt happen bij elk in jouw ogen verkeerd woord van een ander verwijs ik je graag naar de vele nieuwsgroepen op usenet die hier speciaal voor aangemaakt zijn! Daar kun je je lol op, hier hebben we het alleen over de SX 1, zijn accessoires, gebreken, tips & trucs, vragen en antwoorden...

laten we t dus wel on-topic houden of gewoon niet antwoorden! :)

dank u zeer beleefd.
Je doet nu zelf vrolijk mee, terwijl het net gestopt was.
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 18:02:
[...]

hmm ik hoor allemaal hele goede dingen over siemens service, en ik heb ook goede ervaringen behalve jij. Maar ja niemand is perfect he ;)
Heb je mijn klaagzangen niet gehoord dan? in totaal de afgelopen 9 maanden is mijn sx zelf 2 maanden weg geweest, mijn headset daarnaast ook iets van 3 maanden. Oftewel, sx1 3 keer opgestuurd, en headset 5 (!) keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een klein vraagje over het sms rapport in combinatie met KPN, ik had er al eerder over gevraagd maar hoorde toen van iemand dat het in combinatie met Vodafone wel werkt. Mijn vraag is dan ook: heeft er iemand van jullie KPN en werkt bij jou het sms rapport. Bij mij blijft ie namelijk staan op onderweg en verder niks, en dat vind ik behoorlijk onhandig.

Als ik mijn oude vodafone kaart erin steek werkt het echter prima, en ik hoor van andere mensen met KPN (andere telefoons, Samsung A800 en Nokia 7250i) dat het wel werkt. Ligt het nu aan de telefoon, of ligt het aan KPN dat het daar niet mee werkt? Ben benieuwd.

Verder erg tevreden over mijn SX1 (hoor veel ontevreden reacties...) werkt prima, snel en loopt ook niet vaak vast (in de dikke maand dat ik het toestel heb 3x of zo.) met firmware 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op 31 augustus 2004 @ 19:33:
[...]

ff uitzoeken wat de code is? Hoe de h*ll kan je de code uitzoeken? En als ik mijn software update, hoe kan ik dan weten dat de code standaard weer 12345 wordt als dat nergens staat? En geloof me Rightone_, dat drie keer echt niets is... als je je code vergeten bent, ben je dus gewoon geld kwijt, voor niks in feite terwijl dat helemaal niet hoeft!!! En hoezo heeft Siemens de beste service? Heb je de service van - pak 'm beet- Samsung, Sony Ericsson, Nokia, Sendo, Nec, Panasonic etc. al ondergaan dan? ;)
Bij samsung had mijn vriend een keer via telefoon winkel opgestuurd, ze deden moeilijk...
Bij nokia stuurde een keer mijn vader, kwam er een kapotte toestel terug
SE weet ik niet maar bij FW updates moet je naar een service point..
Tja de rest, weet ik niet. Maar siemens heeft geen slechte klantenservice...
three2five schreef op 31 augustus 2004 @ 22:17:
[...]

Je doet nu zelf vrolijk mee, terwijl het net gestopt was.

[...]

Heb je mijn klaagzangen niet gehoord dan? in totaal de afgelopen 9 maanden is mijn sx zelf 2 maanden weg geweest, mijn headset daarnaast ook iets van 3 maanden. Oftewel, sx1 3 keer opgestuurd, en headset 5 (!) keer.
haha hoe kon ik jouw vergeten B)
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 22:40:
Ik heb nog een klein vraagje over het sms rapport in combinatie met KPN, ik had er al eerder over gevraagd maar hoorde toen van iemand dat het in combinatie met Vodafone wel werkt. Mijn vraag is dan ook: heeft er iemand van jullie KPN en werkt bij jou het sms rapport. Bij mij blijft ie namelijk staan op onderweg en verder niks, en dat vind ik behoorlijk onhandig.

Als ik mijn oude vodafone kaart erin steek werkt het echter prima, en ik hoor van andere mensen met KPN (andere telefoons, Samsung A800 en Nokia 7250i) dat het wel werkt. Ligt het nu aan de telefoon, of ligt het aan KPN dat het daar niet mee werkt? Ben benieuwd.

Verder erg tevreden over mijn SX1 (hoor veel ontevreden reacties...) werkt prima, snel en loopt ook niet vaak vast (in de dikke maand dat ik het toestel heb 3x of zo.) met firmware 12.
had ik ook, ik deed toen ik mijn sx1 had eerst vodafone simkaart erin, daarna na 2 maanden een kpn simkaart, werkte sms functie niet.
Moet je naar :
menu -> berichten -> opties -> instellingen -> SMS -> Ber. centrale in gebr. -> KPN Mobile :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Hij heeft het daar niet over de verschillende berichtcentrales maar over het niet kunnen ontvangen van statusrapporten; bij je berichten kan je zien of ze afgeleverd zijn en bij kpn blijbkaar niet. Ik zal het morgen even checken met mijn sl45i en een kpn abbo van mijn broer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
three2five schreef op 01 september 2004 @ 00:59:
Hij heeft het daar niet over de verschillende berichtcentrales maar over het niet kunnen ontvangen van statusrapporten; bij je berichten kan je zien of ze afgeleverd zijn en bij kpn blijbkaar niet. Ik zal het morgen even checken met mijn sl45i en een kpn abbo van mijn broer.
Mijn ervaring is dat het gewoon niet werkt. Ik had hiervoor KPN, nu Orange. Het was een van de redenen waarom ik overstapte. KPN biedt geen ondersteuning van statusrapporten. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn luidspreker doet het weer. Bleek dat er een kabeltje onjuist bevestigd was en nu steeds los contact veroorzaakte waardoor ik niets hoorde door de luidspreker.

In plaats van dat opsturen naar Siemens en zo weer ef kwijt zijn gewoon ef zelf gefixed in nog geen 10 minuten zonder de zegel verbroken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankleppe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik heb, wat ik al heb verteld, mn SX1 laten opsturen voor de "Speakerfix". Toen zat er FW12 op, en nu FW12.2

Het verschil is nu dat ik vroeger (met FW12) wel een zoombalkje en nachtmodusicoontje had en met FW12.2 niet...

Is dit ergens in te stellen, of heeft Siemens dat er weer uitgehaald?

<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is naar mijn weten niet in te stellen en zit in de applicatie van de camera zelf.
Misschien kun je de vorige versie installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zo...ben er even niet, kom terug en iedereen is gestrest??? Mmm ja...genoeg over gezegt denk ik.

Weet iemand:

* een .mp3 naar .ogg omzet programma (wat gewoon op de pc kan werken). Want ik vind die oggplayer kewl, maar ja...nu nog .ogg bestanden 8)

* een gratis "goede" mp3 speler (ultramp3 is erg gaaf, maar kost geld). Is er een gratis (freeware, dus niet een geripte versie, want dat mag niet ;)) versie, vervanger???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 12:10:
Zo zo...ben er even niet, kom terug en iedereen is gestrest??? Mmm ja...genoeg over gezegt denk ik.

Weet iemand:

* een .mp3 naar .ogg omzet programma (wat gewoon op de pc kan werken). Want ik vind die oggplayer kewl, maar ja...nu nog .ogg bestanden 8)

http://www.cdex.n3.net/

* een gratis "goede" mp3 speler (ultramp3 is erg gaaf, maar kost geld). Is er een gratis (freeware, dus niet een geripte versie, want dat mag niet ;)) versie, vervanger???

Helaas niet, de standaard MP3 speler schijnt verreweg de beste geluidskwaliteit te leveren. Maar als je OGG gaat gebruiken heb je al helemaal geen MP3 speler meer nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 01 september 2004 @ 07:34:
[...]

Mijn ervaring is dat het gewoon niet werkt. Ik had hiervoor KPN, nu Orange. Het was een van de redenen waarom ik overstapte. KPN biedt geen ondersteuning van statusrapporten. :( :( :(
Toch jammer dat je om die reden weg bent gegaan bij KPN ;)
Het kan namelijk wel, zij het een beetje omslachtig maar ok!

Van de HI site:
Afleverrapport sms

Vraag
Kan ik een afleverrapport ontvangen na het versturen van een sms-bericht?

Antwoord
Wil je een afleverrapport ontvangen van een sms'je? Zet *0# vóór het sms-bericht dat je wilt versturen.
Let op: met Hi PrePay kun je geen afleverrapport ontvangen.

Suc6 ermee :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 14:25:
[...]

Toch jammer dat je om die reden weg bent gegaan bij KPN ;)
Het kan namelijk wel, zij het een beetje omslachtig maar ok!

Van de HI site:
Afleverrapport sms

Vraag
Kan ik een afleverrapport ontvangen na het versturen van een sms-bericht?

Antwoord
Wil je een afleverrapport ontvangen van een sms'je? Zet *0# vóór het sms-bericht dat je wilt versturen.
Let op: met Hi PrePay kun je geen afleverrapport ontvangen.

Suc6 ermee :Y)
Hi is toch nog net ff wat anders dan kpn mobile....misschien dat het daarom niet lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op 01 september 2004 @ 15:28:
[...]

Hi is toch nog net ff wat anders dan kpn mobile....misschien dat het daarom niet lukt
Ten dele waar, maar ok.. even gezocht, dan zou je het volgende kunnen proberen:
Vraag
Hoe vraag ik een statusoverzicht van mijn SMS-bericht aan?

Antwoord
Met een SMS-bericht kunt u bij de SMS-berichtencentrale de status van een verzonden bericht opvragen. Dit gaat als volgt:

maak een nieuw SMS-bericht aan, met als tekst [*STATUS(spatie)nummer waar het bericht naar toe is gestuurd#]
zend dit bericht (de statusopvraag) naar 13 (SMS-berichtencentrale)
na enkele ogenblikken krijgt u een bericht terug waarin u kunt zien of het bericht wel of niet is afgeleverd

Mmmm denk dat dat *0# voor een sms bericht toch makkelijker is........ :+

Wel erg vreemd dat KPN dit niet standaard ondersteund zoals wel het geval is bij T-Mobile en Orange (vodafone en telfort misschien ook wel, maar daar heb ik geen ervaring mee) .

Wederom suc6, en ik ben benieuwd of het ook met *0# kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K*T, kijk wat er met mijn hoofdtelefoon is gebeurd vanochtend:

http://huib.meidoornlaan.net/rightone/oordopjes.jpg

Dat zilvere is gewoon eruit gegaan |:(

:( :(

Hopen dat die nieuwe oordopjes z.s.m uitkomen O-)

BTW mensen die afvragen waarom geen nieuwe FW komt, iemand van club-siemens forum zegt dit:
Development has stopped on SX1 firmware. The Siemens symbian development team are concentrating all their efforts on the successor which will be revealed at the end of the month
Hmmm >:)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 15:38:
Ten dele waar, maar ok.. even gezocht, dan zou je het volgende kunnen proberen:
Vraag
Hoe vraag ik een statusoverzicht van mijn SMS-bericht aan?
Antwoord
Met een SMS-bericht kunt u bij de SMS-berichtencentrale de status van een verzonden bericht opvragen. Dit gaat als volgt:
maak een nieuw SMS-bericht aan, met als tekst [*STATUS(spatie)nummer waar het bericht naar toe is gestuurd#]
zend dit bericht (de statusopvraag) naar 13 (SMS-berichtencentrale)
na enkele ogenblikken krijgt u een bericht terug waarin u kunt zien of het bericht wel of niet is afgeleverd
Mmmm denk dat dat *0# voor een sms bericht toch makkelijker is........ :+

Wel erg vreemd dat KPN dit niet standaard ondersteund zoals wel het geval is bij T-Mobile en Orange (vodafone en telfort misschien ook wel, maar daar heb ik geen ervaring mee).

Wederom suc6, en ik ben benieuwd of het ook met *0# kan :)
Uhm beste mensen? Hallo! Ja, het kan misschien wel, maar dit is toch SUPER omslachtig! Het is van de gekke dat dit nodig is! Voor ieder bericht wat typen... of specifiek de status opvragen moeten van een SMS. Extreem omslachtig en irritant! Het is niet DE reden dat ik weg ging, maar één van de redenen.
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 16:07:
K*T, kijk wat er met mijn hoofdtelefoon is gebeurd vanochtend:
http://huib.meidoornlaan.net/rightone/oordopjes.jpg
Dat zilvere is gewoon eruit gegaan |:(
Jullie zullen het niet geloven... maar... SAME HERE. :( :( :( :( :( :( Godzijdank vond ik het zilveren stukje terug en nu heb ik het maar erop "getweaked" met plakband. 8) 8) 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Barca op 01-09-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen alvast bedankt voor de reply's over het sms afleverrapport. Ik had die functie met *#0 ook al gevonden op de site van KPN, maar dat leek me niet helemaal normaal (dacht dat de telefoon dat er misschien zelf voor moest zetten als je afleverrapport aan had staan...), dus ik hoopte dat er een makkelijkere manier was.

Dan moeten we het maar doen zonder rapport en er maar vanuit gaan dat het bericht aankomt, wel irritant maar ik zit voorlopig nog aan KPN/Hi vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 17:07:
Hey mensen alvast bedankt voor de reply's over het sms afleverrapport. Ik had die functie met *#0 ook al gevonden op de site van KPN, maar dat leek me niet helemaal normaal (dacht dat de telefoon dat er misschien zelf voor moest zetten als je afleverrapport aan had staan...), .
Tja irri is het best wel, aan de andere kant je went er snel genoeg aan... bedoel meestal begin je een sms toch ook met hoi o.i.d. ? in dit geval zet je er dan nog even *0# voor :X
Maar zelf gebruik ik dat *0# alleen als ik zeker wil weten of een bepaalde sms aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 01 september 2004 @ 16:53:
[...]

Uhm beste mensen? Hallo! Ja, het kan misschien wel, maar dit is toch SUPER omslachtig! Het is van de gekke dat dit nodig is! Voor ieder bericht wat typen... of specifiek de status opvragen moeten van een SMS. Extreem omslachtig en irritant! Het is niet DE reden dat ik weg ging, maar één van de redenen.

[...]

Jullie zullen het niet geloven... maar... SAME HERE. :( :( :( :( :( :( Godzijdank vond ik het zilveren stukje terug en nu heb ik het maar erop "getweaked" met plakband. 8) 8) 8)
AHHAHahAHAhhahAHHAHAHA 8)7 , ik heb hem gelijmd _/-\o_ maar ik ga toch die nieuwe ( als die komt ) halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gister een bluetooth dongle aangeschaft...

Verbinding lukt, maar krijg een aantal dingen niet voor elkaar...

Bij het versturen van SX -->> PC = Kan geen verbinding maken
BIj het opzetten van een Seriele bloothooth verbinding om te kunnen internetten krijg ik de volgende melding zodra ik de verbinding accepteer op me SX1:

"De verbing Volledig Bluetooth-omgeving is mislukt: Het externe apperaat heeft de verbinding verbroken"

Daarnaast vraag ik me af hoe het mogelijk is om bestanden direct op me MMC te zetten. Is er helemaal geen programma die simpelweg de SX1 via bluetooth in bv Windows verkenner zet...Want MP3 overzetten via bluetooth lijkt momenteel onmogelijk...

Hopelijk kunnen jullie wat beantwoorden,

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ik heb mijn email proberen te installeren, maar nu kan ik mijn wachtwoord niet invoeren op de SX1 aangezien in mijn wachtwoord ook cijfers voorkomen en die kan ik dan niet invoeren? Heeft iemand nog tips om dit op te lossen? Copy/paste? En zijn er al mensen die hun email werkend hebben gekregen? En welke smtp server moet je gebruiken?

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mighty schreef op 01 september 2004 @ 21:34:
Ik heb mijn email proberen te installeren, maar nu kan ik mijn wachtwoord niet invoeren op de SX1 aangezien in mijn wachtwoord ook cijfers voorkomen en die kan ik dan niet invoeren? Heeft iemand nog tips om dit op te lossen? Copy/paste? En zijn er al mensen die hun email werkend hebben gekregen? En welke smtp server moet je gebruiken?
welke smtp server je moet gebruiken hangt af van je internetprovider. kijk op de website van je provider of bel ze voor de instellingen. Verder is het werkend krijg van email veelvuldig besproken in dit topic en andere topics

[ Voor 8% gewijzigd door Aghanim op 01-09-2004 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Mighty schreef op 01 september 2004 @ 21:34:
Ik heb mijn email proberen te installeren, maar nu kan ik mijn wachtwoord niet invoeren op de SX1 aangezien in mijn wachtwoord ook cijfers voorkomen en die kan ik dan niet invoeren? Heeft iemand nog tips om dit op te lossen? Copy/paste?
Druk de toets langer in en je krijgt het cijfer. :) Werkt ook bij SMS zo. :D
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 18:15:Bij het versturen van SX -->> PC = Kan geen verbinding maken. BIj het opzetten van een Seriele bloothooth verbinding om te kunnen internetten krijg ik de volgende melding zodra ik de verbinding accepteer op me SX1:

"De verbinding Volledig Bluetooth-omgeving is mislukt: Het externe apperaat heeft de verbinding verbroken"

Daarnaast vraag ik me af hoe het mogelijk is om bestanden direct op me MMC te zetten. Is er helemaal geen programma die simpelweg de SX1 via bluetooth in bv Windows verkenner zet...Want MP3 overzetten via bluetooth lijkt momenteel onmogelijk...
Ik heb een Dongle van merk Belkin. Ik krijg dezelfde foutmelding als jou iedere keer als ik naar mijn telefoon connect, maar de verbinding werkt perfect! Ik moet zeggen dat het me een hele dag heeft gekost voordat het werkte. Maar als je alles op "automatische toegang" zet en je paired de devices (geef in de SX1 ook aan dat je de PC altijd access geeft, dat is het makkelijkste)... zou het moeten werken. Tis niet een echte tip... maar... pruts nog een beetje door. ;)

Verder is het inderdaad vervelend dat je niet rechtstreeks naar MMC kan versturen. Ik sluit me aan bij je visie m.b.t. "onmogelijkheid". ;) Zou mooi zijn als hier een tool voor is. Op zoek dan maar. Wie o wie? ;)

Edit: Hier heb je een van mijn prutsposts; misschien dat je er iets aan hebt? ;)
Barca in "Siemens SX1 - Deel 4"

[ Voor 71% gewijzigd door Barca op 01-09-2004 22:30 ]

Verwijderd

JAAAAA JONGES ( thx to three2five ) Ik heb ROUTE 66 2005 BENELUX!!! hij werkt prefect! Dus geen foutmeldingen zoals bij tom tom. DIT is echt gruwelijk!!!
AANRADER!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 18:15:
Sinds gister een bluetooth dongle aangeschaft...

Verbinding lukt, maar krijg een aantal dingen niet voor elkaar...

Bij het versturen van SX -->> PC = Kan geen verbinding maken
BIj het opzetten van een Seriele bloothooth verbinding om te kunnen internetten krijg ik de volgende melding zodra ik de verbinding accepteer op me SX1:

"De verbing Volledig Bluetooth-omgeving is mislukt: Het externe apperaat heeft de verbinding verbroken"

Hopelijk kunnen jullie wat beantwoorden,

Dwin
OK, alles is gelukt, het helpt om een standaard inbelmodem te verwijderen, daardoor komen in een keer alle poorten bij Mrouter te voorschijn. Maar nog beter en misschien wel oud nieuws:

op http://www.intuwave.com/ staat een beta versie van mRouter 3 ! En wat is dat fijn zeg...met een daadwerkelijk menu!

Hopelijk hebben jullie er wat aan...

Dwin

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 00:00:
JAAAAA JONGES ( thx to three2five ) Ik heb ROUTE 66 2005 BENELUX!!! hij werkt prefect! Dus geen foutmeldingen zoals bij tom tom. DIT is echt gruwelijk!!!
AANRADER!!!
Dat heb ik vaker gehoord. Zou hem ook erg graag hebben want:
* heb richtingsgevoel als een vrouw, bijna NIET dus
* moet vaker verder weg zijn omdat ik scheidsrechter ben bij waterpolo

DUS....Hou er please over op, heb gewoon GEEN geld |:(

btw: is het niet slecht dat ze nu geen nieuwe FW maken??? Ik ben toch vanplan deze phone nog 1,5 jaar te hebben (als arm studentje). Hij is namelijk precies wat ik wil en kan alles, DUS...moeten er wel updates komen. Iemand hier een oplossing voor??

PS: als je mijn schrijf stijl niet begrijpt...ben je niet de enige, doe ik zelfook niet (denk dat ik volgende week de studentenborrel oversla als ik Do moet werken :9 )

Verwijderd

http://www.cdex.n3.net/ <-- welke moet ik downloaden??? Want als dit een CD ripper naar .ogg is dan heb ik al CD'N'GO wat ook werkt (niet altijd goed, gaat nog wel eens hangen).

Ik wil graag een prog waarmee ik bestaande .mp3 kan omzetten in .ogg, please iets uitleg.

• deuxani
http://prdownloads.source...xos/cdex_151.zip?download

Gewoon downloaden, ik dacht ook dat hij van cd naar OGG was, maar er zit gewoon een optie in om van MP3 naar OGG om te zetten. Je moet alleen even naar opties gaan en daar instellen dat je naar OGG will omzetten, even de bitrate op 64kbps zetten en dan kan je reencoden.

Verwijderd

deuxani schreef op 02 september 2004 @ 11:20:
http://prdownloads.source...xos/cdex_151.zip?download

Gewoon downloaden, ik dacht ook dat hij van cd naar OGG was, maar er zit gewoon een optie in om van MP3 naar OGG om te zetten. Je moet alleen even naar opties gaan en daar instellen dat je naar OGG will omzetten, even de bitrate op 64kbps zetten en dan kan je reencoden.
GREAT, thx. Dit is precies wat ik zoek. Thx

Verwijderd

Ik test hem nu net en zie alleen maar de opties:

* WAV to compressed file
of
* compressed file to WAV

En ik probeer er juist 1 te vinden die doet:

* mp3 (compressed file) to ogg (other compressed file)

Als dit wel kan met dit programma, please uitleg. Want ik kan het atm niet vinden.

Verwijderd

Cool de carbon black staat erbij. Is ook wel nodig een nieuwe cover bij mij. Krassen bij het leven.

http://www.mobiltec24.de/Produktbilder/14442TN.JPG

Verwijderd

Strak! Maar er hangt ook een prijskaartje aan zeg! En hoe moet je het frontje verwisselen dan??

Verwijderd

Alleen wel zonde dat de knoppen rond het joystickje niet zwart zijn.. dit vind ik er persoonlijk niet uitzien

• deuxani
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 11:48:
Ik test hem nu net en zie alleen maar de opties:

* WAV to compressed file
of
* compressed file to WAV

En ik probeer er juist 1 te vinden die doet:

* mp3 (compressed file) to ogg (other compressed file)

Als dit wel kan met dit programma, please uitleg. Want ik kan het atm niet vinden.
Je hebt bij Options > Settings > Encoder em al op OGG gezet? Als dat zo is dan moet je bij Tools op Re-encode klikken (had ik al gezegd, maar niet zo specifiek ;)) Dan kan je MP3's selecteren, als je dan op convert klikt dan zet hij ze automatisch om naar OGG. That's it!

Verwijderd

deuxani schreef op 02 september 2004 @ 15:43:
[...]

Je hebt bij Options > Settings > Encoder em al op OGG gezet? Als dat zo is dan moet je bij Tools op Re-encode klikken (had ik al gezegd, maar niet zo specifiek ;)) Dan kan je MP3's selecteren, als je dan op convert klikt dan zet hij ze automatisch om naar OGG. That's it!
Re-encode staat er bij mij niet bij. Ik krijg bij tools alleen de opties:
* Media file player
* Record from analog input

verder staan er geen opties onder tools. en de encoder staat wel op OGG.

Wat doe ik nu dan verkeerd????

Verwijderd

Ik denk dat ik het eindelijk gevonden heb:
http://www.soft411.com/software/free/ogg-to-mp3_2.html

dit is Freeware, dus helemaal legaal en toch gratis 8)

(nu nog even testen hoe het werkt)

Verwijderd

DAMN, er staat freeware bij de 2e, maar het is gewoon een TRIAL versie!!!! DAMN

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 16:54:
DAMN, er staat freeware bij de 2e, maar het is gewoon een TRIAL versie!!!! DAMN
Gebruik de edit knop :)

• deuxani
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 15:55:
[...]

Re-encode staat er bij mij niet bij. Ik krijg bij tools alleen de opties:
* Media file player
* Record from analog input

verder staan er geen opties onder tools. en de encoder staat wel op OGG.

Wat doe ik nu dan verkeerd????
Hehehe, sorry..... ik bedoelde niet Tools maar Convert > Re-encode. :D Maar dat had je zelf toch ook moeten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er geen help- of read-me file beschikbaar bij dat programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 15:31
Modbreak:GoT is niet voor V&A-doeleinden.

[ Voor 79% gewijzigd door intoxicated op 03-09-2004 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die altijd als en hebben willen weten hoe de SX1 er van binnen uitziet, maar hem niet open durven te maken. Hier is de mijne:

Afbeeldingslocatie: http://jorus-teunissen.pcextreme.nl/images/a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jorus-teunissen.pcextreme.nl/images/b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jorus-teunissen.pcextreme.nl/images/c.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jorus-teunissen.pcextreme.nl/images/d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jorus-teunissen.pcextreme.nl/images/e.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jorus-teunissen.pcextreme.nl/images/f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://jorus-teunissen.pcextreme.nl/images/g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 18:24:
Voor de mensen die altijd als en hebben willen weten hoe de SX1 er van binnen uitziet, maar hem niet open durven te maken. Hier is de mijne:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
WTF waarom heb je dat gedaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom ik hem uit elkaar heb gehaald?

Omdat hij het niet meer deed... Hij bleef maar vragen naar een software update. En de keer dat hij het deed, maakte hij om de 6 seconden fotos.. Ik had geen zin om hem op te sturen en 1 maand te wachten.. dus heb hem zelf uit elkaar gehaald..

ff blazen...
ff bidden...

terug in elkaar zetten...

En hij doet het weer als van ouds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 19:05
Hoi!

kan iemand zeggen hoe zo'n cijfertoetsenrij precies vastzit?? Bij mij heeft de rechterrij als t ware losgelaten waardoor ik hem nu op en neer kan schuiven over zo'n 5mm (tis bijna een schuifpuzzel!). Ook kan ik hem iets meer heen en weer schuiven maar op en neer is echt heel merkbaar! De toetsen zelf functioneren nog correct, ook de verlichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porto33 schreef op 03 september 2004 @ 23:32:
Hoi!

kan iemand zeggen hoe zo'n cijfertoetsenrij precies vastzit?? Bij mij heeft de rechterrij als t ware losgelaten waardoor ik hem nu op en neer kan schuiven over zo'n 5mm (tis bijna een schuifpuzzel!). Ook kan ik hem iets meer heen en weer schuiven maar op en neer is echt heel merkbaar! De toetsen zelf functioneren nog correct, ook de verlichting.
same here, maar niet 5 mm maar 2 of 3 mm :) , ik had dat de 2e maand gelijk :/ , maar ik wil mijn sx1 opsturen, want het blauwe kleur gaat weg, ik zie allemaal plekken waar het blauwe weg is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eya,

ik heb even een snel vraagje die ik niet in de FAQ bent tegengekomen, is het echt waar dat het nogal lastig en omslachtig is om files op je MMC kaartje te zetten met de bijgeleverde USB data-kabel? Ik las iets op andere fora hierover, en aangezien mijn telefoon nog in de 'bestelling' zit kan ik het niet zelf proberen. ^^

PS: heb 'm toch maar via internet besteld, (gsmtrack.nl) want ik krijg echt flink de balen van de Belcompany. |:(
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 23:37:
[...]

same here, maar niet 5 mm maar 2 of 3 mm :) , ik had dat de 2e maand gelijk :/ , maar ik wil mijn sx1 opsturen, want het blauwe kleur gaat weg, ik zie allemaal plekken waar het blauwe weg is :X
PPS: Laat dat zó snel los ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Hoi Rightone,

ik overdreef, hier ook zo'n 2 tot 3 mm maar je voelt hem duidelijk schuiven. Als je die toetsenrij wat aandrukt is het bijna weer weg, dan plakt t weer op z'n plek ofzo. Ik wil toch wel es zien hoe dat nu bij elkaar wordt gehouden! :)

Ik heb geen probleem met afbladderende verf. Ik heb er wat krassen op maar t lijkt me toch dat dat kunststof in die kleur is gemoffeld; de verf kan er dus niet echt vanaf donderen. Lijkt mij dat je een maandagochtend model hebt! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porto33 schreef op 04 september 2004 @ 01:12:
Hoi Rightone,

ik overdreef, hier ook zo'n 2 tot 3 mm maar je voelt hem duidelijk schuiven. Als je die toetsenrij wat aandrukt is het bijna weer weg, dan plakt t weer op z'n plek ofzo. Ik wil toch wel es zien hoe dat nu bij elkaar wordt gehouden! :)

Ik heb geen probleem met afbladderende verf. Ik heb er wat krassen op maar t lijkt me toch dat dat kunststof in die kleur is gemoffeld; de verf kan er dus niet echt vanaf donderen. Lijkt mij dat je een maandagochtend model hebt! :(
Ahahha ff terug brengen dan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
volgens mij is die verschuiving van toetsen normaal,bij mij kunnen ze ook aantal mm.daarnaast werkt mijn * (toets :P ) alleen als ik er heel hard op duw :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op 04 september 2004 @ 16:42:
volgens mij is die verschuiving van toetsen normaal,bij mij kunnen ze ook aantal mm.daarnaast werkt mijn * (toets :P ) alleen als ik er heel hard op duw :S
bij mij juist de foto knop ( zijkant ) ik moet hem hard indrukken dan pas werkt die, voor de rest werkt alles perfect. En ik moet zeggen mijn sx1 loopt niet meer vast. Ik gebruik zware programmas en er is niks gebeurt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 17:03:
[...]

bij mij juist de foto knop ( zijkant ) ik moet hem hard indrukken dan pas werkt die, voor de rest werkt alles perfect. En ik moet zeggen mijn sx1 loopt niet meer vast. Ik gebruik zware programmas en er is niks gebeurt _/-\o_
De mijne crashed nu 3x in 12 uur tijd :S iedere keer bang dat ik weer mijn tel.boek en smsjes kwijt ben :S backup werkt ook maar half ofzo,vaag ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op 05 september 2004 @ 15:41:
[...]

De mijne crashed nu 3x in 12 uur tijd :S iedere keer bang dat ik weer mijn tel.boek en smsjes kwijt ben :S backup werkt ook maar half ofzo,vaag ding
zoveel :| , is niet normaal man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 16:35:
[...]

zoveel :| , is niet normaal man....
ja de ene week wel en dan weer niet,volgens mij is ie ongesteld ofzo :P
maar het verneukste is het wanneer hij crashed en je bent alles kwijt,smsjes enzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op 05 september 2004 @ 17:55:
[...]

ja de ene week wel en dan weer niet,volgens mij is ie ongesteld ofzo :P
maar het verneukste is het wanneer hij crashed en je bent alles kwijt,smsjes enzo :S
wat?! is echt niet normaal man, formatteer hem een keer ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 18:43:
[...]

wat?! is echt niet normaal man, formatteer hem een keer ofzo...
al paar keer gedaan,tevergeefs :S

iedere keer bij het smsen,best vaak een crash

[ Voor 11% gewijzigd door Aghanim op 05-09-2004 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 00:19:
[...]

OK, alles is gelukt, het helpt om een standaard inbelmodem te verwijderen, daardoor komen in een keer alle poorten bij Mrouter te voorschijn. Maar nog beter en misschien wel oud nieuws:

op http://www.intuwave.com/ staat een beta versie van mRouter 3 ! En wat is dat fijn zeg...met een daadwerkelijk menu!

Hopelijk hebben jullie er wat aan...

Dwin
Hartelijk dank voor deze mededeling!!!! De beta versie gedownload en kan eindelijk communiceren met mijn sx1!!!!!

:*) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 23:45:
eya,

ik heb even een snel vraagje die ik niet in de FAQ bent tegengekomen, is het echt waar dat het nogal lastig en omslachtig is om files op je MMC kaartje te zetten met de bijgeleverde USB data-kabel?
Het schijnt ook mogelijk te zijn met een gewone card reader. Ik ga er ook 1 kopen, want ik ben het zat om UREN te wachten tot alles is geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel backuppen maar NIET sms- en telefoonnummers-lezen op mijn PC.

Iemand enig idee hoe dit kan??? Kan wel overal bij, plaatjes/.ogg/filmpjes etc etc.

Kan ook niet meer de plaatjes automatisch downloaden, dat moet tegenwoordig ook handmatig.

Wat doe ik hier aan?

oops, was met meer dingen bezig toen ik post schreef, is niet meer zo duidelijk, sorry

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles nu aan de praat en denk er nu over om mijn firmware up te daten. Ik heb er momenteel versie 6 op staan. Wat raden jullie me aan om erop te zetten (of juist niet).

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm de laatste? 12 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de fw12 update gedraaid. Sindsdien doet mijn bluetooth het niet meer. Verder wordt mijn browser afgesloten zodra ik verbind. Iemand dit ook gehad ?
Verder is mijn speaker al sinds maart ofzo kapot. Ik stel het opsturen steeds uit omdat ik hem niet zo lang kan missen. Nou zat ik erover te denken om de speaker zelf te vervangen, heeft iemand een idee waar ik er een los kan kopen? Klopt het dat de speaker er in geklikt wordt in plaats van gesoldeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon een paar tegen je speaker aan rammen af en toe dan werkt het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 11:36:
Gewoon een paar tegen je speaker aan rammen af en toe dan werkt het weer
Helaas, in het begin werkte dat nog, maar na een paar keer rammen, hield ie er helemaal mee op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik schroef 'm vandaag of morgen ook los. Wordt er gewoon letterlijk ziek van.
Zoveel mankementen heeft een Pocketline Gripz nog niet :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankleppe
Shaman013
Door Shaman013 - Tuesday 07 September 2004 09:38

Ik heb net de fw12 update gedraaid. Sindsdien doet mijn bluetooth het niet meer. Verder wordt mijn browser afgesloten zodra ik verbind. Iemand dit ook gehad ?
Verder is mijn speaker al sinds maart ofzo kapot. Ik stel het opsturen steeds uit omdat ik hem niet zo lang kan missen. Nou zat ik erover te denken om de speaker zelf te vervangen, heeft iemand een idee waar ik er een los kan kopen? Klopt het dat de speaker er in geklikt wordt in plaats van gesoldeerd ?
Stuur m toch maar gewoon op:
- Je garantie vervalt
- Tijd dat je m kwijt bent valt echt mee, bij mij zo'n 5 werkdagen geloof ik

Als je de speaker toch los wil kopen kun je op de site van mobiltec kijken. Enigste nadeel dat dit een bedrijf in Duitsland is, dus je relatief hoge verzendkosten betaald. In NL zou ik geen winkel weten, miss iemand anders???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
verzendkosten zijn dacht ik 8 euro ofzo bij vooruitbetaling. Beste is idd nog wat extra's erbij te bestellen, draaghoesje, extra onderdelen etc. want de prijzen zijn beduidend lager dan hier in Nederland... als het hier al beschikbaar is!

Ik zou ook zeggen, opsturen, want garantie is garantie! Als je die koperkleurige sticker onder je batterij niet hoeft te doorbreken kun je t ook nog zelf doen maar anders zou ik toch laten doen!

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 09:38:
Je had kunnen lezen dat de meeste softwarefouten met sw12 verholpen zijn na een format/harde reset. wellicht dat jouw problemen ook voorbij zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
hankleppe schreef op 07 september 2004 @ 14:54:
[...]

- Je garantie vervalt

Als je de speaker toch los wil kopen kun je op de site van mobiltec kijken. Enigste nadeel dat dit een bedrijf in Duitsland is, dus je relatief hoge verzendkosten betaald. In NL zou ik geen winkel weten, miss iemand anders???
Lol, 5 werkdagen is niet reeel om te zeggen. reeel is 8 werkdagen. Bij mij duurde het voor de 4 keer dat ik hem heb moeten opsturen gem. 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hankleppe schreef op 07 september 2004 @ 14:54:
[...]

- Je garantie vervalt

Vijf dagen valt idd. wel mee. Bij eerdere ervaringen met de siemens klantenservice was ik mijn toestel zes weken kwijt, een andere keer was mijn toestel helemaal kwijt, na drie maanden kreeg ik uiteindelijk een ander toestel (goedkoper model) retour. Ik denk er nog eens over, bedankt voor de mobiltec tip anyways..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op 07 september 2004 @ 17:08:
[...]

Je had kunnen lezen dat de meeste softwarefouten met sw12 verholpen zijn na een format/harde reset. wellicht dat jouw problemen ook voorbij zijn
Ik had het niet alleen kunnen lezen, ik héb het ook gelezen ;). Ik had al een format geprobeerd voordat ik postte. Mijn bluetooth heb ik trouwens al wel weer aan de praat, na een paar keer opnieuw starten werkte het weer :?. Mijn browser geeft bij verbinden nog steeds de melding 'Toep. afgesl. Browser !' :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankleppe
Lol, 5 werkdagen is niet reeel om te zeggen. reeel is 8 werkdagen. Bij mij duurde het voor de 4 keer dat ik hem heb moeten opsturen gem. 3 weken.
Lol, heb ik wrs geluk gehad :D mede omdat ze ook gratis mn toestelblokkering hebben opgeheven:D :D
bedankt voor de mobiltec tip anyways..
daar is dit forum voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 19:19:
[...]

Ik had het niet alleen kunnen lezen, ik héb het ook gelezen ;). Ik had al een format geprobeerd voordat ik postte. Mijn bluetooth heb ik trouwens al wel weer aan de praat, na een paar keer opnieuw starten werkte het weer :?. Mijn browser geeft bij verbinden nog steeds de melding 'Toep. afgesl. Browser !' :'(
ok bij deze mijn excuses :) je bent 1 van de weinigen die moeite doet om achter een probleem te komen. Ik heb ook wel eens dat mijn browser afgesloten wordt,erg vervelend idd. wat je zou kunnen proberen is een andere browser zoals opera installeren. Deze moet je geloof ik wel kopen maar je kunt hem ffies gratis proberen. Verder heb ik ook gekut gehad met bluetooth ( Telefoonnaam wijzigen = crash ) maar na een paar keer proberen gaf de SX1 zich over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 22:45
Aghanim schreef op 07 september 2004 @ 21:39:
wat je zou kunnen proberen is een andere browser zoals opera installeren. Deze moet je geloof ik wel kopen maar je kunt hem ffies gratis proberen.
Probeer anders NetFront, waar je tijdelijk een gratis activatiesleutel voor kunt krijgen als je wat feedback invult op deze site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een programma om met bluetooth te chatten met zowel andere symbian telefoons als pocketpc's die draaien onder windows mobile?

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn SX1 aanzet komt die altijd met deze error na een format en al:
"Toep. afgesl. Main"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• :murb:
  • Laatst online: 24-09 18:03

:murb:

@murb.nl

Sorry, sinds kort dus ook eindelijk mijn SX1 (heb er een tijd op moeten wachten ivb nummerbehoud enzo... ), maar dus nog een keer de vraag met betrekking tot de contacts.

Ik weet van het bestaan van Oxygen en Contacts Manager, en weet dat de Data Suite kan backuppen en evt. kan synchroniseren met Outlook. Maar Outlook heb ik niet, en het enigste wat ik wil is een csv (comma seperated file, gewoon text bestand dus) kunnen importeren en exporteren van en naar mijn SX1, en daarvoor moet toch wel gewoon een freeware tooltje voor zijn? Ik heb al contacts.cdb bekeken (door de .dat file te openen), maar dat levert weinig leesbaars op (ik herken wel namen etc, maar goed, kan niets doen met het bestand).

Ik heb al wel iemand zien praten over het hebben van een csv bestand. Maar hoe krijg je dat uit je SX1? Ik krijg het niet voor elkaar. Bij voorbaat dank voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 22:45:
Weet iemand een programma om met bluetooth te chatten met zowel andere symbian telefoons als pocketpc's die draaien onder windows mobile?
DreamChat
http://my-symbian.com/765...ons.php?fldAuto=310&faq=2

Maar je kan natuurlijk ook gewoon Sitris gebruiken (dat Tetris spel wat standaard bij je SX1 zit), welke ook Bluetoothchat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 11:57:
Ik kan wel backuppen maar NIET sms- en telefoonnummers-lezen op mijn PC.

Iemand enig idee hoe dit kan??? Kan wel overal bij, plaatjes/.ogg/filmpjes etc etc.

Kan ook niet meer de plaatjes automatisch downloaden, dat moet tegenwoordig ook handmatig.

Wat doe ik hier aan?

oops, was met meer dingen bezig toen ik post schreef, is niet meer zo duidelijk, sorry
???

Verwijderd

Ik heb sinds gister ook een SX1 en ik ben er helemaal blij mee! Meteen FW12 erop gezet en hij doet het vooralsnog prima. Snel een mmc kopen, zodat ik ook de mp3 spelere kan gaan gebruiken.

Verwijderd

Ik word een beetje moe van die sx1

sinds dat hij terug is van siemens is het bereik nog nooit boven de 2 streepjes geweest en als je hem in je handpalm houd dan valt het bereik helemaal weg, lijkt wel of ze vergeten zijn het antenne draadje aan te sluiten (zou dat kunnen?)

en de tijd is ook hopeloos op dat ding. Ik kan hem momenteel 3x per dag op de juiste tijd zetten om het vervolgens weer te doen :( zijn er meer mensen met dit probleem (automatisch tijd sync doet hij niet, of die klok loopt ook hopeloos verkeerd)

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 16:39 ]

• wout-hugo
  • Laatst online: 14-09-2023
Aghanim schreef op 07 september 2004 @ 21:39:
[...]
Verder heb ik ook gekut gehad met bluetooth ( Telefoonnaam wijzigen = crash ) maar na een paar keer proberen gaf de SX1 zich over ;)
Bij mij werkt Bluetooth ook niet. Ik heb "Mijn Bluetooth-naam" veranderd in mijn eigen naam. Werkt Bluetooth weer, als ik de naam in de oude verander? En wat was de oude dan? Anders stuur ik hem binnenkort op... Maar zoveel zin heb ik daar niet in, heb net 512 MB MMC besteld :9

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
wout-hugo schreef op 09 september 2004 @ 17:49:
[...]

Bij mij werkt Bluetooth ook niet. Ik heb "Mijn Bluetooth-naam" veranderd in mijn eigen naam. Werkt Bluetooth weer, als ik de naam in de oude verander? En wat was de oude dan? Anders stuur ik hem binnenkort op... Maar zoveel zin heb ik daar niet in, heb net 512 MB MMC besteld :9
nou ja bij mij werkte bt wel alleen als ik mijn naam wilde veranderen dan crashte de Sx1 iedere keer.ik zou keertje formatten en kijken of het dan wel werkt.maak wel eerst een backup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, heb daarnet geprobeerd een format te doen alleen hij start gewoon op... wat doe ik dan verkeerd?

hij staat uit en dan druk ik * en # en de rode hoorn in... deze houd ik ingedrukt... maar helaas hij gaat niet formatteren.. hij start gewoon op...... :'(

iemand?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 17:35:
Even een vraagje, heb daarnet geprobeerd een format te doen alleen hij start gewoon op... wat doe ik dan verkeerd?

hij staat uit en dan druk ik * en # en de rode hoorn in... deze houd ik ingedrukt... maar helaas hij gaat niet formatteren.. hij start gewoon op...... :'(

iemand?
Raar, ik heb het net even geprobeerd en het gaat bij mij wel goed. Ik hou alle knoppen ingedrukt tot ik het balkje bovenaan zie verschijnen.

Verwijderd

Ok, het is eindelijk gelukt om het te formatteren..... simpelweg de * en # toets ingedrukt houden en hem dan aanzetten.... maar de rode toets dan loslaten.. dus niet zoals hier in het forum vermeld, de rode vasthouden....

;)

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
hmm...bij mij werken ineens de linker softkey (meestal annuleren ed) en het rode hoorntje vrijwel niet meer, moet wel 10keer drukken voordat die het eindelijk eens doet.

Is het de moeite waard om hem hiervoor op te sturen? k kan trouwens geen 2 maand zonder me tel...misschien een mogelijkheid om van siemens een vervangend toestel te krijgen als die andere in reparatie is?

Heb verder trouwens nog nooit problemen met mijn SX1 gehad....:)

[ Voor 9% gewijzigd door Dick op 11-09-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de datasuite aan het werk gekregen alleen het valt me op dat deze heel erg traag is, zeker in vergelijking met de Nokia suite van mijn 6230.
Is dit bij iedereen zo? Of staat er wellicht iets niet helemaal goed ingesteld?

Ik gebruik die data suite nu eigenlijk alleen voor het smsen... is gratis met orange :Y) alleen krijg je dus ook niet automatisch nieuwe berichten te zien.. iets wat dus wel bij de nokiasuite gebeurd.

Iemand ervaringen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan deze te gaan kopen... Iemand nog aan/afradingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 16:44:
Ik ben van plan deze te gaan kopen... Iemand nog aan/afradingen??
check startpost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al gelezen :) Maar ik had een site waar ik hem voor 380 kan kopen, maar zier voor de rets overal voor 450-500, was dta dan geen abo?
Heeft iemand toevallig lijst met prijzen en sites om te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• :murb:
  • Laatst online: 24-09 18:03

:murb:

@murb.nl

tadaaa... http://www.telecomvergelijker.nl/dev/256 (leek mij niet zo moeilijk om dit op je eigen scherm te toveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
murb schreef op 13 september 2004 @ 17:41:
tadaaa... http://www.telecomvergelijker.nl/dev/256 (leek mij niet zo moeilijk om dit op je eigen scherm te toveren
je hebt nu eenmaal luie mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 17:38:
al gelezen :) Maar ik had een site waar ik hem voor 380 kan kopen, maar zier voor de rets overal voor 450-500, was dta dan geen abo?
Heeft iemand toevallig lijst met prijzen en sites om te kopen?
startpost weer kijken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik een brill nodig.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 07:04:
Dan heb ik een brill nodig.......
B) , bij pricewatch staat er siemens sx1 @ startpost, en dan zie je alle prijzen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok exuses, ik kreeg dit laatst in een mail:
Siemens SX1 nooit nemen hoop klachten, eigenlijk nooit Siemens nemen, Nokia in gebruik veel beter.

Vergelijkbaar toestel Sony Ericssin T630 € 229,--

MP3 spelers worden niet meer in de nieuwe telefoons verwerkt omdat daar geen vraag meer naar is.
Terecht? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 15:55:
MP3 spelers worden niet meer in de nieuwe telefoons verwerkt omdat daar geen vraag meer naar is.
Wat een onzin hahahaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen,

Siemens SX1, is echt relaxte telefoon! Overal waar ik kom vind iedereen hem mooi en wil iedereen hem hebben :-D

iemand toevallig de reclame van N-gage the sims gezien?
zou wel erg vet zijn als iemand die toevallig omgezet heeft in een blz/sis!!!

dat zou echt vet zijn (mail me please)...

Allard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 15:55:
ok exuses, ik kreeg dit laatst in een mail:
[...]
Terecht? :?
AHHAHAHAHHAHH WIE ZEGT DAT? WTF t630? is die niet wijs @ zijn hoofd? Siemens Sx1 is tot nu toe 1 van de beste telefoons, terwijl t630 in vergelijking met sx1 speelgoed is.... :)

En mijn sx1 loopt niet meer vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 19:29:
mensen,

Siemens SX1, is echt relaxte telefoon! Overal waar ik kom vind iedereen hem mooi en wil iedereen hem hebben :-D

iemand toevallig de reclame van N-gage the sims gezien?
zou wel erg vet zijn als iemand die toevallig omgezet heeft in een blz/sis!!!

dat zou echt vet zijn (mail me please)...

Allard
1. bestaat al lange tijd, voor de vakantie zelfs bestond die al
2. Hij werkt niet goed op de sx1, de kleuren zien er anders uit, omdat ze 4096 kleuren support hebben gedaan.
3. Geen mail me enz in je post.
4. Dit is warez

offtopic:
8)7 oeps 2 reply's achter elkaar 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 20:06 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.