Ik heb na 5 weken reparatie nog steeds mijn sx1 niet terug...
Verwijderd
Er mogen toch wel sites komen waar er bestanden worden aangeboden met "free ware" toch? Er staan ook plekken waar je dingen kan downloaden in de startpost, dus dacht dat dat mocht.Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 20:45:
[...]
HEY!!we willen niet dat hier sites met warez worden gezegd, we willen geen problemen met de mod's.
In elk geval doelde ik op legale downloads, niet op illegale (even als uitleg)
5 weken al??? waarschijnlijk ligt ie dus al 5 weken op een schap te verstoffen. Regel is dat als jij hem bv a.s. vrijdag binnenkrijgt zij er donderdag (eindelijk) aan hebben zitten werken. Weet je ook meteen waarom ik maar zelf m'n telefoon heb opengesloopt om t stof onder het scherm weg te kunnen halen en het niet heb laten doen.....
Ik heb die van mij te koop. ik doe er niks mee, ligt hier maar in zijn doos
helemaal compleet met 256mb mmc
met garantie, phone is van 30 janurary 2004, helemaal nieuw amper gebruikt met alle extras
280 euro
helemaal compleet met 256mb mmc
met garantie, phone is van 30 janurary 2004, helemaal nieuw amper gebruikt met alle extras
280 euro
Verwijderd
Waar kan ik Ringtones die ik van i-net gedownload heb installeren. Want als ik ze op de mp3 plek zit werken ze niet.
Verwijderd
wat voor bestandstype is het? mid?....wav?Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 16:11:
Waar kan ik Ringtones die ik van i-net gedownload heb installeren. Want als ik ze op de mp3 plek zit werken ze niet.
mid : C --> Nokia --> Sounds --> Simple
wav: C --> ........................--> Digital
Als je ze op je mmc zet....sla je die "nokia stap" over...want die heb je dan niet..
Zoals je waarschijnlijk weet..kun je MP3's niet afspelen als ringtone..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 16:38 ]
Verwijderd
NOu ik bedoel op die site heb je allemaal illegale dingen. Films, programma's enz.Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 11:47:
[...]
Er mogen toch wel sites komen waar er bestanden worden aangeboden met "free ware" toch? Er staan ook plekken waar je dingen kan downloaden in de startpost, dus dacht dat dat mocht.
In elk geval doelde ik op legale downloads, niet op illegale (even als uitleg)
Zie de FAQ.Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 16:11:
Als ik een ringtone als wav opsla en dan neerzet op de plek waar jij zegt dat het moet, dan doet ie het wel als ik een smsje krijg maar niet als ik gebeld wordVerwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 16:37:
[...]
wat voor bestandstype is het? mid?....wav?
mid : C --> Nokia --> Sounds --> Simple
wav: C --> ........................--> Digital
Als je ze op je mmc zet....sla je die "nokia stap" over...want die heb je dan niet..
Zoals je waarschijnlijk weet..kun je MP3's niet afspelen als ringtone..
hoe kan dit? mag het wav bestandje als ringtone maar een bepaalde grootte hebben ofzo?
Sterker nog, ze 'hadden een bepaald onderdeel niet', die moest door Siemens Duitsland geleverd worden, wat ze niet wouden doen. Waar ken ik dat eerder van? Juist, exact hetzelfde verhaal bij mijn headset. En dan vertellen ze dat doodleuk aan de klant en dat de klant maar moet wachten totdat er een oplossing vanzelf eventjes langskomt. Er is eindelijk vandaag onderling van duitsland naar nederland gestuurd, nu mag ik hopen dat ik mijn SX-1 volgende week terug heb...porto33 schreef op 25 augustus 2004 @ 14:07:
5 weken al??? waarschijnlijk ligt ie dus al 5 weken op een schap te verstoffen. Regel is dat als jij hem bv a.s. vrijdag binnenkrijgt zij er donderdag (eindelijk) aan hebben zitten werken. Weet je ook meteen waarom ik maar zelf m'n telefoon heb opengesloopt om t stof onder het scherm weg te kunnen halen en het niet heb laten doen.....
Neupe. Waarschijnlijk heb je dit nog niet goed ingesteld.OurLadyPeace schreef op 25 augustus 2004 @ 19:26:
Als ik een ringtone als wav opsla en dan neerzet op de plek waar jij zegt dat het moet, dan doet ie het wel als ik een smsje krijg maar niet als ik gebeld word![]()
hoe kan dit? mag het wav bestandje als ringtone maar een bepaalde grootte hebben ofzo?
Check ook even de FAQ, kan je kijken of je het inderdaad nu goed hebt staan.
[ Voor 8% gewijzigd door Barca op 25-08-2004 22:32 ]
Verwijderd
Nee ik heb .wav-files van meer dan 500KB en die worden klakkeloos afgespeeld door mijn SX1. Is ook een tip trouwens om gewoon MP3 in stukken te hakken en zo een ECHTE "real-music-ringtone" te creeeren. Gewoon even omzetten naar .wav met bijvoorbeeld WinAmp.
Ik heb dat elke keer als mijn telefoon afgaat of als ik een sms krijg het standaard Siemens ringtone of sms tone te horen. Ik heb al honderd keer naar mijn profiel gekeken maar daar staat alles toch echt goed en geactiveerd. Maar hij blijft 9 van de 10 keer verkeerde toon afspelen.
Verwijderd
Hallo allemaal!
Ik heb een vraagje. Ik heb gisteren via mijn sx1 (via het menu memory bij extra's) op de mmc kaart een backup gemaakt. Nu vraag ik me alleen af wat ie allemaal gebackupt heeft! Ook contacten enzo?
groet
Ik heb een vraagje. Ik heb gisteren via mijn sx1 (via het menu memory bij extra's) op de mmc kaart een backup gemaakt. Nu vraag ik me alleen af wat ie allemaal gebackupt heeft! Ook contacten enzo?
groet
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 11:58 ]
Verwijderd
Ik heb afgelopen vrijdag mn sx1(fw12) opgestuurd naar Siemens nadat hij niet meer reageerde en niet eens meer aanging. Vandaag heb ik m al terug gekregen via de post. Het vreemde is echter dat de sx1 is gedowngrade naar fw 7. Waarom zouden ze dat hebben gedaan en is het nu wel weer verstandig om fw12 erop te zetten?
ik heb ook voor allebei een aparte ringtone ingesteld, alleen toen ik die ringtone die ik gebruikte voor SMS veranderde en die ging gebruiken als beltoon deed ie het ineens niet meer(eerst hoor je een heeeeel klein stukje en daarna speelt ie een andere ringtone af en dernet speelde ie gewoon helemaal een andere ringtone afBarca schreef op 25 augustus 2004 @ 22:31:
[...]
Neupe. Waarschijnlijk heb je dit nog niet goed ingesteld.Voor SMS en BELTOON moet je apart een ringtone instellen. Zie de Instellingen.
![]()
Check ook even de FAQ, kan je kijken of je het inderdaad nu goed hebt staan.
Volgens mij stel ik het wel goed in...maar misschien dat ik iets over het hoofd lees ofzo? Ik bedoel alles wat in de FAQ staat heb ik gedaan, dus wat doe ik dan fout? *voelt zich nu behoorlijk blond*

ik zou graag willen weten hoe ze hebben gedowngraded want ik had met FW07 veel minder problemen dan met FW12 nu. Af en toe wilt ie gewoon niet ophangen na een gesprek, dan doet ie dit pas na 2 minuten ofzo.. de beltijd is dan ook bevroren in deze tijd. Spontane resets, Java appz/games die ineens niet meer willen starten, ook niet na een herinstallatie... zeer vaag allemaal!
En dat vertelt iedereen dan als je net 1 dag fw12 ipv fw7 erop hebt staan
M'n mp3 speler heeft en toe best wel kuren..hij start wel, maar hij begint niet met het nummer af te spelen. Soms dan begint ie wel, maar dan laat ie nix horen. Dan staat op het display dat ie bij 25sec is, dan is het nummer al lang begonnen maar heb ik nog nix gehoord. Start je dan opnieuw, dan doet ie het wel. Ander probleempje, als je shuffle aan hebt dan speelt ie bijvoorbeeld een nummer af, maar dan gaat ie niet naar het volgende nummer. Ik zou bijna mn sl45 voor de mp3 weer terugnemen, die had nooit kuren

Heb je de laatste firmware? Het spelen van de standaard Siemens ringtone was een bug in een oudere firmware versie, ik meen fw07. Dit is gefixt in fw12.Djingiz Chan schreef op 26 augustus 2004 @ 07:29:
Ik heb dat elke keer als mijn telefoon afgaat of als ik een sms krijg het standaard Siemens ringtone of sms tone te horen. Ik heb al honderd keer naar mijn profiel gekeken maar daar staat alles toch echt goed en geactiveerd. Maar hij blijft 9 van de 10 keer verkeerde toon afspelen.
Dat "andere ringtone" dat je beschrijft is de standaard Siemens ringtone. M.a.w. hetzelfde probleem als hierboven.OurLadyPeace schreef op 26 augustus 2004 @ 17:13:ik heb ook voor allebei een aparte ringtone ingesteld, alleen toen ik die ringtone die ik gebruikte voor SMS veranderde en die ging gebruiken als beltoon deed ie het ineens niet meer(eerst hoor je een heeeeel klein stukje en daarna speelt ie een andere ringtone af en dernet speelde ie gewoon helemaal een andere ringtone af)
Volgens mij stel ik het wel goed in...maar misschien dat ik iets over het hoofd lees ofzo? Ik bedoel alles wat in de FAQ staat heb ik gedaan, dus wat doe ik dan fout? *voelt zich nu behoorlijk blond*
Je kan dat zien in Data Suite. Klik op het icoontje instellingen bij de Data Suite (2e van rechts) en kies tabblad "Herstellen".[message=21515857,noline]mehmetodaci schreef op 26 augustus 2004 Ik heb een vraagje. Ik heb gisteren via mijn sx1 (via het menu memory bij extra's) op de mmc kaart een backup gemaakt. Nu vraag ik me alleen af wat ie allemaal gebackupt heeft! Ook contacten enzo?
EDIT: sorry ik las verkeerd... je hebt dus een backup op MMC gemaakt via de telefoon. Volgens mij zijn dat alleen de contacten!
Misschien beter om dat aan Siemens te vragen. Je hebt een RMA dus je hebt een gerichte vraag.Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 17:08:
Ik heb afgelopen vrijdag mn sx1(fw12) opgestuurd naar Siemens nadat hij niet meer reageerde en niet eens meer aanging. Vandaag heb ik m al terug gekregen via de post. Het vreemde is echter dat de sx1 is gedowngrade naar fw 7. Waarom zouden ze dat hebben gedaan en is het nu wel weer verstandig om fw12 erop te zetten?
Had ik dus ook toen ik geupgrade had van fw07 naar fw12. Alle problemen waren verholpen na een format van de telefoon. (fw12 blijft dan gewoon behouden)porto33 schreef op 26 augustus 2004 @ 17:54:
ik zou graag willen weten hoe ze hebben gedowngraded want ik had met FW07 veel minder problemen dan met FW12 nu. Af en toe wilt ie gewoon niet ophangen na een gesprek, dan doet ie dit pas na 2 minuten ofzo.. de beltijd is dan ook bevroren in deze tijd. Spontane resets, Java appz/games die ineens niet meer willen starten, ook niet na een herinstallatie... zeer vaag allemaal!
[ Voor 6% gewijzigd door Barca op 26-08-2004 19:41 ]
Ik vind het bullshit om fw7 terug te zetten,in mijn ogen is fw12 een stuk beter dan nummertje 7. Daarnaast heb ik de problemen m.b.t. de mp3 speler ook, ik neem ze echter voor lief. Een paar keer op play drukken en het werkt,dat van shuffle is idd irritant,weinig aan te doen...je had ook een non-symbian telefoon kunnen pakken maar dan had je weinig kunnen doen met je tel. In mijn ogen dus een keuze die je maakt waarvan je 'weet' dat er ook nadelen aan symbian zittenJ0YR1D3R schreef op 26 augustus 2004 @ 18:42:
En dat vertelt iedereen dan als je net 1 dag fw12 ipv fw7 erop hebt staanM'n mp3 speler heeft en toe best wel kuren..hij start wel, maar hij begint niet met het nummer af te spelen. Soms dan begint ie wel, maar dan laat ie nix horen. Dan staat op het display dat ie bij 25sec is, dan is het nummer al lang begonnen maar heb ik nog nix gehoord. Start je dan opnieuw, dan doet ie het wel. Ander probleempje, als je shuffle aan hebt dan speelt ie bijvoorbeeld een nummer af, maar dan gaat ie niet naar het volgende nummer. Ik zou bijna mn sl45 voor de mp3 weer terugnemen, die had nooit kuren
Ik had gehoopt dat die opmerking wat minder serieus werd opgevatAghanim schreef op 26 augustus 2004 @ 20:32:
[...]
Ik vind het bullshit om fw7 terug te zetten,in mijn ogen is fw12 een stuk beter dan nummertje 7. Daarnaast heb ik de problemen m.b.t. de mp3 speler ook, ik neem ze echter voor lief. Een paar keer op play drukken en het werkt,dat van shuffle is idd irritant,weinig aan te doen...je had ook een non-symbian telefoon kunnen pakken maar dan had je weinig kunnen doen met je tel. In mijn ogen dus een keuze die je maakt waarvan je 'weet' dat er ook nadelen aan symbian zitten
Wat betreft de MP3 speler onderschrijf ik jullie problemen. Ook ik heb daar natuurlijk last van.J0YR1D3R schreef op 26 augustus 2004 @ 21:33:
Ik had gehoopt dat die opmerking wat minder serieus werd opgevatDe snelheid van 12 is een stuk beter als 7 vind ik. De mp3 speler kijk ik nog ff aan..ik heb het idee dat het alleen de eerste keer is en daarna niet meer, tenminste, dat had ik van de week. Ik heb er ook geen moeite mee, ik ben allang blij dat het het allemaal goed doet
Mn sl45 gaf af en toe niet eens beeld en mn accu die was bij 3 streepjes al leeg, dus ik ben er echt wel blij mee en de foutjes die erin zitten neem ik ook voor lief , ik ben gewoon superblij met dit toestel
Ik denk er hetzelfde over als J0YR1D3R. Paar kleine dingetjes zijn vervelend... maar niks enorm storends. Ik zou nog steeds geen andere telefoon willen. Een alles-in-een telefoon met de combinatie radio/symbian/mp3 is voor mij nu heilig.

Verwijderd
Ik had hetzelfde probleem met de verkeerde ringtones. Het was in FW12 erger dan in 7, waar ik het ook had. Ik heb nu FScaller er af gegooit en heb het probleem niet meer, wel jammer want ik vond het een leuk programma.Djingiz Chan schreef op 26 augustus 2004 @ 07:29:
Weet iemand of er ook alternatieven zijn voor FScaller.
Verwijderd
ik vroeg me af of deze flitser ook zou kunnen werken op de SX1?? De aansluiting is hetzelfde en in symbian zou toch een programmatje moeten kunnen worden geprogrameerd zodat de flitser ook werkt met de SX1
Als het goed is past de flitser wel op de Sx1, de adapters van een A50 en C55 passen namelijk ook,volgens mij blijft dit universeel. Misschien dat iemand een programma weet wat werkt,dan ga ik die flitser denk ik wel halen, mits hij goedkoop is,anders haal ik een digicamVerwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 12:50:
ik vroeg me af of deze flitser ook zou kunnen werken op de SX1?? De aansluiting is hetzelfde en in symbian zou toch een programmatje moeten kunnen worden geprogrameerd zodat de flitser ook werkt met de SX1
Verwijderd
Nee het werkt nietVerwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 12:50:
Ik kan je alvast verklappen dat firmware 13 en 14 (alhoewel ze wel een nieuwe mp3-speler software hebben; nl. geloof ik 1.16), vrijwel geen verbeteringen hebben en dat ik ngo steeds deelfde problemen had met mn mp3-speler. Kan er nu weinig over zeggenBarca schreef op 27 augustus 2004 @ 07:50:
[...]
Maar goed, vergeten moet niet worden dat met de launch van nieuwe firmware (fw13 binnenkort!?)
Mijn sx1 is namelijk al meer dan 4 weken weg voor reparatie...
Owjah, en Rightone_ heeft gelijk wat betreft de flitser, hij past wel, maar werkt niet. (ongeveer net zoals dat je de quickpic op je sx1 aansluit, hij past wel, maar doet niks
[ Voor 15% gewijzigd door three2five op 27-08-2004 15:32 ]
wel jammer want de foto kwaliteit in het donker is echt bagger, nokia 6230 maakt stuk betere filmpjes dan de sx1 wanneer het donker is...
vraag me af wat voor filmpjes jij in het donker maakt 

Aghanim schreef op 27 augustus 2004 @ 16:56:
wel jammer want de foto kwaliteit in het donker is echt bagger, nokia 6230 maakt stuk betere filmpjes dan de sx1 wanneer het donker is...
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
ja maar de kwaliteit van de sx1 (opneem kwaliteit) is beter dan de 6230, dus.. Ik weet niet wat jij in de donker wilt opnemenAghanim schreef op 27 augustus 2004 @ 16:56:

Verwijderd
Er was toch op de Cebit beurs een prototype van een virtueel keyboard voor de sx1 te zien? Iemand die misschien weet wanneer die te koop is??
Om een voorbeeld te noemen: We hadden met 14 vrienden een villa gehuurd in belgie en zijn daar weekje op vakantie geweest,natuurlijk gebeurde daar 's avonds leuke dingenVerwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 17:50:
[...]
ja maar de kwaliteit van de sx1 (opneem kwaliteit) is beter dan de 6230, dus.. Ik weet niet wat jij in de donker wilt opnemen
Dat virtuele keyboard is al iets van 3 of 4 jaar mogelijk, maar commercieel niet interessant. Pas wanneer het commercieel interessant is, zal het worden gelanceerd. Het word pas commercieel interessant wanneer de consument het wil; dat is wanneer keyboards op telefoons gemeengoed gaan worden. SE is met zijn p910 sinds kort goed op weg om keyboards gemeengoed te laten worden, siemens is net begonnen met zijn sk65, en nokia is ook al een tijdje bezig met zijn 6800 reeks. Ik gok dat het nog wel 2 jaar gaat duren.Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 00:21:
Er was toch op de Cebit beurs een prototype van een virtueel keyboard voor de sx1 te zien? Iemand die misschien weet wanneer die te koop is??
Verwijderd
Je kan wel dit halenthree2five schreef op 28 augustus 2004 @ 02:42:
[...]
Dat virtuele keyboard is al iets van 3 of 4 jaar mogelijk, maar commercieel niet interessant. Pas wanneer het commercieel interessant is, zal het worden gelanceerd. Het word pas commercieel interessant wanneer de consument het wil; dat is wanneer keyboards op telefoons gemeengoed gaan worden. SE is met zijn p910 sinds kort goed op weg om keyboards gemeengoed te laten worden, siemens is net begonnen met zijn sk65, en nokia is ook al een tijdje bezig met zijn 6800 reeks. Ik gok dat het nog wel 2 jaar gaat duren.
werkt bij: Nokia 3650/ 3660/ 6260/ 6600/ 6620/ 6630/ 7610/ N-Gage, O2 XDA/ XDA II, Qtek 1010/ 2020, Sendo X, Siemens SX1, SonyEricsson P800/ P900/ P910i, T-Mobile MDA/ MDA II, Vodafone VDA
Hij kost 124 euro. Je kan hem hier kopen: http://www.mobiltec24.de/...513680a63baa14d4d7e198402
Dat weet ik, maar hij vroeg naar het virtuele keyboard (dat met rode kleuren geprojecteerd op een oppervlak word en met een lasertje kan zien waar je vingers zich bevinden). Daarnaast geeft de prijs al aan dat het nog niet algemeen geaccepteerd is.
Overigens moet in de FAQ de prijzen van MMC nodig aangepast worden, aangezien 1 GB nu nog maar 116 euro kost...
Overigens moet in de FAQ de prijzen van MMC nodig aangepast worden, aangezien 1 GB nu nog maar 116 euro kost...
[ Voor 20% gewijzigd door three2five op 28-08-2004 13:48 ]
Het is niet Vodafone VPA maar Vodafone VDA
Verwijderd
Ik had het gekopieerd van hun site...
Nope het is VPA (Vodafone Personel Assistent)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 23:15 ]
Dat zie ik wel vaker bij jou, Rightone_, dat je iets klakkeloos, dus zonder na te lezen, knipt en plakt, vind ik echt bijzonder jammer. Je kan dan ook een link posten lijkt mij.
Ik had trouwens vandaag een MMC kaartje in mijn SX1 gestopt en weer de zoveelste vastloper

Verwijderd
nou geef dan een voorbeeld, dan zie je 1 fout (wat volgens jouw fout is maar het is toch niet zp en dan zeg je dat ik het vaker doeLe0032 schreef op 28 augustus 2004 @ 22:52:
[...]
Dat zie ik wel vaker bij jou, Rightone_, dat je iets klakkeloos, dus zonder na te lezen, knipt en plakt, vind ik echt bijzonder jammer. Je kan dan ook een link posten lijkt mij.
Ik had trouwens vandaag een MMC kaartje in mijn SX1 gestopt en weer de zoveelste vastloper...

BTW dat VPA (Vodafone Personal Assistant) klopt, want check dit eens:
http://www.google.nl/sear...&lr=&ie=UTF-8&sa=N&tab=iw
hmmm... en dan zeur je over mij

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 23:15 ]
Even doorlezen aub:Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 23:10:
[...]
nou geef dan een voorbeeld, dan zie je 1 fout (wat volgens jouw fout is maar het is toch niet zp en dan zeg je dat ik het vaker doe. Ik bedoel je doet al heel raar tegen mij. Ik weet niet wat dit is, jaloezie of iets anders?
![]()
BTW dat VPA (Vodafone Personal Assistant) klopt, want check dit eens:
http://www.google.nl/sear...&lr=&ie=UTF-8&sa=N&tab=iw
hmmm... en dan zeur je over mij
Forumgedrag / Huisregels
* Le0032 Overtreding van de hierboven vermelde policy kan een officiele waarschuwing tot gevolg hebben.
Modbreak:
En dat geldt ook voor jou, m.b.t. modreplies

[ Voor 7% gewijzigd door intoxicated op 29-08-2004 00:31 ]
Verwijderd
waarom lees je het zelf nietLe0032 schreef op 28 augustus 2004 @ 23:46:
[...]
Even doorlezen aub:
Forumgedrag / Huisregels
/me Overtreding van de hierboven vermelde policy kan een officiele waarschuwing tot gevolg hebben.

Vodafone VDAVerwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 22:43:
[...]
Ik had het gekopieerd van hun site...
Nope het is VPA (Vodafone Personel Assistent)
VPA is een Duitse versie, VDA is de Nederlandse versie volgens Vodafone. Ik heb hem al werkend gezien en er stond toch echt VDA
Ik wil niet inhoudelijk reageren omdat ik niet wil meegaan met puberaal gedrag. GOT is voor mij een plek om me met mijn fijne hobby bezig te houden en niet om onvolwassen mensen de oren te gaan wassen[...]
waarom lees je het zelf niet, je kan geen reactie op mijn reply zeggen en dan kom je met dit.
[ Voor 35% gewijzigd door Le0032 op 29-08-2004 00:35 ]
Verwijderd
Op verzoek van barca (en alleen omdat hij het is
) ben ik voortaan stil bij zulke *** replys.... 
EDIT: vandaag zag ik op internet de opvolger van de PTT HHS-510
voor mensen die niet weten wat het is een pic:

Dit is de opvolger: Original Headset Pure Style HHS-610

Hmmm betekend dit dat er ook een opvolger van de 550 (de headset die je kreeg bij je sx1) binnenkort komt? Ik hoop het

Hmmm betekend dit dat er ook een opvolger van de 550 (de headset die je kreeg bij je sx1) binnenkort komt? Ik hoop het
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 13:26 ]
ziet er best mooi uit die headset,maar heb toch liever de originele die ik bij mijn sx1 kreeg, en verder gewoon doorgaan met het posten van nuttige info rightone
Verwijderd
Klantenservice van siemens zegt ook dat er een opvolger van de 550 ( dus die je bij je sx1 krijgt ) komt, hmm ik hoop met keys voor mp3 speler enz
[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 15:41 ]
Heu? Heb je die gebeld op zondag?Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 15:19:
Klantenservice van siemens zegt ook dat er een opvolger van de 550 ( dus die je bij je sx1 krijgt ) komt, hmm ik hoop met keys voor mp3 speler enz
Verwijderd
Barca schreef op 29 augustus 2004 @ 15:43:
[...]
Heu? Heb je die gebeld op zondag?![]()
In feite is het enige speciale aan de headset trouwens dat er een antenne voor de radio in zit.
Ik hoop dat de opvolger snel komt.

Verwijderd
Als je je FW update...ben je dan alles kwijt??? (telefoon nummers, agenda, progjes etc)???
Verwijderd
http://www.siemens-java.com/download/symbian/
Hier kan je gratis programma's halen. De programma's waar je voor moet betalen zijn alleen maar demo versies. Bijv bij de afstandsbedienning kan je maar een aantal keer drukken en dan moet je het programma weer overnieuw opstarten.
Maar dit is dus (volgens mij) legaal.
Hier kan je gratis programma's halen. De programma's waar je voor moet betalen zijn alleen maar demo versies. Bijv bij de afstandsbedienning kan je maar een aantal keer drukken en dan moet je het programma weer overnieuw opstarten.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 16:56:
http://www.siemens-java.com/download/symbian/
offtopic:
heeyy die site is van een vriend uit kroatie, dat die zo bekend is
heeyy die site is van een vriend uit kroatie, dat die zo bekend is
Nee dat blijft ALLEMAAL behouden.Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 16:52:
Als je je FW update...ben je dan alles kwijt??? (telefoon nummers, agenda, progjes etc)???
Als je eerdere posts leest of in de faq kijkt wordt je dan moe ?Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 16:52:
-----EDIT-----
Zondagse gaarheid
-----EDIT-----
Zondagse gaarheid
-----EDIT-----
[ Voor 92% gewijzigd door Aghanim op 29-08-2004 19:00 ]
Verwijderd
Bah, belcompany kan de SX1 niet meer leveren en 'm alleen maar uit andere fillialen halen. Dus ik had een paar dagen geleden een bestelling opgegeven om een SX1 uit Goes te halen, afijn zo gezegd zo gedaan. Dus ik zaterdag naar BC bleek het een demo-model te zijn met aardig wat krassen en butsen
, anyway nu word er (hopelijk) een nieuwe geleverd. Weet iemand hier nog een andere telecom zaak die de SX1 nog verkoopt? (voor het geval dat het weer fout gaat
)
PS: is die meegeleverde Headset een beetje goed?

Verwijderd
Headset is heel lekker. Geluid is erg goed.Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 22:49:PS: is die meegeleverde Headset een beetje goed?
Verwijderd
Barca is in deze slim..en jij dus ook..Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 00:34:
Op verzoek van barca (en alleen omdat hij het is) ben ik voortaan stil bij zulke *** replys....
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmzz....mij lijkt een headset met 1 oortje als vervanging van een stereoset..geen goede optie...lijkt bovendien wel of er 3 meter kabel aan zit..

Dat viel me ook al op, ik was 2 weken terug bij Belcompany, toen lag ie nog in de vitrine. De week erna toen ik er 2dehands een wilde gaan halen en ik nog even bij belcompany wilde gaan kijken of ik het toestel vast kon houden etc, was ie ineens weg. In het foldertje staat ie ook niet meer. Zelfde geldt voor t for telecom, daar lag het toestel eerst ook nog en inmiddels is ie daar ook met de noorderzon vertrokken.Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 22:49:
Bah, belcompany kan de SX1 niet meer leveren en 'm alleen maar uit andere fillialen halen. Dus ik had een paar dagen geleden een bestelling opgegeven om een SX1 uit Goes te halen, afijn zo gezegd zo gedaan. Dus ik zaterdag naar BC bleek het een demo-model te zijn met aardig wat krassen en butsen, anyway nu word er (hopelijk) een nieuwe geleverd. Weet iemand hier nog een andere telecom zaak die de SX1 nog verkoopt? (voor het geval dat het weer fout gaat
)
Op de vraag welke shop nog kan leveren..tsja je zou t for telecom of een andere toko kunnen proberen...of via internet bij 2call een los toestel nemen, maar ik weet niet of je dat wil
Ik zou het als ik jou was gewoon proberen bij t for telecom, of vragen of ze bij belcompany nog wat kunnen doen voor je. Of je moet wat kleinere telecomzaken afgaan in de hoop dat er nog iemand is die een nieuwe sx1 voor je heeft
Verwijderd
Nwe headset met maar 1 oortje is ook niet echt DE oplossing. Gewoon de headset zoals die nu is, maar dan met de MP3-keys, want de SX1 aan een key-koord hangen is ook niet echt te doen ivm nekletsel en dergelijke.
Ok, er is eindelijke een Word/PowerPoint/Excel editor voor S60. Het is de bekende Quickword/Quickpoint alleen nu versie 2.0 dus en in 1 pakket genaamd Quickoffice:
http://www.mobl.com/software/series60/
Een probleem is dat je het alleen kan installeren als je 3mb vrij hebt op je telefoongeheugen, wat zo goed als onmogelijk is op de SX1. Maar met deze UnSIS app kan je het toch meteen op je MMC installeren:
http://www.symbian.com/de...s/files/UnSIS%20Setup.exe
Eindelijk eens Word bestanden editten en niet alleen viewen!! Hier heb ik echt lang op gewacht.
Een probleem is dat je het alleen kan installeren als je 3mb vrij hebt op je telefoongeheugen, wat zo goed als onmogelijk is op de SX1. Maar met deze UnSIS app kan je het toch meteen op je MMC installeren:
Eindelijk eens Word bestanden editten en niet alleen viewen!! Hier heb ik echt lang op gewacht.
Uhm, hallo?Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 14:40:
Heb je geen PC dan?
Wat die headset betreft hebben wij weinig aan de opvolger (HHS-610, was HHS-510)... er zit immers geen antenne in. Discussie hierover is dus eigenlijk verloren tijd.
[ Voor 19% gewijzigd door Barca op 30-08-2004 15:10 ]
Ik heb mn pc niet altijd bij me.Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 14:40:
Heb je geen PC dan?
Nee, hij heeft dit gepost met zijn vinger gedouwd in zijn neus en maar genoeg friemelen.Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 14:40:
Heb je geen PC dan?
Wat is dit voor onzin opmerking?
Verwijderd
Hmm ik postte die headset om te laten zien dat er een opvolger komt van de headset die je bij je sx1 hebt gekregen en niet dat jullie die 1 oor variant moeten kopen. Dus lees mijn post aub eerst goed door voordat jullie wat over zeggenn
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 17:28 ]
Ideaal voor school: geen (dure) zware laptop meer maar mn SX1 met Bluetooth toetsenbordje.Ok, er is eindelijke een Word/PowerPoint/Excel editor voor S60. Het is de bekende Quickword/Quickpoint alleen nu versie 2.0 dus en in 1 pakket genaamd Quickoffice:
Ik had deze tool al veel eerder willen hebben
Word/Textverwerker voor Symbian60
Eindelijk
<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen
met mijn laptop kan ik een stukje meer dan textverwerken,daarnaast gebruik ik meerdere programma's en daar kan mijn sx1 echt niet tegenophankleppe schreef op 30 augustus 2004 @ 18:15:
[...]
Ideaal voor school: geen (dure) zware laptop meer maar mn SX1 met Bluetooth toetsenbordje.
Ik had deze tool al veel eerder willen hebben![]()
Word/Textverwerker voor Symbian60
Eindelijk
Een laptop is tig keer zo groot... moet je speciaal meenemen terwijl je je telefoon altijd mee hebt... is zeer jatgevoelig en... waar hebben we het nou eigenlijk over! Prachtig programma dit... het werkt goed!Aghanim schreef op 30 augustus 2004 @ 21:44:
met mijn laptop kan ik een stukje meer dan textverwerken,daarnaast gebruik ik meerdere programma's en daar kan mijn sx1 echt niet tegenop
Ik weet eigelijk niet of het in de afgelopen post nog is gezegd. ik heb het hier niet zo heel heftig meer gevolgd. (vakantie enzo ) maar het is wel mogelijk om je sx1 op toetsblok te zetten alstie mp3 speelt. tenmisnte bij mij gebeurt dat als je 2 keer kort achter elkaar op hekje duwt.
Nogmaals sorry als het al eens eerder is gezegd. maar ik wist dat dit vroegah (in het begin) als een probleem werd gezien
Nogmaals sorry als het al eens eerder is gezegd. maar ik wist dat dit vroegah (in het begin) als een probleem werd gezien
Verwijderd
Je drukt gewoon terwijl die MP3's afspeelt op het rode hoorntje om vervolgens terug te keren naar het "bureaublad" en daar lock je je SX1 middels het #.jostytosty1 schreef op 31 augustus 2004 @ 08:41:
Ik weet eigelijk niet of het in de afgelopen post nog is gezegd. ik heb het hier niet zo heel heftig meer gevolgd. (vakantie enzo ) maar het is wel mogelijk om je sx1 op toetsblok te zetten alstie mp3 speelt. tenmisnte bij mij gebeurt dat als je 2 keer kort achter elkaar op hekje duwt.
ja. da snap ik.
maar dat werd gezien als een bug.

Verwijderd
Hee 325 ef rustig aan he. Was niet zo bedoeld, maar wie gaat er nu Office documenten liggen editen op zo een klein schermpje.Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 17:28:
Sovrano schreef op 30 augustus 2004 @ 14:40:
Heb je geen PC dan?
Nee, hij heeft dit gepost met zijn vinger gedouwd in zijn neus en maar genoeg friemelen.
Wat is dit voor onzin opmerking?
Kan me niet voorstellen dat dat niet kan wachten totdat je thuis bent achter je PC, maar goed. Iedereen een andere mening zullen we maar zeggen
Weet iemand trouwens hoe ik mijn @home e-mail kan ophalen?
Daar zou ik echt bij geholpen zijn.
Mijn SX1 heeft nog steeds het mankement dat als ik bel of gebeld wordt dat ik niets hoor door de luidspreker. Als ik eerst naar de handsfree functie schakel en daarna weer naar het toestel werkt het wel. Beetje shittie, maar goed. Ga 'm niet opsturen voor Jan Joker en 'm ef missen

Heeft iemand van jullie dit probleem ook al eens gehad of niet?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 09:52 ]
fijn dat jij dat zo vind. maar er schijnen nog een paar mensen met een sx1 rond te lopen. en sommige posten zelfs wel eens hier.
Verwijderd
Yow dude ik geef alleen mijn "persoonlijke" mening dus daar hoef je je niets van aan te trekken. Verder even niet zo off-topic reagerenjostytosty1 schreef op 31 augustus 2004 @ 09:54:
fijn dat jij dat zo vind. maar er schijnen nog een paar mensen met een sx1 rond te lopen. en sommige posten zelfs wel eens hier.

pardon. ga JIJ mij vertellen dat ik niet oftopic moet reageren. blijkbaar ben jij halverwege ergens ingestapt in dit topic. anders wist je wel dat veel mensen dit een probleem vinden.
Verwijderd
Ef geen gezeik en ik volg dit al vanaf deel 2 dus heb alleen deel 1 niet meegemaakt.
Ook weet ik dat veel mensen dit "probleem" ondervinden, maar ik gaf mijn PERSOONLIJKE mening. Als die jou niet aanstaat moet je er niet op reageren, maar ja.
Ook weet ik dat veel mensen dit "probleem" ondervinden, maar ik gaf mijn PERSOONLIJKE mening. Als die jou niet aanstaat moet je er niet op reageren, maar ja.
Verwijderd
Hmzz..welke probs doen zich voor dan?.....heb nog nix gemerkt...Barca schreef op 30 augustus 2004 @ 15:09:
[...]
Uhm, hallo?Het is toch superhandig dat je dit op je mobieltje kan doen!
Wat die headset betreft hebben wij weinig aan de opvolger (HHS-610, was HHS-510)... er zit immers geen antenne in. Discussie hierover is dus eigenlijk verloren tijd.We moeten gewoon hopen op een opvolger van de HHS-550.
Dat is zeer interessant gezien de problemen die zich met de headsets voordoen.
Hmzzzz...oké....bedoelde 't ook niet ls kritiek.... of zo...was meer gewoon een opmerking....Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 17:28:
Hmm ik postte die headset om te laten zien dat er een opvolger komt van de headset die je bij je sx1 hebt gekregen en niet dat jullie die 1 oor variant moeten kopen. Dus lees mijn post aub eerst goed door voordat jullie wat over zeggenn
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 10:22 ]
Normaal gesproken houd ik er niet echt van wanneer er word gereageerd op dit soort reacties, maar laat ik me dit keer eens verleiden.Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 09:44:
[...]
Hee 325 ef rustig aan he. Was niet zo bedoeld, maar wie gaat er nu Office documenten liggen editen op zo een klein schermpje.
Kan me niet voorstellen dat dat niet kan wachten totdat je thuis bent achter je PC, maar goed. Iedereen een andere mening zullen we maar zeggen.
Mijn SX1 heeft nog steeds het mankement dat als ik bel of gebeld wordt dat ik niets hoor door de luidspreker. Als ik eerst naar de handsfree functie schakel en daarna weer naar het toestel werkt het wel. Beetje shittie, maar goed. Ga 'm niet opsturen voor Jan Joker en 'm ef missen.
1. Waarom gebied je mij om rustig te zijn? In eerste instantie maak jij een denigrerende opmerking door zijn opmerking te ontkrachten door te zeggen 'heb jij geen pc dan?' Dit is een stuk onaardiger dan het gene wat ik noem.
2. Omdat jij niet kan zien dat iets niet handig is, terwijl anderen het wel handig vinden, betekent niet dat je dan maar even m oet gaan duidelijk maken dat het voor jou toch echt niet handig is. En dit dan ook nog eens op een onaardige manier.
Ik vind het geweldig om word-documenten op mijn SX1 te editten. Het gaat mij in dit geval dan om compatibiliteit; ik kan al mijn documenten lezen. Daarnaast is het ondersteunen door een SX1 met een formaat die grote documenten aan kan een redelijke vereiste. Ook wil het nog wel eens gebeuren dat ik .doc bestanden als bijlage ontvang, terwijl die dan reuze handig zijn om te kunnen lezen op je SX1. routebeschrijvingen, uitnodigingen e.d.
3. Je vind het belachelijk dat hij word-documenten op zijn telefoon gaat lezen; dat zou hij toch ook thuis op zijn computer kunnen doen? Maar in de tussentijd vraag je wel eventjes hoe je mail kan lezen op je telefoon.
Samenvatting; Denk alsjeblieft even na voordat je post en trek niet zo gauw een oordeel
Voor je probleem over je SX1; probeer eens te upgraden naar andere firmware.
[ Voor 49% gewijzigd door three2five op 31-08-2004 14:08 ]
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen wat dit laatste programma precies doet (en dus ook hoe je het moet gebruiken). Het lijkt handig...deuxani schreef op 30 augustus 2004 @ 13:36:
Ok, er is eindelijke een Word/PowerPoint/Excel editor voor S60. Het is de bekende Quickword/Quickpoint alleen nu versie 2.0 dus en in 1 pakket genaamd Quickoffice:
en ik maar denken dat ik de enige was die zijn reakties niet op prijs stelde ( netjes uitgedrukt)three2five schreef op 31 augustus 2004 @ 14:05:
[...]
Normaal gesproken houd ik er niet echt van wanneer er word gereageerd op dit soort reacties, maar laat ik me dit keer eens verleiden.
1. Waarom gebied je mij om rustig te zijn? In eerste instantie maak jij een denigrerende opmerking door zijn opmerking te ontkrachten door te zeggen 'heb jij geen pc dan?' Dit is een stuk onaardiger dan het gene wat ik noem.
2. Omdat jij niet kan zien dat iets niet handig is, terwijl anderen het wel handig vinden, betekent niet dat je dan maar even m oet gaan duidelijk maken dat het voor jou toch echt niet handig is. En dit dan ook nog eens op een onaardige manier.
Ik vind het geweldig om word-documenten op mijn SX1 te editten. Het gaat mij in dit geval dan om compatibiliteit; ik kan al mijn documenten lezen. Daarnaast is het ondersteunen door een SX1 met een formaat die grote documenten aan kan een redelijke vereiste. Ook wil het nog wel eens gebeuren dat ik .doc bestanden als bijlage ontvang, terwijl die dan reuze handig zijn om te kunnen lezen op je SX1. routebeschrijvingen, uitnodigingen e.d.
3. Je vind het belachelijk dat hij word-documenten op zijn telefoon gaat lezen; dat zou hij toch ook thuis op zijn computer kunnen doen? Maar in de tussentijd vraag je wel eventjes hoe je mail kan lezen op je telefoon.
Samenvatting; Denk alsjeblieft even na voordat je post en trek niet zo gauw een oordeel
Verwijderd
Re 1. Je had toch wel kunnen zien dat dit enigzins bedoelt was met een kleine cynische ondertoon, of niet?three2five schreef op 31 augustus 2004 @ 14:05:
[...]
Normaal gesproken houd ik er niet echt van wanneer er word gereageerd op dit soort reacties, maar laat ik me dit keer eens verleiden.
Re 2. Het gaat er niet om dat ik kan zien of het handig is (wat het voor jullie wel is blijkt nu
Re 3. Dat ik e-mails wil ontvangen heeft puur met mijn werk te maken (systeembeheerder). Omdat ik mijn e-mails laat doorsturen naar mijn thuisadres en zo deze graag zou willen ontvangen wanneer ik NIET aan het werk ben.
Dat is dan meer vanwege de info en niet de attachements van MS Office. Misschien hooguit een screenshot hier en daar.
[jostytosty1 schreef:
en ik maar denken dat ik de enige was die zijn reakties niet op prijs stelde ( netjes uitgedrukt)]
Je hoeft je nogmaals niets van mijn persoonlijke mening aan te trekken, want iedereen gebruikt zijn/haar SX1 voor zijn/haar eigen gewenste doeleinden en iedereen heeft recht op een eigen mening per aangehaald punt hier.
Je hoeft mijn reactie toch niet te lezen, laat staan er een antwoord op geven als het je niet aan staat.
Verder no hard feelings hoor.
Voor mijn probleem kan ik niet verder upgraden dan FW12

Format geprobeerd en al, maar het wilt niet baten.
Zou iemand me dan kunnen helpen met de @home instellingen daar zou ik echt mee geholpen zijn.
Staat in de FAQ beschreven; bij velen laat één oortje het afweten.Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 10:21:
...HEADSET...
Hmzz..welke probs doen zich voor dan?.....heb nog nix gemerkt...
Van veel headsets laat nu ook het zilver los. (rightone_ heeft hier last van, ik sinds gisteren ook)
Verwijderd
Ik!
Ik dacht dat je er nog geen antwoord op gekregen had, maar het kan wel!
Instellingen---> email---> mailboxen ---> nieuwe mailbox maken met de instelling van @home.
Om de email te checken zil je vermoedelijk een nieuwe verbinding moeten maken:
instellingen ---> verbinding ---> toegangspunten ---> nieuw toeganspunt--->
die je dan de naam internet acces geeft met naam toeganspunt internet (kleine leters) De rest laat je gewoon zo staan.
Succes!
Ik!
Ik dacht dat je er nog geen antwoord op gekregen had, maar het kan wel!
Instellingen---> email---> mailboxen ---> nieuwe mailbox maken met de instelling van @home.
Om de email te checken zil je vermoedelijk een nieuwe verbinding moeten maken:
instellingen ---> verbinding ---> toegangspunten ---> nieuw toeganspunt--->
die je dan de naam internet acces geeft met naam toeganspunt internet (kleine leters) De rest laat je gewoon zo staan.
Succes!
Verwijderd
WTF er staat rightone_ schreef bij die quote, maar dat schreef three2five...Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 09:44:
[...]
Hee 325 ef rustig aan he. Was niet zo bedoeld, maar wie gaat er nu Office documenten liggen editen op zo een klein schermpje.
Kan me niet voorstellen dat dat niet kan wachten totdat je thuis bent achter je PC, maar goed. Iedereen een andere mening zullen we maar zeggen.
Mijn SX1 heeft nog steeds het mankement dat als ik bel of gebeld wordt dat ik niets hoor door de luidspreker. Als ik eerst naar de handsfree functie schakel en daarna weer naar het toestel werkt het wel. Beetje shittie, maar goed. Ga 'm niet opsturen voor Jan Joker en 'm ef missen.

Maar mensen we gaan steeds meer offtopic, iedereen zit andere dingen te praten, over dat die ene irritant is of dit of dat.......
Vanaf nu weer over sx1 praten
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 15:49 ]
Offtopic is te makkelijk om te gaan, dus laten we dat bij deze niet meer doen. Als ik jou was, zou ik downgraden via een winswup-versie. Of een harde reset doen (wel eerst backuppen natuurlijk). Dit doe je door *# tijdens het opstarten ingedrukt te houden.Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 15:15:
[...]
Voor mijn probleem kan ik niet verder upgraden dan FW12.
Format geprobeerd en al, maar het wilt niet baten.
ik vind dat niveau de laatste weken hier aardig gedaald zijn. In deel 1, 2, 3 en de helft van 4 kom ik vrijwel geen ordinair geschreeuw naar elkaar tegen. Heb t idee dat met de komst van enige lieden het gedoe zo'n beetje is begonnen, lieden die snel op hun p*k getrapt blijken te zijn. Mag ik jullie eraan herinneren dat dit gewoon een praatforum is en geen regeringsdebat?? Als je zonodig wilt happen bij elk in jouw ogen verkeerd woord van een ander verwijs ik je graag naar de vele nieuwsgroepen op usenet die hier speciaal voor aangemaakt zijn! Daar kun je je lol op, hier hebben we het alleen over de SX 1, zijn accessoires, gebreken, tips & trucs, vragen en antwoorden...
laten we t dus wel on-topic houden of gewoon niet antwoorden!
dank u zeer beleefd.
laten we t dus wel on-topic houden of gewoon niet antwoorden!
dank u zeer beleefd.
Verwijderd
Zo'n 4 weken geleden heb ik mijn siemens weggebracht omdat de verlichting van de toetsen kapot waren. Ik heb hem net op gehaald en als ik de acculader in mijn telefoon doet krijg ik niks op mijn scherm als ik hem aanzet. Als ik de lader eruit haal en ik wil hem aandoen dan hoor de de hele tijd dat gepiep dat je hoort als je accu leeg is. Maar als ik hem er dan weer insteek en probeer hem aan te zetten dan doet hij weer helemaal niks!!!! Is hij nu weer kapot of doe ik iets verkeerd??????
probeer de sx1 eerst eens op te laden,de telefoon gaat nl niet aan wanneer je batterij helemaal leeg is,ook niet terwijl hij verbonden is met de oplader,er moet eerst wat stroom in de accu geladen zijn <---- ZEER IRRITANT, echt slecht van Siemens. Je bent aan het bellen en ineens valt je telefoon uit,batterij op,je steekt de oplader erin om vlug terug te bellen,helaas moet je een aantal minuten wachtenVerwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 17:39:
Zo'n 4 weken geleden heb ik mijn siemens weggebracht omdat de verlichting van de toetsen kapot waren. Ik heb hem net op gehaald en als ik de acculader in mijn telefoon doet krijg ik niks op mijn scherm als ik hem aanzet. Als ik de lader eruit haal en ik wil hem aandoen dan hoor de de hele tijd dat gepiep dat je hoort als je accu leeg is. Maar als ik hem er dan weer insteek en probeer hem aan te zetten dan doet hij weer helemaal niks!!!! Is hij nu weer kapot of doe ik iets verkeerd??????
Verwijderd
Ok dank je hij doet het nou ook. Alleen die toetsverlichting doet het het nog steeds niet!!!!! ik weet wat ze daar gedaan hebben maar in ieder niet die toesverlichting gerepareerd. Wat een klote service zeg!!!! Nou dan maar weer 4 weken wachten totdat ik hem terug heb........... nooit meer een siemens dus!!!!
Verwijderd
hmm ik hoor allemaal hele goede dingen over siemens service, en ik heb ook goede ervaringen behalve jij. Maar ja niemand is perfect heVerwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 17:51:
Ok dank je hij doet het nou ook. Alleen die toetsverlichting doet het het nog steeds niet!!!!! ik weet wat ze daar gedaan hebben maar in ieder niet die toesverlichting gerepareerd. Wat een klote service zeg!!!! Nou dan maar weer 4 weken wachten totdat ik hem terug heb........... nooit meer een siemens dus!!!!
Niemand is perfect nee precies zoals je het zegtVerwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 18:02:
[...]
hmm ik hoor allemaal hele goede dingen over siemens service, en ik heb ook goede ervaringen behalve jij. Maar ja niemand is perfect he
Maar dit is weer iemand die bevestigt dat Siemens k*tservice levert, wie verzint het bijvoorbeeld om het toestel permanent te blokkeren als er drie keer de verkeerde blokkeringscode is ingetoetst om vervolgens daar voor geld te vragen om de foon te deblokkeren

Lever dan gewoon standaard die code en niet dat geldklopperij

[ Voor 4% gewijzigd door Le0032 op 31-08-2004 18:35 ]
Verwijderd
tja je zegt het zelf, als er 3 keer de verkeerde blokkeringscode is ingetoetst. Na de eerste of tweede keer kan je denken dit klopt niet, ff uitzoeken wat de code. Maar oke aan de andere kant geld ervoor geven is ook niet leuk. Maar in het algemeen heeft siemens de beste service vind ikLe0032 schreef op 31 augustus 2004 @ 18:35:
[...]
Niemand is perfect nee precies zoals je het zegt![]()
Maar dit is weer iemand die bevestigt dat Siemens k*tservice levert, wie verzint het bijvoorbeeld om het toestel permanent te blokkeren als er drie keer de verkeerde blokkeringscode is ingetoetst om vervolgens daar voor geld te vragen om de foon te deblokkeren
Lever dan gewoon standaard die code en niet dat geldklopperij
ff uitzoeken wat de code is? Hoe de h*ll kan je de code uitzoeken? En als ik mijn software update, hoe kan ik dan weten dat de code standaard weer 12345 wordt als dat nergens staat? En geloof me Rightone_, dat drie keer echt niets is... als je je code vergeten bent, ben je dus gewoon geld kwijt, voor niks in feite terwijl dat helemaal niet hoeft!!! En hoezo heeft Siemens de beste service? Heb je de service van - pak 'm beet- Samsung, Sony Ericsson, Nokia, Sendo, Nec, Panasonic etc. al ondergaan dan?Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 18:50:
[...]
tja je zegt het zelf, als er 3 keer de verkeerde blokkeringscode is ingetoetst. Na de eerste of tweede keer kan je denken dit klopt niet, ff uitzoeken wat de code. Maar oke aan de andere kant geld ervoor geven is ook niet leuk. Maar in het algemeen heeft siemens de beste service vind ik
Samsung ja, viel op zic wel mee.Le0032 schreef op 31 augustus 2004 @ 19:33:
Samsung, Sony Ericsson, Nokia, Sendo, Nec, Panasonic etc. al ondergaan dan?
Sony Ericsson, kreeg um erger terug dan dat ie heen ging.
Nokia, daar ga ik geen woorden meer aan vuil maken, nooit meer Nokia dus. (de 6150 is de enige goede, dikke waterschade en hij doet het nu als nooit tevoren.)
Siemens, top tot nog toe, als ik ze dus al nodig had.
FF een niet offtopic berichtje:
Ik had m'n speaker opgeblazen, en daarnaast 3x de verkeerde code ingetoest
beetje blond
Dus ik m'n supertelefoontje opsturen naar Siemens en 4 dagen later heb ik een gemaakte, én geunlockte phone terug (gratis
)
Superservice dus...
Ik had m'n speaker opgeblazen, en daarnaast 3x de verkeerde code ingetoest

Dus ik m'n supertelefoontje opsturen naar Siemens en 4 dagen later heb ik een gemaakte, én geunlockte phone terug (gratis
Superservice dus...
<Terw_Dan> taskbar boven is beter
vreet minder cpu power :P
komt doordat de zwaartekracht dan het werk doet ipv je cpu
als je dan op start drukt valt het menu gewoon naar beneden :P
anders moet hij het helemaal omhoogduwen
Na gebruik van ongeveer 3 maanden ben ik de SX1 zat. Het is een leuk idee maar het toestel is gewoon niet praktisch.
Waar ik me het meest aan erger is de keylock toets. Deze werkt gewoon slecht. Alleen een # indrukken voor een paar seconden is niet handig. Als ik de telefoon in m'n broekzak draag is de lock er 9 van de 10 keer af.
Daarnaast moet je gewoon te veel handelingen doen om iets simpels uit te voeren bijv even achtergrondje veranderen.
De telefoon niet erg snel als ik hem vergelijk met andere gsm's
Nee voor mij geen SX1 meer.
Waar ik me het meest aan erger is de keylock toets. Deze werkt gewoon slecht. Alleen een # indrukken voor een paar seconden is niet handig. Als ik de telefoon in m'n broekzak draag is de lock er 9 van de 10 keer af.
Daarnaast moet je gewoon te veel handelingen doen om iets simpels uit te voeren bijv even achtergrondje veranderen.
Ik heb er geen last van dat de toetsblok automatisch eraf is nadat de tel uit mijn broekzak gehaald wordt. Daarnaast vind ik het 'menu' * effect van nokia ook niet optimaal en ik vind niet dat je een gsm op zoiets kleins af kan keuren.C00KW4US schreef op 31 augustus 2004 @ 21:19:
Na gebruik van ongeveer 3 maanden ben ik de SX1 zat. Het is een leuk idee maar het toestel is gewoon niet praktisch.
Verder moet je ook bij een nokia of welke telefoon dan ook een aantal handelingen verrichten voordat de achtergrond veranderd is. De sx1 heeft nu eenmaal directory's in het telefoongeheugen wat misschien lastiger zoeken is , echter heb ik
in 5 seconden mijn gewenste instelling gewijzigd
Je kunt het ook anders stellen: Ik wil geen Samsung omdat deze geen bluetooth ondersteunen,dat wil niet zeggen dat ik Samsung zat ben....
Verwijderd
Ik volg dit topic zo nu en dan, en daarom even een vraagje die misschien al eerder gesteld is; excuses alvast.
Het lijkt me aardig om een routeplanner te installeren op de sx1. Naast wayfinder is er nu ook route 66 mobile (oa voor symbian telefoons). Wat je dus nodig hebt is een BT muis en de software. Iemand al ervaring met dit pakket en zo ja, wat vond je ervan?
Het lijkt me aardig om een routeplanner te installeren op de sx1. Naast wayfinder is er nu ook route 66 mobile (oa voor symbian telefoons). Wat je dus nodig hebt is een BT muis en de software. Iemand al ervaring met dit pakket en zo ja, wat vond je ervan?
Hoi Rodemannetje,Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 21:33:
Ik volg dit topic zo nu en dan, en daarom even een vraagje die misschien al eerder gesteld is; excuses alvast.
meer informatie kun je lezen in dit topic: Route 66 Mobile Symbian S60
Zelf zit ik ook nog over aanschaf van dit pakket te denken
Dit topic is gesloten.