Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THX _/-\o_ , nu snap ik het :)

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 08:13
Zal ik daar dan maar op inspringen? :) Er is al een behoorlijk lange tijd het gerucht dat er daadwerkelijk een nieuw Symbian toestel zou komen van Siemens. Vanaf het begin dat de SX1 is uitgebracht word er al gesproken over een SX2. Het zou dan gaan om een Symbian toestel, met normale toetsen. Daarna heeft er iemand op club-siemens photoshop plaatjes gemaakt; de SX1 aangepast, zoudat de toetsen 'normaal' zouden zitten. Dit werd door heel veel sites domweg als officiele foto's gezien, wat domweg niet waar was. (zelfs mobile-review heeft dit soort dingen gezegd!). Overigens zou deze SX2, (hoe die volgens andere geruchten eigenlijk niet zou gaan heten) niet een opvolger van de SX1 genoemd mogen worden vanwege gebrek aan bepaalde features. Dit jaar zouden er meerdere Symbian toestellen door Siemens gemaakt worden en zelfs een Windows toestel. Maar, het jaar is niet meer zo heel lang, ik heb er niet zo heel veel vertrouwen in.

Meest logische en reeele stap van siemens zou zijn; Eerst een bussiness Symbian toestel, opvolger van SX1 komt daarna. Ik gok dat over 3-6 maanden deze opvolger aangekondigd word, maar dat kan iedereen wel gokken; dit is hartstikke logisch. Dit omdat SX1 qua features nog lang niet uit de markt is, maar wel behoorlijk geflopt is. (hiermee bedoel ik; slechte kwaliteit, vrijwel geen enkele winkelketen verkoopt hem nog etc.)

Let overigens wel dat dit allemaal geruchten zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door three2five op 12-08-2004 10:21 ]

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Kijk dat maakt een hoop duidelijk. :) Paar vragen nog van mijn kant.
three2five schreef op 12 augustus 2004 @ 10:19:
Overigens zou deze SX2, (hoe die volgens andere geruchten eigenlijk niet zou gaan heten) niet een opvolger van de SX1 genoemd mogen worden vanwege gebrek aan bepaalde features.
Wat zijn de geruchten dan welke features zouden ontbreken? Een "SX2" zonder b.v. radio zou inderdaad geen SX2 zijn. ;)
Zelfs een Windows toestel.
Ik dacht dat Siemens zich volledig zou gaan richten op Symbian! :?
Dit omdat SX1 qua features nog lang niet uit de markt is, maar wel behoorlijk geflopt is. (hiermee bedoel ik; slechte kwaliteit, vrijwel geen enkele winkelketen verkoopt hem nog etc.)
Slechte kwaliteit??? Don't say that. :'( Dat is gewoon onzin, maar dat weet jij ook. ;) :) Maar inderdaad, wel redelijk geflopt. :|

Verwijderd

HELP PLEASE... :O

Een vriend van me heeft drie keer de verkeerde toetsenblokkeringscode ingevoerd, mijn siemens is nu geblokkeerd. Ik weet dat je bij Siemens zo'n code kan opvragen, maar... dan moet je ook je aanschafsbewijs sturen... en daar zit het probleem voor mij. Die heb ik niet :( :'( , wie kan mij aan deze code helpen?

Alvast bedankt,

Mark

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 12:56:
wie kan mij aan deze code helpen?
Alleen Siemens. Bel Siemens. Wij kunnen je helaas niet helpen.

• three2five
Barca schreef op 12 augustus 2004 @ 11:47:
Kijk dat maakt een hoop duidelijk. :) Paar vragen nog van mijn kant.

Wat zijn de geruchten dan welke features zouden ontbreken? Een "SX2" zonder b.v. radio zou inderdaad geen SX2 zijn. ;)
Dan zou het inderdaad gaan om functies als de camera, mp3-speler en de radio
Ik dacht dat Siemens zich volledig zou gaan richten op Symbian! :?
Dat er een windows toestel zou komen, stond op de roadmap van siemens. Ik vond het ook apart, maar ik denk dat er dan gedacht moet worden aan competitie van de SPV. Ikzelf vind het heel apart en ongeloofwaardig, want dat zou inderdaad de lijn van Siemens een beetje tenietdoen; degelijke toestellen met een eigen OS op de markt brengen+ Symbian toestellen. Maar Siemens heeft pas 1 Symbian toestel op de markt gebracht, dus dat kan nog alle kanten op. alleen het feit dat we nog maar 4 maanden in dit jaar hebben, doet een beetje denken dat die roadmap niet meer klopt.
Slechte kwaliteit??? Don't say that. :'( Dat is gewoon onzin, maar dat weet jij ook. ;) :) Maar inderdaad, wel redelijk geflopt. :|
Ik mag hopen dat je sarcastisch bent. Ik denk dat 80% van de SX1's 1 of meer keer teruggestuurd is naar siemens. Zouden twee leuke polls gemaakt van kunnen worden.
1. Is jouw SX1 wel eens naar Siemens toegestuurd vanwege problemen met het toestel? (ja/nee)
2. Zoja, hoevaak? (1,2,3,8 keer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 20:18:
Al gevonde..
http://www.mobile-review.com/review/siemens-sx1-os-en.shtml

Maar er was dus eerst een sx1 met 6.1 op en nadien hebben ze een sx1 met 7.0 uitgebracht (die themes zijn anders)
Is dat wat jullie bedoelen?
En is de sx1 de enige foon waar siemesn dit mee doet
Misschien dat iemand mij op de volgende vraag een antwoord kan geven, aangezien ie wel is doorslaggevend kan zijn :) In de bovengenoemde (uitgebreide, zeer goede review imho) staat een linkje naar een filmpje waarin tot uiting komt dat de sx1 nogal traag blijkt te zijn (Klik voor filmpje)

Misschien dat de gasten van mobile review een eerdere firmware hadden..maar is het bij de latere firmwares nog steeds hetzelfde dat het even duurt voor het menu te voorschijn komt etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 12:56:
HELP PLEASE... :O

Een vriend van me heeft drie keer de verkeerde toetsenblokkeringscode ingevoerd, mijn siemens is nu geblokkeerd. Ik weet dat je bij Siemens zo'n code kan opvragen, maar... dan moet je ook je aanschafsbewijs sturen... en daar zit het probleem voor mij. Die heb ik niet :( :'( , wie kan mij aan deze code helpen?

Alvast bedankt,

Mark
Heb je 'm wel gekocht bij een zaak? Zo ja, dan kan je proberen bij die zaak langs te gaan om alsnog een bonnetje te krijgen.
Bonnetje van iemand anders helpt niet omdat op je bonnetje ook je imei nummer staat.

Aangezien de toestelcodes imei afhankelijk zijn zullen ze alleen op je eigen toestel werken.

[ Voor 8% gewijzigd door megter op 13-08-2004 09:53 ]

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op 13 augustus 2004 @ 00:00:
[...]

Misschien dat iemand mij op de volgende vraag een antwoord kan geven, aangezien ie wel is doorslaggevend kan zijn :) In de bovengenoemde (uitgebreide, zeer goede review imho) staat een linkje naar een filmpje waarin tot uiting komt dat de sx1 nogal traag blijkt te zijn (Klik voor filmpje)

Misschien dat de gasten van mobile review een eerdere firmware hadden..maar is het bij de latere firmwares nog steeds hetzelfde dat het even duurt voor het menu te voorschijn komt etc?
zoals je in dit topic had kunnen lezen is de snelheid van de SX1 inderdaad verbeterd bij installatie van een nieuwe firmware, echter moet de telefoon nog steeds even laden als je het menu in gaat. Ik heb het filmpje bekeken en ik denk dat die SX1 firmware 12 heeft ( de snelste officiele versie tot nu toe )

[ Voor 11% gewijzigd door Aghanim op 13-08-2004 13:55 . Reden: onvolledigheid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
(moest ik van rightone_ posten, die is zijn password kwijt :S)

Firmware 12 was toen helemaal nog niet uit; firmware 5 of misschien 6 was de firmware die ze gebruikten. De firmware 12 is een stukkie sneller; eerste keer wanneer je menu opent, duurt altijd iets langer dan de volgende keren wanneer je menu opent. is bij elke symbian telefoon zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
three2five schreef op 12 augustus 2004 @ 14:21:
Ik mag hopen dat je sarcastisch bent. Ik denk dat 80% van de SX1's 1 of meer keer teruggestuurd is naar siemens. Zouden twee leuke polls gemaakt van kunnen worden.
1. Is jouw SX1 wel eens naar Siemens toegestuurd vanwege problemen met het toestel? (ja/nee)
2. Zoja, hoevaak? (1,2,3,8 keer)
Vanuit mijn eigen perspectief gezien ben ik niet sarcastisch. Ik heb mijn telefoon 1x naar Siemens gestuurd... en dat om de Benelux firmware te verkrijgen. Dat is iets niet te vermijden... pas een half jaar nadat ik mijn telefoon had gekocht was er een Benelux versie te koop.
Aghanim schreef op 13 augustus 2004 @ 13:38:
zoals je in dit topic had kunnen lezen is de snelheid van de SX1 inderdaad verbeterd bij installatie van een nieuwe firmware, echter moet de telefoon nog steeds even laden als je het menu in gaat. Ik heb het filmpje bekeken en ik denk dat die SX1 firmware 12 heeft ( de snelste officiele versie tot nu toe )
Helemaal mee eens. Ik denk ook dat het fw12 is. M.a.w. de snelste / laatste firmware op dit moment. Punt is... ik vind het helemaal niet langzaam! :| En wie switched er nou zowiezo constant door de menu's. 8) Gaat juist wel snel, vind ik. Vriend van me heeft een Nokia 6600 gekocht laatst, en zowel het opstarten als het menu is ongeveer even traag cq. snel.

Voor mij blijven radio, Symbian en MP3 de 3 belangrijkste eigenschappen. (in die volgorde) Ik zou niet zonder kunnen op m'n mobieltje. De SX1 was de eerste telefoon die dit had. Welke telefoons zijn er inmiddels uitgekomen (sinds december 2003 dus toen ik mijn SX1 kocht :)) die dit ook kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Nogmaals; die review is geschreven op 13 februari 2004; toen was firmware 12 nog lang niet uit. Toen was firmware 7 net of net niet uit.

Daarnaast vind ik ook helemaal niet dat ie traag is. Waar ik me wel af en toe aan irriteer is de reactiesnelheid van het lichtje...

[ Voor 10% gewijzigd door three2five op 13-08-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Hm ok...ik heb momenteel een sl45 en ik gebruik vaak de shortcuts zeg maar in het menu. Dus menu 3-1-3 voor inbox van sms, net een beetje als bij nokia. De snelheid is dus in ieder geval verbeterd. Is het trouwens mogelijk om ook deze shortcuts te gebruiken in het Symbian series 60 menu van Siemens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op 13 augustus 2004 @ 21:10:
Hm ok...ik heb momenteel een sl45 en ik gebruik vaak de shortcuts zeg maar in het menu. Dus menu 3-1-3 voor inbox van sms, net een beetje als bij nokia. De snelheid is dus in ieder geval verbeterd. Is het trouwens mogelijk om ook deze shortcuts te gebruiken in het Symbian series 60 menu van Siemens?
volgens mij kan dat inderdaad en dan via het onderdeel 'favorieten' of iets dergelijks,zal morgen ff voor je kijken of het zeker kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn SX1 heeft weer eens wat kuren.

Telkens als ik bel of gebeld wordt hoor ik niets door mijn speaker.
Switch ik naar de hands-free-functie en weer terug naar het toestel dan werkt het weer.

Ik lijk zo wel de helpdesk van mijn eigen toestel. Wellicht dat ik overstap naar een GOED Nokia toestel, want dit schiet niet op. Is het een opgelost doet het andere probleem zich weer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 19:05
heb gisteren m'n SX1 open gehad. De stofdeeltjes onder m'n scherm waren niet meer te tellen zoveel was eronder gekomen! Het zegel hoeft gelukkig niet verbroken te worden maar het klepje die om de cameralens en carkit antenne connector zit gaat er maar moeizaam af; blijkt dat deze is vastgelijmd ipv geklikt dus ff oppassen dat je niet de boel forceert! Het stof zelf kun je t beste weghalen met een stukje watten, iig niet iets wat hard is dus kan gaan krassen e.d.

mijn scherm heeft nu weer kraakhelder zicht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
porto33 schreef op 16 augustus 2004 @ 10:58:
heb gisteren m'n SX1 open gehad. De stofdeeltjes onder m'n scherm waren niet meer te tellen zoveel was eronder gekomen! Het zegel hoeft gelukkig niet verbroken te worden maar het klepje die om de cameralens en carkit antenne connector zit gaat er maar moeizaam af; blijkt dat deze is vastgelijmd ipv geklikt dus ff oppassen dat je niet de boel forceert! Het stof zelf kun je t beste weghalen met een stukje watten, iig niet iets wat hard is dus kan gaan krassen e.d.

mijn scherm heeft nu weer kraakhelder zicht! :)
dat heb je goed voor elkaar dan!mijn beeld is ook brak,vol met stofjes en zand ofzo maar ik durf de SX1 niet open te maken.Heb geen geduld en ben ook niet echt handig namelijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Laatst online: 10-08 19:05
Hoi Xenergy,

gewoon proberen, die 4 torx schroefjes onder de accu wel voorzichtig losdraaien... iig niet de vertanding slopen want anders kun je er niets meer mee. Ik heb zo'n heel klein zilveren brillenschroevedraaier gebruikt met meedraaiende top, je kent ze denk ik wel. De hoes valt er dan niet direct af maar zit er nog ingenieus op geklikt, tis ff zoeken waar je iets moet indrukken (zoals onder de 1 en 6 toets) maar dan komt ie ook los. Erop zetten is een ander verhaal omdat dat rubber aan de zijkant keihard is en totaal niet meegeeft, voorzichtigheid is hierbij wederom geboden. Maw. je hebt tijd en geduld nodig om resultaat te krijgen zonder iets te slopen. ;)

ik zou zeggen, sloop hem open en zie hoever je komt, het valt reuze mee!
nogmaals, het koperen garantiezegeltje hoeft NIET verbroken te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Misschien handig voor in de FAQ...SX1 schoonmaken zonder het verbreken van de garantie.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.....Schrik.... --> SX1 is kapot!.

Geschiedenis:

1) Toen ik hem gisteren uit mijn broekzak haalde, deed geen enkele toets het meer. Dus gewoon eek kwestie van aan/uit zetten dacht ik,... niet dus
2) Toen ik hem aanzette, kreeg ik tot mijn schrik het update scherm. Telkens wanneer ik hem weer op nieuw aan zette kreeg ik het update scherm weer.
3) Vervolgens heb ik de versie die ik er al op had staan (de nieuwste versie), er nog maar een keertje op gezet.
4) Tot mijn grote verbazing deed hij het ineens weer! Maar de vreugde was niet lang.
5) De 2e keer dat ik hem aanzette, gaf hij meteen weer het update scherm.
6) Vervolgens de software gereset met "#" plus "*" plus "aan".
7) Telefoon weer aangezet, en het leek allemaal ok..
8 ) Totdat hij na 1 minuut vanzelf fotos begon te maken, hij maakte elke 5 seconden een nieuwe foto, en er valt zo dus niet echt meer te navigeren.

Iemand goede tips?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Ik gok dat je joystickje kapot is, dat hij de hele tijd ingedrukt blijft o.i.d. Misschien even open maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Aghanim schreef op 14 augustus 2004 @ 21:30:
[...]

volgens mij kan dat inderdaad en dan via het onderdeel 'favorieten' of iets dergelijks,zal morgen ff voor je kijken of het zeker kan
Heb je nog gekeken of het mogelijk was? Wat ik bedoel is dat je bijvoorbeeld je menu binnengaat, dan op de 3 drukt, hij dan het berichtenmenu opent, dan op 1 voor sms etc. Want dat is wel iets wat erg makkelijk is en slijtage van je joystick enzo voorkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op 16 augustus 2004 @ 23:19:
[...]

Heb je nog gekeken of het mogelijk was? Wat ik bedoel is dat je bijvoorbeeld je menu binnengaat, dan op de 3 drukt, hij dan het berichtenmenu opent, dan op 1 voor sms etc. Want dat is wel iets wat erg makkelijk is en slijtage van je joystick enzo voorkomt :P
Yup ik heb voor je gekeken en het is inderdaad mogelijk een bepaalde combinatie in te voeren om snel bij het 'eindpunt' te komen. Zo geeft de toetscombinatie: Menu - 9 - 2 het spelletje typegun,wat ook correspondeert met het 9e icoon in het hoofdmenu ( games ) en dan het 2e icoontje in het games menu ( typegun )
Je kan de indeling van de iconen zelf bepalen,neem aan dat het dan ook blijft werken, mijn test is met de originele indeling ( kut SX1 weer gecrashed ).

Daarnaast kun je in het hoofdscherm ( waar je de achtergrond ziet ) ook snelkoppelingen maken via het menu 'Favorieten' . Wanneer je bijvoorbeeld de 4 ingedrukt houdt kom je meteen in je inbox.

Anything else?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door mehmetodaci - Tuesday 17 August 2004 11:33
Hallo,

Ik heb pas geleden een SX1 Music Edition aangeschaft en nu vroeg ik me het volgende af...

Is het mogelijk om de o2 firmware te laten vervangen door de 'normale' sx1 firmware?
Zo ja is dit gratis en bij welke update partner kan ik dat laten doen? Ik heb het toestel in Duitsland gekocht.

En dan nog een vraagje... is het mogelijk om die startanimatie van o2 te vervangen door dat oog van die mooie siemens vrouw?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Je kan het zelf doen (illegaal, blijkt maar eens) en je kan het via de officiele manier doen. Wanneer je hem laat updaten naar bijv. de nederlandse versie bij Siemens (gewoon even contact opnemen met siemens), krijg je ook dat normale opstartfilmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 10:31:
Mijn SX1 heeft weer eens wat kuren.

Telkens als ik bel of gebeld wordt hoor ik niets door mijn speaker.
Switch ik naar de hands-free-functie en weer terug naar het toestel dan werkt het weer.

Ik lijk zo wel de helpdesk van mijn eigen toestel. Wellicht dat ik overstap naar een GOED Nokia toestel, want dit schiet niet op. Is het een opgelost doet het andere probleem zich weer voor.
hmm dat je zegt GOED nokia toestel, slaat nergens op. Mijn neef heeft 6230, en hij hoort ook opeens niks meer door de speaker, mijn vriend had 6600, die liep heel vaak vast! Ik vind nog de support van siemens goed, met die firmwares enz. Elke toestel heeft wel wat!....
Als je een goed toestel wilt, ga naar een oude toestel, die lopen niet vast enz.

--------------------------------------------------------------------------------------

Ik ga mijn sx1 opsturen naar siemens, omdat het blauwe kleur bij sommige plekken afgegaan is :/ , en de foto knop ( aan de zijkant ) moet je heel erg goed indrukken voordat die werkt. En ik hoop dat ze de stof onder mijn scherm gaan weghalen, en hoop ook stiekem op een nieuwe firmware >:) . Maar ik zie wel...
(eindelijk, weer terug op got ;) )

EDIT: er is weer een nieuwe versie van de sx1: 'Siemens Limited Edition SX1 Kangaroo Leather'.
500 euro :)

Afbeeldingslocatie: https://communication-market.siemens.de/myMarketImages/DE/Products/Big/sx1_kangaroo.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

three2five schreef op 16 augustus 2004 @ 17:05:
Ik gok dat je joystickje kapot is, dat hij de hele tijd ingedrukt blijft o.i.d. Misschien even open maken?
Is er al ergens een goede gebruiksaanwijzing over hoe je hem open moet maken? Met fotos enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 15:44:
[...]

Is er al ergens een goede gebruiksaanwijzing over hoe je hem open moet maken? Met fotos enzo?
http://www.blue-backlight...e/de/umbau_de/umb_sx1.htm

------------------------------------------------

Paar leuke sx1's gezien, zijn natuurlijk geen officiele frontjes!!

chroom
Afbeeldingslocatie: http://kunde402.sv1.isp4p.net/peda/sx1_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://kunde402.sv1.isp4p.net/peda/sx1_2.jpg

blauw/zwart
Afbeeldingslocatie: http://cd-m.gmxhome.de/blackblue.jpg

rood/zwart
Afbeeldingslocatie: http://us.f2.yahoofs.com/bc/410fb16c_1c97/bc/Meine+Dokumente/SX1+1.bild.jpg?bfWNhIBBwC2ZMQ_w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Laatst online: 14-09-2023
Misschien wel intressant voor de geinteresseerden, op marktplaats wordt sinds enkele dagen de McLaren edition aangeboden! :9

http://www.marktplaats.nl...icatie&u=siemens&ID=60853

[ Voor 3% gewijzigd door wout-hugo op 17-08-2004 20:32 ]

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wout-hugo schreef op 17 augustus 2004 @ 20:32:
Misschien wel intressant voor de geinteresseerden, op marktplaats wordt sinds enkele dagen de McLaren edition aangeboden! :9

wat is die mooi _/-\o_ , ik wou dat siemens het in nederland verkocht, toen ik mijn sx1 ging kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
FAQ is geupdate. :)
Barca schreef op 13 augustus 2004 @ 18:57:
Voor mij blijven radio, Symbian en MP3 de 3 belangrijkste eigenschappen. (in die volgorde) Ik zou niet zonder kunnen op m'n mobieltje. De SX1 was de eerste telefoon die dit had. Welke telefoons zijn er inmiddels uitgekomen (sinds december 2003 dus toen ik mijn SX1 kocht :)) die dit ook kunnen?
Iemand die mij hier al meer over zou kunnen vertellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 17 augustus 2004 @ 21:00:
FAQ is geupdate. :)

[...]

Iemand die mij hier al meer over zou kunnen vertellen? :)
N-Gage, nokia 6260 (nog niet uit) , p900/p910, p800, SX1 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die McLaren is zeer zeker mooi, alleen jammer van het prijskaartje.
Wordt tijd dat er in NL frontjes beschikbaar komen, want mijn schermpje ziet er uit als het glazuur bij de bakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
wout-hugo schreef op 17 augustus 2004 @ 20:32:

Ik vind € 549 nogal veel,speciale edititie of niet. Denk dat er weinig mensen hier bereid zijn om zoveel geld neer te tellen voor een ander frontje en wat filmpjes over een formule 1 team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op 18 augustus 2004 @ 11:12:
[...]

Ik vind € 549 nogal veel,speciale edititie of niet. Denk dat er weinig mensen hier bereid zijn om zoveel geld neer te tellen voor een ander frontje en wat filmpjes over een formule 1 team?
Wat ik niet snap, hij kost nieuw ook ongeveer zoiets, dan zou ik beter een nieuwe halen.

Maar er zijn mensen die dat wel zouden betalen, ik had 500 euro betaald voor mijn sx1, als die zwarte in nederland verkocht werd ( in de winkel ) had ik hem wel gekocht. Wat ik wel jammer vind, in duitsland kan je 02 music version kopen, is een zwarte sx1 zonder mclaren logo, en als extra 128 mb mmc enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon inmiddels uit elkaar gehaald, goed afgeblazen, en weer in elkaar gezet. Er raad eens: hij doet het weer helemaal perfect. Met een torx 5 schroevendraaiertje is het een fluitje van een cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn luidspreker is naar de Filistijnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sovrano had je de speaker vaak hard aanstaan of heb je hem gewoon normaal gebruikt? En na hoeveel maanden dat je de sx1 hebt is ie kapot gegaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 12:28:
Mijn luidspreker is naar de Filistijnen..
ja meer details, werkt die niet? Welke fw had je enz?, ik bedoel 'mijn luidspreker is naar de Filistijnen' 8)7 ;)
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 12:40:
Sovrano had je de speaker vaak hard aanstaan of heb je hem gewoon normaal gebruikt? En na hoeveel maanden dat je de sx1 hebt is ie kapot gegaan?
offtopic:
als ik naar je naam kijk, ben je dan turk of klopt dat niet :)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:14
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 11:23:
[...]

Wat ik niet snap, hij kost nieuw ook ongeveer zoiets, dan zou ik beter een nieuwe halen.

Maar er zijn mensen die dat wel zouden betalen, ik had 500 euro betaald voor mijn sx1, als die zwarte in nederland verkocht werd ( in de winkel ) had ik hem wel gekocht. Wat ik wel jammer vind, in duitsland kan je 02 music version kopen, is een zwarte sx1 zonder mclaren logo, en als extra 128 mb mmc enz.
en die o2 versie kost maar 130 euro met een 2 jarig abo van 10 euro per maand...

in nederland is ie gewoon nog veel te duur, dus denk ik dat het toch maar een S65 wordt voor mij... alhoewel ik de SX1 al een jaar bijna wil hebben... maar ja... veeel te duur 400 euro met abo verlenging :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 18 augustus 2004 @ 13:23:
[...]

en die o2 versie kost maar 130 euro met een 2 jarig abo van 10 euro per maand...

in nederland is ie gewoon nog veel te duur, dus denk ik dat het toch maar een S65 wordt voor mij... alhoewel ik de SX1 al een jaar bijna wil hebben... maar ja... veeel te duur 400 euro met abo verlenging :S
Kan je beter los kopen (300euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 13:06:
[...]

ja meer details, werkt die niet? Welke fw had je enz?, ik bedoel 'mijn luidspreker is naar de Filistijnen' 8)7 ;)

[...]

offtopic:
Mijn SX1 is gezegend met Firmware 12 en ik heb 'm nu in gebruik zo'n kleine 5 maanden.

Gebruik was normaal, behalve onder de zonnebank dan stond de MP3 te klingelen als een jekko |:( .., maar om te zeggen dat ik er elke dag onder ga is ook wel overdreven. Vooral met het mooie weer hier en de vakantie.

De voortekenen waren al zeer irritant:
- wanneer ik iemand belde of ik werd gebeld dan hoorde ik niets.

Dit was dan op te lossen door eerst naar de "handen-vrij-functie" te switchen en weer terug naar de normale speaker.

Wel vet dat ik nu een soort van geavanceerde buzzer heb :O ..
Ik ga strax maar eens even naar de telefoontoko om mijn arme SX1 op te laten sturen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
[/quote]

Ja ikke toerk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 16:18:
offtopic:
Ja ikke toerk :P[/quote]

o :o, ik ook :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow,

was me net aan het vervelen....
ik durf het haast niet hardop te zeggen, maar die N..kia 6260 heeft toch ook aardige potenties.....(als ie ergens half volgend jaar ooit uit gaat komen....)

wat zou Siemens als tegenhanger gaan krijgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/ , oggplay deed al paar dagen raar, hij stopte ineens met spelen enz. Vandaag opeens liep mijn sx1 vast, nou batterij eruit gehaald, 10 seconden gewacht en weer erin gedaan. Opeens stond er mmc kaart beschadigd, ik wou formatteren, dat deed die niet. Ik ging via de pc formatteren, lukte, sx1 zegt weer beschadigd, ik ging via sx1 weer doen. Eerste 10 seconden ging goed, daarna gaf die een foutmelding, dat doet die nou de hele tijd. Wat moet ik doen :|

Verwijderd

Formatteer je hele SX1. Doet wonderen :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 07:11:
Formatteer je hele SX1. Doet wonderen :D
ach, ik ging hem toch vandaag opsturen. dus :)

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 23:08:
:/ , oggplay deed al paar dagen raar, hij stopte ineens met spelen enz. Vandaag opeens liep mijn sx1 vast, nou batterij eruit gehaald, 10 seconden gewacht en weer erin gedaan. Opeens stond er mmc kaart beschadigd, ik wou formatteren, dat deed die niet. Ik ging via de pc formatteren, lukte, sx1 zegt weer beschadigd, ik ging via sx1 weer doen. Eerste 10 seconden ging goed, daarna gaf die een foutmelding, dat doet die nou de hele tijd. Wat moet ik doen :|
Heb ik ook gehad, precies dezelfde problemen!!! Ik had hem bij een vriend van me in een kaartlezer geduwd, hij had er een van een ander merk dan die van mij, en toen in mijn sx1 en toen deed ie het weer :? vage zooi maar ik heb daarna gelukkig nooit meer wat gehad :)

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 23:08:
That's funny, want ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem. Ik zet OGG Play aan, stop mn phone in mn broekzak, stopt het geluid opeens. Wil ik kijken in OGG Play dan gaat hij soms automatisch verder spelen en soms moet ik zelf weer het liedje aanklikken. En ook krijg ik nu soms het bericht dat "je memorykaart eruithalen zonder balalalalalalalaa kan bestandsverlies optreden ofzo", terwijl ik totaal niet aan mn memorykaart zit. Wij hebben die gezamenlijke demon Rightone. })

Verwijderd

deuxani schreef op 19 augustus 2004 @ 12:49:
[...]

That's funny, want ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem. Ik zet OGG Play aan, stop mn phone in mn broekzak, stopt het geluid opeens. Wil ik kijken in OGG Play dan gaat hij soms automatisch verder spelen en soms moet ik zelf weer het liedje aanklikken. En ook krijg ik nu soms het bericht dat "je memorykaart eruithalen zonder balalalalalalalaa kan bestandsverlies optreden ofzo", terwijl ik totaal niet aan mn memorykaart zit. Wij hebben die gezamenlijke demon Rightone. })
Jaaaa same here :/ , hoe kan dat :?
offtopic:
kom eens ff op msn :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 12:52 ]

Verwijderd

Heb sinds aankoop (week of 1,5 geleden) Firmware 13 erop en werkt perfect!!
iemand nog meer deze firmware??

moet zeggen dat het een snel toestel is (niet zo traag als SPV) snel opstart, en heb nog geen 1 vastloper gehad!!

Heb ook enkele prog. erop gezet als fullscreen caller, worms, fifa2004 (italiaans..), Sniper en answering machine.

moet zeggen dat het perfect loopt, ook de foto's zijn erg scherp naar mijn zin!!

grtz. Mattee

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 13:16:
Heb sinds aankoop (week of 1,5 geleden) Firmware 13 erop en werkt perfect!!
iemand nog meer deze firmware??

moet zeggen dat het een snel toestel is (niet zo traag als SPV) snel opstart, en heb nog geen 1 vastloper gehad!!

Heb ook enkele prog. erop gezet als fullscreen caller, worms, fifa2004 (italiaans..), Sniper en answering machine.

moet zeggen dat het perfect loopt, ook de foto's zijn erg scherp naar mijn zin!!

grtz. Mattee
hoe kom je aan 13? (officieel of illegaal versie)

EDIT: kijk wat ik heb gevonden (op club-siemens forum)
Also SX2 is def being released this year not 2005 acc to Siemens

I was chatting this week with a guy on siemens support and he said that SX2 would be out this year and they wouldnt be likely to be changing the key arrangements so will stay as SX1 with refinements what ever they will be.
He said normally they give a product 1 yr from release and then bring a new model out well thats how its going to go for SX1 to SX2.
Looks like CX65 users are being given a worse deal ie they have bought their phones to pay for the development and release of its replacement.
No doubt firmware updates for CX65 will continue for some time like SX1 but not forever.
I suppose S70 or S75 will be out soon.
Volgens hem komt de sx2 dit jaar uit :X

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 17:12 ]

Verwijderd

fw 13 zat legaal (zat erop bij aanschaf nieuwe sx1) erop.

wat betreft sx2, verwacht dat deze sowieso ruim een jaar later komt dan dat hij op die ene beurs verschijnt ;) >:) (cebit of zoiets??) gezien dit het geval was bij de sx1...

grtz. Mattee

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 22:19:
fw 13 zat legaal (zat erop bij aanschaf nieuwe sx1) erop.

wat betreft sx2, verwacht dat deze sowieso ruim een jaar later komt dan dat hij op die ene beurs verschijnt ;) >:) (cebit of zoiets??) gezien dit het geval was bij de sx1...

grtz. Mattee
oprichter van club-siemens zegt dat die jongen niet gelijkt heeft, en op mobile-review zeggen ze dat sx2 gewoon een iets verbeterde versie is van sx1 met normale toetsen. ( net als met siemens cx65 -> cx 70 ). Onder de nokia kenners ken je spreken van een sx1i.

Pfff, mijn probleem is nog steeds niet opgelost, pc herkent via card reader mijn mmc niet en sx1 zegt dat die beschadigd is, daarna zegt die zal ik hem formatteren druk ik op ja, gaat die binnen 1 s. formatteren, en daarna staat er dat het is voltooid, daarna kan ik een naam geven en nadat is opeens die toepassing afgesloten en mijn mmc doet het nog steeds niet

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
ikb en echt benieuwd naar sx2. Sx2 zou inderdaad een toestel worden met normale toetsen, ik denk dat de sx2 richting de 7610 toe gaat; geen mp3, wel hoge resolutie camera. Ben echt benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen MP3 zou toch echt wel een dikke afknapper zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.vanvenrooy/GoT/sx1-small.jpg
clickable

Ik heb dr ook 1 sinds gister :D Hij doet het prima, hij is 2dehands, 3 maandjes oud, paar kleine krasjes op het display maar die zijn niet storend. Verder geen enkel krasje op het toestel zelf, geen sporen van gebruik of wat ook :) Softwareversie 7, draait op zich best snel en soepel, ik had erger verwacht.
* J0YR1D3R is blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MYCOM _/-\o_ , ik had mijn mmc terug gebracht, kreeg gelijk een nieuwe!!!! Maar die nieuwe is beetje anders, volgens mij die ik had gekocht paar maanden geleden was een ander merk met apacer sticker... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 16:27:
MYCOM _/-\o_ , ik had mijn mmc terug gebracht, kreeg gelijk een nieuwe!!!! Maar die nieuwe is beetje anders, volgens mij die ik had gekocht paar maanden geleden was een ander merk met apacer sticker... >:)
Op de meeste van MMC's zit 10 jaar garantie. MyCom kan hem dus simpel retourneren aan de fabriek... ze hebben gewoon hun plicht gedaan. :+

Wat de "SX2" betreft... een SX2 zonder MP3, radio en Symbian mag geen SX2 worden genoemd. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 20 augustus 2004 @ 18:29:
[...]

Op de meeste van MMC's zit 10 jaar garantie. MyCom kan hem dus simpel retourneren aan de fabriek... ze hebben gewoon hun plicht gedaan. :+

Wat de "SX2" betreft... een SX2 zonder MP3, radio en Symbian mag geen SX2 worden genoemd. :|
nope, oprichter van club-siemens zei, elke telefoon die siemens gaat uitbrengen is altijd verbeterd, nooit slechter. Dus als sx2 uitkomt zitten minimaal de specs van sx1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 18:31:
[...]

nope, oprichter van club-siemens zei, elke telefoon die siemens gaat uitbrengen is altijd verbeterd, nooit slechter. Dus als sx2 uitkomt zitten minimaal de specs van sx1 :)
Dat klopt niet, aangezien sl55 geen vooruitgang was op sl45, maar een heel ander soort toestel.

Overigens zal de sx2 zeker weten wel symbian hebben, maar ik ben bang dat het een ander soort toestel gaat worden dan sx1 is. Dus minder all-in one, meer gericht op specifieke dingen. Zoals bijvoorbeeld dus de camera. MAar het is echt helemaal gissen. Ik hoop natuurlijk stiekem ook op een verbeterde sx1, maar het lijkt me echt heel sterk, omdat de sx1 naar mijn meninng nog steeds het beste toestel op de markt is; waarom zouden ze dan een nog beter toestel uitbrengen? misschien betere firmware... maar tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

three2five schreef op 20 augustus 2004 @ 19:14:
[...]

Dat klopt niet, aangezien sl55 geen vooruitgang was op sl45, maar een heel ander soort toestel.

Overigens zal de sx2 zeker weten wel symbian hebben, maar ik ben bang dat het een ander soort toestel gaat worden dan sx1 is. Dus minder all-in one, meer gericht op specifieke dingen. Zoals bijvoorbeeld dus de camera. MAar het is echt helemaal gissen. Ik hoop natuurlijk stiekem ook op een verbeterde sx1, maar het lijkt me echt heel sterk, omdat de sx1 naar mijn meninng nog steeds het beste toestel op de markt is; waarom zouden ze dan een nog beter toestel uitbrengen? misschien betere firmware... maar tsja...
ach siemens komt nog met heel veel high end phone, symbian edities, windows edities, zijn eigen os enz. We zien het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo SX1-ers....

Ben aan het orienteren op een nieuwe gsm en toch een beetje aan het twijfelen. Voornamelijk tussen de SX1 en de 6600. Heb een (flash)mp3speler, dus ik denk dat die functie niet echt veel toevoegd voor mij? (al is alles in 1 apparaat natuurlijk ideaal, maar zou de sx1 mijn mpio FL100 kunnen evenaren?)

Maar waar zouden jullie voor kiezen, toch nog steeds de SX1? Het is natuurlijk wel een gaaf design, maar de nokia heeft toch prettiger toetsenbord en minder bugs (???)

En zijn jullie tevreden over symbian 60, of voegt het niet zoveel toe en red je je ook wel met java?

(denk dat ik ook maar een soortgelijks plaats in het 6600 topic, eens kijken wat de verschillende reacties zijn :P _

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 19:36:
Hallo SX1-ers....

Ben aan het orienteren op een nieuwe gsm en toch een beetje aan het twijfelen. Voornamelijk tussen de SX1 en de 6600. Heb een (flash)mp3speler, dus ik denk dat die functie niet echt veel toevoegd voor mij? (al is alles in 1 apparaat natuurlijk ideaal, maar zou de sx1 mijn mpio FL100 kunnen evenaren?)

Maar waar zouden jullie voor kiezen, toch nog steeds de SX1? Het is natuurlijk wel een gaaf design, maar de nokia heeft toch prettiger toetsenbord en minder bugs (???)

En zijn jullie tevreden over symbian 60, of voegt het niet zoveel toe en red je je ook wel met java?

(denk dat ik ook maar een soortgelijks plaats in het 6600 topic, eens kijken wat de verschillende reacties zijn :P _
Alles in 1 is heaven :P. En ik heb zelf niet diezelfde mp3speler als jij hebt, maar wat ik zou zeggen, maar ik denk dat, behalve het gebrek aan equaliser, het elke mp3-speler heel goed kan evenaren. (al een mp3-speler gezien die zn eigen skins heeft? :P)

Aangezien je al een mp3-speler hebt (en waarschijnlijk geen gebruik maakt van een radio), zou ik toch de 6600 aanraden, aangezien die voor minder gezeur zorgt (alhoewel die ook behoorlijk wat problemen heeft, voor zover ik heb gehoord).

Java is zeker niet voldoende, alleen voor de mensen die niet beter weten. Wat met Symbian kan, is echt niet te evenaren met java. Ik heb sinds ik Symbian programma's kon gebruiken echt een soort hekel gekregen aan java. Soort van vergelijken tussen mogelijkheden van windows 95 en windows xp.

Conclusie; als je je mp3-speler wil opgeven voor een all-in-one oplossing, zou ik sx1 kiezen, anders de 6600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 19:36:
Hallo SX1-ers....

ik heb de fl100, de geluid uit de sx1 is beter dan fl100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb de mijne nu ook zo ongeveer 1 week (2ehands, maar zo goed als nieuw met alle bonnetjes en verpakkingen) en hij bevalt me prima.

Heb gisteren m'n 1gig MMC kaartje (Apacer 116,- in Pricewatch) erin gestoken en ben die nu aan het volstouwen met Route66 en mp3's, dat gaat wel traag, maar het werkt prima.

Iemand enig idee of er bij gebruik van de duitsland en frankrijk versie tussentijds geswitcht moet worden of kan je gewoon in NL een Franse plaats intypen, route bepalen en karren maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 10:25:
Kheb de mijne nu ook zo ongeveer 1 week (2ehands, maar zo goed als nieuw met alle bonnetjes en verpakkingen) en hij bevalt me prima.

Heb gisteren m'n 1gig MMC kaartje (Apacer 116,- in Pricewatch) erin gestoken en ben die nu aan het volstouwen met Route66 en mp3's, dat gaat wel traag, maar het werkt prima.

Iemand enig idee of er bij gebruik van de duitsland en frankrijk versie tussentijds geswitcht moet worden of kan je gewoon in NL een Franse plaats intypen, route bepalen en karren maar?
Zo goedkoop is 1 gb :o , 256 mb is 50 euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

45 euri bij mycom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een plek/plekken waar ik meer spelletje/progjes voor de SX1 kan vinden??? ik zie er namelijk niet zo heel veel in deze posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzz....ik sta op het punt mijn FW7 BeneRetail te upgraden naar FW12 BeneRetail.....is er nog iets waar ik op moet letten?..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 17:58:
Hmzz....ik sta op het punt mijn FW7 BeneRetail te upgraden naar FW12 BeneRetail.....is er nog iets waar ik op moet letten?..... :/
Nee hoor, gewoon doen. :)

Alhoewel, zorg wel dat je een backup hebt met fw7. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

**MMC kaart ervaring**

Ik heb onlangs ook de SX1 "gekocht" (geld toe gekregen bij een T-mobile 225 -2jr abbo :9 ) Nu heb ik daarbij besteld een leuk MMC kaartje. Namelijk de Transcend 1GB.
Deze werkt perfect!!! >:) Wilde dit even melden voor diegene die het wou weten.

Kaart: MultiMedia Card 1GB (Transcend) € 116,-
Shop: Digital Revolution (in pricewatch)

De lijst met beschikbare kaarten kan dus bijgewerkt worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 17:13:
Weet iemand nog een plek/plekken waar ik meer spelletje/progjes voor de SX1 kan vinden??? ik zie er namelijk niet zo heel veel in deze posts
Dat antwoord zit er in dit furum niet in helaas.. (heb ik net begrepen...)
sorry.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 23 augustus 2004 @ 19:46:
[...]

Nee hoor, gewoon doen. :)

Alhoewel, zorg wel dat je een backup hebt met fw7. ;)
dus gewoon ff via datasuite backuppen??

edit: Hmzz....back up compleet...alhoewel ie aangeeft dat niet alle bestanden zijn ge-backupd...en geeft vervolgens een ...leeg lijstje.... 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 20:22:
[...]

Ga eens kijken bij .............. Hier hebben ze van alles gratis te downloaden. 21000 polyfonische midi-files, 5700 mmf files, 1050 java games etc. etc... Wel even een bittorrent-client installeren...
Succes
HEY!! :( we willen niet dat hier sites met warez worden gezegd, we willen geen problemen met de mod's.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 20:45:
[...]

HEY!! :( we willen niet dat hier sites met warez worden gezegd, we willen geen problemen met de mod's. Lees GDV de startpost eens HEEL ERG goed
Ik had gekeken(quickscan modus), en begrepen dat de files zelf hier NIET aangeboden mochten worden.. Ik edit me post netjes weg... als jij het ook uit je quote haalt.. :)
En wil je in het vervolg GDV niet direct gaan gillen en schelden.. Nergens voor nodig. Een vriendelijk woord heeft meer resultaat. Ongeacht hoe je er zelf ook over mag denken.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vertrouw die Datasuite..voor geen nm... :X ......die verbinding lijkt zo vluchtig.......en de helft van de tijd hangt ie vast.... :?

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Guys ontopic please ik had rightone_ er al vriendelijk doch dringend op gewezen en hij zal zijn post aanpassen. Gaarne geen off-topic replies. Voor elkaar en door elkaar, toch. :)
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 20:39:
dus gewoon ff via datasuite backuppen??

edit: Hmzz....back up compleet...alhoewel ie aangeeft dat niet alle bestanden zijn ge-backupd...en geeft vervolgens een ...leeg lijstje.... 8)7
Ja, dat is inderdaad VREEMD! Had ik in het verleden ook wel eens. De backup is dan gewoon geslaagd. Mocht je echt problemen ondervinden met de backup verwijs ik je naar de FAQ. :) Laat ons weten hoe super fw12 werkt. Blijft trouwens wel lang weg fw13. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 20:49:
[...]

Ik had gekeken(quickscan modus), en begrepen dat de files zelf hier NIET aangeboden mochten worden.. Ik edit me post netjes weg... als jij het ook uit je quote haalt.. :)
En wil je in het vervolg GDV niet direct gaan gillen en schelden.. Nergens voor nodig. Een vriendelijk woord heeft meer resultaat. Ongeacht hoe je er zelf ook over mag denken.
*bericht aangepast
ja sorry, maar het probleem is 99% leest niet de startpos... dat irriteerd me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 23 augustus 2004 @ 21:07:
Guys ontopic please ik had rightone_ er al vriendelijk doch dringend op gewezen en hij zal zijn post aanpassen. Gaarne geen off-topic replies. Voor elkaar en door elkaar, toch. :)

[...]

Ja, dat is inderdaad VREEMD! Had ik in het verleden ook wel eens. De backup is dan gewoon geslaagd. Mocht je echt problemen ondervinden met de backup verwijs ik je naar de FAQ. :) Laat ons weten hoe super fw12 werkt. Blijft trouwens wel lang weg fw13. :|
mag ik hieruit opmaken dat je zelf geen FW12 hebt?....en zo ja..waarom niet?....

Ik heb btw in het verleden..wat app's geprobeerd en weer erafgegooid...nu zie ik in een mapje mail wat bestandjes staan die ermee te maken hebben....kan ik die gewoon weggooien?....

pssttt..barca..heb je toegevoegd op Mess.... O-)...aangezien ik wil upgraden...en jouw/een reactie wil afwachten......heb nl weinig zin om mijn SX te verkloten..aangezien ik er nu (met FW 7) (nagenoeg) geen probs mee heb.... :|

ehmzz...ja..ik ben ongeduldig.....Hilfe...... :X

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een mmc aan te schaffen (256 mb van apacer) en wil daar mp3's op zetten. Nu heb ik problemen met de geleverde software waardoor ik geen connectie met mijn telefoon krijg. Maar ik heb ook een card reader waarmee ik ook data op een mmc kan plaatsen. Kan iemand mij vertellen of de sx1 mp3's kan afspelen die er via een card reader zijn opgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 21:21:
Ik ben van plan een mmc aan te schaffen (256 mb van apacer) en wil daar mp3's op zetten. Nu heb ik problemen met de geleverde software waardoor ik geen connectie met mijn telefoon krijg. Maar ik heb ook een card reader waarmee ik ook data op een mmc kan plaatsen. Kan iemand mij vertellen of de sx1 mp3's kan afspelen die er via een card reader zijn opgezet?
ik heb een cardreader in mijn pc....en doe mijn MMC altijd via de pc vullen....dus ehmzz....Ja...'t kan.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt!
Dan fiets ik morgen ff langs My Com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 21:15:
mag ik hieruit opmaken dat je zelf geen FW12 hebt?....en zo ja..waarom niet?....
Ik heb wel fw12. :) Werkt helemaal perfect. :) Overigens met de kanttekening dat ik in eerste instantie na het updaten heel veel problemen had. Maar na een format... en de backup kon ik zonder problemen terug zetten... heb ik nooit meer problemen gehad. :)
Ik heb btw in het verleden..wat app's geprobeerd en weer erafgegooid...nu zie ik in een mapje mail wat bestandjes staan die ermee te maken hebben....kan ik die gewoon weggooien?....
Ja dat kan inderdaad zonder problemen. Doe ik ook wel eens. ;)
pssttt..barca..heb je toegevoegd op Mess.... O-)...aangezien ik wil upgraden...en jouw/een reactie wil afwachten......heb nl weinig zin om mijn SX te verkloten..aangezien ik er nu (met FW 7) (nagenoeg) geen probs mee heb.... :|
Oh dus jij was dat! Nou ik heb veel vage nicks gezien in m'n leven maar deze sloeg alles. :+ Heb je daarom niet geaccepteerd. :+ :+ Als je het nog wilt, try again. En neem eens een normale nick. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 23 augustus 2004 @ 22:44:

Ik heb wel fw12. :) Werkt helemaal perfect. :) Overigens met de kanttekening dat ik in eerste instantie na het updaten heel veel problemen had. Maar na een format... en de backup kon ik zonder problemen terug zetten... heb ik nooit meer problemen gehad. :)
Hmzz....en na een format ben je alleen je instellingen kwijt?...
Ja dat kan inderdaad zonder problemen. Doe ik ook wel eens. ;)
Ehmzzz.....welke mappen kun je allemaal leeg maken??..
Oh dus jij was dat! Nou ik heb veel vage nicks gezien in m'n leven maar deze sloeg alles. :+ Heb je daarom niet geaccepteerd. :+ :+ Als je het nog wilt, try again. En neem eens een normale nick. :P
Eh...tja..that's me.....vage nicks... :*) ......zal het nog eens doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 23:09:
[...]

Na een format ben je alles op je telefoon kwijt,dus ook spelletjes en andere dingen die je op je telefoongeheugen geplaatst hebt.Vandaar dat het slim is even een backup te maken met de Data Suite. Dit had je ook op kunnen maken uit de startpost en eerder gestelde vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 23:09:
Ehmzzz.....welke mappen kun je allemaal leeg maken??..
Na een format ben je alles kwijt, maar middels de backup kan je de belangrijkste zaken (SMS'n / alle contacten) simpel en efficiënt terug zetten.

Ik durf niet te zeggen welke mappen je leeg kan maken. Ik verwijder gewoon altijd die bestanden die de naam hebben van een programma dat ik er reeds af heb gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op 24 augustus 2004 @ 13:17:
[...]

Na een format ben je alles op je telefoon kwijt,dus ook spelletjes en andere dingen die je op je telefoongeheugen geplaatst hebt.Vandaar dat het slim is even een backup te maken met de Data Suite. Dit had je ook op kunnen maken uit de startpost en eerder gestelde vragen :)
:| ...ehmzz......ik heb eigenlijk geen idee waarom ik deze vraag stelde... :X

Maar goed....heb gisteren met mijn fingers crossed ge-upgrade naar FW 12....enne...no probs tot nu toe.....opstarten gaat merkbaar sneller....voor de rest heb ik nog geen voordelen kunnen ontdekken....maar da's misschien wel de kracht van een upgrade...dat er onmerkbaar vanalles beter gaat... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik zit dus met hetzelfde als Make Yourself... ik heb nu ook een paar dagen firmware 7 erop staan, ik heb eigenlijk weinig tot geen problemen. Alleen mn mp3speler is een keer vastgelopen maar dat mag geen naam hebben. Voor de rest..kga het denk toch proberen vanmiddag als mn batterij vol zit om naar fw12 te gaan, ik ga alleeen eerst ff kijken wat voor voordelen het allemaal heeft, die nieuwe firmware waar ik ook wat aan heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op 24 augustus 2004 @ 15:05:
Ik zit dus met hetzelfde als Make Yourself... ik heb nu ook een paar dagen firmware 7 erop staan, ik heb eigenlijk weinig tot geen problemen. Alleen mn mp3speler is een keer vastgelopen maar dat mag geen naam hebben. Voor de rest..kga het denk toch proberen vanmiddag als mn batterij vol zit om naar fw12 te gaan, ik ga alleeen eerst ff kijken wat voor voordelen het allemaal heeft, die nieuwe firmware waar ik ook wat aan heb :)
je hebt altijd baat bij een nieuwe firmware,je update je windows toch ook als er een update is?hetzelfde geldt voor antivirus etc. een update betekent normaal gesproken vooruitgang.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op 24 augustus 2004 @ 15:05:
Ahaha, ik weet hoe je je voelt, je denkt dat er wat gebeurd met de sx1, laat ik hem maar zo houden hoe ik hem heb gekocht. Dat had ik ook toen er een nieuwe FW uit was. Ik was bang dat er wat ging gebeuren. Maar er is niks gebeurd en tja eens moet het de eerste keer zijn he :) SIEMENS _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

ik moet binnenkort mijn contract gaan verlengen en daarbij wil ik een nieuw toestel nemen. Mijn oog is dus op de SX1 gevallen en ik ben bijna 100% zeker dat ik 'm ga halen. Naast de software gerelateerde fouten (oude firmware versies dan ;)) wil ik toch nog even weten hoe duurzaam het toestel zelf is. Hiermee bedoel ik hoe snel er krassen op het display komen, de kwaliteit van de joystick, softkeys en numerieke toetsen en of het achterklepje snel los gaat zitten. Ik weet natuurlijk dat de behandeling van het toestel zelf hier een grote rol in speelt maar ik zou toch wat willen weten over de duurzaamheid van het toestel bij 'normaal' gebruik.

alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 22:58:
Hallo allemaal,

ik moet binnenkort mijn contract gaan verlengen en daarbij wil ik een nieuw toestel nemen. Mijn oog is dus op de SX1 gevallen en ik ben bijna 100% zeker dat ik 'm ga halen. Naast de software gerelateerde fouten (oude firmware versies dan ;)) wil ik toch nog even weten hoe duurzaam het toestel zelf is. Hiermee bedoel ik hoe snel er krassen op het display komen, de kwaliteit van de joystick, softkeys en numerieke toetsen en of het achterklepje snel los gaat zitten. Ik weet natuurlijk dat de behandeling van het toestel zelf hier een grote rol in speelt maar ik zou toch wat willen weten over de duurzaamheid van het toestel bij 'normaal' gebruik.

alvast bedankt :D
Mijn display zit helemaal vol met krassen,maar ik had de SX1 meegenomen naar Defqon en dat was dus op het strand in Almere dus dan kun je raden wat er gebeurt als hij 10x in het zand valt.Verder voelt de telefoon degelijk aan. De joystick doet het tot nu toe ( 4 mnd ) nog perfect. Het achterklepje heeft een klein beetje speling maar dat heb je met meerdere telefoons denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Aghanim schreef op 24 augustus 2004 @ 22:31:
[...]

je hebt altijd baat bij een nieuwe firmware,je update je windows toch ook als er een update is?hetzelfde geldt voor antivirus etc. een update betekent normaal gesproken vooruitgang.....
True, hij draait inmiddels ook al een paar uurtjes op fw12 :) Menu etc gaan indd wat vlotter, ik heb alleen soms dat mn menu blijft hangen..dan staat er wel menu boven in beeld maar de rest is van mn standby scherm. Een format heb ik meteen gedaan na de installatie van mn firmware dus dat zit goed, daar kan het niet aan liggen. Voor de rest was ik wel mn contacten kwijt (of deels tenminste) en die werden ook niet teruggezet door een backup :? Maar heb ze gelukkig allemaal op mn sim en is toch goedgegaan. Voor de rest indd nachtstand camera en indicatie van de zoom etc, no problemos so far :)
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 22:56:
[...]
Ahaha, ik weet hoe je je voelt, je denkt dat er wat gebeurd met de sx1, laat ik hem maar zo houden hoe ik hem heb gekocht. Dat had ik ook toen er een nieuwe FW uit was. Ik was bang dat er wat ging gebeuren. Maar er is niks gebeurd en tja eens moet het de eerste keer zijn he :) SIEMENS _/-\o_ :+
Het is niet voor het eerst dat ik mn firmware upgrade, mn sl45 is gegaan van fw18 naar fw23 naar sl45i versie 49 met java, naar 52 met java en nu fw54 zonder java :P Mjah, tussendoor deed ie het ook af en toe wel is niet helemaal meer...tot in de late uurtjes bezig geweest met reddingsacties maar is toch gelukt. Ik had er ook helemaal vertrouwen in dat het ging lukken, had alles gedaan zoals het hoort en dan kan er nix fout gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn display zit helemaal vol met krassen,maar ik had de SX1 meegenomen naar Defqon en dat was dus op het strand in Almere dus dan kun je raden wat er gebeurt als hij 10x in het zand valt.Verder voelt de telefoon degelijk aan. De joystick doet het tot nu toe ( 4 mnd ) nog perfect. Het achterklepje heeft een klein beetje speling maar dat heb je met meerdere telefoons denk ik.....
Dus een typisch degelijke Siemens telefoon? Heb je btw ook geen problemen gehad met de toetsen aan de zijkant van het toestel, bijvoorbeeld van die LCD golfjes die je ziet als je te hard op een knopje drukt. (als ik het zo correct uitleg :>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 23:39:
[...]

Dus een typisch degelijke Siemens telefoon? Heb je btw ook geen problemen gehad met de toetsen aan de zijkant van het toestel, bijvoorbeeld van die LCD golfjes die je ziet als je te hard op een knopje drukt. (als ik het zo correct uitleg :>)
Nope dat golfjes heb je niet, en het scherm, ja bij mij zag je krassen nadat die gevallen was. Als je zo schuin kijkt zie je van die hele kleine krassen, maar dat is juist bescherming van de glas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 23:39:
[...]

Die golfjes heb ik wel ja, voornamelijk bij de 6...(zeker ook die review gelezen ;)) Het zijn kleine dingetjes die je alleen ziet bij een bepaalde manier van drukken op de toesten...verder zijn er niet veel dingen mis en je hebt een toestel wat zo goed als niemand anders heeft in je omgeving :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx guys, jullie hebben me overgehaald. Morgen ga ik asap naar de belcompany! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 22:56:
[...]

ik merk tot nu toe met FW 12 dat ie sneller opstart...en dat ik ineens een scrollzoomdingetje heb in fotomode....en dat nachtdingesicoontje

btw...voor degene die zijn display wil beschermen tegen krassen en 't niet erg vindt dat het scherm enigszins "polariseert" (alhoewel niet hinderlijk)....ik heb een beschermfolietje van mijn Ipaq een btje op maat geknipt....scherm goed schoongewreven (met bijbehorend doekje) en de folie strak over de display gelegd en stevig gewreven (en dat kan gelukkig met deze displays...i.t.t. die van bijv. een 3310).....resultaat is perfecte bescherming zonder dat je scherm minder mooi wordt....en het zit er al een paar maanden op...nog geen hoekje gekruld of zo...
:9

Ik had dat van die golfjes nog niet eens opgemerkt.....vind dat je ook wel hard moet drukken om 't te zien, dus zie ik dat niet als een nadeel....en daarnaast is dat bij alle lcd-achtige schermpjes zo...liquid he... :+

Dat mijn toetsengedeelte rechts een mm of 2 speling heeft, is "stom"...maar niet hinderlijk of zorgend voor disfunctionaliteit....

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 10:22 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.