[9800 Pro] Artifacts, strepen en gekleurde blokjes *

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-08 23:30

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
GROOT PROBLEEM:

in maart een nieuwe bak gekocht (zie specs).
na een aantal maanden vrolijk gegame en getweak ("tjonge wat is dat ding snel joh!, check mn 3dmark score" >:) )
Ik dacht, genoeg geheugen, laat ik es kijke hoe dat slaapstand werkt. werkt vrij snel...
krijg ik af en toe glitches in beeld. gewoon in windows maar ook in games. in het begin nog niet erg, maar steeds erger. op een gegeven moment kwam ik voor het eerst in aanraking met vpu recover.... niet cool. als hij daarna softwarematig mn dualscreen gaat aansturen, gaat het zeer traag. (dus na slaapstand). naast dat vpu recover kwam ik ook de "beruchte squeal of death" van audigy (doe maar eens een GoT search) tegen na een slaapstand actie, als ik winamp of media player opstartte.

maar toen werkte gwoon restarte nog...

het gebeurde steeds vaker en vaker. hij begon error messages te geven in CoD: no 3d device found. opnieuw catalyst installe werkte. alles deed het weer.
steeds vaker en vaker gaf hij sneller glitches (met een F5 meestal ff weg). ook kwamen er in nieuwerwetse (directx9) games de squeel of death voor. nog steeds werkte de restart knop prima. ik dacht dat het aan de koeling kon liggen, dus ik goede koeler erop zetten (arctic cooling vga silencer). nix.

tot eergisteren. Ik was aanwezig op een lanparty, waarop, jawel, gegamed werd. geen probleem, dacht ik nog. fout gedacht. in BF vietnam gaf hij foute textures (op bijvoorbeeld de lucht en rare pixels op bijvoorbeeld tanks. okey, kan ik nog overheen komen. ik game verder, het wordt erger -zapp- vpu recover weer. :(
Dus ik opnieuw opstarte en dan maar een andere game: splinter cell pandora tomorrow multiplayer. misschien ken je die prachtige (directx9) fx wel, zoals je ze in de spy tutorial veel tegenkomt. een soort glas, met een mooi effect waardoor licht afgebogen wordt. zoals dit: (van een andere pc)
Afbeeldingslocatie: http://lucretia.thorned.nl/bart/scpt%20geen%20error.JPG

huh??? ze doen het niet??? ze zijn vervangen door platte troeptextures?
mijn pc:
Afbeeldingslocatie: http://lucretia.thorned.nl/bart/scpt%20errors.JPG

"maar ach, dat komt ook maar 3x in het hele spel voor."

dus ik game verder. Er komen nu (5 min later) rare strepen, doorzichtigheid en vreemde texures in beeld.
Afbeeldingslocatie: http://lucretia.thorned.nl/bart/scpt%20errors%202.JPG

het werd steeds erger en erger:
Afbeeldingslocatie: http://lucretia.thorned.nl/bart/scpt%20errors%204.JPG

Afbeeldingslocatie: http://lucretia.thorned.nl/bart/scpt%20errors%203.JPG

*piep kraak* squeal of death. restart. werd nu toch wel erg. eenmaal thuisgekomen na LAN gelijk geprobeerd te fixen.

eerst maar es 3dmark starten... alles gaat goed, tot de echte directx 9 tests. helemaal de mist in > restart.

dan maar nieuwe catalyst drivers installe... geen verbetering.
omega drivers - nix
Ik had op GoT wat gelezen over dxdiag, dus dat startte ik dan maar eens op, in de hoop dat dat uitsluitsel zou geven. jah hoor, bij de directx 9 test failde hij--> vpu recover.

opnieuw directx installen- foutmelding (AHA! dacht ik dat zal het zijn). het was de vaker voorkomende windows logo test foutmelding (doe maar eens search). dus dat verholpen met behulp van dit forum, en opnieuw geinstalled. geen verbetering, in zowel 3dmark als Splinter cell geen verbetering. dus ik denken dat ik het verkeerd geinstalled heb, en ik directx9 verwijderen en directx 8.1 erop zetten. *glitches in windows verholpen* alleen zo werken de hedendaagse games niet goed natuurlijk. toch maar eens proberen: zowel bf vietnam als scpt startten normaal op, maar wel met dezelfde bugs. ik had niet anders verwacht, die games gaan er natuurlijk vanuit dat je je directx alleen maar kan opgraden, en niet downtunen. maar toch, geen melding. ff checku, volgens dxdiag geen fouten en gewoon directx 8.1. ff 3dmark 2003 checku: ook geen melding???

probleem : staat er nog ergens een of andere registry key die niet zegt dat ik geen directx 9 maar 8.1 heb?

Ik blij natuurlijk, ik had het probleem gevonden. hierna ging ik maar es probere om dx 9 opnieuw erop te zetten. alles gaat goed, maar GEEN VERBETERING IN 3DMARK OF SC! allemaal errors en bugs!)!! 8)7 8)7 8)7

dus nu vraag ik aan u lieve tweakers, of een van jullie met een oplossing kan komen, naast het opnieuw installe van xp (als dat al werkt).

mn specs:
p4 2,8 @ 2,8
radeon 9800 pro van club3d met vga silencer van arctic. - nieuwste omega drivers, geen overclock.
msi pt8 neo
audigy 2
dualscreen setup
wireless lan
windows xp home sp1
directx 9.0b
alles up to date dus.

op aanvraag meer info over methodes en proggies. (8>

[ Voor 28% gewijzigd door Technicality op 09-07-2004 02:41 ]

• Timonv
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-07-2024

Timonv

Eh?

Ik zou toch eerst een check doen met Norton Windoctor. Als er bestanden ontbreken of links fout zijn, zou dat een goede verklaring kunnen zijn voor dit gedoe.

Al een oudere catalyst geprobeerd? Wat voor chipset heb je? _Veel_ chipsets hebben problemen met ATi kaarten. Check daarvoor de site van je chipset.

Btw, je zei laatst iets over belachelijke temps op je cpu. Lijkt me sterk dat het hier aan ligt, maar je moet niks uitsluiten 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Timonv op 25-06-2004 11:29 ]

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
ten eerste heb ik windoctor niet, maar als je zo vriendelijk zou willen zijnh t een x mee te nemen... :+

Over die belachelijke temps: mijn cpu (p4 2,8 @ 2,8) draait idle op ongeveer 35 graden. ga ik em echter stressen met prime95 krijg opeens temps van boven de 60 ! :X
raar, maar aangezien ik geen casefans heb misschien wel begrijpelijk. daarnaast had ik ook voordat dat ik ooit een stresstest had gedaan al last van mn videokaart. Daarnaast staan hier nog 3 precies dezelfde computers als de mijne, en die hebben nooit ergens last van. :Y)

natuurlijk heb ik oudere catalystjes al geprobeer, tot en met 4.3. ik blijf toch telkens die rare dingen krijgen. chipset is, jawel, VIA PT800 in de pt8 neo. er waren al problemen met atikaarten en via chipsets bekend (doe maar eens een search }) ), maar ook hier weer: waarom doe die andre 3 pcs het wel zo goed dan...

[ Voor 10% gewijzigd door Technicality op 25-06-2004 11:53 ]

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
nieuwe info: ik heb de ati rads 9800 pro van mij en die andere bak omgewisseld. op mijn pc blijft-ie tzelfde doen, maar op dia andere pc geeft hij ook fouten (wel andere, maar toch). wat betekent dit, naast dat ik een software probleem heb, zoals aanvankelijk al gedacht? dat mn hardware is doorgebrand? :'( :'( :'(

meer nieuwe info: naar aanleiding van dit topic heb ik artifact tester gedownload: na ongeveer 2 uur (als de gpu goed warm is, gaat vrij traag door goede koeling) begint hij artifacts te laten zien, zoals op dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://lucretia.thorned.nl/bart/glitches.JPG

please, kan iemand mij helpen???? (met het software probleem dan, het hardware probleem is alleen op te lossen door een nieuwe videokaart te kopen/op garantie te krijgen)

btw opnieuw windows installe is teveel van het goede, ik weet netwerkpass niet 8)7.

[ Voor 55% gewijzigd door Technicality op 09-07-2004 02:41 ]

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

headhunternl schreef op 26 juni 2004 @ 15:09:
nieuwe info: ik heb de ati rads 9800 pro van mij en die andere bak omgewisseld. op mijn pc blijft-ie tzelfde doen, maar op dia andere pc geeft hij ook fouten (wel andere, maar toch). wat betekent dit, naast dat ik een software probleem heb, zoals aanvankelijk al gedacht? dat mn hardware is doorgebrand? :'( :'( :'(

meer nieuwe info: naar aanleiding van dit topic heb ik artifact tester gedownload: na ongeveer 2 uur (als de gpu goed warm is, gaat vrij traag door goede koeling) begint hij artifacts te laten zien, zoals op dit plaatje:

[afbeelding]

please, kan iemand mij helpen???? (met het software probleem dan, het hardware probleem is alleen op te lossen door een nieuwe videokaart te kopen/op garantie te krijgen)

btw opnieuw windows installe is teveel van het goede, ik weet netwerkpass niet 8)7.
Duidelijk een geval slechte koeling / te warme gpu. Eens proberen wat case-fans in je pc te doen en je airflow te verbeteren. Als dit niet werkt moet je er mee terug gaan :)

Lijkt me namelijk sterk dat een videokaart door software fouten geeft. Kun je ook temps uitlezen en posten? Mijn radeon 9800 XT ging goed tot de 110 graden volgens het progje :X Ati's kunnen gelukkig aardig warm worden , wat geen probleem is :)

[ Voor 10% gewijzigd door Raku op 27-06-2004 00:46 ]

Raku

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Simulated Zero schreef op 27 juni 2004 @ 00:44:
[...]

Duidelijk een geval slechte koeling / te warme gpu. Eens proberen wat case-fans in je pc te doen en je airflow te verbeteren. Als dit niet werkt moet je er mee terug gaan :)

Lijkt me namelijk sterk dat een videokaart door software fouten geeft. Kun je ook temps uitlezen en posten? Mijn radeon 9800 XT ging goed tot de 110 graden volgens het progje :X Ati's kunnen gelukkig aardig warm worden , wat geen probleem is :)
Dit lijkt mij ook, je kan dit snel testen door je kast open te doen en er een paar uur een tafelventilator op te laten blazen. Die artifacts komen te geleidelijk imho om iets anders te zijn ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 10:29
Ik denk dat je moederbord een beetje om zeep is geholpen door de overlijdende Radeon :X En ik denk ook dat je niet zozeer een software probleem hebt, maar dat de DX9 fouten worden veroorzaakt door de slechte videokaart.

Maar om dit allemaal uit te kunnen sluiten denk ik dat je toch maar eens dat netwerkpass van je computer moet proberen te vissen. Meestal als hij lokaal is opgeslagen is het niet zó moeilijk :)

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
cryforhelp schreef op 27 juni 2004 @ 00:54:
Ik denk dat je moederbord een beetje om zeep is geholpen door de overlijdende Radeon :X En ik denk ook dat je niet zozeer een software probleem hebt, maar dat de DX9 fouten worden veroorzaakt door de slechte videokaart.

Maar om dit allemaal uit te kunnen sluiten denk ik dat je toch maar eens dat netwerkpass van je computer moet proberen te vissen. Meestal als hij lokaal is opgeslagen is het niet zó moeilijk :)
nee toch? is dat van dat mobo ernstig? want anders heb ik niet gnoeg centjes om het te fixen (nieuwe vidkaart+mobo kost nogal wat) :'(
mmh tips om pass uit te vissen?

Overigens heb ik het getest in de pc van mn zusje (pcies hetzelfde, alleen minder zwaar/vaak gebruikt) en daar geeft hij die fouten in games niet, maar crasht hij 'alleen maar' minder vaak. is dit een indicatie dat die gamefouten, waarvan ik dacht dat het directx fouten waren, misschien mobofouten zijn?

btw temps zijn normaal, maar als ik in IE zit en dus niet artifact tester laat werken (zeg maar die cpu test) dan heb ik na 5 minuten al artifacts. WTF?

[ Voor 10% gewijzigd door Technicality op 27-06-2004 23:23 ]

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 10:29
Ik weet niet hoe oud dat spul is, maar ik gok dat het nog niet zo oud is dat je geen garantie meer hebt. Stuur het bord én de videokaart dus terug met garantie en hoop dat je goeie terugkrijgt.

Maar heb je al geprobeerd of het een koelingsprobleem is? Wat Turkish dus zegt; opendoen en flink ventileren die hap.

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
cryforhelp schreef op 27 juni 2004 @ 23:42:
Ik weet niet hoe oud dat spul is, maar ik gok dat het nog niet zo oud is dat je geen garantie meer hebt. Stuur het bord én de videokaart dus terug met garantie en hoop dat je goeie terugkrijgt.

Maar heb je al geprobeerd of het een koelingsprobleem is? Wat Turkish dus zegt; opendoen en flink ventileren die hap.
ten eerste: mijn systeem is van maart 2004, dat moet dus wel goedkomen. het is bij zo'n bedrijf geregeld, waar het bedrijf van mn ouders ook best wel grote klant van is. ik verwacht dus dat ze niet al te moelijk zullen doen.
ten tweede: ik werk al een week of 2 met open kast, en mn cpu temp komt niet meer hoger dan 50, mn vga temp niet meer hoger dan 35... mn mobo temp word dan wel weer ongeveer 40... lijkt me dus vrij normaal. maar toen ik mn kast nog niet open had konden cpu temps oplopen tot 60, en vga temps tot boven de 40. maar aangezien dat nog lang niet de max temp is van een ati, lijkt het me nog stteds sterk. overigens moet ik erbij zeggen dat ik van begin af aan heb gewerkt met 2 monitoren, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

edit:
Okey, na lang tobben of ik het aandurfde heb ik het toch maar gedaan: mijn favo game (CoD) opgestart. Het ging allemaal prima, tot ik echt 3d beelden kreeg. op het eerste gezicht zag alles er goed uit (opluchting! :P) maar na 20 seconden kreeg ik gekleurde blokjes op de textures ( :'( ). als ik zelf ga gamen (dus geen spec ben maar echt zelf een eigen crosshair krijg etc, oftewel de echte engine aan het werk zet) krijg ik dezelfde strepen als in splinter cell. Na 2 minuten spelen crasht ie (ik hoor nog wel geluid) en na een restart begint hij in windows (edit: in GoT, in tweakers niet ???) direct met artifacts. Wat blijkt : na het manueel aanvoelen van de memoryblokjes (met de hand dus) zijn die toch best wel heet, hoewel nog lan niet de 110 graden waar Simulated zero het over had maar... de originele koeler had toch ook geen voorziening voor de memoryblockjes?
ik ga iig morgen over een paar uur even bellen of ze een mannetje willen sturen. natuurlijk in de tussentijd ff oude koeler erop zetten }) .

[ Voor 33% gewijzigd door Technicality op 28-06-2004 02:15 ]

Verwijderd

Op verzoek een titel change en een schop richting Videoplanken & Beeldkanonnen, want dit is geen game probleem meer. Toch vermoed ik dat we weinig kunnen doen, en dat je behalve de suggesties over het koelen al snel moet denken aan het laten vervangen van je hardware.

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
okey dan :9

na het lezen van al jullie idëen over hitteproblemen heb ik dan toch maar de arctic koeler er opnieuw opgezet. dit keer minder koelpasta en veel minder hard aangedraaid dan de vorige 2x. wat blijkt: geen artifacts meer!!! alleen dat ene probleempje in Splinter Cell. maar ook daar is het al minder erg:
Afbeeldingslocatie: http://lucretia.thorned.nl/bart/scpt%20errors%20minder.JPG

duzzz alvast bedankt voor die hints :Y)

Maar het laatste probleempje dus: hoe komt dat met die textures. heeft het iets met bumpmapping te maken? nee, want de 3dmark 2001 bumpmap tests doen het wel gwoon. maar toch, ik wil daar graag vanaf, iemand een oplossing of een mogelijke oorzaak?

[ Voor 14% gewijzigd door Technicality op 09-07-2004 02:41 ]

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
fuck, de problemen zijn weer terug. hheft nu nix met temps te maken gok ik, ik heb em net opgestart.

vice city rockte gister, en nu doet ie et niet? :'( :'( :'(

edit: en nu wel weer! (na reboot)

op een ander topic las ik dit:
SynergY schreef op 01 juli 2004 @ 16:03:
[...]

Bij alle games (zowel direct3d als opengl). Hij wordt niet te warm, heb ik al getest met ventilatoren.

Het lijkt erop dat m'n processor of mobo kapot is. Processor is een tijdje 10% overgeclocked geweest zonder extra koeling.
en mijne proc is dat ook geweest...

[ Voor 197% gewijzigd door Technicality op 01-07-2004 16:15 ]

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
***schopje***

er reageert niemand meer :'(

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

garantie en verder niet meer lopen kloten lijkt mij het beste.

als ik mijn mobo of videokaart eruit blaas door wat voor reden dan ook is mijn garantie verstreken gewoon te oud

jouw systeem is van maart 2004 dus 4 maanden oud inpakken die hap en terugsturen dat je er problemen mee hebt want het functioneert niet zoals je het mag verwachten zo simpel is dat en het heeft toch genoeg geld gekost

computer voor alle werkzaamheden

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Lees de oplossing wat hij heeft gepost, zo'n 10 minuten geleden.
headhunternl schreef op 30 juni 2004 @ 00:15:
fuck, de problemen zijn weer terug. hheft nu nix met temps te maken gok ik, ik heb em net opgestart.

vice city rockte gister, en nu doet ie et niet? :'( :'( :'(

edit: en nu wel weer! (na reboot)

op een ander topic las ik dit:

[...]

en mijne proc is dat ook geweest...

[ Voor 79% gewijzigd door Eichii op 01-07-2004 16:37 ]

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

alles keurig netjes op default zetten alvorens hem terug te sturen :)

computer voor alle werkzaamheden

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* nero355 vraagt zich af of TS een Format heeft uitgevoerd of een ander account in XP aangemaakt om te testen of het niet aan XP ligt ??

Ik heb namelijk ook een keer "opeens" rare dingen gehad, hoewel dat alleen in Windows was en niet in Games... en een Format Did The Trick, hoewel op nieuw account wisselen ook voldoende was maar ik wou gewoon alles weer vers hebben :)

/EDIT : WoHoo beter dan 8)

[ Voor 8% gewijzigd door nero355 op 02-07-2004 15:41 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
hey nero: bedankt. met een nieuwe account doet alles het weer. om problemen in de toekomst te voorkomen heb ik vast een aantal vga memory heatsinks besteld. verder is het niet helemaal vreemd dat het windows was (doh, micro$oft }) ).
Ook al omdat na het eerdergenoemde slaapstand gedoe de boot erg lang duurde; althans het windows gedeelte. Ik zat al in windows, maar het duurde dan nog 5 min voor ik aan de slag kon, als ik dat eerder deed dan vloog de grafische kaart eruit.

Ik heb laatst mn netwerkaartje verplaatst van het ene pci slot naar het andere (werkte niet zonde software onieuw installeren) en daarna weer teruggezet, en toen bootte ik opeens wel normaal (<1 min). maar toen kreeg ik die problemen.
duzz, dat wordt een schone windows installatie (ben ook achter netwerkpass, ff laptop van mn pa gesaboteert en laten fixen :Y) ).

als er daarna nog problemen komen, dan is het absoluut en hyperzeker (:+) mn hardware. idg ga ik dus mn Radeon rma verklaren...

edit: ik kloot niet met mn 'aperture size', wat het ook moge zijn.

2nd edit: mmh splinter cell heeft t nog steeds, zal wel aan de game liggen... hoop ik...
reinstalle zit er ff niet in, want ik mis een cd of 3 vd 4....

[ Voor 18% gewijzigd door Technicality op 02-07-2004 14:16 ]

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
schopje en xtra info
Dit had ik er nog niet bij gezet: bij het plaatsen van mn arctic heb ik een klein ongelukje gehad met koelpasta op het gebiedje rond de core( :D ). op de core 'genoeg' (lees: teveel). dit heb ik schoongemaakt. Ook had ik em vrij strak aangedraair :D :D :D :D schijnt niet goed te zijn, dus zwakker. maar dit had ik al gedaan en dat loste hier en daar wat problemen op.

na wat rondgesurf op GoT kwam ik en aantal topics tegen over die vga silencer. Verschillende TS-ers en reply-ers hadden het over ramsinks voor je vga kaart. gelijk besteld, samen met 2 casefans, een rounded ide cable (hing nu oor 1 cm vlak voor mn silencer) en voor de lol ff een neon bubble geval.

edit: fuck is niet op voorraad: 2 weken w88...|:(
edit edit: ff geprobeer op mn zusjes pc >:) :7 :Y) (8> }) O-) _/-\o_ DOET HET!!!

[ Voor 14% gewijzigd door Technicality op 04-07-2004 02:25 . Reden: fuck is niet op voorraad: 2 weken w88...|:( ]

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb je bij het installeren van je VGA silencer de shim verwijderd?

Verwijderd

headhunternl schreef op 04 juli 2004 @ 02:23:
schopje en xtra info
Dit had ik er nog niet bij gezet: bij het plaatsen van mn arctic heb ik een klein ongelukje gehad met koelpasta op het gebiedje rond de core( :D ). op de core 'genoeg' (lees: teveel). dit heb ik schoongemaakt. Ook had ik em vrij strak aangedraair :D :D :D :D schijnt niet goed te zijn, dus zwakker. maar dit had ik al gedaan en dat loste hier en daar wat problemen op.

na wat rondgesurf op GoT kwam ik en aantal topics tegen over die vga silencer. Verschillende TS-ers en reply-ers hadden het over ramsinks voor je vga kaart. gelijk besteld, samen met 2 casefans, een rounded ide cable (hing nu oor 1 cm vlak voor mn silencer) en voor de lol ff een neon bubble geval.

edit: fuck is niet op voorraad: 2 weken w88...|:(
edit edit: ff geprobeer op mn zusjes pc >:) :7 :Y) (8> }) O-) _/-\o_ DOET HET!!!
Heb je besteld bij Icomputers?
Daar heb ik ook bij mn vga silencer voor de lol zon neon bubble gevakl besteld en in mn kast gehangen :D

En trouwens bij het installeren van mijn silencer is er ook wat koelprut naast de core gekomen, heb ik maar laten zitten wwant hij doet het nog steeds.
En ik heb mn silencer behoorlijk hard vastgedraaid maar ik heb helemaal geen artefacts.

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
nee ik heb mijn shim niet verwijderd. is dat hard nodig? want ik heb geen zin om mn vga silencer er opnieuw af te halen, nu hij er goed op zit. anyway, jah ik heb ze bij icomputers besteld (:+) n.a.v. een ander topic (vga silencer topic ofzo). alleen, ze zijn niet op voorraad. :X :X :X dus ze "verwachten" ze over twee weken. :X :X :X

btw wat is jouw ervaring met die bubble light???

of beter gevraagd: hoe zit-ie aangesloten qua power en controlemogelijkheden?

[ Voor 18% gewijzigd door Technicality op 04-07-2004 13:11 ]

Verwijderd

headhunternl schreef op 04 juli 2004 @ 13:09:
nee ik heb mijn shim niet verwijderd. is dat hard nodig? want ik heb geen zin om mn vga silencer er opnieuw af te halen, nu hij er goed op zit. anyway, jah ik heb ze bij icomputers besteld (:+) n.a.v. een ander topic (vga silencer topic ofzo). alleen, ze zijn niet op voorraad. :X :X :X dus ze "verwachten" ze over twee weken. :X :X :X

btw wat is jouw ervaring met die bubble light???

of beter gevraagd: hoe zit-ie aangesloten qua power en controlemogelijkheden?
ja ik poste die shop :) en die bubble light is wel grappig met al die verschillende standen, mooi dingetje
hij is 20 cm lang en er zit klittenband bij om te bevestigen _/-\o_
en bij mij was het wel opvooraad _/-\o_ misschien door dat topic iedereen bestellen en voorraad op :D shim heb ik laten zitten maar ik heb een 9700 lay out, misschien is de 9800 net iets anders qua lay out

• Technicality

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 13:16:
[...]

ja ik poste die shop :) en die bubble light is wel grappig met al die verschillende standen, mooi dingetje
hij is 20 cm lang en er zit klittenband bij om te bevestigen _/-\o_
en bij mij was het wel opvooraad _/-\o_ misschien door dat topic iedereen bestellen en voorraad op :D shim heb ik laten zitten maar ik heb een 9700 lay out, misschien is de 9800 net iets anders qua lay out
hehe dat zal het zijn.
maar das mooi met klittenband. ik las iets op casejunkies.nl over de bubble light van revoltec, die had wat probs met een of ander knopje ofzo. maar verder goed bevonden...

ontopic: nee, de lay is hetzelfde, ik heb hier nl ook een 9700 liggen/draaien. (wat een luxe 5 mid tot high-end pcs :Y) :Y) :Y) )
Pagina: 1