Ik heb afgelopen weekend eens een flink aantal potjes in multiplayer gespeeld. Ik kan nog geen degelijke strategie verzinnen voor UCS. En aliens zijn flink overpowered. In een vroeg stadia kan je ze nog aanpakken. Maar als ze eenmaal gevolueerd zijn is er niks meer tegen te beginnen. En ik mis toch het base building gevoel van 2150. Ik mis de games waar je lekker kunt turtlen.
Verwijderd
Heya,
Probleempje. Heb vorige week Earth 2160 gekocht, en krijg hem totaal niet aan de praat.
Start het spel op, krijg de intro's, en dan het scherm om het te activeren. 3 seconden later, herstart mijn PC met een blauw scherm waar veel op staat, ma is zo snel weg dat ik het niet kan lezen.
Heb al de laatste drivers geïnstalleerd, laatste patch van't spel zelf. Niks helpt.
Heb al wat zitten lezen, en blijkt dat het problemen zou kunnen hebben met mijn Dual-Core Athlon 3800+ X2. Dit zou thans moeten opgelost zijn met die laatste patch (1.3.7). Bij mij niet dus.
Heb het al doen draaien op 1 core (prioaff tool), manueel opstarten en tijdens de intro de affiniteit veranderd... niks.
Heb hem 1 keer in safe-mode kunnen draaien, kunnen activeren, maar 5 minuten in de campaign, same thing.
Iemand enig idee?
MB: Asus A8N-SLI Premium
GFX: EN7800GTX TOP/2DHTV/256M
DirectX: 9.0c (laatste versie)
Probleempje. Heb vorige week Earth 2160 gekocht, en krijg hem totaal niet aan de praat.
Start het spel op, krijg de intro's, en dan het scherm om het te activeren. 3 seconden later, herstart mijn PC met een blauw scherm waar veel op staat, ma is zo snel weg dat ik het niet kan lezen.
Heb al de laatste drivers geïnstalleerd, laatste patch van't spel zelf. Niks helpt.
Heb al wat zitten lezen, en blijkt dat het problemen zou kunnen hebben met mijn Dual-Core Athlon 3800+ X2. Dit zou thans moeten opgelost zijn met die laatste patch (1.3.7). Bij mij niet dus.
Heb het al doen draaien op 1 core (prioaff tool), manueel opstarten en tijdens de intro de affiniteit veranderd... niks.
Heb hem 1 keer in safe-mode kunnen draaien, kunnen activeren, maar 5 minuten in de campaign, same thing.
Iemand enig idee?
MB: Asus A8N-SLI Premium
GFX: EN7800GTX TOP/2DHTV/256M
DirectX: 9.0c (laatste versie)
Kan dit ff proberen:
Anders 'automatically restart' onder system failures uitvinken en kijken wat de error is.(system properties, tabblad 'advanced', settings 'startup and recovery')MULTIPROCESSOR SYSTEMS and HYPER-THREADING PROCESSORS
To correct this, Start Earth2160 with the following parameters:
Earth2160_SSE.EXE -cpu_UsePerformanceCounter -
This calculates the synchronization without using a CPU timing signal.
Earth2160_SSE.EXE -cpu_UseTickCount -
Uses the timing signal of the switching frequency energy source for synchronization.
Earth2160_SSE.EXE -cpu_UseOneProcessor -
The program is only run on a single processor. Careful! - if your processors are set at under 2 GHz, you may experience performance loss.