[Transport] Neem je *book mee Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 84.696 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Moejo schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:59:
[...]

Die sleeve uit je link is ook voor de MBP bedoeld, ik weet niet of je dat gezien had? Ik heb zelf wel de MBP besteld dus ik hoop dat ie niet veel te groot uitvalt, maar daar ga ik in eerste instantie nog niet van uit. :)
Ja uiteraard heb ik de versie voor de MacBook :)
Omdat de unibody MacBooks (Pro) dunner zijn dan het vorige model, zit de sleeve wat ruimer.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraQ
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
Moejo schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:59:
[...]

Die sleeve uit je link is ook voor de MBP bedoeld, ik weet niet of je dat gezien had? Ik heb zelf wel de MBP besteld dus ik hoop dat ie niet veel te groot uitvalt, maar daar ga ik in eerste instantie nog niet van uit. :)
Ohw, ja kan zijn dat de sleeve in mijn link niet de goeie was. Had die er ff snel uitgepikt op de Apple Store website om de foto te kunnen laten zien.
Ik heb inderdaad de bruine en die past verder prima om de MacBook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Ik had een tucano sleeve (de neopreen dinges) gekocht voor mijn MB unibody in de winkel, en natuurlijk te ruim. De dag erop omgeruild voor de sleeve voor de MB Air, en nu past ie perfect :)

[ Voor 8% gewijzigd door axis op 02-03-2009 22:56 ]

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-04 08:51
Welke sleeve spant mooi rond de Macbook Pro? Ben op zoek naar zoiets zoals de Tucano maar moet echt mooi rond body van de MBP spannen zodat ik niet teveel plaats verlies in tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-04 22:42

jurma

simply connecting...

Afbeeldingslocatie: http://i6.ebayimg.com/08/i/001/25/2c/149d_10.JPG
Zo'n hoes had ik gekocht bij DX, maar echt niet fijn vind ik dus heb ik net via ebay een AppleSac black gekocht.

Dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://applesac.com/black_enlarge

Me macbook gaat altijd mee in de welbekende standaard eastpak rugzak.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 18:40

DeluxZ

Livin' the good life

Sinds afgelopen maandag zit mijn MBP veilig in een Swissgear/Wenger tasje :) Hij gaat tevens nog in deze sleeve :) Is iets fijner lopen dan een simpele o'neill schoudertas. En een stuk fijn voor mijn schouder :) Tevens kan ik nu wel mijn boeken meenemen van gemiddeld 1000 pagina's.

Sleeve:
Afbeeldingslocatie: http://www.laptopverpakking.nl/producten/images2/211701.1.gif

Rugzak:
Afbeeldingslocatie: http://www.laptoptassen-online.nl/mkb/tassen/pics/products/rugzakken/synergy_01Large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.laptoptassen-online.nl/mkb/tassen/pics/products/rugzakken/synergy_04Large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.laptoptassen-online.nl/mkb/tassen/pics/products/rugzakken/synergy_03Large.jpg

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-03 22:27
jurma schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 23:35:
[afbeelding]
Zo'n hoes had ik gekocht bij DX, maar echt niet fijn vind ik dus heb ik net via ebay een AppleSac black gekocht.

Dit dus:
[afbeelding]

Me macbook gaat altijd mee in de welbekende standaard eastpak rugzak.
ik heb ook een applesac die dingen zijn ultiem!

zo'n fijne lieve zak voor de lieve macbook pro O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Laatst online: 22-04 22:42

jurma

simply connecting...

Utopist schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 23:52:
[...]

ik heb ook een applesac die dingen zijn ultiem!

zo'n fijne lieve zak voor de lieve macbook pro O+
Ja ik ga me macbook steeds vaker mee nemen naar de uni en dan wil ik wel dat die beter beschermd blijft :P Lees er zoveel goede dingen over, dan mag het ook wel wat kosten ;)

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288755

Ben ik de enige die niet tevreden is over de AppleSac? Ik vind hem stinken naar jute, wat in principe wel logisch is, Maar er komen ook heel veel van die kleine haartjes vanaf waardoor de macbook helemaal onder de troep zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-03 22:27
Anoniem: 288755 schreef op zondag 15 maart 2009 @ 22:00:
Ben ik de enige die niet tevreden is over de AppleSac? Ik vind hem stinken naar jute, wat in principe wel logisch is, Maar er komen ook heel veel van die kleine haartjes vanaf waardoor de macbook helemaal onder de troep zit.
Nee dat heb ik niet, en hij stinkt misschien naar jute, maar ik heb een hemp one, ik weet niet, ze zullen allemaal wel hemp zijn, maar i couldnt care less over hoe mijn laptop sleeve ruikt.. 8)7

Verder heb ik ook geen last van haartjes, maar ik heb een unibody, die sluit naadloos aan met een rubberen strip om het display, daar kan het aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-04 23:54

Flappiewappie

Hier nog meer

Ben zelf opzoek naar een gewoon beetje basic rugzak (hekel aan die halve padvinder rugzakken met allerlei poespas erop) met een enkel compartiment en nog een voorvak. In het grote compartiment dan een goed afschermde plek voor een Macbook alu, en genoeg ruimte voor een dik boek.

Ik kwam bij deze uit;
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/1208/as-images.apple.com/is/image/AppleInc/TR744_AV1?wid=326&hei=326&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp

Maar die is dan meteen weer 170,-.

Eigenlijk ben ik gewoon opzoek naar een Eastpak achtig model rugzak, met laptop compartiment, maar die bestaan niet. Iemand die zoiets heeft gevonden?

Of word het toch een losse Eastpak met een goeie laptop sleeve?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Flappiewappie schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:13:
Eigenlijk ben ik gewoon opzoek naar een Eastpak achtig model rugzak, met laptop compartiment, maar die bestaan niet. Iemand die zoiets heeft gevonden?

Eastpak maakt dat zelf toch ook (Patriot bv)?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296020

Flappiewappie schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 10:13:
Ben zelf opzoek naar een gewoon beetje basic rugzak (hekel aan die halve padvinder rugzakken met allerlei poespas erop) met een enkel compartiment en nog een voorvak. In het grote compartiment dan een goed afschermde plek voor een Macbook alu, en genoeg ruimte voor een dik boek.

Ik kwam bij deze uit;
[afbeelding]

Maar die is dan meteen weer 170,-.

Ik zelf gebruik gewoon mijn old school Eastpak rugzak, met mijn macbook verpakt in zo een Larobe sleeve die hier al een aantal maal voorbij is gekomen. Door dat memory foam is hij beschermd tegen klappen en krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:16
Mijn Eastpak rugzak heeft gewoon een laptopvak anders? Zo'n ding aan de zijkant waar je hem in kunt schuiven.

Ik kan mijn model zo niet terugvinden (is al een jaar of 3 oud denk ik) maar hij lijkt op de Eastpak Tutor / Egghead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:16

bakvis

Tweakers.Nerd

Ik vervoer mijn Macbook 13" (wit) in een Be-ez Larobe pumpkin skin, fijne skin die strak om de laptop heen zit en lekker dik is. Het enige nadeel is dat het neopreen op plaatsen waar je hem vaak vast pakt erg dun wordt na een jaar.
Afbeeldingslocatie: http://www.preisvergleich.ch/pimages/Huelle-LArobe-Kakee-Addict-pumpkin-fuer-Apple-Notebook-MacBook-Pro-17_1003__1232244_40.jpg

Verder heb ik mijn macbookje bijna een jaar in een kipling tas vervoerd, door de sleeve in de klapper houder te schuiven. Dit werkte redelijk goed, maar de tas was vort versleten!

Nu ben ik sinds een maand of 2 overgegaan op een Booq Mamba (www.booq.de). Een erg fijne tas, met een hoge afwerkings kwaliteit. De rugzak kost zo'n 130 euro inclusief verzendkosten, maar dan heb je ook een erg fijne en degelijke tas waar stiekem veel in past.
Afbeeldingslocatie: http://coolmaterial.com/wp-content/uploads/2008/09/booq-mamba-laptop-backpack.jpg

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Heeft iemand ervaring met de levertijd van een AppleSac via AppleSac.com?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88064

Zondagskindje schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:11:
Heeft iemand ervaring met de levertijd van een AppleSac via AppleSac.com?
Ja heb ik was bij mij ongeveer een week had hem 22 dec besteld en 29 dec kreeg ik heb al binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Anoniem: 88064 schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:36:
[...]

Ja heb ik was bij mij ongeveer een week had hem 22 dec besteld en 29 dec kreeg ik heb al binnen :)
Thnx voor je reactie. Ik heb 'm afgelopen maandag besteld dus als ik van jouw ervaring mag uitgaan, zou ik 'm as maandag moeten ontvangen. Ik ben benieuwd... :)

Edit:

vandaag is mijn AppleSac gearriveerd.
Dus de levertijd is inderdaad ongeveer een weekje. :)

* Zondagskindje blij is

[ Voor 15% gewijzigd door Zondagskindje op 31-03-2009 18:18 ]

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-04 22:58
Daar is dan eindelijk mijn laptop tas voor mijn zo geliefde Macbook Pro (unibody)!

Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/5512/2ci.jpg

Op de foto ziet die er erg donker uit maar in het echt is die een stuk lichter (Foto is iPhone camera kwaliteit)

Afbeeldingslocatie: http://www.scaramangashop.co.uk/images/uploads/leather-travel-bag-MLG-4-3.jpg

Ik heb de medium, ze hebben ook een large voor bijv een 17" laptop.

Helemaal van leer en duurde 4 dagen om van Schotland naar Nederland te verzenden.

site

[ Voor 23% gewijzigd door brsm op 22-05-2009 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297869

Ik heb mijn MacBook tegen de rug van mijn eastpack in een foamen sleve. Levert geen problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-04 13:46
iSneaker schreef op maandag 02 maart 2009 @ 15:52:
[...]

Vandaag binnen, past mijn nieuwe macbook pro 15 inch unibody er niet in! Belachelijk! Hadden ze wel even kunnen vermelden. Nu moet ik dat ding weer retouren en 2 weken wachten tot ik me geld weer zie!
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerpissad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:57

Nerpissad

~ett korståg mot långsam käng~

ik vervoer m'n MB hierin:
Afbeeldingslocatie: http://content.backcountry.com/images/items/large/TNF/TNF3989/BLA.jpg

maar niet voordat ik 'm in dit groene gevaarte heb gestopt:
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41myVV0cFmL._SS400_.jpg

nu ik dit topic zie kom ik toch wel op een paar leuke ideeën zoals die applesac/colcasac sleeves.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
Cidolfas schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:27:
[...]

Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? :)
www.scaramangashop.co.uk

Zeker een aanrader. Gewoon betalen via PayPal, niets aan de hand. Ik ga er zeer zeker weer een keer iets bestellen. Ze hebben leuke dingen.

Heb wel een sleeve gekocht maar het werkt perfect en sinds ik de tas heb neem ik die overal mee naar toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
iSneaker schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 20:18:
Daar is dan eindelijk mijn laptop tas voor mijn zo geliefde Macbook Pro (unibody)!

[afbeelding]

Op de foto ziet die er erg donker uit maar in het echt is die een stuk lichter (Foto is iPhone camera kwaliteit)

[afbeelding]

Ik heb de medium, ze hebben ook een large voor bijv een 17" laptop.

Helemaal van leer en duurde 4 dagen om van Schotland naar Nederland te verzenden.

site
Wat een mooie tas! Ik ben zo vrij geweest om'm ook te bestellen. Denk je dat een Macbook Pro (15,4", mid 2007), met daar omheen een Tucano second skin, erin past?

Bedankt voor de tip! :)

[edit]
Met stom 8)7
Mental note: topics niet uren open laten staan zonder te F5'en voor't reageren :X

[ Voor 5% gewijzigd door Zegato op 25-05-2009 17:45 ]

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
Zegato schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:37:
[...]

Wat een mooie tas! Ik ben zo vrij geweest om'm ook te bestellen. Denk je dat een Macbook Pro (15,4", mid 2007), met daar omheen een Tucano second skin, erin past?

Bedankt voor de tip! :)

[edit]
Met stom 8)7
Mental note: topics niet uren open laten staan zonder te F5'en voor't reageren :X
Bij het bestellen kon je een opmerking maken voor de verkoper. Ik heb gevraagd of mijn Macbook Pro unibody erin paste. Kreeg een dag later netjes een mailtje terug met het verlossende antwoord. De macbook pro unibody is ook 15.4" dus mag er toch wel vanuit gaan. Anders stuur je gewoon even een mailtje. Laad maar even weten als je de tas binnen hebt. Ik verwacht eind deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
iSneaker schreef op maandag 25 mei 2009 @ 18:10:
[...]

Bij het bestellen kon je een opmerking maken voor de verkoper. Ik heb gevraagd of mijn Macbook Pro unibody erin paste. Kreeg een dag later netjes een mailtje terug met het verlossende antwoord. De macbook pro unibody is ook 15.4" dus mag er toch wel vanuit gaan. Anders stuur je gewoon even een mailtje. Laad maar even weten als je de tas binnen hebt. Ik verwacht eind deze week?
Bedankt voor je antwoord :)
Als een unibody 15,4" erin past dan moet een niet-unibody MBP ook wel lukken neem ik aan. Gisteren heb ik even de sleeve opgemeten. Hij is 37x27x3cm ongeveer.

Op de site stond het volgende:
Medium Overlander leather bag: W40cm x H33 x D15 + 6
Dat komt dus wel goed :)
Ik laat sowieso even iets weten als'ie binnen is. Ze zullen 'm vandaag verzenden, dus met een beetje mazzel is'ie zaterdag binnen!

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
Nou heb je de tas binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Laatst online: 10:53
Zo, ik heb dit weekend een Be-Ez Black Addict Wasabi gekocht. ...Een hele mond vol, maar het neer op een sleeve :P Wel het is 'memory-foam' wat zich dus goed strak om je laptop hoort te vormen.
Over een weekje komt daar een nieuwe macbook unibody in, vanuit London.

Afbeeldingslocatie: http://i24.photobucket.com/albums/c41/2sleepy/BEEZ_BLK_GRN.gif Mooi design en zonder poespas.

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Heb je die MacBook op internet besteld of gaat iemand die voor je mee nemen?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Laatst online: 10:53
Napsju schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:08:
Heb je die MacBook op internet besteld of gaat iemand die voor je mee nemen?
Ik ga hem zelf halen :*) Morgen vlieg ik die kant op, over een weekje ben ik ik hardje london en loop ik langs Regent Street :) (op Stansted airport zijn ze aan het verbouwen waardoor de tax free electronicawinkel dicht is..)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-03 22:07

afterburn

No more...

Ik heb sinds afgelopen week de Tucano Work Out.

Afbeeldingslocatie: http://ak.buy.com/db_assets/large_images/514/203268514.jpg
(maar dan in zwart)

Bevalt erg goed tot dusverre. Mooi strak vorm gegeven, MBP past er precies in, goede bescherming en (net) genoeg ruimte om de adapter ook mee te nemen. Tas is lekker klein en niet bulky.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
stevenP schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:22:
[...]

Ik ga hem zelf halen :*) Morgen vlieg ik die kant op, over een weekje ben ik ik hardje london en loop ik langs Regent Street :) (op Stansted airport zijn ze aan het verbouwen waardoor de tax free electronicawinkel dicht is..)
En nu maar hopen dat ze je niet pakken op schiphol. Anders was het zo'n zinloos reisje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

cornelixnootje1 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:02:
[...]

En nu maar hopen dat ze je niet pakken op schiphol. Anders was het zo'n zinloos reisje. :+
Europa, vrij verkeer van personen en goederen. Geen invoer of andere rommel. Dus niks te maken met de douane. Dat is nou net het leuke van de huidige pond koers. Wel de korting, maar niet het risico (zoals met importeren uit de VS)

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Inderdaad, ik ben nu net aan het tellen maar het scheelt echt een stuk 1948 tegen 2224 hier voor mijn config. Kun je toch mooi appelcare voor kopen.

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
afterburn schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 22:54:
[...]

Europa, vrij verkeer van personen en goederen. Geen invoer of andere rommel. Dus niks te maken met de douane. Dat is nou net het leuke van de huidige pond koers. Wel de korting, maar niet het risico (zoals met importeren uit de VS)
Hmm... dus het is duty free, en je hoeft het niet in te klaren?

Ik dacht dat het meer was dat als je al in het ene land BTW had betaald, je het in NL niet nogmaals hoeft te doen. Maar dat klinkt dan niet verkeerd.

Hoeveel bespaart het in totaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Je betaald idd in het land van herkomst BTW, en je hoeft geen invoerrechten te betalen binnen Europa. Dus het is niet duty-free, maar je hoeft ook niets in te klaren.

Mij scheelde het ongeveer 500 euro (MBP+24" LED ACD)

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Nee, tot op heden nog niet. Mijn MBP ligt nog bij het reparatiecentrum tot vanmiddag, dus bijzonder veel haast zit er niet bij. :)
Zal vandaag of morgen wel goedkomen!

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
Jongens, weer ontopic! Hier op Tweakers is een apart topic voor de Macbook Pro.

[ Voor 31% gewijzigd door brsm op 03-06-2009 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:34
Ik gebruik voor mijn macbook air deze:

Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/uk/Images/TR395_screen1.jpg
Be.ez lArobe

Werkt perfect, laptop kan zodoende makkelijk mee in mijn normale backpack (eastpak) en hoef ik dus ook geen extra laptop tas mee te slepen (wat natuurlijk ook wel weer min of meer de essentie van een air is :)). Rits is vanuit de binnenkant ook goed afgedekt, waardoor deze nooit en te nimmer de macbook aanraakt.

Overall zeer tevreden mee, vond hem persoonlijk beter als de crumpler sleeve voor de air waarbij ik erg huiverig was mbt het afschermen van de rits aan de binnenkant. De crumpler dan ook geruild voor deze lArobe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Yes, hij is binnen :)
Best een mooie tas, maar hij ruikt wel erg funky op dit moment, had je dat ook?

Veel ruimte, prima leer, mooie kleur (coole donkergroene afwerking): ze hebben een tevreden klant erbij :)

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
Zegato schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:29:
[...]

Yes, hij is binnen :)
Best een mooie tas, maar hij ruikt wel erg funky op dit moment, had je dat ook?

Veel ruimte, prima leer, mooie kleur (coole donkergroene afwerking): ze hebben een tevreden klant erbij :)
Er zit een geel briefje bij dat die tas 2 weken lang stinkt >:) de geur bij mij is al bijna weg. Heb trouwens gelijk maar leer-wax gekocht. Wat een fijne tas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
iSneaker schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 00:14:
[...]

Er zit een geel briefje bij dat die tas 2 weken lang stinkt >:) de geur bij mij is al bijna weg. Heb trouwens gelijk maar leer-wax gekocht. Wat een fijne tas!
RTFM dus :D
In het vervolg maar niet speedreadend door zo'n blaadje gaan.

Ik heb 'm ook direct ingespoten met waterafstotende leerspray. Welke wax heb je gebruikt?

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyboarder
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-04 17:07
"verkeerde topic"

[ Voor 94% gewijzigd door flyboarder op 05-06-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Laatst online: 15-04 18:40

DeluxZ

Livin' the good life

Die foto hoort natuurlijk hier : Het grote "Show je Apple computer" topic - deel 10

btw..2 externe monitoren op een MacbookPro ? Mis ik iets of heb je er iets tussen gezet (zoals Matrox Triplehead?)

nvm ..

[ Voor 38% gewijzigd door DeluxZ op 05-06-2009 17:46 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sergev
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-04 10:40
Ik heb vandaag ook maar eens een zwarte applesac besteld voor mijn 15 inch unibody MacBook Pro. Liep altijd rond met zo'n goedkoop 10 euro hoesje. Het was wel bescherming, maar om een apple hoort toch ook wel een origineel hoesje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Iemand recentelijk nog een, voor een macbook,13 inch, geschikte schoudertas gekocht? Ik heb het topic zitten door bladderen, online apple retailers langs gegaan maar kan niks geschikt vinden.

Voor mij zijn toch wel de eisen: stevig, macbook er niet makelijk uit te halen (klittenband band er om heen ofzo) en ruimte voor een paar boeken. En het moet een schouder tas zijn :).

Overigens wel deze tas gevonden: http://store.apple.com/nl...o=MjI3Mjk0Nw&p=2&s=newest . Iemand ervaringen? Zou graag willen weten of er ooke en klittenband strap om je laptop kan.

[ Voor 23% gewijzigd door Ronwiel op 01-07-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

ronwiel schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 18:15:
Iemand recentelijk nog een, voor een macbook,13 inch, geschikte schoudertas gekocht?
Ik vind de Tucano Workout erg fijne tasjes. Ik had eerst een bruin leren maar zou nu eerder voor een zwart nylon gaan. Die is een stukje lichter. In deze thread komt ie voor en als je gaat Googlen zul je hem vast tegen komen. In Duitsland zijn ze vaak goedkoop. En ook op Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 22-04 19:59
Volgens mij is de macbook pro 13" iets kleiner dan de oude macbook 13"? Het is dus even goed opletten welke maat je pakt...er zijn een aantal bedrijven die al wel de nieuwe lijn hebben opgenomen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:14

Chrisjuh_15

Facta non verba

Heb zojuist deze besteld:
Afbeeldingslocatie: http://www.elexave.com/images/CM003B.jpg

Voor 13 pond inclusief verzending. Vrij netjes al zeg ik het zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Nu online

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302468

Afbeeldingslocatie: http://www.elexave.com/images/CM003B.jpg

Mensen die bovenstaand hoesje via ebay hebben gekocht, tevreden ermee?

Ik vind het er zeer mooi uitzien maar het moet natuurlijk wel stevig zijn en wat beschermen..

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 302468 op 01-07-2009 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Ik zat zelf naar deze te kijken
http://store.coteetciel.com/product_info.php?info=p35_Anthracite-Black.html
of
http://www.fabrixcases.com/sg/shop/laptop/fabrix-x-eeshaun-delux-laptop-case/

De bovenste is puur sleeve en de onderste heeft nog wat opberg mogelijkheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikerosauer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-03-2020
vind ze bijde nogal dik aan prijs

leef vandaag,want niemand heeft je de morgen belooft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Tja, voor een apparaat van dik 2000€, mag je wel wat uitgeven aan bescherming toch? En het oog wil bij mij ook wat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikerosauer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-03-2020
DrumandBass schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 00:50:
Tja, voor een apparaat van dik 2000€, mag je wel wat uitgeven aan bescherming toch? En het oog wil bij mij ook wat. :P
ja daar heb je natuurlijk ook weer gelijk in :)

leef vandaag,want niemand heeft je de morgen belooft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113201

Anoniem: 302468 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:12:
[afbeelding]

Ik vind het er zeer mooi uitzien maar het moet natuurlijk wel stevig zijn en wat beschermen..
ik heb hem nu een tijdje. Heb hem toentertijd voor $2,5 gekocht via ebay. Hij is op zich stevig. Wat me wel verbaasde (eerder negatief dan positief) is dat het materiaal wel wat harder is. Het is een soort schuim maar dan wel van een soort dat harder is dan bijvoorbeeld die van de "standaard" sleeves die je kunt kopen.

al met al, gebruik ik hem nu nog steeds en beschermt de sleeve mijn macbook white prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:14

Chrisjuh_15

Facta non verba

Mwa ben niet zo'n Ebay-er ;) O-) Toch bedankt voor je link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26005

Afbeeldingslocatie: http://www.bagageonline.nl/catalog/images/crumpler%20sleeve%2015%20zwart.jpg

Nieuw gehaald bij m'n MBP 13" (Crumpler The Gimp). De oude MacBook 13" had ik icm een rode Tucano sleeve. Deze is toch wel een stuk dikker en steviger, maar ik ben sowieso vreselijk voorzichtig met m'n laptops. Hij wordt vervoerd in een Eastpak rugtas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123864

Ik zag op www.snupped.com een aantal coole laptop tassen. Weet iemand of dit soort dingen ook in nederland verkrijgbaar zijn? Zo niet, is er wel een mogelijkheid om je eigen laptop tas te designen in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

Heb ook de be.ez LArobe sleeve...

deze (super creatief) :P
Afbeeldingslocatie: http://www.be-ez.com/gif/press/dwnld/Allure-MB-color-openside.jpg

and fits like a glove (13")

Ik gebruik hem ook als onderzettertje van mijn Macbook...

[ Voor 14% gewijzigd door Tjeemp op 07-07-2009 02:00 ]

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274892

Ik gebruik hem ook als onderzettertje van mijn Macbook...
wordt je macbook dan niet ontzettend heet? dit heb ik namelijk als ik hem op een zacht oppervlakte plaats zoals de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro_x
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-04 16:23
Ik gebruik deze knakker voor mijn Macbook White uit 2008.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41C-i47ooOL._SL500_AA280_.jpg

Fits like a glove indeed!

Wel een paar keer gehad dat de lipjes van de rits zelf loslaten, maar met een tangetje knijp je die zo weer vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 22-04 19:59
Heb bovenstaande ook sinds deze week. Hoewel de maten op de site van Apple kloppen met de nieuwe MBP, kan ik toch niet zeggen dat hij goed past. Hij is net iets te groot Is geen ramp, maar ik denk dat hij toch meer voor de witte MB is gemaakt, die net een tikkeltje groter is dan de unibody varianten. Of klopt dit niet?

Ik vind hem in elk geval goed. Hij past "precies" in mijn draagtas voor school. Maakt mn tas wel zwaar met zo'n laptop :(

Edit: ja, jammer is dat dus...want volgende de afmetingen zou hij naadloos moeten aansluiten. Maar goed. Het blijft wel een van de betere hoezen. Mede dankzij de dikke foamlaag, en de hippe kleurtjes B-)

[ Voor 18% gewijzigd door B-Bandit op 07-07-2009 11:13 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro_x
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-04 16:23
Shailesh schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 11:01:
Heb bovenstaande ook sinds deze week. Hoewel de maten op de site van Apple kloppen met de nieuwe MBP, kan ik toch niet zeggen dat hij goed past. Hij is net iets te groot Is geen ramp, maar ik denk dat hij toch meer voor de witte MB is gemaakt, die net een tikkeltje groter is dan de unibody varianten. Of klopt dit niet?

Ik vind hem in elk geval goed. Hij past "precies" in mijn draagtas voor school. Maakt mn tas wel zwaar met zo'n laptop :(
Dat lijkt mij ook het geval. De Macbook white is net iets dikker en past er perfect in.
Ik heb er wel eens een unibody ingedaan, maar dan sluit de robe idd niet perfect aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik heb ook een be.ez, standaard zwart gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Iemand al ervaring met deze?

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3543/3313690068_56169c7b70.jpg?v=0
http://cgi.ebay.nl/LP22-L...sesBagsQQsalenotsupported

Ziet er mi net wat beter uit dan de super cheapos.

Edit: ongeduldig als ik ben heb ik hem maar gelijk besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Philflow op 24-07-2009 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113201

Philflow schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:26:

[afbeelding]

post je ervaring maar als je hem hebt. Wil wel weten hoe die is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik gebruik deze om mijn MB White mee te nemen.
Lekker robuust en er past nog veel extra troep bij.

Cheesy Disco, Big Logo van Crumpler.

Afbeeldingslocatie: http://www.crumpler.nl/files/product_line_files/648%23PRODUCT400x400/file1206703151.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.crumpler.nl/files/product_line_files/648%23VIEW400x400_2/file1174651338.jpg

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257404

Ik vervoer mijn MacBook White ook in zo'n memory foam sleeve. Maar ik zoek nog een rugzak. Liefst zo'n Dakine (handig, niet te lomp, perfect voor school). Weet iemand waar ik die kan halen? Ben verschillende winkels afgegaan zonder resultaat. Online mag ook maar vind alleen Amerikaanse resultaten. Dank :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 17:13

dawuss

gadgeteer

Ik heb die larobe nu ook icm een 13" MBP, maar ik vind hem echt veel te ruim. De laptop schuift er helemaal in rond.

Bij mijn 15" unibody MBP (die helaas gestolen is ;() had ik een zwarte RadTech Sleevz. Biedt geen bescherming tegen deuken, maar wel tegen krassen en die zit echt letterlijk als gegoten :9

Zit te overwegen deze ook voor de 13" te bestellen, maar ik heb er nog geen Nederlandse reseller voor gevonden en importeren uit de VS duurt weer zo lang :P

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:21

Shrien

frequent snoozer

Anoniem: 257404 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 13:29:
Ik vervoer mijn MacBook White ook in zo'n memory foam sleeve. Maar ik zoek nog een rugzak. Liefst zo'n Dakine (handig, niet te lomp, perfect voor school). Weet iemand waar ik die kan halen? Ben verschillende winkels afgegaan zonder resultaat. Online mag ook maar vind alleen Amerikaanse resultaten. Dank :) .
Kijk eens bij je lokale skateshop, of bij Perry sport. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcjah
  • Laatst online: 17-03 19:48
Ik zoek nog een goede PASSENDE sleeve voor een nieuwe macbook pro 13"

Tips?

L Arobe vindt ik erg mooi, maar zoals ik hierboven lees schijnt de pasvorm ruk te zijn. Hoewel je in de applestore wel gewoon netjes aan kan vinken om welke macbook het gaat (macbook white of macbook pro 13"). Er zijn dus kennelijk wel verschillende maten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Anoniem: 257404 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 13:29:
Online mag ook maar vind alleen Amerikaanse resultaten. Dank :) .
Ik selecteer 'pagina's uit Nederland' op google.nl en krijg veel resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Philflow schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:26:

[afbeelding]

Heb ervaring met zo'n ding bij mij Macbook White en kan alleen maar vertellen lekker ding _/-\o_ Werkt makkelijk en hopenlijk is hij net zo dik als die van mij qua stoffering. Beschermt goed. Heb hem een half jaar lang in de trein elke dag samen met schoolboeken in een normale tas vervoerd. Ging prima. Vooral tegen krassen en kleine stootjes beschermt hij prima. Alleen jammer dat hij niet zo stijlvol is... :/

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:44
Ik heb jullie hulp nodig.. Ik kan hem nergens meer vinden..

Ik ben op zoek naar een Macbook 13" Sleeve die aan de buitenkant bewerkt is met rubber. Het rubber imiteerd een autoband (de groeven en dergelijke)..

Weet iemand waar ik die nog kan krijgen? Ik vind het namelijk geniaal!!!! Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

mikevdzanden schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:59:
Ik ben op zoek naar een Macbook 13" Sleeve die aan de buitenkant bewerkt is met rubber. Het rubber imiteerd een autoband (de groeven en dergelijke)..
http://www.huzzk.com/huzzk_sleevie_GT_13.asp

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Ik heb afgelopen week deze sleeve besteld Afbeeldingslocatie: http://www.jonburgerman.com/images/uploads/laptopsleeve-01.jpg

Wordt gemaakt door Cote et Ciel, past perfect en het is heel gemakkelijk om de mac er in en uit te halen werkt perfect. Ook redelijk dik materiaal, en verder geen metaal. Dus ook geen rits krassen.
Nu nog een fatsoenlijke tas om alles in te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309007

Zeer mooie sleave!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257404

Afbeeldingslocatie: http://files.getdropbox.com/u/277946/Dakine.jpg
Dakine Network
Samen met een LaRobe (of ongeveer dezelfde) steek ik daar mijn MacBook White in :) .
Heel ruim, kunnen nog veel boeken bij. Van alle kleine zakjes voor gsm/andere stuff.
En zit ook geweldig om je schouders, heel tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcjah
  • Laatst online: 17-03 19:48
Wie van jullie heeft de nieuwste MacBook Pro Unibody en een daarbij goed passende sleeve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass

DrumandBass

Less is more!

Marcjah schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 17:03:
Wie van jullie heeft de nieuwste MacBook Pro Unibody en een daarbij goed passende sleeve?
Cote et ciel naar mijn idee de beste pasvorm en makkelijk in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Anoniem: 113201 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 23:54:
[...]
post je ervaring maar als je hem hebt. Wil wel weten hoe die is
Op zich is het een aardige sleeve maar wat te ruim voor de MBP 13". Ook wel logisch ook want ze zeggen dat Toshiba 13" er ook in passen die zijn twee keer zo dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-01 16:43
@dawuss

Als je het ervoor over hebt; mygearstore.com heeft de RadTech Sleevz en met FedEx heb je het binnen 2 dagen in huis (kost omgerekend een euro of 15).

Ik heb zelf een AppleSac voor m'n witte MacBook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09-2023
Anoniem: 302468 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:12:
[afbeelding]

Ik heb deze ook van eBay... Laatst ook gepost op GOT... bevalt erg goed! Voor die 2/3 euro niet super kwaliteit maar goede bescherming :) en daar gaat het om.

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Heren,

Ik ben op zoek naar een goede schoudertas voor m'n 15" unibody MacBook Pro. Ik wil genoeg ruimte hebben voor de laptop, adapter, een muis en nog wat extra zooi zoals boeken, kladblok, pennen, en ander kantoor spullen. Het liefste zou ik de laptop ook nog in een sleeve doen, mits hier ruimte voor is.

Ik ben erg zuinig op m'n spullen (zeker hardware) dus wil er best wat geld aan uitgeven. Ik zie de Crumpler tassen al een aantal keer voorbij komen tijdens m'n zoektocht en die leken me wel van goede kwaliteit.

Dit model sprak me erg aan:
http://www.crumpler.nl/?p...s&product_id=UD-004&size=

Ik weet alleen niet of de nieuwe unibodies hier wel inpassen. Op de website van Apple staan de afmetingen van de 15" Unibody: H: 2,41 cm, B: 36,4 cm, D: 24,9 cm. De afmetingen van 't laptopvak in de Crumpler tas: H: 4 cm, B: 36 cm, D: 27 cm. Die 4mm verschil is vast wel te overbruggen, maar in de praktijk verschilt de inhoud nogal eens van de officiële specificaties. Kan iemand bevestigen dat de unibodies hier goed in passen?

Als ik bovenstaand model zou aanschaffen dan is er geen ruimte meer voor een goede sleeve die tegen deuken beschermd, al vangt de tas zelf ook al behoorlijk wat klappen op natuurlijk.

Ik kwam ook dit nog tegen:
http://www.crumpler.nl/?p...duct_id=ROYS-XL-004&size=

Lijkt geschikt voor 17" MBP's, zo heb ik nog wel wat ruimte over voor een sleeve. Maar ligt m'n 15" MBP dan niet constant te schuiven in de tas?

Hebben jullie misschien nog wat suggesties?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Laatst online: 04-08-2024
Neem eens een kijkje op www.tassenboetiek.nl.
Daar wil ik ook een tas gaan kopen, alleen het is daar wel duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
fr3z schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 12:18:
Neem eens een kijkje op www.tassenboetiek.nl.
Daar wil ik ook een tas gaan kopen, alleen het is daar wel duur.
Hmm, als ik eerlijk ben vind ik die site er behoorlijk bagger uitzien en ze verkopen tevens geen mooie tassen. Leuk als je inderdaad een aktetas zoekt, maar voor een laptop tas kun je misschien beter naar www.laptopverpakking.nl o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40104

CoDe-ReD schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:07:
Heren,

Ik ben op zoek naar een goede schoudertas voor m'n 15" unibody MacBook Pro. Ik wil genoeg ruimte hebben voor de laptop, adapter, een muis en nog wat extra zooi zoals boeken, kladblok, pennen, en ander kantoor spullen. Het liefste zou ik de laptop ook nog in een sleeve doen, mits hier ruimte voor is.

Ik ben erg zuinig op m'n spullen (zeker hardware) dus wil er best wat geld aan uitgeven. Ik zie de Crumpler tassen al een aantal keer voorbij komen tijdens m'n zoektocht en die leken me wel van goede kwaliteit.

Dit model sprak me erg aan:
http://www.crumpler.nl/?p...s&product_id=UD-004&size=

Ik weet alleen niet of de nieuwe unibodies hier wel inpassen. Op de website van Apple staan de afmetingen van de 15" Unibody: H: 2,41 cm, B: 36,4 cm, D: 24,9 cm. De afmetingen van 't laptopvak in de Crumpler tas: H: 4 cm, B: 36 cm, D: 27 cm. Die 4mm verschil is vast wel te overbruggen, maar in de praktijk verschilt de inhoud nogal eens van de officiële specificaties. Kan iemand bevestigen dat de unibodies hier goed in passen?

Als ik bovenstaand model zou aanschaffen dan is er geen ruimte meer voor een goede sleeve die tegen deuken beschermd, al vangt de tas zelf ook al behoorlijk wat klappen op natuurlijk.
Ik kan uit persoonlijke ervaring melden dat die 15" unibody daar prima in past. De tas heeft een soort van ingebouwd laptop vak, waardoor een sleeve redelijk overbodig is. Omdat ik vanwege die reden geen sleeve heb, kan ik niet bevestigen of het met sleeve past. Dat kon namelijk nog wel eens krap worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
CoDe-ReD schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 11:07:
......
Ik kwam ook dit nog tegen:
http://www.crumpler.nl/?p...duct_id=ROYS-XL-004&size=

Lijkt geschikt voor 17" MBP's, zo heb ik nog wel wat ruimte over voor een sleeve. Maar ligt m'n 15" MBP dan niet constant te schuiven in de tas?

Hebben jullie misschien nog wat suggesties?

Alvast bedankt!
De tas van Crumpler die ik heb heeft een extra (verwijderbare) sleeve.
Deze is te groot voor mijn 13" MacBook, maar ik merk eigenlijk niets van schuifgedrag.
(en als dat al zo is, dan is alles lekker zacht aan de binnenzijde :P)

Natuurlijk kun je er ook wel voor kiezen om de bijgeleverde sleeve te vervangen door een ander model... ;)

Met logo
Zonder logo
Gestreept

Allemaal geschikt voor 15" modellen...
(tenminste... dat zegt men... :? )

[ Voor 3% gewijzigd door Ghostley op 10-08-2009 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ghostley schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 13:03:
[...]

Deze is te groot voor mijn 13" MacBook, maar ik merk eigenlijk niets van schuifgedrag.

Natuurlijk kun je er ook wel voor kiezen om de bijgeleverde sleeve te vervangen door een ander model... ;)

Met logo
Zonder logo
Gestreept

Heb hier een Cheesy Disco liggen die ik gebruik met een 13" MB white. Heb de sleeve even nagemeten maar die 15" MBP moet makkelijk passen. Een extra sleeve is niet nodig imho, maar ik denk dat iets als de Tucano Second Skin Microfibre best past - je hebt 15mm over in de dikte. Maar dat laatste moet je echt uitproberen.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Ghostley schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 13:03:
[...]

Met logo
Zonder logo
Gestreept

Als ik het goed begrijp dan zou de 15" versie van die tas dus voldoen, omdat het laptopvak al min of meer dient als sleeve? Ben benieuwd wat voor kwaliteit die sleeve heeft. Ik heb het liefste zoiets: http://www.laptopverpakki...-larobe-black-addict.html

Deze sleeve had ik ook voor mijn 13" MacBook, en is zeer degelijk. Mocht de standaard meegeleverde sleeve niet denderend zijn kan ik in principe die sleeve van de Crumpler tas eruit te halen en gewoon zo'n BE-EZ erin te stoppen? Sorry voor al de vragen, je kan maar niet zeker genoeg zijn :) .

Thnx voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
CoDe-ReD schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 13:19:
[...]

Als ik het goed begrijp dan zou de 15" versie van die tas dus voldoen, omdat het laptopvak al min of meer dient als sleeve? Ben benieuwd wat voor kwaliteit die sleeve heeft. Ik heb het liefste zoiets: http://www.laptopverpakki...-larobe-black-addict.html

Deze sleeve had ik ook voor mijn 13" MacBook, en is zeer degelijk. Mocht de standaard meegeleverde sleeve niet denderend zijn kan ik in principe die sleeve van de Crumpler tas eruit te halen en gewoon zo'n BE-EZ erin te stoppen? Sorry voor al de vragen, je kan maar niet zeker genoeg zijn :) .

Thnx voor de hulp!
Je kunt inderdaad die extra insteek er gewoon uithalen (zit nergens aan vast of iets dergelijks) en dan heb je een heel groot vak. En daarvoor in de plaats zou je dan eventueel die Larobe Black Addict (of iets wat erop lijkt) kunnen schuiven. (maar is niet nodig imo)
Verder is die tas enorm en voorzien van vele vakjes, ikzelf neem er ook heel wat extra troep in mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Ik zou niet te moeilijk doen en het meegeleverde ding gebruiken. Zit je ook niet met ritsen te klooien e.d. - ik heb dat heel even volgehouden maar het is z'n circus als je even je MB uit je tas wilt halen. Met de meegeleverde sleeve is het klikgespjes los, 2x klittenband los en klaar.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
CoDe-ReD schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 13:19:
[...]

Thnx voor de hulp!
Ik heb een cheesy disco tas (met verwijderbare laptop vak) 15,4 laptop paste daar mooi strak in echter me 13,3 MacBook had te veel ruimte, heb er nu een LaRobe inzitten en dat werkt perfect (heb dus de verwijderbare laptop vak er uitgehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Ghostley schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 14:37:
[...]

Je kunt inderdaad die extra insteek er gewoon uithalen (zit nergens aan vast of iets dergelijks) en dan heb je een heel groot vak. En daarvoor in de plaats zou je dan eventueel die Larobe Black Addict (of iets wat erop lijkt) kunnen schuiven.
Verder is die tas enorm en voorzien van vele vakjes, ikzelf neem er ook heel wat extra troep in mee. :P
Zpottr schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 14:54:
Ik zou niet te moeilijk doen en het meegeleverde ding gebruiken. Zit je ook niet met ritsen te klooien e.d. - ik heb dat heel even volgehouden maar het is z'n circus als je even je MB uit je tas wilt halen. Met de meegeleverde sleeve is het klikgespjes los, 2x klittenband los en klaar.
Thnx voor de reacties! Ik pak denk ik de 15" versie van de Royale Sackli zonder extra sleeve. Mocht het nodig zijn kan ik die altijd later nog aanschaffen. Vraag me nog wel af of de Ugly Divorce ook een verwijderbare sleeve heeft, en wat het voordeel van dit model is ten opzichte van de Royale Sackli...? Scheelt €50,-, krijg ik dan alleen wat extra ruimte?

Royal Sackli: http://www.crumpler.nl/?p...=details&product_line=978
Ugly Divorce: http://www.crumpler.nl/?p...s&product_id=UD-004&size=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
Als ik het goed lees dan krijg je bij die duurdere variant enkel meer Leer ipv textiel.
(en misschien 1 of 2 vakjes extra, waaronder een 'organiser' :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Het is jammer dat Crumpler zo geforceerd hip is. Ze maken kwalitatief goede tassen, maar het mag allemaal wel wat minder opvallend. Het merk associeer ik met cappuccino drinkende studenten en yuppen.

Tevens zijn ze ook diefstal gevoelig, als ik een Crumpler zie weet ik meteen dat er een laptop van minstens 1000 euro in zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Laatst online: 22-04 09:45
Omdat we al weer ruim over de 1000 posts heen zijn, hier graag verder: [Transport] Neem je Apple mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:35
Mag daar verder :Y)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.