Zou het bij ARS ook zo gegaan zijn?
Waardoor de fun eraf gaat
Verwijderd
Grappig dat je dat zegt, bij ARS is juist de lol eraf gegaan omdat het te vrij was, er zat geen structuur inVerwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 14:59:
Zou het bij ARS ook zo gegaan zijn?
De posting op de frontpage schud mij iig elke keer wakker. Vind het wel leuk ok af en toe wat nieuws te draaien.Het is in het verleden al gebleken, dat de postings op de frontpage een behoorlijke impact kunnen hebben. In het verleden was het echter zo, dat de verkiezing voor het project al achter de rug was voordat er melding gemaakt werd van de volgende Stampede op de frontpage.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
Verwijderd
Genuanceerd ben ik wel vaker nietFuncracker schreef op 14 juli 2004 @ 19:22:
@Allied. Lekker genuanceerd ben je vandag weer niet, maar ik zal enige toelichting proberen te geven
[...]Heel verhaal[...]
Dat heet professionaliteit. Ik heb er alle vertrouwen in dat Silk en Funcracker dat wel kunnen, maar ze hebben zelfs aangegeven dat (indien er meer mensen problemen mee hebben, zoals jij) ze zullen besluiten niet mee te doen met de stampede.Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 00:05:
Dat ik opperde dat er groepen met hidden gebruikers zijn komt meer terug op de hele opzet.
Controle is wat ik lees in de openingspost en daar heb ik het dan over.
Want de stampede crew kan en mag dan alles lezen, maar die doen ook mee met de stampede.
Dus die zouden info kunnen lezen die hun op dat moment even niet aan gaan.
Wel als Stampede crew, maar niet als stampede deelnemers.
Nou ga ik er wel vanuit dat jullie dit gescheiden kunnen houden, maar dat kan ook moeilijk zijn. (en dit komt ook voort uit dat ik wat zaken weet die ik hier niet kan en wil posten)
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Met deze regel hopen we dit duidelijk te hebben zodat mogelijk problemen, zoals de afgelopen twee Stampedes, zich niet meer voor zullen doen in de toekomst.Je mag geen reclame maken voor je subteam op zogenaamde 'officiele' Stampede team fora en sites. Deze worden simpelweg als een verlengstuk gezien van het DPC forum op GoT, gezien dezelfde mensen er komen om dezelfde redenen: Teambuilding en informatie. Het is absoluut niet de bedoeling dat ze (zeker de nieuwe DPC'ers) daar al reeds worden blootgesteld aan subteam reclame.
In het kort: de regels op het gebied van subteam reclame die op GoT gelden, gelden ook op alle Stampede team fora en sites. Kun je hier niet mee leven, maak dan geen Stampede teamsite of -forum.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Verwijderd
Verwijderd
Dat zou voor mij een reden zijn NIET mee te doenDe nadelen:
Je zit mogelijk niet meer met je vriendjes in 1 team.
* Funcracker is met stomVerwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 19:39:
Volgens mij was dit voorstel allang afgefloten, bijna niemand was ervoor...
Division BrabanderT
Division BrabanderT
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq