Toon posts:

[Ervaringen] Diabloo Notebooks (+Compal CL56 barebones)

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 3.903 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:43
Matched: 8080, jade
Het zou helemaal leuk zijn als je hier je benchmarck zou willen zetten. Ene martijn heeft daar al zijn jade 8080 neergezet met een 1.6 GHz processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen matches
Ik heb mijn ding daar ook al neer gezet (van het lijstje op de beginpage de op een na hoogste score, alleen een (Dell P4 3.2) DTR laptop heeft hoger.) *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:43
Geen matches
Erik1 schreef op 08 november 2004 @ 19:37:
Ik heb mijn ding daar ook al neer gezet (van het lijstje op de beginpage de op een na hoogste score, alleen een (Dell P4 3.2) DTR laptop heeft hoger.) *D
:) JA , JIJ BENT DAT HE!!! :)

Nou nog iemand anders met een 1,5GHz proc (please,please)

Staat nog een diablo 3100 te koop op 2ehands.nl. Advertentienummer:7019911

[ Voor 12% gewijzigd door cc12 op 08-11-2004 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:18
cc12 schreef op 08 november 2004 @ 19:18:
Het zou helemaal leuk zijn als je hier je benchmarck zou willen zetten. Ene martijn heeft daar al zijn jade 8080 neergezet met een 1.6 GHz processor.
Die ene Martijn, dat ben ik! :) Die scores zijn gehaald onder WinXPpro (nonSP2) nieuwste omega drivers etc. ik vind alleen mn hd scores toch wel beetje belabberd (ook al is t 'slechts' een 5400 rpm). Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
is de dvd brander in de diabloo 3100 eigenlijk dual layer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:13
Geen matches
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 19:33:
is de dvd brander in de diabloo 3100 eigenlijk dual layer?
Volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wauw, de informatique laptops zijn (lijkt wel) in prijs verlaagd!

Nu heb je:

De AOpen Barebone 1557-GLS
ATi Radeon 9700 128MB _/-\o_
Centrino 1,8 Ghz _/-\o_
2x512mb
60gb 7200rpm _/-\o_
CDRW/DVD
en de normale bull

voor 1585 euro!! Wauw!

Trouwens, voor de mensen die deze laptop hebben (of de Diabloo 3010) willen ze alsjeblieft meer pics plaatsen, en miss een review???

Dit ding is echt strrrak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Geen matches
WTF? Dat is wel erg goedkoop, maar wel jammer dat ze geen pixelgarantie leveren...

Verwijderd

Geen matches
Ja dat is zo... Ik had ze gemaild, en ze 'vertrouwen op de leverancier'....
Ex BTW is het iets van 1280 ofzo :*)

dstazzman en WimP willen jullie alsjeblieft een review posten?????

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 10:53 ]

Verwijderd

Geen matches
sylvesterrr schreef op 10 november 2004 @ 15:42:
WTF? Dat is wel erg goedkoop, maar wel jammer dat ze geen pixelgarantie leveren...
Ik ben idd blij dat ik pixelgarantie heb genomen. Eergisteren was er ineens 1 dood. Laptopper gemaild en zodra ze een nieuwe hebben wisselen ze hem om. Nu is het fijne aan een SXGA laptop wel dat de pixels zo klein zijn dat je het niet echt duidelijk kunt zien....maar toch.

Die prijs is idd wel schappelijk Horned_Devil. Ik was in totaal iets van 1530 kwijt incl. pixelgarantie.

Voor een review heb ik op dit moment even geen tijd helaas, wellicht in het weekend wel...

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 10:50:
Ja dat is zo... Ik had ze gemaild, en ze 'vertrouwen op de leverancier'....
Ex BTW is het iets van 1280 ofzo :*)

dstazzman en WimP willen jullie alsjeblieft een review posten?????
Oh, ik kan al wel even melden wat ik niet zo fijn vind. Het openmaken moet met 2 handen, en de DVD speler had ik liever aan de zijkant gewild, alsmede een USB poort. Verder is het geluid echt echt baggerstrontschijtkut....maar daar gebruik ik nu oordopjes voor (dat klinkt wel prima).

Verwijderd

Geen matches
Nou goed,

ik heb het model met P4 3.2 GHZ, Radeon 9700, 15 inch SXGA+ scherm,...

Ik heb er geen echte klachten over.

Pluspunten:

+ Behuizing is goede kwaliteit
+ Redelijk stil
+ Dual layer DVD-schrijver (zover ik weet, zal voorlopig toch geen dual layer gebruiken)
+ 2 jaar pick-up and return garantie
+ Goed scherm i.v.m. andere laptops die ik heb gehad (vooral kleurweergave is helder), alleen jammer van die ene dooie pixel
+ Geintigreerde webcam (leuk speeltje :D)
+ Behoorlijke speakers voor een laptop
+ Goed geluid, nu kan ik op lanparties tenminste wat horen door mijn koptelefoon, wat bij mijn vorige laptop niet echt wou lukken
+ Werking voelt even snel aan als een goede desktop
+ Kan alle nieuwste games goed aan
+ Je kan hem makkelijk openmaken om er RAM bij te steken
+ Gigabit ethernet

Ergernissen:

- Toetsenbord kon misschien wat betere kwaliteit zijn, maar is toch makkelijk te vervangen. Lijkt mij gewoon een aparte module te zijn die er zo uitkan.
- Firewire, microfoon en koptelefoon aansluitingen aan de voorkant. Vind ze aardig ongelukkig geplaatst. Ze hadden makkelijk aan de rechter kant gekund, waar helemaal niks zit, behalve de sleuf voor een Kensington slot.
- Toetsenbord linksboven wordt aardig warm bij lang gamen (net de toetsen die je dan nodig hebt). Ik neem aan de de processor hier onder zit. Is 's winters wel lekker, maar had anders gekund.
- Maar 2 USB aansluitingen. Nu bijna alles via USB aan de computer wordt gehangen hadden ze er best wat meer op mogen doen.

Al bij al een leuke laptop, maar misschien dat ik volgende keer toch weer voor een Dell ga. Deze keer niet gedaan vanwege de lange levertijd die ze hadden voor de 9100 toen ik wou bestellen.

EDIT: Bij het model dat ik heb zit de drivebay wel aan de zijkant :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Huw welke laptop heb jij dan dstazzman... wel bednakt voor de review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Laptop V3100 is aangekomen.

Op eerste zicht een strak toestel dat zeer stil is. Ziet er echt gaaf uit.

Jammer genoeg ontbrak er de license key van mijn windows xp home editie (waarvoor wel betaald is geweest) (alle cdroms waren wel aanwezig), en er zit op het front een lelijk groot gat waar een embleem in moet.

Mailtje gestuurd en hopelijk komt het snel in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:18:
en er zit op het front een lelijk groot gat waar een embleem in moet.
Dan krijg je waarschijnlijk een te klein stickertje opgestuurd. :{ (lees maar ff een "paar" reacties terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Model dat ik heb, hebben ze zo te zien net uit het assortiment gehaald. Was geloof ik de V3020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Geen matches
De V3100 heb ik vandaag in het echt gezien op de HCC bij de Jewel stand, is wel een leuk ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Laptopje werkt zalig. Is redelijk snel (gevoelsmatig) en heeeel stil, en wordt eigenlijk niet warm.

toch een vraagje of 2.

ik heb de indruk dat de netwerk verbinding (wireline) niet 100% is. hij geeft aan dat hij gaat op 100Mbit (switch doet dat ook) maar toch is de filetransfer redelijk wisselvallig (naar de laptop toe). schommelt tussen de 60 en 600 Kbs op en neer. terwijl naar de andere pc's op het lan de transfer veel stabieler en hoger ligt.

en als ik Wcpuid run geeft die aan dat men proc bolt op :

internal clock : 598.05
systembus : 398.75 QDR
systemclock : 99.68
multiplier : 6

is dit correct? is een pentium M @ 1.5 Ghz (1Mb cache)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Geen matches
Netwerkverbinding is wel vaag, ik haal met een standaard 54MBit intel wireless kaartje en een Linksys WRT54GS meer dan 2000KB/s :) (van een redelijk afstandje)

Dat van de CPU klopt, hij clockt zich terug als ie niets te doen heeft om stroom te besparen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nieuw bij De Laptopper

Diabloo W2250 P-M 725 60GB 512MB DVD+/-RW 15.4TFT ATI 128MB WiFi-g

http://www.de-laptopper.n...]=190&configuration[7]=56

Hehe...
dit is dus gewoon de Diamond 2500 of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:44
Geen matches
dat lijkter idd op, jammer van die trage 4200rpm schijf

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Geen matches
^^ Je kunt 'm ook op maat bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Iemand ervaring met de W3000 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Erik1 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 11:45:
Netwerkverbinding is wel vaag, ik haal met een standaard 54MBit intel wireless kaartje en een Linksys WRT54GS meer dan 2000KB/s :) (van een redelijk afstandje)

Dat van de CPU klopt, hij clockt zich terug als ie niets te doen heeft om stroom te besparen :Y)
klopt. gebruik nu dit : http://www.diefer.de/speedswitchxp om meer controle te hebben.

Netwerk is nu ook in orde. als die cpu laag throttled is natuurlijk ook die netwerk verbinding niet dat wat het moet zijn.

nu nog mijn lisence van WinXP en mijn embleempje en ik ben een zeer tevreden mens. : :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben van plan om misschien een Diabloo V3100 aan te schaffen maar heeft iemand ook wat foto's van de laptop van verschillende kanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb mijn Diabloo 3100 net vandaag besteld.
Dr zat een levertijd op van ongeveer 5 dagen en ik moet nog ff wachten tot mijn geld is over geschreven dus over paar daagjes kan ik wel wat posten denk ik.

G-kire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:08:
Ik ben van plan om misschien een Diabloo V3100 aan te schaffen maar heeft iemand ook wat foto's van de laptop van verschillende kanten?
Moet je dit topic maar eens doorspitten :) Staan genoeg foto's in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Geen matches
ik snap niet waarom dit het ervaringen topic van diabloo notebooks heet. Het gaat toch alleen maar over de V3010 en V3100 modellen (Compal danwel Aopen barebones). :'(

Zijn er ook mensen met het A4000 of W3000 model? die hoor ik veel liever _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Geen matches
Hoi hoi ik heb al een tijdje de V3010 van de laptopper met 8 dagen pic garantie. Toen ik hem kreeg zaten er twee dode pixels op :'( komen ze hem gisteren ophalen maar krijg nog niet eens een bewijs dat ik hem terug heb gegeven. Beetje vreemd zei ik maar dat doen ze altijd zo zeggen ze. Hopen maar dat ik hem terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Geen matches
d-illussion> waar hoop je nou op? dat wij je antwoord geven? Bel met de-laptopper en zoek het uit of geef ze een suggestie dat het beter kan. En post resultaten hier ;)

Wat betreft de-laptoppers' "aanbieding" ...
Bij Informatique is deze zelfde configuratie 70 euro goedkoper. Ok zonder OS weliswaar, met OS 17 euro duurder, maarja wat moet je ermee. :)

ohhh de-laptopper heeft wel pickup & return garantie itt carry-in van informatique. Te samen met optionele de-laptopper pixel garantie ben je dan toch nog beter uit. Hmmm. :*)

[ Voor 61% gewijzigd door Rhy op 17-11-2004 15:17 . Reden: aanbieding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:08:
Ik moet eerlijk toegeven dat de foto op de site van de laptopper afbreuk doet op het echte ding.

ziet er lekker strak uit, in het echt, vind ik.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 21:18 ]

Verwijderd

Geen matches
Iemand (meer) pics van de 3010??? :9~ Die ben ik van plan aan te schaffen

Verwijderd

Geen matches
Ik vind het wel jammer dat voor de Diablo notebooks geen goede update site te vinden is. Op compal.com staat wel de cl50 serie... valt de cl56 daar ook onder?

Bovendien heb ik ook gehoord dat je direct de drivers op je windows cd kunt gooien (integrated), maar ik kan het betreffende topic niet weer vinden :( ... iemand?

• Mawlana
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:15:
Bovendien heb ik ook gehoord dat je direct de drivers op je windows cd kunt gooien (integrated), maar ik kan het betreffende topic niet weer vinden :( ... iemand?
[rml][ XP] Unattended Install CD Deel 3 (was: OEM CD)[/rml]

[ Voor 25% gewijzigd door Mawlana op 18-11-2004 18:24 ]

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:15:
Ik vind het wel jammer dat voor de Diablo notebooks geen goede update site te vinden is. Op compal.com staat wel de cl50 serie... valt de cl56 daar ook onder?

ftp://ftp.compal.com/
- sales30
- sales30

Is wel erg traag nu maar hier kun je al de drivers/handleidingen/biosupdates downloaden voor de CL56 (in de subdir Sales volgens mij).

Verwijderd

Geen matches
Erik1 schreef op woensdag 06 oktober 2004 @ 11:09:
Ik zit dit momenteel vanaf mijn AOpen 1557GLS/De-Laptopper Diabloo V3010/Informatique Notebook-op-maat te typen _O_
Vanmorgenvroeg een busje van de TPG voor de deur, maar toen lag ik dus nog in bed :X Dus ze bellen aan en ik vlieg uit m'n bed trek een tshirt aan en ren naar beneden, was nog net op tijd :P

Heb net windows erop gezet en ben nu drivers/updates/etc aan het installen :)

Ik heb trouwens wel een Pentium M en een Ati stickertje maar geen Centrino, terwijl et wel een centrino is :?

Verder ga ik er nog ff mee spelen en post mijn bevindingen + pics later :9
posten posten maak me geek _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martybro
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-11-2020
Geen matches
En al wat meer kunnen spelen met je nieuwe aanwinst?

Ik ben benieuwd naar je specificaties en natuurlijk je bevindingen.

Share the knowledge _/-\o_

[ Voor 65% gewijzigd door martybro op 19-11-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:57:
[...]

ftp://ftp.compal.com/
- sales30
- sales30

Is wel erg traag nu maar hier kun je al de drivers/handleidingen/biosupdates downloaden voor de CL56 (in de subdir Sales volgens mij).
sales030 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Sorry :)...je hebt gelijk hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Iemand al ervaring met de W2250 of de W2600?

Ben erg benieuwd wie de originele fabrikant is daarvan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 15:05

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Geen matches
*stond gelul van iemand die niet kan lezen*

[ Voor 83% gewijzigd door Rempage0611 op 20-11-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 07:52

SpeedBart

Futurama 0wnage

Ik heb mijn jewel jade 8080 binnen met de volgende spec's:
1.7Ghz
60 Gb
dvd+/- rw
en de rest standaard (tasje, radeon 9700 128 mb, sxga scherm en 54 wireless o.b.)

Ben er nu lekker draadloos op aan het internetten en mijn eerste dvdtje gebrand. Ben zeer tevreden, had hiervoor de jade 8070 en die beviel me prima en dus nu weer een prima aankoop gedaan. Nieuwste omega corner catalysts erop en need for speed underground 2 loopt als een trein.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashHouse
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 18:37
Geen matches
Iemand de Diabloo W2600 gezien bij De Laptopper?
Specs:
Intel Pentium M Processor 725 (Dothan 1.6Ghz; 2MB L2 Cache) [Uitbreidbaar naar 755]
60GB Harddisk 7200RPM
512MB DDR333 SDRAM (1 x 512) [Uitbreidbaar naar 2 x 512]
8 x DVD+/-RW Double Layer
ATI Mobility Radeon 9700 256MB VGA
15.4" WSXGA+ TFT (1680 x 1050)
Interne TV-Tuner + Afstandsbediening
Interne W-LAN 54Mbps/ Interne Bluetooth
2 jaar pick up & return garantie
Gratis Draagtas

1425 euri ex.
Ik vraag me af of je met zo'n laptop ook tv-programma's op kan nemen en vervolgens kan branden o.i.d.
Iemand verder de behuizing in het echt gezien?

Macoholic & Mavic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:51

timovd

Voorsprong door techniek

Geen matches
CrashHouse schreef op zondag 21 november 2004 @ 19:32:
Iemand de Diabloo W2600 gezien bij De Laptopper?
Specs:
Intel Pentium M Processor 725 (Dothan 1.6Ghz; 2MB L2 Cache) [Uitbreidbaar naar 755]
60GB Harddisk 7200RPM
512MB DDR333 SDRAM (1 x 512) [Uitbreidbaar naar 2 x 512]
8 x DVD+/-RW Double Layer
ATI Mobility Radeon 9700 256MB VGA
15.4" WSXGA+ TFT (1680 x 1050)
Interne TV-Tuner + Afstandsbediening
Interne W-LAN 54Mbps/ Interne Bluetooth
2 jaar pick up & return garantie
Gratis Draagtas

1425 euri ex.
Ik vraag me af of je met zo'n laptop ook tv-programma's op kan nemen en vervolgens kan branden o.i.d.
Iemand verder de behuizing in het echt gezien?
Deze staat op mijn verlanglijstje. Kheb ff zitten vergelijken. Volgens mij is dit een namaak van de Asus W1xxxn.

Deze voldoet aan al mijn eisen:
>60GB >5400rpm
WSXGA
Interne TV tuner.

Kan ik eindelijk mijn PC en Notebook ruilen voor één apparaat.

heeft deze ook een cardreader?

Edit: Waar ik mij aan erger bij de-laptopper, is dat je €113 meer betaald voor een P-M 735(1.7) ipv. 725(1.6), terwijl het verschil in de pricewatch minder dan €50 is. Alleen de 755(2,0) heeft nog een beetje normale verhouding. Helaas is deze CPU buiten mijn budget.

[ Voor 14% gewijzigd door timovd op 21-11-2004 23:45 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Gans deze tread doorgenomen, lettertjes dansen ondertussen voor mijn ogen, maar.... nog steeds geen review van de Diabloo W3000 ? 8)7

Dacht dat er toch iemand was die deze notebook aan ging schaffen...oh, zou je aub pretty-plz-with-sugar-on-top een review willen plaatsen ? _/-\o_

cheers :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashHouse
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-09 18:37
Geen matches
timow schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:14:
[...]

Deze staat op mijn verlanglijstje. Kheb ff zitten vergelijken. Volgens mij is dit een namaak van de Asus W1xxxn.

Deze voldoet aan al mijn eisen:
>60GB >5400rpm
WSXGA
Interne TV tuner.

Kan ik eindelijk mijn PC en Notebook ruilen voor één apparaat.

heeft deze ook een cardreader?

Edit: Waar ik mij aan erger bij de-laptopper, is dat je €113 meer betaald voor een P-M 735(1.7) ipv. 725(1.6), terwijl het verschil in de pricewatch minder dan €50 is. Alleen de 755(2,0) heeft nog een beetje normale verhouding. Helaas is deze CPU buiten mijn budget.
Barebone lijkt meer op de Diabloo W2250 of de Jewel Diamond 2500 en de hd is 7200 rpm!

[ Voor 4% gewijzigd door CrashHouse op 22-11-2004 09:40 ]

Macoholic & Mavic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 15:52:
Ik heb mijn Diabloo 3100 net vandaag besteld.
Dr zat een levertijd op van ongeveer 5 dagen en ik moet nog ff wachten tot mijn geld is over geschreven dus over paar daagjes kan ik wel wat posten denk ik.

Ik heb vandaag nog eventjes met de-laptopper gesproken en die vertelden mij dat ik hem donderdag of vrijdag afgeleverd krijg. Dus nog heeel eventjes voordat ik een review hier plaats.

G-kire:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martybro
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-11-2020
Geen matches
Heeft er iemand slechte ervaringen met het scherm van de Aopen 1557 GLS.
Ik heb namelijk een scherm, dat eerst nog wat strepen vetoond,alsof hij moite heeft met opwarmen. Na ca 1 minuut is dit weg. De 3d benchmark geeft gewoon 2809 als score, niet onder de maat dus.

tips zijn welkom
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
martybro schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 10:55:
Heeft er iemand slechte ervaringen met het scherm van de Aopen 1557 GLS.
Ik heb namelijk een scherm, dat eerst nog wat strepen vetoond,alsof hij moite heeft met opwarmen. Na ca 1 minuut is dit weg. De 3d benchmark geeft gewoon 2809 als score, niet onder de maat dus.

tips zijn welkom
:?
Nee, ik heb daar geen last van. Wanneer het scherm aanspringt is het meteen goed. Inmiddels ben ik ook gewend aan de wat beperkte verticale kijkhoek.
Wel heb ik een dode pixel rechtsonder, maar ik krijg gelukkig toch een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 18:39:
[...]

Ik heb vandaag nog eventjes met de-laptopper gesproken en die vertelden mij dat ik hem donderdag of vrijdag afgeleverd krijg. Dus nog heeel eventjes voordat ik een review hier plaats.

Zit echt op je review te wachten, sta ook op het punt om de Diablo V3100 te bestellen. Misschien kan je ook nog een paar pictures posten.
Kan je er ook ff bij vermelden hoe de service en knowhow van de laptopper is ?
Veel plezier alvast met je laptop :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempage0611

Rempage0611

Matched: 8080
Heeft iemand met een CL56 of 8080 het voor elkaar om bij zijn battery ipv alleen de % ook de remaining tijd te zien? Dit werkt nml niet bij mij.

Zo ja, welke bios versie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Geen matches
Battery Monitor .NET werkt goed imho. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:23:
[...]

Zit echt op je review te wachten, sta ook op het punt om de Diablo V3100 te bestellen. Misschien kan je ook nog een paar pictures posten.
Kan je er ook ff bij vermelden hoe de service en knowhow van de laptopper is ?
Veel plezier alvast met je laptop :)
Ik weet niet hoe ik hier plaatjes kan posten maar als je me dat eventjes verteld wil ik dat best doen.
De service van de laptopper is tot nu toe erg goed, erg handig dat msn. Jammer alleen dat ze hem niet meer zo op vooraad hadden. Ik krijg hem waarschijnlijk nu donderdag of vrijdag. Dus kan ik mooi in het weekend de review maken.
Wat wil je er trouwens allemaal in hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
gebruikte die niet HEEL veel geheugen? of was daar een patch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hehe, ja dat lag aan het lattertype ;)

ze haden in de code 9.5 als lettertype grootte gezet, maar computers lazen dat als 95, omdat die het normaal vonden dat er 9,5 staat, als je dat even wijzigt in de code, is het zo gepiept :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:31:
hehe, ja dat lag aan het lattertype ;)

ze haden in de code 9.5 als lettertype grootte gezet, maar computers lazen dat als 95, omdat die het normaal vonden dat er 9,5 staat, als je dat even wijzigt in de code, is het zo gepiept :)
Ik heb niks hoeven te wijzigen hoor. De mensen bij wie het veel geheugen gebruikte hadden een andere landinstelling (Amerikaans ofzo). Mocht het bij jou ook veel geheugen vreten, dan staat er verderop in dat topic de fix.

Verwijderd

Geen matches
Hehe... eerst maar eens een laptop... :( ben bezig met sparen...
En het gaat niet zo snel 8)7

Als je niets kunt behalve webdesignen (zonder tijd), en je zelf niemand kent voor klanten, kom je niet ver... :'(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2004 11:17 ]

Verwijderd

Geen matches
sylvesterrr schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:21:
[...]

Ik heb niks hoeven te wijzigen hoor. De mensen bij wie het veel geheugen gebruikte hadden een andere landinstelling (Amerikaans ofzo). Mocht het bij jou ook veel geheugen vreten, dan staat er verderop in dat topic de fix.
hm ik heb em er maar weer afgegooi. M'n pc ging behoorlijk wat kuren vertonen: hij wilde ook niet meer opnieuw opstarten :?

• Mawlana
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 17:10:
[...]

hm ik heb em er maar weer afgegooi. M'n pc ging behoorlijk wat kuren vertonen: hij wilde ook niet meer opnieuw opstarten :?
Vreemd. Hier draait Battery Monitor .NET al bijna 2 maanden zonder problemen.

• Erik1
  • Niet online
Geen matches
Heb vandaag een klasgenoot die een laptop bij de Mediamarkt wilde halen overtuigd dat ie beter een AOpen 1557-GLS/Diabloo V3010 kan halen :P (Bij informatique, zelfde config als ik maar dan met 512MB ipv 1024MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Vandaag eindelijk de grote dag (tromgeroffel)
Kga zometeen naar school en dan bezorgd de laptopper strax de v3100 tussen 11 en 2.
Dus dan kan ik mooi gelijk een reviewtje schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 07:51:
Vandaag eindelijk de grote dag (tromgeroffel)
Kga zometeen naar school en dan bezorgd de laptopper strax de v3100 tussen 11 en 2.
Dus dan kan ik mooi gelijk een reviewtje schrijven.

En ik zit nog steeds met smart te wachten :)
eerder berichtje vroeg je wat ik erin wilde hebben.
Gewoon wat je bevindingen zijn, toetsenbord, scherm, wifi, etc.
Eigenlijk alles dus zon beetje ;)

Nogmaals veel plezier alvast, ervan uitgaande dat ie ook bezorgd is volgens afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nou ik heb hm binnen,

hijs echt tof,
Ik heb een:
pentium M 1,6 dothan
512 ddr333
60 gb 7200 rpm
dvd +-

Ik ben begonnen met farcry te instaleren en spelen, alles draaide op de maximum instellingen perfect.
Ik heb zo'n uurtje gespeeld nu, en heb nog wat rond gekeken op de notebook, en mijn accu is nu op 65%, best wel geod dus voor zo'n toch wel zwaar spel.

Ik hoor weinig tot geen geluid uit de laptop komen en koeling hoor je ook niet.
het beeld is zeer helder, alleen vervormen de kleuren iets als je in een hoek van 45 graden erop kijkt.

Het geluid dat wel uit de laptop komt is eingeiljk best wel mooi, ik vind het niet lelijk ivm promedion d470k (5 speakers+interne subw.)

De service van de laptopper kon ik goed noemen.
De laptop zou eerst thuis worden afgeleverd, maar omdat ik niet thuis was konden ze hem op school bezorgen. Eerst stonden ze toch nog bij mijn huis in wezep,
maar op de trugweg uit groningen konden ze nog wel langs een vriend van mij rijden. Daarvoor heb ik neit voor hoeven moeten telefoneren, omdat we dat via msn konden regelen.

Toch had ik een paar kleine dingetjes, namelijk:
Er zat geen stickertje of wat dan ook op de cover van de laptop waardoor je nu een niet zo heel mooi gat ziet,
De stickertjes van centrino en ati ontbraken.
En, in de eigenschappen van C:\ geeft hij aan dat er een totale schijfruimte is van 29,2 GB terwijl ik toch voor een harde schijf van 60gb heb betaald.

Misschien kan dit aan de bios liggen ofzo, maar daarover moet ik maandag even msn'en. (als iemand anders weet hoe ik kan kijken of ik wel 60gb heb en dat dit een klein foutje is, zeg het dan aub)

Ik ben nu toe over alles zeer tevreden, op de kantekening van de hardeschijf na.

Mochten er nog vragen zijn (gambit :) ) dan hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:36:
[...]

En ik zit nog steeds met smart te wachten :)
eerder berichtje vroeg je wat ik erin wilde hebben.
Gewoon wat je bevindingen zijn, toetsenbord, scherm, wifi, etc.
Eigenlijk alles dus zon beetje ;)

Nogmaals veel plezier alvast, ervan uitgaande dat ie ook bezorgd is volgens afspraak.
Ow hehe toetsen bord,

eventjes wennen, maar ben er zekervan dat het wel goed gaat komen (heb nog niet zoveel getypt omdat ik geen internet daarop heb, ouders willen nog ff geen wifi in huis... :( )
Muismat is ook erg fijn, alhoewel ik altijd mijn eigen muis bij me heb,
toetsenbord ziet er trouwens ook heeeeel strak uit, mooi zwart blauw zilver en leuke ledjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 00:26:
[...]

Gans deze tread doorgenomen, lettertjes dansen ondertussen voor mijn ogen, maar.... nog steeds geen review van de Diabloo W3000 ? 8)7

Dacht dat er toch iemand was die deze notebook aan ging schaffen...oh, zou je aub pretty-plz-with-sugar-on-top een review willen plaatsen ? _/-\o_

cheers :*)
Nog steeds niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 21:38
Geen matches
iemand al een progje gevonden om het blauwe ledje wat je ziet als je opstart aan te kunne zetten?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb al sinds enige weken het probleem dat mijn touchpad een eigen wil heeft :P de muis springt weer terug naar de oude positie nadat ik de touchpad heb losgelaten. De muis verplaatst zich wel goed, maar zodra ik mij vinger van het pad afhaal springt de muis terug naar de oude positie. Klikken (kort op de TP drukken) gaat ook niet meer :( Gekke is dat hij het soms wel doet en soms niet ...
meer mensen met dit probleem? [V3100]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:18:
[...]

Ow hehe toetsen bord,

eventjes wennen, maar ben er zekervan dat het wel goed gaat komen (heb nog niet zoveel getypt omdat ik geen internet daarop heb, ouders willen nog ff geen wifi in huis... :( )
Muismat is ook erg fijn, alhoewel ik altijd mijn eigen muis bij me heb,
toetsenbord ziet er trouwens ook heeeeel strak uit, mooi zwart blauw zilver en leuke ledjes

Thnx Kire, denk dat de keus nu wel gemaakt is, nog ff sparen en dan heel gauw bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Geen matches
* woest85 . krijgt wss woensdag, donderdag of vrijdag mijn v3010 met dothan 2.0ghz, 1x1024mb ram 60 gig 7200rpm schijf binnen (geen dvd-fikker genomen, die heb ik in vaste pc al...)

ben benieuwd hoelang ik op de accu kan werken, hoop echt dat ik de opgegeven 4 uur btje haal met gwn proggen in ms .net

[ Voor 28% gewijzigd door woest85 op 28-11-2004 15:10 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:27:
Ik heb al sinds enige weken het probleem dat mijn touchpad een eigen wil heeft :P de muis springt weer terug naar de oude positie nadat ik de touchpad heb losgelaten. De muis verplaatst zich wel goed, maar zodra ik mij vinger van het pad afhaal springt de muis terug naar de oude positie. Klikken (kort op de TP drukken) gaat ook niet meer :( Gekke is dat hij het soms wel doet en soms niet ...
meer mensen met dit probleem? [V3100]
Weet je zeker dat je TP (of je vingers) niet nat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
lijkt me wel he ... ik internet wel eens buiten, maar niet als het regent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:27:
lijkt me wel he ... ik internet wel eens buiten, maar niet als het regent :P
TP gebruiken nadat je handen hebt gewassen is ook niet aan te raden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
sylvesterrr schreef op zondag 28 november 2004 @ 16:34:
[...]

TP gebruiken nadat je handen hebt gewassen is ook niet aan te raden. ;)
en dat is blijvende schade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Geen matches
Nee, maar TP drogen is niet zo makkelijk (lees: is mij nog nooit gelukt). Ik moet telkens zo'n 5 minuten wachten met het gebruiken van m'n TP nadat ik het weer eens met m'n (licht)-vochtige landen heb aangeraakt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hier stond dat ik mijn Diabloo V3100 te koop had staan, ondertussen al zoveel reacties gehad dat ik 'm even heb verwijderd. :)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:44
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:15:
Ondanks dat de Diabloo V3100 echt een prima notebook is, helemaal met die snelle 7200rpm harddisk, ben ik er achter gekomen dat ik toch beter een desktop had kunnen aanschaffen, gezien mijn grootste hobby: muziek maken.

Dus... iemand interesse?

1.6 dothan
512mb
dvdrw
60gb 7200rpm
54mbit WiFi

Mocht ik dit niet mogen plaatsen in deze thread, dan heb ik daar begrip voor. Toch bedoel ik het ook wel behulpzaam, want er zijn misschien mensen hier die niet genoeg geld hebben om nieuw zo'n Diabloo te kopen... tja.. die van mij is 2e hands (16 september geleverd). mhoomans[at]yahoo[dot]com :)
kun je denk ik beter in vraag en aanbod posten :)

maar een externe usb geluidskaart niet wat voor je dan? erg zonde zo

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:24
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:15:

.....
Ik ben nu toe over alles zeer tevreden, op de kantekening van de hardeschijf na.

Mochten er nog vragen zijn (gambit :) ) dan hoor ik het graag

En ben je er al achter??? (van de harde schijf uiteraard)

het model heeft mijn intresse, maar ook dit verhaal ;)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:04

Wimo.

Shake and Bake!

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:15:
Ondanks dat de Diabloo V3100 echt een prima notebook is, helemaal met die snelle 7200rpm harddisk, ben ik er achter gekomen dat ik toch beter een desktop had kunnen aanschaffen, gezien mijn grootste hobby: muziek maken.

Dus... iemand interesse?

1.6 dothan
512mb
dvdrw
60gb 7200rpm
54mbit WiFi

Mocht ik dit niet mogen plaatsen in deze thread, dan heb ik daar begrip voor. Toch bedoel ik het ook wel behulpzaam, want er zijn misschien mensen hier die niet genoeg geld hebben om nieuw zo'n Diabloo te kopen... tja.. die van mij is 2e hands (16 september geleverd). mhoomans[at]yahoo[dot]com :)
Ik heb wel interesse.. heb een mooie nieuwe desktop voor je staan

edit: u hebt mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zosas schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:48:
[...]

En ben je er al achter??? (van de harde schijf uiteraard)

het model heeft mijn intresse, maar ook dit verhaal ;)
Ja, een deel van de hardeschijf stond uit,
maar via msn heeft iemand van de laptopper geholpen en was het zo gepiept :) service van de laptopper is zeer goed dus :)

Wel ben ik erachter gekomen dat tijdens het farcry spelen, de inkijk hoek heel wat slechter wordt, en vertekend het beeld heel snel qua kleur en helderheid, maar als je er gewoon goed voorzit dan is er niks aan de hand, dr is trouwens ook niks aan de hand in windows e.d

Maarja ik ben heel blij drmee, alleen zou het wel tof zijn als ik dat blauwe ledje aan kan krijgen ipv de gele en de oranje, weet iemand misschien hoe je dat doet?
En het internetten via de router van de buren lukt niet helemaal, met mn ouder laptop kon dat wel, want dan maakte die automatisch verbinding als het signaal binnenkwam, en kon ik gaan internetten,
alleen nu lukt dat niet, hij herkent de netwerken wel maar verbinding maken doet ie niet, maarja ik ben er zeker van dat de lap-topper dat ook wel kan fixen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempage0611

Rempage0611

ik had net idd ook dat m`n muis (tp) naar het midden ging bij m`n jade 8080... na een reboot was het weer goed... ontwerpfout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
WHAAARGH!!!! 7(8)7 }:O :r

Is er een manier om die VRESELIJK irritante piepjes weg te halen als je accu onder de 15 % komt ????
Ik wordt er echt helemaal gek van. Ik kan met 15 % accu nog makkelijk een uur werken!!! Vreselijk dit |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 21:38
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:32:
WHAAARGH!!!! 7(8)7 }:O :r

Is er een manier om die VRESELIJK irritante piepjes weg te halen als je accu onder de 15 % komt ????
Ik wordt er echt helemaal gek van. Ik kan met 15 % accu nog makkelijk een uur werken!!! Vreselijk dit |:( |:( |:(
speakergeluid uitzetten

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
tss het is nog waar ook... ik was ervan overtuigd dat dat niet hielp. thanks! 8)

nadeel is dat ik nu geen muziek kan luisteren ondertussen

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
In mijn energie beheer heb ik een tab-blad "Waarschuwingen" staan. daar kan ik die geluidjes afzetten.

mogelijk is dit alleen zichtbaar na de installatie van speedswitch.

PS : heeft er al iemand een label ontvangen om dat lelijk gat op de achterzijde van het scherm op te vullen ?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:35:
In mijn energie beheer heb ik een tab-blad "Waarschuwingen" staan. daar kan ik die geluidjes afzetten.

mogelijk is dit alleen zichtbaar na de installatie van speedswitch.

PS : heeft er al iemand een label ontvangen om dat lelijk gat op de achterzijde van het scherm op te vullen ?
ik had dat een van de medewerkers gevraagd via MSN, hij antwoorde daarop dat ze in de maak waren bij een nederlands bedrijf (eerst in taiwan maar dat ging niet zo vlot) en dat zou nog enkele weken gaan duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:41:
[...]

ik had dat een van de medewerkers gevraagd via MSN, hij antwoorde daarop dat ze in de maak waren bij een nederlands bedrijf (eerst in taiwan maar dat ging niet zo vlot) en dat zou nog enkele weken gaan duren :(
En wat zou er dan op komen te staan als ik vragen mag?
Ik heb mn eigenlabeltje gemaakt :) das wel tof :)
maarja, zkie wel of ik er ook eentje thuis gestuurd krijg, denk eigenlijkl van niet, al mijn andere stickerts (centrino ATI9700 pentium M) werden ook neit geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:13:
[...]

(...)
Ik heb mn eigenlabeltje gemaakt :) das wel tof :)
(...)

hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Is er trouwens al iemand die de Diabloo 2250 al heeft besteld?
Deze ziet er qua specs & prijs ook erg leuk uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Geen matches
misschien stomme vraag, maar met een 4xDVD -+ RW brander kan je toch ook gewoon CD-R fikken???

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zosas schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:45:
misschien stomme vraag, maar met een 4xDVD -+ RW brander kan je toch ook gewoon CD-R fikken???
Jup, daar kan je ook cd's mee fikke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Geen matches
dat maakt die 2250 alsmaar aantrekkelijker :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:36

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Een van de Tweakers hier net nog een Jade 8080 wezen halen bij Computerland? :P Hij zag er tweakerig uit iig B) :+

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
--MeAngry-- schreef op maandag 06 december 2004 @ 18:26:
Een van de Tweakers hier net nog een Jade 8080 wezen halen bij Computerland? :P Hij zag er tweakerig uit iig B) :+
Of je leest het topic even door. Ik heb de Jewel Jade 8080 al ruim twee maanden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 13:31:
Is er trouwens al iemand die de Diabloo 2250 al heeft besteld?
Deze ziet er qua specs & prijs ook erg leuk uit ;)
Check dit topic even:

Nieuwe jewel notebook? Jewel Diamond 2500 Centrino

Dat is de diamond 2500 en die is hetzelfde als de diabloo 2250 / 2600 ofzow...

En die laptop is goedkoper bij de computerland dan bij de-laptopper 8)

En kheb em vandaag besteld >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Geen matches
Ik zit te twijfelen tussen onderstaande drie keuzes:

Diabloo W2250
Intel Pentium M 735 1700Mhz 2MB Cache (Dothan)
60GB 7200RPM
512MB
DVD+/-RW
ATI 9700 128MB
15.4TFT
WiFi-g
1.224,00 (excl btw)
--------------------------

Diabloo V3100

Intel Pentium M 735 1700Mhz 2MB Cache (Dothan)
60GB 7200RPM
512MB
DVD+/-RW
ATI 9700 128MB
15"SXGA+ TFT
WiFi-g
1.297,00 (excl btw)
-------------------------------

Diabloo V3100
Intel Pentium M Dothan 1.8Ghz
60GB 5400RPM
512MB
DVD+/-RW
ATI 9700 128MB
15"SXGA+ TFT
WiFi-g
1.224,00 (excl. BTW)
---------------------------------
Verschil zit m in de hdd 5400rpm of 7200 rpm en in het scherm
(heeft alleen de W2250 een widescreen??)

Wie heeft er wat meer specs over de dvd-brander? wat voor 1 is het? Dual Layer? 8x? 4x?

iemand iets zinnigs hierover te melden? en ook iets over de kwaliteit van de Diabloo?
Thx alot! _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Valandil op 08-12-2004 08:55 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Geen matches
Tipje: neem een 7200rpm schijfje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:13:
[...]

Check dit topic even:

Nieuwe jewel notebook? Jewel Diamond 2500 Centrino

Dat is de diamond 2500 en die is hetzelfde als de diabloo 2250 / 2600 ofzow...

En die laptop is goedkoper bij de computerland dan bij de-laptopper 8)

En kheb em vandaag besteld >:)
Schrijf jij een review als je hem binnen hebt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Tuurlijk ;)

Alleen duurt het nog wel een klein weekje denk ik :'(

maargoed ... dan zal ik nog wel wat posten :Y)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste