Nou ik heb hm binnen,
hijs echt tof,
Ik heb een:
pentium M 1,6 dothan
512 ddr333
60 gb 7200 rpm
dvd +-
Ik ben begonnen met farcry te instaleren en spelen, alles draaide op de maximum instellingen perfect.
Ik heb zo'n uurtje gespeeld nu, en heb nog wat rond gekeken op de notebook, en mijn accu is nu op 65%, best wel geod dus voor zo'n toch wel zwaar spel.
Ik hoor weinig tot geen geluid uit de laptop komen en koeling hoor je ook niet.
het beeld is zeer helder, alleen vervormen de kleuren iets als je in een hoek van 45 graden erop kijkt.
Het geluid dat wel uit de laptop komt is eingeiljk best wel mooi, ik vind het niet lelijk ivm promedion d470k (5 speakers+interne subw.)
De service van de laptopper kon ik goed noemen.
De laptop zou eerst thuis worden afgeleverd, maar omdat ik niet thuis was konden ze hem op school bezorgen. Eerst stonden ze toch nog bij mijn huis in wezep,
maar op de trugweg uit groningen konden ze nog wel langs een vriend van mij rijden. Daarvoor heb ik neit voor hoeven moeten telefoneren, omdat we dat via msn konden regelen.
Toch had ik een paar kleine dingetjes, namelijk:
Er zat geen stickertje of wat dan ook op de cover van de laptop waardoor je nu een niet zo heel mooi gat ziet,
De stickertjes van centrino en ati ontbraken.
En, in de eigenschappen van C:\ geeft hij aan dat er een totale schijfruimte is van 29,2 GB terwijl ik toch voor een harde schijf van 60gb heb betaald.
Misschien kan dit aan de bios liggen ofzo, maar daarover moet ik maandag even msn'en. (als iemand anders weet hoe ik kan kijken of ik wel 60gb heb en dat dit een klein foutje is, zeg het dan aub)
Ik ben nu toe over alles zeer tevreden, op de kantekening van de hardeschijf na.
Mochten er nog vragen zijn (gambit

) dan hoor ik het graag
G-kire