Net een belletje gehad van de-laptopper.nl: ik mag m'n DVD brander houden

. Ik denk dat het teveel werk werd om alle cd branders op te sturen en ik denk dat ze al problemen vermoedden met mensen die hem niet terug zouden gaan sturen

Maar toch goeie zaak, wel raar dat ze dan eerst de mensen 'ongerust' maken door zo'n brief erbij te doen...
alleen nog even wachten op m'n logo en windows xp en _dude_ heeft z'n laptop compleet

(nog geen dode pixels trouwens)
uiteindelijke specs zijn dan:
DIABLOO V3100
Intel Centrino Dothan 1600 mhz
1 GB DDR333 RAM (Gratis

)
7200 RPM 60 GB HDD
4X DVD Brander (Gratis

)
Totaal 1504 eurie inc. verzendkosten
Hoe kan ik trouwens zien of ik écht een Dothan processor heb gekregen en niet een 'niet-dothan' processor?
Anoniem: 13071 schreef op 07 oktober 2004 @ 23:53:
[...]
Gelukkig heb ik daar dus totaal geen last van met mijn Diabloo V3100. Doom3 draait absoluut speelbaar in 1024*768 en ik heb geen last van ghosting, iets waar ik wel bang voor was dat ik er last van zou krijgen.

_dude_ begint te twijfelen over het begrip 'ghosting': dat wordt toch veroorzaakt door het 'uitgaan van de pixels' op je TFT? Wat je krijgt als je een venster snel verplaatst, dat het een beetje uitloopt?
of is gosting reactietijd (in ms)?
EDIT:
als je trouwens een iets duidelijk leesbaarder lettertype op je scherm wilt hebben bij lagere resoluties dan 1400 x 1050 zet dan bij Eigenschappen voor beeldscherm => Tabl Vormgeving => Effecten => Randen van letters vloeiend weergeven op ClearType
Dan bij Tabl Instellingen => Geavanceerd => Tabl Algemeen => DPI Instelling op Groot (120 DPI)
ik vind het iig een stuk prettiger lezen op 1024x768
[
Voor 16% gewijzigd door
Anoniem: 86536 op 08-10-2004 11:56
]