Proficiat
Daar ga je zeker tevreden mee zijn.
Ik heb dezelfde config (maar dan met 1.7 Dothan, het verschil zal miniem zijn) en hij bevalt echt super. Ik heb enkel wat problemen met mijn scherm (zie enkele posts hoger) maar dat is volgens mij een uitzondering en het zal volgende week opgelost worden als de koerrier van de laptopper voorbij komt (enorm goede winkel trouwens).
Een korte review dan maar:
Scherm
- Gezien ik per ongeluk een XGA heb ipv een SXGA+ kan ik over de resolutie nog niet veel zeggen maar binnenkort wel

- Kijkhoek valt goed mee, vertikaal is het wat minder maar ik vind dat dit bij vele laptops zo is, het stoort me dus niet.
- 1 kapotte, rode pixel in het midden van het scherm. Dit is pech maar ik heb een pixelgarantie dus krijg een ander toestel.
- Geen last van ghosting
Notebook zelf
- voelt voldoende stevig aan in tegenstelling tot wat sommige reviews doen vermoeden
- draaiwieltje om het volume te bedienen is erg handig
- ingebouwde kaartlezer is ook een plus evenals de cd lezer die muziekcds kan afspelen zelfs als de laptop uitgeschakeld is
- speakers zijn ronduit slecht maar ik gebruik toch altijd externe speakers of een hoofdtelefoon
- toetsenbord voelt goed aan, mocht voor mij ook wel simpel zwart zijn in plaats van doorschijnend blauw en de layout ziet er iets te druk uit (beter zou zijn de numlock toetsen in een andere kleur ipv omkaderd weergeven)
Warmte- & Geluidsproductie
- wordt warm bij extremer gebruik maar niet oncomfortabel warm
- meestal hoor je de fan niet behalve bij het draaien van veeleisende toepassingen zoals 3d spellen
- cd speler is eerder luidruchtig (maar weeral, bij welke notebook niet?)
Prestaties
- geen problemen, alles loopt perfect... ook opstarten gebeurt zeer snel
- 3d mark 2003: +- 2800