Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Probeer eens de file 'Normal.dot' te deleten.
Deze kun je vinden in "C:\Documents and Settings\<gebruiker>\Application Data\Microsoft\Templates"
Als je de map niet hebt kijk dan even of je 'show hidden folders' wel aan hebt staan.
Succes.
Deze kun je vinden in "C:\Documents and Settings\<gebruiker>\Application Data\Microsoft\Templates"
Als je de map niet hebt kijk dan even of je 'show hidden folders' wel aan hebt staan.
Succes.
Nope heeft niet geholpen 
Bij de 1e c/p actie krijg ik dat
telefoontje weer 
Thnx voor je duidelijke post iig
Bij de 1e c/p actie krijg ik dat
Thnx voor je duidelijke post iig
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Ik zit ook al een tijdje met dit probleem, en denk nu te weten wat de oorzaak is (bij mij in ieder geval).
Ik heb op mijn computer bluetooth (MSI) geïnstalleerd en hier ook last van, op mijn laptop heb ik geen bluetooth en geen last van dit verschijnsel. Het is natuurlijk geen oplossing maar misschien heb je er iets aan, of heb je iets van bluetooth / MSI wat de veroorzaker is.
Het vermoeden dat het hier aan ligt zijn deze en deze post
Ik heb op mijn computer bluetooth (MSI) geïnstalleerd en hier ook last van, op mijn laptop heb ik geen bluetooth en geen last van dit verschijnsel. Het is natuurlijk geen oplossing maar misschien heb je er iets aan, of heb je iets van bluetooth / MSI wat de veroorzaker is.
edit:
In mijn geval gaat het om Office XP
In mijn geval gaat het om Office XP
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 19:22 ]
Tja dat had ik ook gezien idd, en ik heb idd de MSI bluetooth ding geval.Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 19:19:
Ik zit ook al een tijdje met dit probleem, en denk nu te weten wat de oorzaak is (bij mij in ieder geval).
Maar op mijn vorige install had ik precies dezelfde software en nooit last ervan gehad
* Atlas gaat ff beunen