[Office 2k ?] Telefoontje bij plakken

Pagina: 1
Acties:

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Sorry voor de iets kriptische omschrijving, deze benaderd het probleem toch het beste :P

Als ik iets vanuit notepad/ word/ excel plak in bijvoorbeeld word of excel oid, krijg ik heel vaak dit te zien Afbeeldingslocatie: http://neptunes.et.tudelft.nl/~alexander/telefoon.jpg
Als ik daarna weer hetzelfde kopieer en plak dan krijg ik de teskt wel goed te zien :?

Inmiddels komt dit mijn neus uit.
In de search deze topics gevonden:
tekst kopieren levert bij plakken raar plaatje op
Klembord krijgt na starten word/excel klein plaatje
Maar geen oplossingen :(

Wat is heb geprobeerd is MS Office er opnieuw op te zetten, maar helaas hielp dit ook niet. Adaware, spybot ed erover heen gehaald maar ook geen soelaas.

MS officie 2000.

Een vers gemaakt document van word: http://neptunes.et.tudelft.nl/~alexander/telefoon.doc

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• TjardE
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Probeer eens de file 'Normal.dot' te deleten.

Deze kun je vinden in "C:\Documents and Settings\<gebruiker>\Application Data\Microsoft\Templates"

Als je de map niet hebt kijk dan even of je 'show hidden folders' wel aan hebt staan.

Succes.

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
Nope heeft niet geholpen :(
Bij de 1e c/p actie krijg ik dat :r telefoontje weer :?

Thnx voor je duidelijke post iig :)

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Ik zit ook al een tijdje met dit probleem, en denk nu te weten wat de oorzaak is (bij mij in ieder geval).

Ik heb op mijn computer bluetooth (MSI) geïnstalleerd en hier ook last van, op mijn laptop heb ik geen bluetooth en geen last van dit verschijnsel. Het is natuurlijk geen oplossing maar misschien heb je er iets aan, of heb je iets van bluetooth / MSI wat de veroorzaker is.

Het vermoeden dat het hier aan ligt zijn deze en deze post :)

edit:
In mijn geval gaat het om Office XP

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 19:22 ]

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 19:19:
Ik zit ook al een tijdje met dit probleem, en denk nu te weten wat de oorzaak is (bij mij in ieder geval).

Ik heb op mijn computer bluetooth (MSI) geïnstalleerd en hier ook last van, op mijn laptop heb ik geen bluetooth en geen last van dit verschijnsel. Het is natuurlijk geen oplossing maar misschien heb je er iets aan, of heb je iets van bluetooth / MSI wat de veroorzaker is.

Het vermoeden dat het hier aan ligt zijn deze en deze post :)
Tja dat had ik ook gezien idd, en ik heb idd de MSI bluetooth ding geval.
Maar op mijn vorige install had ik precies dezelfde software en nooit last ervan gehad :?

* Atlas gaat ff beunen :P