Klembord krijgt na starten word/excel klein plaatje

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
Heb dit al eens eerder gepost, maar zonder oplossing. Kon het topic ook niet meer vinden.

Het probleem:
als er een programma uit de MS Office reeks wordt gestart (Word/Excel/Powerpoint maakt niet uit), dan wordt er bij het opstarten dit figuurtje op het klembord geplaatst: Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stanley.oei/plaatje.gif.
Het maakt niet uit wat er eerst op het klembord stond (tekst of plaatje).
Dit is natuurlijk heel irritant als ik iets wil gaan plakken in word, omdat dan bij het starten van word eerst het oorspronkelijke wordt gewist. Ik moet dus altijd eerst word open hebben staan.

Dit probleem treedt na vele verse installaties nog steeds op, en zowel bij Office XP als bij Office 2003 (beide NL).

Het is logisch dat dit dan ook ligt aan één van mijn programma's, ik vermoed XTNDConnect, een programma om de telefoon (Sony Ericsson T68i) te synchroniseren met Outlook, dit is het officiele programma dat Sony Ericsson ervoor uitgeeft. Maar ook na deinstalleren blijft het probleem, helaas ben ik bij een nieuwe install elke keer vergeten voor en na xtndconnect te testen.

Mijn vraag: heeft iemand toevallig office en xtndconnect 4.9 en dit probleem? Weet iemand hoe je dit probleem kunt oplossen, bijvoorbeeld door te weten welke processen Word allemaal uitvoert bij het opstarten.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Dit topic ging er ook over.
Kijk eens wat de naam is van het plaatje (als je dat kan achterhalen). En zoek daar is op in je register. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• StanTheMan
Ik zou dat best willen doen, maar hoe kan ik dat achterhalen?

(zocht idd dat topic..)

• StanTheMan
niemand een manier om te achterhalen wat de bron van t plaatje is?

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Stik nou, dat plaatje krijg ik ook wel eens in Word (office 2k)..
Heb Siemens software op mijn pc staan, dus het komt waarschijnlijk door gsmsoftware? Het andere topic laadde niet, maar zal het vanavond nog es proberen. (got is met vlagen erg brak)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:00
ik heb dat ook wel eens idd
heel iritant
paar keer copy c copy x wil wel eens helpen

Tijd van werken, tijd van rusten

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kijk eens of er een macro start bij starten van Word etc. Idem of er rare invoegtoepassingen zijn (wordt normal.dot wel weggegooid als je office opnieuw installeerd? Ik geloof het niet maar weet het niet zeker).

In alles behalve Outlook is zo'n plugin niet nodig lijkt me :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
F_J_K schreef op 24 October 2003 @ 14:52:
Kijk eens of er een macro start bij starten van Word etc. Idem of er rare invoegtoepassingen zijn (wordt normal.dot wel weggegooid als je office opnieuw installeerd? Ik geloof het niet maar weet het niet zeker).

In alles behalve Outlook is zo'n plugin niet nodig lijkt me :)
afaik niet, want ik had een office xp die ik upgrade naar 2003. Eerst verwijderde de install XP en daarna kwam 2003 er pas op, maar de startinstellingen waren wel hetzelfde als bij XP. Ik denk dus ook van niet :)

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik heb het ook... heel irritant. Je moet pas copy-pasten als je Word aan hebt staan.

Ik weet niet of het wel met telefoon software te maken heeft. Volgens mij had ik het ook al voordat ik de PC Suite van Nokia + Bluetooth software geinstalleerd had.

Aan macro's of invoegtoepassingen kan het niet liggen: heb ik namelijk niet!

• StanTheMan
gelukkig hebben anderen t ook.

even een lijstje met software die ik ook geïnstalleerd heb die t zouden kunnen veroorzaken:
Documents to Go 6, Epson Twain 5, MSI Bluetooth software, Palm Desktop, Pocketmirror, Sony Ericsson Communications Suite, XTNDconnect PC

Wat hebben jullie?

Verwijderd

Hier ook hetzelfde probleem. Zie een icoontje van de software van mijn Bluetooth kitje!

Zie hier trouwens eerder wat terugkomen van software die wat met bluetooth te maken heeft :?

• Ook
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik had het dus ook (zie ander topic ;)) maar sinds ik Office 2003 (NL) heb is het bij mij weg..?! Ik heb de upgrade gedraait en dat was blijbaar voldoende. Het rare was dat 'de text' echt wel in het geheugen staat, als je bv weer naar een andere app switched (notepad) en je paste het daar, dat het er dan wel goed staat, alleen in Office werd het bij mij een icoontje.

Het rare is dat het bij mij geen telefoon icoontje was maar een 'fast forward knopje'. Ik heb dan ook geen Siemens software op m'n (w2k pro) pc geinstalled (nooit gehad).

Wees consequent, maar niet altijd

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

StanTheMan schreef op 25 oktober 2003 @ 12:36:
gelukkig hebben anderen t ook.

even een lijstje met software die ik ook geïnstalleerd heb die t zouden kunnen veroorzaken:
Documents to Go 6, Epson Twain 5, MSI Bluetooth software, Palm Desktop, Pocketmirror, Sony Ericsson Communications Suite, XTNDconnect PC

Wat hebben jullie?
Die is het dus! 100% zeker weten, want dit systeem heeft zo goed als geen software verder geinstalleerd staan, alleen Office, MSN, TSC en die MSI Software.

Edit:
Ga ik met filemon kijken of ik dan misschien kan zien welke file ie aanroept.
Laat filemon ineens maar halve woorden zien (horizontaal, dus alleen de bovenkant) :/

[ Voor 14% gewijzigd door _WgV_ op 28-10-2003 09:05 ]

#StopBurningStuff

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:00
ik heb iig ook msi bluetooth, dus het zou het kunnen zijn

Tijd van werken, tijd van rusten

• Ook
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!