Toon posts:

installatie fout ??

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi toen ik me pc wou formatteren met xp gaf het de fout regel 3707 van het INF bestand \i386\txtsetup.sif is ongeldig aan. :S toen heb ik geprobeerd win 98 te installeren en toen gaf het de foutmelding aan dat me cab files zijn beschadigd en dus niet kan installeren. Toen heb ik op me andere pc me c: schijf helemaal geformatteerd en nu geeft het nog steeds dezelfde foutmelding aan.

Weet iemand hoe dit kan komen? misschien iets met me biosupdate.. Ik weet het niet jullie? _/-\o_

Verwijderd

misschien is je cd rom speler aan zijn eind en leest hij niet meer zo correct

Verwijderd

Topicstarter
nee daar ligt het niet aan me cd-rom en me harde schijf werken allebei wel goed

Verwijderd

Kun je wel na de format van win98 de bestanden naar de harddisk copieren en daarvan instaleren?

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-03 06:45
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 21:36:
nee daar ligt het niet aan me cd-rom en me harde schijf werken allebei wel goed
Hoe weet je dat je CDROMspeler goed werkt als ie blijkbaar toch fouten geeft met het lezen van bepaalde CD's ?

[ Voor 4% gewijzigd door bigben04 op 17-06-2004 21:41 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wellicht is een der opslagmedia verrot? Werp je geheugen en je harddisk aan een uitgebreid onderzoek. Ook kan de setup CD gewoon gaar zijn: test de CD op een andere PC en/of brand desnoods een nieuwe Hoe je de HDD en het geheugen moet testen staat gewoon in de FAQ van dit subforum en die van Processors, Mobo's & Geheugen uitgelegd :)

OM FAQ - Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?
PMG FAQ - Hoe kan ik het geheugen op fouten testen?

Uitzoeken, uittesten en uitsluiten noemt men dat. Dat had je in principe ook makkelijk zélf kunnen doen eer je dit topic opende. Dat wordt hier op GoT wel van je verwacht, zie ook het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.