Ok, het schooljaar is net afgelopen (voor de meeste dan) maar toch kijk ik vast vooruit. Volgend jaar wil ik eens af van die papieren agenda, een digitale agenda lijkt me veel makkelijker. Sinds een ibook overbodig is dacht ik aan een PDA. Ik heb veel topics gelezen, maar ik ben er nog steeds niet uit wat ik nou moet nemen. Ik hoef niet percé een multimedia apparaat, maar af en toe een mp3 kunnen luisteren is toch wel mooi meegenomen, en als we dan toch mp3 hebben, dan moet ie ook wel wat filmpjes kunnen afspelen, wanneer je mp3 wilt zit je toch al snel aan de €200,-
Mijn eisen zijn simpel:
-liefst Palm, geen PPC
-Kleurenscherm
-Moet foto's kunnen weergeven
-Backlight is wel zo handig
-prijs +/- 100-250
Ik heb ook al naar de Sony Clie gekeken, maar die gaan er binnenkort uit volgens sommigen, toch maar niet dan. En ik wil ook een zo klein mogelijk apparaat, een toetsenbord vind ik compleet overbodig, dat zorgt er alleen maar voor dat het ding zwaarder wordt.
Ik zat zelf te denken aan een Tungsten E, maar sinds de Zire 71 iets duurder is, maar wel veel meer kan wil ik weten, wat zou ik moeten doen, iets meer betalen, voor een nog goedkoper model gaan dan de T|E of wachten op een prijsverlaging voor de reeds bestaande PDA's ivm een nieuwe generatie PDA's?
ik heb geen plannen voor de vakantie, dus ik kan nog wel even wachten met de aankoop, zal denk ik misschien wel wat schelen in de prijs.
Mijn eisen zijn simpel:
-liefst Palm, geen PPC
-Kleurenscherm
-Moet foto's kunnen weergeven
-Backlight is wel zo handig
-prijs +/- 100-250
Ik heb ook al naar de Sony Clie gekeken, maar die gaan er binnenkort uit volgens sommigen, toch maar niet dan. En ik wil ook een zo klein mogelijk apparaat, een toetsenbord vind ik compleet overbodig, dat zorgt er alleen maar voor dat het ding zwaarder wordt.
Ik zat zelf te denken aan een Tungsten E, maar sinds de Zire 71 iets duurder is, maar wel veel meer kan wil ik weten, wat zou ik moeten doen, iets meer betalen, voor een nog goedkoper model gaan dan de T|E of wachten op een prijsverlaging voor de reeds bestaande PDA's ivm een nieuwe generatie PDA's?
ik heb geen plannen voor de vakantie, dus ik kan nog wel even wachten met de aankoop, zal denk ik misschien wel wat schelen in de prijs.