Als je bios nog origineel is, maak er een dump van met atitool (naar een locatie die je terugkanvinden) en open em eens met kladblok, daar staat een core vermelding, eventueel zie je daar al r360 staan (geflashte bios zondermeer, maar originele eventueel) ook staan er een cijfercode in of 107 of 113, dit is of S/N of P/N ( serie of product nr) 113 wijst op xt pcb, 107 wijst op pro pcb.Anoniem: 58898 schreef op 20 augustus 2004 @ 22:28:
zijn er nog speciale dingen waaraan je kan zien dat je een r360 core hebt en niet die 350. Ik weet dat je het kan zien door de koeler te verwijderen maar ik vind dit toch een beetje riskant. (sorry trouwens als het al een keer gevraagd is)
Dit valt eventueel ook van stickers af te lezen of kaart zelf, 113 wijst op xt pcb en dus zondermeer op ook een 360, terwijl een 107 p/n nr op een pro pcb wijst en eventueel dus wel een 360 core kan hebben.. andersom xt pcb met 350 core dus niet mogelijk/geproduceerd.....
Flashen en 3dmark draaien, ghosting is direct duidelijk, tja en dan kan je kiezen of herstellen of voor lief nemen...
Heb het enkel in 3dmark, ben nu wel met die SM2b en die xtra opties door Dx9c toch maar eens met Farcry begonnen, zou het daar idd zo duidelijk aanwezig zijn als op die screen dan flash ik ook me pro terug met Xt clocks....
En dan zou je zelfs afhankelijk van game het kunnen flashen/herstellen
Is er iemand die hier een BBA (built by ATI) 9800pro bezit, dus niet een Submerk maar echt BBA, straight from their plant, zou daar wel eens een bios van willen checken!?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®