Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Hi.nl] Gratis Prepaidsimkaartjes

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 823 views sinds 30-01-2008

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:47
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rvat/doos.jpg
OMG, wat een grote flauwekul. Ook net binnen...

Verwijderd

Vatt schreef op 17 juni 2004 @ 14:50:
[afbeelding]
Maar je vergeet de brief op de foto te zetten, dan zit de doos helemaal propvol hoor ;)

Verwijderd

Tis wel een leuke actie. Jammer alleen dat het beltegoed redelijk snel 'verlopen' is.
Eigenlijk zoek ik zoiets als bij Orange dat het beltegoed nooit meer verloopt voor de 2e mobiel om maar bereikbaar te zijn. Maar ja Orange heeft ook weer eens een bagger slecht bereik

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:13
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 15:26:
Tis wel een leuke actie. Jammer alleen dat het beltegoed redelijk snel 'verlopen' is.
Eigenlijk zoek ik zoiets als bij Orange dat het beltegoed nooit meer verloopt voor de 2e mobiel om maar bereikbaar te zijn. Maar ja Orange heeft ook weer eens een bagger slecht bereik
Een keer per jaar voor een tientje opwaarderen is toch ook geen geld, toch? ;)

En nee, ik werk niet bij KPN :*)

Verwijderd

Je kunt hem ook overzetten voor 1 oktober gratis naar kpn prepay hoe je maar een keer in de 6 maanden te bellen om hem niet te laten verlopen

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:44
Vatt schreef op 17 juni 2004 @ 14:50:
[afbeelding]
Jezus wat nuttig, zat er ook nog een lading schokabsorberend schuim in? :+

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
C4l1m3r0 schreef op 17 juni 2004 @ 15:42:
[...]

Jezus wat nuttig, zat er ook nog een lading schokabsorberend schuim in? :+
nee nog n eens (heb het net ontvangen) de postbode zij dat ie er rugklachten aan over had gehouden ;) welgeteld 3 velletjes papier en een simkaartje met info ingeseals 15x10 cm. (ander foldertje heb k dan op de foto heb ik trouwens!)

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:51
Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 15:38:
Je kunt hem ook overzetten voor 1 oktober gratis naar kpn prepay hoe je maar een keer in de 6 maanden te bellen om hem niet te laten verlopen
Hoe zit dit precies?

Ik heb hem ook binnen. Wel een aso grote doos ja.

Maar nu heeft de reserve mobiel, ook ze eigen sim!

En het is niet eens een achterlijk onverkoopbaar nr.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

ik heb hem nog steeds niet binnen :X , zaterdag besteld.
Gisteren wel paar emails gekregen dat ze zijn verzonden.

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Bleh!

:)

Hmm ik heb nog niet eens e-mails gehad :'(
Ook zaterdag besteld.

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

rclahsen schreef op 17 juni 2004 @ 15:29:
[...]

Een keer per jaar voor een tientje opwaarderen is toch ook geen geld, toch? ;)

En nee, ik werk niet bij KPN :*)
Ik doe het nog altijd opwaarderen met losse kaartjes die je moet kopen, maar het was bij mij altijd vanaf e.20,- en per 6 maanden.

Ik heb mijn huidige Hi-prepaid omgezet naar KPN-prepaid, misschien dat het hiermee ook kan (1x opwaarderen, en dan mbv 0800-1245 (dacht ik, weet het niet zeker) omzetten naar KPN, SMS is daar iets duurder, maar beltegoed is 12 maanden houdbaar.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:22

Gaitman

The Real One

Resistor schreef op 17 juni 2004 @ 16:50:
[...]

Ik doe het nog altijd opwaarderen met losse kaartjes die je moet kopen, maar het was bij mij altijd vanaf e.20,- en per 6 maanden.

Ik heb mijn huidige Hi-prepaid omgezet naar KPN-prepaid, misschien dat het hiermee ook kan (1x opwaarderen, en dan mbv 0800-1245 (dacht ik, weet het niet zeker) omzetten naar KPN, SMS is daar iets duurder, maar beltegoed is 12 maanden houdbaar.
Qoute van http://www.kpn.com/kpn/show/id=283770/sc=c150f7
Vanaf 15 juni 2004 is uw PrePay-tegoed bij KPN PrePay onbeperkt geldig, tenzij u langer dan een periode van zes aaneengesloten maanden helemaal geen gebruik maakt van uw mobiele aansluiting.* De tarieven zijn gelijk gebleven. Belt u weinig, stuurt u weinig SMS'jes en is de geldigheid van uw beltegoed belangrijk, dan is KPN PrePay heel geschikt voor u.

Weet u niet zeker of u gebruik maakt van een KPN PrePay-aansluiting? Bel dan 444 en u hoort direct of u van KPN PrePay of Hi PrePay gebruik maakt. Overstappen van Hi PrePay (SMS-voordeel) naar KPN PrePay (langer bereikbaar) is mogelijk tot 1 november 2004 via het nummer 0800 - 1245 (gratis). Daar kunt u uw keuze aangeven.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb hem vandaag binnengehad... echt een ontiegelijke grote doos voor zo'n klein dingetje..

Hij doet ze werk al :) in mijn oude telefoon

Verwijderd

Dat hebben ze gedaan om te voorkomen dat mensen 10 tallen keer bestellen, je komt om in de rotzooi ;)

Sta je over 5 weken nog steeds de papierbak vol te proppen :D

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

hier ook binnen.. 2 besteld.. nog maar 1 binnen..

Verwijderd

Ik heb hem ook binnen. Echt ontiegelijk grote doos 8)7

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-11 06:32

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 18:54:
Ik heb hem ook binnen. Echt ontiegelijk grote doos 8)7
Inderdaad zeg, je zou denken dat ze het gewoon in een envelop konden zetten en dan gewoon door de brievenbus 8)7
Nah ja, weer een extra doos erbij, kan ik misschien een zwerver mee blij maken of zo ;)
Overigens had ik zelf al een abbo bij Hi (profile 30) dus als het om de adresgegevens ging met deze reclame dan hadden ze die van mij sowieso al :P

Dance Dance Revolution

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 12:21
Ik heb hem ook binnen, in de aso-doos ja :P Wel leuk, 7 € beltegoed :) Maar het werd net afgeleverd (bijna 8 uur). Is dat niet een beetje laat? Post gaat toch niet meer rond na 5 uur?

Verwijderd

Het is wel een goede actie, normaal moet je een hoop geld neerleggen voor een prepaid simkaart. Sommige zijn dan wel aan het zeuren dat je zo snel op moet waarderen. het is 6 maanden!!! als je dat lang vindt moet je ook geen gsm kopen.

maar ik ben nu al 10 dagen aan het wachten op m'n pakje, maar ik heb nog niets binnen. ik heb 5 dagen later nog een simkaart besteld, maar die is ook nog niet binnen. ??

• Kabuto_Raiger
  • Laatst online: 12-11 06:32

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 20:00:
Sommige zijn dan wel aan het zeuren dat je zo snel op moet waarderen. het is 6 maanden!!! als je dat lang vindt moet je ook geen gsm kopen.
Psst, net via *101# het beltegoed bekeken en is gewoon 1jaar geldig hoor ;)
stond op scherm tenminste ;)

Dance Dance Revolution

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb hem nu ook binnen, maar er zat ook een 2e doos bij.
Daarin zat een Nokia 6310i, maar geen rekening ofzo.

Ik heb deze niet besteld, heeft iemand anders hetzelfde gehad?

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
HielkeJ schreef op 18 juni 2004 @ 14:21:

LOL hebbie geluk gehad :)

• Entertainment
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
heb vandaag de 4e gehad :D

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
HielkeJ schreef op 18 juni 2004 @ 14:21:

nice ;) Heb je getekend voor ontvangst? Zoja: bellen dat je verkeerd ontvangen hebt, anders kun je officieel gezien alsnog betalen als je niet tijdig reageert.

niet getekend? wie zegt dan dat het aangekomen is })

Ff serieus, gewoon bellen ofzo, neem aan dat ze er anders toch wel achterkomen, tenslotte is je adres enz wel bekend.

• cryonic90
  • Laatst online: 03-11 15:57
Ik heb er zondag 1 besteld, nog geen bevestiging of wat dan ook binnen :(, duurt me te lang.

• HielkeJ
  • Niet online
Thunder00x schreef op 18 juni 2004 @ 14:21:
[...]

LOL hebbie geluk gehad :)
misschien wel, maar het moet niet zo zijn dat ik later nog een rekening krijg :(

Ik zie op de site van Hi dat je het toestel alleen kan krijgen met een Abonnement, maar ik zie er nergens iets over staan eigenlijk. (misschien in het doosje van de telefoon zelf, die is nog dicht.)

Weet iemand wat er allemaal in het doosje zit als je een telefoon besteld met Abonnement :?

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:12
DJSmiley schreef op 18 juni 2004 @ 14:26:

nice ;) Heb je getekend voor ontvangst? Zoja: bellen dat je verkeerd ontvangen hebt, anders kun je officieel gezien alsnog betalen als je niet tijdig reageert.

niet getekend? wie zegt dan dat het aangekomen is })

Ff serieus, gewoon bellen ofzo, neem aan dat ze er anders toch wel achterkomen, tenslotte is je adres enz wel bekend.
Volgens mij is het nog altijd wettelijk zo geregeld dat waneer je iets ontvangt waar je niet om gevraagd hebt je het gewoon mag houden.

Laat KPN dan maar eens hardmaken dat jij die telefoon echt besteld hebt.
Dat je voor ontvangst tekent zegt niets... je weet immers niet dat er een telefoon bij zit toch?

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

• HielkeJ
  • Niet online
ironx schreef op 18 juni 2004 @ 14:36:
[...]

Volgens mij is het nog altijd wettelijk zo geregeld dat waneer je iets ontvangt waar je niet om gevraagd hebt je het gewoon mag houden.

Laat KPN dan maar eens hardmaken dat jij die telefoon echt besteld hebt.
Dat je voor ontvangst tekent zegt niets... je weet immers niet dat er een telefoon bij zit toch?
Ik heb nergens voor getekend, maar ik heb geen zin in een rekening achteraf, maar dan zou er toch ook nog een sim bij het pakketje moeten zitten?
Die heb ik nog niet gezien.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
HielkeJ schreef op 18 juni 2004 @ 14:38:
[...]

Ik heb nergens voor getekend, maar ik heb geen zin in een rekening achteraf, maar dan zou er toch ook nog een sim bij het pakketje moeten zitten?
Je hebt nergens voor getekend zeg je.. Dus ze kunnen ook nooit controleren dat jij die telefoon ontvangen hebt, mocht je een rekening krijgen, kun je gewoon zeggen dat je die telefoon nooit gezien hebt en er ook niet eens om gevraagd had.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Trank00l
  • Niet online
IDD :)

• Wallie
  • Laatst online: 17-11 14:21

Wallie

Herr

@HielkeJ: Ik zou toch maar ff bellen met ze, klinkt misschien heel verleidelijk om hem te houden, maar je kan er zoveel gezeur mee krijgen... je weet dondersgoed dat je er eigenlijk geen recht op hebt.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

4 dagen geleden heb ik 2 x besteld, en heb van 1 bestelling 3 mailtjes gehad. Vandaag heb ik het pakket binnengekregen, zoals bekent in een mega grote doos. Eerst kom ik het boekje met de simkaart niet eens vinde, zat onder de boden geschoven :?

Verwijderd

yeah ik heb hem vandaag ( 1 ) ook gekregen

Verwijderd

[...]

Tja een abbo krijg je ALLEEN als je bankafschriften, copy paspoort, handtekening onder conract zet. Dit kan niet via een website en laat kpn maar het contract tevoorschijn toveren met jouw handtekening :)

Ik zou je even gedeist houden en de telefoon nog niet gaan gebruiken etc.

Er zit ook geen rekening bij, bij de prepaid kaart zat wel een rekening totaal 0 Euro.
Dus je hebt ook geen openstaande rekening op je naam staan.

Het staat waarschijnlijk niet eens geregistreerd dat de gsm naar jouw is verstuurd.
Er is ook geen handtekening voor ontvangst, geen registratie gewoon jokken kan ook :)

Gewoon passief afwachten, je hebt nergens om gevraagd je staat in je recht om niks te doen hoor.
Zo vaak door de consumentenbond etc. gezegd met bijv. ongevraagde tijdschriften.

Ik ben wel erg mensen, ik heb mijn 3e binnen maar voel me helemala kut dat ik geen gratis phone heb gehad :( ik ben echt hebberig met gratis dingen :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 15:17 ]

• Bleh!
  • Nu online

Bleh!

Whaa waarom krijgt iedereen wel kaartjes, bevestigingen en zelfs gratis telefoons en slaan ze mij steeds over :'(
Zouden ze een hekel aan mij hebben :?
(het zal wel aan mijn e-mail adres liggen :+ bleh klinkt niet zo serieus...)

• HielkeJ
  • Niet online
bleh schreef op 18 juni 2004 @ 15:22:
Whaa waarom krijgt iedereen wel kaartjes, bevestigingen en zelfs gratis telefoons en slaan ze mij steeds over :'(
Volgens mij ben ik nog de enige met een telefoon hoor :P

Ik laat hem in de doos hier nog wel een tijdje liggen, kijken of ze em ook komen ophalen :)

Bedankt voor de reacties.

Verwijderd

HielkeJ schreef op 18 juni 2004 @ 15:27:
[...]

Ik laat hem in de doos hier nog wel een tijdje liggen, kijken of ze em ook komen ophalen :)

Bedankt voor de reacties.
Om alle risico te vermijden moet je hem maar even bij mij thuis veilig neerleggen :+

• Bleh!
  • Nu online

Bleh!

HielkeJ schreef op 18 juni 2004 @ 15:27:
[...]

Je hebt gewoon een loterij gewonnen! :+
veel belplezier ermee, je hebt één van de laatste 6310's

• Gaitman

Gaitman

The Real One

bleh schreef op 18 juni 2004 @ 15:22:
Ik heb verder ook geen bevestiging gehad en/of een pakketje gezien (behalve dan de foto iets verder terug:) :(

Je bent dus niet de enige 8)

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-11 14:51

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Bij mij is ie ook binnen....de postbode was hem bijna kwijt...hij waaide bijna uit zijn handen op 9 hoog...het is idd een schande dat ze zo'n verpakking eromheen doen.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Verwijderd

Ik zat net in de dozen te kijken en op de binnenkant van de flap staan nummers geschreven.
374
380
590

Zijn dit het aantal bestelde? :)
Kijk eens bij jullie dozen.

Tuurlijk gaan de bestellingen lang duren als ze met zulke joekel dozen verstuurd worden.
In envelopen van het 100 voud al verstuurd.
3 vakantiewerkes, 1 bij de etiketen printer, de andere stopt het in een envelop, de laatste plakt het dicht.

Nu,
Iemand moet de doos uitvouwen, iemand tapen, iemand spul erin, dicht tapen, etiket erop, enorme pallet met lucht gevulde dozen naar de uitgang, tpg post kan het ook niet in de wagen kwijt 8)7
tymiek schreef op 18 juni 2004 @ 16:41:
Bij mij is ie ook binnen....de postbode was hem bijna kwijt...hij waaide bijna uit zijn handen op 9 hoog...het is idd een schande dat ze zo'n verpakking eromheen doen.
Ik kwam niet meer bij, dat was grappig :D
Mijn tattoo postbode kwam dus weer langs vandaag en hij tolde dat ding gewoon door de lucht heen lopend over het pad alsof het een voetbal was.
Zou hij weten wat erin zit, beetje vreemd gedrag, er zou maar een vaas inziten :|

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 16:54 ]

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Maar waarom in zulke grote dozen? Heeft daar al iemand over nagedacht?

Gokje: ze hebben een contract bij TPG dat ze zulke dozen en dan zoveel x per jaar versturen. Blijkbaar was het goedkoper om deze gratis sims ook in dit soort dozen te douwen dan een nieuw contract/afspraak bij TPG...

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

John_Finch schreef op 18 juni 2004 @ 16:54:

Gokje: ze hebben een contract bij TPG dat ze zulke dozen en dan zoveel x per jaar versturen. Blijkbaar was het goedkoper om deze gratis sims ook in dit soort dozen te douwen dan een nieuw contract/afspraak bij TPG...
volgens mij maakt het kwa prijs niet uit of je nu een doos als deze of een kleiner doosje stuurt met de pakketpost. Maar uiteraard had een kleiner doosje handiger geweest.

Wat ik denk is dat ze gewoon een grote partij van dit soort dozen "over" hadden en dan maar gratis simkaartjes uitdelen :+

Verwijderd

-het magazijn is zo ingericht dat er alleen dozen over rollers kunnen glijden.
-enveloppen zijn op
-debiele chef/werknemers die niet kan nadenken of niks kan schelen
-alles in een doos gooien is makkelijk, geen gepriegel.
-Bestelling ging naar het verkeerde afhandeling traject, het abbo + toestel traject dat wel in zo'n doos moet ipv kleine envelopen traject.
Vandaar het gratis toestel???

Toch vreemd omdat ik als nieuwe abbo klant een prepaid kaart kreeg vorig jaar dat wel in een envelop aankwam.
Die worden ook met velen verstuurd.

edit; ik ga ze eens mailen hoe dit zit

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2004 17:08 ]

• HielkeJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 16:47:
Ik zat net in de dozen te kijken en op de binnenkant van de flap staan nummers geschreven.
374
380
590

Zijn dit het aantal bestelde? :)
Kijk eens bij jullie dozen.
Die nummers staan er bij mij ook, zowel bij de telefoon als bij de sim :)

Ik heb ook gebeld met KPN, ze wisten niet hoe het kon gebeuren en het advies was om hem maar op te sturen :(

Kijken of er wat gaat gebeuren nu, heb namelijk geen zin om hem op te sturen (dat ben ik dus even vergeten :X )

Verwijderd

HielkeJ schreef op 18 juni 2004 @ 17:47:
[...]

Die nummers staan er bij mij ook, zowel bij de telefoon als bij de sim :)

Ik heb ook gebeld met KPN, ze wisten niet hoe het kon gebeuren en het advies was om hem maar op te sturen :(

Kijken of er wat gaat gebeuren nu, heb namelijk geen zin om hem op te sturen (dat ben ik dus even vergeten :X )
Dus dan kan jij betalen om hem terug te sturen en alle moeite die erbij komt.
Misschien dat je nog ooit de verzendkosten terug krijgt.

Gefeliciteerd met je gsm zal ik maar zeggen :)

• HielkeJ
  • Niet online
Ik zie ook net dat het traceer nummer van de 2 pakketten gelijk is.
Misschien een geval van een foutje in de printer?

edit: ik denk dat ik hem maar terug ga brengen in een winkel, als ik hem aanzet, zien ze waarschijnlijk toch al dat een gestolen telefoon aangezet is ;(

[ Voor 40% gewijzigd door HielkeJ op 18-06-2004 18:22 ]

Verwijderd

HielkeJ schreef op 18 juni 2004 @ 17:54:
Ken je toevallig iemand die bij kpn werkt?
Zou wel mooi zijn, "hey die ken ik even een gsm erin" :9

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

ik heb er 1 binnen :*)

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

zo dat de TPG/postbode niet de post kan 'kwijt raken' omdat ze zo groot zijn, met enveloppen gaat dat een stuk makkelijker

Verwijderd

edit: ik denk dat ik hem maar terug ga brengen in een winkel, als ik hem aanzet, zien ze waarschijnlijk toch al dat een gestolen telefoon aangezet is ;(
Ik zou gewoon een maandje laten rusten, En dan verkopen of gebruiken :)
maarja wie ben ik ;)

• Galaxis
  • Laatst online: 21:05
woei , ik heb hem ook binnen/ En het meest rare , hij doet het gewoon in mijn t-mobile prepaid toestel die gelocked hoor te zijn :P . maar alles werkt gewoon. :)

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Galaxis schreef op 19 juni 2004 @ 09:52:
woei , ik heb hem ook binnen/ En het meest rare , hij doet het gewoon in mijn t-mobile prepaid toestel die gelocked hoor te zijn :P . maar alles werkt gewoon. :)
Wanneer heb je deze besteld en wanneer heb je de bevestiging gehad?

Ik zit nog steeds op een bevestiging te wachten...

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Handig, een vriendin van me komt een maand logeren, kan ze mooi die sim in haar toestel stoppen als ze hier in NL wil bellen, dat scheelt natuurlijk aanzienelijk in plaats van dat ze haar Poolse toestel gebruikt. :)

Verwijderd

Net heb ik (2) dozen ontvangen. In ééntje zit er ook nog een Hi Abo simkaart in. !? WTF?

Heeft iemand dit ook? Straks moeten we ook abo kosten betalen..... |:(

• HielkeJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 11:12:
Net heb ik (2) dozen ontvangen. In ééntje zit er ook nog een Hi Abo simkaart in. !? WTF?

Die hoort vast bij mijn telefoon ;)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Hmm.. ik heb maandag of dinsdag eentje aangevraagd, maar nog geen bevestiging gehad... Gisteren nog maar een besteld..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Ik heb zojuist een bevestiging gekregen!

Trouwens ik had (na de annullering) deze op maandag besteld

[ Voor 131% gewijzigd door Gaitman op 19-06-2004 11:46 ]

• Trank00l
  • Niet online
GJAman schreef op 19 juni 2004 @ 11:42:
Ik heb zojuist een bevestiging gekregen!

Trouwens ik had (na de annullering) deze op maandag besteld
nu nog 5 dagen wachten :D

• eric1988
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-11 09:26

Ik zou zeggen, doe m in je telefoon en kijk of je ermee kunt bellen :)

Verwijderd

Ik heb er al 5 ontvangen }) moet wel een beetje misbruik maken van de situatie he.
De bezorger begon wel raar te kijken toen hij de 2e dag weer 3 van die maffe dozen kwam brengen >:)

kijk hier eens:

http://www.marktplaats.nl...%26u%3D8%26s%3D50%26m%3D0

Nou mischien kan ik ook wel even wat geld verdienen door dat te doen :7

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 12:38 ]

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-10 13:17
weet iemand hoe lang het duurt voordat je die 4 euro extra erbij krijgt nadat je de kaart hebt opgestuurd? en zou je als je meerdere kaartjes hebt van meerdere van die simkmetjes ze ook allemaal naar één simmetje kunnen laten sturen. zodat je al die 4 euro's extra op 1 nummer hebt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 12:35:
Ik heb er al 5 ontvangen }) moet wel een beetje misbruik maken van de situatie he.
De bezorger begon wel raar te kijken toen hij de 2e dag weer 3 van die maffe dozen kwam brengen >:)

kijk hier eens:

http://www.marktplaats.nl...%26u%3D8%26s%3D50%26m%3D0

Nou mischien kan ik ook wel even wat geld verdienen door dat te doen :7
Wat een prijs zeg, dat is een winkelprijs 8)7 5 euro dat je er voor krijgt.
ruco88 schreef op 19 juni 2004 @ 12:45:
weet iemand hoe lang het duurt voordat je die 4 euro extra erbij krijgt nadat je de kaart hebt opgestuurd? en zou je als je meerdere kaartjes hebt van meerdere van die simkmetjes ze ook allemaal naar één simmetje kunnen laten sturen. zodat je al die 4 euro's extra op 1 nummer hebt?
Helaas, kpn waardeert je kaart op en je krijgt dat een sms, bij vodaphone krijg je een kaartje opgestuurd etc. :(
Edit: staat het nummer al op het briefkaartje of moet je dat zelf doen?Misschien dan wel.

Denk je nu echt dat dat ding als gestolen staat geregistreerd?
Zelfs als dat is gaan ze je echt niet uitpeilen, hooguit dat je een sms krijgt dat het gestolen is.
Je hebt het ook niet gestolen dus waar maak je je druk om.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 13:01 ]

• robert-630
  • Niet online
ruco88 schreef op 19 juni 2004 @ 12:45:
vast binnen 2 weken (is zo bij de meeste providers)

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 12:55:
[...]

Wat een prijs zeg, dat is een winkelprijs 8)7 5 euro dat je er voor krijgt.
leg het 3 jaar in de kast, hopelijk geen naamsverandering van hi, en je kan ze dan voor pak um beet 10,- aan de man brengen :)

Wie gaat dat nou via marktplaats bestellen als je er in de winkel 2,49 ofzoow meer voor betaald ?? :?

Verwijderd

Heb m gister ook binnengekregen, komt zo een mannetje van de TPG met een enooooooooorme doos; of ik even me handtekening wil zetten. :)

Verwijderd

robert-630 schreef op 19 juni 2004 @ 12:57:
[...]

leg het 3 jaar in de kast, hopelijk geen naamsverandering van hi, en je kan ze dan voor pak um beet 10,- aan de man brengen :)

Wie gaat dat nou via marktplaats bestellen als je er in de winkel 2,49 ofzoow meer voor betaald ?? :?
Wat gebeurt er dan in die 3 jaar in jouw kast dat het 10 euro waard wordt?
Leuke kast heb jij :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 13:02 ]

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Ik heb nog steeds alleen 2 mailtjes, al een dag of 4 geleden, maar nog geen mailtje dat het pakketje ook echt onderweg is..... En niets ontvangen dus.

Wat betreft het meekrijgen van een ongevraagde telefoon: ALLES wat ongevraagd in je brievenbus terechtkomt, mag je OF terugsturen, OF houden, maar ze kunnen je NOOIT verplichten er voor te betalen! (afgezien van post van de buren wat per ongeluk bij jou terecht komt natuurlijk, maar daar staat jouw naam niet op)

• I_PANDA_I
  • Laatst online: 13-11 16:54

I_PANDA_I

Boe!

K heb er vandaag ook een binnen gekregen, en dr zit ook zo'n Hi-Abo kaartje in. In zo'n leuk paars doosje 8)7
K laat m nog ff weekje dicht zitten.

Blaatschaap

Verwijderd

Don't panic, ik denk dat als iedereen hier twee doosjes heeft besteld dat ze dan zou door die simkaartjes heen waren en ze nu maar sim kaartjes met hi abo opdruk gebruiken

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 13:18:
Don't panic, ik denk dat als iedereen hier twee doosjes heeft besteld dat ze dan zou door die simkaartjes heen waren en ze nu maar sim kaartjes met hi abo opdruk gebruiken
Denk ut niet hoor,.. waarom zit er dan ook een pre-paid bij?

heb maar ff pic gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/F22LI6Y240GG

Blaatschaap

Verwijderd

Het is wel een bende bij kpn, ik ga gewoon 100 keer bestellen met de hoop ook iets extra's in de doos te vinden >:)

Ik had trouwens vanacht een droom over die gratis Nokia, ik had er ook 1 gekregen, vaag man :D

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 13:38 ]

Verwijderd

De sim kaart is iig dezelde als bij prepay alleen de opschrift bij nummer niet, wel vaag dus. Kzou iig de bestelbrief houden.

Verwijderd

Mail van Hi
Geachte heer Knelissen,

Hartelijk dank voor uw bestelling van de SimPack.

Wij hebben gezien dat u meerdere SimPack's heeft besteld. Bij deze actie is het
niet geoorloofd meerdere SimPack's te bestellen.

Wij zullen 1 SimPack gaan uitleveren.

Voor meer informatie zie de site www.hi.nl

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Janneke Leenders
KPN
Na een stuk of 10x onder dezelfde gegevens een simkaart te hebben besteld, krijg ik voor de 1ste keer een mail. _/-\o_
Dan zal de prepaid kaart wel over een paar dagen thuis worden gestuurd. misschien zit er dan wel een tweede pakketje bij met een mooie gsm, door al die chaos bij KPN. maar dat wordt afwachten.

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-10 13:17
maar ze checken alleen op mail adres dus gewoon bestellen op niet bestaande mail adressen.

Verwijderd

ruco88 schreef op 19 juni 2004 @ 15:53:
maar ze checken alleen op mail adres dus gewoon bestellen op niet bestaande mail adressen.
Ik bestelde er zoveel tot dat ik een bevestigings mail kreeg. en dat is dus gelukt.
maar ik hoef niet meerdere simkaarten, aan 1 heb ik genoeg

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 12:21
Jeej, kheb m'n 2e al ontvangen :D Nu nog een gratiz 3510i :P

• Magicw00b
  • Laatst online: 17-11 12:18
[...]

Dan heb ik de uitkomst voor je heb vandaag mijn sim gekregen maar tot mijn verbazing zat er een hi abbo startpaket bij met nog een sim 8)7

Verwijderd

heb er vandaag 2 ontvangen :)

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 13:22:
ik heb geen bevestiging gekregen, of krijg je dat niet direct?
ik weet het niet heb gewoon me 06 nummer in gevuld :P

1337

Verwijderd

Krijg je pas als je bestelling in behandeling genomen word

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb ook een pakketje ontvangen; althans er lag een briefje in de brievenbus van mn huisbaas dat er een pakketje voor me was. Heb het nog niet opgehaald. Wat een aso groot pakket moet dat dan wel zijn dat het niet in de brievenbus past... :/

Verwijderd

ZandBak schreef op 19 juni 2004 @ 22:58:
[...]

ik weet het niet heb gewoon me 06 nummer in gevuld :P
waarom quoten jullie ( 2e keer dat dit gebeurd ) iets van 7 dagen geleden?!!?!?! :?

Verwijderd

Heb der ook maar eentje besteld.
Maar hoe is het nou bij iedereen afgelopen die zo'n HI! abbo sim gebruikt hebben, of is er geen verschil? :)

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11 10:31
Relaxed, heb hier nog een KPN-simlocked mobiel liggen die toch niet wordt gebruikt:
het mobiele toestel dat je bij de SIM-kaart wil gebruiken moet van Hi, KPN of SIM-lock vrij zijn

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 04:08:
Heb der ook maar eentje besteld.
Maar hoe is het nou bij iedereen afgelopen die zo'n HI! abbo sim gebruikt hebben, of is er geen verschil? :)
K denk dat k m strx ff ik mn mob. gooi.
Ze kunnen we toch nix maken :D
Als k elke maand 20 euro beltegoed krijg,.. zou mooi zijn :P

Blaatschaap

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Ik heb de abbo simkaart ff in mn telefoon gestopt.
Maar het lijkt erop dat de sim-kaart niet geactieveerd is, helaas :(
Had zo gehoopt op gratis beltegoed :(
Maarja k heb altijd mn gratis Pre-paid sim nog :P

Blaatschaap

Verwijderd

weet je zeker dat je geen simlock hebt?

Verwijderd

pff nog steeds geen bevestigings mail gehad.. en al 4 dagen geleden besteld :(

• Bleh!
  • Nu online

Bleh!

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 17:02:
pff nog steeds geen bevestigings mail gehad.. en al 4 dagen geleden besteld :(
Ik heb al meer dan een week geleden besteld, en nog helemaal niks gehoord.
Volgens mij is het daar een lekkere chaos... Slim als je zo'n actie begint.

Verwijderd

Leuke actie :)
Even een vraagje: krijg je er nu een nieuw nummer bij die sim of moet jeje oud nummer laten overzetten?

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-11 23:56

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 17:21:
Leuke actie :)
Even een vraagje: krijg je er nu een nieuw nummer bij die sim of moet jeje oud nummer laten overzetten?
Nieuw nummer. Beltegoed lijft jaar geldig!

This footer is intentionally left blank

Verwijderd

ajhaverkamp schreef op 20 juni 2004 @ 17:25:
[...]

Nieuw nummer. Beltegoed lijft jaar geldig!
In dat geval fftjes een paar bestellen 8)
Alleen jammer dat mijn nieuw toestel niet simlockvrij is :X

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 16:07:
weet je zeker dat je geen simlock hebt?
KPN simlock.
Maar dat maakt niet uit.
Telefoon "start" wel gewoon na simcode.
Anders wordt er altijd om een speciale code gevraagd.

Hij maakt gewoon geen verbinding met het netwerk.

Blaatschaap

Verwijderd

bah heb meerdere sims geprobeerd te bestellen onder verschillende email adressen. krijg ik opeens een mail van kpn dat ik maar 1 setje krijg en niet die tig wat ik aangevraagd had
snap niet hoe jullie het wel voor elkaar kregen en ik weer niet bah

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 22:43:
bah heb meerdere sims geprobeerd te bestellen onder verschillende email adressen. krijg ik opeens een mail van kpn dat ik maar 1 setje krijg en niet die tig wat ik aangevraagd had
snap niet hoe jullie het wel voor elkaar kregen en ik weer niet bah
Dat staat gewoon in de voorwaarden, nogal logisch dus. Anderen hebben onder verschillende namen setjes aangevraagd; ook een setje voor paps en mams etc.

• Magicw00b
  • Laatst online: 17-11 12:18
I_PANDA_I schreef op 20 juni 2004 @ 13:33:
Ik heb de abbo simkaart ff in mn telefoon gestopt.
Maar het lijkt erop dat de sim-kaart niet geactieveerd is, helaas :(
Had zo gehoopt op gratis beltegoed :(
Maarja k heb altijd mn gratis Pre-paid sim nog :P
is bij mij ook het geval

• Beatman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 15:05
Ik denk dat het zo'n aso grote doos is, omdat je in dezelfde shop ook telefoontoestellen kunt bestellen. Voor telefoons is zo'n doos wel nodig. Omdat het waarschijnlijk een geautomatiseerd proces is, wordt de simkaart hetzelfde behandeld als een heel pakket met telefoon enz.

Een tijdje terug was er ook een actie dat je een gratis sim voor een vriend(in) aan kon vragen. Dat was weer anders geregeld, want die kreeg je wel gewoon in een envelop.

Voor KPN zal het waarschijnlijk dus goedkoper zijn om grote pakketten te versturen, hoewel ik me daarbij weinig kan voorstellen. Per brief is zo'n € 1 en een pakket € 5,50.

IB-groep is daar ook goed in, krijg ik twee enveloppen met in elke envelop 1 blaadje. Ook las ik op GoT dat mensen brieven kregen dat ze E 0,01 teveel hadden betaald.
Het was dus voor de IB-groep goedkoper om het zo te doen:s

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-11 14:25

netblade

Sunrise

Hmmz donderdag verzend bevestiging gehad, nog niks ontvangen :( ik zal alles vrijdag wel moeten halen
Kijken of dr een gratis 6230 inzit :+

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Ik had alles Maandag besteld en vrijdag kreeg ik het binnen maar wat moet je er eigenlijk meej :P . ach het is gratis :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.