Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Hi.nl] Gratis Prepaidsimkaartjes

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 823 views sinds 30-01-2008

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:13
Ruzor schreef op 12 juni 2004 @ 15:35:
[...]

Ik ben het idd eens dat mobiel bellen hier in Nederland ongelooflijk duur is, vergelijken met andere landen...geloof ook niet dat dat eenmalige bedrag zoveel hoger is dan in het buitenland :(

Net zoals dat nummerbehoud, ok ze maken wel administratiekosten, etc. maar kijk eens naar Orange, als service doen ze dat gratis _/-\o_
Mobiel bellen duur? :?

Kijk eens voor de grap naar buitenlandse mobiele aanbieders, bijvoorbeeld T-Mobile D1 in Duitsland. Mobiel bellen in Duitsland is fors duurder en een stuk onoverzichtelijk dan in NL. Bij een abonnement van 25 euro per maand bel je nog niet eens voor 15 cent per minuut! Je kunt in NL wel stellen dat marktwerking met 5 aanbieders wel heeft gewerkt.

Kom op, knieperd! Vind je 9 euro voor nummerbehoud werkelijk zo duur?

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
maar we hebben allemaal spamfilters etc. op de pc, en ondertussen geven we gewoon onze gegevens door naar bedrijven als de kpn 8)7

krijg je weer fijn last van die telefonische enquetes en weer een berg oudpapier door de brievenbus.

[ Voor 29% gewijzigd door OliverBB op 14-06-2004 09:11 ]

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11 15:59
dat heb ik snel genoeg door als er naar mohammed gevraagt wordt :D
* marteltor heet namelijk geen mohammed

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

rclahsen schreef op 14 juni 2004 @ 08:26:
[...]

Kijk eens voor de grap naar buitenlandse mobiele aanbieders, bijvoorbeeld T-Mobile D1 in Duitsland. Mobiel bellen in Duitsland is fors duurder en een stuk onoverzichtelijk dan in NL. Bij een abonnement van 25 euro per maand bel je nog niet eens voor 15 cent per minuut! Je kunt in NL wel stellen dat marktwerking met 5 aanbieders wel heeft gewerkt.
We hebben het hier over prepaid bellen (en sms'en) :) Maar kijk eens naar Denemarken of in ga maar eens naar het oosten van Europa, betaal je echt stukken minder als hier. Voor een SMS b.v. 5 cent...en daar betaal je hier dan 23 cent voor :/ Of daar hebben ze acties dat als je iemand belt die ook via die provider belt dat je dan geld op je account erbij krijgt _/-\o_
Vind je echt dat die marktwerking heeft gewerkt? Wat prepaid bellen betreft zie ik echt weinig verschil. De kosten zijn ongeveer bij alle 5 hetzelfde, het enige waar verschil in zit is de service en eventueel wel of niet gratis bellen naar je voicemail.
Ik vind die 9 euro niet zo duur, maar als je ziet dat Orange het gratis voor je regelt, wat een zeer goede service is, dan denk je ook waarom Orange wel en de anderen niet. En eigenlijk hoort het ook zo, ik bedoel om via een bepaalde provider met je eigen nummer te bellen moet je betalen? Ze zouden juist service moeten leveren om jou als klant te krijgen.

offtopic:
Knieperd :?

[ Voor 19% gewijzigd door Ruzor op 14-06-2004 11:49 ]

[This is what you get when you mess with us]

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Heb trouwens net een email gekregen van KPN ter bevestiging van de bestelling en een email dat de bestelling verwerkt is:
Overzicht van de eenmalige kosten die bij u in rekening zullen worden gebracht
###### Hi PrePay SIMple pack 16k Standaard
Prijs/stuk: 13,45
Korting: 13,45
Netto: 0,00
Aantal: 1
Prijs: 0,00

Bezorgkosten: 0,00
BTW (19%): 0,00

Totaal: 0,00
_/-\o_

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:22

Gaitman

The Real One

En ik krijg net deze mail:
KPN PrePay SIMple pack 16k Standaard 13,45 1 13,45
- Bezorgkosten 0,00 1 0,00

BTW (19%) 2,56

Totaal 16,01
Dat wordt bellen :(

• rclahsen
Ruzor schreef op 14 juni 2004 @ 11:42:
[...]

We hebben het hier over prepaid bellen (en sms'en) :) Maar kijk eens naar Denemarken of in ga maar eens naar het oosten van Europa, betaal je echt stukken minder als hier. Voor een SMS b.v. 5 cent...en daar betaal je hier dan 23 cent voor :/ Of daar hebben ze acties dat als je iemand belt die ook via die provider belt dat je dan geld op je account erbij krijgt _/-\o_
Vind je echt dat die marktwerking heeft gewerkt? Wat prepaid bellen betreft zie ik echt weinig verschil. De kosten zijn ongeveer bij alle 5 hetzelfde, het enige waar verschil in zit is de service en eventueel wel of niet gratis bellen naar je voicemail.

[...]

Ik vind die 9 euro niet zo duur, maar als je ziet dat Orange het gratis voor je regelt, wat een zeer goede service is, dan denk je ook waarom Orange wel en de anderen niet. En eigenlijk hoort het ook zo, ik bedoel om via een bepaalde provider met je eigen nummer te bellen moet je betalen? Ze zouden juist service moeten leveren om jou als klant te krijgen.

offtopic:
Knieperd :?
Ik vind dat je West-Europa en Oost-Europa niet zondermeer kan vergelijken. Daar zijn de tarieven lager, maar de gemiddelde inkomens ook! In West-Europa is het prijspeil hoger, dus lijkt me eerlijker om daarmee tarieven te vergelijken. Misschien is Denemarken goedkoper, maar Duitsland staat is het enige duurste land. Als ik even Zwitserland buiten beschouwing laat (want dat land is altijd duur), is het in Belgie duurder, in het Verenigd Koninkrijk en ook in Frankrijk. In Nederland werd er geklaagd wanneer de geldigheid van BTG naar 6 maanden ging, als je bij Orange Frankrijk je BTG met 20 euro opwaardeert, is het 2 (!) maanden geldig! Daarnaast heb je dan de keuze uit een vast tarief (45 cent/minuut) en een variabel tarief (55 of 35 cent), terwijl ik NL het vaste tarief op 35 cent zit en het piektarief op 45 cent. SMS'en is bij Orange Frankrijk wel goedkoper met 10 cent per bericht, maar als in Nederland 22 cent per bericht wordt betaald, zou jij als provider minder rekenen? Het blijft toch een kwestie van winstmaximalisatie.

Prepaid bellen is duur! Klopt, maar dat betekent niet meteen dat mobiel bellen in NL duur is. Tenslotte kun je als je meerderjarig bent, ook een abonnement nemen. Dan bel je een stuk voordeliger en de provider realiseert op deze wijze ook een gegarandeerde belvolume (en omzet). En de concurrentie vindt ook niet echt plaats op de prepaidmarkt, maar op de markt van abonnementen. Logisch, want dit zijn de klanten die de aanbieders willen hebben! Je gaat niet vechten om klanten waar achteraf blijkt dat ze het toestel 1 x per jaar gebruiken om naar huis te bellen met de mededeling dat de auto pech heeft.

Als je een abonnement afsluit is nummerbehoud ook gratis. Dit ook weer, omdat aanbieders wel meer service (willen) leveren aan abonnees, dit ook weer vanwege de gegarandeerde omzet.

Oh ja, Knieperd...'t zal aan mijn opvoeding liggen ;), maar het is hetzelfde als iemand die zuinig is. Mijn excuses voor het geflame.

Ga een einde breien aan deze offtopic post :)

• Gaitman

Gaitman

The Real One

GJAman schreef op 14 juni 2004 @ 12:52:
En ik krijg net deze mail:

[...]

Dat wordt bellen :(
Ik heb zojuist gebeld en ze hebben mijn order geanuleerd met de mededeling dat ik het nog maar een keer moet proberen via de site :(

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

rclahsen schreef op 14 juni 2004 @ 12:58:
[...]
Ik vind dat je West-Europa en Oost-Europa niet zondermeer kan vergelijken. Daar zijn de tarieven lager, maar de gemiddelde inkomens ook! In West-Europa is het prijspeil hoger, dus lijkt me eerlijker om daarmee tarieven te vergelijken. Misschien is Denemarken goedkoper, maar Duitsland staat is het enige duurste land. Als ik even Zwitserland buiten beschouwing laat (want dat land is altijd duur), is het in Belgie duurder, in het Verenigd Koninkrijk en ook in Frankrijk. In Nederland werd er geklaagd wanneer de geldigheid van BTG naar 6 maanden ging, als je bij Orange Frankrijk je BTG met 20 euro opwaardeert, is het 2 (!) maanden geldig! Daarnaast heb je dan de keuze uit een vast tarief (45 cent/minuut) en een variabel tarief (55 of 35 cent), terwijl ik NL het vaste tarief op 35 cent zit en het piektarief op 45 cent. SMS'en is bij Orange Frankrijk wel goedkoper met 10 cent per bericht, maar als in Nederland 22 cent per bericht wordt betaald, zou jij als provider minder rekenen? Het blijft toch een kwestie van winstmaximalisatie.
Ik vind idd ook niet dat je zomaar Oost- en West-Europa kunt vergelijken, maar ik wilde alleen maar aangeven dat het goedkoper kan. De kosten voor de provider wegen niet op tegen de winst die ze er hierop maken. Ik wil niet weten hoeveel winst ze op een sms'je maken hier. Ik snap de providers zelf natuurlijk wel, die willen zoveel mogelijk winst maken en iedereen betaald toch wel. Dus het is idd winstmaximalisatie en ik hoop dus eigenlijk dat er een provider opstaat die lage prijzen gaat hanteren (als het mogelijk is) en als flinke concurrent gaat werken en zo de marktprijzen naar beneden brengt.
Daarom vind ik het bellen hier duur omdat de prijzen systematisch hoog worden gehouden. Het kan stukken goedkoper.
Prepaid bellen is duur! Klopt, maar dat betekent niet meteen dat mobiel bellen in NL duur is. Tenslotte kun je als je meerderjarig bent, ook een abonnement nemen. Dan bel je een stuk voordeliger en de provider realiseert op deze wijze ook een gegarandeerde belvolume (en omzet). En de concurrentie vindt ook niet echt plaats op de prepaidmarkt, maar op de markt van abonnementen. Logisch, want dit zijn de klanten die de aanbieders willen hebben! Je gaat niet vechten om klanten waar achteraf blijkt dat ze het toestel 1 x per jaar gebruiken om naar huis te bellen met de mededeling dat de auto pech heeft.
True true, ik had het alleen over prepaid bellen. Ik heb zelf geen ervaring met abbonementen en de prijzen daarvan, dus daar kan ik niet over oordelen.
Als je een abonnement afsluit is nummerbehoud ook gratis. Dit ook weer, omdat aanbieders wel meer service (willen) leveren aan abonnees, dit ook weer vanwege de gegarandeerde omzet.
Maar als je bij Orange ook voor prepaid gratis je nummer over kan laten zetten waarom dan niet bij anderen?! Helaas was het bereik met Orange bij mij niet goed, anders was ik zeker bij Orange gebleven. Daar kunnen ze dus ook klanten mee winnen en daar kunnen ze ook winst meemaken. Dan heb je ook een bepaalde omzet en verspreid je een goede naam wat ook weer leid tot klanten die een abbonement willen. Ik vind dus zeker dat er op de prepaid markt veel meer concurrentie mag zijn, dit is zeker geen kleine markt.
Oh ja, Knieperd...'t zal aan mijn opvoeding liggen ;), maar het is hetzelfde als iemand die zuinig is. Mijn excuses voor het geflame.
Apologies accepted :)
Ga een einde breien aan deze offtopic post :)
Hmmm...idd wel een beetje offtopic hier. :P

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:29

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Heb een paar dagen geleden ook een sim kaartje besteld. Puur om m'n oude telefoon te repareren. SIM kaart houder is kapot en hier waag ik m'n huidige SIM niet aan. :P

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Zijn er nog meer mensen die een e-mail hebben gehad waar gewoon keihard in staat dat het totaal € 16,01 kost? Zie vorige posts van mijn.

Verwijderd

Ter attentie van: Dhr. RJ van der Sar

Kort vóór de verzending van de apparatuur, ontvangt u van ons een bericht via e-mail. In dat bericht vindt u ook een overzicht van de aansluitgegevens van uw nieuwe aansluiting(en) en/of contractwijziging(en).

Art.nr. Omschrijving Prijs/stuk Korting Netto Aantal Prijs
782071 Hi PrePay SIMple pack 16k Standaard 13,45 13,45 0,00 1 0,00
- Bezorgkosten 0,00 0,00 0,00 1 0,00

BTW (19%) 0,00

Totaal 0,00

mijn pakketje is onderweg :)

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 14:10:
Ter attentie van: Dhr. RJ van der Sar

[b]Kort vóór de verzending van de apparatuur, ontvangt u van ons een bericht[b] via e-mail. In dat bericht vindt u ook een overzicht van de aansluitgegevens van uw nieuwe aansluiting(en) en/of contractwijziging(en).

BTW (19%) 0,00

Totaal 0,00

mijn pakketje is onderweg :)
Niet toch :?

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:43
rclahsen schreef op 14 juni 2004 @ 08:26:
[...]

in Frankrijk sms je al vanaf 9 cent ..

• hemiparo
  • Niet online
Lijkt me ook niet: 'Kort vóór de verzending van de apparatuur, ontvangt u van ons een bericht'. Maar goed... ook ik heb een bevestiging ontvangen!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op 13 juni 2004 @ 23:52:
[...]
... ze draaien nog steeds geen winst geloof ik.
winst maken? Je kunt veel beter uitkeren aan je topmanagers !

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

hmm, kreeg zojuist het mailtje dat ze het verstuurd hebben, maar nu staat er:
ArtikelnummerOmschrijvingAantal
782071Hi PrePay SIMple pack 16k1
Betaalwijze goederen: Rembours
hoe kan je iets wat gratis is onder rembours betalen? zijn er dan toch kosten aan verbonden?

[edit]
post je dit net hier, krijg je nog een mail 8)7
Art.nr. Omschrijving Prijs/stuk Korting NettoAantal Prijs
782071Hi PrePay SIMple pack 16k Standaard13,4513,450,0010,00
-Bezorgkosten 0,000,000,0010,00
BTW (19%)0,00
Totaal0,00

[ Voor 39% gewijzigd door Erkens op 14-06-2004 15:10 ]

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:30

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

heb er ook net een besteld :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• rclahsen
Ruzor schreef op 14 juni 2004 @ 13:57:
[...]

True true, ik had het alleen over prepaid bellen. Ik heb zelf geen ervaring met abbonementen en de prijzen daarvan, dus daar kan ik niet over oordelen.

[...]

Maar als je bij Orange ook voor prepaid gratis je nummer over kan laten zetten waarom dan niet bij anderen?! Helaas was het bereik met Orange bij mij niet goed, anders was ik zeker bij Orange gebleven. Daar kunnen ze dus ook klanten mee winnen en daar kunnen ze ook winst meemaken. Dan heb je ook een bepaalde omzet en verspreid je een goede naam wat ook weer leid tot klanten die een abbonement willen. Ik vind dus zeker dat er op de prepaid markt veel meer concurrentie mag zijn, dit is zeker geen kleine markt.

[...]
We komen dichter bij elkaar en we zijn het grotendeels met elkaar eens :). Ik ben ook van mening dat sms'en in NL goedkoper kán, maar dat wil voor de consument niet zeggen dat dit ook gebeurt. Bij een provider is het gewoon een kwestie van afwegen en als een provider gewoon meer omzet uit sms haalt bij een prijs van 5 cent, zal een provider dit ook gewoon doen! Het punt is dat alle providers in NL denken dat de maximale omzet bij 22 cent per bericht ligt. Dan is het gewoon een kwestie van kunnen, maar niet willen. Verder is prepaid bellen duur als je veel belt, maar voor veel bellen is het product prepaid niet voor bedoeld. Voor mensen die veel bellen is namelijk een abonnement met belminuten bedacht. Qua abonnementen zijn de Nederlandse providers niet duur in vergelijking met het nabije buitenland. Een systeem als 200 belminuten, ongeacht de binnenlandse bestemming, wordt door T-Mobile bij onze oosterburen sinds een paar maanden aangeprezen. In Nederland bestaat dit systeem al sinds 1998 (Telfort was de eerste, geloof ik).

En wat betreft nummerbehoud: destijds was het de OPTA erom te doen dat mensen wel kunnen overstappen, zonder dat ze hun mobiele nummer kwijtraken. Sommige nummers hebben namelijk een waarde. Als je een loodgietersbedrijfje hebt en je wil van provider wisselen, maar je hebt op al je visitekaartjes je mobiele nummer voor spoedopdrachten laten drukken, kun je al je visitekaartjes weggooien als je een verplicht nieuw mobiel nummer krijgt. Aangezien er wel kosten aan deze procedure zijn verbonden, heeft de OPTA bepaalt dat de nieuwe aanbieder daarvoor maximaal fl. 20 in rekening mag brengen, nu omgerekend 9,07 euro. De 'oude' provider mag voor nummerbehoud geen kosten in rekening brengen. Het staat de nieuwe provider dus vrij om die 20 piek al dan niet in rekening te brengen. Dat Orange dat niet goed, pleit voor ze. Telfort doet het ook niet en T-Mobile naar mijn weten ook niet. Dat KPN en Vodafone wel kosten in rekening brengen, tja: als jij dat onredelijk vindt t.o.v. Orange...be my guest, maar ik vind het nog steeds geen hoog bedrag. Gezien het feit dat het porteren van een nummer coördinatie vergt tussen de oude en nieuwe provider en ik denk dat het een aanbieder meer kost dan 9,07.

Tot slot, jij had het wellicht over prepaid bellen, maar de persoon die jij citeerde, had het over mobiel bellen in het algemeen. Maar goed, einde discussie? :)

Laten we het weer over gratis simkaarten van Hi hebben. Ik ben benieuwd of er een mooi nummer aan gekoppeld is :)

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik wist nog dat me moeder een kaartje bij kpn(mobile) had, maar ze belt er niet meer mee en er stond nog wel geld op dacht ik. Net even gekeken en 12 hele euries, die ik kan gaan opbellen :9 maar dat beltegoed loopt af over 2 weken. Ik denk oeps...maar ff op kpn gekeken, en wat blijkt gelukig: Vanaf Morgen hoef je niet meer om de 6 (later 12) maanden op te waarderen...

Me Happy :P
(raar eigenlijk dat Vodafone nu eigenlijk de enige provider is die nog wel een ''houdbaarheidssdatum '' op zijn btg doet.)

hier ff de quote van kpn.com , voor de duidelijkheid:
Geldigheid KPN PrePay-tegoed

Vanaf 15 juni 2004 is uw PrePay-tegoed bij KPN PrePay onbeperkt geldig, tenzij u langer dan een periode van zes aaneengesloten maanden helemaal geen gebruik maakt van uw mobiele aansluiting.
Let op: Tot 15 juni 2004 is uw PrePay-tegoed Bij KPN PrePay geldig tot 12 maanden ná opwaarderen, tenzij u langer dan een periode van zes aaneengesloten maanden helemaal geen gebruik maakt van uw mobiele aansluiting. Eén keer per halfjaar bellen, gebeld worden, SMS'en, data versturen of ontvangen is dus al voldoende. Gesprekken naar 0800-nummers, 321 of 444 tellen echter niet mee.
Nu wachten op de Hi kaartjes.. ik heb ze vrijdag of zaterdag besteld maar nog geen enkele mail gehad :'(

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-11 16:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Krijg ik nu een mailtje die ik moet bevestigen of niet !!

Zo niet schep ik iemand met een hotmail adres wel op met wat spam })
1 meer of minder maakt toch niet uit :Y)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• dawuss
  • Laatst online: 29-10 10:13

dawuss

gadgeteer

Ook weer fijn dat die site niet onder Mozilla werkt ;)
Heeft iemand al spam ontvangen door deze actie?

[ Voor 32% gewijzigd door dawuss op 14-06-2004 15:53 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 19:45

d-motion

zow... en dan nu...

Geachte heer <Prang>

Wij hebben uw opdracht verwerkt.

De door u bestelde mobiele apparatuur wordt, mits op voorraad, op de overeengekomen datum bezorgd op het volgende adres:

Straat + Nummer etc
Ter attentie van: Dhr. <Prang>

Kort vóór de verzending van de apparatuur, ontvangt u van ons een bericht via e-mail. In dat bericht vindt u ook een overzicht van de aansluitgegevens van uw nieuwe aansluiting(en) en/of contractwijziging(en).

BTW (19%) 0,00

Totaal 0,00

Heeft u vragen, dan kunt u contact opnemen met de Klantenservice. Bent u in het bezit van een abonnement, dan is het telefoonnummer van uw Klantenservice 0800-0507. Heeft u een PrePay pakket, dan belt u naar het nummer 0900-2005200. De Klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur. Om u goed van dienst te kunnen zijn vragen wij u uw ordernummer bij de hand te houden.
Dit is een automatisch verzonden bericht. U kunt hier niet via e-mail op antwoorden.

Met vriendelijke groet,

Marco Visser
Chief Commercial Officer
KPN Mobiel

whoppa... Laat maar komen....

WWW.RC5.NL

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
My 2 cents voor de "mobiel bellen duur"-discussie:
Het is zo duur als je zelf wilt! Als je het goed aanpakt, bel je vrijwel gratis, of betaal je een zeer laag abonnementstarief, of krijg je een enorme cashback. Kijk je los daarvan alleen naar de prijs-per-minuut, dan is het uiteraard schunnig duur. Maar dat komt volgens mij voornamelijk omdat de mobiele-telecom-branche nog in de kinderschoenen staat (en ook zeer kinderachtig met prijzen omgaat); zo vind ik het ronduit belachelijk dat ze in sommige gevallen ruim 400 euro betalen aan een tussenpersoon, voor het *automatisch* verkopen van een abonnementje, waarna de tussenpersoon *wel* de concurrentie met "andere tussenpersonen" aangaat, en bijna 100 % van die 400 euro weer teruggeeft aan de klant! Zinloze actie, maar blijkbaar is dit de enige manier waarop ze het voor elkaar krijgen dat er ook mensen zijn die *wel* de volle mep betalen voor hun abonnement!
Ik zit dan ook te wachten op de dag dat die ongein afgelopen is, dat tussenpersonen niet meer met honderden euro's kunnen strooien, en de telecombedrijven gewoon direct onderling gaan concurreren met tarieven. Maar dat zal nog wel jaren op zich laten wachten, en tot die tijd heb je de keus:
-of duur bellen
-of iets meer moeite doen en vrijwel gratis bellen
* RemcoDelft vindt het dus wel best :)

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 14:50
marteltor schreef op 14 juni 2004 @ 09:20:
dat heb ik snel genoeg door als er naar mohammed gevraagt wordt :D
* marteltor heet namelijk geen mohammed
_/-\o_ meesterlijk!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Prang schreef op 14 juni 2004 @ 15:54:
Heeft u vragen, dan kunt u contact opnemen met de Klantenservice. Bent u in het bezit van een abonnement, dan is het telefoonnummer van uw Klantenservice 0800-0507. Heeft u een PrePay pakket, dan belt u naar het nummer 0900-2005200. De Klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur. Om u goed van dienst te kunnen zijn vragen wij u uw ordernummer bij de hand te houden.
Dit is een automatisch verzonden bericht. U kunt hier niet via e-mail op antwoorden.
Als je vragen over de bestelling hebt dan kun je beter bellen naar
Afbeeldingslocatie: http://www.hi.nl/images/shop_vragen.gif

Want voor 0800-0507 en 0900-2005200 heb je een mobiel nummer nodig van KPN of Hi en aangezien ik die niet had :) Wat wel dom is eigenlijk wat diegene die geen KPN of Hi nummer hebben die kunnen de klantenservice via 0800-0507 en 0900-2005200 helemaal niet aan de lijn krijgen, en je plaatst juist een bestelling voor een Hi nummer 8)7

• robert-630
  • Niet online
GJAman schreef op 14 juni 2004 @ 16:10:
[...]

Wat wel dom is eigenlijk wat diegene die geen KPN of Hi nummer hebben die kunnen de klantenservice via 0800-0507 en 0900-2005200 helemaal niet aan de lijn krijgen, en je plaatst juist een bestelling voor een Hi nummer 8)7
Zeker stom van ze....

Ik heb net ook 2 maal 2-emails gekregen, ze zijn onderweg zonder kosten....

• Gaitman

Gaitman

The Real One

robert-630 schreef op 14 juni 2004 @ 16:13:
[...]

Zeker stom van ze....

Ik heb net ook 2 maal 2-emails gekregen, ze zijn onderweg zonder kosten....
Ik heb zojuist een e-mailtje gekregen met de annulering :P heb intussen alweer een bestelling geplaatst. Hopen dat het nu goed gaat |:(

Verwijderd

jawel, ik heb ook het bericht ontvangen dat het verstuurd is. Totaal al 3 mailtjes gehad van ze :)

Verwijderd

MMzz.. ben beniewd... 1 kaartje om goed mee te kloten via kaartlezer, en de andere voor mn 5510..... Wake On Mobile :D :D..... hopen dat ze het snel versturen

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:36
Ik heb eergister aan gevraagt en nog niks ontvangen (van e-mail)

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Verwijderd

Cyrus The Virus schreef op 14 juni 2004 @ 17:16:
Ik heb eergister aan gevraagt en nog niks ontvangen (van e-mail)
Bij mij t zelfde verhaal, maybe zijn ze op :P

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 23:29:
[...]

Bij mij t zelfde verhaal, maybe zijn ze op :P
ik had zaterdag aangevraagd, vanmiddag pas de mails gehad, dus ik gok dat ze er of lang over doen, of er veel aanvragen zijn :P

Verwijderd

morgen krijgen we ze :) _/-\o_

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 16:58
Jepz,

ik ook maar eentje besteld.... je bent nederlander of niet :P

Alles wat gratis is ;)

Verwijderd

gister aangevraagd
vandaag bevestiging
morge binnen ??

laten we het hopen

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-11 14:25

netblade

Sunrise

NL_NaToR schreef op 15 juni 2004 @ 13:17:
Jepz,

ik ook maar eentje besteld.... je bent nederlander of niet :P

Alles wat gratis is ;)
hmmz is telfort niks voor jou >:)

btw sms tarief is lager geworden (waarschijnlijk al gemeld maargoed)
morgen krijg ik ze ook >:)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 17:48
Ik heb Zondag Avond al zo'n ding besteld (1'tje). Alleen nu lees ik dat iedereen bevestings mails krijgt, ik heb nog niks ontvongen terwijl ik toch wel degelijk een werkend e-mail adres heb ingevuld (geen hotmail). Nu is mijn vraag na hoeveel tijd, nadat jullie de sim hebben besteld op de website kregen jullie een mailtje?

Verwijderd

misschien blijf ik dan bij hi, want ik vind vodafone erg duur :/

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 16:58
netblade schreef op 15 juni 2004 @ 13:20:
[...]

hmmz is telfort niks voor jou >:)

btw sms tarief is lager geworden (waarschijnlijk al gemeld maargoed)
morgen krijg ik ze ook >:)
Telfort heeft leuke acties over het algemeen, maar laat ze maar eens zo'n actie doen :P.

Ik zie dit gewoon als een soort tussenoplossing. voor overgang naar een abbonoment van KPN.

Verwijderd

Westereen schreef op 15 juni 2004 @ 13:34:
Ik heb Zondag Avond al zo'n ding besteld (1'tje). Alleen nu lees ik dat iedereen bevestings mails krijgt, ik heb nog niks ontvongen terwijl ik toch wel degelijk een werkend e-mail adres heb ingevuld (geen hotmail). Nu is mijn vraag na hoeveel tijd, nadat jullie de sim hebben besteld op de website kregen jullie een mailtje?
Zaterdag of vrijdag nacht besteld en maandag mailtjes gehad.
Ik heb voor 4 personen in dit huis besteld op 4 werkende emails (ook hotmail).
Ik heb pas op 2 bericht gekregen.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:09

Hu9o

Schokkend

ik heb ook besteld, met ene hotmail adres. mag dat niet ofzo?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Hu9o schreef op 15 juni 2004 @ 13:44:
ik heb ook besteld, met ene hotmail adres. mag dat niet ofzo?
wel, had ik ook gedaan, ik kreeg gewoon een bevestiging.. :)

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 17:48
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 13:38:
[...]

Hmmz, als ik morgen geen mail heb bestel ik nog wel een keer

• vyruz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-07-2018

vyruz

ik heb geen ondertitel :P

kheb ook ff besteld.... nu nog maar afwachten of het wat word..... :)

Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum

Verwijderd

Besteld.... bedankt.

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 13:38:
[...]

ik ook en ik heb ook pas 2 bevestigingen. Van 2 emailadressen is de INbox op mijn pc (daarop ze beide ontvangen) & van 2 andere emailadressen is de INbox op mijn vaders pc, maar daar is nog geen bevestiging opgekomen. Misschien is het toch 2 per adres ofzo, want voor de eerste 2 bestellingen heb ik alleen een bevestiging. Of er is iets mis met de outlook van me vader...

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zaterdag middag besteld nog niks gehoord/ontvangen

• nimm2
  • Laatst online: 22:17

nimm2

.

wat een ophef over een paar euro beltegoed extra zeg

Verwijderd

nimm2 schreef op 15 juni 2004 @ 14:13:
wat een ophef over een paar euro beltegoed extra zeg
hoezo, weet je hoe duur 1 simkaart kost normaal in de winkel...

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 14:23:

zo duur kost een prepay startpakket niet meer hoor! :X

• Cyrus The Virus
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 14:23:
[...]

Laast een actie bij kijkshop ,orange 15 euro beltegoed voor 15 euro en T-Mobile 10 euro beltegoed voor 10 euro

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Verwijderd

koen schreef op 15 juni 2004 @ 14:27:
[...]

zo duur kost een prepay startpakket niet meer hoor! :X
ja maar als je net als mij 5 besteld O-)

• netblade
  • Laatst online: 17-11 14:25

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 14:29:
[...]

ja maar als je net als mij 5 besteld O-)
heb nooit een bevestiging gehad :(
volgens mij sturen zedie zooi niet op :(

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Cyrus The Virus
heb net 2 mailtjes binnen gekregen van de eerste 4

• Trank00l
  • Niet online
Wanneer heb je ze besteld dan ? en allemaal verschillende adressen? mail/woonadres :?

• Cyrus The Virus
ik heb ze zondag of zaterdag besteld weet ik niet meer, 2 verschillende woon adressen 2sims per huis. Wel allemaal op het zelfde mail hoop dat dat niks uit maakt

EDIT:

Net nog 2 mailtjes binnen van 2e sim op zelfde mail

EDIT 2:

Geachte heer Klaasen,

Hartelijk dank voor uw bestelling van de SimPack.

Wij hebben gezien dat u meerdere SimPack's heeft besteld. Bij deze actie is het
niet geoorloofd meerdere SimPack's te bestellen.

Wij zullen 1 SimPack gaan uitleveren.

Voor meer informatie zie de site www.hi.nl

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Janneke Leenders
KPN

[ Voor 66% gewijzigd door Cyrus The Virus op 15-06-2004 16:20 ]

• BellySM
  • Laatst online: 17-11 08:45
Moet je op het opgegeven email-adres nog een bevestiging geven? Heb namelijk een paar familieleden opgegeven die momenteel op vakantie zijn ;-)

• Stephane
  • Laatst online: 18-10 08:44

Stephane

Behhhhh

Lijkt met niet de bedoeling van Tweakers om manieren uit te wisselen om misbruik te maken van een mooie actie van KPN. hebbe hebbe hebbe, jammer dat er zo veel mensen zonder geweten zijn.

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:18

RammY

Dát!

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 13:22:
ik heb geen bevestiging gekregen, of krijg je dat niet direct?
Bedankt voor je bestelling
De order is verstuurd. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de order in behandeling is genomen.
jah dus :)

Deze advertentieplaats is te huur!

Verwijderd

uuuhh...., je quote wel iets van 3 dagen geleden, + ik heb die email(s) al gekregen :)

• scorpie
  • Laatst online: 17-11 16:45

scorpie

Supra Addict

Ik weet niet of het jullie is opgevallen, maar je huidige beltegoed is 15 jaar geldig nu met KPN, dus je hoeft niet elke 6 maanden voor deze sim je beltegoed op te waarderen :)

Dus gewoon een nieuw nummer voor mij :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

moet ik toch eens gaan klagen bij kpn als ze jou wel 15 jaar geven :/

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Hu9o schreef op 15 juni 2004 @ 18:53:
moet ik toch eens gaan klagen bij kpn als ze jou wel 15 jaar geven :/
tik eens in dan:

*106#, zul je het zien, jij hebt het ook (denk ik dan) (of je hebt het net al geprobeerd natuurlijk :))

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
danke! Heb ook een abbo lopen bij Hi maar dat staat op naam van me ouders en blablabla...ik mag er niet overheen gaan...dan komt zo'n prepaid kaartje goed van pas voor in de vakantie!! :D

Verwijderd

olotw: hi prepay is nu maar 9 cent p/sms :D

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 14:39
Scorperito schreef op 15 juni 2004 @ 19:03:
[...]

tik eens in dan:

*106#, zul je het zien, jij hebt het ook (denk ik dan) (of je hebt het net al geprobeerd natuurlijk :))
weet iemand die hele lijst met #xx* nummers, ik heb zojuist iets van doorschakelen in het buitenland ingesteld, en zou t toch liever weer deactiveren :)

• scorpie

scorpie

Supra Addict

6killer schreef op 15 juni 2004 @ 19:53:
[...]

weet iemand die hele lijst met #xx* nummers, ik heb zojuist iets van doorschakelen in het buitenland ingesteld, en zou t toch liever weer deactiveren :)
u vraagt, wij draaien:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
#3370#  Deactivate Enhanced Full Rate Codec (EFR)
#4720#  Disable Half Rate Codec (correct code)
#pw+1234567890+1#   Provider Lock Status. (use the "*" button to obtain the "p,w" and "+" symbols)
#pw+1234567890+2#   Network Lock Status. (use the "*" button to obtain the "p,w" and "+" symbols)
#pw+1234567890+3#   Country Lock Status. (use the "*" button to obtain the "p,w" and "+" symbols)
#pw+1234567890+4#   Sim Card Lock Status. (use the "*" button to obtain the "p,w" and "+" symbols)
*#0000# Displays your phones software version, 1st Line : Software Version, 2nd Line : Software Release Date, 3rd Line : Compression Type
*#06#   For checking the International Mobile Equipment Identity (IMEI Number)
*#100#  Shows the phones number
*#101#  Network_Charging time (PT VODAFONE)
*#1345# Shows credit value
*#147# (vodafone)   This lets you know who called you last
*#1471# Last call (Only vodofone)
*#21#   Allows you to check the number that "All Calls" are diverted to.
*#2640# Displays security code in use
*#30#   Lets you see the private number
*#43#   Allows you to check the "Call Waiting" status of your phone.
*#4720# Deactivate Half Rate Codec
*#4720# Activate Half Rate Codec - Your phone uses a lower quality sound but you should gain approx 30% more Talk Time 
*#61#   Allows you to check the number that "On No Reply" calls are diverted to.
*#62#   Allows you to check the number that "Divert If Unreachable (no service)" calls are diverted to.
*#639#  Programming - min/sid (submitted by joel2600)
*#67#   Allows you to check the number that "On Busy Calls" are diverted to.
*#67705646# Removes operator logo on 3310 & 3330
*#73#   Reset phone timers and game scores
*#746025625#    Displays the Sim Clock status, if your phone supports this power saving feature "SIM Clock Stop Allowed", it means you will get the best standby time possible.
*#7760# Manufactures code.
*#7780# Restore factory settings
*#8110# Software version for the nokia 8110
*#92702689# Displays - 1.Serial Number, 2.Date Made, 3.Purchase Date, 4.Date of last repair (0000 for no repairs), 5.Transfer User Data. To exit this mode you need to switch your phone off then on again. 
*#94870345123456789#    Deactivate the PWM-Mem (not recommend)
*#9999# Phones software version if *#0000# does not work
*#debit#    Tracphones - not sure of use (submitted by joel2600)
**21*number#    Turn on "All Calls" diverting to the phone number entered
**61*number#    Turn on "No Reply" diverting to the phone number entered
**67*number#    Turn on "On Busy" diverting to the phone number entered
*3001#12345#    Programming / Field Test - (submitted by joel2600)
*3370#  Activate Enhanced Full Rate Codec (EFR) - Your phone uses the best sound quality but talktime is reduced my approx. 5%
*4720#  Enable Half Rate Codec (correct code)
12345   This is the default security code.
press and hold #    Lets you switch between lines

NB. sommige codes werken alleen bij buitenlandse providers / werken niet op alle typen Nokia toestellen!!!!!

PS. gebruiken op eigen risico

edit: sorry voor de layout verkloting, zal even kijken of ik daar nog iets aan kan doen ;p

[ Voor 6% gewijzigd door scorpie op 15-06-2004 20:08 ]

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Scorperito schreef op 15 juni 2004 @ 19:03:
[...]

tik eens in dan:

k dacht dat je een slechte grap maakte... Maar t is nog waar ook :X

Sinds wanneer is dit eigelijk?

• eric1988
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-11 09:26
heb m inmiddels ook binnen

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Hu9o schreef op 15 juni 2004 @ 20:34:
[...]

k dacht dat je een slechte grap maakte... Maar t is nog waar ook :X

Sinds wanneer is dit eigelijk?
ik heb no idea, maar m'n moeder (met een swing 100 die net beltegoed had opgewaardeerd) kreeg zo'n sms'je en wist em gewoon nog te lezen ook!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 14:39
Scorperito schreef op 15 juni 2004 @ 20:06:
[...]

u vraagt, wij draaien:

code:
1
codes

NB. sommige codes werken alleen bij buitenlandse providers / werken niet op alle typen Nokia toestellen!!!!!

PS. gebruiken op eigen risico

edit: sorry voor de layout verkloting, zal even kijken of ik daar nog iets aan kan doen ;p
dank je, code staat er helaas niet bij (#120*) en tis een ericsson dus ik ga maar geen codes proberen, strax zijn de codes verschillend en heb ik even mn telefoon op fabrieksinstelling gezet en mn lijst gedelete :)

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

ik kreeg Dinsdag ook een bevestiging, dus hoop ze vandaag of morgen binnen te krijgen
nou alleen mn 6210 nog :/

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11 14:21

Wallie

Herr

Gister binnengekomen, in een megadoos :D

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Karina5000
  • Laatst online: 20-04 13:15
@flipjevandejam
Bedankt voor de tip, meteen maar eentje besteld (schakel gewoon mijn huidige nummer tijdelijk door, kan ik toch even gratis bellen).

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Bleh!

:)

Hmm ik heb zaterdag besteld (1-tje). Nog geen mail gehad, en ook geen pakketje :? ?

Edit:
wegens groot succes kan de levertijd oplopen tot vijf werkdagen

[ Voor 35% gewijzigd door Bleh! op 16-06-2004 14:31 ]

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

• Maite
  • Laatst online: 22:56
heb de mijne vrijdag besteld en vandaag kwam een reuze pakket binnen :9
Gisteren mijn 2e besteld en vandaag bevestingsmail gekregen. :D

• Trank00l
  • Niet online
Hartelijk dank voor uw bestelling. Wij hebben uw opdracht als volgt geregistreerd:

Ordernummer 717089

Order 717089-1 (16-06-2004)
Artikelnummer Omschrijving Aantal
782071 Hi PrePay SIMple pack 16k 1

Hoort dit zo of :?

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:32
Jup, same here :)

• Trank00l
  • Niet online
niet dak ineens rembours betaal :p

• Symsonic
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Zaterdag besteld, en vandaag niet gekregen :( . Dus de leverings voorwaarde etc op hun site halen ze niet, teveel tweakers wat besteld :P?

• Boertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:20
LOL ja dat denk ik wel 8)
ook zaterdag besteld maar ook nog niks binnen :X

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Thunder00x schreef op 16 juni 2004 @ 14:51:
Hartelijk dank voor uw bestelling. Wij hebben uw opdracht als volgt geregistreerd:

Ordernummer 717089

Order 717089-1 (16-06-2004)
Artikelnummer Omschrijving Aantal
782071 Hi PrePay SIMple pack 16k 1

Hoort dit zo of :?
[rml]Erkens in "[ Hi.nl] Gratis Prepaidsimkaartjes"[/rml]
;)
Symsonic schreef op 16 juni 2004 @ 15:16:
Zaterdag besteld, en vandaag niet gekregen :( . Dus de leverings voorwaarde etc op hun site halen ze niet, teveel tweakers wat besteld :P?
ik ook niet, maar wellicht wel dat er een te grote hoeveelheid bestellingen is.

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:46
Kheb er ook 1 besteld.
Thnx voor de tip :) :Y)

Verwijderd

Je kunt in principe wel 10 kaartjes bestellen, zolang je maar met andere e-mailadressen besteld.
Afleveradressen e.d. wordt niet naar gekeken, heb namelijk net 4 kaartjes binnen.
Enige waar ze op letten in e-mailadres van de afzender.

• Symsonic
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Trouwens wat moet je met zoveel nr's eigenlijk, elke x nieuwe sim erin :S ik gebruik hem alleen voor me oude telefoon, verder heb ik toch een abbo op me nieuwe.

• robert-630
  • Niet online
ik heb ook zaterdag besteld ook nog niks binnen (in eerste instantie in het weekend 4 kaartjes besteld)

..later nog een.
misschien dat ik er nog 2 bestel,dan ben ik door mijn mailadressen heen en moet ik nieuwe gaan aanmaken, dat vind ik te lastig/omslachtig voor n paar eurie.

handig als die sets, omdat ze in principe na 12 maanden verlopen....en dan pak je een nieuwe.... ja of je moet het omzetten na kpn (misschien doe ik dat met 2/3 sets)

[ Voor 63% gewijzigd door robert-630 op 16-06-2004 16:25 ]

• 6230lover
  • Laatst online: 15-04-2023
Heb er ook maar 2 besteld :)
we zullen zien

• Symsonic
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

robert-630 schreef op 16 juni 2004 @ 16:23:
ik heb ook zaterdag besteld ook nog niks binnen (in eerste instantie in het weekend 4 kaartjes besteld)

..later nog een.
misschien dat ik er nog 2 bestel,dan ben ik door mijn mailadressen heen en moet ik nieuwe gaan aanmaken, dat vind ik te lastig/omslachtig voor n paar eurie.

handig als die sets, omdat ze in principe na 12 maanden verlopen....en dan pak je een nieuwe.... ja of je moet het omzetten na kpn (misschien doe ik dat met 2/3 sets)
Naar mijn idee hoef je niet te bevestigen hoor, dus appie@hotmail.com ;) zal oowk werken...

Reactie op hieronder:
Dat stond er zaterdag nog niet op :( :9

[ Voor 6% gewijzigd door Symsonic op 16-06-2004 16:31 ]

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-11 14:37
Symsonic schreef op 16 juni 2004 @ 15:16:
*kuch
- wegens groot succes kan de levertijd oplopen tot vijf werkdagen, staat op begin bestel pagina van HI

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Magicw00b
  • Laatst online: 17-11 12:18
Hmzzzzzz volgens mij is hier iets mis gegaan:

782071 Hi PrePay SIMple pack 16k Standaard 13,45

796214 SIM-kaart 32 kB Hi Standaard 0,00

Totaal 0,00

Verwijderd

Wat dan je hoe niets te betalen

Verwijderd

Ik heb er ook een besteld, en zag net dat ik een bevestiging binnen heb van KPN!
Bedankt voor de tip.

Verwijderd

waar maak je je druk om, nou en dan krijg je een acceptgiro erbij ofzo, je schrijft er retour op want jij weet van nix vast een vriend die een domme grap heeft uitgehaald

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Geachte heer .....,

Wij hebben uw bestelling verzonden. De door u bestelde artikelen ontvangt u één dezer dagen via de post.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,
Ik heb er gewoon maar 1 besteld. Ga er toch niet meer gebruiken.

p.s. ik had m 6 dagen geleden besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door Judaz op 17-06-2004 09:48 ]

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:44
Het duurt bij mij ook lekker lang, ook 6 dagen :Z en nog geen bevestiging gehad :'(

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 10:03

aKra

Intentionally left blank.

In een enorme doos kwam hij aan (leek wel een aardappeldoos man), nog niet getest geen tijd voor :X

Intentionally left blank.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

aKra schreef op 17 juni 2004 @ 10:15:
In een enorme doos kwam hij aan (leek wel een aardappeldoos man), nog niet getest geen tijd voor :X
zojuist ook gehad, damn wat een verspilling zo'n doos :X
doe je hem open ligt er 1 a4-tje in en een klein zakje met daarin een "manual" en de sim kaart 8)7
had makkelijk in een normale envelope gepast :o

Verwijderd

haha inderdaad, postbode stond net voor de deur met een schoenendoos :P

Maar hij doet het :D nu een 2e mobiel in werking :)

Verwijderd

tattooman kwam mij ook 2 dozen afleveren 8)7

Ik heb weleens eerder van kpn een prepaid pakketje toegestuurd gekregen maar dat ging gewoon in een envelop, wel wat leuker voor het milieu :(
Flikt Orange ook, enorme plastic rotzooi, cd's en bloemen die iedereen zo de vuilnisbak in kiepert :(

Is dit een altijd geldig pakket of moet je hem voor een bepaalde datum aanmelden en de briefkaart opsturen?
Bij die andere moest dat dus voor het nieuwjaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 14:30 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.