Je kan dus gratis prepaidsimkaartjes bestellen bij Hi.nl, het is wel op = op. Altijd handig om je nummer (tijdelijk) naar te laten porteren als je van een abonnement komt oidDe hele zomer goedkoop bellen in het buitenland? Doe jezelf een 100% gratis Hi SIMple-pack cadeau!
Bestel gratis
Of gewoon een heleboel laten bestellen voor jou (door familie, vrienden, etc.) en kijken hoe lang je gratis kan bellen (zit nl. 7 euro beltegoed bijflipjevandejam schreef op 12 juni 2004 @ 12:13:
[...]
Je kan dus gratis prepaidsimkaartjes bestellen bij Hi.nl, het is wel op = op. Altijd handig om je nummer (tijdelijk) naar te laten porteren als je van een abonnement komt oid.
Actie trouwens t/m 30 Juni.
[ Voor 3% gewijzigd door Ruzor op 12-06-2004 12:26 ]
Heb er net ff eentje besteld...ff afwachten dus...
Is toch wel weer € 3 + € 4 (als je kaart opstuurt) aan gratis beltegoed!
En ook nog eens goede dekking met KPN, handig als telefoontje om op gebeld te worden dus
(Je krijgt er geen telefoon bij maar je stopt hem wel in je telefoon, of in je auto
)
En ook nog eens goede dekking met KPN, handig als telefoontje om op gebeld te worden dus
(Je krijgt er geen telefoon bij maar je stopt hem wel in je telefoon, of in je auto
Intentionally left blank.
Anoniem: 80648
is dit echt 100% gratis, of moet ik voor verzend kosten enz ook betalen
EDIT: heb er 1 besteld
EDIT: heb er 1 besteld
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 12-06-2004 12:50 ]
Hmm, dat heb ik nergens terug kunnen vinden, maarja als het onder de 7 euro blijft dan vindt ik het goed 
Ik heb er al 1 besteld dus we wachten maar gewoon af
Ik heb er al 1 besteld dus we wachten maar gewoon af
kheb dr ook eentje besteld
altijd handig
waar is het addertje? want om nou gewoon 7 euro te gaan weggeven? Of zijn mijn persoonsgegevens zoveel waard?
Klanten? en me huisnummer==>huis telefoon nummer geefk ze zoiezo niet.... waarschijnlijk hopen ze dat je beltegoed ervoor koopt om mee naar buiteland mee te gaan?
[ Voor 8% gewijzigd door Symsonic op 12-06-2004 13:12 ]
Dat denk ik ook ja , maar ik heb geen kleine lettertjes gelezen of een Algemene Voorwaarden gezienSymsonic schreef op 12 juni 2004 @ 12:57:
Klanten? en me huisnummer geefk ze zoiezo niet.... waarschijnlijk hopen ze dat je beltegoed ervoor koopt om mee naar buiteland mee te gaan?
Misschien hopen ze idd wel dat je meer betlegoed eruit krijgt.
Of misschien krijg je wel reclame in de bus ofzo
EDIT : kheb de voorwaarden wel gelezen , geen verzendskosten o.i.d te zien
[ Voor 8% gewijzigd door SvEn op 12-06-2004 13:03 ]
klanten trekken?henkleerssen schreef op 12 juni 2004 @ 12:57:
waar is het addertje? want om nou gewoon 7 euro te gaan weggeven? Of zijn mijn persoonsgegevens zoveel waard?
Voorwaarden zijn te vinden op: http://www.hi.nl/voorwaarden.asp
Waar je ook mee akkoord moet gaan bij de bestelling
BTW Ik heb ook even een Gratis Hi PrePay SIMple-pack besteld
[ Voor 54% gewijzigd door Gaitman op 12-06-2004 13:14 ]
Algemene VoorwaardenSymsonic schreef op 12 juni 2004 @ 12:57:
Klanten? en me huisnummer geefk ze zoiezo niet.... waarschijnlijk hopen ze dat je beltegoed ervoor koopt om mee naar buiteland mee te gaan?
...Om u te informeren over haar dienstverlening maakt KPN Mobile gebruik van uw persoonsgegevens. KPN Mobile verstrekt uw gegevens op dit moment niet aan derden voor commerciële en charitatieve doeleinden....
Voor welke doeleinden gebruikt KPN Mobile uw gegevens?
Zowel uw persoonsgegevens (zoals naam, adres, woonplaats en telefoonnummer) als uw verkeersgegevens (tijdstip en duur van een gesprek met een bepaald telefoonnummer) worden door KPN Mobile geregistreerd. Deze gegevens zijn noodzakelijk om u een (gespecificeerde) nota te sturen. Maar ook als u vragen heeft over de hoogte of samenstelling van een nota of misbruik vermoed, moeten we kunnen nagaan wat er in de praktijk is gebeurd.
Door analyse en onderzoek van uw verkeersgegevens tracht KPN Mobile haar dienstverlening te optimaliseren. Om u te informeren over haar dienstverlening maakt KPN Mobile gebruik van uw persoonsgegevens. KPN Mobile verstrekt uw gegevens op dit moment niet aan derden voor commerciële en charitatieve doeleinden.
De Telecommunicatiewet verplicht KPN Mobile om de gegevens van haar abonnees door te geven aan bedrijven die een algemene (elektronische) telefoongids of nummerinformatiedienst willen uitbrengen.
KPN Mobile is wettelijk verplicht klant- en/of verkeersgegevens te verstrekken aan daartoe bevoegde instanties.
Onze gegevensverwerkingen zijn aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens.
Zowel uw persoonsgegevens (zoals naam, adres, woonplaats en telefoonnummer) als uw verkeersgegevens (tijdstip en duur van een gesprek met een bepaald telefoonnummer) worden door KPN Mobile geregistreerd. Deze gegevens zijn noodzakelijk om u een (gespecificeerde) nota te sturen. Maar ook als u vragen heeft over de hoogte of samenstelling van een nota of misbruik vermoed, moeten we kunnen nagaan wat er in de praktijk is gebeurd.
Door analyse en onderzoek van uw verkeersgegevens tracht KPN Mobile haar dienstverlening te optimaliseren. Om u te informeren over haar dienstverlening maakt KPN Mobile gebruik van uw persoonsgegevens. KPN Mobile verstrekt uw gegevens op dit moment niet aan derden voor commerciële en charitatieve doeleinden.
De Telecommunicatiewet verplicht KPN Mobile om de gegevens van haar abonnees door te geven aan bedrijven die een algemene (elektronische) telefoongids of nummerinformatiedienst willen uitbrengen.
KPN Mobile is wettelijk verplicht klant- en/of verkeersgegevens te verstrekken aan daartoe bevoegde instanties.
Onze gegevensverwerkingen zijn aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens.
Ja ja ja Nee !!
Hoe wou je dat kaartje dan binnenkrijgen?Symsonic schreef op 12 juni 2004 @ 12:57:
en me huisnummer geefk ze zoiezo niet....
Hmmm...dat op dit moment vond ik een beetje dubieus, heb het kaartje toch maar besteld. Iemand trouwens al een bevestiging per email? Of worden er nu zoveel kaartjes besteld dat dat nog even kan duren?...Om u te informeren over haar dienstverlening maakt KPN Mobile gebruik van uw persoonsgegevens. KPN Mobile verstrekt uw gegevens op dit moment niet aan derden voor commerciële en charitatieve doeleinden....
[ Voor 56% gewijzigd door Ruzor op 12-06-2004 13:12 ]
Ook 1 voor mij
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
lol, de mijne hebben ze ook niet...of ja wel eigenlijk 0000000000, denk niet dat dat nummer bestaat
Anoniem: 39949
huisgenoot van me heeft er vorige week 2 besteld en gisteren binnen gehad
zit 'ie iedereen weer te sms-stalken met z'n nieuwe nummers
zit 'ie iedereen weer te sms-stalken met z'n nieuwe nummers
geduld.. het is weekend he...Anoniem: 80648 schreef op 12 juni 2004 @ 13:22:
ik heb geen bevestiging gekregen, of krijg je dat niet direct?
ik geloof het nietAnoniem: 80648 schreef op 12 juni 2004 @ 13:22:
ik heb geen bevestiging gekregen, of krijg je dat niet direct?
volgens mij heeft m'n huisgenoot helemaal geen bevestiging gekregen, lag het pakket na 7 dagen ineens op de mat
ze worden verstuurd in een enorme doos trouwens, vraag me af waar dat voor is
Dat had ik ook eerst, had ik een klein IC-tje besteld, zo groot als zo'n simkaartje eigenlijk, zat er een doos omheen waar een fiets in konAnoniem: 39949 schreef op 12 juni 2004 @ 13:25:
[...]
ze worden verstuurd in een enorme doos trouwens, vraag me af waar dat voor is

[ Voor 4% gewijzigd door Ruzor op 12-06-2004 13:32 ]
Anoniem: 38342
Hoe zit dat eigenlijk met de geldigheid van het beltegoed? Op telecomvergelijker stond laatst dat KPN het prepaid beltegoed vanaf 15 juni onbeperkt geldig laat zijn. Geldt dit nu ook voor Hi beltegoeden?
Net gelezen, voor Hi Prepaid 6 maanden (deze actie dus) en voor KPN Prepaid 12 maanden (moet je wel een keer in de 6 maanden bellen of sms'en).Anoniem: 38342 schreef op 12 juni 2004 @ 13:35:
Hoe zit dat eigenlijk met de geldigheid van het beltegoed? Op telecomvergelijker stond laatst dat KPN het prepaid beltegoed vanaf 15 juni onbeperkt geldig laat zijn. Geldt dit nu ook voor Hi beltegoeden?
[ Voor 3% gewijzigd door Ruzor op 12-06-2004 13:45 ]
Anoniem: 38342
Op de KPN-site staat dit:
Zijn die prepaid-opwaarderingen van Hi ook voor KPN prepay te gebruiken? Als dat zo is kan ik een nummer eerst gratis over laten zetten en dan opwaarderen zodat het onberperkt geldig blijft.Geldigheid KPN PrePay-tegoed
Vanaf 15 juni 2004 is uw PrePay-tegoed bij KPN PrePay onbeperkt geldig, tenzij u langer dan een periode van zes aaneengesloten maanden helemaal geen gebruik maakt van uw mobiele aansluiting.
Let op: Tot 15 juni 2004 is uw PrePay-tegoed Bij KPN PrePay geldig tot 12 maanden ná opwaarderen, tenzij u langer dan een periode van zes aaneengesloten maanden helemaal geen gebruik maakt van uw mobiele aansluiting. Eén keer per halfjaar bellen, gebeld worden, SMS'en, data versturen of ontvangen is dus al voldoende. Gesprekken naar 0800-nummers, 321 of 444 tellen echter niet mee.
Nee, Hi Prepay heeft andere opwaarderingen...kijk maar eens op hi.nl. Daar blijft het volgens mij gewoon 6 maanden.Anoniem: 38342 schreef op 12 juni 2004 @ 13:47:
Op de KPN-site staat dit:
[...]
Zijn die prepaid-opwaarderingen van Hi ook voor KPN prepay te gebruiken? Als dat zo is kan ik een nummer eerst gratis over laten zetten en dan opwaarderen zodat het onberperkt geldig blijft.
Anoniem: 84077
Toppie!!! Keb er gelijk voor me collega's, schoonfamilie en mezelf eentje besteld 
Eerst aan een ander denken dan aan je zelf zeggen ze wel eens he
Bedankt voor de tip!!
Eerst aan een ander denken dan aan je zelf zeggen ze wel eens he
Bedankt voor de tip!!
Ik heb ze al aangevraagd, en heb al 3 binnen
had ze vorige week vrijdag aangevraagd, donderdag stond de postbode op de stoep.
een tip, bestel niet meer dan 1 op 1 mail adres, anders weigeren ze het... ik heb gister nog 4 besteld...
Maar 1 ervan is in gebruik en werkt perfect.
Je krijgt ze in een grote doos thuis gestuurd, terwijl je maar 3 a4tjes in zitten en 1 dun pakketje met een boekje en je sim..
een tip, bestel niet meer dan 1 op 1 mail adres, anders weigeren ze het... ik heb gister nog 4 besteld...
Maar 1 ervan is in gebruik en werkt perfect.
Je krijgt ze in een grote doos thuis gestuurd, terwijl je maar 3 a4tjes in zitten en 1 dun pakketje met een boekje en je sim..
ik vraag me wel af hoe het met nummerbehoud zit, m'n huisgenoot zei zoiets dat op het moment dat je de kaart aanvraagt, het nummer beschikbaar moet zijn, maar waar hij dat vandaan heeft...
Anoniem: 86376
Het is wel relaxed, want als je dus nu je Hi nummer hebt, kan je je op de website registreren. en dan heb je weer 15 smsjes per week gratis via het internet versturen en niet dat kutterige van op werkdagen tussen bla en bla en dan maar 2 smsjes per dag
Moet je dat niet gewoon aanvragen zodra je het kaartje hebt (kost je ook 9 euro)? Anders weet je het nummer nl. niet lijkt mij.Anoniem: 39949 schreef op 12 juni 2004 @ 13:54:
ik vraag me wel af hoe het met nummerbehoud zit, m'n huisgenoot zei zoiets dat op het moment dat je de kaart aanvraagt, het nummer beschikbaar moet zijn, maar waar hij dat vandaan heeft...
[ Voor 7% gewijzigd door Ruzor op 12-06-2004 14:16 ]
Ja, die 9 euro gaan van je btg af. Dus zorg dat je 9 euro btg hebtRuzor schreef op 12 juni 2004 @ 14:09:
[...]
Moet je dat niet gewoon aanvragen zodra je het kaartje hebt (kost je ook 9 euro)?
Anoniem: 61311
Ik heb er ook direct een besteld, altijd handig.. misschien ga ik toch wel m'n abbo daar opzeggen
Quote van http://www.hi.nl/hishop/hoewerkt.asp
Dus conclusie pakketje wordt op woensdag bezorgdOnline besteld dus snel in huis
als je voor 11.00 uur bestelt, dan wordt uiterlijk na 3 werkdagen bij je thuisbezorgd
als je na 11.00 uur bestelt, dan wordt uiterlijk na 4 werkdagen bezorgd
als je op vrijdag na 11.00 uur of in het weekend bestelt, dan wordt het pakket op woensdag bezorgd
Status bestelling
Als je wilt weten hoe het er voor staat met je bestelling, kun je dat navragen bij het gratis telefoonnummer 0800-0507.
[ Voor 11% gewijzigd door Gaitman op 12-06-2004 14:40 ]
Uhu, ik heb er ook zojuist een paar besteld
dat doen ze dan weer leuk; zul je zien dat opwaarderen alleen per 20 euro gaat ofzorclahsen schreef op 12 juni 2004 @ 14:10:
[...]
Ja, die 9 euro gaan van je btg af. Dus zorg dat je 9 euro btg hebt
ik heb er ook maar meteen 4 besteld
leuke actie!
alleen in eerste instantie zit er maar 3,- btg op de sim.
Tegenwoordig ook per 10 euro...maar hoezo is dat een probleem? Als je je nummer gaat porteren naar de prepaid, dan neem ik aan dat het ook de bedoeling is dat je daar mee gaat bellen? Ook al is het alleen de 2 weken overbrugging voor de nieuwe nummerportatieAnoniem: 39949 schreef op 12 juni 2004 @ 14:40:
[...]
dat doen ze dan weer leuk; zul je zien dat opwaarderen alleen per 20 euro gaat ofzo
Quote van http://www.hi.nl/hishop/p...stel_1.asp?id=144&groep=1robert-630 schreef op 12 juni 2004 @ 14:45:
ik heb er ook maar meteen 4 besteldleuke actie!
![]()
één per persoon
Ik heb ook besteld, hopelijk gaat alles goed
7 euro krijg je gratis denken jullie nu... maar de kosten voor kpn zijn de kosten van het drukken en versturen van dat kaartje, en hooguit een euro als je naar de voor KPN duurste bestemmingen belt
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Anoniem: 86376
Nog geen eens een euro.... Kpn maakt gebruik van de zendmasten die er staan, en dat is gewoon een abbo die ze hebben afgesloten. Ze huren gewoon het hele jaar lang bepaalde masten in nederland en dat kost ze een eenmalig bedrag, en jij betaald gewoon per maand een mega hoog bedrag in vergelijking met de kosten die zij hebben. En in het buitenland is er daar een provider die de masten in zijn land huurt, en die faktureerd de kosten door naar kpn of hi in dit gevalSorcerer8472 schreef op 12 juni 2004 @ 15:05:
7 euro krijg je gratis denken jullie nu... maar de kosten voor kpn zijn de kosten van het drukken en versturen van dat kaartje, en hooguit een euro als je naar de voor KPN duurste bestemmingen belt
Ik ben het idd eens dat mobiel bellen hier in Nederland ongelooflijk duur is, vergelijken met andere landen...geloof ook niet dat dat eenmalige bedrag zoveel hoger is dan in het buitenlandAnoniem: 86376 schreef op 12 juni 2004 @ 15:23:
[...]
Nog geen eens een euro.... Kpn maakt gebruik van de zendmasten die er staan, en dat is gewoon een abbo die ze hebben afgesloten. Ze huren gewoon het hele jaar lang bepaalde masten in nederland en dat kost ze een eenmalig bedrag, en jij betaald gewoon per maand een mega hoog bedrag in vergelijking met de kosten die zij hebben. En in het buitenland is er daar een provider die de masten in zijn land huurt, en die faktureerd de kosten door naar kpn of hi in dit geval
Net zoals dat nummerbehoud, ok ze maken wel administratiekosten, etc. maar kijk eens naar Orange, als service doen ze dat gratis
[ Voor 10% gewijzigd door Ruzor op 12-06-2004 18:28 ]
Thans voor de tip man heb er ook maar meteen eentje aangevraagd
Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk
Iemand toevallig de voorwaarden doorgespit? (Ik niet, maar heb al wel besteld.
)
Thx 2 flipjevandejam !!!
Thx 2 flipjevandejam !!!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Het lijkt me verstandig om voortaan eerst de voorwaarden door te lezen en dan te bestellenpven schreef op 12 juni 2004 @ 15:44:
Iemand toevallig de voorwaarden doorgespit? (Ik niet, maar heb al wel besteld.)
Thx 2 flipjevandejam !!!
GJAman schreef op 12 juni 2004 @ 13:03:
Voorwaarden zijn te vinden op: http://www.hi.nl/voorwaarden.asp
Thanx ik heb er ook een setje besteld!
Bedaqnkt dat je het met ons wilde delen
Bedaqnkt dat je het met ons wilde delen
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
* itsme gaat met deze SIM een GSM aansluiten op de PC en als WAKE ON iets gebruiken
Nothing to see here
Nee, het pakketje pas niet door de bus, het is ong een a4tje met de hoogte van 15 cm of zo.... Beetje te groot.... voor een lullig simkaartje.. heb dr inmiddels al een stuk of 10 besteld:D
Hoe lang duurdt het ongeveer voordat het binnen is (weet iemand dat)
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ja dat weet ik. En als je de thread helemaal had gelezen, dan had je het ook geweten. Staat vermeld in een van de bovenstaande posts, dus veel succes met zoeken.Cyrus The Virus schreef op 12 juni 2004 @ 20:08:
Hoe lang duurdt het ongeveer voordat het binnen is (weet iemand dat)
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Anoniem: 113409
Voorwaarden?Ruzor schreef op 12 juni 2004 @ 18:33:
[...]
Het lijkt me verstandig om voortaan eerst de voorwaarden door te lezen en dan te bestellen
[...]
Als er een adder is dan heb ik niks besteld, ze hebben je handtekening toch niet
Hoeveel kun je er trouwens bestellen op 1 adres?
Er staat 1 per persoon, dat kunnen een hoop personen zijn op 1 adres.
Anoniem: 18657
Bedankt voor de tip, bijkomend voordeel is dat ik nu ook gratis kan sms'en op hi.nl, wat voorheen niet kon aangezien ik een t-mobile klant ben
Anoniem: 54924
Relax! Even op eigen naam bestellen, maar op alle adressen hier in de buurt, die komen ze hier dan toch wel braaf afgeven.
Heb er ook een besteld.
Kan me nog herinneren dat er 2(?) jaar trug ook zo'n actie van BEN was met sinterklaas. 10.000 simkaarten was het toen of zo. Heb er toen ook handig gebruik van gemaakt.
Kun je leuk voor 7 euro gaan smsen naar de tv waar je prijzen kan winnen of zo
Kan me nog herinneren dat er 2(?) jaar trug ook zo'n actie van BEN was met sinterklaas. 10.000 simkaarten was het toen of zo. Heb er toen ook handig gebruik van gemaakt.
Kun je leuk voor 7 euro gaan smsen naar de tv waar je prijzen kan winnen of zo
Blaatschaap
Anoniem: 104283
Tja, dit kost denk ik evenveel, alsdat ze normaal heel nederland overspoelen met folders, en reclames, en nu hebben ze een hogere kans dat er toch 50% van de mensen wel een keertje een opwaardeerkaart koopt.
tja tja we blijven nederlanders he 
tjong jonge 7 hele euro's
naja ik geef niet een heleboel gegevens voor 7euro
tjong jonge 7 hele euro's
naja ik geef niet een heleboel gegevens voor 7euro
Ik heb er ook een besteld maar zag dit op de hi-site staan onder bezorging en betaling:
Betalen aan de postbode
Voor de prijzen en het betalen in de online Hi shop geldt:
je bestelt onder rembours en betaalt aan de postbode
de prijzen in de Hi Shop zijn vermeld in euro's en inclusief BTW
het minimale bestedingsbedrag is € 11,34
het maximale bestedingsbedrag is € 453,78
Moeten we nu € 11,34 betalen?
Betalen aan de postbode
Anoniem: 18507

ahhh voor dat ik die link had was iemand me al voor
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 18507 op 12-06-2004 21:15 ]
het zou erop neerkomen dat ze alleen gratis bezorgen, maar dat ze pas leveren bij een minimale besteding van 11,34 en dat hebben wij dus niet. Maar denk dat ze dat zijn vergeten aan te passen, want het is nu eenmaal 100% gratis!IHG schreef op 12 juni 2004 @ 21:03:
Ik heb er ook een besteld maar zag dit op de hi-site staan onder bezorging en betaling:
Betalen aan de postbode
Anoniem: 61137
Nou, heb voor mezelf, Mohammed, Osama, Jan Peter, en voor Bassie een pakketje besteld. Nou maar wachten op de pakketdienst
en netblade heeft voor al zijn 30 broertjes en zusjes pakketjes besteldAnoniem: 61137 schreef op 12 juni 2004 @ 22:29:
Nou, heb voor mezelf, mohammed, Osama, Jan Peter, en voor Bassie een pakketje besteld. Nou maar wachten op de pakketdienst![]()
alleen ben ik bang dat meer dan 20 pakketjes verlopen zijn na dit jaar
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
hmm volgens mij ken ik jullie 2
is het niet makkelijker om dit via de chat te bespreken
Ontopic : valt kpn vast niet op 20 kaartjes voor 1 adres
is het niet makkelijker om dit via de chat te bespreken
Ontopic : valt kpn vast niet op 20 kaartjes voor 1 adres
geweldig nieuws, wist dat het kon!! namelijk:
(en je kent binnen de kortste keren de gehele kpn klantenservice!)
lachen, nog een gratis nummer ook, wat een service!
-edit kan ook een geautomatiseerd nr. zijn trouwens...
Is voor de mensen met 30 pakketen wel ff wat werk!!Overstappen van Hi PrePay (SMS-voordeel) naar KPN PrePay (langer bereikbaar) is mogelijk tot 1 november 2004 via het nummer 0800 - 1245 (gratis). Daar kunt u uw keuze aangeven.
-edit kan ook een geautomatiseerd nr. zijn trouwens...
[ Voor 7% gewijzigd door robert-630 op 12-06-2004 22:37 ]
Anoniem: 61137
Of je wandelt met je setje dozen naar de Primafoon. "zeg kerel, zet effe die 30 simmetjes om wil je?"robert-630 schreef op 12 juni 2004 @ 22:36:
[...]
Is voor de mensen met 30 pakketen wel ff wat werk!!![]()
LOLAnoniem: 61137 schreef op 12 juni 2004 @ 22:37:
[...]
Of je wandelt met je setje dozen naar de Primafoon. "zeg kerel, zet effe die 30 simmetjes om wil je?"
Bedankt voor de tip! heb al paar sim's besteld.
kheb hem binnen 1000% gratis
nou ja t werkt goed kheb er een leuk nummer aan over gehouden heel goed te onthouden 06300100xx
i like HI & KPN
nou ja valt aan te bevellen, kvraag me alleen af waarom ze er een doos om doen voor een paar velletjes papier en een simcardje die je makkelijk genoeg in een envelop kunt propen
nou ja valt aan te bevellen, kvraag me alleen af waarom ze er een doos om doen voor een paar velletjes papier en een simcardje die je makkelijk genoeg in een envelop kunt propen

Bedankt alvast
Wel typerend dat als er wat gratis is, ondanks dat er duidelijk staat 1 per persoon, toch veel gierige Hollanders meteen meerdere kaartjes bestellen.
ik heb ook nog een vader/moeder/zusje/oom/tante/nichtje, ook gelijk voor hun besteldsdomburg schreef op 13 juni 2004 @ 01:16:
Wel typerend dat als er wat gratis is, ondanks dat er duidelijk staat 1 per persoon, toch veel gierige Hollanders meteen meerdere kaartjes bestellen.
rekent kpn geen kosten voor nummerportering dan?
[ Voor 18% gewijzigd door marteltor op 13-06-2004 02:35 ]
In antwoord op
[rml][ Hi.nl] Gratis Prepaidsimkaartjes[/rml]
marteltor schreef op 13 juni 2004 @ 02:28:
rekent kpn geen kosten voor nummerportering dan?
Staat iets verder terug in dit topicrclahsen schreef op 12 juni 2004 @ 14:10:
[...]
Ja, die 9 euro gaan van je btg af. Dus zorg dat je 9 euro btg hebt
[rml][ Hi.nl] Gratis Prepaidsimkaartjes[/rml]
[ Voor 7% gewijzigd door Gaitman op 13-06-2004 03:02 ]
Anoniem: 105700
Zo, wij hebben er ook 3 besteld.
Hoef ik weer een maandje geen beltegoed meer te kopen
heb abo dus hoef geen bltg te kopen, alleen wacht ik nu op orange dat ze me opzegging accepterenAnoniem: 105700 schreef op 13 juni 2004 @ 03:14:
Zo, wij hebben er ook 3 besteld.
ik heb er ook 1 besteld gister, voor in mn 6210
kan mn tmobile in mn aanstaande 6600, hoef ik voor de 6210 geen prepaid kaart te kopen
kan mn tmobile in mn aanstaande 6600, hoef ik voor de 6210 geen prepaid kaart te kopen
hmmz wel elk half jaar een prepaid opwaardeer kaartsuper-muffin schreef op 13 juni 2004 @ 11:39:
ik heb er ook 1 besteld gister, voor in mn 6210
Dan vraag je toch wat meer kaartjes aan?
Ik zelf heb dr al 15 aangevraagd....
Straks schrikken ze er hier thuis nog ervan.... wat heb jij nou weer besteld
Kpn is toch altijd geldig indien je elk half jaar belt of gebeld wordt?
Is pas geleden veranderd zover ik weet.
Ik kan me niet voorstellen dat ze echt 15 stuks op 1 adres versturen.
Als ze dat niet accepteren zouden, waarom doen ze tijdens het bestellen hiervan niet een simpele postcode-huisnummer check?Anoniem: 113409 schreef op 13 juni 2004 @ 16:34:
[...]
Kpn is toch altijd geldig indien je elk half jaar belt of gebeld wordt?
Is pas geleden veranderd zover ik weet.
Ik kan me niet voorstellen dat ze echt 15 stuks op 1 adres versturen.
Overigens lijkt het me een beetje loos, dat gehannes met het wisselen met die SIMkaarten schiet toch niks op?
🌞🍃
Waarom moeten sommige mensen weer de hele service verne*ken? 30 sim's bestellen? grappig hoor

Anoniem: 81237
heb m'n mobiele nr opgegeven als huis nummer, maar wel van een mobiel die al 3 jaar op de bodem van de sloot ligt
Mee eensch...30 x 3 euro schiet natuurlijk ook niet op! Ik heb er eentje besteld en dat is wel voldoende.Klubbheads schreef op 13 juni 2004 @ 18:13:
Waarom moeten sommige mensen weer de hele service verne*ken? 30 sim's bestellen? grappig hoor
doorverkopen marktplaatsrclahsen schreef op 13 juni 2004 @ 20:12:
[...]
Mee eensch...30 x 3 euro schiet natuurlijk ook niet op! Ik heb er eentje besteld en dat is wel voldoende.
De simkaartje die je krijgt is van hi; kpn biedt namelijk de service dat je beltegoed onbeperkt geldig is mits je voldoende van je aansluiting gebruik maakt, zie kpn.com.
Nu is het mogelijk om van Hi naar Kpn (gratis volgensmij) over te stappen, ik quote ff mezelf:
robert-630 schreef op 12 juni 2004 @ 22:36:
[quote:]
Overstappen van Hi PrePay (SMS-voordeel) naar KPN PrePay (langer bereikbaar) is mogelijk tot 1 november 2004 via het nummer 0800 - 1245 (gratis). Daar kunt u uw keuze aangeven.
Wij hadden m bij het postkantoor gehaald en dara stond ook nog ene sticker op:
5 euro beltegoed extra per maand (3 maanden lang) wordt gestort na de eerste keer bellen. Alleen dat storten duurt dan zeker even want het is er niet gelijk op gezet...
5 euro beltegoed extra per maand (3 maanden lang) wordt gestort na de eerste keer bellen. Alleen dat storten duurt dan zeker even want het is er niet gelijk op gezet...
Als jij met je kaartje belt naar een Vodafone-abo dan kost dat KPN ook iets van 10 cent per minuut geloof ik hoorAnoniem: 86376 schreef op 12 juni 2004 @ 15:23:
[...]
Nog geen eens een euro.... Kpn maakt gebruik van de zendmasten die er staan, en dat is gewoon een abbo die ze hebben afgesloten. Ze huren gewoon het hele jaar lang bepaalde masten in nederland en dat kost ze een eenmalig bedrag, en jij betaald gewoon per maand een mega hoog bedrag in vergelijking met de kosten die zij hebben. En in het buitenland is er daar een provider die de masten in zijn land huurt, en die faktureerd de kosten door naar kpn of hi in dit geval
Dat bedoelde ik... voor de rest heb je wel gelijk, maar die kosten voor hun netwerk (elektriciteit, onderhoud etc.) moeten ze er ook uithalen... vergeet dat niet... ze draaien nog steeds geen winst geloof ik.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Dit topic is gesloten.