Toon posts:

[DHTML] Diagonale Scrollbar

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg dit idee voor een persoonlijke website, dus ik zoeken.. ook hier ik vond hier wel een paar beginselen die dateren uit 2001..

Is hier iemand al in geslaagd, om een diagonale scrollbar te maken?

zoja, laat zien hoe aseblief :p

thx, joey

/edit:
hmm volgens mij in het verkeerde onderdeel gepost, sorry O-) verwijder deze maar

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 12:36 ]

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 12:32:
hmm volgens mij in het verkeerde onderdeel gepost, sorry O-)
Onder andere, het is namelijk ook nog eens een script request. Die zijn not done hier. Dus misschien zelf aan de gang gaan? Als je dan ergens niet uitkomt kunnen we je wel helpen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Amras op 11-06-2004 12:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik ben meer op zoek naar een begin, paar jaar geleden zijn er mensen aan begonnen en die zullen nu best iets verder zijn..

Verwijderd

Amras schreef op 11 juni 2004 @ 12:36:
Onder andere, het is namelijk ook nog eens een script request. Die zijn not done hier. Dus misschien zelf aan de gang gaan? Als je dan ergens niet uitkomt kunnen we je wel helpen. ;)
Mwa, je kunt toch best hier naar vragen? diagonale scrolbalken lijken mij best wat kennis te vereisen, en een aardig stukje programmeren. Dat ik het niet echt een script zou durven noemen wat hij vraagt.

En bovendien, probeer ze maar eens te vinden, je moet toch ergens kunnen zoeken??

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 12:43:
[...]
Mwa, je kunt toch best hier naar vragen? diagonale scrolbalken lijken mij best wat kennis te vereisen, en een aardig stukje programmeren. Dat ik het niet echt een script zou durven noemen wat hij vraagt.

En bovendien, probeer ze maar eens te vinden, je moet toch ergens kunnen zoeken??
Tuurlijk is het lastig om zoiets te programmeren, maar je kunt het iig proberen toch? En als je dan ergens niet uitkomt dan kun je de vraag hier gewoon stellen, als jij wat geprobeerd hebt en het lukt niet dan gaat je topic echt niet op slot (of het moet erg makkelijk zijn).

Verder vind ik dit:
Is hier iemand al in geslaagd, om een diagonale scrollbar te maken?

zoja, laat zien hoe aseblief
wel erg klinken als: ik heb zelf geen zin om het te maken dus geef me aub het compleet werkende script.

Dit gaat natuurlijk allemaal erg offtopic, dus die discussie hier voeren lijkt me niet handig. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Amras op 11-06-2004 12:47 ]

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:46

glashio

C64 > AMIGA > PC

Hij kan ook bedoelen : Goh! laten we er een GoT-Projekt van maken :)
Het idee is grappig ;)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

(D)HTML hoort in Webdesign & Graphics, maar dit is gewoon een ordinaire script request die ze daar ook niet op prijs stellen, ergo op slot :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.