Notebook best buy guides

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 803 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:20

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Salamander:
De budget laptops is wellicht iets voor de nieuwe bbg, die in september gemaakt zal worden. Dit zou een categorie worden met laptops onder de 1000 euro. Maar, wat Oscar Mopperkont al zegt: het is moeizaam hieraan te komen.

Aan de andere kant: wil je een laptop advieseren waar je zelf niet achter staat? Als maker van een bbg? Daarmee bedoel ik: je kan beter doorsparen, dan je beperken tot iets wat eigenlijk net niet is wat je wilt.

Dit is iets wat je uit de bbg gehaald zou kunnen hebben..

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 27 augustus 2004 @ 11:13:
Die kost nog steed 885,- inc btw.

Je hebt op zich wel een punt, maar "nieuwe" notebooks beginnen pas tegen de 1000,- aan. Modellen die daar echt onder zitten, zijn vaak over datum modellen, die gewoon slecht te verkrijgen zijn en waar je dus gewoon tegenaan moet lopen. Je kunt daar denk ik geen BBG over schrijven, omdat die notebooks uitlopers zijn en je BBG dan dus continu achter de feiten aanloopt.
pjottum schreef op 27 augustus 2004 @ 11:36:
Salamander:
De budget laptops is wellicht iets voor de nieuwe bbg, die in september gemaakt zal worden. Dit zou een categorie worden met laptops onder de 1000 euro. Maar, wat Oscar Mopperkont al zegt: het is moeizaam hieraan te komen.

Aan de andere kant: wil je een laptop advieseren waar je zelf niet achter staat? Als maker van een bbg? Daarmee bedoel ik: je kan beter doorsparen, dan je beperken tot iets wat eigenlijk net niet is wat je wilt.

Dit is iets wat je uit de bbg gehaald zou kunnen hebben..
http://studentenlaptop.nl...nu=produktdetail&prodId=3

Hier is er nog een, naast die goedkope Jewel Saffier 1510 van computerpirates.nl die ik al genoemd had. Tsja, die dingen zijn moeilijk te vinden in de winkel, maar ze zijn dus wel degelijk te vinden bij de internetwinkels.

De specificaties zijn inderdaad wat ouder ja. Maar deze heeft toch ook gewoon WLAN? Oké, die Duron is wel oud, maar meer heb je toch niet nodig? Het enigste wat ik, zo ongeveer de gemiddelde student, er mee wil doen, is met wifi gebruik maken van internet op mijn hogeschool en wat office werk. Het is dan wel oud, maar dat kan toch prima met dit ding? Er word ook geen Windows XP bijgeleverd, spaar je geld mee uit. Windows XP zal ook niet zo lekker lopen waarschijnlijk, maar dan gooi je er toch gewoon een Linux distro op die niet zoveel resources vreet?

Zoals ik al zei, ik ben geen expert qua laptops. Pjottum, jij zegt ook dat je liever geen laptops wil adviseren waar je niet achterstaat. Maar wat is er dan mis met zo'n aanbieding van bijvoorbeeld studentenlaptop.nl? Graag zou ik horen waarom je zoiets niet zou adviseren.

EDIT: waarom is deze Notebook BBG eigenlijk "verstopt" op dit forum? Zou het niet verstandiger zijn om deze op de frontpage van t.net te zetten, net zoals de regulieren BBG'S?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Met het oud zijn bedoel ik niet dat de prestaties niet toereikend zijn, maar dat ze dus niet meer nieuw gemaakt worden. Als je dus een BBG maakt dan is deze ook snel verouderd omdat het model niet meer te krijgen is.

Verder heb je helemaal gelijk dat de specs nog prima meekunnen :)
Pagina: 1 2 Laatste