Zoals sommigen van jullie misschien al hebben opgemerkt in [NOHTML][ CSL] Algemeen *ik wil een laptop, spookt het idee bij me rond om een notebook best buy guide te maken om de twee maanden. Dit doe ik dan uiteraard niet alleen.
Waarom?
Er worden veel welke-notebook-past-bij-mij topics geopend in CSL, zoals je misschien al hebt opgemerkt. Daarbij komt het vaak neer op een goede desktop-vervanger of een goede notebook om op te gamen. In het LA topic staat trouwens ook het een en ander hier over.
Waar?
Het is de bedoeling dat de guides hier in CSL worden gepost als sticky, net als momenteel gebeurd met de desktop&workstation best-buy-guides (BBGs). Het enige verschil is dat de notebook BBGs niet op de frontpage worden geplaatst.
Wie?
Op dit moment heb ik al 2 enthousiaste vrijwilligers weten te vangen. Mochten er meer mensen nodig zijn, zal een CSL regular worden gemaild.
Nu is bij het maken van deze guides, wel het een en ander aan user-input benodigd.
• Wat vinden jullie van het idee om om de ~ 2 maanden zo'n guide te zien in CSL?
• Wat voor een categoriën moeten worden gebruikt? (op dit moment zitten wij te denken aan office, gamer, all-round, loweight)
• Hoe groot moet ongeveer het budget zijn van de guide? Kunnen we er van uit gaan dat een die-hard gamer een groter budget heeft dan een simpele huis, tuin & keuken gebruiker? Graag ook met cijfers komen.
• Overige input is altijd gewenst over dit onderwerp.
Alvast bedankt.
[ Voor 12% gewijzigd door Laurent op 16-07-2004 19:16 ]