Toon posts:

Aanschaf nieuwe Videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, wie kan mij helpen met de aanschaf van een nieuwe videokaart. Ik wil er graag een kopen waar ik alle spellen op kan spelen (met name nu Splinter Cell P.T.). Ik wil er trouwens ook niet teveel geld aan uitgeven. Ik heb nu een GeForce 4 MX440, en ik wil een betere. Alvast Bedankt

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-01 22:47

Vidra

Vragen?

Dit is allereerst het verkeerde forum...and use search :P

Dit wordt dus een slotje....laat eerst maar eens zien dat jezelf hebt gezocht naar mogelijkheden en je budget :D

Maar ik zou dus gaan voor een Ati Radeon 9800 Pro of een vergelijkbare Nvidia kaart :D

[ Voor 65% gewijzigd door Vidra op 05-06-2004 15:02 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:04
Probeer het anders hier eens (lees wel even topicstart door, en gelijk maar even de faq van tweakers)
http://gathering.tweakers...list_messages/919270/last

Leuke videokaart is trouwens de 9600pro, of met wat meer budget de sapphire 9800pro

Dit is trouwens ook wel een aanrader, als je zelf wat wil verdiepen:
tomshardware videokaarten vergelijking

[ Voor 41% gewijzigd door inquestos op 05-06-2004 15:09 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Dre
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Dre

Verwijderd

heb nog wel een GF2 TI 64 met 8)

Verwijderd

zoals eerder verteld is het handig om eerst je budget te vertellen en natuurlijk wat voor pc je hebt. De keuze van een videokaart is nogal persoonsgebonden.

Dus het is handig om eens een paar dingen op een rijtje te zetten:
- budget
- pcsysteem
- levensduur van je nieuwe kaart
- soort gamer je bent

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-02 16:54
Dergelijke vragen horen niet thuis in AV maar in: Videoplanken & Beeldkanonnen

Maar ga nou niet blindelings een nieuw topic daar openen. Want vragen als deze zijn eigenlijk uit den boze (Ik wil een nieuwe videokaart, help mij eens even!). Lees eerst eens de faq door. Zoek wat oudere topics op, de kans is groot dat een soortgelijke vraag onlangs nog is langsgekomen. Niet iedereen heeft zin om de boel dan te herhalen.
Mocht je er uiteindelijk dan nog niet uitkomen, vertel dan je verhaal op duidelijke wijze. Vertel je budget, je huidige systeem, etc (zie de post van kaasie).

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.