[PC] Silent Hunter III

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 13.586 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:23

Whuzz

Dodgeball!

Neeeeeeeee!
Ben ik lekker aan het spelen, had in de huidige patrol al 15 schepen tot zinken gebracht waaronder een aantal tankers en C3 cargo's... lekkere tonnage dus... breng ik met mijn laatste torpedo nog een coastal merchant tot zinken, zet op de map de koers naar huis uit... CTD!
Alles weg :'(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Captein
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 17:49
Geniaal spel.... Volgens het boekje hoort de VII-B niet te kunnen in 1939 zonder extra Renown...

Maar ik heb 2 probleempjes:

1. de Hull-Intregry (verkeerd gespeld waarschijnlijk) is verdwenen op mijn crew and Damage Management sherm.

2. hoe ga je online want in het boekje staat niks en op de site ook niet...

Verwijderd

Het is jammer dat mn deckgun vaak leeg raakt. Ik gebruik die lichtkogels nooit, wou dat ik ze kon inruilen voor HE of AP shells.

Weet iemand wanneer je moet transferen trouwens? Ik kan in die 1e Flotilla ofzoiets blijven, maar kan ook naar de 7e. Maar die is kut, want in Kiev waar de haven ligt, kan ik niet met timecompression varen. Die haven is te smal ofzo, waardoor hij de tijd soms(lang) niet wil versnellen.

Ik zit nu in campaign 11 ofzo. Heb nu de VII B. Veel beter dan dat eerste bootje met maar 3 tubes en 5 torps. Maakt het wat uit wanneer en waarnaar je transfered? En moet ik de transfer van de 1e Flotilla naar de 7e Flotilla als een promotie beschouwen, of maakt het niks uit?

Ik vind het wel een heel gaaf spel.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2005 19:51 ]

• Captein
Bij de 7th heb je vanaf het begin de VII-B.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 19:48:
Het is jammer dat mn deckgun vaak leeg raakt. Ik gebruik die lichtkogels nooit, wou dat ik ze kon inruilen voor HE of AP shells.

Weet iemand wanneer je moet transferen trouwens? Ik kan in die 1e Flotilla ofzoiets blijven, maar kan ook naar de 7e. Maar die is kut, want in Kiev waar de haven ligt, kan ik niet met timecompression varen. Die haven is te smal ofzo, waardoor hij de tijd soms(lang) niet wil versnellen.

Ik zit nu in campaign 11 ofzo. Heb nu de VII B. Veel beter dan dat eerste bootje met maar 3 tubes en 5 torps. Maakt het wat uit wanneer en waarnaar je transfered? En moet ik de transfer van de 1e Flotilla naar de 7e Flotilla als een promotie beschouwen, of maakt het niks uit?

Ik vind het wel een heel gaaf spel.
de 7th is geen promotie daar kan je vanaf het begin bij.

en daar kan je inderdaad met de VII B beginnen wat volgens de manual klopt

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 21:01:
[...]

de 7th is geen promotie daar kan je vanaf het begin bij.

en daar kan je inderdaad met de VII B beginnen wat volgens de manual klopt
Ik zit nog bij de 1st, omdat ik vanuit Kiev starten echt 3 maal kut vind. Heb m'n eigen VII B moeten
kopen, kostte me wel 2500 renown. Ook paar lieutenants gehired. Ga nu maar sparen voor als er een nieuwe boot verkrijgbaar is. Nu wel al de VII C, maar die is 3000 renown en nog kutter dan de B.
Ik blijf wel gewoon bij Wilhelmshaven voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 21:04:
[...]

Ik zit nog bij de 1st, omdat ik vanuit Kiev starten echt 3 maal kut vind. Heb m'n eigen VII B moeten
kopen, kostte me wel 2500 renown. Ook paar lieutenants gehired. Ga nu maar sparen voor als er een nieuwe boot verkrijgbaar is. Nu wel al de VII C, maar die is 3000 renown en nog kutter dan de B.
ik heb die problemen bij kiev totaal niet. gewoon 1024 eruit en verder. enige wat ik kut vind is dat het zo pokke lang om denemarken heen duurt.

Ik vaar trouwens ook nooit terug als ik zonder ammo zit gewoon exit patrol d-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:40:
[...]

ik heb die problemen bij kiev totaal niet. gewoon 1024 eruit en verder. enige wat ik kut vind is dat het zo pokke lang om denemarken heen duurt.

Ik vaar trouwens ook nooit terug als ik zonder ammo zit gewoon exit patrol d-:
Oh vaag.
Volgens mij krijg je extra renown als je naar basis terugvaart. Dat is de enige reden dat ik het doe, en een beetje for reality's sake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 21:04:
[...]

Sorry hoor maar zelfs MET fuel aan duurt het alleen wat langer om daartoe te reizen en dan heb je toch nog meer benzine :+ en doe gewoon plot course haven uit en 1024X TC en even boekie lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captein schreef op zondag 11 september 2005 @ 18:13:
[...]

Sorry hoor maar zelfs MET fuel aan duurt het alleen wat langer om daartoe te reizen en dan heb je toch nog meer benzine :+ en doe gewoon plot course haven uit en 1024X TC en even boekie lezen.
Ja sjaak, dat is dus juist het probleem, time compression wil niet op 1024 op dat stuk vlak bij Kiev.
(Dat had ik geschreven in m'n vorige post)
Onbeperkte fuel heb ik uitstaan, dan heb je nog zat diesel voor je missies.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
mss dat stukje niet maar de rest wel ik vind het onzin om met maar 5 torpedoes op pad te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captein schreef op maandag 12 september 2005 @ 14:59:
mss dat stukje niet maar de rest wel ik vind het onzin om met maar 5 torpedoes op pad te gaan...
He? Ik snap je niet.

Ik ben daar ooit begonnen omdat ik het spel niet kende. Na een paar patrols kon ik de VII B kopen, heb ik ook gedaan. Toen geprobeerd naar de 7th te gaan, maar in de haven en een stuk daarvoor werkt de time compression niet. Dit is een redelijk groot stuk, en je kan geen koers plannen, want de plattegrond klopt niet precies, dus vaar je tegen de kant. Dit is vooral erg bij de haven Lorient, waar ik nu zit :(. Time compression staat daar gewoon op 1 in het oranje, en kan het dus totaal niet ophogen. Nou, dan duurt het echt lang. En ook al plan ik de koers, dan nog werkt TC niet vanaf het plattegrondscherm. Bij aankomst kan je al van afstand docken, dat scheelt.

Dus het ging me niet om de sub, had al redelijk snel een nieuwe met meer torpedo's. Maar het was wel klote ja, slechts 5 torpedo's. Maarja, moest maar ff en mn crew heeft wel paar qualifications extra.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
Er zijn zelfs mensen die SHIII spelen met TCX1 :o voor die paar minuten wachten heb ik liever meer als 5 torpedoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat691
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08-2022
Vraagje, Ik heb de eerste missie gedaan, beide dingen complete.
Moest naar AN16 en daar 24 uur rond varen, ik heb 1 boot laten zinken.
Ben terug naar de haven gegaan en daar staan heel wat gasten muziek te spelen.

Wat moet ik nu doen, want ik lig daar maar met me boot, maar er gebeurt niets!....

Honda viertakt, often imitated, never duplicated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:24

Valkyre

Kitesurf FTW!

Beat schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 00:25:
Vraagje, Ik heb de eerste missie gedaan, beide dingen complete.
Moest naar AN16 en daar 24 uur rond varen, ik heb 1 boot laten zinken.
Ben terug naar de haven gegaan en daar staan heel wat gasten muziek te spelen.

Wat moet ik nu doen, want ik lig daar maar met me boot, maar er gebeurt niets!....
escape en dan exit patrol, en je hoeft niet alleen in dat grid te partollen, als je daar heen gaat en 24 uur patrolt, krijg je 300 renown, daarna ga je gewoon heen waar je zelf wilt :P :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beat691
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08-2022
Oke..
Ik had dat al eens gedaan, maar toen ik dan weer op mission klikte moest ik weer naar AN16, ik dacht "hee die heb ik net gedaan!" maar het gaat er dus om dat je bemmaning beter gaat worden en dat je geld krijgt?

Honda viertakt, often imitated, never duplicated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Misschien moet je meerdere keren naar dezelfde plek? Als je naar je logboek gaat kan je dan zien dat je al een keer een missie in dat vak hebt gedaan? Zoja, dan is het gewoon een vervolgmissie. Zoniet, dan heb je de missie niet goed afgesloten. ;)

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je nou wel of niet xtra renown door terug naar je haven te varen??????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
Wel, 100 geloof ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Captein op 13-09-2005 15:35 ]

Verwijderd

nou ik denk wel meer zo 200

• Captein

Verwijderd

He bedankt en voor deze site _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
Krijg ik zo:

"Ship Spotted, Bearing 359, Short Range"

en 10 seconden later:

"Ship Lost"

Goede Watch Crew!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er onderzeers in silent hunter zit want anders is het saai en zijn alleen oorlogs schepen en cargo schepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

je bedoelt of je een onderzeeër neer moet knallen?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

webfreakz.nl schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 16:05:
je bedoelt of je een onderzeeër neer moet knallen?
Dat lijkt me wel ja :)
Waarom geef je niet gelijk antwoord eigenlijk?

Ik zou het niet weten, ik speel het al een tijdje niet meer en ben nooit verder gegaan dan half 1941

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 10:35
Is die crew managment eigenlijk belangrijk? Want ik ben nu enkele dagen met dit spel bezig en eerlijk gezegd snap ik er nog niet alles van. Vooral als de officieren moe zijn is dat nogal vervelend. Er is veel te weinig slaapplaats voorzien in zo'n boot! :P
Iemand enkele tips & tricks? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Als je iets in het topic ziet wat je niet bevalt, plaats dan een Topic Report. Ga er niet in het topic over beginnen.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laagvliegerke schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:58:
Is die crew managment eigenlijk belangrijk? Want ik ben nu enkele dagen met dit spel bezig en eerlijk gezegd snap ik er nog niet alles van. Vooral als de officieren moe zijn is dat nogal vervelend. Er is veel te weinig slaapplaats voorzien in zo'n boot! :P
Iemand enkele tips & tricks? :)
Ik neem zelf altijd 1 officer minder mee als dat het kan omdat je niet altijd alle positiets gevuld hoef te hebben ook wissel ik om de 8 uur de bemanning zijn posities.

Heb dus altijd de restrooms vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[SUBtiel kickje, het blijft een fraai spel;)]
@Laagvliegerke

Crewmanagement is zeer belangrijk: een goede crew is het halve werk.

Ik vaar nu in '41 met mn vertrouwde VIIB. Heb de campaign vanaf '39 gestart in het kleinste bootje. M'n crew bestaat nu uit:

-5 officers, allen met de hoogste onderscheidingen > worden dus nooit meer moe _/-\o_
-1 volledige engine-crew: 2 sailors, 6 petty officers, allen met hoogste onderscheidingen > worden dus nooit meer moe _/-\o_
-1 volledige watch-crew (2 sailors, 2 petty officers), allen met de hoogste onderscheidingen > worden dus nooit meer moe _/-\o_
-de rest van de crew is hard onderweg om de hoogste onderscheidingen te halen > worden dan dus nooit meer moe _/-\o_

Kortom: Zorg dat je vanaf het moment dat je de VIIB hebt per missie zo'n 80- tot 100.000 tonnage per patrol haalt, dan heb je na een jaar of 2 een crew die niet meer moe wordt en kun je onbezorgd de zeeën onveilig maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
Ik had een leuke vandaag.

Ik heb zon midde klasse bootje ... (ben btw ff in 44 gestart omdat ik ander voor die VIIB in een klote haven moest starten... en dat suckt idd dat je eerst 15 min bezig bent met het uitvaren :X) dus ik wat vliegtuigjes met mijn 2 dual flacks aan het killen... bommen missen me toch altijd aangezien ik zigzag...

5 vliegtuigen down ... wil ik nr 6 neerhalen ... crasht dat ***** ding in / op mijn boot :X 8)7

Dat was dus het einde van mijn campain :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Roberto op 08-10-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's net zo ellendig als 's nachts in dichte mist jezelf te pletter varen op een small merchant :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of net als ik gister jezelf weten te verstoppen voor een 6tal destroyers die je zoeken vervolgens je klem varen in de haven. en alsnog gezonken worden door die destroyers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 17:10:
Da's net zo ellendig als 's nachts in dichte mist jezelf te pletter varen op een small merchant :X
Die is ook best lullig ja :D

Speel btw nogsteeds met versie 1.0 ... zitten nogal wat bugjes in zeg...
Zoals coordinaten waar ik heen moet die @ land zijn ... 8)7

Zal vanaaf hem eens updaten ... want daar zijn patches voor :)

[ Voor 11% gewijzigd door Roberto op 08-10-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand overigens al (een) shipping route(s) ontdekt waar alleen T3 tankers / Passengerliners voorbijkomen? De convoys boven Ierland (AM52 en aanliggende grids) zijn leuk, maar hebben vaak niet meer dan 2 T3's, een paar C3 cargo's en een zooi merchants in formatie, en dat schiet natuurlijk qua tonnage niet op :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 10:33:
Heeft iemand overigens al (een) shipping route(s) ontdekt waar alleen T3 tankers / Passengerliners voorbijkomen? De convoys boven Ierland (AM52 en aanliggende grids) zijn leuk, maar hebben vaak niet meer dan 2 T3's, een paar C3 cargo's en een zooi merchants in formatie, en dat schiet natuurlijk qua tonnage niet op :P
schiet niet op schiet niet op??? voor mij vaak zat d-:

Ikzelf hoop ooit nog de bizmark endergelijke tegen te komen in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja "schiet niet op" is mss een beetje overdreven, maar ondertussen ben ik pas tevreden als ik per patrol ~100.000 ton zink :*) , small- en coastal merchants zinken vind ik zonde van de ammo (die kelder ik alleen als ik op de terugweg naar de basis nog wat deckgun shells over heb en toevallig eentje tegenkom;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Oei... update naar 1.4 gedaan :)

Ben in willhelms haven begonnen.
Zit er nu met een VII-B en 12 misies gedaan.

Knightscross with oak leaves, diamond, and gold nowat bla bla medaile... maargoed dat boeit niet.

Wat wel boeit is dat ik vandaag een bounching vliegtuig had 8)7

Ik schiet een spitfire uit de lucht (tja .. begin 1940 :) nog geen catalina's ) en die eikel wil zowaar het zelfde doen als de laatste keer in 1944 toen een vliegtuin mijn campain beeindigde dmv kamikaze

Het kreng vliegt recht op me af.
Maar schiet net over me heen (van rechts naar links) en knalt dus in de plomp .. maar ipv te exploderen knalt ie in ong. de zelfde hoek van het water af en hangt weer boven me :D
Dus ik schieten met mijn flack ... BOEM dondert ie aan de andere kant in het water.

En explordeert uiteindelijk totaal onderwater :?

[ Voor 4% gewijzigd door Roberto op 10-10-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee!!!!
Ik ben aan het varen komt er een destroyer aan ik schoot met een torpedo is ie vernietig zinkt ie boven me boot en ik was gezonken en dat is jamer want ik was net zo ver :'( !!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Lol ... ik stop ook altijd zon 600 meter voor het doel.
Want anders krijg je idd van zulke situaties... ik ben ook vaak genoeg met mijn uboot zo drawrs door een zinkendschip gegaan :X 8)7

Zal btw eens gaan zoeken naar die expansion voor dit spel.
Lijkt me wel wat, in wolfpacks ... :)

Iemand btw al een groot slagschip tegengekomen? Grootste grut wat ik tegenkom zijn de V&W's en C-class destroyers... nu zit ik met mijn huidige campain nog maar in maart 1940 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die grote slagschepen liggen op bepaalde tijden in sommige havens

meerdere mensen trouwens het probleem zoals bij scapa flow dat de haven niet op de kaart te zien is maar er wel ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Niet hier.

Ik heb wel het probleem dat ik nu al 15 misies heb gedaan, maar nog maar 2 promtions voor mijn crew heb gekregen.
Wel heb ik al 2 crosses 2e klasse voor mijn bemaning gekregen.
Maar een vetpot is het niet.

En vaak zink ik toch zon 9/11 vijandige boten (waarvan 8 torpedo boats / V&W destroyers :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:28
Het gaat om tonnage. Die dd's zijn zo rond de 1000 ton, merchants zijn al gauw zo'n 2000 en hoger. Daar kan je je beter op focussen, C2/3's T2/3's, je zult zien dat het dan hard gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Mja, die kom ik in begin 1941 nog niet tegen :( (zit nu in 30 dec 1940)

Heb btw wel mijn 1e Cruiser gesloopt.
Een light FI_JI class :)

Vinden btw meer mensen haven misies helemaal niet loonend?
Ik vaar een haven in, en kom zeg wat... 2 tot 4 zware schepen tegen.
And thats it ... meer defence dan er totaal in de haven ligt. :X

Zo ... maart 1941... al 3 cruisers gezonken.
Totaal voor mijn crew 3 promoties gehad. Stuk of 30 lage medalies.
En! ik ben nu Senior LT :)

Ipv junior...

Bij gibraltar zijn veel grotere schepen te vinden dan rond om de UK zelf... daar is bijna alles coastal. op 1 a 3 per hunt na :o

[ Voor 32% gewijzigd door Roberto op 12-10-2005 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Vanaf het begin vaart er al genoeg leuk spul rond.
Voor de wat zwaardere boten moet je vooral ten westen van Ierland kijken. Ik heb het spel twee weken en ben nog niet in dec 40, maar heb al zo'n 400k ton gezonken met mijn VIIB op 71 realism.
Juist nu kan je nog veel scoren, omdat de convooien nog niet zo zwaar bewaakt worden, als je blijft hangen in AM53 kom je er vanzelf wel wat tegen.

[ Voor 10% gewijzigd door Melniek op 12-10-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Beste missie tot nu toe. 30k gezonken (3x T2 tanker en 2x C2 + 1x C3 )

Kom ik in de haven van Bristol (daar is altijd een light cruiser) isie gezonken 8)7

En niet op de standaard manier... maar de helft stak gewoon in het dok (en was dus ook niet meer te zien want dat wasd dus onder de grond) en de andere helft lag dus nog gewoon in het water... ik had een pic genomen ... maar helaas ben ik die vergeten op te slaan..

Maar het zag er zo maf uit ... een half schip (waarvan de rest dus onzichtbaar in een muur zat 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:55:
[...]

Ik neem zelf altijd 1 officer minder mee als dat het kan omdat je niet altijd alle positiets gevuld hoef te hebben ook wissel ik om de 8 uur de bemanning zijn posities.

Heb dus altijd de restrooms vol
Dit heb ik nu enkele keren geprobeerd maar ik vind het nogal omslachtig. Verplaats je gewoon persoon per persoon of gebruik je de linker- en rechtermuisklik op de compartimentnamen?
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:41:
[SUBtiel kickje, het blijft een fraai spel;)]
@Laagvliegerke

Crewmanagement is zeer belangrijk: een goede crew is het halve werk.
Vertel het mij niet. Mijne halve crew is altijd doodmoe :P Nogal vervelend.
Ik vaar nu in '41 met mn vertrouwde VIIB. Heb de campaign vanaf '39 gestart in het kleinste bootje. M'n crew bestaat nu uit:

-5 officers, allen met de hoogste onderscheidingen > worden dus nooit meer moe _/-\o_
-1 volledige engine-crew: 2 sailors, 6 petty officers, allen met hoogste onderscheidingen > worden dus nooit meer moe _/-\o_
-1 volledige watch-crew (2 sailors, 2 petty officers), allen met de hoogste onderscheidingen > worden dus nooit meer moe _/-\o_
-de rest van de crew is hard onderweg om de hoogste onderscheidingen te halen > worden dan dus nooit meer moe _/-\o_

Kortom: Zorg dat je vanaf het moment dat je de VIIB hebt per missie zo'n 80- tot 100.000 tonnage per patrol haalt, dan heb je na een jaar of 2 een crew die niet meer moe wordt en kun je onbezorgd de zeeën onveilig maken :9
Bedankt voor de tip :) Ik koop nu ook telkens wat nieuwe crew die wat beter is. Ik weet niet of dat verstandig is?

Ik heb er voorlopig nog maar 3 patrouilles opzitten omdat ik niet zo heel veel speel en één zo'n missie toch tergend lang duurt :) Maar ik heb nu al telkens hetzelfde grid moeten verkennen? Is dit normaal?

[ Voor 66% gewijzigd door D-Three op 16-10-2005 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Nou, dat heb je knap gedaan in 41 al iedereen hoogste onderscheidingen.

Ik heb totaal 3x Iron cross 1e klass.
Dat is het hoogste wat ik heb.

Maar ik heb wel zin om een potje online tegen jullie te doen :)

ICQ of MSN me om een potje af te spreken.
Heb er igg veel zin in :) (gister voor het eerst online gespeeld, en dat is vele malen leuker :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RS_003 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 11:10:
Nou, dat heb je knap gedaan in 41 al iedereen hoogste onderscheidingen.*knippp*
Nou ja nog niet de hele crew hoor ;) maar wel de essentiële compartimenten bezet met onvermoeibare crew (vanaf de op 1 na laatste onderscheiding wordt men niet meer moe.)

Bovendien geldt: Hoe meer tonnage sunk, hoe meer medals je mag uitdelen.

Wederom @ Laagvlieg!
Nieuwe crew nemen kan alleen als je nog ruimte hebt voor extra crew, ik heb vanaf dag 1 dat ik de VIIB heb max crew ingezet, zo kun je lekker strooien met medals. daarnaast, als je na een paar patrols nieuwe crew aanneemt moet je met die crew van voren af aan beginnen met experience en medals/promotions. ik heb liever een gewone sailor welke bijna krom loopt van de medals dan een senior zonder.

Ben overigens overnieuw begonnen in '39 met dat kleine gare bootje, heb nu de kennis om het maximale uit de game te halen. Het enige wat ik qua kennis nog mis zijn shipping routes waar veel passenger liners langsdobberen;)

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:01:
Nieuwe crew nemen kan alleen als je nog ruimte hebt voor extra crew
Tenzij je je oude crew er uit gooit :)
ik heb vanaf dag 1 dat ik de VIIB heb max crew ingezet, zo kun je lekker strooien met medals
Wat bedoel je met "strooien met medals"? Worden die niet automatisch uitgedeeld door het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Nee, niet de crew medals ;)

Die moet je zelf uitgeven, net zoals met promoties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Heb ik net ontdekt 8)7 Ik heb niet goed opgelet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een klein vraagje hoe doe je dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Duidelijk te zien dat jullie... OF een illegale versie hebben OF totaal niet eens de moeite nemen om de handleiding te lezen. |:(
Dit soort vragen zijn gewoonweg te overbodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat we toch niet de slechste zijn en ik wel de handleiding gegeven zal in een paar hints geven
na een missie zegt de game of je medals/promoties hebt gewonnen.
vervolgens kom je op een buro uit
klik daar eens overal op en onderzoek hier en daar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
Hoe doe je wat?
Medals/ promotions uitdelen doe je in de personel files op je bureau als je in je base bent.

Heb afgelopen week mijn eerste +100k patrol afgerond met mijn VIIC op 71% realism.

Moest in grid CF32 mijn patrol uitvoeren, onderweg al wat C2's met mijn deckgun tot zinken gebracht. Na mijn patrol volbracht te hebben, wilde ik de Middellandse zee ingaan, maar bij Gibraltar werd het mij even te druk met destroyers en vliegtuigen boven mijn hoofd.
Toen maar besloten de convoyroute van gibraltar naar groot-brittanie te volgen. Onderweg nog het een en ander gekelderd, wat tankers in een convooi getorpedeerd. Op de terugweg naar St. Nazaire mijn overige torpedo's opgemaakt en mijn deckgun leeggeschoten op wat C2's om op een totaal van 126k te komen en toen definitief teruggekeerd naar de haven.
Bij aankomst had het goede nieuws de propagandamachine al bereikt en we werden dan ook warm onthaald.
De crew werd rijkelijk beloond voor hun heldhaftige daden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Laatst online: 24-09 22:36

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Maar eens opnieuw begonnen, ook om het weer te leren.
De uitvaart bij mijn eerste missie, natuurlijk 1st Flotillia om niet in de irritant lange harbor van het 7th Flottilia te hoeven varen.
Afbeeldingslocatie: http://img367.imageshack.us/img367/8614/shiii15cj.th.jpg
Een van de drie merchants die ik gezonken heb. Zat er zelfs een neutrale tussen, en ik stuur een message naar de heren in de Heimat. En jawel hoor een uurtje later krijg ik netjes het berichtje terug: '''Keep up the good working''.
Jaja die neutrals worden toch onze toekomstige vijanden is het niet?
Afbeeldingslocatie: http://img382.imageshack.us/img382/2568/shiii29fa.th.jpg
En toen kwam ik deze jongen tegen :9
Twee torps erop gevuurd, een dode en eentje die netjes raakte.
Afbeeldingslocatie: http://img452.imageshack.us/img452/5364/shiii36rx.th.jpg
Ik kon het niet laten er even netjes langs te varen om de heren gedag te zeggen ;)
Het mooie was dat die boot een half uur later nog steeds zo in het water lag. De schoepen waren uiteindelijk wel stilgevallen, die schampten de grond en blijkbaar kwamen ze daardoor vol met zand te zitten.
Afbeeldingslocatie: http://img421.imageshack.us/img421/2800/shiii49hs.th.jpg

Wat wel heel irritant is zijn de missies: ga naar AN16, terwijl je dan niet meer terug kunt komen want je actiradius is veel te klein. En het lijkt me niet dat je onderweg kunt bunkeren bij een of andere olietanker met een rode vlag met een klein brits vlaggetje erin.
Ook het laden van voorgaande missies kan niet, en dat is wel heel erg sneu, vooral omdat als je het wel doet alle missies daarna verloren gaan :(

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 16:16

Major Carnage

waki miko Reimu

Het scheelt al een hoop als je op ahead standard je route aflegt ipv de volle mep. Scheelt een hoop benzine, en wat snelheid. Ahead Flank is meer voor nood maneuvres.

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Die crew managment blijf mij irriteren. Dit spel poogt inderdaad om een simulatie te zijn maar geen enkele kapitein van een duikboot houdt zich daar zo in detail mee bezig. In het echt werkt de crew in ploegen en lossen deze elkaar mooi af. En in noodsituaties kent iedereen zijn plaats en weet iedereen wat te doen. Maar het spel gooit mijn bemanning telkens mooi door elkaar en als ik een volledige ploeg in 1 keer wil vervangen (met telkens linker en rechtermuisklik zoals in de manual staat), blijven sommigen van de crew gewoon doodleuk staan. Gisteren bijvoorbeeld, had ik een luchtaanval te verwerken gekregen waardoor 4 leden van mijn bemanning dood waren. Aangezien ik mijn aft-torpedoes niet nodig had, plaatste ik hun lichamen in die ruimte. Als je dan klikt op "underwater attack" wijst de computer automatisch crew toe aan het repair team. En daar plaatste het spel dan 2 van die overleden bemanningsleden in. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door D-Three op 01-11-2005 21:06 . Reden: enkele foutjes er uit gehaald... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb nu ook SH3, en na een tijdje spelen wil ik wel wat, vooral grafische) mods erbij hebben.

Bij simsub zie ik door de bomen het bos echter niet meer ;(
Wat zijn de musthave mods? Of is er ergens een lijstje met 'essentials' ofzo?

Wat zijn nog meer mogelijkheden om het grafisch op te krikken, de opties in het spel zelf zijn nogal karig ;(

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Ik maakte vandaag wat mee.

Stuk of 20 van die zware vliegtuigen.

Dus ik met de heavy flack schieten ... en boommmmm

Afbeeldingslocatie: http://www.bluebus.nl/~bluebus/vliegtuigen.JPG

Helaas zie je het net niet... maar hier gingen 2 recht naar benee... en 1 ging 1 km verder de plomp in lol ... en dat in 1 salvo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

ziet er wel vet uit :P

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
Je ziet btw wel het 2e vliegtuig neergaan zie ik net ... links onder zie je dat het 1e vliegtuig al de zee is in gevlogen ... echt jammer dat de 1e screenshot is mislukt waarop je beide ziet..

Ben verder btw een erg slechte kapitein ... ik heb nog niet eens 50k gezonken ... per misie. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik wat vragen welk type u boot had je geomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Er staan best leuke mods op subsim.com
Echt een hele rij van een stuk of 20 of wel meer:
http://www.subsim.com/subsim_files/patches2005.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Is er ook een nederlandse handeleiding te vinden, heb gezocht maar nog niet gevonden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me helpe ik heb een silent hunter 3 world download maar die update werk niet wie kan me helpe

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je het kopen en niet downloaden !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik bedoel een update van silent hunter 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik heb geen Silent Hunter 4 topic gevonden, dus dan maar in dit topic, de doelgroep zit wel goed :+

Er is een interview uit met de maker van Silent Hunter 4, incl. Pics! :D :9~

Hier te vinden

Paar plaatjesvan Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific :
Afbeeldingslocatie: http://www.subsim.com/ssr/sh4/sh4_in3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.subsim.com/ssr/sh4/sh4_in5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.subsim.com/ssr/sh4/sh4_in11.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 23-08-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:28

Steffy

Ayreonaut

Omg :'(

Wat doe je, daar gaat mijn vrijetijd :9

• Refragmental
anandus schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 17:56:
Ik heb geen Silent Hunter 4 topic gevonden, dus dan maar in dit topic, de doelgroep zit wel goed :+

Er is een interview uit met de maker van Silent Hunter 4, incl. Pics! :D :9~

Hier te vinden

Paar plaatjesvan Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Holy mother of god!!
Heb echt zin in weer een goede Subsim, en dit ziet er erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik heb Silent Hunter III een paar dagen terug ontdekt en ben er helemaal verslaafd aan geraakt. Echt een gaaf spel. De vrijheid, realisme, en grafisch ook erg OK. Erg meeslepend.

Wat ik minder vind is de eentonigheid: ga naar grid XX11 en patrouilleer daar. Ook is het irritant om steeds vanuit Kiel te moeten vertrekken en steeds weer een koers te moeten plotten om Denemarken heen. :X Gelukkig zit ik nu in St. Nazaire, een stuk dichterbij de actie.

En qua AI is het soms ook maar wazig. Destroyers weten zich totaal geen raad met havens, blijven roekeloos tegen steigers en kades opvaren (en vormen zo een makkelijke prooi). :? Of vliegtuigen die hun dieptebommen kwijt zijn, al een half uur in brand staan (en toch niet neerstorten) en toch maar attacks runs blijven maken :? En het crew management systeem is bescheten, als die lui moe worden gaan ze niet automatisch pitten lijkt het, en dan kan ik met veel te veel muisklikken (vervelend) de boel gaan redden.

Het is geen perfect spel, maar afgezien van bovenstaande tekortkomingen is het moeilijk om een betere subsim te maken. Misschien wat betere textures en meer details op schepen en wat meer afwisseling in de missies. Natuurlijk was het leven op een U-boot in het echt vaak ook maar saai, maar ik ben een gamer, geen matroos.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:08:
Ik heb Silent Hunter III een paar dagen terug ontdekt en ben er helemaal verslaafd aan geraakt. Echt een gaaf spel. De vrijheid, realisme, en grafisch ook erg OK. Erg meeslepend.

Wat ik minder vind is de eentonigheid: ga naar grid XX11 en patrouilleer daar. Ook is het irritant om steeds vanuit Kiel te moeten vertrekken en steeds weer een koers te moeten plotten om Denemarken heen. :X Gelukkig zit ik nu in St. Nazaire, een stuk dichterbij de actie.

En qua AI is het soms ook maar wazig. Destroyers weten zich totaal geen raad met havens, blijven roekeloos tegen steigers en kades opvaren (en vormen zo een makkelijke prooi). :? Of vliegtuigen die hun dieptebommen kwijt zijn, al een half uur in brand staan (en toch niet neerstorten) en toch maar attacks runs blijven maken :? En het crew management systeem is bescheten, als die lui moe worden gaan ze niet automatisch pitten lijkt het, en dan kan ik met veel te veel muisklikken (vervelend) de boel gaan redden.

Het is geen perfect spel, maar afgezien van bovenstaande tekortkomingen is het moeilijk om een betere subsim te maken. Misschien wat betere textures en meer details op schepen en wat meer afwisseling in de missies. Natuurlijk was het leven op een U-boot in het echt vaak ook maar saai, maar ik ben een gamer, geen matroos.
\

als je de manual leest zul je erachter komen dat je niet elk bemanningslid afzonderlijk hoeft te verplaatsen maar dat je hele groepen in 1 keer kan omgooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Dat klopt, maar dan heb je vaak het probleem dat bepaalde compartimenten al (deels) vol zijn, zodat je alsnog veel mensen stuk voor stuk moet verplaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door Captain Pervert op 06-09-2006 17:41 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Karel V

Karel V

Een simpele ziel

Topicstarter
Het grootste gebrek van Silent Hunter III was de uitwerking van de havens. Als er al patrouille bij de haven was, dan stelde het zelden iets voor, waar liggen verdraaid de vrachtschepen? Waar de marineschepen? Sinds wanneer zijn er geen kustkannonen, radar, mijnen in de havens etc.?
De enige grote verandering was het mannagen van je team, maar voor de rest is er feitelijk weinig wezelijks verandert ten opzichte van Silent Hunter II. En aan het review te zien gaan ze in Silent Hunter IV nog steeds niet de goede kant op.

• Captain Pervert
Er zijn twee expansion packs verkrijgbaar die dat alles zo'n beetje toevoegen. Maar het had al in het origineel moeten zitten.

Ik verbaas me er ook steeds over dat ik in een haven kan rondvaren en alles ongestraft kan mollen, maar meer dan 3-4 schepen liggen er niet, en dat zijn meestal kleintjes.

Verwijderd

als je grote schepen in havens wil aantreffen zal je even wat websites met guides na moeten kijken.

Ik weet dat de meeste beroemde schepen wel te vinden zijn en neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
lol, ik heb het spel dus net, en ben net ongeveer 2 uur bezig geweest met varen en toen vond ik het wel heel saai...wat bleek, ik had de time multiplier nog niet gevonden, dus was pas 10 km verder ofzo :D

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
nog even een vraagje ik kan altjid maar 3 torpedo's afvuren daarna zijn ze op...hij reload ze gewoon niet terwijl auto-reload aanstaat...hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:16
FireFoz schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:53:
nog even een vraagje ik kan altjid maar 3 torpedo's afvuren daarna zijn ze op...hij reload ze gewoon niet terwijl auto-reload aanstaat...hoe doen jullie dat?
Sta je toevallig op silent running? Dan worden torpedo's niet gewisseld...

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Spike-man schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:21:
[...]

Sta je toevallig op silent running? Dan worden torpedo's niet gewisseld...
Met silent running moet je inderdaad opletten.

In deze mode wordt er ook niet gepompt als je water maakt en compartimenten worden ook niet gerepareerd. Heel goed opletten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Hmm nee volgensmij had ik die mode niet aanstaan...ik ben overigens met een career bezig en was pas bij mission 2,heeft dat er wat mee te maken? Wss heb ik de meest standaard sub die er is, want het is ook nog 1939 :)

Ik had vanacht (3 uur, moest om 8 uur weer op...verslavend spel :p) een destroyer achter me aan vlak voor de kust van engeland...ik was per ongeluk zo dicht bij de kust dat het nog maar een meter of 20 diep was, dus ik kon niet eens echt ontsnappen. De destroyer kwam recht over me heen varen met dieptebommen, dus ik full speed in reverse, en ontkwam aan zn dieptebommen...vervolgens maakte hij een bocht zodat ie precies 90 graden voor mij kwam te liggen, dus ik snel torpedo's afvuren en weg was ie :)
Ik was echt blij want vlak daarvoor had ik ook al een "battle" met een destroyer, toen zat ik op 100m diepte en had ik behoorlijk wat schade...best spannend is dat vind ik :) Echt een top spel :)

Btw, wat betreft SH IV, wat jammer dat je geen duitser meer bent :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Weer een beetje SH4-spam (bij gebrek aan een SH4-topic :P ):
filmpje!

Oud filmpje op youtube (let op het gat in het schip op 6:50 en verder)

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 06-12-2006 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Megabump. ^^

Ik heb een klein probleempje. :P Vorige week toch maar 'ns gehaald en al een beetje zitten kloten in de tutorials. Alleen, al m'n torpedo's ketsen af op scheepsrompen. Ik heb al geprobeerd te variëren met afstand, (0.5 tot 1.5 NM) varend of liggend schieten, torpedosnelheid, explode on impact of ook magnetisch, hoek waaronder ik schiet, (als ik haaks op 'm lig of recht voor z'n boeg) etc, etc. Manual doorgelezen maar zonder direct iets te vinden. Iemand enig idee hoe ik bootjes neer kan schieten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terran
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:08
vanaf hoe ver schiet jij op je doelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

[..] Ik heb al geprobeerd te variëren met afstand, (0.5 tot 1.5 NM) [..]
Vanaf die afstand dus.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Exitium schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:53:
Megabump. ^^

Ik heb een klein probleempje. :P Vorige week toch maar 'ns gehaald en al een beetje zitten kloten in de tutorials. Alleen, al m'n torpedo's ketsen af op scheepsrompen. Ik heb al geprobeerd te variëren met afstand, (0.5 tot 1.5 NM) varend of liggend schieten, torpedosnelheid, explode on impact of ook magnetisch, hoek waaronder ik schiet, (als ik haaks op 'm lig of recht voor z'n boeg) etc, etc. Manual doorgelezen maar zonder direct iets te vinden. Iemand enig idee hoe ik bootjes neer kan schieten? :)
volgens mij houd ik als uiterste minimale afstand 700 meter aan, dan heb je een redelijke grootte kans dat ze al op scherp gezet zijn.

heb je de kop op Magnetic of Impact staan? als je ze op impact heb staan, probeer ze zoveel mogelijk op 90 graden in te laten slaan. (ook niet te diep want dan ketsen ze op de ronding van het schip af)

hehe ik ben ook laatst weer begonnen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:49
Zijn het niet gewoon "dude" torps?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Je krijgt geen zeven duds op rij. :P
Gohan-san schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:14:
heb je de kop op Magnetic of Impact staan? als je ze op impact heb staan, probeer ze zoveel mogelijk op 90 graden in te laten slaan. (ook niet te diep want dan ketsen ze op de ronding van het schip af)
Laatste was inderdaad het probleem, net even hoogte aangepast naar 1 tot 3 meter en dat ging al een stuk lekkerder. Nog steeds in die tut bezig though, moet nog even een lekkere kill order vinden. Blijf nu meestal liggen tot ik die achter me kan raken, dan draaien voor die tanker en dan zo manoevreren dat ik die middelste (die in het begin vlak voor je ligt) achteruit kan raken en tegelijkertijd op koers lig om die grote boot in te halen. Moet alleen die vijfde er nog bij zien te krijgen, die vaart zo lekker de andere kant op. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Exitium schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:09:
Je krijgt geen zeven duds op rij. :P

[...]

Laatste was inderdaad het probleem, net even hoogte aangepast naar 1 tot 3 meter en dat ging al een stuk lekkerder. Nog steeds in die tut bezig though, moet nog even een lekkere kill order vinden. Blijf nu meestal liggen tot ik die achter me kan raken, dan draaien voor die tanker en dan zo manoevreren dat ik die middelste (die in het begin vlak voor je ligt) achteruit kan raken en tegelijkertijd op koers lig om die grote boot in te halen. Moet alleen die vijfde er nog bij zien te krijgen, die vaart zo lekker de andere kant op. :+
ik kan de tut niet echt goed meer herinneren maar gewoon echtte missies doen das veel leuker.
als ik een convoy tegen kom.
eerst de tankers er uit vissen, zijn vaak met 1 torp af te knallen. dan de C3's (ook met 1 torp)

ik zorg altijd dat ik in tube 3 + 4 bij de start elektric torps geladen heb zodat die 2 kan gebruiken, zonder dat ze mij door hebben.
en als die bijna inslaan het proberen zo te time, dat je nog 2 snelle steam torps er achter aan kan gooien op een paar andere schepen.

niks is mooier dan 4 torpedos die binnen 20 sec naelkaar inslaan, en als ze dan ook nog allemaal zinken heb je de jackpot :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die een idee heeft of Silent Hunter 3 kan draaien op Vista 64-bit? Zo ja, hoe krijg ik dit voor elkaar? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Zo: voor EUR 5,99 op de kop getikt bij de FRS. Nu bezig met installeren via dvd. Shit in 2005 ook al spellen van 2GB :O

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 26-09 15:57

Jazzper

BB4E^Guerilla

Waar heb je die gescoord?

edit: aaarg FRS las er gewoon overheen. Ok ook maar eens kijken daar.

[ Voor 61% gewijzigd door Jazzper op 12-08-2007 15:42 ]

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Jazzper schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:42:
Waar heb je die gescoord?

edit: aaarg FRS las er gewoon overheen. Ok ook maar eens kijken daar.
Zonder boekje, maar wel de geur van iets verbrands. Lijkt wel een rookschadepartij. Maar ik zie er verder niets van. Ik ruik het alleen. Jammer dat ie bij mij rood beeld geeft terwijl andere spellen (CoD 1, BiA) wel goed werken.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zo, het spel weer eens geïnstalleerd :)

Nu zie ik door de mod-bomen het bos niet meer, er zijn aardig wat megamods zo te zien.
GWX, NYGM, Living Silent Hunter, etc.

Welke is aan te raden als je gewoon casual wil spelen?
Realisme is secundair, mij gaat het om het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:04:
Zo, het spel weer eens geïnstalleerd :)

Nu zie ik door de mod-bomen het bos niet meer, er zijn aardig wat megamods zo te zien.
GWX, NYGM, Living Silent Hunter, etc.

Welke is aan te raden als je gewoon casual wil spelen?
Realisme is secundair, mij gaat het om het spel.
Op windows 10? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe O-)

Mijn oude (offline) XP computer, is inmiddels echt gaar (op alle vlak, zit al vol met reserve onderdelen)
Dus ik wil deze kopen voor al mijn oude XP spellen.
https://www.qxsystems.nl/laptops/dell-latitude-e6420-880

Alleen staat daar Windows 10 op, XP erop installeren raden ze (niet de winkel) me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Het werkt prima op Windows 10, ik ervaar geen enkel probleem.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste