[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 6

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.901 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaggy8675 schreef op 23 juni 2004 @ 15:05:
Zo, het begint weer terug te /plaatsing screener. _/-\o_ [/edit]

[/edit]
hoe vaak is er gevraagd om xp-shuffle aangezien nummer 1 van allies net de xp van 4 bij axis heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 16:12:
[...]

hoe vaak is er gevraagd om xp-shuffle aangezien nummer 1 van allies net de xp van 4 bij axis heeft.
Ehh, volgens nij niet. geloof dat de meeste vanaf het begin erbij zaten.
maar heb ik niet echt op gelet.

edit:
Zeg ik heb een hekel aan voetbal, wie nog meer? Ik zit vanavond 23/06 om half negen op xs4all 1 of 2, groeten...een voetbal hater... })

[ Voor 21% gewijzigd door Shaggy op 23-06-2004 17:58 ]

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

shaggy, no flame maar misschien een tip. Je was de hele tijd fieldop op een gegeven moment en dan MAG je op zich ammo uitdelen. Daar was je namelijk niet van viel me op :S
Kan momentopname zijn maar ik had het meerdere keren dat ik recht achter je stond enzo en op je schieten is ook zo wat ;)

* Jazzper heeft na 2 maanden drukte/verotte pc ook weer eens ge ETed. Moet mijn nieuwe config nog wel afstellen maar wat blijft het toch een leuke game!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Jazzper schreef op 23 juni 2004 @ 18:10:
shaggy, no flame maar misschien een tip. Je was de hele tijd fieldop op een gegeven moment en dan MAG je op zich ammo uitdelen. Daar was je namelijk niet van viel me op :S
Kan momentopname zijn maar ik had het meerdere keren dat ik recht achter je stond enzo en op je schieten is ook zo wat ;)

* Jazzper heeft na 2 maanden drukte/verotte pc ook weer eens ge ETed. Moet mijn nieuwe config nog wel afstellen maar wat blijft het toch een leuke game!
Hehe, geen flame opgepakt hoor :)

Ik speel het liefste als field ops/medic in de hoedanigheid van Axis, speelt voor mij het lekkerst.

Ik deel normaal gezien toch redelijk wat ammo uit hoor, als ik in de buurt ben en het kan zal ik het zeker doen.
Het zal inderdaad niet altijd gebeuren om wat voor reden dan ook, maar ja. ik ben normaal gesproken ook niet de enigste die er rondloopt ;)

En m'n schieten.. ja da's ff geleden. moet ik weer onder de knie zien te krijgen. Ben nooit een fantastiese schutter geweest, maar probeer m'n steentje bij te dragen, en niet alleen voor XP te spelen. ( af en toe wel hoor :) )

En als het weer een beetje lukt en je leert wat vaste spelers kennen, leer je ook hoe die spelen, en kan ik daarop anticiperen.

Ach ja, komt allemaal goed...zeggen ze.. En het belangrijkste... het is maar een spelletje :)

Ik zal gewoon wat beter opleten, en wat meer proberen te oefenen.

P.s. Zal het nu maar afkappen, is weer zo off-topic natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Holy maceroe!! Check dit:
http://www.cs.virginia.edu/~gfx/pubs/lithium/lithium.avi

eindelijk eindelijk eindelijk!!! Wunderbar!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
komt spuit 11 ;) Maar tis wel vet idd, en hij is met Bani aan het lullen voor evt. integratie met etpro in de toekomst

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

liever spuit elf dan helemaal geen spuit :)
nah http://www.cs.virginia.edu/~nsh3h/gvis/index.html ik zie het pas voor het eerst maar het is inderdaad niet geheel nieuw zie ik net. What ever, Nederland is door :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Damn das wel kewl.... zou wel integratie met ETTV willen zien :P

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Roeligan schreef op 24 juni 2004 @ 08:09:
Damn das wel kewl.... zou wel integratie met ETTV willen zien :P
Tsja, dit soort features zijn toch vooral leuk om naar te kijken, en persoonlijk speel ik het spel liever zelf :)
Op grote lanparties en competieties lijkt het me trouwens wel enorm gaaf op een beamer :y)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Quakecon komt er nou ook snel aan (12 Aug.), en ET-Tv zou dan afgerond zijn... Ben benieuwd, @ etpro forums is nog niets te lezen. En over de ik-speel-liever comments, het is natuurlijk niet dat je ipv het spel spelen alleen nog maar kijkt, maar het is natuurlijk prachtig om alle wedstrijden van de "grote" jongens live te kunnen volgen en hier ondertussen met elkaar over te kunnen lullen :) Gaat btw iemand naar Qcon (zal wel niet maar denk vraag het toch ff ;)).

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

idd op LAN's zou dit een fantastische integratie op ETTV zijn. Ik ben al benieuwd hoe ETTV zal uitpakken. Ik denk dat het de community wel ten goede zal komen, is weer eens wat anders dan HLTV op een LAN.

Als een LAN als NetGamez ETTV uitzend op de beamer krijg je heel wat meer mensen die geintreseerd raken in ET dan "mond-tot-mond reclame". Ik ben zelf CL van een clan die UT2003/2004 speelt, en ik hoor mensen vaak vragen " wordt ET dan nog wel gespeeld" etc. Ikzelf ben met UT gestopt en speel alleen nog ET (nog mensen die een fun clan zoeken ;) ) En merk dat buiten de ET community mensen niet veel van ET weten, die denken allemaal dat ET is doodgebloed.

ETTV met Lithium geintegreerd zou hier wel verandering in kunnen brengen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ik heb waarschijnlijk een ongelofelijke n00b vraag, maar toch.

Ik ben eens aan het experimenteren gegaan om zelf ET server te draaien ( voor ongev. 8 tot 12 pers.) onder Windows. ( Dedicated server )

Lukt allemaal goed, kan zelf inloggen als referee etc. geen probleem.
Zie m'n server op All Seeing Eye, en kan inloggen.

Aleen draait het nu op ETMain, en niet ETPro.
Heb ETPro gedownload, maar ben bang dat als ik deze map vervang door de huidige ETPro map, ik mijn instellingen etc kwijtraak?

Er is veel over te vinden om een server voor ET op te zetten, maar weet niet of dit ook in combinatie met gewoon spelen kan?

Kijk het opzetten lukt, alleen de ETPro versie weet ik niet hoe?

Kan iemand me hier iets over vertelen, of een linkje geven dat een noob als ik er simpel achter kan komen, en een ETPro servertje kan opzetten zonder m'n instellingen kwijt te raken, en ook als ik zin heb gewoon op ander servers als gast kan spelen?

Let wel, in Windows, niet in Linux.

[ Voor 18% gewijzigd door Shaggy op 24-06-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

vermeld de site van http://bani.anime.net/etpro/ er niets over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

shaggy8675 schreef op 24 juni 2004 @ 18:08:
Ik heb waarschijnlijk een ongelofelijke n00b vraag, maar toch.

Ik ben eens aan het experimenteren gegaan om zelf ET server te draaien ( voor ongev. 8 tot 12 pers.) onder Windows. ( Dedicated server )

Kan iemand me hier iets over vertelen, of een linkje geven dat een noob als ik er simpel achter kan komen, en een ETPro servertje kan opzetten zonder m'n instellingen kwijt te raken, en ook als ik zin heb gewoon op ander servers als gast kan spelen?

Let wel, in Windows, niet in Linux.
Om Etpro als huidige "game "aan te geven is het enige wat je hoeft te doen een shortcut te maken naar ET.exe met daarbij als doel opgeven : E:\Games\ET\ET.exe +set fs_game Etpro
( of waar jouw ET.exe op jouw hd staat ;) )

Zo zou je server op moeten starten in Etpro modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04 18:06

[ash]

Cookies :9

Gewoon de zipfile van etpro uitpakken in je Enemy Territory directory, zodat er een folder etpro naast etmain en pb verschijnt. Je server start je vervolgens met het volgende commando:

code:
1
et.exe +set dedicated 2 +set fs_game etpro +exec server.cfg

Je hoeft je geen zorgen te maken over server instellingen, het script waarin deze instellingen staan staat in de folder etmain en zal niet overschreven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

volgens mij, week niet zeker, kun je ook als je lame bent een etpro server bezoeken als client en dan 'sta' je vanzelf in etpro modus als je weer disconnect. Dan kun je hosten als etpro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

Jazzper schreef op 24 juni 2004 @ 23:35:
volgens mij, week niet zeker, kun je ook als je lame bent een etpro server bezoeken als client en dan 'sta' je vanzelf in etpro modus als je weer disconnect. Dan kun je hosten als etpro.
Helaas werkt dit niet zo.

[ Voor 3% gewijzigd door [ash] op 24-06-2004 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Nou ik kom er niet uit, heb ET, heb 1.02 patch, heb ETPro3...,
Maar kan hem niet als ET pro server krijgen draaien, alleen als ETMain...

Zal wel weer iets hier zijn wat ik niet snap, ach het was leuk geweest.

Toch nog bedankt voor de moeite.

[ Voor 29% gewijzigd door Shaggy op 25-06-2004 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het was fijn schieten @ XS4ALL 2 vanavond. In ieder geval shaggy was er (speelde lekker) en misschien nog wel andere GoTters die ik niet heb opgemerkt :P

[ Voor 3% gewijzigd door Tweeke op 25-06-2004 00:51 ]

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

edit:
[quote]Tweeke schreef op 25 juni 2004 @ 00:50:
Het was fijn schieten @ XS4ALL 2 vanavond. In ieder geval shaggy was er (speelde lekker) en misschien nog wel andere GoTters die ik niet heb opgemerkt :P[/quote]

Maar het kan een heel stuk beter... ik had iets teveel last van teamkilling.. door mij dus wel te verstaan...lolol ehh, ja off-topic...weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMT
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-09 14:37

JMT

MOEHHHHHH

Tweeke schreef op 25 juni 2004 @ 00:50:
Het was fijn schieten @ XS4ALL 2 vanavond. In ieder geval shaggy was er (speelde lekker) en misschien nog wel andere GoTters die ik niet heb opgemerkt :P
Mja ik was er ( JMT[NL] (Sinds kort mag k me ook ">>))>visJMT" noemen maar dat terzijde :P) )
Was idd wel een goed potje :) Kga zo nog effies kijken met The-Evil of er nog wat is anders maar eens ff dutje doen :P

Tamtidam... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

shaggy8675 schreef op 25 juni 2004 @ 00:42:
Nou ik kom er niet uit, heb ET, heb 1.02 patch, heb ETPro3...,
Maar kan hem niet als ET pro server krijgen draaien, alleen als ETMain...

Zal wel weer iets hier zijn wat ik niet snap, ach het was leuk geweest.

Toch nog bedankt voor de moeite.
Hoe ziet je folderstructuur er uit en met welk commando start jij je dedicated gameserver op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
voor alle pro xp whores onder ons:

http://www.swertcw.com/de...c=news&p=comments&id=3321

g/l+hf :)

offtopic:
Doom 3 releasedate: 3Aug

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik zat net op een server joh met 32 man en daar deed iemand iets vets :
Hij was cvops, killde een allie pakte ze pakje ,
Dan zocht ie een lijk van een teammate op, daar deed die ook gewoon use toets, er staat dan : switching classes

vervolgens zoekt die een thompson op, en heeft die een gealieerd pakje van een soldaat met een thompson 8)7

Kheb het ook geprobeert, ik was een gealieerde medic, stond ik in allies camp medic packs uit te delen :P
de server had de shrubet mod ....l

was iig hartstikke tof.... , kzal ook nog is op xs4all proberen of dat kan

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

shameblaster schreef op 25 juni 2004 @ 14:50:
Ik zat net op een server joh met 32 man en daar deed iemand iets vets :
Hij was cvops, killde een allie pakte ze pakje ,
Dan zocht ie een lijk van een teammate op, daar deed die ook gewoon use toets, er staat dan : switching classes

vervolgens zoekt die een thompson op, en heeft die een gealieerd pakje van een soldaat met een thompson 8)7

Kheb het ook geprobeert, ik was een gealieerde medic, stond ik in allies camp medic packs uit te delen :P
de server had de shrubet mod ....l

was iig hartstikke tof.... , kzal ook nog is op xs4all proberen of dat kan
Waarom zou je medpacks willen geven aan je vijanden?

Meestal is het moeilijkste om "behind enemy lines" te komen als cvops, zonder dat je gesnapt wordt.
Als je zo dicht bij mensen kunt komen dat je ze medpacks kunt geven, waarom pak je dan niet meteen je knife of satchel charge :?

Een thompson pakken is wel nuttig, maar zodra je d'r mee schiet ben je toch meteen je pakje kwijt, dus het draagt slechts bij aan het verrassingselement

[ Voor 9% gewijzigd door dawuss op 25-06-2004 15:16 ]

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:19

Hu9o

Schokkend

Dat kan niet op xs4all, omdat daar etpro draait, en niet shrubnet :)

En je hebt geen setchel meer omdat je van classe bent veranderd maar je hebt wel de skin van een enemy.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

dawuss schreef op 25 juni 2004 @ 15:14:
[...]

Waarom zou je medpacks willen geven aan je vijanden?
Zodat ze echt denken dat je bij hun hoort, en gaan ze liggen om dekking te zoeken pak je, je mesje >:)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

shameblaster schreef op 25 juni 2004 @ 15:57:
[...]

Zodat ze echt denken dat je bij hun hoort, en gaan ze liggen om dekking te zoeken pak je, je mesje >:)
Ik weet niet hoe het met jou zit hoor, maar ik herken enemy cvops eigenlijk vrijwel altijd meteen. Zelfs als ze mij medpacks zouden geven ;)

Ze staan bijvoorbeeld al niet als friendly units op je minimap, dus dat is al wat verdacht :P

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Kijk jij dan continu op je minimap?
Ik heb daar meestal weinig tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

[ash] schreef op 25 juni 2004 @ 11:46:
[...]

Hoe ziet je folderstructuur er uit en met welk commando start jij je dedicated gameserver op?
Ik heb alles geinstaleerd zoals hierboven, patch, pro etc.

Geprobeerd:
Met de gewone snelkoppeling op buroblad spel starten, host game, als dedicated server etc. geen probleem, maar dan is het ETMain.

Geprobeerd met snelkopp. met deze tekst : et.exe +set dedicated 2 +set fs_game etpro +exec server.cfg
Dit accepteerd de snelkoppeling niet ( foutmelding )

Ik weet niet wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Probeer het eens met een batch file ofzo dan, vanuit de dir waar et.exe staat.

Dit staat bij mij in etpro-server.bat:
code:
1
ET.exe +set dedicated 2 +set fs_game etpro +exec server.cfg +set sv_punkbuster 1

Dir index van mijn et server mapje:
Afbeeldingslocatie: http://falconey.net/gallery/albums/screenshots/et/thumb_etproserverdir.jpg

[ Voor 89% gewijzigd door Falconey op 15-07-2004 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een raar probleem,

als ik in de serverlist browser (of hoe dat dan ook heet) een leuke server heb gevonden, en ik wil deze toevoegen aan mijn favorieten, dan crashed ET met een ongeldige bewerking.. Weet iemand wat er hier aan de hand is?

Verder lijkt het of ik met dual luger/colt minder snel kan schieten. vroeger kon ik sneller schieten als de mp40, nu doet ie elke keer traag opstarten, waarna ie na 4 schoten weer rap gaat. is dit iets van etpro (of misschien m'n nieuw muis) ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:03

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 18:26:

als ik in de serverlist browser (of hoe dat dan ook heet) een leuke server heb gevonden, en ik wil deze toevoegen aan mijn favorieten, dan crashed ET met een ongeldige bewerking.. Weet iemand wat er hier aan de hand is?
Hee dat heb ik ook, echt heel irritant :(

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Falconey schreef op 25 juni 2004 @ 18:08:
Probeer het eens met een batch file ofzo dan, vanuit de dir waar et.exe staat.

Dit staat bij mij in etpro-server.bat:
code:
1
ET.exe +set dedicated 2 +set fs_game etpro +exec server.cfg +set sv_punkbuster 1

Dir index van mijn et server mapje:
[afbeelding]
Kijk en die heb ik er niet bijstaan, etpro-server.bat etc...
http://www.falconey.net/a.../etproserverdir.thumb.jpg
Heb dus kennelijk niet het goede bestand dan? welke moet ik dan hebben? of beter nog waarvandaan?

[ Voor 11% gewijzigd door Shaggy op 25-06-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 18:26:

zoek met google naar het programma ASE (All seeing eye) en download dit. Installeer het en gebruik het. (zit vast wel readme voor instructies bij ofso) en gebruik niet meer de ingame serverlist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

shaggy8675 schreef op 25 juni 2004 @ 19:27:
[...]

Kijk en die heb ik er niet bijstaan, etpro-server.bat etc...
Deze maak je gewoon zelf, ik heb even snel een bestandje voor je in elkaar gezet.

etserver.bat

Vergeet niet in je server.cfg, welke in etmain staat, het commando PB_SV_ENABLE op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

[ash] schreef op 25 juni 2004 @ 21:26:
[...]

Deze maak je gewoon zelf, ik heb even snel een bestandje voor je in elkaar gezet.

etserver.bat

Vergeet niet in je server.cfg, welke in etmain staat, het commando PB_SV_ENABLE op te nemen.
Mmh, kom er nog steeds niet uit.
Het is de eerste keer dat ik het wil doen, maar het lijkt niet te lukken, zie de screenshots.

Die files zelf maken he...leuk, zou niet weten waar te beginen of zoeken.
Snap er weinig van, dacht dat je alleen die filetjes moest downloaden en dan werken, maar is kennelijk niet zo.
Wil je me soms verder helpen? event. via e-mail oid?
Alvast bedankt voor de moeite.

Snelkoppeling maken.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/chantalgeleijns/thumb_et0.jpg

Mappen in ET.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/chantalgeleijns/thumb_et1.jpg

Mappen in ET Pro.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/chantalgeleijns/thumb_et2.jpg

:? 8)7 _/-\o_

Hij geeft ook aan in console, fs_ game is write protected?

[ Voor 4% gewijzigd door Shaggy op 26-06-2004 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

ETpro cheats :?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

@shaggy8675:
Bij je snelkoppeling staan er aanhalingstekens om de hele regel, de aanhalings tekens moeten alleen om het pad inclusief et.exe staan.

In jouw geval:
code:
1
"E:\Wolfenstein - Enemy Territory\et.exe" +set dedicated 2 +set fs_game etpro +exec server.cfg

Het bestandje etserver.bat moet niet in je etpro directory maar een directory hoger, meteen in je ET map.

Je hoeft ze niet beide te gebruiken, of de aangepaste shortcut, of etserver.bat (waar je opzich wel weer een shotcut naar toe kan maken, voor op je desktop bijvoorbeeld)

En zoals ik al eerder zei, zet in je server.cfg in etmain PB_SV_ENABLE, dan hoef je +set sv_punbuster 1 er niet bij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Met stom ^^ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even reagern graag en kom met een goede uitleg =x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Euh, als jullie in je eigen etpro map gaan kijken kom je daar ook de etpro cheats database tegen hoor: "etpro_cheats.dat".

Voor de rest, I'm with [ash] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RRR schreef op 26 juni 2004 @ 10:53:
Euh, als jullie in je eigen etpro map gaan kijken kom je daar ook de etpro cheats database tegen hoor: "etpro_cheats.dat".
nope heb ik niet =x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

RRR schreef op 26 juni 2004 @ 10:53:

Voor de rest, I'm with [ash] :)
Yups, dat is gewoon een essentiele punkbuster file. Ik snap niet waar iedereen zich hier zo druk om maakt :?
Ik kom nooit cheaters tegen op ET-Pro servers.
Draai jij geen pb op je server dan?

[ Voor 19% gewijzigd door dawuss op 26-06-2004 11:08 ]

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draai ik een server dan ? =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
dawuss schreef op 26 juni 2004 @ 11:07:
[...]

Yups, dat is gewoon een essentiele punkbuster file. Ik snap niet waar iedereen zich hier zo druk om maakt :?
Ik kom nooit cheaters tegen op ET-Pro servers.
[...]

Draai jij geen pb op je server dan?
Etpro != PB

Client != Server

...

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
@ Shaggy:
[knip]
lees de post van [Ash] maar...

Verder om nog even terug te komen op mijn vorige vraag over b_optimizeprediction, heeft iemand hier al wat van gemerkt ?
b_optimizeprediction (default 1, enabled) arqon's optimized prediction for increased fps, especially on high ping connections

[ Voor 38% gewijzigd door Falconey op 26-06-2004 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Ron!n schreef op 26 juni 2004 @ 11:59:
[...]

Etpro != PB

Client != Server

...
Ik draai zelf een ETpro server op mijn linux server, dus ik hoef echt niet van jou te horen wat het verschil is tussen een client en een server hoor ;)

Overigens heb je gelijk over het feit dat die etpro_cheats.dat inderdaad een file is van etpro, en niet van punkbuster (ik haalde dat even door de war met cheaters.log en sv_cheat.log, beiden wel punkbuster files), maar dat doet er even niet toe.
We helpen hier iemand met een server, en dan reageert iemand dat hij die file niet heeft op zijn client, wat dus alleen maar verwarrend werkt :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo reageerde ik niet. Ik kende die hele file niet, nog nooit gezien en omdat shaggy nogal vaak op de xs4allservers speelt vond ik het wel even nodig hiernaar te vragen tbh. Lijkt me eigenlijk ook vrij logisch hoor? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:42

Zenix

BOE!

Je kan ook gewoon cheaten op etpro servers hoor je merkt het alleen niet altijd dat mensen cheaten tis namelijk niet altijd een aimbot. Etpro + pb werkt kwa cheats hetzelfde als een virusscanner een virusscanner herkend ook niet altijd de nieuwste virussen. Kan je niks tegen doen dus je kan dus wel degelijk cheaters tegenkomen op etpro servers. Alleen wat minder snel dan op etmain. Maar ik speel zelf alleen op etpro servers.

En shaggy zit volgens mij typfout of een comma teveel of te weinig ofzo in je doel bij je snelkoppeling want dat had ik namelijk ook eerst ook op mijn ET server. Maar ik kan me herrineren dat ik na ff gekloot en ff goed manual bekeken het wel helemaal goed had.

[ Voor 25% gewijzigd door Zenix op 26-06-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

[ash] schreef op 26 juni 2004 @ 01:10:
@shaggy8675:
Bij je snelkoppeling staan er aanhalingstekens om de hele regel, de aanhalings tekens moeten alleen om het pad inclusief et.exe staan.

In jouw geval:
code:
1
"E:\Wolfenstein - Enemy Territory\et.exe" +set dedicated 2 +set fs_game etpro +exec server.cfg

Het bestandje etserver.bat moet niet in je etpro directory maar een directory hoger, meteen in je ET map.

Je hoeft ze niet beide te gebruiken, of de aangepaste shortcut, of etserver.bat (waar je opzich wel weer een shotcut naar toe kan maken, voor op je desktop bijvoorbeeld)

En zoals ik al eerder zei, zet in je server.cfg in etmain PB_SV_ENABLE, dan hoef je +set sv_punbuster 1 er niet bij te zetten.
Yes bedankt het lijkt te werken, kan alleen niet als ref inloggen?
En ik krijg deze foutmelding te zien:

Setting MOTD...
WARNING: Server improperly installed! Multiple client .pk3 versions installed on server! Please notify administrator.

Ik werk nu dus via een tweede snelkoppeling op mijn buroblad, werkt zo te zien goed :).
Ooh hij geeft in All seeing eye ok netjes aan ETPro server, alleen gewoon als ET-Host, kan ik dat simpel in de console veranderen?
Weet niet echt hoe console werkt dus.

Maar ja, hij draait. ( af en toe dan ;) )
Bedankt. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Compufreaky schreef op 26 juni 2004 @ 14:04:
Etpro + pb werkt kwa cheats hetzelfde als een virusscanner een virusscanner herkend ook niet altijd de nieuwste virussen. Kan je niks tegen doen dus je kan dus wel degelijk cheaters tegenkomen op etpro servers. Alleen wat minder snel dan op etmain. Maar ik speel zelf alleen op etpro servers.
Hier moet ik je toch even tegenspreken Compu, Etpro scant ook progressief, haalt bijvoorbeeld alle opengl hacks (wallhacks) er preventief uit (disabled ze), ook al is het niet bekend wat voor cheat het is. Pb werkt inderdaad net als een virusscanner.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ron!n schreef op 26 juni 2004 @ 15:38:
[...]

Hier moet ik je toch even tegenspreken Compu, Etpro scant ook progressief, haalt bijvoorbeeld alle opengl hacks (wallhacks) er preventief uit (disabled ze), ook al is het niet bekend wat voor cheat het is. Pb werkt inderdaad net als een virusscanner.
Ja maar dan nog vind ie niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Compufreaky schreef op 26 juni 2004 @ 17:01:
[...]

Ja maar dan nog vind ie niet alles.
Dat zeg ik ook niet ;) Maar het werkt in ieder geval iets beter. Btw ben jij zo bezig met cheats dat je dat weet? :o

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

shaggy8675 schreef op 26 juni 2004 @ 15:28:
WARNING: Server improperly installed! Multiple client .pk3 versions installed on server! Please notify administrator.
Dit komt omdat er meerdere .pk3 files van etpro in je etpro directory staat,
je hebt dus verschillende versies in één directory staan. Kijk welke versie je wilt gebruiken voor je server en verwijder de andere.

Je zegt nu dat je 2 snelkoppelingen hebt, kan ik hieruit opmaken dat je 1 installtie van ET hebt en deze soms als server en soms als client opstart?

Als ik jouw was zou ik in dat geval ET nog een keer installeren, want zodra je hem als client gaat gebruiken kunnen er weer allerlei .pk3 files gedownload worden welke de werking van je server kunnen verstoren. Installeer nogmaals ET in bijvoorbeeld de directory E:\Wolfenstein - Enemy Territory - Server'.

Kijk voor de verschillende etpro server instellingen op http://bani.anime.net/etpro/adminguide.html, alle settings kan je gewoon in etmain\server.cfg zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ron!n schreef op 26 juni 2004 @ 17:24:
[...]

Dat zeg ik ook niet ;) Maar het werkt in ieder geval iets beter. Btw ben jij zo bezig met cheats dat je dat weet? :o
Hahaha taurus ik wist dat je zoiets ging zeggen al. Nee natuurlijk niet en dat weet jij ook wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

[ash] schreef op 26 juni 2004 @ 18:26:
[...]
Dit komt omdat er meerdere .pk3 files van etpro in je etpro directory staat,
je hebt dus verschillende versies in één directory staan. Kijk welke versie je wilt gebruiken voor je server en verwijder de andere.

Je zegt nu dat je 2 snelkoppelingen hebt, kan ik hieruit opmaken dat je 1 installtie van ET hebt en deze soms als server en soms als client opstart?

Als ik jouw was zou ik in dat geval ET nog een keer installeren, want zodra je hem als client gaat gebruiken kunnen er weer allerlei .pk3 files gedownload worden welke de werking van je server kunnen verstoren. Installeer nogmaals ET in bijvoorbeeld de directory E:\Wolfenstein - Enemy Territory - Server'.

Kijk voor de verschillende etpro server instellingen op http://bani.anime.net/etpro/adminguide.html, alle settings kan je gewoon in etmain\server.cfg zetten.
Ok, ben er nu mee bezig om een tweede instal te maken zoals je aangaf :)

Ok het werkt, perfect zo yes!!!

_/-\o_

Zal later wel een ip'tje sturen voor mensen die ff willen kijken/testen of het correct werkt, en op of aanmerkingen.

Zo kan ik straks lekker met wat colega's gamen..hehe.

Edit: ip adress voor m'n servertje: 217.121.56.68:27960
Draait natuurlijk niet 24/7 :P
Hij draait nog wel op 3 map game, 6 map komt nog als het goed is :)

[ Voor 50% gewijzigd door Shaggy op 27-06-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
hier stond iets doms

[ Voor 80% gewijzigd door MasterMaceMichu op 26-06-2004 21:30 ]

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Hehe, ik schrijf en praat mijn hele leven al dom...welkom... ;)

Maar je kunt er best een eind mee komen hoor 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Tja.....als je zo brak bent dat je de etserver blokkeert in je firewall (block all....), dan moet je niet vreemd opkijken als je niet meer on-line kunt ET-en..... :X :X :X

[ Voor 6% gewijzigd door MasterMaceMichu op 26-06-2004 21:48 . Reden: zelfs smilies plaatsen lukt me niet....... ]

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn server nou ook die et_headshot.pk3 gezet, maar als we die dan gaan spelen, dan zijn gewoon alle schoten raak en gaat je tegenstander gewoon dood van schoten op de voeten... :? Raar aangezien het headshot heet dat level :)

Ik zal wel weer wat vergeten zijn, maar wat??

Bij voorbaat dank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 14:27:
Ik heb op mijn server nou ook die et_headshot.pk3 gezet, maar als we die dan gaan spelen, dan zijn gewoon alle schoten raak en gaat je tegenstander gewoon dood van schoten op de voeten... :? Raar aangezien het headshot heet dat level :)

Bij voorbaat dank...
Als ik me niet vergis kun je dat in je server.cfg settings toch veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 14:27:

Bij voorbaat dank...
Je moet de headshot mod draaien, niet alleen het level. Overigens, als je die mod draait dan ga je op alle lvl's dood aan alleen maar headshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb misschien een raar vraagje.
Heb zelf een configfile/autoexec al een lange tijd, en netjes volgens de regels r_uifullscreen op 0 gezet.
Nu komt het voor dat als ik bepaalde servers join, de setting ipv 0 op 1 wordt gezet? Dan word ik dus
1 minuut gekickt door PB. Ligt dit aan de server, of heeft ET moeite met settings vasthouden?
Anders moet ik er maar ff een bind voor maken om em op 0 te zetten.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

2Dutch schreef op 27 juni 2004 @ 14:43:
heeft ET moeite met settings vasthouden?
Mijn ervaring is ja.
Heb erg vaak dat als ik ET afsluit of crashed, en later weer wil gaan spelen dat mijn scherm resolutie op 800x600 terugspringt, terwijl ik op 1024x768 speel?

Snap het niet, is niet erg, maar vooral lastig, moet eerst opstarten, resolutie aanpassen, dan weer afsluiten, en dan kan ik via bijv. A.S.E. gewoon inloggen en spelen op 1024x768.

Iemand een tip?

[ Voor 10% gewijzigd door Shaggy op 27-06-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Nou met die resolutie zat ik ook heel lang te kloten, ik speel op 1280x1024 omdat ik een tft heb, alles lager ziet er niet uit. Heb wel gemerkt dat toen ik de autoexec ging gebruiken dat probleem wegbleef, maar dan heb ik ook wel eens last dat mijn brightness van 2.0 wel op 2.0 staat, maar het er alsnog donker uitziet. Daar had Quake3 ook last van, zal wel een bug in de engine zijn ofzo.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Vraagje,
Ik draai nu de standaart maps, dus 1x 3map africa, en 1x 3map europe.
Nu wil ik uiteraard de 6map draaien.

Welke versie moet ik dan hebben, het zijn er zoveel tegenwoordig. Zonder dat er straks weer de melding "blabla multiple .pk3 files found' krijg?
:? 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Shaggy op 27-06-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op 27 juni 2004 @ 14:40:
[...]

Je moet de headshot mod draaien, niet alleen het level. Overigens, als je die mod draait dan ga je op alle lvl's dood aan alleen maar headshots.
Die mod heb ik nu gevonden... alleen als je bij elk level alleen maar dood gaat met heads, hmmmm dat zullen de tegenstanders niet zo fijn vinden denk ik :D

Bedankt voor je reactie..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 15:53:
[...]

Die mod heb ik nu gevonden... alleen als je bij elk level alleen maar dood gaat met heads, hmmmm dat zullen de tegenstanders niet zo fijn vinden denk ik :D

Bedankt voor je reactie..!
Das juist de bedoeling van die HS mod..... je aim verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [ash]

[ash]

shaggy8675 schreef op 27 juni 2004 @ 14:47:
Heb erg vaak dat als ik ET afsluit of crashed, en later weer wil gaan spelen dat mijn scherm resolutie op 800x600 terugspringt, terwijl ik op 1024x768 speel?
Als ET crashed, dan blijft er een zogenaamd pid bestand achter in je ET directory, als je deze verwijderd voordat je ET weer start blijven je settings wel behouden. Deze bestanden staan afhankelijk van de mod die je net gespeeld hebt op de volgende lokatie.

code:
1
<ET Directory>\<mod>\Profiles\<nickname>
<mod> kan etmain, etpro, scrubet, headshot, etc zijn
shaggy8675 schreef op 27 juni 2004 @ 15:52:
Vraagje,
Plaats de volgende etmapcycle.pk3 file in je etmain folder en vervang etmain\campaigncycle.cfg met deze. (Misschien verstandig om de oude eerst veilig te stellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

[ash] schreef op 27 juni 2004 @ 18:34:
[...]
Als ET crashed, dan blijft er een zogenaamd pid bestand achter in je ET directory, als je deze verwijderd voordat je ET weer start blijven je settings wel behouden. Deze bestanden staan afhankelijk van de mod die je net gespeeld hebt op de volgende lokatie.

code:
1
<ET Directory>\<mod>\Profiles\<nickname>
<mod> kan etmain, etpro, scrubet, headshot, etc zijn

[...]

Plaats de volgende etmapcycle.pk3 file in je etmain folder en vervang etmain\campaigncycle.cfg met deze. (Misschien verstandig om de oude eerst veilig te stellen).
Yes alles werkt perfect, tof.

Heel erg bedankt voor de moeite _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

( sta vanavond online, ip zie post boven , eens kijken hoeveel man de verbinding kan trekken ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door Shaggy op 27-06-2004 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Ik ga eens op de XS4all servers spelen. Kom daar normaal nooit, maar hier wordt er zo lovend over gesproken dat ik ook eens een kijkje kom nemen :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op 27 juni 2004 @ 17:43:
[...]

Das juist de bedoeling van die HS mod..... je aim verbeteren :)
Ja dat snap ik :) Alleen als je dan een clanwar ga spelen, dan is het niet echt fijn dat je alleen heads kan schieten, snapt u? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Erh nee.. dat is toch juist een stuk beter? in plaats van 8 (?) keer iemand te hoeven raken hoef je nu slechts 2x iemand in z'n kop te schieten. Als je dat goed kan, win je alle 1v1 battles. Dat lijkt me toch JUIST in clanwars een groot voordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
@ shaggy, met wat voor upload draai jij die server dan??

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op 27 juni 2004 @ 22:13:
Erh nee.. dat is toch juist een stuk beter? in plaats van 8 (?) keer iemand te hoeven raken hoef je nu slechts 2x iemand in z'n kop te schieten. Als je dat goed kan, win je alle 1v1 battles. Dat lijkt me toch JUIST in clanwars een groot voordeel?
Doe jij ook aan Clanwars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Zo, net terug van XS4ALL. Weer eens wat anders dan op m'n eigen server :)

Wel leuk om zo veel GoTters tegen te komen. Toen ik net op XS4ALL1 zat, vond ik het enorm tegenvallen. 't Was gigantisch unbalanced (team XP verhouding ongeveer 2,5:1) en alle Shuffle XP votes werden afgewezen. Daarna geswitched naar XS4ALL 2, waar 't een stuk beter was :)

Helaas moet mijn PC dan weer net op 't einde van de campaign gaan crashen :/

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

shaggy8675 schreef op 27 juni 2004 @ 15:52:
Vraagje,

Welke versie moet ik dan hebben, het zijn er zoveel tegenwoordig. Zonder dat er straks weer de melding "blabla multiple .pk3 files found' krijg?
:? 8)7
Die melding krijg je alleen als je meerdere .pk3 files van etpro hebt staan. Dan weet ET-Pro niet welke 'ie naar zijn clients moet sturen :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ron!n schreef op 27 juni 2004 @ 22:19:
@ shaggy, met wat voor upload draai jij die server dan??
1GIGABIT up natuurlijk ;)

Nee, 512 up, 4mbit down, maar is maar voor met een paar collega's te spelen.

Ff testen, dan zien we wel wat ie doet :?

[ Voor 12% gewijzigd door Shaggy op 28-06-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

dawuss schreef op 28 juni 2004 @ 00:13:
[...]

Die melding krijg je alleen als je meerdere .pk3 files van etpro hebt staan. Dan weet ET-Pro niet welke 'ie naar zijn clients moet sturen :)
HEhe, hij werkt al. perfect, 6 maps, Punkbuster, et pro 3.01. draait als een speer.

Nog ff proberen, hoeveel erop kunnen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Waarschijnlijk niet zoveel spelers aangezien je het host op een @home verbinding.

Ik schat dat je zon 8 spelers kan hosten met een rate van 12000 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit weekend vooor sinds tijden op xs4all server gespeeld...
En is best leuk voor de afwisseling

:x
:x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ook ik heb dit weekend ff op xs4all 1&2 gespeeld, een aantal tegengekomen (shaggy & tadevil vooral)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanaaf ook weer ff xs4all....

best lachuh en goeie warmup practice.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 15:03:
Ik ga vanaaf ook weer ff xs4all....

best lachuh en goeie warmup practice.............
Hmm jah volgens mij zie ik jou daar ook regelmatig, jij hebt toch je nick in blauwe kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er niet zo vaak hoor...maar afgelopen weekend wel een paar keer...

inderdaad nick in een leuke blauwe tint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 15:21:
inderdaad nick in een leuke blauwe tint...
Rofl leuke blauwe tint ^^. Maar je zou idd eens wat meer naar xs4all moeten komen :+. vet skilled gamen daar :>

misschien mag je dan wel bij AF =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 16:10:
[...]

Rofl leuke blauwe tint ^^. Maar je zou idd eens wat meer naar xs4all moeten komen :+. vet skilled gamen daar :>

misschien mag je dan wel bij AF =]
Met al die visjes enzo.
Helaas zie ik miell heel weinig, en is de rest ook haast nooit op xs4all. Volgens mij zijn Erazzzzer en ik bijna de enigsten die elke avond op xs4all zitten.

Maar ja, niets aan te doen. Ik vind dat het qua beleid heel erg goed gaat op xs4all, en dat de refs heel goed hun best doen. Daarom zie je mij daar heel vaak online gaan. En die updates zijn makkelijk te downloaden, scheelt je een hoop tijd als je via ET gaat downloaden ;)
offtopic:
ik hoop dat jullie die post van terr wel hebben gelezen :/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 23:31:
[...]

Doe jij ook aan Clanwars?
Jep, bij Legion of Tweakers, dus mij lijkt het juist erg handig om alleen maar headshots te kunnen maken. Niet mee eens dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

outerspace schreef op 28 juni 2004 @ 16:13:
[...]
En die updates zijn makkelijk te downloaden, scheelt je een hoop tijd als je via ET gaat downloaden ;)
Vond je? Ik vind dit juist heel slecht geregeld bij XS4ALL. Ze hebben niet eens een web-redirect op hun server ingesteld!

Zit ik hier met 9 kb/s etpro_3_0_10.pk3 te downloaden over een 100 mbit verbinding :P

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

DyStiC schreef op 28 juni 2004 @ 16:51:
[...]

Jep, bij Legion of Tweakers, dus mij lijkt het juist erg handig om alleen maar headshots te kunnen maken. Niet mee eens dan?
Ohja? Wanneer was je laatste war dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Falconey schreef op 28 juni 2004 @ 09:07:
Waarschijnlijk niet zoveel spelers aangezien je het host op een @home verbinding.

Ik schat dat je zon 8 spelers kan hosten met een rate van 12000 ongeveer.
Haha, dat is precies wat er uiterlijk op zal spelen.

We zien wel, meestal toch maar 4 tot 6.
Ff testen zien we het zo.

:) ;) _/-\o_

edit:
yep vanavond weer xs4all2, eens kijken of het weer wil lukken ;)
Screenshot gisteravond :)
http://members.home.nl/chantalgeleijns/et1.JPG

[ Voor 20% gewijzigd door Shaggy op 28-06-2004 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
dawuss schreef op 28 juni 2004 @ 16:57:
[...]

Vond je? Ik vind dit juist heel slecht geregeld bij XS4ALL. Ze hebben niet eens een web-redirect op hun server ingesteld!

Zit ik hier met 9 kb/s etpro_3_0_10.pk3 te downloaden over een 100 mbit verbinding :P
Ik vind dat het eigenlijk ook niet zo super goed hebben geregeld..

http://etpro.anime.net/testbugfix/ Daar kan je die .pk3's downloaden in een zip file. Gaat af en toe tot 200 kb/s (met mijn 2-mbit lijn). Natuurlijk kan hij sneller , maar dat ging hij niet :)
Die bestanden moet je uitpakken in je \Wolfenstein - Enemy Territory\etpro\ map gooien :)

Falconey waarom doen jullie geen web-direct :? ivm. server-overbelast ofzo?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Hu9o schreef op 28 juni 2004 @ 17:33:
[...]

Ohja? Wanneer was je laatste war dan :p
Heh veel te lang geleden al :P met al dat voetbal kom ik amper meer aan war-en toe. Denk trouwens ook dat m'n baas blij zal zijn als het EK is afgelopen aangezien ik s'ochtends ook aardig brak ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik doe ook aan wars bij www.flab-multigaming-clan.com en bij 3am en ook bij MAF een rtcw clan [newbie clan trouwens]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

outerspace schreef op 28 juni 2004 @ 18:21:
[...]

Ik vind dat het eigenlijk ook niet zo super goed hebben geregeld..

http://etpro.anime.net/testbugfix/ Daar kan je die .pk3's downloaden in een zip file. Gaat af en toe tot 200 kb/s (met mijn 2-mbit lijn). Natuurlijk kan hij sneller , maar dat ging hij niet :)
Die bestanden moet je uitpakken in je \Wolfenstein - Enemy Territory\etpro\ map gooien :)

Falconey waarom doen jullie geen web-direct :? ivm. server-overbelast ofzo?
Oh, maar het gaat er niet om dat ik die .pk3 file wel of niet zelf kan downloaden hoor. Dat heb ik uiteindelijk ook echt wel gedaan ;)
Ik vind het alleen een beetje slordig dat er geen web-redirects zijn. Ik kan er eigenlijk geen verklaring voor verzinnen. Lijkt me niet dat hier bewust voor is gekozen.
Ik ben beniewd naar het antwoord :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is idd een voordeel hoor, topspelertjes schieten ongeveer 2 headies per kill :x
en bij een medic heb je der wel 3 nodig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMT
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-09 14:37

JMT

MOEHHHHHH

[...]

Met al die visjes enzo.
Helaas zie ik miell heel weinig, en is de rest ook haast nooit op xs4all. Volgens mij zijn Erazzzzer en ik bijna de enigsten die elke avond op xs4all zitten.
Ik ben er anders ook best vaak (meest dagelijks) te vinden :x al dan niet vaker gewoon onder JMT[NL] maar goed :P

Tamtidam... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik heb sinds een poosje (sinds ik m'n detail enzo veranderd heb) het probleem dat als ik in de tank zit achter het MG dat m'n muis niet lekker reageerd. Het snel naar links / rechts kijken gaat dan niet meer, hoe harder je de muis beweegt hoe langzamer het opzij kijken gaat. Omhoog en omlaag werkt wel gewoon.

Ik kwam iemand tegen en die had hetzelfde probleem, ook sinds z'n nieuwe config.

Weet iemand hoe ik het weer goed kan krijgen, zonder _alle_ veranderingen afzondelijk langs te gaan :(

[ Voor 3% gewijzigd door Hu9o op 28-06-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 09:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

[...]

Met al die visjes enzo.
[/quote]
Mielll speelt ook iedere avond hoor :) Nou ja, meer iedere nacht...
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.