Controleer je muis instellingen, dus alles dat met m_ begint, je sens etc.. post anders een linkje naar je config, misschien kan ik wat vreemds ontdekken.Hu9o schreef op 28 juni 2004 @ 22:56:
Ik heb sinds een poosje (sinds ik m'n detail enzo veranderd heb) het probleem dat als ik in de tank zit achter het MG dat m'n muis niet lekker reageerd. Het snel naar links / rechts kijken gaat dan niet meer, hoe harder je de muis beweegt hoe langzamer het opzij kijken gaat. Omhoog en omlaag werkt wel gewoon.
Ik kwam iemand tegen en die had hetzelfde probleem, ook sinds z'n nieuwe config.
Weet iemand hoe ik het weer goed kan krijgen, zonder _alle_ veranderingen afzondelijk langs te gaan
Ik heb wel een verklaring hoor. Hier is bewust voor gekozen. De download snelheid is niet zo hoog om de server te ontzien.dawuss schreef op 28 juni 2004 @ 19:16:
[...]
Oh, maar het gaat er niet om dat ik die .pk3 file wel of niet zelf kan downloaden hoor. Dat heb ik uiteindelijk ook echt wel gedaan
Ik vind het alleen een beetje slordig dat er geen web-redirects zijn. Ik kan er eigenlijk geen verklaring voor verzinnen. Lijkt me niet dat hier bewust voor is gekozen.
Ik ben beniewd naar het antwoord
Er is geen webredirect omdat er geen webspace is.
Erg duidelijkPjotrik schreef op 28 juni 2004 @ 23:29:
[...]
Ik heb wel een verklaring hoor. Hier is bewust voor gekozen. De download snelheid is niet zo hoog om de server te ontzien.
Er is geen webredirect omdat er geen webspace is.Is er wel webspace dan kost dit per dag heel heel veel verkeer. En aangezien wij admins niet werken bij Xs4all en dit puur uit de goedheid van ons hart doen (Kuch), is er niets voor handen. Regelen voor wat ruimte is tijdrovend, en moeilijk te onderhouden. En met mijn eigen account ruimte zit ik zo aan mijn max limiet. En ik wou toch niet gaan betalen omdat ik een admin ben van de xs4all servers. Duidelijk zo?
Ik ben totaal niet op de hoogte van de organisatie die achter de XS4ALL servers zit. Mijn redenering was eigenlijk dat XS4ALL een ISP is die ook in webhosting doet, en dat wat webhosting daardoor snel geregeld zo moeten zijn.
Laat het trouwens duidelijk zijn dat dit helemaal niet als persoonlijk commentaar was bedoeld
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ik heb gister mn cfg een beetje getweaked (brightness en gamma enzo) wat is de var voor details? (ik bedoel gras enzo) Ik heb de laatste tijd vet problemen in bijv. radar. (weet eigenlijk niet wat de CAL/CB/ESL regels zijn om die uit te zetten)
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
cg_drawfoilage is cheat protected en kan je clientside dus niet zo snel uitzetten. Details kan je wat "lelijker" maken door r_picmip tot 3 op te schroeven.
What's in the case?
thx zal morgen ff proberen (vanaaf lekker naar Cypress Hill dus ff niet gamen
)
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Dat is het!Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 08:26:
Hugo, zet je pmove_fixed weer normaal...volgens mij is dat de oorzaak van je probleem...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Je ziet steeds vaker mense op servers die snel van naam switche dmv binds.
Ik wil dat ook
Als ik /bind k name Cons doe word mijn naam in game cons <-- geen hoofdletters dat heb ik met al mijn binds je typt in console met hoofdletters maar ingame geeft die ze in kleine letters weer
Wie weet daarvoor een oplossing
Ik wil dat ook
Als ik /bind k name Cons doe word mijn naam in game cons <-- geen hoofdletters dat heb ik met al mijn binds je typt in console met hoofdletters maar ingame geeft die ze in kleine letters weer

Cons:::BB4E
Ik kan het hier niet testen, maar kun je het niet escapen met een \? Of er quootjes omheen zetten?shameblaster schreef op 29 juni 2004 @ 15:45:
Je ziet steeds vaker mense op servers die snel van naam switche dmv binds.
Ik wil dat ook
Als ik /bind k name Cons doe word mijn naam in game cons <-- geen hoofdletters dat heb ik met al mijn binds je typt in console met hoofdletters maar ingame geeft die ze in kleine letters weer![]()
micheljansen.org
Inmiddels opgelostdawuss schreef op 29 juni 2004 @ 15:46:
[...]
Ik kan het hier niet testen, maar kun je het niet escapen met een \? Of er quootjes omheen zetten?
Kheb gewoon een cfg bestand aangemaakt met daarin de naam
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| // // Namechange Script // set name1 "seta name ^1MemberName; set namechange vstr name2; echo ^1MemberName" set name2 "seta name [name 2 goes here]; set namechange vstr name3; echo [name 2 goes here]" set name3 "seta name [name 3 goes here]; set namechange vstr name4; echo [name 3 goes here]" set name4 "seta name [name 4 goes here]; set namechange vstr name5;echo [name 4 goes here]" set name5 "seta name [name 5 goes here]; set namechange vstr name1;echo [name 5 goes here]" set namechange "vstr name1" bind [key] "vstr namechange" // |
ff cijfertjes editten als je er meer of minder wil.
©®{LsD}Wolfcastle
[ Voor 10% gewijzigd door Ron!n op 29-06-2004 15:56 ]
What's in the case?
khad um nu :
werkte niet
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| seta name "^1Constructor" seta name "^7Constructor" seta name "^4Constructor" seta name "^1Constructor" seta name "^7Constructor" seta name "^4Constructor" seta name "^1Constructor" seta name "^7Constructor" seta name "^4Constructor" seta name "^3Constructor" seta name "^1Blood ^3Brothers ^1 4 ^3Ever" seta name "^1Constructor" seta name "^7Constructor" seta name "^4Constructor" |
werkte niet
Heel leuk die <cencored> name scriptjes van jullie. De kinders uit mijn Q3 tijd hadden dat ook allemaal.
Wat is hier nou precies het nut van?
(Toen bij Q3 PB werd geïntroduceerd kickte die op teveel name changes btw...
)
Nog iets: 100mbit mirror staat weer in de config, totdat de server wordt gerestart dan...
Wat is hier nou precies het nut van?
Nog iets: 100mbit mirror staat weer in de config, totdat de server wordt gerestart dan...
ik heb 4 clannicks en 1 pubnick, vandaar. En ja PB kickt soms voor too many namechanges, maar als je niet je namechangeknop ingedrukt houd is dat niet nodig. Het script van mij is dus niet bedoeld voor een animatie maar om handig je naam te wijzigen.
What's in the case?
Die scriptjes zijn toch stoerrr man!Falconey schreef op 29 juni 2004 @ 16:42:
Heel leuk die <cencored> name scriptjes van jullie. De kinders uit mijn Q3 tijd hadden dat ook allemaal.
Wat is hier nou precies het nut van?(Toen bij Q3 PB werd geïntroduceerd kickte die op teveel name changes btw...
)
En dan vertel ik net waarom er geen webredirect is, zet jij er weer 1 in..
Sorry hoor.... het was niet mijn bedoeling om spelers het wat makkelijker te maken... Ik haal hem z.s.m. wel weg, bandbreedte geef ik dan helemaal gratis weg
(NOT)
Btw:

whoops
(sorry voor brakke pic)
, elk scriptje heeft unbind, set name, bind erin staan. Jouw oplossing is wat makkelijker omdat je maar 1 scriptje nodig hebt. Zal straks es kijken of ik mijn nicks ook in zo'n cfg zet. (Dank voor script alvast
)
Edit:
Ik was net bezig op oasis Goldrush, zet het volume wat hoger met de afstandbediening van mijn audigy. Krijg ik zoiets:

Volume-knop-wallhack ?
Btw:

whoops

Ik doe dat nog lekker simpel met een paar name#.cfg scriptjesRon!n schreef op 29 juni 2004 @ 16:48:
Het script van mij is dus niet bedoeld voor een animatie maar om handig je naam te wijzigen.
Edit:
Ik was net bezig op oasis Goldrush, zet het volume wat hoger met de afstandbediening van mijn audigy. Krijg ik zoiets:

Volume-knop-wallhack ?
[ Voor 70% gewijzigd door Falconey op 15-07-2004 22:22 . Reden: Url's edited ]
Ja, die wallhack ken ik al. Maar dat zouden we toch geheim houden?

dat heb ik als iemand bij mij op msn online komt dan knipperd t ff en heb ik wallhack 
maar als de message weg is dan is mijn brightness egt terign laag
volume knop op keybord gaat mijn brightness ook van flippen
maar als de message weg is dan is mijn brightness egt terign laag

volume knop op keybord gaat mijn brightness ook van flippen

[This space is for rent]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| // Volume-Script // bind "PGUP" "vstr volup" bind "PGDN" "vstr voldown" set vol00 "set s_volume 0.0;set voldown vstr vol00; set volup vstr vol01; echo Volume ^2O^7==========" set vol01 "set s_volume 0.1;set voldown vstr vol00;set volup vstr vol02;echo Volume =^2O^7=========" set vol02 "set s_volume 0.2;set voldown vstr vol01;set volup vstr vol03;echo Volume ==^2O^7========" set vol03 "set s_volume 0.3;set voldown vstr vol02;set volup vstr vol04;echo Volume ===^2O^7=======" set vol04 "set s_volume 0.4;set voldown vstr vol03;set volup vstr vol05;echo Volume ====^3O^7======" set vol05 "set s_volume 0.5;set voldown vstr vol04;set volup vstr vol06;echo Volume =====^3O^7=====" set vol06 "set s_volume 0.6;set voldown vstr vol05;set volup vstr vol07;echo Volume ======^3O^7====" set vol07 "set s_volume 0.7;set voldown vstr vol06;set volup vstr vol08;echo Volume =======^1O^7===" set vol08 "set s_volume 0.8;set voldown vstr vol07;set volup vstr vol09;echo Volume ========^1O^7==" set vol09 "set s_volume 0.9;set voldown vstr vol08;set volup vstr vol10;echo Volume =========^1O^7=" set vol10 "set s_volume 1.0;set vkkkkoldown vstr vol09;set volup vstr vol10;echo Volume ==========^1O^7" set volup vstr vol05 set voldown vstr vol05 // |
met page up gaat hij harder en met pagedown gaat hij zachter, Sim-pel
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Iets doet mij denken dat het met name het Master Volume is waar het bij mis gaat, en niet de in-game variantHu9o schreef op 29 juni 2004 @ 23:08:
code:
1 // Volume-Script
met page up gaat hij harder en met pagedown gaat hij zachter, Sim-pel
micheljansen.org
Weet iemand nog de link naar dat filmpje over de visualisatie van bewegingen van troepen in ET (zoiets als hltv ofzo)?
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Je bedoelt Lithium? Of ETTV?woutur schreef op 29 juni 2004 @ 23:36:
Weet iemand nog de link naar dat filmpje over de visualisatie van bewegingen van troepen in ET (zoiets als hltv ofzo)?
Anyway, een beetje lui ben je wel he
micheljansen.org
Lithium is het! Ik heb serieus toch echt er over heen gelezen dan. Verdorie alle 13 pagina's doorgenomen
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Hmmm..... lijkt me meer op goldrush dan op oasisFalconey schreef op 29 juni 2004 @ 17:37:
Edit:
Ik was net bezig op oasis, zet het volume wat hoger met de afstandbediening van mijn audigy. Krijg ik zoiets:
[afbeelding]
Volume-knop-wallhack ?
Damn.... die panzer is gruwelijk

RatPack #814
En als je dan nog even verder denkt, dan zie je in dat je dit script daar voor in de plaats kan gebruikendawuss schreef op 29 juni 2004 @ 23:22:
[...]
Iets doet mij denken dat het met name het Master Volume is waar het bij mis gaat, en niet de in-game variant
Verwijderd
rofl roeligan. bijdehandjeRoeligan schreef op 30 juni 2004 @ 08:31:
[...]
Hmmm..... lijkt me meer op goldrush dan op oasis![]()
Damn.... die panzer is gruwelijk![]()

hahah, ik hoorde dat ik gister lekker bezig was met mijn panzer
Het ging dus gister behoorlijk goed. Best soldier en highest accuracy. Beetje Robbenoot/ erazzzer pwnen , en ook een bb4e speler. Ik weet alleen niet meer wie. Veel lui vragen waarom ik panzer ben.. Gewoon omdat je later als luitenant een andere 2e geweer krijg, ipv. een luger een mittrailleur. Dat scheelt een stuk!
Vraagje: ik heb af en toe als ik speel, dat mijn beeld plotseling naar boven/beneden schiet en ik alles zie ronddraaien. Alsof ik aan het ronddraaien ben, maar dat ziet mijn medespeler niet
Het ging dus gister behoorlijk goed. Best soldier en highest accuracy. Beetje Robbenoot/ erazzzer pwnen , en ook een bb4e speler. Ik weet alleen niet meer wie. Veel lui vragen waarom ik panzer ben.. Gewoon omdat je later als luitenant een andere 2e geweer krijg, ipv. een luger een mittrailleur. Dat scheelt een stuk!
Vraagje: ik heb af en toe als ik speel, dat mijn beeld plotseling naar boven/beneden schiet en ik alles zie ronddraaien. Alsof ik aan het ronddraaien ben, maar dat ziet mijn medespeler niet
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Hehehehe niet bijdehand gewoon oplettend
Nu weer een week of 2 bezig en krijg er steeds meer zin in. Vanaaf weer ff voor de voetbal......

Nu weer een week of 2 bezig en krijg er steeds meer zin in. Vanaaf weer ff voor de voetbal......
RatPack #814
Dus jij was een van die lui die liep te panzeren (outerspace schreef op 30 juni 2004 @ 11:17:
PANZERRRFAUST
ja, ik weet alleen niet als je op dezelfde server zit als mij: xs4all (1 of 2).LifeTecH schreef op 30 juni 2004 @ 11:22:
[...]
Dus jij was een van die lui die liep te panzeren ()
PANZERRRFAUST
* Outerspace is VisOuterspace -> met een paar van die friemeltjes ervoor
alleen ik weet niet wie ik telkens afschoot
maar ik weet niet als Falconey dit meekrijgt:
zou taylor oid. ook een grotere campaign kunnen maken? met caen e.d erbij.
dat je een campaign heb van +/- 10 mappen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik zat gister in xs4all 2 en je kon mij niet afschieten behalve als je TK's wou makenouterspace schreef op 30 juni 2004 @ 11:26:
[...]
ja, ik weet alleen niet als je op dezelfde server zit als mij: xs4all (1 of 2).
* Outerspace is VisOuterspace -> met een paar van die friemeltjes ervoor
alleen ik weet niet wie ik telkens afschoot
maar ik weet niet als Falconey dit meekrijgt:
zou taylor oid. ook een grotere campaign kunnen maken? met caen e.d erbij.
dat je een campaign heb van +/- 10 mappen
* LifeTecH LifeTecH is sinds eergister begonnen met RTCW, hij werd een beetje moe van CS.
Een grotere campaign met custom maps ertussen lijkt mij een slecht idee totdat we hosting hebban van XS4All en niet van mij...
En je hebt gezien wat er met de vorige custom campaign server gebeurde neem ik aan
.
Edit:
Het lijkt hier wel op een XS4All ET topic (was niet de bedoeling denk ik ?). Laten we dit wat meer ontopic houden en voor het xs4all gedoe maar verder gaan ergens anders.
Laat dit dan #xs4all.rtcw zijn of het xs4all games forum, maakt mij niks uit.
Edit2:
@outerspace:
Het regelen van een mirror lijkt moeilijk te zijn, waarom weet ik ook niet precies. Hiervoor heb ik al meerdere keren gevraagd in #xs4all.rtcw.
Caen is idd wel een leuke map, ik denk dat voornamelijk het probleem lag bij supplydepot de laatste keer dat we een custom campaign hadden geprobeerd.
Wat als we nou een 7 map campaign maken met de 6 standaard maps, en ergens voor of na goldrush Caen zetten? Hierbij dan nog eens snellere promotie zodat je wat makkelijker bij komt als je later (halverwege de campaign ofzo) joined.
(20 40 70 100 ofzo ipv 20 50 100? 140)
En je hebt gezien wat er met de vorige custom campaign server gebeurde neem ik aan
Edit:
Het lijkt hier wel op een XS4All ET topic (was niet de bedoeling denk ik ?). Laten we dit wat meer ontopic houden en voor het xs4all gedoe maar verder gaan ergens anders.
Laat dit dan #xs4all.rtcw zijn of het xs4all games forum, maakt mij niks uit.
Edit2:
@outerspace:
Het regelen van een mirror lijkt moeilijk te zijn, waarom weet ik ook niet precies. Hiervoor heb ik al meerdere keren gevraagd in #xs4all.rtcw.
Caen is idd wel een leuke map, ik denk dat voornamelijk het probleem lag bij supplydepot de laatste keer dat we een custom campaign hadden geprobeerd.
Wat als we nou een 7 map campaign maken met de 6 standaard maps, en ergens voor of na goldrush Caen zetten? Hierbij dan nog eens snellere promotie zodat je wat makkelijker bij komt als je later (halverwege de campaign ofzo) joined.
[ Voor 77% gewijzigd door Falconey op 30-06-2004 11:41 . Reden: Edit2 ]
mjah, een hoop zooitje ongeregeld. Niemand kwam meer etc.Falconey schreef op 30 juni 2004 @ 11:31:
Een grotere campaign met custom maps ertussen lijkt mij een slecht idee totdat we hosting hebban van XS4All en niet van mij...
En je hebt gezien wat er met de vorige custom campaign server gebeurde neem ik aan.
Alhoewel ik Caen (met tank) een heel goed level vind, en volgens mij stemmen er wel meerdere mensen in om die erbij te doen. Het level is goed gebouwd, zit er mooi uit.
Weet je al meer van XS4all met hosting
Verder moet ik zeggen dat ons teamverband goed gaat falconey
Moet ik de TopicStart nog bij werken
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 30-06-2004 11:35 ]
Na goldrush lijk mij wel wat, je hebt zeg maar eerst de drie standaard maps gedaan , dan ff een andere, en dan weer de 3 laatste.Falconey schreef op 30 juni 2004 @ 11:31:
Misschien is ut ook wel grappig om is in andere volgorde te zetten:
Oasis - radar - Battery - Caen - Railgun - Goldrush - Fueldump
Die xp promotie is wel wat denk ik, mensen hebben meer kans om terug te komen in de game.
Idd die promotie is wel ok denk ik... een afwisseling is ook welkom maar dan niet europe _ custom _ africa maar gewoon maps door elkaar 3 _ custom _ 3 lijkt me wel ok.
Beter lezen Roel
Beter lezen Roel

offtopic:
Met die etpro 3.0.10 ben ik zo gewend dat in battery de backdoor dynable is dat ik in niet etpro servers (of lager dan 3.0.10) ook probeer
Met die etpro 3.0.10 ben ik zo gewend dat in battery de backdoor dynable is dat ik in niet etpro servers (of lager dan 3.0.10) ook probeer
[ Voor 5% gewijzigd door Roeligan op 30-06-2004 12:25 ]
RatPack #814
LOL ja ik was laatst ook al ergens op een server in FuelDump waarbij ik me toch ff zo zat af te vragen wrom k niet bij commandpost kon respawnen als allies. Was t dus gewoon niet ETPro 3.xRoeligan schreef op 30 juni 2004 @ 12:24:
offtopic:

Tamtidam... :)
op etpro 3.0.1 (stable) kan dit toch ook niet?JMT schreef op 30 juni 2004 @ 13:19:
[...]
LOL ja ik was laatst ook al ergens op een server in FuelDump waarbij ik me toch ff zo zat af te vragen wrom k niet bij commandpost kon respawnen als allies. Was t dus gewoon niet ETPro 3.x
micheljansen.org
vanaf etpro 3.0 kan dit op elke server waar ETpro Mapscripts enabled zijn.
What's in the case?
Verwijderd
Medics en Fo's met panzer ownen is goed man. Highest accuracy als panzer is ook goed hoor. WOWouterspace schreef op 30 juni 2004 @ 11:17:

Je kan niet een beetje sarcastisch bekijken heVerwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 19:39:
[...]
Medics en Fo's met panzer ownen is goed man. Highest accuracy als panzer is ook goed hoor.
normaal reageren is blijkbaar een kunst hoorWOW![]()
![]()
![]()

Maar blijkbaar heb je niet zoveel ervaring met posten op GoT
http://gathering.tweakers...nd/poster/104728/messages.
Kan je niets aan doen neem ik aan. Hoe vaker je komt met zulke reply's des te eerder je een PM krijg, en misscchien andere maatregelen

Niemand verder opmerkingen / toevoegingen voor de TopicStart
Voor de rest: ik ben het hele weekend niet thuis, dus ik kan er weinig aan gaan veranderen, mail het anders
Verwijderd
rofl outerspace.... Ik kan me voorstellen dat af en toe het geduld met panzers op pubs ff op is. Laatst ook op railgun hele tijd panzer die bij de cmd post rondliep. Echt onlogisch. die dingen moeten buiten in het veld rondlopen. van mijn 8 deaths 6 door panzer -_-. panzer had in totaal 11 kills ofso

Wou ff wat kwijt.
Zat een figuur op xs4all 2, Muad"Dib...
Wat kan die gast zeiken en vloeken zeg... Ongelofelijk
Is echt gezellig spelen met zo iemand erbij...
edit:
Spawnkilling rules...lolol
Making an ass of myself since the 70's
Verwijderd
was ik maar idd, je hebt de oplossing al.Hu9o schreef op 28 juni 2004 @ 22:56:
Ik heb sinds een poosje (sinds ik m'n detail enzo veranderd heb) het probleem dat als ik in de tank zit achter het MG dat m'n muis niet lekker reageerd. Het snel naar links / rechts kijken gaat dan niet meer, hoe harder je de muis beweegt hoe langzamer het opzij kijken gaat. Omhoog en omlaag werkt wel gewoon.
Ik kwam iemand tegen en die had hetzelfde probleem, ook sinds z'n nieuwe config.
Weet iemand hoe ik het weer goed kan krijgen, zonder _alle_ veranderingen afzondelijk langs te gaan
kwam er diezelfde dag nog achter maar had je niet meer zien spelen.
Verwijderd
en niet zo hypocriet gaan wijzen met de vingertjes naar mensen die de panzer gebruiken!
dan moet je ook zeuren op fieldopas met hun airstrikes en natuurlijk arty! engeneers met een rifle is ook vervelend! die stomme cvops verdienen geen sniper, wat denken ze wel? jou neerknallen van een afstand..
en dan die medics, die constand zichzelf healen. ook zo'n laffe tactiek.
ik denk dat we dit dan allemaal moeten gaan verbieden.
dan moet je ook zeuren op fieldopas met hun airstrikes en natuurlijk arty! engeneers met een rifle is ook vervelend! die stomme cvops verdienen geen sniper, wat denken ze wel? jou neerknallen van een afstand..
en dan die medics, die constand zichzelf healen. ook zo'n laffe tactiek.
ik denk dat we dit dan allemaal moeten gaan verbieden.
Haha, hij is al gewoon de hele dag bezig. Vanmiddag even gespeeld, en net nog, en hij zat er gewoon nog steeds op.shaggy8675 schreef op 30 juni 2004 @ 23:45:
Wou ff wat kwijt.
edit:
En maar schelden en vloeken telkens.
Gooi ik perongeluk een grenade in een verkeerd hoekje, hij dood -> meteen complainen

Ach, het feit dat 'ie tig keer ge-mute is zegt genoeg
micheljansen.org
Sorry hoor outerspace.. maar die andere dude heeft gelijk. Dit forum is al tig keer dicht gezet in het verleden in loos geneuzel over ownen, pownen, naabs en weet ik veel meer. Ik geloof dat we die Kai achtige teksten toch al gehad hadden. Ik had het zelfde kunnen reageren. En dan wijs gaan doen over pmen enzo. Maar goed, laten we geen flamewar gaan maken en lekker gaan gamen. No offence verder.outerspace schreef op 30 juni 2004 @ 19:50:
normaal reageren is blijkbaar een kunst hoor
Maar blijkbaar heb je niet zoveel ervaring met posten op GoT
nog even een nuancering: die andere gast hoeft niet zooo overdreven te reageren en jij bedoelt het ook alleen maar uit enthousiasme, maar toch
[ Voor 11% gewijzigd door Jazzper op 01-07-2004 09:53 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Moet je ook alles een beetje quote :Jazzper schreef op 01 juli 2004 @ 09:49:
[...]
Sorry hoor outerspace.. maar die andere dude heeft gelijk. Dit forum is al tig keer dicht gezet in het verleden in loos geneuzel over ownen, pownen, naabs en weet ik veel meer. Ik geloof dat we die Kai achtige teksten toch al gehad hadden. Ik had het zelfde kunnen reageren. En dan wijs gaan doen over pmen enzo. Maar goed, laten we geen flamewar gaan maken en lekker gaan gamen. No offence verder.
Het was een beetje grappig bedoelt.Je kan niet een beetje sarcastisch bekijken heNatuurlijk weet ik dat
Hoevaak denk je dat ik ET speel.. 1 x per maand ofzo

Maar jah, ik heb ook geen zin om hierover verder te gaan zeuren, maar als mensen meteen weer zo moeten reageren, en dat zonder nadenken wat voor gevolgen dat zou kunnen hebben..

Zo gaat natuurlijk het hele draadje kapot
Maar goed, ik zie het wel waar het schip strand. Weten jullie toevallig ook wanneer er een nieuwe update van ET komt
offtopic:
Ik wil ook nog weten als jullie al een mailtje hebben gekregen (geld voor de 'harde kern' in dit topic
) , en wat jullie meningen daarover zijn
Ik wil ook nog weten als jullie al een mailtje hebben gekregen (geld voor de 'harde kern' in dit topic
Verwijderd
Komt geen update van de makers zelf...
Het spel is gratis weggeven en die makers zullen er dus ook geen geld aan verdienen en die gaan dus ook niks meer patchen voor ons.
Geen maps, geen updates etc.
Enigste wat er nog komt zijn custom maps en ET pro updates.Verder niet veel..
Het spel is gratis weggeven en die makers zullen er dus ook geen geld aan verdienen en die gaan dus ook niks meer patchen voor ons.
Geen maps, geen updates etc.
Enigste wat er nog komt zijn custom maps en ET pro updates.Verder niet veel..
Verwijderd
of een doorontwikkelde versie van Et in RTCW2. En met het gratis releasen van et zullen meer mensen geneigd zijn rtcw2 te kopen....en zo verdienen ze er stiekum toch geld aan...
rtcw2??? klinkt interessant
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Vondt het gister jammer dat die dude hognogwat niet gekicked werdt. Die zat lekker in een hoekje te idlen (2 levels lang). Ik vote 4x voor een kick maar nee hoor. Terwijl hij met de panzer zat en ik Falcony net wilde gaan zieken ermee omdat hij mij al tig keer had geblast
Jammer dat Falcony geen kick kon geven. Verder werdt ik ook moe van Maud'Dib. Eergister ook al zo'n vervelende dude:
Allies blazen deur van bank op (goldrush) ik spawn als soldier met MG om in de bank te gaan liggen, voordat ik in de bank ben lopen er tegelijk 2 allies naar binnen en pakken het goud. Ik probeer ze nog neer te maaien loopt ie te klagen dat ik een n00b ben die lopend met een MG loopt te knallen? Hij liep 10 minuten ervoor ook al te zeiken dat ik bij Allied spawn de Command post probeerde op te blazen (wat doe je daar helemaal [voice]reinforce the defense[/voice] terwijl we totaal nog niet in gedrang waren?
Wel jammer maar ja... gewoon lekker je eigen spelletje spelen. Verder wel altijd naar mn zin op XS4All (zowel 1 als 2)
Jammer dat Falcony geen kick kon geven. Verder werdt ik ook moe van Maud'Dib. Eergister ook al zo'n vervelende dude:
Allies blazen deur van bank op (goldrush) ik spawn als soldier met MG om in de bank te gaan liggen, voordat ik in de bank ben lopen er tegelijk 2 allies naar binnen en pakken het goud. Ik probeer ze nog neer te maaien loopt ie te klagen dat ik een n00b ben die lopend met een MG loopt te knallen? Hij liep 10 minuten ervoor ook al te zeiken dat ik bij Allied spawn de Command post probeerde op te blazen (wat doe je daar helemaal [voice]reinforce the defense[/voice] terwijl we totaal nog niet in gedrang waren?
Wel jammer maar ja... gewoon lekker je eigen spelletje spelen. Verder wel altijd naar mn zin op XS4All (zowel 1 als 2)
RatPack #814
dat ik een n00b ben die lopend met een MG loopt te knallen?
dat vind ik nog eens noob gedrag van die klager. Ik denk altijd maar bij een rare actie van zal wel een reden hebben. In het spel heeft niemand tijd om dat uit te leggen. Maar ik ga er idd niet van uit dat je voor jan joker lopend schiet met een MG. Zijn wel meer van dat soort zeikers. Lekker doorspelen zou ik zeggen
dat vind ik nog eens noob gedrag van die klager. Ik denk altijd maar bij een rare actie van zal wel een reden hebben. In het spel heeft niemand tijd om dat uit te leggen. Maar ik ga er idd niet van uit dat je voor jan joker lopend schiet met een MG. Zijn wel meer van dat soort zeikers. Lekker doorspelen zou ik zeggen
lol..... je stabde mij gister ook
RatPack #814
ik ontwijk Nederlandse servers liever. Het zijn altijd Nederlanders die een grote bek tegen je opentrekken en je verrot schelden.Roeligan schreef op 01 juli 2004 @ 12:00:
ik speel liever op de servers van gamesunited.de. daar kent iedereen me en speel ik echt altijd met plezier. plus daar lopen echt goede spelers rond.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
IP?
Mijn ET houdt mn favorieten niet vast (ook niet na nwe install) dus ik zit met een lijstje met IP nummers naast mn barebone-tje
Mijn ET houdt mn favorieten niet vast (ook niet na nwe install) dus ik zit met een lijstje met IP nummers naast mn barebone-tje

RatPack #814
Weed je hoe machtig zo'n mob mg staand is, lekker leanen en zodra je enemy op 1 cm afstand is gaan, dat ding is zo snel! Wel rennen als mensen weten waar je zit, want een firefight op meer dan 2 meter heeft staand geen zinRoeligan schreef op 01 juli 2004 @ 12:00:
... dat ik een n00b ben die lopend met een MG loopt te knallen?
edit: http://www.gamesunited.de/ neem ik aan
[ Voor 7% gewijzigd door Ron!n op 01-07-2004 14:45 ]
What's in the case?
Gebruik anders pathfinder of ase om je favorieten op te slaan.Roeligan schreef op 01 juli 2004 @ 14:34:
IP?
moet idd pathfinder maar weer eens installen (had ik op mn vorige config wel) ASE vindt ik niet zo werken. Maar thx voor de tip
RatPack #814
Nice panzer kill. Ik had btw net zelf ook met een airstrike 7 kills, maar dat ware wel me teammates, inplaats van ammo packs gooien, gooide ik een airstrike op de spawn, best lulligFalconey schreef op 29 juni 2004 @ 17:37:
Sorry hoor.... het was niet mijn bedoeling om spelers het wat makkelijker te maken... Ik haal hem z.s.m. wel weg, bandbreedte geef ik dan helemaal gratis weg(NOT)
Btw:
[afbeelding]
whoops(sorry voor brakke pic)
[...]
Ik doe dat nog lekker simpel met een paar name#.cfg scriptjes, elk scriptje heeft unbind, set name, bind erin staan. Jouw oplossing is wat makkelijker omdat je maar 1 scriptje nodig hebt. Zal straks es kijken of ik mijn nicks ook in zo'n cfg zet. (Dank voor script alvast
)
Edit:
[afbeelding]
Volume-knop-wallhack ?
Heeft iemand verstand van etpro? Telkens alsik op bepaalde server probeer te connecte, en ik krijg een fout van missing pack enz, dan is mijn etpro config gereset, dit is heel bale want dan kan ik steeds alles weer instellen. En mijn fps droppe ineens naar 40 op bepaalde punten, terwijl ik een radeon 9800 heb, daar zou da niet mee moete kunne denk ik, want ik kan in ET zo'n 400 fps hale (gebruik ik als ik ga strafe
Hmmm ik kijk net op gamesunited.de en is allemaal shrubet. Wel een headshot server ertussen, die ga ik vanavond ff proberen.
RatPack #814
als je dan slim bent maak je een backup van je cfgdarkdesign schreef op 01 juli 2004 @ 15:47:
[...]
Nice panzer kill. Ik had btw net zelf ook met een airstrike 7 kills, maar dat ware wel me teammates, inplaats van ammo packs gooien, gooide ik een airstrike op de spawn, best lullig.
Heeft iemand verstand van etpro? Telkens alsik op bepaalde server probeer te connecte, en ik krijg een fout van missing pack enz, dan is mijn etpro config gereset, dit is heel bale want dan kan ik steeds alles weer instellen. En mijn fps droppe ineens naar 40 op bepaalde punten, terwijl ik een radeon 9800 heb, daar zou da niet mee moete kunne denk ik, want ik kan in ET zo'n 400 fps hale (gebruik ik als ik ga strafe).

Ik heb ook een radeon 9800 pro, de fps drops zijn wat minder met de nieuwste omega drivers en tijdens de installatie voor optimized opengl kiezen, hierdoor werken de nieuwste games die opengl gebruiken alleen wat slechter. (lees: buggy)darkdesign schreef op 01 juli 2004 @ 15:47:
[...]
En mijn fps droppe ineens naar 40 op bepaalde punten, terwijl ik een radeon 9800 heb
Als ik bv op battery als de xs4all server vol is vanaf het water naar het strand kijk heb ik iets van 20-25 fps, ik draai 1280x1024 met alle settings op max, bloed gedoe als je geraakt wordt heb ik uit staan.
Als het goed is zou je trouwens iets meer fps moeten hebben op de nieuwere testbugfix versies van etpro, komt door een geoptimaliseerde prediction van een van de makers van etpro.
Edit:
Config backupje maken:
code:
1
| /writeconfig backup.cfg |
Als je dan weer wil restoren:
code:
1
| /exec backup.cfg |
Edit2:
@KmKze: Zie je dan ook in de lagometer dat antiwarp bezig is ? (transparante groene lijntje)
Verder leek het me wel geinig om mbv. PHPWiki ofzo een wiki voor ET op te zetten.
Hierin wat faq's ofzo over performance verbeteringen, etpro specifieke commands, nickscripts etc. Graag jullie idee hierover.
[ Voor 25% gewijzigd door Falconey op 01-07-2004 16:22 ]
Verwijderd
ik heb geen last van lage FPS, maar meer last van dat ET soms een heel kort tijdje hangt. erg vervelend...
@ falc
idd de antiwarp is bezig dan. krijg ik even een puls in het groene lijntje...
@ falc
idd de antiwarp is bezig dan. krijg ik even een puls in het groene lijntje...
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2004 23:09 ]
Verwijderd
Mja, de gevolgen zijn inderdaad verschrikkelijk................outerspace schreef op 01 juli 2004 @ 09:55:
Het was een beetje grappig bedoelt.
Maar jah, ik heb ook geen zin om hierover verder te gaan zeuren, maar als mensen meteen weer zo moeten reageren, en dat zonder nadenken wat voor gevolgen dat zou kunnen hebben.. [/ot]

heeft iemand een link naar hoe een dedi server op te zetten?
ik krijg het niet voor elkaar
"D:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" +set fs_game etpro +set net_port 27960 +set com_hunkmegs 96 +set com_zoneMegs 32 +set dedicated 2 +set sv_punkbuster 1 +exec server.cfg
maar ik kom er niet in, er gebeurt niks als ik via een ander adres in probeer te loggen. Ik kom ook niet op de public server listen
"D:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" +set fs_game etpro +set net_port 27960 +set com_hunkmegs 96 +set com_zoneMegs 32 +set dedicated 2 +set sv_punkbuster 1 +exec server.cfg
maar ik kom er niet in, er gebeurt niks als ik via een ander adres in probeer te loggen. Ik kom ook niet op de public server listen
[ Voor 64% gewijzigd door sander817 op 02-07-2004 13:16 ]
Ik heb een probleem met ET, ik wil graag 333fps, die haal ik ook altijd, maar dan lagt de game echt vreselijk, lags van 10 seconde soms. Als ik me fps dan weer normaal zet dan heb ik daar geen last van. Ik heb een radeon 9800, en heb ooit gehoort dat als je iets op opengl ofzo zet dat het dan weg is, weet iemand hier meer over? Een paar dage gelede is het laggen begonnen, tewijl ik altijd me fps op 333 had
locaal kan ik wel verbinding maken. Poort 27960 staat open, moeten er nog meer open?sander815 schreef op 02 juli 2004 @ 13:10:
heeft iemand een link naar hoe een dedi server op te zetten?
Het is UDP poort 27960, niet TCP.
Probeer dit eens en dan zien we wel verder als het niet lukt
333 FPSdarkdesign schreef op 02 juli 2004 @ 13:17:
Ik heb een probleem met ET, ik wil graag 333fps, die haal ik ook altijd, maar dan lagt de game echt vreselijk, lags van 10 seconde soms. Als ik me fps dan weer normaal zet dan heb ik daar geen last van. Ik heb een radeon 9800, en heb ooit gehoort dat als je iets op opengl ofzo zet dat het dan weg is, weet iemand hier meer over? Een paar dage gelede is het laggen begonnen, tewijl ik altijd me fps op 333 had

RatPack #814
ik had ze beide al open...DMZ host wil ook niet. Kan het wel 8er NAT?Falconey schreef op 02 juli 2004 @ 14:19:
Het is UDP poort 27960, niet TCP.
Ik ben al 2 dagen bezig, maar het wil niet
[ Voor 8% gewijzigd door sander817 op 02-07-2004 14:51 ]
code:
1
| +set net_ip xxx.xxx.xxx.xxx |
Helpt misschien wel. Zeker als je intern en extern ip gebruikt (je zit achter een router dus denk het wel). De server denkt 127.0.0.1 of 10.0.0.1 te zijn (lokaal adres bedoel ik) terwijl ik op je externe ip moet connecten (80.69.73.10 bijv)
[ Voor 63% gewijzigd door Roeligan op 02-07-2004 15:13 ]
RatPack #814
Lichtjes offtopic:
Met de sounds van wolfenstein
Deze movie moeten jullie zien ( als je um al niet gezien hebt )
Klik
Klik
[ Voor 7% gewijzigd door shameblaster op 02-07-2004 15:13 ]
Reloaden sneller lijkt me sterk, ik weet dat je verder cq. hoger kan springen. Volgens DIT artikel zijn de ideale waardes 43, 76 of 125 waarbij 76 de meeste voorkeur heeft volgens de meeste mensen. Daarom vindt ik 333 wel ERG veel
[ Voor 7% gewijzigd door Roeligan op 02-07-2004 15:41 . Reden: typo ]
RatPack #814
Met wat voor systeem haal jij 333 FPS, m'n 900 pro heeft al moeite genoeg om constant op 76 te blijven.
Offtopic? Kan 't nog meer ontopic zijnshameblaster schreef op 02 juli 2004 @ 15:12:
Lichtjes offtopic:
Klik
Erg leuk uitgewerkt. Het enige wat ik slecht vind aan dit filmpje, is de titel: "Ten reasons you play to much Enemy Territory". Waar leren die Denen hun Engels?
micheljansen.org
Hij is al een tijdje uit dat filmpje maar wel leuk.... vooral die icoontjes boven het hoofd zijn fantastisch. Ook de scene op de wc is hilarisch...
RatPack #814
achter mijn linksys lukt het wel, thuis
hier achter een speedtouch niet....Geen idee wat er nu verkeerd is
winnt2000, p4 1.5 ghz, speedtouch 510i, udp geforward:
8 Temp 10.0.0.155:27960 unspecified:27960 udp NONE
zucht
met deze config:
"D:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" +set fs_game etpro +set net_port 27960 +set com_hunkmegs 96 +set com_zoneMegs 32 +set dedicated 2 +set sv_punkbuster 1 +set +exec server.cfg
hier achter een speedtouch niet....Geen idee wat er nu verkeerd is
winnt2000, p4 1.5 ghz, speedtouch 510i, udp geforward:
8 Temp 10.0.0.155:27960 unspecified:27960 udp NONE
zucht
met deze config:
"D:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" +set fs_game etpro +set net_port 27960 +set com_hunkmegs 96 +set com_zoneMegs 32 +set dedicated 2 +set sv_punkbuster 1 +set +exec server.cfg
Had je mijn oplossing al geprobeerd??????
RatPack #814
76 springt gemiddelt hoger ja, maar als je 333 neemt merk je dat je stukke hoger kan springe voordat je healt verliest, en veel makkelijker een trickjump kan doen, probeer het maar eens.Roeligan schreef op 02 juli 2004 @ 15:38:
Reloaden sneller lijkt me sterk, ik weet dat je verder cq. hoger kan springen. Volgens DIT artikel zijn de ideale waardes 43, 76 of 125 waarbij 76 de meeste voorkeur heeft volgens de meeste mensen. Daarom vindt ik 333 wel ERG veel
Zoui het wel willen proberen maar met mn P4 2,6HT + Ti4600 + 1024 PC2700 haal ik toch echt de 333 niet (en nee ik heb niet alles op high detail, in tegendeel)
RatPack #814
Ow ok, Bijvoorbeeld, je weet de trickjump van radar? als je uit de bunker komt dan zie je een truck, daarachter moest je die poort opblazen, en als je daar verder loopt kan je met een jump aan de linker kant op da muurtje komen. Met fps op 76 moet je nog strafen, als je het op 333 hebt staan hoef je enkel maar te rennen en te stringen en je staat er op. en zo heb je dat met veel jumps. Ik heb een paar dage zonder lag gespeelt op 333 fps, maar sinds gistere heb ik constand connection lost.Roeligan schreef op 02 juli 2004 @ 16:20:
Zoui het wel willen proberen maar met mn P4 2,6HT + Ti4600 + 1024 PC2700 haal ik toch echt de 333 niet (en nee ik heb niet alles op high detail, in tegendeel)
Edit// kan zijn omdat ik de Etpro 3.0.11 heb gedownload.
[ Voor 4% gewijzigd door darkdesign op 02-07-2004 16:25 ]
Hoe kan je nou FPS nemendarkdesign schreef op 02 juli 2004 @ 16:17:
76 springt gemiddelt hoger ja, maar als je 333 neemt merk je dat je stukke hoger kan springe voordat je healt verliest, en veel makkelijker een trickjump kan doen, probeer het maar eens.
Door afrondings fouten in de Quake3 engine heb je inderdaad voordeel bij een FPS van 43/76/125 en 333. Maar of 333 je nu zoveel meer voordeel geeft als 125 of 76 lijkt me niet. Het verschil is naar mijn idee minimaal, je meer profijt van een stabiele FPS.
Die jump kon ik nog niet... is wel proberen waard
RatPack #814
uhm, ja:
"D:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" +set fs_game etpro +set net_port 27960 +set com_hunkmegs 96 +set com_zoneMegs 32 +set dedicated 2 +set sv_punkbuster 1 +set net_ip 195.241.xx.xx +set +exec server.cfg
Opening IP socket: 195.241.19.136:27960
WARNING: UDP_OpenSocket: bind: WSAEADDRNOTAVAIL
Opening IP socket: 195.241.19.136:27961
Opening IP socket: 195.241.19.136:27962
Opening IP socket: 195.241.19.136:27963
Opening IP socket: 195.241.19.136:27964
Opening IP socket: 195.241.19.136:27965
Opening IP socket: 195.241.19.136:27966
Opening IP socket: 195.241.19.136:27967
Opening IP socket: 195.241.19.136:27968
Opening IP socket: 195.241.19.136:27969
WARNING: Couldn't allocate IP port
Working directory: D:\PROGRA~1\WOLFEN~1
PunkBuster Server: pb_sv_SsNext = 34671 (0 to 999999)
PunkBuster Server: pb_sv_LogNext = 18 (1 to 999999)
+set teveel denk iksander815 schreef op 02 juli 2004 @ 16:31:
[...]
uhm, ja:
"D:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" +set fs_game etpro +set net_port 27960 +set com_hunkmegs 96 +set com_zoneMegs 32 +set dedicated 2 +set sv_punkbuster 1 +set net_ip 195.241.xx.xx+set +exec server.cfg
RatPack #814
d8 ik ook, maar maakt niks uit
het gaat namelijk over RCWT , niet over rcwt et
Die wc scene is super droog : ''Incoming''
Dat gedoe met je fps instellen en verder springen is iets van Q3, bij ET is dit volgens mij al lang opgelost.
En als je al aan 333 fps komt wil ik wel eens weten met wat voor pc je dat lukt, ik heb nog niet eens 80 fps stabiel met een 9800 pro op een dual mp2400+ (niet het beste systeem voor games maarja)
@Roeligan, dat net_ip is alleen voor als je meerdere netwerkkaarten hebt, de loopback interface werkt altijd.
En als je al aan 333 fps komt wil ik wel eens weten met wat voor pc je dat lukt, ik heb nog niet eens 80 fps stabiel met een 9800 pro op een dual mp2400+ (niet het beste systeem voor games maarja)
@Roeligan, dat net_ip is alleen voor als je meerdere netwerkkaarten hebt, de loopback interface werkt altijd.
[ Voor 16% gewijzigd door Falconey op 02-07-2004 17:25 . Reden: asdffdssdfaasfd ]
Met de linux-versie van ET heb ik het probleem dat ET erg traag laadt.
Dat is nu niet zo erg, maar telkens als ik na een mapswitch op een server kom word ik gedisconnect met "Server disconnected for unknown reason". Opnieuw joinen gaat wel weer goed.
Is best knap vervelend, omdat ik in een campaign elke map opnieuw begin met 0 XP...
Dat is nu niet zo erg, maar telkens als ik na een mapswitch op een server kom word ik gedisconnect met "Server disconnected for unknown reason". Opnieuw joinen gaat wel weer goed.
Is best knap vervelend, omdat ik in een campaign elke map opnieuw begin met 0 XP...
WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...
aha ok mooi om te weten. (uit gewoonte zet ik hem toch altijd
) Maar die FPS is nog steeds in ET hoor, tenminste als ik zo eens rondkijk op diverse fora. Ik ga nu ff op xs4all kloten
l8rz
RatPack #814
Parasietje:
Ik draai ook regelmatig ET onder linux, ik heb geen problemen hiermee en het laad zelfs een stukje sneller dan onder windows.
Hoe is de performance van je hd? (hdparm even gebruiken)
Is ET trouwens het enige wat traag laad?
Verder zou ik het ook niet echt weten.
Open anders eens een topic in SPV of NOS, welke van de twee durf ik niet te zeggen. (eerst zoeken he
)
Ik draai ook regelmatig ET onder linux, ik heb geen problemen hiermee en het laad zelfs een stukje sneller dan onder windows.
Hoe is de performance van je hd? (hdparm even gebruiken)
Is ET trouwens het enige wat traag laad?
Verder zou ik het ook niet echt weten.
Open anders eens een topic in SPV of NOS, welke van de twee durf ik niet te zeggen. (eerst zoeken he
[ Voor 3% gewijzigd door Falconey op 02-07-2004 18:59 ]
Ik heb ook zo'n soort probleem gehad, bij mij hield iets mijn geluiskaart bezet. Als ik dit process killde starte ET wel super snel op. Kijk eens met het volgende commando of iets je geluidskaart bezet houd. Dit doe je dus voordat je ET opstart.Parasietje schreef op 02 juli 2004 @ 17:32:
Met de linux-versie van ET heb ik het probleem dat ET erg traag laadt.
code:
1
| lsof | grep dsp |
@sander815:
Je zegt dat het connecten naar je ET server, lokaal wel werkt. Wat bedoel je precies met lokaal? Ik neem aan een andere machine op je netwerk. Als dat zo is dan moet het wel in je modem/router zitten.
ET server achter NAT werkt prima, je moet alleen die UDP poort doorsturen naar je server. Dit heb je volgens mij gedaan, maar zonder succes. Vaak raken die alcatel 510i modems een beetje 'gestressed' en zijn nieuwe portmappings niet meer mogelijk. Misschien dat een algehele reset van je modem het probleem oplost.
Wat draait er nog meer op die windows 2000 machine die eventuele connecties van buitenaf kunnen blokkeren?
[ Voor 32% gewijzigd door [ash] op 02-07-2004 21:47 ]
daar zit het ook in, via een andere router doet ie het wel
nu heb ik de routers verwisseld, dmz ingesteld voor de ET server, en nu zie ik dat op de server waar ie niks doet, de poort 10035 is?terwijl ik toch echt 27960 in de start options heb staan..hoe kan dat dan port 10035 zijn in the all seeing eye?
de andere, waar het wel werkt, heeft wel de juiste poort
nu heb ik de routers verwisseld, dmz ingesteld voor de ET server, en nu zie ik dat op de server waar ie niks doet, de poort 10035 is?terwijl ik toch echt 27960 in de start options heb staan..hoe kan dat dan port 10035 zijn in the all seeing eye?
de andere, waar het wel werkt, heeft wel de juiste poort
Draait ET echt op die poort, m.a.w. wat geeft het net_ip als je die invoert in de command-box van de dedicated server?
Kan je misschien een duidelijkere situatie schets geven, het is mij nu nog niet helemaal duidelijk hoe je het e.a. nu geconfigureerd hebt.
Kan je misschien een duidelijkere situatie schets geven, het is mij nu nog niet helemaal duidelijk hoe je het e.a. nu geconfigureerd hebt.
Dit topic is gesloten.