“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Verwijderd
erg frustrerend. Waar kan dit aan liggen?
We hadden het er op msn al over, maar nu je het over zachte trillingen hebt, kan het misschien aan de cut-off frequentie liggen van je receiver. Jag, Teacher en Kippekop weten misschien hoe je de LFE anders kunt instellen, die hebben namelijk ook een Yamaha receiver. Anders even de handleiding lezenVerwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:42:
Ja dat klopt. Maar ik had em vanmidag even los allemaal aangesloten zoals alles uiteindelijk aangesloten zou moeten. En ik krijg maar geen geluid uit de woofers,...alleen hele zachte trillingen.
erg frustrerend. Waar kan dit aan liggen?
Edit:
Laat maar, ik hoor nu dat 'ie al op 80 Hz staat.
[ Voor 4% gewijzigd door Barry|IA op 08-10-2006 19:58 ]
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Als je ze full range aansluit hoor je dan wel wat?
Als je andere speakers op de amp aansluit, hoor je dan wel wat? Hoe sluit je hem aan?
Wise enough to play the fool
Verwijderd
Ik heb het nu zo aangesloten:
Yamaha sub out: 1 rca naar 2 rca,..naar mccrypt naar woofers....lichte trillingen
Edit:
We zijn eruit. cd gaat goed,..dvd gaat ook goed,..dus ik moet me computer waarschijnlijk optish aan gaan sluiten.
Bedankt!
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 20:49 ]
heeft iemand nog de tekeningen?
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
Verwijderd