[IE] Download venster weer weergeven ipv automatisch openen*

Pagina: 1
Acties:
  • 334 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07-2025
Ik heb precies hetzelfde probleem als reddevil in dit topic:
[rml][ IE] Download venstertje[/rml]

Alleen de oplossing is bij mij niet van toepassing, waarschijnlijk heeft reddevil een andere windows.

Het probleem is dus dat ik geen venstertje krijg van ''openen'', ''opslaan als'' enz Maar hij begint meteen met downloaden. Het vreemde is ook nog eens dat ik op sommige sites wel dat venstertje krijg en dus is dat vinkje onderaan dat venstertje gewoon geactiveerd.

Iemand de oplossing?

ik heb IE 6 en win xp pro

- Specs -

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:13
My Computer -> Tools -> Folder options -> File types -> "die bepaalde extensie" -> Advanced... -> vinkje achter "Confirm open after download"

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Is het alleen zo bij bepaalde bestandstypen? Bijvoorbeeld alleen bij zipjes, of bij .exe bestanden?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je had al gezocht neem ik aan?

[rml][ IE] Hoe download venster weer weer te geven *[/rml]
[rml][ IE6] Downloaden = Openen?[/rml]

[IE] Download venster > [IE] Download venster weer weergeven ipv automatisch openen*

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Viper7
GlowMouse schreef op 30 mei 2004 @ 16:41:
Is het alleen zo bij bepaalde bestandstypen? Bijvoorbeeld alleen bij zipjes, of bij .exe bestanden?
Nee, bij alles.
OnTracK schreef op 30 mei 2004 @ 16:40:
My Computer -> Tools -> Folder options -> File types -> "die bepaalde extensie" -> Advanced... -> vinkje achter "Confirm open after download"
Dat is een hoop werk voor al die video files (AVI, MPEG, MOV, enz) :/ Maar het is idd een mogelijkheid. Bedankt!

@Spider.007: Ik heb inderdaad gezocht, maar het enige dat ik kon vinden is het topic dat in mijn startpost staat. Maar excuses als er al meerdere topics over waren.

[ Voor 47% gewijzigd door Viper7 op 30-05-2004 17:08 ]

- Specs -

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:13
je hebt dus één player alles laten associëren om ze daarmee automatisch te openen. Open die player en kijk naar de optie file-types o.i.d dan alle vinkjes uitzetten van de bestanden die niet door dat programma geopend moeten worden

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Viper7 schreef op 30 mei 2004 @ 17:05:
[...]

@Spider.007: Ik heb inderdaad gezocht, maar het enige dat ik kon vinden is het topic dat in mijn startpost staat. Maar excuses als er al meerdere topics over waren.
Tjah.. volgens mij noem ik mijn reactie twee topics die van interesse kunnen zijn. Heb je daar al naar gekeken; en de tips geprobeerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Viper7
Ja, ik heb ze bekeken, maar de oplossing van OnTracK werkte al. Bedankt voor de reacties iig.

[ Voor 20% gewijzigd door Viper7 op 31-05-2004 12:48 ]

- Specs -

Pagina: 1