[IE] Download venstertje

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-10-2025
Konnie vinden bij search, dus even hier. Als je d/l met IE dan krijg je een venstertje waar je een optie met 'open' en 'save as' hebt. Daaronder een vinkje met een optie of je dit venster altijd wilt laten zien. Ik stom geweest om dat vinkje uit te zetten. Hoe krijg ik nu die venster terug (is bij zipfiles)?

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

wrom gebruik je niet gewoon Download Accelerator? Dan heb je dat progje en je hebt het venstertje weer terug....

Raku

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-08 18:30
Ik denk dat je ff moet kijken bij Tools-->Internet options en dan het tabblad advanced.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Op vrijdag 22 maart 2002 20:39 schreef Metonic het volgende:
wrom gebruik je niet gewoon Download Accelerator? Dan heb je dat progje en je hebt het venstertje weer terug....
omdat niet iedereen een weggevallen optie compenseert met een slecht programma. :+

Human Bobby

Verwijderd

Klik bij internet opties -> geavanceerd eens op "standaard instellingen"

misschien is dat het

• reddevil
Nope alles op default gezet, maar nog steeds probleem. Ik denk dat het ergens in het register nu aangepast moet worden, maar waar???

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 14:05

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

hij laat dat venster nog wel zien, maar dat vinkje is ervoor om dat venster te sluiten als je download klaar is. Download 's gewoon een groot bestand, en zet tijdens het downen dat vinkje weer aan.

Of gaat het om heel iets anders?

<edit>
Ik zie het al, het is iets anders.
Ik zou alleen niet weten hoe je dit kunt oplossen...
</edit>

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op zaterdag 23 maart 2002 10:56 schreef reddevil het volgende:
Nope alles op default gezet, maar nog steeds probleem. Ik denk dat het ergens in het register nu aangepast moet worden, maar waar???
Waar heb je lopen kijken?
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1538665109

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Op zaterdag 23 maart 2002 11:02 schreef Keeper het volgende:

[..]

Waar heb je lopen kijken?
[afbeelding]
Beetje overdreven grote pijl niet? :)

Maar ik d8 dus ook dat het daar over ging, maar klik maar eens een link aan voor een download. Dan kun je bij openen/opslaan al een vinkje aanzetten. Bij WinXP heet dat: Atlijd waarschuwen alvorens bestanden dan dit type te openen. Windows slaat die zips dus niet op, maar probeert ze van die locatie te openen. Hoe je dit moet uitschakelen weetikniet precies

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• reddevil
Nope dat werkte niet, maar ik heb nu gevonden, ik moest het vinkje in onderstaand plaatje weer aanzetten. Was te vinden bij file options en dan advanced.

Afbeeldingslocatie: http://reddevil.microsoft-lab.org/vinkje.jpg

Idd, het gaat om het venstertje vlak VOORDAT hij echt aan het downen is, maar hij werkt nu weer!

• AlKoholiK

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

And again, the day is saved!

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op zaterdag 23 maart 2002 11:12 schreef AlKoholiK het volgende:
Beetje overdreven grote pijl niet? :)
Ik heb nog wel grotere hoor :P

Maar het ging om iets anders dus, weten we dat ook weer :z

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Een wat ander probleem, maar gaat wel over ongeveer hetzelfde:

Sinds ik een of andere security patch voor IE 5.5 heb geïnstalleerd kan ik bij sommige bestanden alleen nog maar 'save to disk' kiezen, de optie om het direct te openen is dan niet-aanklikbaar.... zie ook [topic=413049]

weet iemand hier een oplossing voor?

#

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Op zaterdag 23 maart 2002 12:24 schreef Zap het volgende:
Een wat ander probleem, maar gaat wel over ongeveer hetzelfde:

Sinds ik een of andere security patch voor IE 5.5 heb geïnstalleerd kan ik bij sommige bestanden alleen nog maar 'save to disk' kiezen, de optie om het direct te openen is dan niet-aanklikbaar.... zie ook [topic=413049]

weet iemand hier een oplossing voor?
ik denk dat je daar misschien beter een nieuw topic voor wilt openen?

Raku

Pagina: 1