Toon posts:

[IE6] Downloaden = Openen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een bestand download, van bijvb. www.download.com dan opent hij het bestand uitmatisch, ipv dat hij vraagt of ik het wil Opslaan, Openen of Annuleren...

Ik heb inmiddels het hele Optie scherm doorgespit, maar ik kan het niet vinden... wat kan de reden zijn?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Controleer de bestandopties in je verkenner eens? Volgens mij kon je daar de default actie voor een bestandstype instellen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
In verkenner? Waar moet ik dan precies kijken?

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

In deze computer , bovenin.. Extra -> Mapopties , tabblad bestandstypen :)

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Owh, op die manier, nouja...

Nu zie ik, elk bestandstype staat op;

Openen na downloaden bevestigen... maar geen zin om die hele lijst te editen, is er een snellere manier?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 20:18 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verkenner > Mapopties > Bestandstypen, Geavanceerd > Openen na downloaden bevestigen ?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je het alleen met bepaalde bestanden of alle bestanden?

stond hier niks over in de search btw :?

Verwijderd

Topicstarter
Alle bestandstypen, zels bestandstypen waar ik eigenlijk nog nooit van gehoord had...

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Weet je nog sinds wanneer dat gebeurde? Waarschijnlijk heb je een programma geinstalled die dat allemaal heeft aangepast? Probeer eens te achterhalen wat je vlak voordat dit gebeurde gedaan hebt :)

Raku

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 20:16:
Owh, op die manier, nouja...

Nu zie ik, elk bestandstype staat op;

Openen na downloaden bevestigen... maar geen zin om die hele lijst te editen, is er een snellere manier?
Volgens mij is dat de enige manier maar zoveel hoef je toch niet aan te passen voornamelijk de zip files, en andere die je het meest tegenkomt.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Probeer eens IE > Internet Opties > Beveiliging > Standaard > Toepassen ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de afgelopen week alleen maar Quicktime geinstalleerd, omdat ik het nodig had voor een plug-in van Flash en andere bewerk programmas

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 20:22:
[...]

Volgens mij is dat de enige manier maar zoveel hoef je toch niet aan te passen voornamelijk de zip files, en andere die je het meest tegenkomt.
Het is makkelijker, het is per Programma, dus best een eitje...

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je hier trouwens niets tussen vinden?

[search=internet explorer downloaden openen]

---

Verwijderd

Topicstarter
Zo specifiek had ik niet gezocht, maar het is inmiddels grotendeels verholpen, heb even snel de meest gebruikte file-types genomen, en de programma's daarvan, het werkt weer voor een groot deel.

Toch thanks.

• Oeth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Oeth

knapste van de klas

Start>Configuratiescherm>Internet-opties>Programma's>Webinstellingen-herstellen wil ook nog wel eens werken.
Pagina: 1