Toon posts:

Adsl providers

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil adsl gaan nemen (HET IS EINDELIJK BESCHIKBAAR!!!)
Maar nou wil ik graag ervaringen weten van gebruikers met de volgende providers
XS4all lite
wanadoo lite
Hccnet lite

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Hier kan je een overzicht vinden. Sorry hoor, maar dit is echt een search vraag. Er lopen hier al zoveel draadjes over.

Verder raad ik het je aan om de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) en de FAQ te lezen.

[ Voor 36% gewijzigd door Bobje op 28-05-2004 11:22 ]

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-02 19:51
Hier is al zeer veel over te vinden op GoT
bijv in de faq
maar dmv de search kom je ook een heel eind, ik zou zeggen zoek nog even verder :Y)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt jongens |:(

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

x (lama ;) )

[ Voor 96% gewijzigd door KillerBee op 28-05-2004 11:36 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-02 12:26
Xs4all is het beste.

Voor de rest wil je voor 3 euro op de eerste rang zitten.

Dit topic gaat toch dicht.

:O

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:24

mjl

Ugh

Demon is ook niet slecht hoor ... bbnet ... wel slechte service, komen afspraken slecht na maar dat is dan weer de schuld van bbnet (te lage capaciteit).

-------

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Het is je eigen fout hoor. Je hebt duidelijk geen inspanning vertoont voor wat je wilt weten.

HccNet kan je alleen nemen als je lid bent van HCC (dacht ik). De andere twee maken niet zoveel uit, ze worden allebei geleverd door KPN. Wanadoo is redelijk prettig en XS4All ook. Ik vind Wanadoo zelf wat overzichtelijker, maar XS4All bied wat extra functie's.

Nu tevreden dan :/?
mjl schreef op 28 mei 2004 @ 11:39:
Demon is ook niet slecht hoor ... bbnet ... wel slechte service, komen afspraken slecht na maar dat is dan weer de schuld van bbnet (te lage capaciteit).
De TS vraagt helemaal niet naar Demon, ook al is deze goed. Zelf vind ik TweakDSL ook heel goed, omdat ik die zelf heb. De TS wilt waarschijnlijk stabiliteit, wat je zeker krijgt bij Wanadoo en XS4All. Anders zouden we hier wel een heel lijstje op kunnen gaan noemen, wat dus duidelijk niet de bedoeling is.

Nu weer even On-topic en de vragen van de TS vervullen ;).

[ Voor 39% gewijzigd door Bobje op 28-05-2004 11:41 ]

Verwijderd

en niet onbelangrijk: xs4all is tegenwoordig nog een van de weinige providers waar je altijd mag opzeggen. de meeste anderen zijn inmiddels overgegaan op 1x per jaar :|

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 11:40 ]

• mhr-zip
  • Laatst online: 24-02 12:26
mjl schreef op 28 mei 2004 @ 11:39:
bbned :)

En als je Cistron neemt, zitten die gasten ze tenminste een beetje achter de broek aan.

En Cistron heeft geen last van lage capaciteit, omdat die bepaalde dingen van hun zelf bij Bbned neer hangen. Volgens mij waren die 'dingen' NRC's ofzo.

Maar als je net, kpn kan krijgen, zal bbned nog wel niet beschikbaar zijn.

En deze jongen wil voor 35 euro op de eerste rang zitten. _/-\o_

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• ramonp
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 11:40:
en niet onbelangrijk: xs4all is tegenwoordig nog een van de weinige providers waar je altijd mag opzeggen. de meeste anderen zijn inmiddels overgegaan op 1x per jaar :|
Letterlijk van de website:

Contractduur: 1 jaar, daarna opzegtermijn van 1 maand

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:53

Korakal

Up up up!

Hi Bravehearth, welkom op GoT. Ik heb het idee dat je nog niet goed bekend bent met de policy hier op het forum, Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette). Wil je die alsjeblieft goed doorlezen en in je achterhoofd houden...

Dit topic is een voorbeeld van wat we van je verwachten NIET te doen, we zien graag meer eigen vooronderzoek, een duidelijke topicstart, etc.
Over dit onderwerp is genoeg te vinden in de zogenaamde 'ervaringen' topics, te vinden met de search. Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.