Ja idd, dat denk ik er ook van. Da ge probeert er geen direct water op te krijgen is maar meer dan normaal (du-uh) ook al is het geen rotzooi. Maar kan niet gemakkelijk zijn om zoiets te vermijden.
Maar wat absoluut nefast is is die waterdamp. Idd in een badkamer is de relatieve vochitgheid heel hoog, zeker vlak boven dat bad

. en condens is dan niet te voorkomen. Het lijkt mij een iBook te zijn (en maar goed al geen volledig metalen PowerBook, je zou de druppeltjes er zo zien aflopen)
Maar dan nog, die condensvorming kan voor je interne pc hardware echt niet goed zijn. En dan afkomen met: het is geen tenslotte geen rotzooi.

Het is anders ook niet gemaakt voor in de badkamer gebruikt te worden
Ik hoop echt dat je deze foto gewoon gemaakt hebt om de lezers hier een beetje op de kast te jagen, en te doen alsof je die op die manier gebruikt (daar ga ik dan ook van uit). Anders ben je echt wel niet slim bezig (en dat is mooi uitgedrukt) ik zou het in ieder geval zelf ook niet doen.
(-Met een bmw kan je ook effe in de vijver rijden, het is immers geen rotzooi!
-De gsm kun je ook wel eens van de trap smijten als die vlug beneden moet zijn, het is immers geen rotzooi.
-.....)