Ik vind 3D wel fijn, zoals erg veel andere mensen. Kijk eens naar die grafische pracht op die screenie's3D view --> heeft te weinig meerwaarde, ik speel het spel net als een 2D RTS. enkele meerwaarde zijn HTL en effecten
Dat is jouw smaak. Ik vind het zo goed, zoals zoveel andere mensen.UI is te groot --> Zou naar mijn mening fullscreen spel moeten zijn met context sensetive menu's.
En allerlei menu's doorgaan voor een simpele actie haalt de snelheid uit het spel, vooral voor beginners.
Dat is niet handig, zoals hierboven werd gezegd. Ik heb Rome: Total War ook gespeeld. Dat alle units in groepen zitten met een gemiddelde levensmetere vond ik verschrikkelijk. Ik wil gewoon individuele units hebben, dat is gewoon de AOE manier. Vind je het niet leuk, speel dan Rome: Total War, net zoals ik Rome: TW niet speel en AOE3 juist wel.selectie van units --> zou meer een "gemiddelde" selectie moeten zijn wat betreft levensmeters
Oke, misschien was ongefundeerd een beetje overdreven...hoe bedoel je ongefundeerd???? ik geef zelfs aan hoe ik het wel graag zou zien!
Maar ik ben nogal gevoelig als het AOE betreft
en als iemand dan komt vertellen dat AOE radicaal verandert moet worden, dan vind ik dat niet leuk
[ Voor 32% gewijzigd door PhoenixT op 15-09-2005 22:19 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!