Toon posts:

Pioneer DV-575A SACD, DVD Audio/Video en DivX Speler

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.321 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik kwam deze nieuwe Universele Pioneer DV-575A speler tegen, kost :
€ 169,00

(http://www.kieskeurig.nl/...ome&q=575a&pcode=dvd-home)

Afbeeldingslocatie: http://www.areadvd.de/images/pioneerdv575a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.areadvd.de/images/pioneerdv575adetail2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.areadvd.de/images/pioneerdv575adetail3.jpg

En speelt SACD, DVD Audio, DVD Video en DivX af

Afbeeldingslocatie: http://www.areadvd.de/images/pioneerdv575adetail1.jpg

Zeer netjes toch voor zn lage prijs ? 8)7

Orginele review
http://www.areadvd.de/news/2004/200405/180520040001.shtml

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 16:45 ]

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

maa rhij moet nog uitkomen toch? net als de DV-470 (die wou namelijk een vriend hebben)
lijken me erg mooie spelers

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Zo zo, dat is even een gelikte speler :9 helemaal in de Pioneer lijn van hun andere Home Cinema producten :9

Maar nu toch even de One Million Dollar question: Hoe zit het met ondertitles, b-frames, qpel en gmc. :?

Verwijderd

de speler is ook Pal Progressive (dat is wat de verkoopmedewerkster van pioneer me vertelde toen ik het apparaat bestelde), nu alleen nog wachten tot het apparaat uitgeleverd gaat worden, het is een mooie vervanging voor mijn huidige dv-444

Verwijderd

Op het apparaat staat "Dual PureCinema Progressive" dat houdt dus in dat hij zowel Pal als NTSC progressive zal ondersteunen. Daarnaast kan een serieuze fabrikant het echt niet meer maken om nu nog met een enkel NTSC-P speler op de markt te komen. Dat was geloof ik ook alleen nog maar een rechten spelletje wat er ook niet meer echt toe doet aangezien Pioneer al meerdere modellen op de markt heeft met beide progressive weergaves. :)

+Titelfixje inclu typenummer om verwarring te voorkomen.

Verwijderd

Heeft iemand (die hem besteld heeft bv.) al meer informatie over wanneer hij verkrijgbaar is?

Verwijderd

Hij is toch al volop verkrijgbaar?

Verder zijn de specs echt onvoorstelbaar goed in deze prijsklasse, ik ben dan ook zeer beniewd naar de prestaties van dit apparaat. :)

Verwijderd

Het apparaat is nog niet leverbaar, hier in nederland is het apparaat nog niet uitgeleverd, dat zal hopelijk nog deze maand worden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 14:56:
Hij is toch al volop verkrijgbaar?
Waar dan bv?

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:03
Nou dan hier maar even opnieuw. Een korte beschrijving van HEAR.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.hear.nl/images/icons/fotos/1941-a.jpg
Pioneer zet de DVD-speler markt vanaf juli behoorlijk op z’n kop: want voor een prijs rond de 199.- bieden de Japanse DVD-experts met de DV-575A een compleet uitgeruste universele speler aan, die naast de DVD Video/DVD Audio-, SACD- en DivX- weergave ook voor progressieve signaalbewerking geschikt is. Typisch voor Pioneer producten is dat men niet echt goedkope oplossingen integreert voor de progressieve signaalbewerking, maar dat men vertrouwt op de “Dual PureCinema Progressive”-technologie voor een prima weergave in diverse modi.
Het 55 mm. hoge apparaat, verkrijgbaar in zilveren of zwarte uitvoering, beschikt ook over een interne Dolby Digital- en DTS-decoder evenals een 192 kHz/24-bit audio-DAC en een hoogwaardige 108 MHz/12-bit video DAC. Zoals gewend, investeert Pioneer veel in technologie voor een goede beeld- en geluidskwaliteit: een blokruisonderdrukking en instelmogelijkheden voor beeld (“video adjust”) zijn bijvoorbeeld geïntegreerd. Net zoals de “Edge Preserving” geheten functie, die het progressive-beeld verbeteren moet. Voor een betere verstaanbaarheid van dialogen heeft Pioneer de speler voorzien van een “Dialogue Enhancer”.

Wat de weergaveformaten betreft, gaat Pioneer eveneens een stap verder bij de DV-575A: het DivX-formaat wordt nu eveneens ondersteund, naast de meer gebruikelijke formaten MP3, WMA, SVCD en jpeg. Natuurlijk worden DVD-RWs en DVD-Rs afgespeeld.

Inmiddels is ie ook toegevoegd op de website van Pioneer:

http://www.pioneer.nl/nl/...id=8533&taxonomy_id=62-84

In mijn ogen echt bizar goede specs voor het geld, zeker als ie net zo goed preseert als de 565. Het schijnt dat Philips ook al met een alleskunner is gekomen voor een dergelijk bedrag.

Iemand al ervaring met deze speler?

specs

Verwijderd

De verwachting is (ik heb het bij een aantal winkels nagevraagd) dat deze speler binnen nu en maximaal 2 weken in de winkel ligt.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-12 17:16

voodooless

Sound is no voodoo!

Er staat steeds dat de audio DAC 192Khz/24-bit is. Maar ik vraag me af of er voor SACD ook echt een losse DSD DAC is, of dat ze het SACD signaal omzetten maar PCM en via de 192/24 DAC spelen?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
JVC heeft er ook al zo een, en die is nog iets goedkoper. De specs zijn volgens mij wel wat minder. Zie JVC XV-N 316
Zit te twijfelen welke van de twee ik zal nemen. |:(

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:17
Euh, da's dus een divx-speler.
Die speelt dus GEEN audio-dvd of SACD af.

Compleet niet te vergelijken dus, en bijna even duur! |:(

Verwijderd

Erg goed ding lijkt mij echt een koopje als de kwaliteit goed is.....

Verwijderd

Lijkt me logisch he dat het goede kwaliteit is ;)
Het is van PIONEER!!! :7 Dat is altijd goede kwaliteit!

En ik kan het weten, want ik ben in het bezit van de Pioneer A-109 en de Pioneer DV-464 :7

Verwijderd

deepspace schreef op 10 juni 2004 @ 12:22:
Er staat steeds dat de audio DAC 192Khz/24-bit is. Maar ik vraag me af of er voor SACD ook echt een losse DSD DAC is, of dat ze het SACD signaal omzetten maar PCM en via de 192/24 DAC spelen?
er moet altijd een DSD DAC inzitten, anders kan het apparaat geeneens de SACD lezen

Verwijderd

Ik zoek me rot naar een review, maar die zijn er gewoon nog niet. Als iemand er een vindt, post het hier dan even aub.

Ik wil deze speler vergelijken met de Sony DVP-NS930. Die is wel een stuk duurder, maar staat bekend om zijn zeer goede video-kwaliteit (op RGB) en daar gaat het mij om.
De Sony heeft net als de Pioneer een 12 bit/ 108 Mhz video DAC (dezelfde??), maar de Sony heeft daarbij nog Noise Shaped Video (NSV) wat de beeldkwaliteit zeker ten goed komt. Ik hoop dat de Pioneer daar ook over beschikt, maar daar ben ik nog niet achter kunnen komen.
Verder zou de interne opbouw en de gebruikte onderdelen de Sony nog een voordeel kunnen geven.

Ik wacht dus zeker op een review voor ik tot aanschaf overga.

Verwijderd

Leverdatum is bijgesteld tot week 27 (laatste week juni / begin juli).

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 13:18 ]

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heeft iemand al ervaring met deze speler?
En weet toevallig ook iemand of hij bij de mediamarkt te krijgen is?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

Verwijderd

Ik heb 'm sinds vrijdag en hij bevalt erg goed. Al diverse DVD's en DivX mee afgespeelt en nog geen problemen tegengekomen. Speelt tot nu toe alles af wat ik erin gestopt heb. Ook VBR mp3's wat volgens de handleiding niet ondersteund wordt. MP3's kun je helaas niet random afspelen, maar dat is het enige minpuntje wat ik tot nu toe heb kunnen vinden. Ook nog heel even aan het proberen geweest met ondertitels omdat daar hier (http://forums.divx.com/vi....php?topic=58891&forum=21) wat discusie over was. Volgens mij werkt het niet.
Beeld- en geluidskwaliteit zijn erg goed maar ik heb weinig referentiekader aangezien dit m'n eerste dvdspeler is.
Ik ben er iig erg tevreden over en 't apparaat ziet er stukken beter en degelijker uit dan Yamada's e.d. maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Hier nog een test: http://www.diskidee.nl/av/testen/index.htms/5126/1. Laat je niet al te veel leiden door de score van 2 uit 5. Deze score volgt uit 1 minpunt bij de luidsprekerinstellingen. Voor de rest scoort 'ie op alle onderdelen uitstekend :7 .

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
hmm interessant, hij zou goed bij mijn pioneer receiver passen. Hij lijkt mij ook wat degelijker dan een Yamada. Mag ik vragen waar en voor hoeveel je hem besteld hebt?

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD

Verwijderd

Ik heb er 199 euro voor betaalt bij Elvic in Huizen. Wel wat duurder als via een webwinkel maar betere service (denk ik, nog geen ervaring mee :) ) en gratis regiovrij maken met behoud van garantie.

Verwijderd

Hier nog een test: http://www.diskidee.nl/av/testen/index.htms/5126/1. Laat je niet al te veel leiden door de score van 2 uit 5. Deze score volgt uit 1 minpunt bij de luidsprekerinstellingen. Voor de rest scoort 'ie op alle onderdelen uitstekend :7 .
Die score laat volgens mij juist de onwetendheid van de reviewer merken.
het instellen van het volume van de verschillende kanalen is toch iets wat nagenoeg altijd op je receiver gebeurt?

Weet trouwens iemand het typenummer van de video DAC van deze speler?
Ik ben benieuwd of hij ook over NSV beschikt. Ik denk het wel, ook al staat daar niets over in de specs. Ik heb op een Duitse site ergens gelezen dat de DAC hetzelfde is als in de DV-757Ai.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 15:20 ]

• Redheinz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-12 10:56
Ik vind het wel twijfelachtig dat dat niet kan. Ik was ook geinteresseerd juist vanwege DVD-A en SACD ondersteuning. Maar ik denk dat de instellingen van mijn receiver (Marantz 6200) geen volume-instellingen doet voor de 6.1 ingang. Die ingang wordt doorgegeven aan de eindversterkers zonder bewerking. Zo gebeurt het volgens mij bij de meeste versterkers/receivers. Maar zal het eens testen op mijn SR6200.
Op deze manier wordt de meerkanaals SACD-weergave natuurlijk een wassen neus...

Zin.

Verwijderd

Redheinz schreef op 06 juli 2004 @ 15:22:
Ik vind het wel twijfelachtig dat dat niet kan. Ik was ook geinteresseerd juist vanwege DVD-A en SACD ondersteuning. Maar ik denk dat de instellingen van mijn receiver (Marantz 6200) geen volume-instellingen doet voor de 6.1 ingang. Die ingang wordt doorgegeven aan de eindversterkers zonder bewerking. Zo gebeurt het volgens mij bij de meeste versterkers/receivers. Maar zal het eens testen op mijn SR6200.
Ok, dat klinkt wel logisch. Weer wat geleerd.

• Redheinz
[geen zin in opzoeken modus]Wat is NSV?[/geen zin in opzoeken modus]

Zin.

Verwijderd

Redheinz schreef op 06 juli 2004 @ 15:25:
[geen zin in opzoeken modus]Wat is NSV?[/geen zin in opzoeken modus]
NSV = Noise Shaped Video = effectieve manier om ruis die ontstaat bij het converten van digitaal naar analoog te elimineren. Voor technisch verhaal verwijs ik je naar de site van Pioneer of Denon (Sony gebruikt ook nog deze dac's).

Verwijderd

Redheinz schreef op 06 juli 2004 @ 15:22:
Je hebt volgens mij gelijk. In de conclusie in de diskidee review staat een reactie van Pioneer: "Pioneer deelt ons mee, dat hun nieuwste generatie surroundversterkers luidsprekerinstellingen voor de analoge meerkanaalsingangen aan boord hebben en dan vervalt onze kritiek natuurlijk."

'T is netter als het in de speler zelf geregeld is maar ik denkt dat Pioneer zo meer surroundversterkers hoopt af te zetten....

• Redheinz
Ach daar heeft pioneer misschien wel gelijk in. Waarom oude meuk :'( ondersteunen als dat amper meer omzet oplevert.

Zin.

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:57

Flabergasted

Prepare to die !

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom mensen deze zouden kiezen en niet voor b.v. de goedkopere Philips 720-SA ( € 159,- ) met nagenoeg dezelfde specificaties ? :X

Verwijderd

Ik heb hem ook en ben zeer tevreden. Beeld is erg goed.
Wil je SACD spelen dan moet je deze niet nemen. Support nml. alleen analoge uitgang hiervoor en da's toch jammer aangezien we natuurlijk liever digitaal hebben.

Ik kon hem ook goedkoper kopen dus vandaar deze speler. Nogmaals, erg goed en speeld idd alles af wat je er in doet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 20:04:
Ik heb hem ook en ben zeer tevreden. Beeld is erg goed.
Wil je SACD spelen dan moet je deze niet nemen. Support nml. alleen analoge uitgang hiervoor en da's toch jammer aangezien we natuurlijk liever digitaal hebben.

Ik kon hem ook goedkoper kopen dus vandaar deze speler. Nogmaals, erg goed en speeld idd alles af wat je er in doet.
Er zijn (nog) geen surround-receivers die SACD en/of DVD-A kunnen omzetten van digitaal naar analoog. Nog even geduld dus....

Iemand deze al aangesloten op een ..PF9965 plasma van Philips, en ervaring met progressive scan?

• Redheinz
Sterker nog, dat mag niet. Ik meen dat SACD (en DVD-A) alleen digitaal naar een receiver mag via I-link. Heeft te maken met rechten en kopieerbeveiligingen, weet ff niet precies waarom. Als je de duurste Pio's neemt (AX10 en DV-868/757AI) dan kan dat. Goedkopere modellen hebben geen I-link en zullen dus ook SACD en DVD-A niet digitaal naar je receiver kunnen krijgen (buiten PCM, maar dat wil je natuurlijk helemaal niet)

Zin.

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Vandaag ook deze speler gehaald, om te kijken of deze het beter kan dan mn oude. (Pioneer DV-454 s)

Op het eerste gezicht een erg goede speler, maakt geen hoorbaar geluid, erg degelijke lade en mooi display.
Beeldweergave is uitstekend, geluidsweergave ook. Deze heeft itt mn oude wel een snel reagerende ab, werkt erg prettig.

Al met al ben ik wel tevreden, mijn oude speler icm mijn tv (Sony KV-32FX68) geeft een erg flikkerend beeld tijdens RGB weergave, heel storend! :(
Daarom even bekijken of deze het beter doet, waarschijnlijk ligt het voor een groot deel aan de tv, maar deze doet het tot nu toe veel minder, en anders retourneer ik em weer. ;)

Divide and conquer.

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-10 14:30

kingfriko

100 % BULLY

Na 2 weken wachtten heb ik deze dvd speler ook binnen , Ben er ruim tevreden over .
Geluids- en beeldkwaliteit zijn goed .
Heb hem met een component kabel op m`n beamer (Sanyo Z2) aangesloten , en ik moet zeggen dat het een hele verbetering is tegenover de philips dvd speler die ik hiervoor had (die was wel met s-video aangesloten)

kingfriko

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Heb hem ook sinds vandaag. Vervangt nu m'n pioneer DV-350.
Beeld en geluid is goed, moet wel nog eea instellen (black levels / gamma / brightness wat lastig instellen op deze).
Hangt nu met progressive enabled aan de Z1. (had meer verwacht van prog.scan eerlijk gezegd, merk er niet veel van)

Apparaat is van Mediamarkt; helaas niet regiovrij. Mediam. doet geen modifications??

Divx (3/4/5/xvid) werkt als een trein. Subtitle support wordt momenteel 'onderzocht' door Pio en wellicht via nieuwe frmwr mogelijk.

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hey DashMoul, hoe weet je zo zeker dat Pioneer met subtitle ondersteuning bezig is? Heb je familie bij Pioneer zitten??

• DasHMauL
Iemand van een forum vroeg dit via mail aan pioneer, en dit was hun reply.
Bron ben ik ff kwijt.

• Chickendorp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
OKe THnX, dan ga ik zeker dit spelertje halen in ruil voor mijn Pioneer DV350.
kheb net vorige week een stapel DivX cd's weggegooid, toch jammer..... :X

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

net nog gezocht naar een review ivm dat ik moeilijk kan kiezen tussen de philips DVP 720a en deze pioneer.
beide zitten met ondertiteling te rommelen en geen reviews te vinden.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:57

Flabergasted

Prepare to die !

Dat is precies waar ik zelf ook al een tijd mee zit.
Volgens mij zit er technisch weinig verschil tussen de Pioneer 575A en de Philips
SA720. Bij de Philips zit, dacht ik, een gratis SACD van Sting, maar het design van de Pioneer is wel weer mooier.

Kiezen is moeilijk, waar bij je dan rekening moet gaan houden met andere zaken als oa. toekomstige firmware updates. Van wat ik op de verschillende Engelse fora heb gelezen is de kans daarop bij Pioneer klein. Misschien iets om mee te nemen bij een beslissing.

In prijs zijn ze nagenoeg gelijk ( via kieskeurig ) maar er is helaas weinig review materiaal voorhanden.

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

net weer wanhopig :D gezocht en heb nog wel wat losse vage sites gevonden:

http://www.planetpioneer...._detail.php?produkt_id=73

http://www.kieskeurig.nl/...3C107C1256CB4005D4ECC.htm

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-12 14:34

barrymel

BarryMel

ik heb de Pioneer DV-575A-S sinds afgelopen vrijdag en doet het perfect, ik heb wat SuperAudio CD's en een DVD-Audio geluisterd en dat klinkt best aardig, tis in principe gewoon een 5.1 dvd, je hoort uit al elke speaker andere geluiden, of de kwaliteit echt veel hoger is....... het is heel anders in ieder geval dan een normale cd maar of het echt veel beter is.......

[ Voor 17% gewijzigd door barrymel op 01-09-2004 11:44 ]

BarryMel

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

barrymel schreef op 28 juli 2004 @ 18:50:
ik heb de Pioneer DV-575A-S sinds afgelopen vrijdag en doet het perfect, ik heb hier voor de Philips DVD737 gehad ook met DivX ondersteuning maar deze liep best vaak vast met DivX en ook met gewonen DVD's, ik heb wat SuperAudio CD's en een DVD-Audio geluisterd en dat klinkt best aardig, tis in principe gewoon een 5.1 dvd, je hoort uit al elke speaker andere geluiden, of de kwaliteit echt veel hoger is....... het is heel anders in ieder geval dan een normale cd maar of het echt veel beter is.......
theoretisch zou je duidelijk verschil moeten horen met een gewone cd en sacd, en al helemaal met dvd audio.

anders moet je es met een sennheiser koptelefoon luisteren. (hoe zit dit met audio dvd?)

• barrymel

barrymel

BarryMel

MUSTIS schreef op 28 juli 2004 @ 21:05:
[...]

theoretisch zou je duidelijk verschil moeten horen met een gewone cd en sacd, en al helemaal met dvd audio.

anders moet je es met een sennheiser koptelefoon luisteren. (hoe zit dit met audio dvd?)
ja wat ik zeg je hoort wel verschil maar het is heel anders muziek luisteren, de 1e keer dan hoor je ook de stemmen uit de linker en rechter voor speakers en een ander nummer is het weer via de center, tis gewoon heel anders dan een cd, maar de kwaliteit is iets zuiverder lijkt het, maar das volgens mij weer omdat de bas een stuk minder lijkt.........

BarryMel

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben ook alweer een tijdje in het bezit van deze prima speler, maar laatst had ik dan toch 'eindelijk' :+ een avi welke niet goed afgespeeld werd. Dit was een xvid met ac3 geluid; het geluid deed het prima, maar geen beeld hierbij; wat blijkt, de resolutie van een HDTV rip is te hoog voor de speler!

Bestaat er een tooltje om de resolutie van een xvid avi te verlagen zonder herencodering?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11 21:35

Tachyon

pop the glock

Bestaat er een tooltje om de resolutie van een xvid avi te verlagen zonder herencodering?
Misschien moet je VirtualDub eens proberen. Daar zit een optie in "Fast Recompress".
Is wel niet helemaal wat je wilt (geen her-encodering) maar het komt in de buurt.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11 21:35

Tachyon

pop the glock

Even een schopje. Ik heb dit spelertje nu sinds anderhalve maand en hij doet het prima.
Gisteren heb ik voor het eerst wat Xvid-jes op een DVD gebrand en dat ging ook goed.
Zo leek het tenminste.

Ik zat naar een film te kijken en na een uur of zo kapte de speler er gewoon mee en ging het volgende bestand op de DVD afspelen :?

Zit er soms een maximum aan de grootte van een DivX/Xvid-bestand? Want de files die ik er op heb gebrand zijn allemaal groter dan 1GB.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

eigenlijk moet je even zien hoever ie telkens kapt. zo kan je op je pc mischien zien bij hoeveel mb die stopt.
als dit telkens etzelfde is heeft ie mischien een soort beperking op et aantal mb's. :?
normale divx films zijn zo rond de 715 mb.

ik heb deze speler ong. een maand terug besteld, dr is veel vraag naar zei de verkoper. :(

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

een wel erg laat berichtje, maar ik heb em eindelijk binnen.

ik denk dat ik em al zo goed mogelijk heb staan maar hoe hebben jullie de instellingen van audio en video staan. dat was niet erg duidelijk in de handleiding.

wel jammer dat ie trouwens geen dvd met mp3's kan afspelen. verders een erg goed stereobeeld en detail vergeleken met een samsung die ik hiervoor had.

Verwijderd

Mss een dom vraagje, maar in de specs wordt alleen gesproken over DVD-R/RW. Is dit gewoon de algemene term voor writables of doet hij echt geen DVD's van het "+" - formaat.

Zou jammer zijn, ik heb nog een stuk of 80 DVD+R's

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 12:54 ]

• lordofthelints
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 00:10

lordofthelints

Evil_ivanhoe in former GoTlife

Mijn oudere pioneer dvd speler slikt eigenlijk alles, + en -
Dus ik ga ervan uit dat het geen probleem moet zijn.

Moederborden..... Kunnen die in de afwasmachine??? || Specs, zie: http://specs.tweak.to/list/2481

• Tele
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 11:55:
Mss een dom vraagje, maar in de specs wordt alleen gesproken over DVD-R/RW. Is dit gewoon de algemene term voor writables of doet hij echt geen DVD's van het "+" - formaat.
Ik gebruik alleen maar +R/+RW schijfjes met dit ding, nooit problemen mee :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tele op 01-10-2004 13:06 ]

• SeismicCharge
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 13:42
MUSTIS schreef op 01 oktober 2004 @ 11:47:
wel jammer dat ie trouwens geen dvd met mp3's kan afspelen. verders een erg goed stereobeeld en detail vergeleken met een samsung die ik hiervoor had.
Dat kan hij wel degelijk. Ik archiveer al mijn mp3's op dvd. Hartstikke mooi, zo'n 50 albums op 1 schijfje! De enige beperking is dat deze Pioneer in shufflemode maar tot 500 (of zo) kan tellen en daarom tracks 501 en hoger niet meeneemt in de muzikale grabbelton.

Maar via het menu kun je elke mp3-directory/track spelen hoor. CBR, VBR... Je kan zelfs mp3 spoelen met geluid :)

Oh, en +R en +RW werken prima. Pioneer loopt er alleen niet mee te koop omdat zij in het -R gilde zitten...

[ Voor 10% gewijzigd door SeismicCharge op 01-10-2004 16:05 ]

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

net een dvd met mp3's geprobeerd en het werkt idd gewoon. was vast een gammele dvd die ik geprobeerd heb. (of zag wat over et hoofd)

heb zonet gelijk ff de instellingen opgeschreven:

audio:
alles off

video adjust:
alles op 0 of off

initial sett:
dig out on
dolby dig out dolby dig
dts out dts
lin pcm out down samp off
mpeg out mpeg

video outp:
16:9
RGB

options:
sacd playb multi ch area
dts downmix lt/rt

speakers
audio output mode 2 ch

de rest heb ik geloof ik standaard staan of ingesteld op me eigen situatie (zoals speakerafstand (moet dit ingesteld staan als ie aan een dolby receiver hangt?))

vooral dingen als audio output 2 ch en dts downmix zijn wat moeilijk te vatten.
ik heb (nog) niet de 5.1 analog outputs gebruikt (alleen een coax dig kabeltje) dus moet ie dan op 2 ch staan? of valt dit hele verhaal weg door het dig kabeltje.

Verwijderd

Hmm, ik heb momenteel een pioneer DV-2650 (slimline) en wilde ivm m'n marantz sr5400 upgraden naar een marantz dv4500. Ik heb de specs van de dv4500 zitten vergelijken met de "nieuwe" pioneer die jullie hebben aangeschaft en ik was verbaasd te lezen dat op papier deze speler de marantz op vele fronten verslaat.

Iemand die iets kan zeggen over kwaliteitsverschillen in de praktijk? zowel qua audio als beeldkwaliteit? SACD daar even buiten gelaten aangezien de dv4500 deze niet eens ondersteund.

• Tele
  • Niet online
Ik gebruikte eerst een DV-350 naast m'n Marantz SR-7200, en nu dus de DVD-575a. Ik vind de Pioneer spelers gewoon veel meer bieden voor minder geld. Dat het frontje en de breedte iets afwijken tov m'n reciever maakt me niet uit. Beeld en geluidskwaliteit zijn gewoon prima in orde, en de meerwaarde van een Marantz speler voor heel wat meer euro's is naar mijn mening minimaal.

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ik was ook van plan om nog gewoon zon cd5400 erbij te kopen maar ik vraag me af of ik nou zoveel opschiet qua geluidskwaliteit.
op sommige topics zeggen ze trouwens van wel.

er zijn op zich wel 2 voordelen: directe koptelefoon aansluiting (met een senn 595) en zon deck staat gewoon mooier bij mn sr5400 :D

• Tele
  • Niet online
MUSTIS schreef op 03 oktober 2004 @ 12:52:
ik was ook van plan om nog gewoon zon cd5400 erbij te kopen maar ik vraag me af of ik nou zoveel opschiet qua geluidskwaliteit.
op sommige topics zeggen ze trouwens van wel.

er zijn op zich wel 2 voordelen: directe koptelefoon aansluiting (met een senn 595) en zon deck staat gewoon mooier bij mn sr5400 :D
Uhm, even opletten, in de vraag ging het om een DV-5400. Een goeie CD-speler heeft bijna altijd wel een betere audioweergave als een DVD speler. :)

Verwijderd

Tele schreef op 03 oktober 2004 @ 12:55:
[...]

Uhm, even opletten, in de vraag ging het om een DV-5400. Een goeie CD-speler heeft bijna altijd wel een betere audioweergave als een DVD speler. :)
Nou nee hoor, de vraag ging over een DV4500 ;)

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 12:58:
[...]

Nou nee hoor, de vraag ging over een DV4500 ;)
voordat we helemaal in een type moeras belanden, ik bedoel wel degelijk de cd5400. het instapmodel cd speler van marantz.

hij kost ook maar 249,-, wat volgens marantz normen niet veel is.

ik zal em gewoon es beluisteren in de betere audiozaak met een koptelefoon.

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Om het maar weer over het topiconderwerp te hebben, de Pioneer DV575 dus..... Goed nieuws. Uit de DivX-forums heb ik begrepen dat aanstaande dinsdag een firmware-update komt waarin subtitles enabled zijn! 8)

This title is for sale, please send me a PM

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

dat is zeer goed nieuws. als familie komt kijken zijn subs toch soms een vereiste.

nu hopen dat er niet zo veel problemen zijn als met die philips divx spelers.

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Was ook verplan de pioneer DV-575A te kopen maar heb toch voor de philips DVP720SA gekozen.
En heb tot nu toe geen spijt van mijn keus voor de philips werkt als een zonnetje.

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:20

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Heeft iemand al de nieuwe firmware van Pioneer binnen en getest, want op de diverse fora kom ik er achter of het een verbetering is. :?

De een zegt van wel, en de andere valt het wat tegen.
Dit is de update-pagina van Pioneer waar staat dat ie beschikbaar is.

Ik zit er namelijk zelf over te denken om er een aan te schaafen, maar als de subtitles slecht zijn ga ik denk ik wel op zoek naar een alternatief...

Ook raar trouwens dat je de firmware niet los kan downloaden van de site van Pioneer. :'(

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

• Tele
  • Niet online
Ik heb de nieuwe firmware 2.09 in m'n Pioneer geflashed, en de ondertiteling bij een avi + srt werkt gewoon prima. Geen grote koeieletters maar netjes onderin een klein maar goed leesbaar font. :)

Op dit forum is er melding gemaakt van de firmware op een site van een Pioneer distributeur. Ik heb deze gedownload, op de root van een cdtje gezet, de cd de naam PIONEER gegeven, en gebrand.

Zodra je de schijf erin legt, geeft de speler een melding waarbij je op play moet drukken om te flashen. Even wachten en klaar :)

De firmware is hier te vinden voor de 575. Edit: deze doet het niet meer, ik heb hem hier online gezet. (Flashen op eigen risico natuurlijk :P )

Ook lijkt het erop dat de speler met deze firmware OGG ondersteunt

[ Voor 22% gewijzigd door Tele op 05-11-2004 18:00 ]

Verwijderd

OK dan !! Ik ga het ook proberen...eerst ff nieuwe cd-r's halen :D

Maar ik dacht dat ze geen firmwares gingen maken voor de speler :?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 21:27 ]

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:20

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

@ Tele:

Hoe bevalt de speler qua beeldkwaliteit, zijn alle formaten goed van kwaliteit en zijn de subs mooi gecentreerd e.d.?
En bovendien, welke formaten geven wel eens problemen?

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

• Tele
  • Niet online
Hiervoor had ik een Pioneer DV370. De 575 geeft bij DVD's nóg een iets betere beeldkwaliteit, hiermee ben ik dus dik tevreden. Divx/Xvid gebruik ik hoofdzakelijk voor (hdtv) tv-series. Steeds vaker worden deze met xvid-bitstream geëncodeerd, wat de beelden van de pioneer behoorlijk laat schokken. Gelukkig is dit eenvoudig te verhelpen met het programmaatje mpeg4modifier.

Resoluties boven 720*xxx geeft de pioneer niet meer weer, dus ik kan helaas geen full-res HDTV rips bekijken :( AC3 geluid werkt prima, net zoals MP3 geluid. Bij de subs heb ik alleen even gekeken of het werkte, en dat was dus zo :P

• barrymel

barrymel

BarryMel

weet iemand hoe je je huidige firmware versie kan bekijken ? want ik had op die site van die firmare iets gevonden druk op setup en dan een cijfer combinatie maar er zit helemaal geen setup knop op die remote.............

BarryMel

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

is et niet gewoon de linker knop onder bij dat menu gedeelte. tenminste, daar zit het menu voor alle instellingen van de dvd speler

edit: ik krijg em trouwens niet geflashed met die firmware van tele. hij zegt checksum error.
hebben meer mensen hier last van of is dit een bekende fout.

[ Voor 38% gewijzigd door MUSTIS op 08-11-2004 20:00 ]

• SeismicCharge
Mijn DV-575 is regiovrij gemaakt door de dealer. Als ik mijn firmware flash, is die regiohack dan teniet gedaan?

Edit:
gelezen in bovengenoemde forums dat de regio-instellingen behouden blijven. Firmware geupgrade en jawel, heuse ondertitels bij de divx'jes. Mijn enige OGG-film werd ook afgespeeld. Leuk!

[ Voor 47% gewijzigd door SeismicCharge op 09-11-2004 05:30 ]

• trithemis
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-12 18:11

trithemis

Dragonfly

Ik volg dit topic, en het topic van de Philips Divx DVD spelers al een tijdje, en mijn voorkeur gaat uit naar een Pioneer. Ik heb sinds kort een Pioneer VSX-D512, waar zo'n DV-575 of DV-470 uitstekend bij past. Bovendien vind ik het design van die Philips spelers ronduit lelijk. (terwijl ik normaal een Philips fan ben)

Ik twijfel er niet aan dat het goede spelers zijn, maar ik er zijn twee dingen die mij bezig houden (ik heb het geprobeerd op te zoeken, maar er is niets specifieks over deze spelers te vinden)

1.
Ik ben niet zo rijk. De aanschaf van zo'n speler en een receiver slaan een groot gat in mijn budget. Een tv heb ik nog steeds niet, en heb 'm tot nu toe ook nog niet nodig gehad. Ik heb een prima Ilyama CRT beeldscherm en zou graag die monitor daar voor gebruiken. Ik weet dat als je bij search VGA en SCART intypt veel hits krijgt, maar overal staat dat er speciale kastjes nodig zijn om het signaal om te zetten. Maar volgens mij hebben deze twee Pioneer spelers beide RGB-uitgangen. Is het dan niet mogelijk dat rechtstreeks naar een VGA monitor te sturen, zonder tussenkomst van de computer?

2.
Behalve voor DVD's zal ik de speler vooral gebruiken voor het afspelen van mp3's. Het is dan fijn om niet de tv/monitor daarvoor te hoeven gebruiken. Ik weet dat deze Pioneers de titel niet op het display aangeven wat jammer is, maar ik ben ook geholpen als je, met een aantal toetsen (welke volgorde je weet omdat je het 1x wel met de tv hebt gedaan) de mp3tjes aan het spelen kan krijgen.
Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Alvast bedankt!

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

DarthMule schreef op 09 november 2004 @ 02:05:
Mijn DV-575 is regiovrij gemaakt door de dealer. Als ik mijn firmware flash, is die regiohack dan teniet gedaan?

Edit:
gelezen in bovengenoemde forums dat de regio-instellingen behouden blijven. Firmware geupgrade en jawel, heuse ondertitels bij de divx'jes. Mijn enige OGG-film werd ook afgespeeld. Leuk!
welk firmware bestand heb jij gebruikt. die van tele werkte bij mij niet.

• DasHMauL
Bestaat er ook een mogelijkheid om hem regio vrij te flashen? Of gaat dit alleen via Infra rood? Ik heb namelijk geen PDA

• SeismicCharge
welk firmware bestand heb jij gebruikt. die van tele werkte bij mij niet.
De MZT v2 van deze thread:
http://board.softpedia.co...showtopic=148&st=0&p=653&

Het is een gehackte versie met een groter font. Alleen jammer dat het font ook in de menu's gebruikt wordt, zodat die er soms erg lelijk van worden. Die gozer heeft er ook een lelijk startup-scherm in gezet (heb ik zelf inmiddels weer vervangen met hacktool genoemd in dat forum).
De ondertitels werken prima, maar ik zou even wachten tot iemand de officiele versie (weer) online zet. Je kunt de firmware overigens ook bij Pioneer bestellen, kostenloos, maar daar gaat vast tijd overheen.

Maar als Tele nou even de goeie .bin online zet, zou ook leuk zijn :-)

• Tele
  • Niet online
Ik heb verschillende firmwares van de 575 en 470 online gezet. Hier staat trouwens ook een versie van mpeg4modifier die de packed bitstream xvid's goed krijgt.

Er loopt hier een draadje over een stel audiofielen die hun 575's goed vinden en beter willen maken :)
Known limitations/restrictions/problems:
- filenames are truncated to 14 characters in the Navigator
- does not pass 'below black' signal information
- does not show Divx/Xvid with resolutions 960x528 or above

Workarounds:
- playback of Xvid encodes with "packed bitstreams" (BVOP+NVOP) staggers, use MPEG4Modifier to "unpack".
- some DVD-Audio disc, such as Metallica's Black album, doesn't sound right unless all speakers set to same size.
- 'Random'/'Shuffle' is not accessible for MP3s, use another Pioneer remote or remote with Pioneer's 'Random' code programmed.

Known firmware revisions:
- 1.15 pre-production
- 1.22 first batch of production units, manufactured April 2004, no known differences from previous rev.
- 1.38 second batch, manufactured May 2004, no known differences from previous rev.
- 1.44 ??
- 2.05 ??
- 2.09 released by Pioneer on November the 2nd 2004, add:
Subtitles for Divx/Xvid
Ogg Vorbis sound support for .ogm,.ogg files (and Divx/Xvid?)
Faster loading and start of play

How to show firmware (ROM) revision and region code:
- 'HOME MENU','INITIAL SETTINGS',go down to OPTIONS (not enter sub menu),press "DISPLAY" on the remote

How to update firmware: request firmware upgrade CD from local Pioneer support, (does not remove regionfree mods!)

[ Voor 8% gewijzigd door Tele op 09-11-2004 21:01 ]

Verwijderd

Als 'audiofiel-wannabe' heb ik dat draadje doorgelezen en maar 2 BG's besteld. Ben benieuwd of ik het verschil ook hoor zoals hun dat doen. Het geluid van de speler is nu al goed (gebruik de speler voornamelijk als cd-speler), kan niet wachten hoe het dan gaat klinken. Heb al mijn speler opengeschroefd en gedemonteerd om te oefenen. En de onderdelen gevonden om te vervangen, is niet zo moeilijk, niets iedergeval wat wij (ik en mijn soldeerstation) niet kunnen. Alleen 2 weekjes wachten voordat de BG's binnen zijn, moeten helemaal uit Engeland komen. Zal wel pics en info posten wanneer ik ze gaat inbouwen.

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

tele, wat is het verschil tussen die gewone en met die van die arialnarrow.

• Tele
  • Niet online
MUSTIS schreef op 10 november 2004 @ 13:50:
tele, wat is het verschil tussen die gewone en met die van die arialnarrow.
:o Ander font voor de subtitles, jeweetwel, arial narrow :+

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

ik dacht dat et ook voor het menu was.

arial narrow is idd een lekker font, kzal em vanavond es proberen. :D

• Blanex223
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2024
Deze speler bevat dus een decoder voor 5.1 en Dts.
Zal zon decoder ooit het resultaat behalen wat ik met aparte receiver zou krijgen?

• MUSTIS

MUSTIS

ads by Google

Blanex schreef op 10 november 2004 @ 16:52:
Zal zon decoder ooit het resultaat behalen wat ik met aparte receiver zou krijgen?
heb ergens gelezen dat de resultaten even goed waren als een receiver. nu hangt et er vanaf wat voor receiver het betreft dus het zegt niet zoveel.
ik heb de speler aan een marantz 5400 hangen dus laat ik die het afhandelen.

ik vraag me trouwens af of de instellingen van de speakers op de speler invloed heeft op de instellingen op de receiver.
daar heb ik het namelijk iig op ingesteld. telt ie dit op ofzo?

heb nog es geprobeerd te flashen, hij kon dit keer de cd niet afspelen.

wat doe ik fout: ik brand de bin als data op de root van de cd en noem de cd PIONEER
ergens gaat er iets mis.

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Blanex schreef op 10 november 2004 @ 16:52:
Betekent dat ook dat ik mij Logitech Z-640 er aan kan hangen zonder een receiver te gebruiken? Dan ben ik makkelijk klaar voor de komende tijd. Heb nl. geen geld voor luidsprekers + receiver....

This title is for sale, please send me a PM

• westergas
  • Laatst online: 26-12 14:49

westergas

rikkie_pc

Ik krijg die firmware niet aan de praat....
Gewoon die bin gebrand op een cdr met als label PIONEER. Verder alle standaard settings van Nero gebruikt (alleen geen multisession).

De enige melding die ik krijg is "Can't play disc"

Klote. Net nu ik Escaflowne in OGM wou kijken :(

Edit:

Ik heb echt van alles geprobeerd....

ISO
UDF/ISO
CDR/CDRW/DVDRW
Multisession/geen multisession
Alleen hoofdletters in de bin

Wat zou ik over het hoofd kunnen zien???

[ Voor 28% gewijzigd door westergas op 11-11-2004 22:45 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Tele
  • Niet online
Voor degenen waarbij het maken van de cdrom niet lukt heb ik een bin/cue gemaakt. Mij lukte het in één keer zonder foutmeldingen, dus er gaat ergenst iets fout :P

alles natuurlijk op eigen risico

• westergas

westergas

rikkie_pc

Tele schreef op donderdag 11 november 2004 @ 22:45:
Voor degenen waarbij het maken van de cdrom niet lukt heb ik een bin/cue gemaakt. Mij lukte het in één keer zonder foutmeldingen, dus er gaat ergenst iets fout :P

alles natuurlijk op eigen risico
Hartelijk dank _/-\o_ nu doet ie het wel!
Ga zo ff een DVDtje met ogm branden. ben benieuwd of ze het doen!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik heb toch wel een lastig probleem met deze 575, en het is er met de nieuwe firmware alleen maar slechter op geworden.

Na de firmware update springt mijn speler bij sommige divxen niet meer in widescreen modus. Een uitgebreide beschrijving van het probleem is hier te vinden

http://forums.divx.com/vi...t=60&topic=61926&forum=21

De meeste tweakers zullen wel engels spreken dus dat scheelt me weer een stukje typen ;)

• Tele
  • Niet online
w3sTErGaS schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 12:11:
Ik heb toch wel een lastig probleem met deze 575, en het is er met de nieuwe firmware alleen maar slechter op geworden.

Na de firmware update springt mijn speler bij sommige divxen niet meer in widescreen modus.
Gelukkig had iemand al een slimme opmerking om dit te verhelpen :P
For playing divx i set video output as letterbox not wide mode,it haven't any problem with aspect.Let's u try this.

Thanks for pointing that out to me. As I checked the menu settings, I noticed the firmware upgrade turned all the settings to default. Witch makes sense of course.

Turns out all I had to do was make a few changes there....

Guess I deserve to be flamed now

• westergas

westergas

rikkie_pc

Moet je voor de gein eens kijken naar de naam van de persoon met die geniale opmerking B)

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens mensen nog een vraagje. Als ik deze speler via een coax kabel op mijn Logitech Z680 aansluit dan neem ik aan dat hij de decoder van Logitech gebruikt of niet? Of pakt hij standaard zijn eigen decoder?

Of moet je dat ergens aanpassen?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-12 19:49
Als je de Pioneer via coax aansluit op de digitale uitgang komt er gewoon een ongedecodeerd signaal overheen voor je Logitechset, mits je in het menu hebt ingesteld dat de digitale uitgang aanstaat en geen downmix naar PCM doorgeeft.
De ingebouwde decoder werkt overigens alleen over de 5.1 analoge uitgangen.

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-12 08:57
Officieel ondersteunt de 575 alleen DVD-R formaten. Maar onofficieel ook de DVD+R formaten (bron: www.videohelp.com). Zijn er hier mensen aanwezig die dan kunnen bevestigen.
Ik heb veel Platinum +R dvd's, dus 't zou fijn zijn als ik die met de Pioneer kan gebruiken.

OEPS: de vraag is al (positief) beantwoord in oktober 2004. Mijn excuses. |:(

[ Voor 16% gewijzigd door pvtonger op 12-01-2005 15:40 ]

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 13:58
Ik wil deze speler ook graag hebben, maar op de een of ander manier is hij in de zwarte versie slecht leverbaar. Botman beeld en geluid in Groningen heeft hem ook niet op voorraad vele inet shops hebben ook levertijd. (zou er een opvolger komen??????)
Hij was laatst bij de mediamarkt in Oldenburg dld voor € 139 in de aanbieding maar geen zwarte alleen zilver.
Bij de mediamarkt in Groningen kostte hij voor een week of wat terug € 199 vind ik toch een aardig verschil, iemand enig idee wat hij nu in de dolle opruimings weken kost?

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:03
Klopt ja zwarte zijn moeilijk te krijgen. Ik heb er ook een tijdje op moeten wachten. Bij Correct staat wel een zwarte in de prijslijst voor 179 euro.

specs

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm, eind vorig jaar was de zwarte nog ruim leverbaar voor zover ik weet, misschien ff wat afdingen bij de MediaMarkt? Als je ze wijst op de prijs van 139,- net over de grens, zullen ze toch wel _iets_ proberen? 60 euro verschil man, daar kun je _ver_ voor rijden met je auto :+

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• GRUMBLER
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 13:58
Grrrrrene schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:53:
Hmm, eind vorig jaar was de zwarte nog ruim leverbaar voor zover ik weet, misschien ff wat afdingen bij de MediaMarkt? Als je ze wijst op de prijs van 139,- net over de grens, zullen ze toch wel _iets_ proberen? 60 euro verschil man, daar kun je _ver_ voor rijden met je auto :+
Nou idd voor die € 60 kan je ver rijden (dieselen nog wel ;) ), maar mijn ervaring is dat als je ze wijst op het prijsverschil tussen mediamarkt Dld en NL ze daar ongevoelig voor zijn.
Kan het zaterdag nog wel ff proberen en ook wel bij andere zaken in Grunnnn. ;)

Heb trouwens geprobeerd om via e-mail mediamarkt Oldenburg zover te krijgen dat ze die zwarte willen leveren. Helaas niet op voorraad kan wel besteld worden voor............... € 199 |:(

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33
Ik heb net de zwarte DV-575A gekocht, voor 159 euro.

Nu alleen nog een manier vinden om hem regio-vrij te krijgen! Probeerde al iets te doen met dat WinLirc en via Infrarood signaal versturen, maar op m´n laptop krijg ik de infrarood poort niet als `Generic Irda` maar als Fast Infrared poort. WinLirc zit dan vervolgens op COMM 4, maar er gebeurt verder niks als ik het pioneer.conf filetje verstuur via WinLirc. Is het iemand hier wel gelukt op die manier ?

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11 19:08
Haay schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:06:
Ik heb net de zwarte DV-575A gekocht, voor 159 euro.

Nu alleen nog een manier vinden om hem regio-vrij te krijgen! Probeerde al iets te doen met dat WinLirc en via Infrarood signaal versturen, maar op m´n laptop krijg ik de infrarood poort niet als `Generic Irda` maar als Fast Infrared poort. WinLirc zit dan vervolgens op COMM 4, maar er gebeurt verder niks als ik het pioneer.conf filetje verstuur via WinLirc. Is het iemand hier wel gelukt op die manier ?
Ik heb het ook geprobeerd op die manier, maar krijg ook Fast Infrared poort te zien. Het kan geloof ik ook via een pda met infrarood, moet je maar ff op www.vcdhelp.com kijken. Overigens nog niet zelf geprobeerd, pakketje is kwijtgemaakt door TPG en nu is hij niet meer op voorraad bij winkel, dus kunnen ze nog geen vervanger sturen :'( :'(

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Pagina: 1 2 Laatste