Ik wacht al sinds December vorig jaar ....
Nou ik ben benieuwd, hoop doet leven ... maar ik heb er een hard hoofd in.Chutney schreef op 03 augustus 2004 @ 12:50:
ahja goed idee haha,
Volgens mij kijkt BBned er na en dan is het de volgende dag geregeld. Athans zo ging het een jaar terug met een maatje van me.
1 Wat is er mis met de Zyxel (ben er zelf erg tevreden over)?Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 13:02:
Ik heb de Zyxel modem omgezet naar een router, en alles werkt perfect, alleen ben ik niet zo tevreden over deze router.
Weet iemand of ik gewoon een andere router kan kopen, of dat ik een modem-router moet kopen??
2 Een modem/router is hetzelfde als de Zyxel in router modus, wellicht met wat meer poorten ... Je kunt eventueel een router kopen (zonder modem) en dan je Zyxel als modem gebruiken, maar een modem/router is makkelijker. Maar een zyxel in router modus gevolgd door een switch knoopt ook vele PC's aan het internet ...
Een Draytec schijnt goed te zijn (van horen zeggen), E-tech is in ieder geval niet aan te raden (slechte ervaring ....).
De Zyxel is wat beperkt qua poortinstellingen maar verder werkt ie bij mij perfect ...
[ Voor 9% gewijzigd door mjl op 03-08-2004 13:11 ]
-------