Ervaringen Demon DSL-Express # 13

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.280 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30

mjl

Ugh

Ik wacht al sinds December vorig jaar ....
Chutney schreef op 03 augustus 2004 @ 12:50:
ahja goed idee haha,

Volgens mij kijkt BBned er na en dan is het de volgende dag geregeld. Athans zo ging het een jaar terug met een maatje van me.
Nou ik ben benieuwd, hoop doet leven ... maar ik heb er een hard hoofd in.
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 13:02:
Ik heb de Zyxel modem omgezet naar een router, en alles werkt perfect, alleen ben ik niet zo tevreden over deze router.

Weet iemand of ik gewoon een andere router kan kopen, of dat ik een modem-router moet kopen??
1 Wat is er mis met de Zyxel (ben er zelf erg tevreden over)?

2 Een modem/router is hetzelfde als de Zyxel in router modus, wellicht met wat meer poorten ... Je kunt eventueel een router kopen (zonder modem) en dan je Zyxel als modem gebruiken, maar een modem/router is makkelijker. Maar een zyxel in router modus gevolgd door een switch knoopt ook vele PC's aan het internet ...

Een Draytec schijnt goed te zijn (van horen zeggen), E-tech is in ieder geval niet aan te raden (slechte ervaring ....).

De Zyxel is wat beperkt qua poortinstellingen maar verder werkt ie bij mij perfect ...

[ Voor 9% gewijzigd door mjl op 03-08-2004 13:11 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
mjl schreef op 03 augustus 2004 @ 13:09:
[...]

Een Draytec schijnt goed te zijn (van horen zeggen), E-tech is in ieder geval niet aan te raden (slechte ervaring ....).

De Zyxel is wat beperkt qua poortinstellingen maar verder werkt ie bij mij perfect ...
Ik kan bevestigen dat DrayTek een goede router/modem keuze is. Ik zelf heb namelijk een Vigor 2600 deze draaid al ruim 2/3 jaar zonder problemen.

Snel, stabiel en kan over het algemeen erg veel connecties aan vergeleken andere router/modem combinaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn verbinding wil nog wel een wegvallen als er teveel verbindingen openstaan (veeel downloaden) daarom wilde ik een andere router, en zat dus te kijken naar Linksys. de router: WRT54G of de modem/router: WAG54G, maar dr nog al een prijsverschil in, vandaar dat ik het me afvroeg ik alleen een router kon.

E-Tech hier ook niet zulke goede ervaringen. (vorig adres met xs4all)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 13:53:
Mijn verbinding wil nog wel een wegvallen als er teveel verbindingen openstaan (veeel downloaden) daarom wilde ik een andere router, en zat dus te kijken naar Linksys. de router: WRT54G of de modem/router: WAG54G, maar dr nog al een prijsverschil in, vandaar dat ik het me afvroeg ik alleen een router kon.

E-Tech hier ook niet zulke goede ervaringen. (vorig adres met xs4all)
Kan je niet gewoon minder verbindingen open zetten, of is dat te simpel geredeneerd :? Emule bijvoorbeeld heeft echt geen duizenden verbindingen nodig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat werkt wel, maar toch.

Ik heb bij een vriend van mij een goede ervaring opgedaan met een linksys router.
Toen waren we met zn vijven aan het emule-bittorrent-en em dat ging uitermate goed.

Dus nu denk ik er ook aan om een linksys te kopen, maar wil dus weten of ik een modemrouter of alleen router kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:01
Men heeft nog drie dagen om (o.a) mijn DSL verbindinkje te upgraden naar 8/1
Zouden ze dit nu gaan redden of kunnen we nu weer zeven maanden wachten?
Ik vrees het ergste maar er is nog hoop................

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:10
ik zit maar 200 meter van de centrale verwijderd... toch haal ik maar een upload van 60 kb/ps... heb ook de 8/1 mbit lijn.. iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Heb de kabeltjes van demon in gebruik. Dus mijn pc staat maar 1 meter van mijn isra punt af, zo slecht kunnen die kabels toch niet zijn? vind 60 kb/s toch wel een beetje weinig :'(
Je moet ff kijken op welke snelheid het modem zich instelt (kan iig via telnet, misschien ook wel via internet venster). Bij mij stond hij in de centrale op 512 (64kB) kbps ingesteld, lijkt bij jou ook het geval.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, na 8 weken wachten heb ik dan eindelijk te horen gekregen dat mijn modem gisteren eindelijk is verstuurd! Morgen kan ik lekker gaan genieten van mijn verbinding!

Demon is wel redelijk snel vind ik, maar de partners waarmee ze werken (BBned, KPN) zijn logistiek volgens mij een enorme rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 19:55
Geheel mee eens. BBned/KPN hadden 7 weken nodig om te kijken of een ADSL-aansluiting op mijn adres mogelijk was (terwijl er meerdere Demon-ADSL'ers in de straat zitten). Over een week of drie zou ik nu kunnen internetten, en dan heeft alles bij elkaar 11 weken geduurd. Dat vind ik onvoorstelbaar lang voor iets dat niet langer dan een paar dagen zou hoeven duren. Puur wanbeleid.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders schreef op 04 augustus 2004 @ 12:54:
Geheel mee eens. BBned/KPN hadden 7 weken nodig om te kijken of een ADSL-aansluiting op mijn adres mogelijk was (terwijl er meerdere Demon-ADSL'ers in de straat zitten). Over een week of drie zou ik nu kunnen internetten, en dan heeft alles bij elkaar 11 weken geduurd. Dat vind ik onvoorstelbaar lang voor iets dat niet langer dan een paar dagen zou hoeven duren. Puur wanbeleid.
Na het technisch onderzoek zeiden ze bij mij ook dat het een week of 3 zou duren voordat ik echt aangesloten zou worden. Nu is er na 1 dag al het modem verstuurd! (Dus jij kan wslk ook sneller internetten dan na 11 weken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 09:18:
Jaja, na 8 weken wachten heb ik dan eindelijk te horen gekregen dat mijn modem gisteren eindelijk is verstuurd! Morgen kan ik lekker gaan genieten van mijn verbinding!

Demon is wel redelijk snel vind ik, maar de partners waarmee ze werken (BBned, KPN) zijn logistiek volgens mij een enorme rommel.
Demon is niet snel en BBned ook niet. Demon doet geen fuck aan om het proces te versnellen met BBned. Binnen KPN zijn er absoluut geen "logistieke" problemen zoals jij beweerd.

offtopic:
Kom ook aub niet met aannames waar je niets van weet, dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Weet iemand hier toevallig hoe lang je Demon email adres "bruikbaar" blijft na het einde van je abonnement :? Dit voor de laatste verdwaalde berichten.

Met een lage ping speelt het trouwens best lekker online :P. Verder wens ik iedereen met Demon veel succes toe en dat het snel beter mag worden.
offtopic:
Hey n00bs weer online :)

[ Voor 33% gewijzigd door dr snuggles op 04-08-2004 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 04 augustus 2004 @ 13:20:
[...]

Demon is niet snel en BBned ook niet. Demon doet geen fuck aan om het proces te versnellen met BBned. Binnen KPN zijn er absoluut geen "logistieke" problemen zoals jij beweerd.

offtopic:
offtopic:
Sorry hoor, ik wist niet dat je daar kwaad om zou worden...

Dan komt het waarschijnlijk omdat ik erg lastig ben geweest aan de telefoon. Ik vond het 2 weken geleden namelijk erg lang duren en ben vanaf dat moment dagelijks gaan bellen. Ze hebben daar waarschijnlijk een systeem draaien die de 'calls' bij houdt, want op een gegeven moment kreeg ik te horen dat 'het mij al vaker verteld was'. Toen ik vertelde dat ik dan wilde stoppen met Demon omdat dit een wanprestatie van hun kant zou zijn werd ik 'opeens' in de wacht gegooid onder het mom van 'we bellen even met BBned'. Twee minuten later werd mij gezegd dat de technische controle al gedaan was en dat het bericht niet in de administratieve systemen van Demon terecht is gekomen.

(Hmm, vraag ik me af wat er was gebeurd als ik niet gebeld had...)

Bovendien beweer ik niet dat KPN logistieke problemen heeft, maar daar ging ik even van uit. Naar mijn ervaring is Demon namelijk enorm snel (heb eerdere installaties van Demon gehad namelijk). Maar waarschijnlijk is het inderdaad de communicatie tussen BB en Demon die stroef verloopt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

wwillem schreef op 04 augustus 2004 @ 13:21:
Weet iemand hier toevallig hoe lang je Demon email adres "bruikbaar" blijft na het einde van je abonnement :? Dit voor de laatste verdwaalde berichten.

Met een lage ping speelt het trouwens best lekker online :P. Verder wens ik iedereen met Demon veel succes toe en dat het snel beter mag worden.
offtopic:
Hey n00bs weer online :)
De dag die jij aangeeft voor opzegging is de laatste dag dat jouw account bruikbaar is (helaas het zuigt). Je webspace blijft wel nog een tijd erna zichtbaar (alleen niet aanpasbaar).

In ieder geval is mijn aanvraag bij XS4all in behandeling en wat zijn die lui toch mega relax... telkens als ik bel, wie ik ook aan de lijn krijg. Super terugkoppeling qua technische kennis en klantvriendelijkheid :)

offtopic:
tja ik zit nu op werk te internetten ;) maar heb thuis ook nog een dikke 56K lijn liggen :D

[ Voor 23% gewijzigd door n00bs op 04-08-2004 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 13:27:
[...]

offtopic:
Sorry hoor, ik wist niet dat je daar kwaad om zou worden...

Dan komt het waarschijnlijk omdat ik erg lastig ben geweest aan de telefoon. Ik vond het 2 weken geleden namelijk erg lang duren en ben vanaf dat moment dagelijks gaan bellen. Ze hebben daar waarschijnlijk een systeem draaien die de 'calls' bij houdt, want op een gegeven moment kreeg ik te horen dat 'het mij al vaker verteld was'. Toen ik vertelde dat ik dan wilde stoppen met Demon omdat dit een wanprestatie van hun kant zou zijn werd ik 'opeens' in de wacht gegooid onder het mom van 'we bellen even met BBned'. Twee minuten later werd mij gezegd dat de technische controle al gedaan was en dat het bericht niet in de administratieve systemen van Demon terecht is gekomen.

(Hmm, vraag ik me af wat er was gebeurd als ik niet gebeld had...)

Bovendien beweer ik niet dat KPN logistieke problemen heeft, maar daar ging ik even van uit. Naar mijn ervaring is Demon namelijk enorm snel (heb eerdere installaties van Demon gehad namelijk). Maar waarschijnlijk is het inderdaad de communicatie tussen BB en Demon die stroef verloopt.
Ik werd niet kwaad hoor ;) moest alleen ff voor KPN opkomen :p

Laat ik het zo zeggen, ik had laatste mijn contract beindigd bij demon. Op de dag die ik had aangegeven was ik ook bij Demon administratief verwijderd, helaas doen zij dat, terwijl er nog een signaal op de lijn zit (ze kunnen dan net zo goed langer wachten).
Ik wilde laatst weten hoe lang het zou duren voor het signaal van mijn lijn af zou zijn ivm aanvraag nieuw abbonnement. Demon beweerde dat de aanvraag voor sloop al die dag naar KPN gestuurd zou zijn, maar dat KPN erg traag werkt etc etc.

Toevallig werk ik bij KPN en heb naar de betreffende afdeling opgebeld... daar was nog geen aavraag van binnengekomen. Ik weer met deze info. naar Demon gebeld (en stonden ze dus wel voor lul), toen beweerden zij dat de aanvraag naar BBned was gestuurd. Daarop naar BBned gebeld en doorgegeven dat Demon tegenstrijdige informatie doorgeeft. BBned gaf te kennen dat Demon contact moest opnemen met hen... ik weer naar Demon gebeld... maar zij willen niet naar BBned bellen (terwijl dit volgens de procedure wel zou moeten). Dit weer aangegeven bij BBned... BBNed had mij toen medegedeeld dat het wel 10 weken kon duren!. Ik weer naar Demon gebeld. Toen werd de medewerkster aan de telefoon boos op mij dat ik intern binnen KPN had gebeld en naar BBned :? :?
In ieder geval gaf ze aan dat de lijn binnen 5 werkdagen gesloopt zou zijn.

Die zijn in ieder geval al om en nog steeds heeft BBned niet de 1e had gelegd aan de opzegging (BBned moet vervolgens aanvraag voor sloop doorsturen naar KPN).

Ach tja... wat kan je verwachten van een club die 6 maanden een upgrade beloofd en telkens de datum naar voren schuift, terwijl jij als vaste klant fijn het dubbele aan kosten betaald... een club dat 2.5 maand nodig heeft om wat latency probs. op te lossen, een club dat meer dan een jaar nodig heeft en het dan nog niet voor elkaar krijgt om de mailserver (en ook webmail) goed werkend te krijgen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
[...]

Demon doet geen fuck aan om het proces te versnellen met BBned.
Jij werkt bij Demon? Jij werkt bij Demon en bent daar algemeen directeur? Jij weet precies wat er allemaal gaande is bij Demon? Respect _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik werk bij KPN en weet ook via XS4all dat communicatie bij BBned niet soepel loopt, daarnaast heb ik van een aantal medewerkers van BBned te horen gekregen dat het bij demon niet echt lekker loopt... tja en dan mijn eigen ervaringen met Demon natuurlijk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Osiris schreef op 04 augustus 2004 @ 14:17:
[...]

[...]

Jij werkt bij Demon? Jij werkt bij Demon en bent daar algemeen directeur? Jij weet precies wat er allemaal gaande is bij Demon? Respect _o_
Idd, pas maar op, want je mag niet positief overkomen tov Demon, want alles is hun schuld etc etc. ;)
Ohja lees dit bijv eens:
"Het overzetten van klanten naar een andere aansluiting is een eenvoudige handeling, die door KPN binnen enkele minuten is uit te voeren. Tot voor kort heeft KPN geweigerd hieraan medewerking te verlenen. Door een uitspraak van OPTA op 6 mei jl. is KPN verplicht mee te werken aan de migratie van ADSL aansluitingen met linesharing" aldus Cistron.
Als er een club is die tegenwerkt om marktaandeel te houden is het KPN wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd niet kwaad hoor ;) moest alleen ff voor KPN opkomen :p
Dat is je goed recht ;)
Laat ik het zo zeggen, ik had laatste mijn contract beindigd bij demon. Op de dag die ik had aangegeven was ik ook bij Demon administratief verwijderd, helaas doen zij dat, terwijl er nog een signaal op de lijn zit (ze kunnen dan net zo goed langer wachten)
.
.
.
Dit weer aangegeven bij BBned... BBNed had mij toen medegedeeld dat het wel 10 weken kon duren!. Ik weer naar Demon gebeld.
Inderdaad dat verhaal heb ik hier ergens al eens gelezen! Vreemd verhaal, maar ja.
Ach tja... wat kan je verwachten van een club die 6 maanden een upgrade beloofd en telkens de datum naar voren schuift, terwijl jij als vaste klant fijn het dubbele aan kosten betaald... een club dat 2.5 maand nodig heeft om wat latency probs. op te lossen, een club dat meer dan een jaar nodig heeft en het dan nog niet voor elkaar krijgt om de mailserver (en ook webmail) goed werkend te krijgen :r
Hahaha, wat een problemen allemaal :-). Bij mijn vorige ADSL-verbinding bij Demon heb ik echt nergens last van gehad (ja van een uitvallende Sweex Router, maar ja... Of dat nu aan Demon ligt :>)

Wat betreft die upgrade: Ja daar heb ik bij mijn vorige ADSL-verbinding ook vergeefs op moeten wachten (heb nu mijn eigen appartement gekocht, vandaar dat ik een nieuwe ADSL-aansluiting nodig had, want een factuur van € 328,= van KPN daar word je ook niet vrolijk van }))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Uhm, en hoe denk jij dat de sloop van jouw lijn gaat in de lokale centrale? daar gaat gewoon een monteur heen... niet alles is op afstand om te zetten.
Ik dus, ik kom van BBned infrastructuur en weer wil naar KPN. Eerst moet BBned h.e.a. afsluiten en vervolgens een aanvraag voor sloop van de lijn bij KPN in te dienen. Deze wordt bij KPN in het systeem gezet en hier wordt vervolgens een monteur voor ingeplanned... deze moet vervolgens ook "misschien" wel naar de andere kant van het land rijden. Toch erg knap als dat in een paar minuten kan. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
dolby schreef op 04 augustus 2004 @ 14:25:
Door een uitspraak van OPTA op 6 mei jl. is KPN verplicht mee te werken aan de migratie van ADSL aansluitingen met linesharing" aldus Cistron.
Als er een club is die tegenwerkt om marktaandeel te houden is het KPN wel.
offtopic:
We zijn al een stap verder: KPN is al begonnen. Vreemd eigenlijk dat van BBned -> KPN minder gemakkelijk kan. Hoe zou dat toch komen ;). Maar nu weer lief over Demon praten, over BBned vs KPN hoort hier niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 13:27:
[...]

Naar mijn ervaring is Demon namelijk enorm snel (heb eerdere installaties van Demon gehad namelijk). Maar waarschijnlijk is het inderdaad de communicatie tussen BB en Demon die stroef verloopt.
Het orderproces zoals bij bijv Demon en xs4all gaat grotendeels automatisch, meeste oponthoud gaat zitten in de centrales waar een capaciteitsprobleem is.
Indien je dat als telco wilt gaan uitbreiden moet je weer allerlei extra handelingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Ik heb dus net weer met Demon gesproken, dik keer via 08000251234.
Een niet zo bekend nummer, maar dit gaf een medewerker mij laatst.
Dit nummer is gewoon te bereiken met een mobiele telefoon en je wordt hier wél snel geholpen.

Ik belde dit keer na aanleiding van de door mij aangevraagde upgrade van 2/1 naar 2-8/1. De upgrade zou in de eerste week van Augustus ge-upgrade worden. Echter is het nu al de 5de en heb ik nog geen upgrade. nog twee dagen te gaan dus. De medewerker wist mij te vertellen dat men er vandag mee zou beginnen en dat ik morgen op 8-2/1 zou zitten. Erg geloofwaardig zijn ze niet meer daar bij Demon, maar er is hoop.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 19:55
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 12:59:
Na het technisch onderzoek zeiden ze bij mij ook dat het een week of 3 zou duren voordat ik echt aangesloten zou worden. Nu is er na 1 dag al het modem verstuurd! (Dus jij kan wslk ook sneller internetten dan na 11 weken ;))
Wat je zegt :) Modem kwam vandaag al aan, aangesloten, de boel ingesteld, aangemeld en voila: mijn eerste Tweakerspost via Demon DSL :)

Wat dat betreft zijn ze wel lekker snel bij Demon. Wat ik vervelend vind is dat ze toezeggen je "gedurende het proces" op de hoogte te houden, maar dat niet doen. Na mijn aanmelding heb ik 8 weken lang taal noch teken van Demon vernomen, de status was al 6 weken niet geupdate, en pas dan gebeurt er weer wat. Vind je het gek dat mensen zich wekenlang ergeren.

Anyway, ben nu wel happy :)

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
iPodje schreef op 05 augustus 2004 @ 11:56:

Ik belde dit keer na aanleiding van de door mij aangevraagde upgrade van 2/1 naar 2-8/1. De upgrade zou in de eerste week van Augustus ge-upgrade worden. Echter is het nu al de 5de en heb ik nog geen upgrade. nog twee dagen te gaan dus. De medewerker wist mij te vertellen dat men er vandag mee zou beginnen en dat ik morgen op 8-2/1 zou zitten. Erg geloofwaardig zijn ze niet meer daar bij Demon, maar er is hoop.
Denk het ergens volgende week pas zal gebeuren... lijkt me erg sterk dat ze er vandaag plots mee begonnen zijn. Laten we geduldig wachten (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Wachten? PARDON? dat doe ik al zeven maanden hoor?????

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
iPodje schreef op 05 augustus 2004 @ 17:25:
Wachten? PARDON? dat doe ik al zeven maanden hoor?????
Ik bedoel met wachten ook op de uitvoering er van..niet het wachten tot de upgrade functie weer beschikbaar was ... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Dat begreep ik ook nog wel, maar ik doelde juist op het geheel.....

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Nog even een vraagje aan de mensen die een upgrade hadden aangevraagd.
Kregen jullie na dat je dit hebt aangegeven een e-mail? Een maat van mij heeft namelijk nog geen ene email erover ontvangen. Zelfs niet dat de upgradefunctie weer beschikbaar is, terwijl hij dat wel aangaf toendertijd. Vervolgens wees ik hem erop dat er dus een nieuwe upgrade site is, omdat ik dat hier las. Hij heeft aangegeven om van 512-->1024 te gaan, maar verder geen bevestigingsmail gehad of iets.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Tutti-frutti schreef op 05 augustus 2004 @ 19:48:
Nog even een vraagje aan de mensen die een upgrade hadden aangevraagd.
Kregen jullie na dat je dit hebt aangegeven een e-mail? Een maat van mij heeft namelijk nog geen ene email erover ontvangen. Zelfs niet dat de upgradefunctie weer beschikbaar is, terwijl hij dat wel aangaf toendertijd. Vervolgens wees ik hem erop dat er dus een nieuwe upgrade site is, omdat ik dat hier las. Hij heeft aangegeven om van 512-->1024 te gaan, maar verder geen bevestigingsmail gehad of iets.
Er is hier boven al is aangegeven dat de enige bevestiging die je krijgt is direct na de aanvraag in je venster... bedankt voor je aanvraag e.d dat het gelukt is.

Als het hier fout gaat krijg je al een error ipv een bedankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
De medewerker wist mij te vertellen dat men er vandag mee zou beginnen en dat ik morgen op 8-2/1 zou zitten. Erg geloofwaardig zijn ze niet meer daar bij Demon, maar er is hoop.
..... NEE DUS! :( 8)7

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 tip, lastig blijven doen, iedere dag bellen ;-) op een gegeven moment hebben ze WEL tijd voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Arghh... ik sóchtends 5 uur me bed uit om te checken hoe of wat, zie ik nog steeds 2048 staan.

Nou heb ik zojuist Demon gemaild, is kijken wat er nu aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Chutney schreef op 06 augustus 2004 @ 11:52:
Nou heb ik zojuist Demon gemaild, is kijken wat er nu aan de hand is.
En ik heb ze nu aan de telefoon.....

/Edit, Dit keer werd ik nu dus best wel snel geholpen... _/-\o_

Krijg ik zon tiepmiep aan de lijn die mij even gaat vertellen dat het begin volgende week gaat worden... WTF, Demon waar zijn jullie mee bezig.... 8)7 |:(

Slaap zacht.... :Z

[ Voor 39% gewijzigd door Napsju op 06-08-2004 12:28 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Begin september zou ik op mijn nieuwe kamer graag internet willen hebben. Het plan is dat ik samen met mijn 4 huisgenoten het internet ga delen.
Ik dacht zelf aan Demon DSL Express 1024 / 512l; ik zal waarschijnlijk de enigste zijn die volop van de lijn gebruik ga maken (spellen/nieuwsgroepen).

Nou hoor ik net dat de huisbaas de telefoonlijn heeft afgesloten. Ik denk zelf dat adsl nu niet meer mogelijk is. Maar omdat deze aanbieding zo aantrekkelijk is wil ik dat toch graag ook van andere horen.

bvd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
ebbo schreef op 06 augustus 2004 @ 12:23:
Nou hoor ik net dat de huisbaas de telefoonlijn heeft afgesloten. Ik denk zelf dat adsl nu niet meer mogelijk is. Maar omdat deze aanbieding zo aantrekkelijk is wil ik dat toch graag ook van andere horen.
Wat hoop je nu wat wij je gaan vertellen :? Dat je zonder telefoonlijn ook adsl kunt krijgen? >:). Dat kan dus niet hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

ebbo schreef op 06 augustus 2004 @ 12:23:
Begin september zou ik op mijn nieuwe kamer graag internet willen hebben. Het plan is dat ik samen met mijn 4 huisgenoten het internet ga delen.
Ik dacht zelf aan Demon DSL Express 1024 / 512l; ik zal waarschijnlijk de enigste zijn die volop van de lijn gebruik ga maken (spellen/nieuwsgroepen).

bvd :+
Tuurlijk is het mogelijk. Alleen even KPN een telefoonlijn laten aanleggen op de naam van de kamerbewoners.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
iPodje schreef op 06 augustus 2004 @ 12:10:
[...]

En ik heb ze nu aan de telefoon.....

/Edit, Dit keer werd ik nu dus best wel snel geholpen... _/-\o_

Krijg ik zon tiepmiep aan de lijn die mij even gaat vertellen dat het begin volgende week gaat worden... WTF, Demon waar zijn jullie mee bezig.... 8)7 |:(

Slaap zacht.... :Z
Das lekker dat het even wordt doorgemaild of in de NG's wordt geplaats...nou da wordt dan maar weer afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Ik heb dus net weer met Demon gesproken, dik keer via 08000251234.
Een niet zo bekend nummer, maar dit gaf een medewerker mij laatst.
Dit nummer is gewoon te bereiken met een mobiele telefoon en je wordt hier wél snel geholpen.
[...]
Ik ken niet anders dan dat nummer :?
Wat belde je eerst dan altijd?

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
0800-3388886

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:30

GieltjE

Niks te zien...

Ik kan voor de honderste keer op 'n rij weer eens niet op http://www.autopatcher.com. Zodra ik op enter druk geeft ie al een error:S.
Iedereen die ik ken kan er wel gewoon op.
Nog meer mensen die hier last van hebben?

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Als je nou es doet:

tracert www.autopatcher.com

Waarschijnlijk ligt het aan spyware oid en niet aan Demon, vooral aangezien hij meteen een error geeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
GieltjE schreef op 06 augustus 2004 @ 21:46:
Ik kan voor de honderste keer op 'n rij weer eens niet op http://www.autopatcher.com. Zodra ik op enter druk geeft ie al een error:S.
Kom er gewoon op hoor... geen last van niets... snel en rap zoals altijd :)

Alleen beetje jammer dat ik weer niets hoor van demon about the upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

Mijn windows box heeft 0,0 spyware, heb ie er zelfs helemaal uitgesloopt (nlite, geeft soms wat probs maar levert meer op), en voor de rest draai ik alleen de hoogst noodzakelijke aps en scan ik regelmatig op spyware.
Dus het lijkt me stug dat het daar aan licht.

Heb net ff me debian box gestart, en die kan ook geen lucht krijgen van autopatcher.
Ping, traceroute etc alles geeft meteen zonder wachten "unknown host autopatcher.com".

Het irritanste is dat dit al meerdere maanden zo is, soms kan ik er op soms niet.
(geen enkele andere site geeft deze problemen, en pings zijn altijd perfect _/-\o_ )
maar voor de rest is het een k*t probleem.

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GieltjE schreef op 06 augustus 2004 @ 21:46:
als ik op je link druk krijg ik dit:
De pagina kan niet worden weergegeven.
weer dns problemen ofzo? verder kom ik wel gewoon op alle sites die ik bezoek (zijn er niet zo veel)
:/ :| 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 01:04

makje

Professioneel prutser

De eerste keer klikte ik op de link van Gieltje en die werkte bij mij ook niet. Daarna op de link van Osiris (zonder http ervoor) en die werkte wel goed en nu werkt de http link van Gieltje ook ineens...

9800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Als ik email verstuur, blijft de progres balk heel lang op 99% staan. Waarna outlook aangeeft dat er een time-out plaatst vind. Vervolgens druk ik op cancel

Een tijd later start ik outlook weer, is email verstuurd. Daarna staat hij weer in de outbox, en geeft weer time-out.

Maar het blijkt dat in alle gevallen de email wel vestuurd is.
Het probleem treed ook op bij andere email clients zoals Kmail(linux/kde)

smtp: post.demon.nl

[ Voor 4% gewijzigd door M55 op 07-08-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrayingFalcon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 16:45
'k heb hetzelfde probleem....dacht even dat het aan Outlook 2003 lag. Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb daar sinds gisteren ook last van, mail dat niet de deur uit wil.
Best wel irritant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Hmm voor alsnog geen last van een trage post.demon.nl

Mail ophalen en verzenden gaat evensnel als normaal, maar het kan altijd sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Mail via telnet ging toenet hier ook probleemloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Mail probleem hier ook. En ik krijg mailtjes soms wel 5x binnen. En op de site van Demon is (natuurlijk) weer niks te vinden :(

Update: heb net Demon gebeld. Bij hun zijn geen problemen bekend.

[ Voor 22% gewijzigd door Microkid op 07-08-2004 13:51 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dus ook . Echt ongelofelijk klote. In Netscape staat ie dan op Message Sent. En dan Waiting for Reply .. van de smtp server dus. En dat duurt echt 10 minuten per bericht, ondertussen kun je niet verder mailen en de cpu staat dan bij mij op 100% :r

fijn met dit weer :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij gaat lekker. Gisteren iemand een mail gestuurd. Stond vanmorgen nog steeds als niet verzonden. Krijg ik net de vraag of ik AUB wil stoppen met het verzenden van die mail omdat degene voor wie hij was hem inmiddels 183 keer ontvangen heeft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 11:09:
Hij gaat lekker. Gisteren iemand een mail gestuurd. Stond vanmorgen nog steeds als niet verzonden. Krijg ik net de vraag of ik AUB wil stoppen met het verzenden van die mail omdat degene voor wie hij was hem inmiddels 183 keer ontvangen heeft.....
Gaaf is dat hè, had ik verleden week ook, alleen was ik wat eerder gestopt :P.

Grappig is ook dit bericht van Demon
Storingen moeten altijd zo snel mogelijk op de statuspagina.
en de leegheid op de status pagina:
Status information:
08 Zon 09:40. Geen operationele problemen / No current operational problems
De lage betrouwbaarheid van dit bericht was overigens al voorspeld door iemand in de nieuwsgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

He, eindelijk dit topic gevonden (search gaf het niet aan). Staat nu wel in de I&T lijst.
Anyways, een vriend van mij heeft 26 juli zijn Demon 8mbit spullen gehad (modem e.d.) Pas gister voor em geinstalleerd vanwege vakantie e.d. maar al meteen problemen.
Zou eigenlijk donderdag beginnen, maar toen bleek dat er iets met de KPN aansluiting was. Je kreeg geen kiestoon. Je kon wel bellen naar de aansluiting, het ging over in je mob. telefoon bijv waarmee je belt, maar je HOORDE het niet overgaan thuis. Anyways, monteur vrijdag langs geweest, bleek kabeltje ofzo los te zitten.

Gister begonnen, stappenplan alles. Mac adres registreren en hij kreeg een netjes IP beginnende met 82.bla.bla.bla. Volgens het boekje zou dit een BBNed ip adres moeten zijn (ik weet niet hoe je zou moeten weten welk netwerk hij is). Speedtest gedaan en wat bleek: download van 130kB/s en upload van 5.1kB/s! Alle instellingen weer nagekeken, ik via telnet (ben ik gewend) ook naar het modem geweest en daar staat de linespeed down wel mooi op 7zoveel (bijna 8)mbit en up staat op 900zoveel kB/s.
Toen viel de internetverbinding ineens weg en de modem was ook niet meer bereikbaar (via webinterface), zelf niet met vast ip adres (192.168.1.33).

Modem reset gedaan, alle instellingen weer nagekeken zoals het boekje zei dat je moest doen na een reset en de VCI stond op 34. VOlgens het boekje is dit voor BabyXL. Omdat ik van mening was dat hij BBNed had, ik naar 35 veranderen, maar zo kreeg hij helemaal geen voorlopig ip adres om z'n mac adres te registeren. Weer terug naar 34 en kreeg netjes zo'n BBned ip adres (nogmaals dit heb ik van het boekje waarin staat hoe de ip adressen van BBned als van BabyXL er uit zouden moeten zien). Mac adres opnieuw geregistreerd, weer internet en nog weer zo langzaam :?

Ook met een router achter het modem (waarbij je de mac adres weer moet registreren) is de internetverbinding slecht, maar de waardes in de modem zelf geven wel goede waardes aan.

Modem is rechtstreeks aan de contactdoos gekoppeld (dus zonder splitter) en de modem is de Zyxel 650 dinguz.

Weet iemand dus waaraan het kan liggen? Hij kon vandaag ook niet bellen, omdat ie moest werken, maar wil het vanavond wel weer proberen.
Radelooos... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Met tracert www.tweakers.net kun je zo zien op welk netwerk je zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Osiris schreef op 08 augustus 2004 @ 16:47:
Met tracert www.tweakers.net kun je zo zien op welk netwerk je zit :)
Maar dan is zijn lage snelheid nog steeds niet opgelost, hij zal dus toch Demon moeten bellen.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Ben ik ff blij dat ik bij Demon weg ben... zit alleen nu al TE lang te wachten tot zij eindelijk eens actie ondernemen om mijn te laten slopen... (want Demon moet die acties uitzetten bij BBned en KPN). Gelukkig had de medewerker er mij van verzekerd dat dit binnen 5 werkdagen zou gebeuren, en weet ik ook hoe betrouwbaar Demon al eerder was met tijdsplanningen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
RUFFNECK schreef op 08 augustus 2004 @ 16:38:
Speedtest gedaan en wat bleek: download van 130kB/s en upload van 5.1kB/s!

Modem reset gedaan, alle instellingen weer nagekeken zoals het boekje zei dat je moest doen na een reset en de VCI stond op 34. Volgens het boekje is dit voor BabyXL. Omdat ik van mening was dat hij BBNed had, ik naar 35 veranderen, maar zo kreeg hij helemaal geen voorlopig ip adres om z'n mac adres te registeren.

Weet iemand dus waaraan het kan liggen? Hij kon vandaag ook niet bellen, omdat ie moest werken, maar wil het vanavond wel weer proberen.
Radelooos... 8)7
Speedtest is niet erg betrouwbaar, maar zelfs die zou meer moeten aangeven dan 130kb/s download en 5.1 kb/s upload. Dus er is idd iets mis. Grote bestanden downloaden en uploaden geeft de beste indruk van je snelheid.

Demon bepaalt zelf of je BBned of BabyXL krijgt en waarschijnlijk heb je dus internet via BabyXL. Maar goed, daar schiet je nog steeds niets mee op. Ik zou kijken of het modem niet te warm wordt. Mijn oude kabelmodem had daar last van in de zomer. Verder zou ik kijken of het aan de utp-kabel ligt naar het modem toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Als je iets van een laptop hebt, zou je die eens aan de lijn kunnen hangen.
Zo kun je dus gelijk zien of het aan de pc, of aan de lijn ligt.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Nou morgen is het maandag... laten we afwachten kijken of Demon nou is met de upgrades komt.

Ik had nog gemaild op vrijdag maar nog steeds geen antwoord terug gehad van Demon. Wel las ik ergens dat een helpdesk medewerker had verteld dat ''de upgrades er zijn'' en dat ze zo spoedigmogelijk worden doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Chutney schreef op 08 augustus 2004 @ 22:11:
Wel las ik ergens dat een helpdesk medewerker had verteld dat ''de upgrades er zijn'' en dat ze zo spoedigmogelijk worden doorgevoerd.
Ja, maar dat kennen we inmiddels.... :X

Vanmiddag maar weer eens bellen als ze nog steeds geen upgrades hebben gedaan......

Dit is werkelijk TE schandalig, als je klanten al ZO lang wachten..........

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb toch maar even de Customer Service lijn net gebeld. Maar eigenlijk wist ik al van tevoren wat ze me zouden zeggen. Inderdaad: de upgrades worden deze week gedaan.

Ik zie het nogal somber in en verwacht ook deze week eigenlijk niets van Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

iPodje schreef op 09 augustus 2004 @ 07:20:
[...]

Ja, maar dat kennen we inmiddels.... :X

Vanmiddag maar weer eens bellen als ze nog steeds geen upgrades hebben gedaan......

Dit is werkelijk TE schandalig, als je klanten al ZO lang wachten..........
Maandag duurt nog even, dat is als laatste gezegt. Je kan er echt niets aan doen hoor. Bellen heeft geen nut, neem da t maar van mij aan. Het helpt idd wel om even je woede kwijt te raken :).

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We blijven gewoon lekker afwachten met z'n allen...
Maar ook ik begin er onderhand behoorlijk ziek van te worden.

KOM OP DEMON, ZEG WAT JE DOET EN DOE WAT JE ZEGT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Laatst online: 00:30

mjl

Ugh

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 09:26:
Ik heb toch maar even de Customer Service lijn net gebeld. Maar eigenlijk wist ik al van tevoren wat ze me zouden zeggen. Inderdaad: de upgrades worden deze week gedaan.

Ik zie het nogal somber in en verwacht ook deze week eigenlijk niets van Demon.
lol zal je zien dat ik m'n upgrade krijg net 1 dag voordat ik op vakantie ga ... en mar denken,kan ik er vast een paar weken van genieten voor ik weg ga, ik had dus beter een maandje kunnen wachten met aanvragen, wat dan natuurlijk niet meer had gekund omdat Demon dan vast bessloten had toch maar geen upgrdes meer aan te bieden etc. nou ja na 7 maanden wachten kan er nog wel een weekje bij ...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Mijn abbo loop 13 augustus af, maar weet iemand hoelang ik nog de email service kan gebruiken ? Kan ik namelijk niet op de site vinden

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Tutti-frutti schreef op 09 augustus 2004 @ 11:43:
Mijn abbo loop 13 augustus af, maar weet iemand hoelang ik nog de email service kan gebruiken ? Kan ik namelijk niet op de site vinden
Die is volgens mij per direct ook afgesloten... tenminste dat is wat ik las in de nieuwsgroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Tutti-frutti schreef op 09 augustus 2004 @ 11:43:
Volgens n00bs was het meteen afgesloten. Morgen loopt mijn abbo af en ik zal overmorgen (woensdag) wel even melden of ik nog mail kan ontvangen :).

Btw, is het in de mode om in augustus je abbo op te zeggen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 11-09 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

wwillem schreef op 09 augustus 2004 @ 12:46:
[...]

Volgens n00bs was het meteen afgesloten. Morgen loopt mijn abbo af en ik zal overmorgen (woensdag) wel even melden of ik nog mail kan ontvangen :).

Btw, is het in de mode om in augustus je abbo op te zeggen :P.
Ja dat klopt, was bij mij ook het geval, had toen ook mijn KPN adsl abbo opgezegd.
Zoals het er nu aan toe gaat, ben ik de eerste 30 jaar niet van plan over te stappen.
Hoewel ik dat ook dacht toen ik overstapte van Casema Cable @ 64 Kilobit naar KPN adsl @ 512 Kilobit.
Nee, Demon bevalt mij uitstekend, zie op dit moment geen enkele reden over te stappen. :*)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
offtopic:
no offence to you, maar als je graag 538 luisterd (...avatar), dan is Demon ook vast geen probleem.....

Ontopic:
Demon net weer aan de telefoon gehad, en heb meneer Siemons en flink de "preek van de week" gegeven. Dit omdat hij mij drie weken geleden wist te vertellen dat mijn lijn gewoon de eerste week van aug. ge-upgrade zou worden. Ik heb hem bij deze dus een vriendelijk verzocht in het vorvolg correcte informatie te verstrekken. Wanneer hij niet zeker van zijn zaak is, waarom zou hij me dan die bullshit vertellen??? Waar Demon nu mee bezig is slaat werkelijk alles.

[ Voor 8% gewijzigd door Napsju op 09-08-2004 15:17 . Reden: typo's ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
iPodje schreef op 09 augustus 2004 @ 15:12:
offtopic:
no offence to you, maar als je graag 538 luisterd (...avatar), dan is Demon ook vast geen probleem.....

Ontopic:
Demon net weer aan de telefoon gehad, en heb meneer Siemons en flink de "preek van de week" gegeven. Dit omdat hij mij drie weken geleden wist te vertellen dat mijn lijn gewoon de eerste week van aug. ge-upgrade zou worden. Ik heb hem bij deze dus een vriendelijk verzocht in het vorvolg correcte informatie te verstrekken. Wanneer hij niet zeker van zijn zaak is, waarom zou hij me dan die bullshit vertellen??? Waar Demon nu mee bezig is slaat werkelijk alles.
Heb je dan nog iets nieuws kunnen los peuteren of... moeten we gewoon blijven wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat dit niet bij demon ligt maar bij bbned. ik denk dat je daar eens aan de bel moet trekken. dus even naar bbned bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Meneer Siemons werd een beetje bang van me, en durfte geen woord meer te zeggen. Sprakeloos......

Opeens... zo heel voorzichtig...... :9
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 15:19:
ik denk dat dit niet bij demon ligt maar bij bbned. ik denk dat je daar eens aan de bel moet trekken. dus even naar bbned bellen.
BBned kun je als particulier zijnde niet benaderen over deze problemen, deze zullen je doorverwijzen naar je eigen ISP, in mijn geval Demon dus.

Als je even een paar blz terug had gekeken, had je dat geweten.

[ Voor 62% gewijzigd door Napsju op 09-08-2004 15:21 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 15:19:
ik denk dat dit niet bij demon ligt maar bij bbned.
Klopt, Ray Zandvoort van Demon meldde op 4-8-2004 in demon.nl.support dat de upgrades die week of deze week zouden gaan plaatsvinden.
Hij zal ongetwijfeld deze informatie van zijn accountmanager bij BBned hebben gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
OMG, ik heb net een mailtje met info over mijn verjaardag gestuurd naar véél familie en kennissen, en door de trage/slecht functionerende post.demon.nl is dat ding nu 9 keer verzonden ofzo :X :X

Ik schaam me dood :|
En een excuus-mailtje sturen lijkt me nu ook niet zo'n goed idee. Komt ook weer een keer of 10 aan 8)7

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Tweeke schreef op 09 augustus 2004 @ 17:58:
OMG, ik heb net een mailtje met info over mijn verjaardag gestuurd naar véél familie en kennissen, en door de trage/slecht functionerende post.demon.nl is dat ding nu 9 keer verzonden ofzo :X :X

Ik schaam me dood :|
En een excuus-mailtje sturen lijkt me nu ook niet zo'n goed idee. Komt ook weer een keer of 10 aan 8)7
Serieus: Vraag aan Demon of ze een officieel excuus mailtje kunnen sturen.
Of schrijf deze in naam van Demon, maar das niet zo netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Ok de situatie van die vriend van me (hierboven) is inmiddels opgelost. Hij heeft Demon aan de lijn gehad vandaag en ze hebben em goed geholpen. ZO kreeg hij programmaatjes toegestuurd gekregen om te runnen dit en dat te veranderen en , de snelheid is dus wel goed (wel maar een upload van 60kB, mja dat had ie pas later door).

Ik weet dus niet waar aan het lag want die gozer heeft dus niks onthouden en kon me dus ook niks meer vertellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Vanmorgen een bestand gedownload, daarna geen internet meer. Modem kreeg geen IP. Dadelijk maar eens bellen.

Hmmm... ->
Message of the Day

10 aug 08:03. problemen bbned opgelost/problems bbned resolved -- finger status@info.demon.nl

Status information

10 aug 08:03. Als gevolg van een storing aan de centrale apparatuur hebben een groot aantal bbned klanten deze morgen problemen ondervonden -- Due to problems with some central equipment a lot of bbned customers where offline this morning

[ Voor 67% gewijzigd door PcDealer op 10-08-2004 09:16 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 11-09 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

PcDealer schreef op 10 augustus 2004 @ 08:38:
Vanmorgen een bestand gedownload, daarna geen internet meer. Modem kreeg geen IP. Dadelijk maar eens bellen.

Hmmm... ->

[...]
Hm... Is inderdaad wel weer even wennen, heb hier inderdaad ook even geen internet gehad.
In het jaar (wat gaat de tijd hard) dat ik Demon heb, ben ik nog maar 2 keer een uur off-line geweesd, en 1 keer een hele nacht.
Gelukkig is het bij Demon altijd supersnel opgelost, dat was bij KPN adsl (HccNet) wel anders.
Heb in die tijd (2 jaren) meer dan eens een aantal dagen achter elkaar zonder internet gezeten.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu dus sinds gisteren Demon internet en ik baal er nu al van!

Ik heb Demon genomen omdat het de naam had goed en betrouwbaar te zijn en ook goed geschikt voor nieuwsgroepen. Ik had voorheen planet met een zeer korte retentie, maar altijd wel lekker snel met downloaden en alles (2mbit abo).

Nu heb ik bij Demon exact hetzelfde abbo (met de Zyxel 650 analoge modem) en ik heb nog geen enkele keer (gisteravond niet en vanochtend niet) een internetpagina fatsoenlijk kunnen openen. Pingen en alles doet ie wel vlot met 11ms naar tweakers.net en op speedtest krijg ik gewoon 190kb/s tot 210kb/s maar in werkelijkheid down ik maar met 9kb/s ofzo en internet pagina's worden geopend met 56k modem snelheid.

Ligt dit aan de modem ofzo?

Als ik nou een hoge ping had of een onstabiele oke... maar dit vat ik niet meer.

Ik woon trouwens in Huizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 12:19:
Speedtest is dan ook niet een écht goeie manier van testen.. Probeer anders eens de 16 MB testfile van ftp://ftp.demon.nl/pub/test te leechen en kijken hoe snel dat gaat :) (met FlashFXP ofzo, zie je netjes de snelheid onderin).
Verder is 't modem prima. Wil je 't zeker weten, dan kun je wel ergens van de Demon-site de meest recente firmware downloaden, just to be sure..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 12:19:

Ik heb Demon genomen omdat het de naam had goed en betrouwbaar te zijn en ook goed geschikt voor nieuwsgroepen. Ik had voorheen planet met een zeer korte retentie, maar altijd wel lekker snel met downloaden en alles (2mbit abo).

Nu heb ik bij Demon exact hetzelfde abbo (met de Zyxel 650 analoge modem) en ik heb nog geen enkele keer (gisteravond niet en vanochtend niet) een internetpagina fatsoenlijk kunnen openen. Pingen en alles doet ie wel vlot met 11ms naar tweakers.net en op speedtest krijg ik gewoon 190kb/s tot 210kb/s maar in werkelijkheid down ik maar met 9kb/s ofzo en internet pagina's worden geopend met 56k modem snelheid.

Ligt dit aan de modem ofzo?

Als ik nou een hoge ping had of een onstabiele oke... maar dit vat ik niet meer.

Ik woon trouwens in Huizen.
Dit is wel erg raar, het ligt zeker niet aan demon, tenzij de centrale echt verrot is of iets, maar dit lijkt toch meer je modem of iets te zijn.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op 10 augustus 2004 @ 13:14:
[...]

Dit is wel erg raar, het ligt zeker niet aan demon, tenzij de centrale echt verrot is of iets, maar dit lijkt toch meer je modem of iets te zijn.
Ik heb een plek bij de bekabeling waar ik zo een oude ronde telefoonlijn heb, maar dat lijkt me niet de bottleneck te zijn toch?

Verder heb ik wel Panda anti-virus lopen, maar dat lijkt me niet echt een probleem opleveren.

De modem... tsja, het is wel een vaag ding, ben er ff in geweest met telnet maar alles leek goed te staan.

Hoe zit het trouwens met die lampjes? Als ie op 100mbit staat knippert ie constant oranje, als ik mn netwerkkaart force op 10mbit half-duplex gaat het 10mbit lampje op groen, maar knippert ie ook constant... is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik had vanmorgen wel linesync, maar het Broadband lampje op mijn Draytek 2200 brandde niet. Ik kon ook geen ipconfig /release of /renew doen. Gisterenavond was alles nog prima.

Probleem van Demon of is mijn router kapot?

edit:
never mind, ik las nu pas een van bovenstaande posts 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door VonFoX op 10-08-2004 13:51 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

Ik heb eens flink over de mail gecorospondeert met demon. en wat critische vragen gestelt over de mai/dns servers (ik kan nog steeds niet op autopatcher).

Eerst kreeg ik terug dat het waarschijnlijk aan mijn pc lag, maar nadat ik ze heel fijntjes had uitgelegt dat ook m'n gentoo box niet het ip uit de dns kon halen kreeg ik een mail terug dat ze het gingen uitzoeken.

Ook zijden ze uit te gaan zoeken wat er met de mailservers was, maar volgens hun hadden die al maanden zonder problemen gedraait |:(

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 13:27:
[...]

Hoe zit het trouwens met die lampjes? Als ie op 100mbit staat knippert ie constant oranje, als ik mn netwerkkaart force op 10mbit half-duplex gaat het 10mbit lampje op groen, maar knippert ie ook constant... is dit normaal?
Als ie knippert betekend het dat er verkeer overheen gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Dinsdag ook al weer voor bij.....

Nog steeds geen upgrade.... :( :Z |:( :X :r

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

Is er al officeel bevestigt dat er ge upgrade gaat worden en zo ja hoeveel?
Voor zover ik het gelezen heb (niet alles dus) is het allemaal speculatie.

[ Voor 34% gewijzigd door GieltjE op 10-08-2004 18:45 ]

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GieltjE schreef op 10 augustus 2004 @ 18:29:
Is er al officeel bevestigt dat er ge upgrade gaat worden en zo ja hoeveel?
Voor zover ik het gelezen heb (niet alles dus) is het allemaal speculatie.
Er wordt niet ge-upgrade. Het is alleen vanaf nu weer mogelijk je lijn te upgraden als je dat zou willen.

Wat betreft die uitblijvende upgrade: Ik keek net op dslexpress.nl en daar stond wel al dat ik een 8 mbit lijntje heb. Dit stond er gisteren nog niet dus misschien dat het nu niet lang meer duurt:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Anders ff je modem resetten, anders traint ie natuurlijk nooit in op de nieuwe snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osiris schreef op 10 augustus 2004 @ 18:52:
Anders ff je modem resetten, anders traint ie natuurlijk nooit in op de nieuwe snelheid :)
Nee helpt niet. Ik zit nog steeds op 236 kB p/s...

Is er bij jullie al wel iets veranderd? Of ook alleen de verandering op de site van je dslexpress?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Geen snellere lijn en op dslexpress.nl staat alles nog op 2048... :(

--> Modem reset helpt ook niks.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE

GieltjE

Niks te zien...

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:56:
[...]

Nee helpt niet. Ik zit nog steeds op 236 kB p/s...

Is er bij jullie al wel iets veranderd? Of ook alleen de verandering op de site van je dslexpress?
is er op die site iets veranderd dan volgens mijn is ie al maanden zo.

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GieltjE schreef op 10 augustus 2004 @ 19:03:
[...]

is er op die site iets veranderd dan volgens mijn is ie al maanden zo.
De site is inderdaad niet veranderd, maar bij mijn gegevens staat nu sinds vandaag wel 8192 i.p.v. 2048.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
@Giel:
Je kan daar inloggen op "Mijn DSL Express", waar je vervolgens wat gegevens over je abo kunt vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door Napsju op 10-08-2004 19:07 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:47:
[...]

Er wordt niet ge-upgrade. Het is alleen vanaf nu weer mogelijk je lijn te upgraden als je dat zou willen.

Wat betreft die uitblijvende upgrade: Ik keek net op dslexpress.nl en daar stond wel al dat ik een 8 mbit lijntje heb. Dit stond er gisteren nog niet dus misschien dat het nu niet lang meer duurt:-)
Ik heb zojuist gekeken of er bij mij al veranderingen door zijn gevoerd maar in beide gevallen zie ik geen update.

Op de DSL Express inlog pagina niet en qua snelheid van de lijn niet. Ik vind de communicatie echt bagger bij Demon... mbt deze upgrade actie. Erg jammer, was normaliter altijd zo te spreken over Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 aug 08:03. Als gevolg van een storing aan de centrale apparatuur hebben een groot aantal bbned klanten deze morgen problemen ondervonden -- Due to problems with some central equipment a lot of bbned customers where offline this morning

Dit gaf Demon aan, wij hebben echter vanaf donderdag 5-8 al geen signaal meer gehad en op een of andere duistere reden kregen wij vanmiddag dinsdag 10 augustus weer signaal en kunnen wij weer internetten........... komt dit nu allemaal door BBned ?

Wij zijn van plan, mede door de monteur van de KPN om te gaan verhuizen naar XS4ALL zijn advies was:" het netwerk van de KPN is vele malen beter dan dat van BBned" bovendien moet ik toezeggen zij (de KPN) waren er zeer snel bij toen mijn isra-punt gemeten moest worden maar dat was weer eens tevergeefs alles deugde bij mij.

Mijn eerdere ervaringen bij XS4All maakt ook de overstap nu makkelijker, toen wij hier 1 1/2 jaar geleden kwamen wonen kon het hier niet geleverd worden nu wel :*) ...... wij houden u op de hoogte.

vr...gr....Srob

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 22:50 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.