Ervaringen Demon DSL-Express # 13

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.281 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:30

GieltjE

Niks te zien...

Net zoals cjdijk ben ik een zeer tevreden gebruiker, alleen ik game wel en geef dus wel Veel om ping tijden.

Mijn pings zijn altijd onder de 45 op game servers, en me server is ook altijd goed berijkbaar van buitenaf met fatsoenlijke pings.
Bij een paar kennisen met een niet nader te noemen provider ging de ping pas naar normale tijden toen ze veel meer gingen betalen, ik zit hier met het goedkoopste abo en ben zeer tevreden.

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:07
Rond de 100 a 200 gig, maar kheb ook maanden waar ik maar 20 heb.

Is het niet mogelijk om dolby ergens achter een bann te plakken ofzo, ik stoor me mateloos aan dit persoon. Hij probeer demon goed te praten, omdat hij er geen last van heeft, dus in zijn ogen is het gewoon "als IK er geen last van hebt, dan lullen anderen in het rond"
True bij mij zijn slechte line meting geweest hoge ping lage download, mail dat vaak verrot is alsmede News. Wie wil jij daar de schuld van geven dan dolby ?

Echt waar, wordt een beetje moe van het figuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Zelf heb ik de unlimited lijn (2-8 Mbit) en ben erg te spreken over demon.
Heb me eigen mail/web-server draaien en ben altijd bereikbaar. Laatste 8 maand geen 1 keer de lijn eruit geweest (behalve als de katten m'n router omver liepen |:( )

Het enige wat ik wel jammer vind is dat de nieuwsserver tegenwoordig gecapped is. Vroegah was ie echt super..... decoden met 800kbit/s :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Tutti-frutti schreef op 21 juni 2004 @ 12:29:
[...]

IK heb hem opgezegd.. ik ga van demon-bbned naar demon-babyxl. Je kan bij opzeggen een datum opgeven, die minimaal 30 dagen verder is. Die dag wordt je adsl eraf gehaald, en is hij open voor andere isp's.

Ik heb het nagevraagd bij klantenservice van demon.. en ik doe het dus zo:

03-06-2004 opgezegd
26-06-2004 gaan aanvragen
03-07-2004 Lijn eraf, afkoelperiode voorbij, en gaan met de banaan ;) (in paar weken dan he)
Hoe weet je zo zeker dat je van BBned op BaByXL netwerk wordt geplaatst ? Laatst hoorde ik namelijk dat Demon weer connecties via BBned aanbood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
wappie1980 schreef op 22 juni 2004 @ 08:29:
Zelf heb ik de unlimited lijn (2-8 Mbit) en ben erg te spreken over demon.
Heb me eigen mail/web-server draaien en ben altijd bereikbaar. Laatste 8 maand geen 1 keer de lijn eruit geweest (behalve als de katten m'n router omver liepen |:( )

Het enige wat ik wel jammer vind is dat de nieuwsserver tegenwoordig gecapped is. Vroegah was ie echt super..... decoden met 800kbit/s :+
Ik heb ongeveer hetzelfde. Ook 2-8Mbit (linesync @ 7630kbit, up @ 960, ISDN)

Amper storingen gehad sinds ik de lijn heb (vanaf febr 2003, toen nog 2mbit).

Pingtijden soms wel wat hoger, maar aangezien ik nooit game maakt dat eigenlijk niet (merkbaar) uit. 't is iig geen beperkende factor hier.

Newsserver is idd traag, maar goed, ik heb usenetserver en download daar met zo'n 800k/sec vanaf dus supernews boeit me niet meer.

Mailservers: geen ervaring mee, heb eigen server gecolocated

DNS ook geen ervaring mee, ik draai eigen DNS server en gebruik er een hele zooi, dus een of meerdere down merk ik nieteens ;)

Per maand zo'n 100-160Gb, en nooit last gehad van mailtjes ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
DJSmiley schreef op 22 juni 2004 @ 09:55:
[...]

DNS ook geen ervaring mee, ik draai eigen DNS server en gebruik er een hele zooi, dus een of meerdere down merk ik nieteens ;)
Wat zijn goede DNS servers die *gratis* te gebruiken zijn naast die van Demon? Die van Xs4all kom je niet op vanaf buiten hun netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

ook ik ben tot nu toe erg tevreden over Demon. Ping altijd boven de 200 en draai op BaByXL netwerk....

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

cjdijk schreef op 21 juni 2004 @ 22:47:
[...]

Als je het inderdaad niet erg vind om een kleine nieuwsserver te hebben,
die ook nog eens verschillende groepen eruit filtert.
En als je het niet erg vind dat je upload 3 keer trager is.
En dat jij de gesprekskosten moet betalen als er bij hun een storing is,
(hoewel ik Demon nog nooit heb hoeven bellen,
maar wel verschillende uren met de helpdesk van KPN/HccNet).
Er zijn naast Dolby nog wel meer supertevreden Demon gebruikers hoor.
Ikzelf bijvoorbeeld, heb nooit last van email storingen, disconncets of wat dan ook.
De nieuwsserver is gewoon geweldig, ook het gebruik van een eigen webserver, loopt als een trein.
Het enige waar ik niet over kan meepraten is de ping,
dat interesseert mij helemaal niets, gezien ik nooit on-line game.
De ping is op zich wel altijd laag bij mij, heb hem wel eens bekeken.
Newsservers gebruik ik niet, dus boeit mij ook echt niet, daarnaast hoor ik van velen dat de laatste maanden Demon newservers traag zijn.

Hoe kom je erbij dat de upload 3 maal trager is? Ik heb nu een:

1024/512 verbinding voor 39 Euro
20MB Webspace (megatraag)
1 Pop3 box (werkt vaak niet en webmail zuigt ook)
Gratis BUT helpdesk

Bij XS4all heb ik voor 39.95 en tot september geen ADSL kosten/geen aansluitkosten en gratis modem:
1120/352
50 Webspace (met paar scripts, webspace is erg snel)
Personal Webcast
5 pop3 boxen + aliassen
Aanpasbare DNS naam
Unix toegang
Mail forwarding
Inbelaccount
Security Software
Gameserver
Professionele en klantvriendelijke helpdesk (gewoon lokaal tarief, zie het probleem er dus niet van). En jij vindt ping niet boeiend??? weet je zeker ook niet zoveel van networking |:(

Toen ik van XS4all naar Demon overstapte in het begin, ging mijn ping al sowieso omhoog... en na die upgrades zit ik soms met een ping van >500ms te gamen, waar ik bij xs4all toendertijd met een 768/128 verbinding met 45ms gamde
silitek
tja,.waarom niet.........
Door silitek - Tuesday 22 June 2004 10:40
ook ik ben tot nu toe erg tevreden over Demon. Ping altijd boven de 200 en draai op BaByXL netwerk....
:? ping altijd boven de 200ms??? wat je lekker vindt.

[ Voor 10% gewijzigd door n00bs op 22-06-2004 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

silitek schreef op 22 juni 2004 @ 10:40:
Bedoel je je download snelheid ? Of weet je niet precies wat ping inhoudt ?
Een ping van 200 ms is namelijk hoogst irritant wanneer je hiermee gaat online gamen :)

Of bedoelde je het sarcastisch :?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:13

rally

Deyterra Consultancy

Chutney schreef op 22 juni 2004 @ 10:26:
[...]

Wat zijn goede DNS servers die *gratis* te gebruiken zijn naast die van Demon? Die van Xs4all kom je niet op vanaf buiten hun netwerk.
Vreemd, want ik gebruik die van XS4All al een hele tijd en ik heb er (vanaf een BBNed netwerk) nog nooit problemen mee gehad).
Dit zijn de DNS servers die ik (zonder problemen gebruik):
Tiscali
P: 195.241.48.33
S: 195.241.49.33
XS4All
P: 194.109.6.66
S: 194.109.9.99

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
rally schreef op 22 juni 2004 @ 11:11:
[...]

Vreemd, want ik gebruik die van XS4All al een hele tijd en ik heb er (vanaf een BBNed netwerk) nog nooit problemen mee gehad).
Dit zijn de DNS servers die ik (zonder problemen gebruik):
Tiscali
P: 195.241.48.33
S: 195.241.49.33
XS4All
P: 194.109.6.66
S: 194.109.9.99
Ook via Demon?... vreemd dat werkt niet correct bij mij, toch nog maar is sleutelen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Chutney schreef op 22 juni 2004 @ 11:12:
[...]

Ook via Demon?... vreemd dat werkt niet correct bij mij, toch nog maar is sleutelen dan.
Ik denk dat je routing table 't niet snapt.
Gewoon ff een static add route aanmaken en da moet je d'r volgens mij bijkunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
wappie1980 schreef op 22 juni 2004 @ 12:18:
[...]

Ik denk dat je routing table 't niet snapt.
Gewoon ff een static add route aanmaken en da moet je d'r volgens mij bijkunnen.
Ik heb een Vigor 2600, hoe kan ik dat realiseren ? Ik heb wel de volgende setup mogelijk heden : Static Route Setup.

Check hier even mocht je niet weten hoe het setup scherm van de Vigor er uit ziet.

LAN TCP/IP and DHCP Setup Daar heb ik nu de 2 DNS adressen van xs4all ingevult.

[ Voor 7% gewijzigd door Chutney op 22-06-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 11-09 08:26

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Boekee schreef op 22 juni 2004 @ 08:19:
Rond de 100 a 200 gig, maar kheb ook maanden waar ik maar 20 heb.

Is het niet mogelijk om dolby ergens achter een bann te plakken ofzo, ik stoor me mateloos aan dit persoon. Hij probeer demon goed te praten, omdat hij er geen last van heeft, dus in zijn ogen is het gewoon "als IK er geen last van hebt, dan lullen anderen in het rond"
True bij mij zijn slechte line meting geweest hoge ping lage download, mail dat vaak verrot is alsmede News. Wie wil jij daar de schuld van geven dan dolby ?

Echt waar, wordt een beetje moe van het figuur.
Neuh, Dolby is best wel een vriendelijk persoon.
Hij ergert zich soms wel wat aan N00bs (wwar ik mij ook wel ietswat aan erger),
die wil overstappen naar Xs4All, en probeert Demon af te kraken.
Door N00bs lijkt het net alsof Demon niet zo'n goede provider is,
terwijl relatief gezien weinig mensen last hebben van dat tijdelijke ping probleem.
n00bs schreef op 22 juni 2004 @ 10:44:
[...]

Hoe kom je erbij dat de upload 3 maal trager is?

Professionele en klantvriendelijke helpdesk (gewoon lokaal tarief, zie het probleem er dus niet van).
Xs4All: 384 kbit/s
Demon: 1024 kbit/s

Belkosten lopen best wel op als je 7 maanden met een probleem bezig bent.
Uiteindelijk is het wel opgelost, en heb ik 3 maanden abbonnementsgeld
terug ontvangen ter compensatie, maar ik had liever sneller een oplossing gehad.
Ik vind het gewoon een vreemde zaak dat je als consument moet betalen,
als je provider een storing heeft.

Zelf zou ik in ieder geval geen Xs4All nemen, dan liever Wanadoo/Planet of zo.
Die filteren in ieder geval a.b.movies en a.b.dvdr niet uit hun nieuwsserver zoals ze bij Xs4All doen. :X
matthijst schreef op 22 juni 2004 @ 08:09:
Kunnen Demon (8/1) gebruikers eens posten wat hun download per maand is (in GB). Ben wel benieuwd hoe ruim ze me de FUP zijn.
Ik houd het eigenlijk niet precies bij, maar aan het aantal cdr's/dvdr's,
schat ik mijn gebruik gemiddeld 100 Gieg per maand.
Volgens de berichten is 300 a 400 Gieg per maand geen probleem. 8)7
Ik heb in ieder geval nog nooit iemand gehoord die een email over z'n gebruik heeft ontvangen.
Sterker nog, denk dat ze bij Demon niet eens je gebruik bijhouden :P

P.S. de DNS van Demon doet het bij mij prima, ook geen problemen daarmee.

[ Voor 4% gewijzigd door cjdijk op 22-06-2004 14:59 ]

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen, ik had de laatste maanden erg veel problemen met de ping de mail en de nieuwsserver. Maar alles loopt nu als een tiet, nu hopen dat het zo blijft! Petje af voor demon, ook voor de goede service die ik gehad heb :D

een tevreden gebruiker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

cjdijk schreef op 22 juni 2004 @ 14:57:
[...]

Neuh, Dolby is best wel een vriendelijk persoon.
Hij ergert zich soms wel wat aan N00bs (wwar ik mij ook wel ietswat aan erger),
die wil overstappen naar Xs4All, en probeert Demon af te kraken.
Door N00bs lijkt het net alsof Demon niet zo'n goede provider is,
terwijl relatief gezien weinig mensen last hebben van dat tijdelijke ping probleem.

[...]

Xs4All: 384 kbit/s
Demon: 1024 kbit/s

Belkosten lopen best wel op als je 7 maanden met een probleem bezig bent.
Uiteindelijk is het wel opgelost, en heb ik 3 maanden abbonnementsgeld
terug ontvangen ter compensatie, maar ik had liever sneller een oplossing gehad.
Ik vind het gewoon een vreemde zaak dat je als consument moet betalen,
als je provider een storing heeft.

Zelf zou ik in ieder geval geen Xs4All nemen, dan liever Wanadoo/Planet of zo.
Die filteren in ieder geval a.b.movies en a.b.dvdr niet uit hun nieuwsserver zoals ze bij Xs4All doen. :X

[...]

Ik houd het eigenlijk niet precies bij, maar aan het aantal cdr's/dvdr's,
schat ik mijn gebruik gemiddeld 100 Gieg per maand.
Volgens de berichten is 300 a 400 Gieg per maand geen probleem. 8)7
Ik heb in ieder geval nog nooit iemand gehoord die een email over z'n gebruik heeft ontvangen.
Sterker nog, denk dat ze bij Demon niet eens je gebruik bijhouden :P

P.S. de DNS van Demon doet het bij mij prima, ook geen problemen daarmee.
Ah dus jij spreekt even voor Dolby hier vrijuit... |:( sorry hoor maar dat gaat nergens over en richt dat soort berichten dan rechstreeks aan mij en niet als een soort steek onder de gordel... getuigd alleen maar van zwakte :r
Dolby en jij vinden alleen blijkbaar personen aardig die alleen maar naar jullie mond praten. Je kan het gewoon niet uitstaan dat ik zeer zeer slechte ervaringen heb en met mij nog vele anderen. Alleen ik hou niet mijn bek erover. Anderen durven niet eens meer wat slechts te posten omdat jij en Dolby anders deze personen afkraken. Beetje trieste opmerking van jou, want het ging over de Demon ervaringen. Jullie maken er op deze manier een topic van met een persoonlijke vete.

Daarnaast kom je met een opmerking dat Demon 3x zo snel is wat ik FEITELIJK ontkracht en nog kom je met andere waarden aanzetten... je zet de downloadsnelheid van Demon af tegen de upload snelheid van XS4all (mbt 1 mbit verbindingen).
Daarnaast hoor ik je ook niet over alle extra diensten die xs4all biedt en die allemaal feilloos werken. Daarnaast hebben alle diensten van xs4all een grotere omvang dan die van Demon. Dit is niet te ontkrachten.

Vervolgens kom je met een argument over hoge belkosten... Demon mag dan gratis zijn, maar ze lossen totaal geen problemen op. De problemen die ik had heb ik nu al 3.5 maand en mbt bepaalde diensten al 10 maanden :r en daarnaast altijd 15 minuten in de wacht.

Bij xs4all waren als er problemen waren, deze opgelost binnen 7 dagen uiterlijk... ik had altijd meteen iemand aan de lijn met veel network expertise. Lokaal tarief kost geen ruk en ik zit liever 5 minuten aan de telefoon voor 1 Eurocent, dan 30 minuten bij demon en gratis bellen zonder resultaat.

En dan newsservers van xs4all bepaalde content filtert is hun goed recht. Wat jij doet is illegaal en ik doe daar ook niet aan mee. Vind dat dus ook een zwak tegen argument

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
n00bs schreef op 22 juni 2004 @ 15:37:
[...]

Ah dus jij spreekt even voor Dolby hier vrijuit... |:( sorry hoor maar dat gaat nergens over en richt dat soort berichten dan rechstreeks aan mij en niet als een soort steek onder de gordel... getuigd alleen maar van zwakte :r
Dolby en jij vinden alleen blijkbaar personen aardig die alleen maar naar jullie mond praten. Je kan het gewoon niet uitstaan dat ik zeer zeer slechte ervaringen heb en met mij nog vele anderen. Alleen ik hou niet mijn bek erover. Anderen durven niet eens meer wat slechts te posten omdat jij en Dolby anders deze personen afkraken. Beetje trieste opmerking van jou, want het ging over de Demon ervaringen. Jullie maken er op deze manier een topic van met een persoonlijke vete.

Daarnaast kom je met een opmerking dat Demon 3x zo snel is wat ik FEITELIJK ontkracht en nog kom je met andere waarden aanzetten... je zet de downloadsnelheid van Demon af tegen de upload snelheid van XS4all (mbt 1 mbit verbindingen).
Daarnaast hoor ik je ook niet over alle extra diensten die xs4all biedt en die allemaal feilloos werken. Daarnaast hebben alle diensten van xs4all een grotere omvang dan die van Demon. Dit is niet te ontkrachten.

Vervolgens kom je met een argument over hoge belkosten... Demon mag dan gratis zijn, maar ze lossen totaal geen problemen op. De problemen die ik had heb ik nu al 3.5 maand en mbt bepaalde diensten al 10 maanden :r en daarnaast altijd 15 minuten in de wacht.

Bij xs4all waren als er problemen waren, deze opgelost binnen 7 dagen uiterlijk... ik had altijd meteen iemand aan de lijn met veel network expertise. Lokaal tarief kost geen ruk en ik zit liever 5 minuten aan de telefoon voor 1 Eurocent, dan 30 minuten bij demon en gratis bellen zonder resultaat.

En dan newsservers van xs4all bepaalde content filtert is hun goed recht. Wat jij doet is illegaal en ik doe daar ook niet aan mee. Vind dat dus ook een zwak tegen argument
Heel erg off-topic maar hier sluit ik me bij aan.

Tis niet dat ik van demon afwil, maar hiervoor had ik xs4all adsl en dat ging als een trein en met demon heb ik gewoon moelijklopende dingen, dat zijn geen meningen maar feiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

n00bs schreef op 22 juni 2004 @ 15:37:
[...]

Ik bedoel het niet zo zwart wit.
Iedereen heeft zo zijn eigen ervaringen.
Blijkbaar heb jij andere dingen ervaren dan ik.
Toch heb ik er vertrouwen in dat er ook een oplossing komt voor die enkeling die last heeft van ping problemen.

Die 30 minuten wachttijd kan ik niet over meepraten.
Ik maak sinds oktober 2003 gebruik van Demon adsl,
en heb ze nog nooit hoeven bellen, gezien ik nog nooit een storing heb gehad.
In die 2 jaar dat ik nog bij KPN adsl zat, was dat wel anders,
heb ik ook af en toe enkele dagen helemaal geen internet gehad,
om maar te zwijgen over dat deel-probleem wat 7 maanden geduurd heeft.

Over die 3 maal de snelheid.
Ik heb het steeds alleen maar gehad over upload snelheid.
Toen ik ben overgestapt was het van 768/128 naar 2048/1024.
Sinds de laatste snelheids verhoging van KPN is de download snelheid gelijkgetrokken met die van Demon.
De upload snelheid echter is amper verhoogd, en dus een derde van wat Demon levert.
Dus nu is de vergelijking 2048/384 versus 2048/1024 voor ongeveer het zelfde maandbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Download van de KPN abbo's is sneller dan de 2Mbit van Demon

2240/416 Kbit/s KPN/Xs4all.

Maar hey, laten we nu niet discussieren over andere providers maar gewoon over demon en de ervaringen/kwaliteit. !

Kan op dit moment goed gamen dus ben te vreden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ping lijkt nu weer goed, maar uurtje geleden was het weer 100+....
snap niet wat ze daar allemaal uit spoken, zown groot probleem daar laat je mensen toch niet maanden mee zitten als je een goed fatsoen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:41

Wokschotel

Op 6 wielen

Heren, rustig aan. SVP KAPPEN met dat gemekker op elkaar.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Chutney schreef op 22 juni 2004 @ 20:53:

Maar hey, laten we nu niet discussieren over andere providers maar gewoon over demon en de ervaringen/kwaliteit. !

Kan op dit moment goed gamen dus ben te vreden 8)
KPN gaat doen wat Babyxl al langer doet, compenseren voor ATM-overhead, BBned en Versatel bijv doen dit (nog) niet :)
uiteraard gaat dat niet op voor het 8/1 abo, die is uncapped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wokschotel schreef op 22 juni 2004 @ 21:18:
Heren, rustig aan. SVP KAPPEN met dat gemekker op elkaar.
klaag je mij anders aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Chutney schreef op 22 juni 2004 @ 20:53:

Dat nieuwtje heb ik gemist, hopelijk volgt Demon/BBNed ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
cjdijk schreef op 22 juni 2004 @ 21:51:
[...]

Dat nieuwtje heb ik gemist, hopelijk volgt Demon/BBNed ook. :)
Hehe, ik ben zelf van plan te upgraden naar 2-8Mbit abbo bij demon, alleen moeten ze die upgrade functie is beschikbaar maken.

Ik heb vernomen dat het max nog 3 weken duurd voor er weer geupgrade kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
ff voor de duidelijkheid:

Voor de grote upgrade-actie van demon liep alles als een trein.
Dit bedoel ik dus ook letterlijk EN figuurlijk. Probleempje? Bellen en het werd praktisch onmiddelijk opgelost. Ik heb zelfs binnen 2 dagen een nieuw ip-adres van ze gekregen.
Probleem zit enm er op dit moment gewoon in dat ze EN als beste worden aangeprezen door de consumentenbond EN dat ze net die snelheidsupgrades doorgevoerd hebben. Door deze 2 acties hebben ze een enorm aantal aansluitingen erbij gekregen. Ik zou zeggen, geef de mensen bij demon nog een paar maand de kans om te stabiliseren na al dit geweld en je zult zien dat ze weer op hun oude niveau zullen uitkomen. Hier ben ik heilig van overtuigd.

Just my 2 cents.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Tja als je nog een jaar wacht zal alles wel goed werken :Z maar dan vind ik en IS het niet waard om het volle pond te betalen. Daarnaast zijn ze verplicht om een goede dienstverlening te hebben en dat is gewoon simpelweg niet het geval. Ze hebben met alle macht zoveel mogelijk klanten vorig jaar proberen te lokken en dat is hen gelukt, alleen konden ze lang en na de capaciteit niet aan. Ik snap dan ook echt niet dat mensen nog steeds in de verdediging schieten voor Demon...
het enige wat ik mij dan kan bedenken is dat men voor Demon oid werkt, anders is het totaal onzinnig om iemand het hand boven de hoofd te houden. Demon heeft structurele problemen en het oplossen van incidenten en problems, doorlooptijden van changes duren veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik ga ze geen hand boven het hoofd houden. Ik heb staaltjes van de helpdesk gehoord (wel hear-say) die niet kunnen. Ook brieven in topic's heb ik voorbij zien komen, die ik nooit maar dan ook nooit de deur uit zou doen als bedrijf zijnde.

Echter ik heb geen enkel probleem met mijn demon-lijntje. Oke, ik zou graag mijn 3de lijntje op supernews terug zien, maar afgezien daarvan heeft demon een perfecte newsserver met hele goede retentie.

Mijn ping is oke (20ms) (afgezien als ik newsgroepen download of p2p aan heb, dan 150 tot 400ms), mijn download is perfect en over mijn mail heb ik ook geen klagen. De webspace gebruik ik niet. Ergo voor mij is demon een perfecte provider. Maar dat is MIJN ervaring. Iemand die meer belang aan gamen hecht zal vooral de ping belangrijk vinden.

Ik heb dus geen enkel probleem met demon en vind het het geld waard. Maar om nu te zeggen dat niemand met demon tevreden (of juist ontevreden) kan zijn c.q. mag zijn gaat me te ver.

[ Voor 2% gewijzigd door Cyberpope op 23-06-2004 15:30 . Reden: tikvouten o.a. te vreden = tevreden ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
De problemen met af en toe niet aankomende of vertragende email zouden aan het einde van deze week opgelost moeten zijn :).
Jim Segrave wrote
Short summary:

Mails received on post-20.mail were being delayed by some hours in
processing. Mails delivered on post-21.mail were not. We believe this
was an exceptional condition, nonetheless, we hope to have an
alternative path for bounce messages (and in fact we already have two
more powerful replacements for the current post-20 and post-21 racked
up and almost finished with configuration. These should go in service
this week, we'll start by using the current hardware just for mailhog
bounces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Goede post Cyberpope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 09-09 20:19

duderuud

Sliden is koel

Nou ben ik geen nieuwsgroep-goeroe, maar kan iemand mij vertellen of er problemen zijn met het connecten naar de newsserver?
sinds tijdens newsleecher weer eens gestart, geen problemen, doe ik een 'reset connection', kom ik nooit meer ingelogd!

Zit er misschien een tijdmechanisme in ofzo dat je niet opnieuw mag inloggen na een X aantal minuten?

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Duderuud schreef op 23 juni 2004 @ 15:23:
Nou ben ik geen nieuwsgroep-goeroe, maar kan iemand mij vertellen of er problemen zijn met het connecten naar de newsserver?
sinds tijdens newsleecher weer eens gestart, geen problemen, doe ik een 'reset connection', kom ik nooit meer ingelogd!

Zit er misschien een tijdmechanisme in ofzo dat je niet opnieuw mag inloggen na een X aantal minuten?
Nee hoor, geen centje pijn hier. Ook niet na een close all connections. hij gaat daarna voorlijk verder als ik dat wil.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 09-09 20:19

duderuud

Sliden is koel

Bij mij blijft newsleecher maar mekkeren Connecting to server -> Scanning Transfer Queue ->Connecting...

En zo in een loop...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Duderuud schreef op 23 juni 2004 @ 15:39:
Bij mij blijft newsleecher maar mekkeren Connecting to server -> Scanning Transfer Queue ->Connecting...

En zo in een loop...
Geen problemen hier.
Heb je niet toevallig teveel connecties open staan, max. 2 threads.
Zelf heb ik er 5 openstaan, waarvan 2-down via Demon en 3-up via Astraweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste dagen voortdurend problemen met Demon (ik heb die van 65 euro per maand, via ISDN)
Ik heb de OP gelezen maar mijn NT kastje is de goeie.
De verbinding valt voortdurend weg, het tcp/ip lampje blijft gewoon knipperen alsof er wel verkeer in en uit gat. Na verloop van tijd herstelt de verbinding zich vanzelf weer. Ik dacht eerst dat het aan de P2P software lag, maar ook als die niet draaien blijft het probleem bestaan.

Nu heb ik wel een behoorlijk lange telefoon kabel lopen (zo'n 10 meter) maar over het algemeen werkt het altijd prima (op een enkele uitval na) maar de laatste dagen blijft het feest.

Iemand hier ook last van, of is er wellicht een patch van demon uitgekomen die ik over het hoofd heb gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Mijn telefoonkabel is nog VEEL langer dan die 10 meter ;) en ik heb jouw probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee dus daar ligt het niet aan..

ik vraag me af of het aan shareaza ligt..sinds ik die heb heb ik problemen...maar ook als ie niet draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 19:43:
okee dus daar ligt het niet aan..

ik vraag me af of het aan shareaza ligt..sinds ik die heb heb ik problemen...maar ook als ie niet draait
Ik gebruik eMule, en heb 15 meter kabel tussen mijn splitter en modem.
Heb sinds oktober 2003 een stuk of 2 keer een disconnect gehad, geen probleem dus.
Overgens heb ik daarvoor geen standaard telefoon kabel, maar van die extra dikke coax,
die ik vroeger in gebruik had voor internet via de kabel-tv. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:30

GieltjE

Niks te zien...

6/23/2004 20:42:35> Lost contact with DNS servers
6/23/2004 20:42:29> Regained contact with DNS servers
6/23/2004 20:42:24> Lost contact with DNS servers
6/23/2004 20:37:0> Regained contact with DNS servers
6/23/2004 20:36:59> Lost contact with DNS servers
6/23/2004 20:34:13> Regained contact with DNS servers
6/23/2004 20:34:8> Lost contact with DNS servers
6/23/2004 20:14:5> Regained contact with DNS servers
6/23/2004 20:13:53> Lost contact with DNS servers
6/23/2004 19:41:50> Regained contact with DNS servers

:( merkte het net pas op maar volges de log is het al 2 dagen zo (nog geen last van gehad omdat ik weinig tijd had om te surfen).

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

mjl

Ugh

wappie1980 schreef op 23 juni 2004 @ 09:00:

Dit bedoel ik dus ook letterlijk EN figuurlijk. Probleempje? Bellen en het werd praktisch onmiddelijk opgelost. Ik heb zelfs binnen 2 dagen een nieuw ip-adres van ze gekregen.
Probleem zit enm er op dit moment gewoon in dat ze EN als beste worden aangeprezen door de consumentenbond EN dat ze net die snelheidsupgrades doorgevoerd hebben. Door deze 2 acties hebben ze een enorm aantal aansluitingen erbij gekregen. Ik zou zeggen, geef de mensen bij demon nog een paar maand de kans om te stabiliseren na al dit geweld en je zult zien dat ze weer op hun oude niveau zullen uitkomen. Hier ben ik heilig van overtuigd.

Just my 2 cents.....
Nog een paar maanden, ik wil al sinds December upgraden, en ben het wachten meer dan zat, ik heb er zelfs kabel bij meten nemen, lekker dubbele kosten ...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wappie1980 schreef op 23 juni 2004 @ 09:00:

Just my 2 cents.....
_/-\o_

helemaal mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boekee schreef op 22 juni 2004 @ 16:39:
[...]

Heel erg off-topic maar hier sluit ik me bij aan.

Tis niet dat ik van demon afwil, maar hiervoor had ik xs4all adsl en dat ging als een trein en met demon heb ik gewoon moelijklopende dingen, dat zijn geen meningen maar feiten
Off-topic? Denk het niet. Ik sluit me hier ook bij aan.

Ik heb erg veel problemen gehad met Demon. Bijgeleverde website en mailadres gebruik ik niet want dat is niet te doen. Ze reageren traag, grof, of helemaal niet op e-mails. Faxen ontvangen ze niet en brieven raken er kwijt. Ze hebben mij ongevraagd upgegrade en toen ik de downgrade aanvroeg om deze ongewenste verandering terug te draaien werd mij belooft geen 50 euro in rekening te brengen. Na 2 maanden blijken die honden nu toch opeens 50 euro afgeschreven te hebben :r

Ik laat het maar zitten want als ik het laat storneren dan zal je zien dat ze mij totaal afsluiten en dan zit ik weer 8 weken zonder internet. Maar als ik lang op vakantie ga dan wissel ik in de tussentijd lekker om naar een andere provider.

Al met al heb ik hier een paar keer mijn slechte ervaringen met Demon gepost, maar hoe duidelijk ook de problemen van de kant van Demon waren, elke keer werd ik door de befaamde Demon-lovers de grond ingeboord! Ik zal geen namen noemen maar van eentje heb ik een surround-setje. Hoe objectief kan je zijn :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2004 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 16:59:
...
De verbinding valt voortdurend weg, het tcp/ip lampje blijft gewoon knipperen alsof er wel verkeer in en uit gat. Na verloop van tijd herstelt de verbinding zich vanzelf weer.
...
ondanks de andere opstelling en analoge verbinding die heb ik had ik last van dezelfde ziekteverschijnselen. Wat hielp?
1. telnet 192.168.1.1
2. menu 24.8
3. type in 'wan adsl maxtonelimit 11'
4. Enter

Hierna weliswaar lagere snelheid, maar stabiele verbinding.
Hopelijk helpt dit ook voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
cjdijk schreef op 23 juni 2004 @ 21:15:
[...]

Ik gebruik eMule, en heb 15 meter kabel tussen mijn splitter en modem.
Heb sinds oktober 2003 een stuk of 2 keer een disconnect gehad, geen probleem dus.
Overgens heb ik daarvoor geen standaard telefoon kabel, maar van die extra dikke coax,
die ik vroeger in gebruik had voor internet via de kabel-tv. :P
Kweet niet hoor, maar TV kabel gaat het echt niet beter doen dan standaard telefoonkabel, dat heeft met een heel andere rechniek te maken :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Werkt het DrayTek Vigor 2500 ISDN modem goed met een 8/1 adsl abbo van demon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
C00KW4US schreef op 25 juni 2004 @ 08:30:
Werkt het DrayTek Vigor 2500 ISDN modem goed met een 8/1 adsl abbo van demon?
Ik heb een maat die met zijn Corperjet 8Mbit trok ...met de Vigor 2500 ''maar'' 6Mbit. Ik zou voor de Vigor 2600 plus gaan ... die trekt gewoon alles uit je lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Boekee schreef op 25 juni 2004 @ 07:51:
Kweet niet hoor, maar TV kabel gaat het echt niet beter doen dan standaard telefoonkabel, dat heeft met een heel andere rechniek te maken :S
Coax kabel is juist één van de beste kabels, beter dan een telefoonkabel. Je kan de kern als + gebruiken en de afscherming als -.

In volgorde van minder goed naar goed wanneer je alleen een + en een - nodig hebt: Telefoonkabel < UTP kabel < Coax kabel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Chutney schreef op 25 juni 2004 @ 08:36:
[...]

Ik heb een maat die met zijn Corperjet 8Mbit trok ...met de Vigor 2500 ''maar'' 6Mbit. Ik zou voor de Vigor 2600 plus gaan ... die trekt gewoon alles uit je lijn.
het verschil tussen een non-plus en een -plus modem is dat er een sneller chipset inzit, waardoor onder andere VPN-en wat soepeler gaat. Echter, dit heeft _niets_ te maken met het trainen van je modem (k had DrayTek daarover gemeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
SyS_ErroR schreef op 25 juni 2004 @ 12:10:
[...]

het verschil tussen een non-plus en een -plus modem is dat er een sneller chipset inzit, waardoor onder andere VPN-en wat soepeler gaat. Echter, dit heeft _niets_ te maken met het trainen van je modem (k had DrayTek daarover gemeeld)
Ik heb het ook niet over de DrayTek 2600 plus of non plus (wel ff lezen he).

Ik heb het over de 2500 en de 2600 plus. De 2500 haalde bij een maat van me maar 6Mbit ... van de 8. Toen heeft hij een 2600 gehaald, deze trok wel direct de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik bel net demon om te vragen of er nog steeds orderstop richting bbned is--> Nee.

Dit is echt erg balen voor mij, omdat ik mijn bbned-demon had opgezegt om bbned-babyxl "te nemen".
In ieder geval werd mij dus eerst verteld, dat als ik 3 juni aangeef dat mijn abbo 3 juli stopt, dat de lijn vanaf 4 juli vrij is voor nieuwe aanvragen.

Nu krijg ik opeens te horen dat dit niet zo is, en hij ging het navragen. Het slopen van de lijn duurt normaal gesproken max 5 werkdagen. Dit scheelt me toch aardig wat dagen, omdat het ook kan zijn dat er toevallig een uitzondering optreedt.. je weet maar nooit ;). Babyxl kan me niet gegarandeerd worden, maar kan ik wel tijdens de afkoelperiode zien.

Omdat mij eerst verkeerde informatie is gegeven heb ik gevraagd om mijn annulering toch op te zeggen, Ze gaan het proberen.. en ik hoop dat ik dan toch maar bbned-demon houd.

Edit: klik O+

[ Voor 8% gewijzigd door Tutti-frutti op 25-06-2004 16:46 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Tutti-frutti schreef op 25 juni 2004 @ 16:39:
Ik bel net demon om te vragen of er nog steeds orderstop richting bbned is--> Nee.
Hehe als je een paar pages terug mijn vraag aan jou ... had gelezen wist je dit ;).

Ik had namelijk vernomen dat er al een tijd geen orderstop meer was *sinds de acties van de aansluitkosten*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Chutney schreef op 25 juni 2004 @ 16:51:
[...]

Hehe als je een paar pages terug mijn vraag aan jou ... had gelezen wist je dit ;).

Ik had namelijk vernomen dat er al een tijd geen orderstop meer was *sinds de acties van de aansluitkosten*.
Ja maar ik belde 3 juni en toen was er nog niets zeker ;). Ik zou als mijn lijn er wel af gaat voor speedlinq babyxl gaan. Maar omdat nu blijkt dat de lijn niet op 3 juli gesloopt is , ga wil ik toch liever bbned houden. Ik vond het nog steeds te sloom gaan, om van provider te kunnen wisselen.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:41

Wokschotel

Op 6 wielen

Tutti-frutti schreef op 25 juni 2004 @ 16:39:

Dit is echt erg balen voor mij, omdat ik mijn bbned-demon had opgezegt om bbned-babyxl "te nemen".
In ieder geval werd mij dus eerst verteld, dat als ik 3 juni aangeef dat mijn abbo 3 juli stopt, dat de lijn vanaf 4 juli vrij is voor nieuwe aanvragen.

Nu krijg ik opeens te horen dat dit niet zo is, en hij ging het navragen. Het slopen van de lijn duurt normaal gesproken max 5 werkdagen. Dit scheelt me toch aardig wat dagen, omdat het ook kan zijn dat er toevallig een uitzondering optreedt.. je weet maar nooit ;). Babyxl kan me niet gegarandeerd worden, maar kan ik wel tijdens de afkoelperiode zien.

Omdat mij eerst verkeerde informatie is gegeven heb ik gevraagd om mijn annulering toch op te zeggen, Ze gaan het proberen.. en ik hoop dat ik dan toch maar bbned-demon houd.

Edit: klik O+
Ik zei het je! :D

Wokschotel in "Ervaringen Demon DSL-Express # 13"

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ping is de laatste paar dagen extreem laag (9 ms), bij jullie ook??

ff afkloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 juni 2004 @ 19:58:
mijn ping is de laatste paar dagen extreem laag (9 ms), bij jullie ook??

ff afkloppen :)
Hoogstwaarschijnlijk is je telefooncentrale van cisco naar alcatel dslams gemigreerd. Die geven een lagere ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Tutti-frutti schreef op 25 juni 2004 @ 16:55:
[...]

Ja maar ik belde 3 juni en toen was er nog niets zeker ;). Ik zou als mijn lijn er wel af gaat voor speedlinq babyxl gaan. Maar omdat nu blijkt dat de lijn niet op 3 juli gesloopt is , ga wil ik toch liever bbned houden. Ik vond het nog steeds te sloom gaan, om van provider te kunnen wisselen.
Ik vind het aan de andere kant ook weer goed dat ze nu via BBned weer verkopen. Nou kan ik me connectie eindelijk is upgraden via de upgrade functie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Mijn ping is sinds gisteren of eergisteren weer goed, ECHTER heb ik nu een nieuw probleem :r constant disconnects...

Gelukkig nog 4 weken en dan ben ik van die zooi af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
n00bs schreef op 27 juni 2004 @ 11:04:
Mijn ping is sinds gisteren of eergisteren weer goed, ECHTER heb ik nu een nieuw probleem :r constant disconnects...

Hmm ik had net wel een data stop oid. Alles was er line sync, IP alleen kon ik geen data verzenden of ontvagen... beetje vreemd. Modem reboot en het werkte weer. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

hier word je toch moe van.

Al ongevee 1,5 week is m'n ping top. Nu ineens weer 70-90.. zucht :'(

edit: mmz, het lijkt al weer over...

[ Voor 22% gewijzigd door Phydomir op 27-06-2004 15:29 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb (dus) ook Demon ADSL, gaat allemaal prima, maar nu ben ik 's aan 't lezen in de voorwaarden. Er geldt een FUP voor wat betreft dataverkeer. Maar wat mij verbaasd is dat er NERGENS wordt gesproken over hoeveel data je upload. Weet iemand of dat ook onder de FUP valt? Ik bedoel, als ik bijvoorbeeld torrents ga lopen uploaden en ik laat m'n pc een week aanstaan, dan worden er vele gigabytes geupload. Telt dat op bij mijn dataverkeer v.w.b. de FUP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

ja, dataverkeer is download en upload bijelkaar

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Nou sinds gisteren weer HEEL veel disconnects :(
Probleem daarbij is, dat hij af en toe disconnect maar geen IP meer krijgt! Ik moet dan zelf eerst de lijn weer resetten. (Leuk snachts wanneer je slaapt, of wanneer je werken bent en je ouders zitten zonder internet opeens :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RouT
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-12-2014
Ik had ook een aantal weken last van pingproblemen, maar sinds een paar dagen is mn ping met gamen weer superlaag (10-25ms). Het probleem is echter dat mn ping ingame niet lijkt te kloppen: met een ping van 20 in counter-strike bijv. loop je het hoekje om en dan staan ze al op je te knallen, PRECIES hetzelfde wanneer ik ping 100-150 had met demon (mn netsettings zijn goed en ik heb dit sinds 3 dagen met elke fps).

Het lijkt dus net of mn ping kunstmatig laaggehouden wordt ofzo, snap er nix van :) Kan het iets met hun nieuwe routers te maken hebben, of één of andere gare compressie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 15:48:
Ik heb (dus) ook Demon ADSL, gaat allemaal prima, maar nu ben ik 's aan 't lezen in de voorwaarden. Er geldt een FUP voor wat betreft dataverkeer. Maar wat mij verbaasd is dat er NERGENS wordt gesproken over hoeveel data je upload. Weet iemand of dat ook onder de FUP valt? Ik bedoel, als ik bijvoorbeeld torrents ga lopen uploaden en ik laat m'n pc een week aanstaan, dan worden er vele gigabytes geupload. Telt dat op bij mijn dataverkeer v.w.b. de FUP?
Don't worry. Ik heb bijvoorbeeld in mei ruim 53 gigabyte geupload, no problemo.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Ik heb al ruim twee weken geen last meer van disconnects! _/-\o_

Netwerk: Tiscali WholeSale (BabyXL)
Regio Nijmegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op 27 juni 2004 @ 22:33:
[...]

Don't worry. Ik heb bijvoorbeeld in mei ruim 53 gigabyte geupload, no problemo.
Ik moet 'r wel bijzeggen dat ik het een-na-goedkoopste abbo (39E per maand) heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 23:33:
[...]

Ik moet 'r wel bijzeggen dat ik het een-na-goedkoopste abbo (39E per maand) heb...
Lijkt me op zich geen probleem. Ik denk niet dat ze de FUP afwijkend hanteren tussen de diverse abonnementsvormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Wildfire schreef op 28 juni 2004 @ 00:07:
[...]

Lijkt me op zich geen probleem. Ik denk niet dat ze de FUP afwijkend hanteren tussen de diverse abonnementsvormen.
Ik heb iemand bij Demon aangemeld voor 19.95 euro per maand,
die wegwijs gemaakt in de nieuwsgroepen, en nu ook "aardig wat" download.
Ik vermoed zelfs dat hij redelijk bij mij in de buurt komt kwa verkeer,
uitgezonderd het uploaden, terwijl ik het 55 euro abbonnement heb.
Ik heb trouwens tegen de 20 gezinnen aan Demon geholpen,
waarvan de meesten relatief weinig dataverkeer hebben.

Offtopic: Wildfire...Volgens mij ben ik jou ook wel eens ergens anders tegengekomen (FTD) :P

[ Voor 9% gewijzigd door cjdijk op 28-06-2004 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lmax
  • Laatst online: 24-04 00:24
Ik heb niet alle posts doorgelezen, het worden er namelijk wel veel.
Ik heb het probleem dat mijn modem op de babyxl/demon lijn niet trained op de volle snelheid. Op dit moment bijvoorbeeld trained hij maar op
UP: 640000 bits
Down: 7616000 bits
Vaak zelfs nog lager, zo rond de 600 kbit up en 6 mbit down.
Ik heb 2 telefoonlijnen liggen, op die andere lijn heb ik nog een adsl abonnement van bbned/eweka, die deze maand afloopt. Deze verbind met helzelfde draytek 2600 modem wel netjes op 8192/1024kbit.

Ik heb demon hierover gemailed en gezegd dat dat modem niet goed connect(ook het bijgeleverde zyxel ding connect op lagere snelheden), dan sturen ze me zo'n stomme test om de snelheid te testen. Wat ze niet begrijpen is dat als dat modem op 6 mbit trained ik nooit over de 6 mbit zal halen.

Aan de afstand naar de centrale of het modem ligt het niet, anders zou die andere lijn dezelfde resultaten geven, maar die werkt prima.

Al me al verdenk ik demon/babyxl er dus van de lijnen wat te knijpen, want ik heb nog geen ene keer een stabiele connectie boven de 7,6 mbit gehad, vaak zelfs lager. En de UP verbinding is helemaal drama.
Hebben andere dit probleem ook? Ik klaag niet over de snelheid, waar mijn modem op connect haal ik ook, maar mijn modem moet beter connecten.

SNR margin is tussen de 2 en 5, en loop attenuation is rond de 11 a 15. Goede waarden volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Laatst online: 01-04 10:48
n00bs schreef op 27 juni 2004 @ 11:04:

Hmm ik heb normaal nooit probs met demon !!

alleen sinds gisteren constant disconnects word er een beetje knetter van !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 15-08 16:13
Lmax schreef op 29 juni 2004 @ 01:09:
Ik heb niet alle posts doorgelezen, het worden er namelijk wel veel.
Ik heb het probleem dat mijn modem op de babyxl/demon lijn niet trained op de volle snelheid. Op dit moment bijvoorbeeld trained hij maar op
Ik heb 2 telefoonlijnen liggen, op die andere lijn heb ik nog een adsl abonnement van bbned/eweka, die deze maand afloopt. Deze verbind met helzelfde draytek 2600 modem wel netjes op 8192/1024kbit.

Ik heb demon hierover gemailed en gezegd dat dat modem niet goed connect(ook het bijgeleverde zyxel ding connect op lagere snelheden), dan sturen ze me zo'n stomme test om de snelheid te testen. Wat ze niet begrijpen is dat als dat modem op 6 mbit trained ik nooit over de 6 mbit zal halen.

Aan de afstand naar de centrale of het modem ligt het niet, anders zou die andere lijn dezelfde resultaten geven, maar die werkt prima.

Al me al verdenk ik demon/babyxl er dus van de lijnen wat te knijpen, want ik heb nog geen ene keer een stabiele connectie boven de 7,6 mbit gehad, vaak zelfs lager. En de UP verbinding is helemaal drama.
Hebben andere dit probleem ook? Ik klaag niet over de snelheid, waar mijn modem op connect haal ik ook, maar mijn modem moet beter connecten.

SNR margin is tussen de 2 en 5, en loop attenuation is rond de 11 a 15. Goede waarden volgens mij
Kan je vertellen dat babyXL echt je lijn niet knijpt. Het feit dat je snelheid nu ook hoger is eventjes geeft aan dat er gewoon een full-open profiel op die poort staat.

Vergeet je trouwens niet dat aderpaar-A niet gelijk is aan aderpaar-B? Soms kan dat honderden meters in lengte schelen zelfs. En ook de kwaliteit en de lassen die er tussen zitten zijn niet dezelfde.

Zelfde effect met jou en je buurman, kan ondanks maar 10 meter verschil in afstand grote verschillen hebben in maximale snelheid. Maar waar heb je het nu over? Het blijven 2 tot 8Mbit lijnen. Of wel: 'full-open adsl'.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Lmax schreef op 29 juni 2004 @ 01:09:
Hetzelfde hier.. alleen heb ik 864/4800 !!
Ik weet niet waar het aan ligt, maar zal ook eens demon gaan bellen binnenkort. Ik zit natuurlijk ver boven de 2mbit die ze 'garanderen' maar toch.. er moet meer in zitten hoop je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een klotezooi, sinds gisteren kan ik niet eens meer behoorlijk mail versturen via post.demon.nl. Na alles wat niet 100% werkt bij ze is dit nu dus ook al aan de beurt. Ik weet niet hoe lang ik deze flutprovider nog trek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Razorfist schreef op 29 juni 2004 @ 11:08:
[...]

Hetzelfde hier.. alleen heb ik 864/4800 !!
Ik weet niet waar het aan ligt, maar zal ook eens demon gaan bellen binnenkort. Ik zit natuurlijk ver boven de 2mbit die ze 'garanderen' maar toch.. er moet meer in zitten hoop je
Bij mij is het:
Upstream Speed: 864 kbps
Downstream Speed: 8064 kbps

Laatst was hij ergens in de 6000kpbs. Toen heb ik het modem aan/uit gedaan en stond ie weer prima op 8mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

lama

[ Voor 100% gewijzigd door n00bs op 29-06-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Iemand enig ID of je al weer kan upgraden of downgraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 15:48:
Wees maar gerust heb in mei zo'n 80Gb geupload en niks gehoord.

Oh en iemand anders sinds gisteren last van een lage snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
80GB up, hoeveel gedownload dan?

Doet Demon moeilijk over 80GB up/200GB down?
En zijn er mensen die daadwerkelijk uit ervaring spreken :D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
matthijst schreef op 01 juli 2004 @ 07:52:
80GB up, hoeveel gedownload dan?

Doet Demon moeilijk over 80GB up/200GB down?
En zijn er mensen die daadwerkelijk uit ervaring spreken :D
Ik had vorige maand een GB of 240 binne gehaald en nopes gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
OK, cool, heb Chello Plus opgezegd, moe van die zielige 80GB limiet (voor up- en down samen)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Chutney schreef op 30 juni 2004 @ 19:17:
Iemand enig ID of je al weer kan upgraden of downgraden ?
Yup.. ik heb "enig idee". Vanochtend nog geprobeerd en nog steeds niets <zucht>

Ik heb dus de helpdesk maar even "lastig gevallen" (uiteraard had ik wel een vermoeden wat het antwoord zou zijn >:) ).
Ik: Zou U mij kunnen vertellen wanneer de upgrade optie weer beschikbaar gaat komen
Demon HelpdeskMedewerker "We verwachten dat deze optie binnenkort weer beschikbaar komt"
Ik: Ahem... met alle respect, maar die onzin hoor ik al sinds eind januari
DHM:"Sorry, maar we zitten met een aantal technische problemen die eerst opgelost moeten worden, daarvoor zijn we helaas afhankelijk van BBNed..."
Ik: (terwijl ik hem onderbreek)... laat maar... ik weet genoeg <zucht>
tuut... tuut... tuut.

Ik heb ondertussen al een aanvraag ingediend bij TweakDSL. Krijg ik ook nog eens gratis een Telefoonlijn en ben ik van de KPN af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
rally schreef op 01 juli 2004 @ 09:27:
[...]

Yup.. ik heb "enig idee". Vanochtend nog geprobeerd en nog steeds niets <zucht>
Mij werd de 10de verteld dat het nog 1 tot 3 weken zou duren. Zodra ik van vakantie terug ben... mail ik hun met de vraag of het dan wel beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Chutney schreef op 01 juli 2004 @ 09:47:
[...]

Mij werd de 10de verteld dat het nog 1 tot 3 weken zou duren. Zodra ik van vakantie terug ben... mail ik hun met de vraag of het dan wel beschikbaar is.
Laten we dan uitgaan van 4 weken vanaf de 10e -> In theorie zou het dan de 8e weer beschikbaar moeten zijn. Dat is dus volgende week (overigens is 3 weken na de 10e vandaag en ik heb (nog) niets gehoord).
Laten we het hopen, want ik vind 6 maanden wachten toch echt wel buitenproportioneel lang (leuk woord voor 19 letter Lingo :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
rally schreef op 01 juli 2004 @ 10:46:
[...]

Laten we dan uitgaan van 4 weken vanaf de 10e -> In theorie zou het dan de 8e weer beschikbaar moeten zijn. Dat is dus volgende week (overigens is 3 weken na de 10e vandaag en ik heb (nog) niets gehoord).
Laten we het hopen, want ik vind 6 maanden wachten toch echt wel buitenproportioneel lang (leuk woord voor 19 letter Lingo :+ )
euh.. het is wel degelijk 3 weken ... tel maar uit alle donderdagen dan is vandaag de 3de donderdag. IK verwacht zo een mailtje terug.. kijken hoe en wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Chutney schreef op 01 juli 2004 @ 10:52:
[...]

euh.. het is wel degelijk 3 weken ... tel maar uit alle donderdagen dan is vandaag de 3de donderdag. IK verwacht zo een mailtje terug.. kijken hoe en wat
Hehehe... ik ging uit van 4 weken omdat de planning er al een klein beetje naast zit ;) (en dan bedoel ik dus zo'n 6 maanden). Ik dacht door ze 33% meer tijd te geven dat ze die "deadline" wel moesten kunnen halen >:)
Onnodig om te zeggen dat ik ERG benieuwd ben naar hun reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
rally schreef op 01 juli 2004 @ 13:30:
[...]

Hehehe... ik ging uit van 4 weken omdat de planning er al een klein beetje naast zit ;) (en dan bedoel ik dus zo'n 6 maanden). Ik dacht door ze 33% meer tijd te geven dat ze die "deadline" wel moesten kunnen halen >:)
Onnodig om te zeggen dat ik ERG benieuwd ben naar hun reactie.
W0000000t kijken of 't werkt :
Geachte klant,

De functie zou nu weer beschikbaar moeten zijn. U kunt het vinden op http://www.demon.nl/selfservice

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
matthijst schreef op 01 juli 2004 @ 09:09:
OK, cool, heb Chello Plus opgezegd, moe van die zielige 80GB limiet (voor up- en down samen)....
Kun je je dan voorstellen hoe ik me bij Kabelfoon voelde met 15GB per 2 maanden 8)7
Ik was echt blij dat ik bij Demon zat. Nooit meer opletten of je niet toevallig de datalimiet overschrijdt. (elke extra GB kost €7,50 :/ ) Kan nu ook normaal eMule gebruiken zonder dat binnen een maand mijn hele datalimiet eraan is. Had op het eind overigens een 1024/192 lijn (Premium) en heb nu 1024/512. Sneller kon niet, want dat vond m'n ma te duur worden. Dit was gelijk in prijs, dus dat was geen probleem.
Chutney schreef op 01 juli 2004 @ 17:51:
[...]
W0000000t kijken of 't werkt :
[...]
Het lijkt erop alsof het nu werkt. Normaal stond er toch gewoon: Niet beschikbaar?

[ Voor 18% gewijzigd door Muse op 01-07-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Muse schreef op 01 juli 2004 @ 18:41:
[...]

Het lijkt erop alsof het nu werkt. Normaal stond er toch gewoon: Niet beschikbaar?
uhu... precies het ''lijkt'' ..al krijg ik nog steeds Niet beschikbaar vul je mail in als je wilt weten wanneer het wel beschikbaar is...brak |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Chutney schreef op 01 juli 2004 @ 19:39:
[...]

uhu... precies het ''lijkt'' ..al krijg ik nog steeds Niet beschikbaar vul je mail in als je wilt weten wanneer het wel beschikbaar is...brak |:(
NOFI: I told you so :P

Ik word met deze "belofte" al vanaf Januari aan het lijntje gehouden :(

Demon was echt een megagoede provider, maar aan dit soort praktijken heb ik dus een hekel. Snelheid is goed, newsserver is een uitstekende service naar de klanten toe, maar de service is behoorlijk in niveau gedaald.
Zolang je geen problemen hebt is dat laatste geen enkel punt... maar heb je een issue dan moet je wel over verdraaid veel geduld beschikken. Jammer... heel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lautie
  • Laatst online: 22-10-2023
(jarig!)
Ik vind het jammer dat er zo op Demon wordt geklaagd. Ik heb zelf ook Demon thuis via BabyXl en ik kon al ergens in maart upgraden.
Kennelijk ligt het dus ook aan BBned wat de helpdesk als zei. Demon is ook maar afhankelijk van BBned en BabyXL, en aangezien het al snel bekend was dat BBned z'n zaken niet in orde had, ik kijk terug naar sept 03, kun je hier Demon niet de schuld van geven.

Just my 2 cents

Vader van Tobias en Ylana \o/ GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een 2mbit lijn (BBNed) en volgens mij zou er in mei een update naar 4 mbit zijn, maar ik heb die update nooit gekregen. Het is nog steeds 2mbit. :(
Is die update uberhaupt uitgevoerd door demon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Laatst online: 11:17

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 13:11:
Ik heb nu een 2mbit lijn (BBNed) en volgens mij zou er in mei een update naar 4 mbit zijn, maar ik heb die update nooit gekregen. Het is nog steeds 2mbit. :(
Van een update naar 4Mbit heb ik nog nooit gehoord. Er bestaat niet eens een pakket met 4Mbit er in volgens mij...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Je zit niet op het netwerk van kpn, maar op bbned of babyxl. De upgrade van 2 naar 4 mbit is in januari al geweest, en in mei is er een upgrade geweest waar de snelehid van alle abbonementen met 10% werden verhoogd. Dit is allemaal niet op toepassing bij demon abbonementen.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 22:43
upgrade naar 4mbit :?
waar heb je dat vandaan :/

edit:

@Whuzz
er zijn een aantal providers die 4mbit aanbieden (BabyXL levert dat)
bijv Speedlinq en Compuserve als ik het goed heb :)

[ Voor 59% gewijzigd door P.K. op 02-07-2004 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Dat is ook nieuw voor mij, hoewel het wel schappelijk zou zijn naar mijn mening.
Dat gezien de BBNed altijd geclaimed heeft goedkoper dan KPN te zijn.
Sinds de verhogingen van KPN kun je dat niet meer zeggen m.b.t. download snelheid. :P
Wat mij betreft zou op zijn minst voor de BBNed klanten de overhead gecompenseerd
mogen worden zoals bij BabyXL en zoals nu zelfs ook bij KPN.
Maar nog steeds erg tevreden hier, alles werkt als een "Zonnetje" hier.

Mijn zus heeft nog steeds spijt dat ze niet bij de computerspecialist van onze familie heeft geinformeerd. ;)
Nu zit ze een jaar vast aan Zonnet "gratis" adsl, en heeft al 50 euro aan "gratis" adsl telefoon tikken 8)7
Wel heeft ze alsnog een abonnement van 25 euro genomen bij Zonnet,
want via de telefoon is nog nooit boven 10 euro uitgekomen.
Dat is in ieder geval goedkoper dan die 50 euro van die eerste maand "gratis" adsl,
ze weet zeker niet langer on-line geweesd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:19

OMX2000

By any means necessary...

kan het zijn dat tilburg plat ligt?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

OMX2000 schreef op 02 juli 2004 @ 21:56:
kan het zijn dat tilburg plat ligt?
Nee. Heb heel de avond gewoon kunnen internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

kben sinds een week in bezit van 8mb / 1mb verbinding en ben tot nu toe wel erg tevreden. Zover ik heb kunnen zien nog steeds stabiele verbinding. Maar kzie toch aardig wat mensen die niet zo tevreden zijn over Demon. Maar alles verliep vlotjes bij mij eigenlijk. Snel bevestiging en mun modem binnen, en binnen uurtje online.

Qua helpdesk service ook wel tevreden tot nu toe (snel geholpen en geen lange w8) Maar de toekomst zal het leren ... Ja toch .. Maar downen gaat wel mega mega snel man ... jeetje ..

(tot nu toe iig) tevreden Demon klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Nog nooit meegemaakt, een knipperlicht-connectie... DSL-lampje uit, DSL-lampje aan, uit, aan, uit, aan...

Grrr!!!

(in Tilburg)

-- Edit: weer gefixed blijkbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Wildfire op 03-07-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Vraag: wie of wat bepaalt de snelheid die je haalt? Staat je uploadsnelheid ergens geconfigureerd? Heb sinds vandaag een 8/1 lijtje. Download gaat hard: 830kB/sec, maar mijn upload zit maar op 512kbps getrained in het modem.

Afstand tot de centrale is 1400 meter, en mijn download is wel perfect. Ik verwachtte eigenlijk een upload van rond de 80kB, maar die is dus nu 45 :(

Is hier iets aan te doen? Kan er ergens een verkeerde instelling zijn? Kan je je modem forcen op 1024?

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.